Αποκάλυψη των σχεδίων των ΗΠΑ για δημιουργία παγκόσμιας σύγκρουσης με αφορμή τα γεγονότα στον Καύκασο

Την ερχόμενη εβδομάδα θα δημοσιεύσουμε τις αποκαλύψεις από πηγές του διπλωματικού σώματος σχετικά με την επερχόμενη γενίκευση της κρίσης μεταξύ Ρωσίας και ΗΠΑ. Μια έρευνα που θα συγκλονίσει και θα μας θέσει προ τον ευθυνών μας ως πολίτες του κόσμου. Για πρώτη φορά θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σχέδια και μυστικά των Γερακιών του ΝΑΤΟ, κάποιους μήνες πριν την εφαρμογή τους. Και να δημιουργήσουμε τις βάσεις μιας υγειούς αντίδρασης σε πανευρωπαϊκό – παγκόσμιο επίπεδο. Οι αποκαλύψεις είναι αλληλένδετες και εξηγούν τα ακόλουθα γεγονότα:

1. Γιατί ο Μπους δεν τόλμησε να σπάσει το εμπάργκο των Ρώσων έστω και με το πρόσχημα της «ανθρωπιστικής βοήθειας»

2. Γιατί η Γεωργία είναι η μοναδική αφορμή φυσικής σύγκρουσης ΝΑΤΟ – Ρωσίας.

3. Γιατί οι εκλογές στις ΗΠΑ θα αποτελέσουν το χαλί για νέα Νατοϊκή Λαίλαπα.

4. Ο ρόλος της Κοντολίζα Ράις στην επερχόμενη ανατροπή του πολιτικού σκηνικού.

5. Οι επιπτώσεις στα Βαλκάνια και η ολική γεωγραφική απομόνωση της Ελλάδας την τελευταία 15ετία

6. Πως η «διεθνής τρομοκρατία» θα σταθεί στο πλευρό των ΗΠΑ. Πως μπορούν οι λαοί να αντιδράσουν.

Να είστε καλά και να θυμάστε ότι δεν υπάρχουν ούτε μπαμπούλες ούτε τετελεσμένα. Μόνος εχθρός μας είναι ο φόβος και η ιδιοτέλεια.

Οι φωτό που ακολουθούν είναι ένα μικρό μέρος από τη σκηνοθεσία δαιμονοποίησης των «εχθρών», σκηνοθεσία που είδαμε τόσο στη Βοσνία όσο και στο Κοσσυφοπέδιο, στο Ιράκ κλπ. κατά κόρον

Ρεσιτάλ δίνει η διεθνής προπαγάνδα των αμερικανο-γεωργιανών. Ας δούμε πως η εμφανώς αμερικάνικης έμπνευσης προπαγάνδα, προσπαθεί να προκαλέσει εντυπώσεις εις βάρος των Ρώσων κατασκευάζοντας ολόκληρα φωτορομάντζα σε στυλ …human tοush.

Στην πρώτη φωτογραφία παρακάτω, βλέπουμε το σώμα ενός νεκρού στο έδαφος ενώ το ιατρικό προσωπικό μετακινεί ένα άλλο πτώμα.


Το πτώμα όμως είναι …ζωντανό αφού αν προσέξουμε να δούμε το χέρι του να κρατά την γεωργιανή νοσοκόμα από το μανίκι.
Προσέξτε τον άγνωστο που ντυμένος στα μαύρα παρακολουθεί ατάραχος τη σκηνή.
Στη δεύτερη φωτογραφία θα τον δούμε με άλλα ρούχα (τζην παντελόνια) να θρηνεί κρατώντας το πτώμα κάποιου …δικού του που δεν είναι παρά ο νεκρός της πρώτης φωτογραφίας (τον οποίο προηγουμένως παρακολουθούσε ατάραχος) και τώρα έχει μεταφερθεί σε άλλο σημείο της πόλης, ειδικά για το πλάνο του θρήνου…

Στην τρίτη φωτογραφία ο ίδιος άνθρωπος που προηγουμένως παρακολουθούσε ατάραχος και μετά θρηνούσε κάποιον δικό του ντυμένος με τζην, τώρα φωτογραφίζεται με άλλα ρούχα και σε άλλη τοποθεσία να εκφράζει το …δράμα που «προκάλεσαν οι Ρώσοι»…


Και τρεις φωτογραφίες είναι εμφανώς στημένες αφού στο κάδρο δεν υπάρχει τίποτε πλην των πρωταγωνιστών…

(τις φωτογραφίες επεσήμανε ο δημοσιογράφος Χάρης Μπότσαρης) και τις …ρομαντζοποίησε η αγαπημένη Μεγκουλίνα.

Και άλλα … ανεξήγητα από τον Ιντερνετάκια.

Όσκαρ Α γυναικείου ρόλου στον πόλεμο της Γεωργίας παίρνει η Κυρία(σαν την Άννα Συνοδινού κάτι) που κλαίει και οδύρεται πάνω από ένα….πτώμα-φάντασμα(;). Το σίγουρο είναι ότι έχει την δυνατότητα να μετακινείται. Πάει και λίγα μέτρα πιο εκεί. Ρεσιτάλ ερασιτεχνισμού έχουν δώσει οι Δυτικοί με τις μαιμουδιές φωτογραφίες για να συγκλονίσουν όλο τον κόσμο!

Δείτε το πτώμα(;) βρίσκεται στην γωνία του με το ξύλο-σανίδα να φαίνεται και το φόντο. «ηθοποιοί»-τραγωδοί, εξετάζουν τον χώρο και μάλλον δεν τους κάνει. Είναι ψύχραιμη. Ρούχα πεντακάθαρα και η ίδια μόλις πλυμένη(δείτε μαλλί).

Και τώρα δείτε πως έχει μετακινηθεί πιο μπροστά αλλά στην ίδια στάση. Ο σούπερ-Παππούς δεν αποκλείεται να το σήκωσε και να το μετέφερε. Αν δεν περπάτησε μόνο του.

Ας ελπίσουμε ότι το «πτώμα» είναι ζωντανό γιατί αλλιώς μιλάμε για καπηλεία νεκρού.

 

 

 

 

 

 

Και η ερασιτεχνική προπαγάνδα συνεχίζεται με το ..πρότυπο του Γεωργιανού Στρατιώτη!





Ρε παιδιά, λύστε μας μια απορία. Αυτός ο Γεωργιανός στρατιώτης ήταν παντού και πάντα; Και άντε και ήταν λέμε εμείς, πως γίνεται να είναι σε όλες τις φωτογραφίες; Είχε μαζί του και προσωπικό φωτογράφο; Μήπως έγινε πάλι καμιά μαιμουδιά;