Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ «ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ» ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ: ΑΝΤΡΟ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Τελειώνουν τα παραμύθια των καθαρμάτων με την ανθρωπιστική προβιά και τις χρυσοφόρες ΜΚΟ. Αυτούς που αποσιωπούσαν τις χιλιάδες δολοφονίες μεταναστών, λες και ήξεραν ότι γίνονταν από δουλέμπορους. Εκτός από την εκατόμβη του Αιγαίου, οι απανωτές φρικτές δολοφονίες στα καταγώγια της Αθήνας δεν έφεραν ούτε ένα δάκρυ στους αλλαλάζοντες επαγγελματίες του «ανθρωπισμού».

Οι νταβατζήδες – μεγαλεργολάβοι δεν έχουν αφιερώσει ούτε μία σελίδα στα δισεκατομμύρια του δουλεμπορίου. Άλλωστε τα χρυσοπληρωμένα κρατικά έργα, γίνονται με μαύρη εργασία από τους υπεργολάβους που στην ανάγκη «τσιμεντώνουν» τους νεκρούς εργάτες στα θεμέλια της «ισχυρής Ελλάδας» του Σημίτη και των τοκογλύφων.

lathro-lesvos-4

Όλα αυτά τα ανθρωπόμορφα κτήνη είναι συνένοχοι. Έχουν καταστήσει την Ελλάδα άνδρο ενός εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας. Ξιφουλκούν κατά του «ρατσισμού» όταν οι ίδιοι είναι συνεταιράκια με τους απογόνους των οθωμανών δουλεμπόρων που ξερίζωναν με το ίδιο μίσος τον Ελληνισμό και την υποσαχάρια Αφρική. Αυτοί είναι οι ιδρυτές και θιασώτες του παγκόσμιου ρατσισμού που με κατάπτυστα «ιερά» βιβλία βάφτιζαν τους απίστους αντικείμενα, τις ανθρώπινες ζωές γρόσια.

Money transfer, πορνεία, ναρκωτικά, ιντερνετ καφέ, ολοκληρώνουν το ρινγκ της θηριωδίας σε ένα άθλιο κράτος που κυνηγά τις τέσσερις τυρόπιτες στην Ελασσόνα. «Υπερπατριώτες» ψηφίζουν μνημόνια αλλά δεν βγάζουν άχνα για τα δισεκατομμύρια που κάνουν φτερά στις τσέπες των δουλεμπόρων και φυγαδεύονται από την χώρα.

Δεν είναι υπερβολή. Σε ένα κράτος που η πραγματική οικονομία διαλύεται, οι δουλέμποροι με τα δισεκατομμύρια κυβερνούν. Ελέγχουν, δολοφονούν, εκβιάζουν, δημοσιεύουν, αγορεύουν και δικάζουν.

Ας το καταλάβουμε όλοι: Το πρώτο χρέος κάποιου που θέλει να αυτοαποκαλείται Έλληνας, δεν είναι να ρίχνει την κακοδαιμονία του στους μελλοθάνατους μετανάστες, αλλά να κρεμάσει τους καίσαρες δουλέμπορους. Τους πεντακάθαρους, κάτασπρους, «άρειους» ελληναράδες που κάνουν τις χρυσές μπίζνες με τους διαχρονικούς σφαγείς του Ελληνισμού και της ανθρωπότητας. Τα σκουλήκια που ανοίγουν κερκόπορτες για το χρήμα. Η είδηση από το Μακελειό:

20 νεκροί 7 αγνοούμενοι και ένας μόνο μέχρι στιγμής επιζών είναι ο τραγικός απολογισμός της ασύλληπτης τραγωδίας που εξελίσσεται από χθες στις ακτές της Λέσβου ανάμεσα στο Κανόνι της Θερμής και τα Νησέλια.

Μία ξύλινη βάρκα στην οποία επέβαιναν 27 λαθρομετανάστες και ο Τούρκος διακινητής βούλιαξε ανοιχτά της Θερμής.

Όπως ήδη πρώτοι έχουμε μεταδόσει βρέθηκε χθες ένας επιζών 20χρονος , ο οποίος περισυνελέγη με ασφάλεια από το πλήρωμα περιπολικού σκάφους που συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Επιχείρηση «ΠΟΣΕΙΔΩΝ-ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΥΝΟΡΑ 2012″ ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό των υπολοίπων που επέβαιναν στη βάρκα συνεχίζονται.

lathro-lesvos-3

Μέχρι αυτή την ώρα εντοπίσθηκαν και περισυνελέγησαν τα πτώματα 20 ανδρών αγνώστου εθνικότητας, που μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης ενώ οι έρευνες συνεχίζονται .

Οι εικόνες στην ακτή Νησέλια και Κανόνι Θερμής είναι σοκαριστικές.

Παντού βλέπει κανείς πτώματα .

99 σκέψεις σχετικά με το “Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ «ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ» ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ: ΑΝΤΡΟ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ.

    1. Μαλιστα.Η Χρυση Αυγη φταιει και για το δουλεμποριο.
      Η Χρυση Αυγη ψηφισε τους λαθρονομους.
      Αφου εισαστε τοσο πολυ κατα της Χρυσης Αυγης,
      γιατι περιμενετε και απαιτειτε απο αυτην να κανη κατι;
      Γιατι δεν απαιτειτε απο το κομμα το οποιο υποστηριζετε το ιδιο;
      Η μηπως το δικο σας κομμα ειναι υπερ των λαθροεποικων;

      Μου αρέσει!

      1. Αφου τα δικα σου αφεντικα δεν ειναι στο κυκλωμα του δουμεμποριου,
        γιατι δεν κανουν κατι,παρα μονο κανουν πορειες συμπαραστασης των λαθροεποικων;
        Αιδως υποκριτες.

        Μου αρέσει!

      2. Το κομμα του Μπεναρογια,γνωστο και ως ΚΚΕ ΑΕ,
        οργανωνει αυριο εκδηλωση για τους ταξικους αδελφους του Μπαγκλαντες.

        Σημερα εκαναν εκδηλωση κατα του ρατσισμου ,αντισημιτισμου και φασισμου,
        ολα τα κομματα ανταμα με λαθροεποικους.
        Η ανακοινωση του ΠΑΣΟΚ λεγει οτι ολα τα συνταγματικα
        κομματα ελαβαν μερος και εξεφρασε την ικανοποιηση του.
        Ολα τα κομματα που ειναι στην βουλη τα τελευταια 38 χρονια,
        και κατεστρεψαν την χωρα.
        Αλλα αυτα ειναι απλως λεπτομερειες για σας ανευ σημασιας.
        Αρκει να βγαλετε το μισος σας εναντιον του μονου κομματος που δεν ευθυνεται
        για την καταστροφη της χωρας.
        Αιδως υποκριτες.Εως ποτε θα εθελοτυφλητε;

        Μου αρέσει!

      3. Σημερα η Χρυση Αυγη μοιρασε για αλλη μια φορα τροφιμα,
        στους αναξιοπαθουντες Ελληνες.
        Τα δικα σας κομματα,εκανα πορεια παρεα με τους λαθροεποικους κατα του ρατσισμου.

        Μου αρέσει!

    2. ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ….

      ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΡΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΒΟΚΟΙΤΑΖΑΝ???

      ΕΛΑΤΕ ΕΛΑΤΕ,ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΩΧΛΕΙ,ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΝΔΙΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΥΣΕΙ…..

      ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗ ΟΙ ΑΦΙΞΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΑΧΑ ΑΥΞΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ…..ΖΗΤΩΩΩΩ!!!!
      ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ…..

      ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ…

      Μου αρέσει!

    3. Αίμα, ντροπή, όνειδος για όλους αυτούς που πλουτίζουν από τους λαθρο.
      Χάθηκαν τόσες ψυχές στη Λέσβο, κάτι άλλες, ελληνικές ψυχές ηλικιωμένων θα ψάχνουν ακόμα στο Υπερπέραν που τους έστειλαν πρόωρα γιατί τους έσφαξαν τα όρκια.

      Η Χρυσή Αυγή δεν μισεί τους λαθρο. Απλώς, προστατεύει εμάς, τους ανυπεράσπιστους ….ιθαγενείς.
      Το μίσος, κα Διηδάμεια, το διδάσκουν οι Αριστεροί, αυτοί που έχουν γεμίσει τους τοίχους με συνθήματα «Μίσος ταξικό», «ταξικοί αντίπαλοι ή εχθροί» κλπ.
      Οι λάθρο εισβάλλουν εδώ, άρα εκ προοιμίου είναι παραβάτες του νόμου και λαθροεισερχόμενοι.
      Κανείς δεν σκέφτεται καν το θάνατό τους, από μας τουλάχιστον, τους….ιθαγενείς.
      Δεν θέλουμε να πεθάνουν. Να μας πουν ποιοί είναι, θέλουμε. Να μην τουρλώνουν τα οπίσθιά τους στους δρόμους μας δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος για να….προσευχηθούν δήθεν.
      Στη Σαουδική Αραβια δεν θα σταματούσα την κυκλοφορία για να κάνω το…σταυρό μου, ακόμα κι αν μάθαινα ότι ένα άτομο της οικογένειάς μου απεδήμησεν εις Κύριον.
      Κα Διηδάμεια, εσείς οι υποστηρικτές τους ευθύνεστε που χάθηκαν τόσες ψυχές, άδικα.
      Εσείς εξασφαλίζετε ατιμωρησία στους δουλεμπόρους, πολλές φορές δε συνεργάζεστε μαζί τους.
      Αίμα, ντροπή, συνείδηση συνετή ας επικρατήσει σ΄όλους εσάς που προβάλεστε ότι είστε δημοκράτες ενώ εμείς θεωρούμαστε φασίστες.
      Φασιστικό είναι να μου ζητάτε να μη διαμαρτύρομαι ενόσω όχι μόνον ενοχλούμαι, αλλά κινδυνεύω κι εγώ και οι γονείς μου και τα παιδιά μου κι όλοι μας.
      Κρίμα τόσοι άνθρωποι θυσία στον Μολώχ της δουλεμπορίας και του εύκολου κέρδους.

      Μου αρέσει!

      1. @Dyspistos
        «Η Χρυσή Αυγή δεν μισεί τους λαθρο. Απλώς, προστατεύει εμάς, τους ανυπεράσπιστους ….ιθαγενείς.
        Το μίσος, κα Διηδάμεια, το διδάσκουν οι Αριστεροί, αυτοί που έχουν γεμίσει τους τοίχους με συνθήματα “Μίσος ταξικό”, “ταξικοί αντίπαλοι ή εχθροί” κλπ.»

        Πολύ επιλεκτική έχεις γίνει τα τελευταία χρόνια με τη χρυσή αυγή.
        Προστατεύει η Χρυσή Αυγή ? ποιόν ? ποιούς ?
        το Μέγκα τον Αντέννα και τον Σκάι και τους εφοπλιστές και τους τραπεζίτες προφανώς…και τους πρασινομπλέ κόκκους.
        Και το μίσος το διδάσκουν οι Αριστεροί ? Γυάρο δηλαδή… να τους χώσουμε στη Μακρόνησο που διχάζουν.
        Οχι οι Δεξιοί.Οι Δεξιοί δηλαδή δεν ΕΚΦΟΒΙΖΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
        Εσύ όμως που θέλω να πιστεύω ότι ξέρεις Ιστορία το μίσος και η «αντικομμουνιστική» μανία του Μακάρθυ,του ψυχρού πολέμου αλλά και των
        ντόπιων Ελληνικών φυντανιών δικαιολογούσε άλλες καταστάσεις…ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ.
        Τις γνωρίζεις αυτές τις καταστάσεις ή θέλεις πάλι να στις υπενθυμίσω ?

        http://teddygr.blogspot.gr/2012/12/blog-post_15.html

        Μου αρέσει!

      2. Δεν είδα να υπερασπίζονται εφοπλιστές και να εκφοβίζουν όλη την κοινωνία, φίλτατε Αμετανόητε.
        Είδα να συνοδεύουν παιδάκια στο σχολείο, γριούλες από την Τράπεζα στο σπίτι τους.
        Αυτό είδα.
        Και , κατά τη γνώμη μου, είναι η απλούστερη και πιο λεβέντικη παρέμβαση υπέρ ημών. Κάτι σαν το αυγό του Κολόμβου.
        Δεν έχει άδεια το όρκ; Επρεπε η Αστυνομία να τόχει διώξει; Αφού δεν τόδιωξε και παραβαίνει το νόμο, το διώχνει η Χρυσή Αυγή.
        Αυτοί όλοι, εκεί στη Φωκίωνος Νέγρη που ζούσα, μαύροι, μελαψοί, κίτρινοι, πράσινοι κλπ., είχαν υποχρεώσει όλους εμάς, ΟΛΟΥΣ εκτός των Ροζ ευαισθητούληδων, να μην τολμάμε να κυκλοφορήσουμε.
        Ξυλοφόρτωναν γυναίκες, σπάζανε σαγόνια και κεφάλια, κρύβανε ναρκωτικά κάτω από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα και τα δίνανε στα σχολιαρόπαιδα, αμολάγανε τα κοριτσάκια για πορνεία και παραφυλάγανε στις γωνιές, μην τυχόν και χάσουν πελάτη.
        Από την άλλη πλευρά θα σου επαναλάβω ότι έχω γνωρίσει νέους και νέες, παιδιά γνωστών και φίλων, που συντάσσονται ιδεολογικά με τη Χρυσή Αυγή. Και είναι παιδιά υγιώς σκεπτόμενων γονέων, έντιμων και οπαδών του γαλλικού Ισότητα, Αδελφωσύνη κλπ.

        Αμετανόητε, πού τους είδες τους δεξιούς, σήμερα πλέον;
        Οπως και τους αριστερούς, πού τους βλέπεις;
        Σήμερα, επικρατούν τα κόμματα των τραπεζιτών, των διεθνών λαμογιών που είναι τόσο αμείλικτοι ώστε να διαπομπεύουν ένα δικό τους παιδί – τον Στρος Καν με ψευτοκατηγορίες, μόλις έδειξε διάθεση διαφωνίας.
        Πίσω από το Πασοκ του Εοκ και Νατο το ίδιο συνδικάτο, δεν υπάρχουν αριστεροί.
        Στο ΚΚε επίσης δεν υπάρχουν οι αριστεροί που ξέραμε. Εκεί στεγάζονται ακόμα κάποιοι δημοκράτες που πραγματικά ζουν για ν΄αλλάξουν τον κόσμο επί τα βελτίω, αλλά είναι παραγκωνισμένοι.
        Στους δεξιούς ποιούς θα βάλεις; Σκέψου ότι δεν ξέρω, δε μούρχεται στο μυαλό ένα , έστω ένα όνομα να το γράψω σαν δείγμα δεξιού ιδεολόγου ψηφοφόρου.
        O tempora o mores.
        Οσο για την Μακαρθική θεωρία, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι κάποιοι επιχειρούν να την εφαρμόσουν σήμερα και σε μας.
        Είναι αυτοί που κατηγορούν εμένα για φασιστόμουτρο και μου απαγορεύουν να ζήσω απλά κι ανθρώπινα, συκοφαντώντας με και δίνοντάς με βορά στην κοινωνία, αφού προηγουμένως έχουν έντεχνα συδαυλίσει τα κατώτερα ένστικτα της κοινωνίας αυτής.

        Μου αρέσει!

      3. Αντί οποιονδήποτε δικών μου σχολίων.
        Eφοπλιστές.

        Όχι στη Χρυσή Αυγή και στον ρατσισμό λένε εννέα Μητροπολίτες
        27.10.2012 09:34
        Πηγή: «Όχι» στη Χρυσή Αυγή και στον ρατσισμό λένε εννέα Μητροπολίτες | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/73960#ixzz2AU52m1LK

        […E,λοιπόν, έχω το θάρρος να πώ ότι είχα πέσει κι εγώ στη παγίδα του κατασκευασμένου «φανατικού» οπαδού ενός αστείου «φυρερίσκου» ενός πλάσματος που αν η Κοινωνία είχε στοιχειώδη ευθιξία θα τον είχε κλείσει σε κλουβί και θα τον περιέφερε στις γειτονιές να διασκεδάζουν οι θλιμμένοι…δανειολήπτες! Ναι,σε μία κοινωνία που το Σύστημα υποχρεώνει τους ηλίθιους υπηκόους σε ισόβια τοκογλυφική αφαίμαξη εγώ, ο μεροκαματιάρης, κατευθυνόμουν από έναν μισότρελλο «γκουρού» εναντίων άλλων μεροκαματιάρηδων γιατί έτσι το ήθελε η «ιδεολογία» ή μάλλον τα ανομολόγητα βιοποριστικά συμφέροντα του «γκουρού», ο οποίος –βέβαια- ποτέ δεν έμαθε τι θα πεί «μεροκάματο»…]
        Χάρης Κουσουμβρής, πρώην ταμίας της Χ.Α.-«Γκρεμίζοντας τον μύθο της Χρυσής Αυγής»,σελ.113.

        http://www.mediafire.com/?3u3da57cuu8n813
        http://www.mousaios.gr/%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE/

        Αν εσύ αρνείσαι να δείς την πραγματικότητα ή θέλεις να τη βλέπεις με «χρυσαυγίτικη» οπτική της απάτης δεν με αφορά.
        Αλλά το να λες ότι η Αριστερά είναι αυτή που διχάζει και δεν υπάρχει κτλ, με αφορά.
        Διότι όλα αυτά είναι ψέμματα προπαγανδιστικών φυλλάδων και εφημερίδων.Με έναν σκοπό.
        Να μη χαθεί η εξουσία από το κατεστημένο και τα όργανά του.
        Το άρθρο μάλλον δεν το διάβασες για τον ΦΟΒΟ που σπέρνουν στην κοινωνία μας.
        Σε λίγο καιρό Δύσπιστος,θα καταλάβεις και εσύ και πολλοί άλλοι ποιοί είναι αυτοί που θα φέρουν την αριστερά στην εξουσία.
        Είναι οι γενιές των 30+ των 40+ και των 50+.
        Καμία χρυσή αυγή και κανένα «ευρωπαϊκό» κεντροδεξιό κόμμα σαν αυτό που σχεδιάζουν να φτιάξουν,δεν θα ανακόψει αυτό που σιγοβράζει και έρχεται…Ο καπιταλισμός και αυτό το Ανήθικο σύστημα εξουσίας θα ηττηθεί.
        Τα όργανα εντός Ε.Ε. ήδη,άρχισαν.Ακολουθεί η Ιταλία και η Ισπανία.
        Οι λύσεις θα έρθουν από την αριστερά.Από αυτήν που είπε ΑΛΗΘΕΙΕΣ και όχι ψέμματα.Θυμίσου το.

        ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΗ… ΡΟΥΜΑΝΙΑ!
        http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10362:delastik-roumania-germania&catid=86:expolitiki&Itemid=268

        υ.γ.το να με ρωτάς ΕΣΥ που γνωρίζεις από Πολιτικές Επιστήμες που τους είδες τους «δεξιούς» μάλλον μου κάνεις πλάκα.
        Αυτοί τι είναι ? http://e-rooster.gr/about
        Ζαπατίστας ?

        Μου αρέσει!

      4. Αμετανόητε

        μέσα στη παρανομη φρουρα του Λαυρεντιάδη ήταν και δυο βατραχια του Λιμενικου και δυο μπάτσοι. Ολοι εν ενεργεια.

        «Ολους εμάς ενωνει ο παράς»

        Ειναι η εποχη του ξεβρακωματος για όλους μας….

        Μου αρέσει!

  1. Παράθεμα: topakas
  2. ΠΡΟΣ ΔΙΗΜΑΔΕΙΑ………

    ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ……….ΕΦΟΣΟΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ (ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2) , ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ?……

    ΟΙ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ , ΔΙΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΦΡΑΓΚΑ…….ΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ?……..

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ……..ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ………..ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ………..

    ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ,ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ?……

    ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?………..ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣΒΟΛΗ ΛΑΘΡΑΙΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ?…….ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΦΑΓΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2012……

    ΕΣΥ ΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΣΒΟΛΗ?…..ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥΣ?…….Η ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ?…..ΜΕ ΝΑΡΚΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ, ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΤΑΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?……

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ…ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΝΑ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟ?….ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΝΩΣΤΑ ΣΤΕΚΙΑ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΩΝ (Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (Η ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ) ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΕΙ?……..ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΕΚΙΑ ΤΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΩΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ)……

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΕΡΝΟΝΤΑΙ ,ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΜΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΩΝ……..ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΡΑΚΙΝΟ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΑΠΟ «ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ» ΚΑΙ ΞΕΣΑΛΩΣΑΝ ΤΑ ΜΜΕ………ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΜΑΡΟΚΙΝΟΙ…….

    ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ……..ΒΑΛΕ ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΝΤΗΛΑ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ ,ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΟΥ…..

    Μου αρέσει!

    1. Διγενη,
      η υποκρισια τους ειναι απυθμενη.
      Οπως ειπα και πιο πανω,
      το μονο τους μελημα ειναι,να βγαλουν ολο το μισος τους
      εναντιον του μονου κομματος που δεν ευθυνεται για την καταστροφη της χωρας.

      Μου αρέσει!

      1. Υποκρίτρια darling είσαι και φαίνεσαι…αφου μιλας για τα «δικά» μας κόμματα πες μας πρώτα τι ψηφιζες εσύ τόσα χρόνια…
        Anyways…
        Διγενή όχι μονο… εχω κιόλας συνειδητοποιήσει τι παίζει με την αυγούλα…
        Άντε δείρτε τώρα κανα μαυρούκο για να νιώσετε πατριώτες και να σώσετε τη χώρα… Τους αλβανούς και τους ψευτορωσοπόντιους τι τους κάνατε;;; Α ναι… τους δίνατε δουλειές τόσα χρόνια… ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!

        Μου αρέσει!

      2. ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ «ΑΥΓΟΥΛΑ» ,ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ……..ΠΕΣ’ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΙΓΥΡΩ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ…….

        ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΚΑΜΙΑ «ΑΥΓΟΥΛΑ»….ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ «ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΑ» ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ…..

        ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ «ΑΥΓΟΥΛΑ» ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΟΓΟ………ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ….

        ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ……ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ……ΔΕΝ ΔΕΡΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ (ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Η ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ) ,ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΜΑΥΡΟΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ……..ΤΡΑΒΑ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ…..ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ……..

        Μου αρέσει!

      3. Ναι έχεις δίκιο….κανείς δεν δερνει πακιστανούς. Είναι όλη μερα στα μπλογκ όλοι οι χα και βρίζουν τους αριστερούς (κι όσοι δεν τους αρέσουν αριστερούς τους βαπτίζουν).
        ΡΕ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΨΕΥΤΟΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΑΠΟ ΚΑΡΑΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Κι ενας πραγματικός Έλληνας δεν μπορεί να είναι ουτε φασίστας ούτε ναζιστής ούτε στενόμυαλος.
        Καταλαβαίνω την οργή σας αλλα σας θολώνει το μυαλό και σας στρέφει μακριά από την ουσία.

        Μου αρέσει!

      4. ΝΑΙ….ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!

        ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ….

        ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ,ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ……..
        ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ!!!!
        ————————————-

        ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 12/7/35….
        ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΚΙΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΘΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ….

        ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΛΥΠΗΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΟΤΣΙΦΛΙΚΑΔΙΚΗ ΗΤΤΑ ΣΤΗ Μ/Α ΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΑΜΕ…..

        ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ….
        h**p://knossopolis.com/2010-09-08-21-43-18/288–12-1935.html

        ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 22/6/1941 ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ….

        ΣΤΙΣ 2/5//1940 Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΜΕΤΑΞΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ…

        ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΙΣ 7/12/40 ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ….

        ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ…
        ΡΩΤΗΣΕ 20ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,ΡΩΤΗΣΕ…

        ΣΚΟΠΙΜΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΗΣΤΕ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟΙ ΟΙ ΕΚΔΟΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ…..

        Μου αρέσει!

      5. Εσύ αποφάσισε με ποιούς είσαι πρώτα κι ασε τα χιλιοποσταρισμένα σχόλια που όλοι εχουμε ΣΚΥΛΟΒΑΡΕΘΕΙ!
        Και δεν είμαι αριστερή κατάλαβε το!

        Μου αρέσει!

      6. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ…

        ΟΥΤΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΤΑΝ ΔΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ,ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΩ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ….

        ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ….

        Μου αρέσει!

      7. Αν εισαι με την Ελλάδα σταμάτα να μας πρήζεις με τον εμφύλιο. Τα εχουμε ακούσει από πρώτο χερι από τους παππούδες μας που τα εζησαν.

        Μου αρέσει!

      8. ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ…

        ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΕΡΠΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ….
        ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ???

        ΕΓΩ ΟΧΙ,ΓΙ’ΑΥΤΟ ΧΤΥΠΑΩ ΤΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ,ΑΝ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ….

        ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ,ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ,ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ???

        Μου αρέσει!

      1. @Δηιδάμεια
        Τον καιρό σου χάνεις…όταν ο άνθρωπος είναι τυφλωμένος ή βρίσκεται σε υπηρεσία δεν γίνεται να συζητήσεις.
        Εδώ και 3-4 χρόνια έχουμε αναδείξει μέσα στο Ολυμπία, ότι το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι οι έξω, αλλά οι μέσα…
        Και από τους πολιτικούς με τα Δουβλίνα 1και 2 αλλά και με τις διάφορες ομάδες παράνομης εκμετάλλευσης αλλοδαπών…
        Κάποιοι δεν θέλουν να το παραδεχτούν ή δεν τους συμφέρει.
        Καλημέρα

        Μου αρέσει!

      2. Αμετανόητε
        σώνει και καλά κάποιοι θέλουν να σφαχτούμε εδώ μέσα. Οι αντίφες που γράφουν τα συνθήματα και κανουν όλα αυτα που λέει ο δύσπιστος νομίζω ότι είναι πασίγνωστο ότι δεν είναι αριστεροί…
        Όπως έχω ξαναπεί εγώ δεν έχω καμια όρεξη να σφαχτώ με κανέναν για να την βγάλουν καθαροί οι δοσιλογοι και τα αφεντικά τους όπως έγινε και στον εμφυλιο που τωρα τελευταία όλοι ξαναθυμήθηκαν….
        Καλησπέρα.

        Μου αρέσει!

      3. Ποιοι να σφαχτούνε;; Όλο βλακείες γράφουν!! Αυτοί νομίζουν ότι επειδή πήρε 7% η χρυσή αυγή ο κόσμος θέλει να βγει με τα όπλα στο δρόμο. Τυφλοί τέρμα.
        Ξέρω κάτι κοριτσάκια που έχουν ψηφίσει χρυσή αυγή και μόλις δούνε ξένους να πουλάνε τσάντες τρεχουν να βρούνε καμιά φθηνή.
        Αλλά τι περιμένετε από ανθρώπους που ασχολούνται με τον εμφύλιο!!!! Ο πατέρας μου είναι 74 χρονών και όταν τον ρώτησα τι έγινε στον εμφύλιο μου είπε » που να ξέρω;;; εγώ 7 χρονών ήμουν. Αν θες να σου πω τι έχω ακούσει από τους παππούδες σου και από αυτά που διάβασα αργότερα»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Κι αυτοί μιλάνε ανάλογα την πλευρά που υποστηρίζουν για ταγματασφαλίτες και κομμουνιστοσυμμορίτες!!!!!

        ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΠΟΛΕΜΟ!!!!

        Μου αρέσει!

      4. Άστα αυτά και παραδέξου επιτέλους ότι ο εφιάλτης ήταν αριστερός χρυσαυγίτης!!!!

        Τρικυμμία εν κρανίω Ιωάννη… Δύσκολοι καιροί. Δεν τους κατηγορώ. Δεν έχουν όλοι την ικανότητα να διατηρούν την ψυχραιμια τους και το καθαρό μυαλό σε δύσκολες καταστάσεις.
        Πάντως οι γυναίκες όταν θέλουν γίνονται χειρότερες από άντρες….. Τέτοια σκληρότητα με ανατριχιάζει…

        Μου αρέσει!

      5. Για αυτό στη χώρα δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι σύντομα. Γιατί όλοι αυτοί που αντί να βάλουν την Ελλάδα πάνω από όλα κάθονται και σκέφτονται κομματικά. Και αν τους βρίσεις το κόμμα αμέσως θα σε κατατάξουν στην αντίθετη πλευρά. Και αυτό γίνεται από κάθε κομματικό σαχλαμάρα. Μέχρι που βρίσκεσαι αριστεροδεξιοκεντροακροαριστεροακροδεξιος και φταίς και για όλα……ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΙΜΟΚΟΝΤΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ!!!!!!!!!!!

        ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΚΙΟΛΑΣ ΟΙ ΚΩΛΟΓΛΥΦΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!

        Μου αρέσει!

      6. Προς ολους εσας τους υπερανω,
        το πρωτο σχολιο σε αυτην την αναρτηση
        ειναι της Διηδαμειας,και κανει λογο,
        για μισος και Χρυση Αυγη.
        Η κυρια ,με το σχολιο της ξεκινησε την ολη συζητηση,
        και τωρα ζηταει και τα ρεστα.
        Εμεις οι υπολοιποι ειμαστε κοιμισμενοι κλπ.
        Τωρα αν καποιος μπορει να μου εξηγηση τι σχεση εχει η Χρυση Αυγη
        με αυτο το συμβαν,και γιατι η κυρια αισθανθηκε την αναγκη να
        θεωρηση αυτο το συγκεκριμενο κομμα υπευθυνο για την τραγωδια,
        θα ειμουν ευγνωμων.
        Αλλα παρακαλω,οταν ανοιγετε μια συζητηση ,μη ριχνετε μετα το σφαλμα
        σε ολους οσους απαντουν.

        Μου αρέσει!

      7. Χαχα εγώ φταίω!!!

        Άντε καλά…Όταν βρείτε επιχειρήματα τα ξαναλέμε!

        Και κοψτε την προπαγάνδα για το κομμα σας γιατι θα έχετε την τύχη της ομογενούς Βασιλικής. Μάλλον κλείσαν τα γραφεία της Καλιφόρνια κι έμεινε χωρίς δουλειά!

        Μου αρέσει!

      8. Διηδαμεια ,
        την παροιμια που λεει,
        γελα καλυτερα οποιος γελα τελευταιος,
        ελπιζω να την ξερης.
        Οσο για τα υπολοιπα,τις τυχες καποιων αλλων,
        ασε καλυτερα,
        τοσα ξερεις τοσα λες.
        Και με το να αποφευγης την ευθυνη σου
        για την τροπη της συζητησης,
        δειχνει καθαρα τον χαρακτηρα σου.
        Φταιμε ολοι εμεις οι υπολοιποι,εκτος απο εσενα.
        Δεν εχεις ουτε το θαρρος να παραδεχτης το αυτονοητο.

        Μου αρέσει!

      9. Εγώ έχω ευθύνες το παραδέχομαι….

        Εγώ πρήζω καθε μέρα όλο τον κόσμο για τον «πατριωτισμο «των χρυσαυγουλων!

        Ευχαριστήθηκες τώρα;

        Αντε παραδέξου κι εσύ τις δικες σου τώρα για να μας δείξεις το δικό σου χαρακτήρα….

        Μου αρέσει!

      10. Όχι ρε Διηδάμεια….εσύ φταις!!!!

        Αφού δεν είσαι ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΗΜΑΡ …..ΤΟΤΕ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ!!!

        ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΙΝΑΝ 85% ΣΤΟ ΔΙΠΟΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΣΕ ΚΚΕ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΛΑΟΣ!!! ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΚΕ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΠΟΤΕ!!

        ΑΝΤΕ ΡΕ ΤΡΟΜΠΕΣ ΚΡΥΦΟΝΔΟΥΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΚΟΨΑΝΕ ΤΗ ΡΕΜΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ!!!!!!!!!!! ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ!!!! ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!

        Μου αρέσει!

      11. Αν δεν είχε γίνει ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ 10% ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΙΟΤΑΝ Η ΧΩΡΑ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ 85% ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!!

        ψευτοπατριώτες πεινάλες!!!! χάσανε τη βόλεψη και τώρα » ζήτω η Ελλάδα»!!! ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!!!

        Μου αρέσει!

      12. ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΕΣ ΙΩΑΝΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ,ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ Η ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΛΕΣ….

        ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ Η ΖΩΗ,ΔΥΟ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ…
        ΗΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ..ΑΛΗΘΕΙΑ-ΨΕΜΑ…ΑΓΑΠΗ-ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ???

        ΤΟ ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ..

        ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ???

        ΣΩΣΤΟ Η ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΨΑΧΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ….

        ΟΣΟΙ ΠΑΛΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ ΝΑ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΑΘΟΙ ΤΟΥΣ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ….

        Μου αρέσει!

      13. Ιωαννη και Διηδαμεια,
        το ποιοι ειναι η δεν ειναι πατριωτες ,
        και ποιοι ευθυνονται η δεν ευθυνονται ,
        για την καταστροφη της χωρας ,ειναι γνωστο.
        Τωρα αν εσεις ενοχλειστε απο την παρουσια ενος
        καθολα νομιμου κομματος στην βουλη,
        ειναι καθαρα δικο σας προβλημα.
        Και με το να βριζετε ως κοιμισμενους ,ανεγκεφαλους ,φασιστες και ναζιστες ,
        τους οπαδους αυτου του κομματος,
        δειχνει ξεκαθαρα οτι δεν ανεχεστε και δεν δεχεστε τον αντιλογο.
        Και οταν ξεκινατε τετοιου ειδους συζητησεις,
        ειναι φυσικο να υπαρχη και ο αντιλογος.
        Εκτος αν το δημοκρατικο σας συναισθημα,
        απαγορευει σε εμας τους φασιστες το δικαιωμα
        του ελευθερου λογου και της εκφρασης.

        Μου αρέσει!

      14. @Λευτερια Στην Βορειο Ηπειρο

        όχι φιλαράκι….δεν πάει έτσι.

        1. Δεν είμαστε ΥΠΕΡ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
        2. Όπως το ΚΚΕ έτσι και η ΧΑ είναι ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ! Κυρίως ο Κασιδιαρης που έχει πει ότι θα έκανε και πραξικόπημα αν ήταν συνταγματάρχης και ότι δεν είναι υπερ της δημοκρατίας και η Παπαρήγα που είπε ότι δεν θα ξαναέκανε εκλογές αν έβγαινε κυβέρνηση παρά μόνο στα σωματεία.
        3. Το ΚΚΕ είναι σοσιαλισμός και χωρίζει σε τάξεις. Η ΧΑ είναι εθνικοσοσιαλισμός και χωρίζει σε ράτσες!
        4. ΕΧΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΛΕΘΡΟ ΦΕΡΝΟΥΝ.
        5. Η Δημοκρατία ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ!

        Είσαι αντιδημοκράτης;;; ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!
        ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ;;;;;

        Μου αρέσει!

      15. @Λευτερια Στην Βορειο Ηπειρο

        ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ…

        ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ…..

        ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΜΩΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ,ΜΗ ΤΟ ΓΕΝΙΚΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ…
        ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΑ ΡΙΧΝΩ ΜΑΤΙΕΣ ΜΟΝΑΧΑ ΕΔΩ….

        ΙΣΩΣ ΑΡΓΑ Η ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΧΑ….

        Μου αρέσει!

      16. Η Χρυση Αυγη ειναι το μονο κομμα,
        που εχει υπογραψει δηλωση στον Αρειο Παγο,
        οτι σεβεται το Συνταγμα και το Πολιτευμα της Ελλαδος,
        και δεν επιχειρει να το καταλυση.
        Πες μου εσυ αν γνωριζεις ποιο απο
        τα υπολοιπα κομματα ,εχει δηλωσει υπακοη και σεβασμο στο Συνταγμα,
        με δηλωση του στον Αρειο Παγο.

        Μου αρέσει!

      17. Όλοι ευθυνόμαστε ο καθένας στο βαθμό που του αναλογει.

        Αυτό που λέει ο Ιωάννης είναι αλήθεια κι όποιος το αρνειται ειναι ψεύτης ή δεν ζει εδώ. Με το που κόπηκαν τα ριάλια ξύπνησε ένα νέο είδος » πατριωτισμου» αυτό του άφραγκου πασοκονουδουλου ο οποίος αν μετακινήθηκε, πήγε ή συριζα ή χα.

        Για το άλλο που λες… σε δημοσκόπηση που ερωτήθηκα αν θέλω τη χα εκτός νόμου απαντησα όχι γιατί όντως δεν την θέλω.
        Έτσι κι αλλιώς δεν έχει στην πραγματικότητα απήχηση στην κοινωνία.
        Απλά διαδικτυακώς μας εχετε πρήξει κι από ότι μαθαινω από αλλους που εχουν τηλεόραση και τηλεορασικώς!!

        Μου αρέσει!

      18. Ακόμα και σε αυτό υπάρχει πρόβλημα.

        Αλλο το να ψηφίσεις ΧΑ. Άλλο το να ταχθείς με τις ιδέες της ΧΑ. Ακόμα και σε αυτό υπάρχει διαφορά.

        Και να ξέρεις ότι την ΧΑ δεν την ψηφίζουν ναζιστές. Την ψηφίζουν άνθρωποι που στην πλειοψηφία τους είναι αηδιασμένοι από το πολιτικό σκηνικό και χαμηλής μόρφωσης και γνώσης. Αυτοί δεν είναι ναζιστές.

        Όσοι όμως είναι φιλοναζί και γραφουν τιμή στους ταγματασφαλίτες – δηλαδή αυτούς που φυλάκισαν τον ΔΕΞΙΟ παππού μου στην κατοχή επειδή διαμαρτυρήθηκε όταν του κάνανε πλιάτσικο στο σπίτι του ενώ πολέμησε τους Ιταλούς και τραυματίστηκε 2 φορές στο μέτωπο της Αλβανίας και ο αδερφός του σκοτώθηκε στο Ρούπελ πολεμώντας τους Γερμανούς – δεν είναι Έλληνες!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ!!!!

        Μου αρέσει!

  3. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΥΠΗΘΩ!!! ΑΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΛΥΠΟΜΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΡΟΣ!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΚΟΥΣΑΝ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ;;; ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ;;; ΠΟΛΕΜΟΙ ΚΑΙ ΦΤΩΧΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΧΟΤΑΝ;;;; ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΩΡΑ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΪΔΕΥΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΑΝ, ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΤΠ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΤΑΝ!! ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΟ ΒΡΟΜΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!
    ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ!!!

    Μου αρέσει!

    1. Ηλεκτρα,
      ειναι ακριβως ετσι.
      Αν δεν ειχανε την καλυψη και στηριξη
      της αριστερας και οχι μονο,
      δεν θα ερχονταν κατα χιλιαδες.

      Μου αρέσει!

      1. βρε ανόητε οι αριστεροί σου φταίνε ή τ αφεντικά αυτών που ψηφίζεις. Δες την υποκρισία τους, την καταγωγή τους και τον κρετινισμό τους…Δεν προσβάλλει καθόλου τη νοημοσύνη σου; Η εφεδρεία των προδοτών είναι για να ματοκυλίσουν τη χώρα.
        Αυτό μας έλειπε επειδή «δε φταίνε ως κόμμα» να ενισχύσουμε το φασισμό τους και τα κόμπλεξ τους, έτσι ονειρεύσαι το μέλλον και την πατρίδα σου;

        Μου αρέσει!

  4. Είναι τελείως διαφορετικό να μη θες λαθρομετανάστες στη χώρα και τελείως διαφορετικό να χαίρεσαι που πέθαναν κάποιοι άνθρωποι.

    Έχει χαθεί κάθε ίχνος ανθρωπιάς. Ακόμα και αυτό είναι επιδίωξη της ΝΤΠ. Μπράβο σε όσα κουτορνίθια πείστηκαν.

    Προχθές σκοτώθηκαν 20 παιδιά στις ΗΠΑ από έναν μουρλό και σφίχτηκε η ψυχή όλου του κόσμου. Αν όμως αύριο πνιγούν 20 παιδιά λαθρομεταναστών στο Αιγαίο κάποιοι θα κάνουν και πάρτυ.

    Η ανθρωπιά δεν μετριέται με την καταγωγή. Ο ίδιος ο Χριστός είπε » τίποτα δεν αξίζει στον κόσμο όσο μια ψυχή». Αν διαφωνείτε με τα λόγια αυτά τουλάχιστον αποδεχτείτε το γεγονός ότι διαφωνείτε με τον ίδιο τον Θεό οπότε δεν σας αξίζει και η ζωή.

    Ναι σε εθνική πολιτική εναντίον της λαθρομετανάστευσης. Όχι όμως στον μισανθρωπισμό. Με σοβαρή εθνική πολιτική μπορεί να σταματήσει η λαθρομετανάστευση και να φύγουν και όσοι είναι στην Ελλάδα. Με καραγκιόζηδες πουλημένους πολιτικούς όμως θα και θα συνεχίζεται και απλά θα βγαίνει το μίσος του κάθε μισάνθρωπου στη φόρα. Κρύψτε το μίσος σας τουλάχιστον. Γιατί δεν είναι λόγω της λαθρομετανάστευσης. Αλλά λόγω της άρρωστης ψυχής σας.

    Μου αρέσει!

    1. και αμα οι λαθροοιπηκοοι σφαξου εναν κουρεα ελληνα για πιον θα ληπιθης για τον ελληνα κουρεα η για τον καιμενο τον λαθροοιπηκοοι ηρθε απο αλη χωρα που εχει πολεμο τι φτεη αυτος αλοι φταινε και αν αν σφαξει και κανεναν ελληνα δεν πειραζει ειμαστε πολοι……… δρομο ολοι οι λαθροεισβολεις απο την χωρα μου μην αρχισει το τσεκουριασμα και μετα θα λετε οι ελληνες ειναι ναζι ειναι φασιστες και δεν ξερω τι αλλο θα πειτε ακομα……………………. συνεχειζεται να υποστιριζεται τους λαθροκατακτητες και θα καταλαβεται τι θα πει ελληνας ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΗΝΕΣΑΙ

      Μου αρέσει!

      1. Από τον τρόπο που γράφεις φαίνονται καθαρά τρία πράγματα.

        1. Ότι δεν κατάλαβες το παραμικρό από αυτά που έγραψα.
        2. Από την ανορθογραφία σου οι πιθανότητες να γεννήθηκες Έλληνας είναι μηδενικές.
        3.Και αφού δεν είσαι Έλληνας καλό είναι να τα μαζεύεις σιγά σιγά…γιατί αν ξεκινήσει «τσεκούριασμα» σημαίνει ότι θα έχει δοθεί και αφορμή από τους λαθρομετανάστες οπότε εγώ θα είμαι μαζί με τους τσεκουράτους.

        καλό βράδυ και ουγκ.

        Μου αρέσει!

      2. Αν υπάρχουν ορθογραφικά λάθη, σημαίνει ότι ο Panagiotis δεν διδάχτηκε σωστά τη γλώσσα μας στα σχολεία, όπου τα παιδιά των λάθρο ευνοούνται σε βάρος των δικών μας.
        Η δασκάλα, που της ζήτησαν να παρακολουθήσει μάθημα ένα πακιστανάκι που δεν ήξερε λέξη ελληνική, το πήρε και του έκανε δωρεάν ιδιαίτερα, για να το βοηθήσει.
        Και την κατηγόρησαν – απίστευτο το βάθος της βλακείας – γι΄αυτό ακριβώς: επειδή μέσα στην τάξη δίδαξε κανονικά μάθημα και το παιδάκι που δεν μπορούσε να παρακολουθήσει, το μεταχειρίστηκε με αγάπη.
        Κατάλαβες ότι δεν φταίει αυτός, αλλά οι δάσκαλοί του, που είναι ανορθόγραφος;
        Η ορθογραφία δεν επιτυγχάνεται με…επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, αλλά με διδαχή.
        Οσο για το σχόλιό του, κ. Ιωάννη που έμαθες καλά την τέχνη να διαστρεβλώνεις τις έννοιες, ρίχνοντας βάρος στο ότι δεν πρέπει να χαιρόμαστε για το θανατο συνανθρώπων μας, ο Panagiotis πολύ καλά τάγραψε.
        Εσύ δεν τάγραψες καλά, αφού δεν είδα κανένα σχολιαστή να επιχαίρει για τον χαμό των νέων αυτών ανθρώπων
        .Πίσω από τους «μισανθρωπισμούς» σου , τους «καραγκιόζηδες πολιτικούς κλπ.» κρύβεται η βαθύτερη επιδίωξή σου να αισθανθούμε ενοχές και να μη συνεχίσουμε να διαμαρτυρόμαστε για τη λαθροεποίκηση.
        Πού το είδες το μίσος και τις άρρωστες ψυχές, κύριε, που μονοπωλείς την ανθρωπιά;
        Κι από που αντλείς το δικαίωμα να τον …εξοστρακίζεις από δω, υποθέτοντας ότι δεν είναι Ελληνας;
        Προτείνω να συνεχίσουμε όλοι μας να σχολιάζουμε υπεύθυνα κι αντικειμενικά τα διάφορα γεγονότα κι όχι να τα χρησιμοποιούμε για να προπαγανδίσουμε τις ιδέες μας ή να αποπροσανατολίζουμε τον κόσμο.

        Μου αρέσει!

      3. Αστο ….αν διάβαζες τα σχόλια των παραπάνω σχολιαστών θα καταλάβαινες γιατί έγραψα το σχόλιο μου.Αλλά είσαι επιλεκτικά «τυφλή». Έχω γράψει χιλιάδες φορές ότι είμαι εναντίον της λαθρομετανάστευσης. Απλά εσείς δεν μπορείτε να κρύψετε με τίποτα ούτε το μίσος σας ούτε τον ρατσισμό σας.

        Το ότι δεν γουστάρω να έρχονται λάθρο στη χώρα μου , το ότι θέλω να φύγουν ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ γιατί το έχω γράψει επανειλημμένως.

        Σας πειράζει όμως που ο περισσότερος κόσμος ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στο μίσος σας. Συνηθίστε το.

        Μου αρέσει!

      4. Οι ιδέες δεν προπαγανδίζονται Dyspistos.Tα ψέμματα χρήζουν προπαγάνδας.
        Ο λαϊκισμός δεν είναι οδηγός Πολιτικά ελεύθερων ανθρώπων αλλά ΔΟΥΛΩΝ του εκάστοτε συστήματος εξουσίας.
        Ψέγεις τον Ιωάννη για προπαγάνδα και αποπροσανατολισμό ? Τον Ιωάννη ?
        Ποιός από τους δύο σχολιαστές έκανε αποπροσανατολισμό και στυγνή προπαγάνδα ?
        Ο Ιωάννης ?

        Μου αρέσει!

      5. Δεν υπάρχει στον οργανισμό μου μηχανισμός μίσους, δεν ξέρω να μισώ.
        Κι ανθρώπους που μ΄έβλαψαν ποτέ δεν τους μίσησα.
        Θα προσθέσω και τούτο, αν και κάποιοι θα με ειρωνευτούν: είμαι θρησκευάμενο άτομο και ο Θεός της Αγάπης που πιστεύω, μου ζητά μόνο ν΄αγαπώ τους συναθρώπους μου.

        Οταν , λοιπόν, βλέπω τη λέξη μίσος σε τοίχους, κολώνες, εφημερίδες, φέϊγβολάν, σχόλια κι ανακοινώσεις, αντιδρώ. Ανατριχιάζω.
        Οχι επειδή φοβάμαι, αλλά επειδή ξέρω πως το μίσος είναι κάκιστος σύμβουλος.
        Δεν μισώ, λοιπόν, τη Χρυσή Αυγή, τους μαύρους, τους άσπρους, τους κομμουνιστές, τους κίτρινους, τους Εσκιμώους – κανέναν.

        Αντιδρώ, όμως, στη βλακεία και την αχαριστία. Αντιδρώ σ΄όποια προσπάθεια να μου επιβάλλουν άλλοι κάτι που δεν θέλω. Αντιδρώ στη χυδαιότητα, στην υποκρισία, στους συμβιβασμούς – γενικά σ΄ότι προσβάλλει η πληγώνει την ανεξαρτησία, την ελευθερία, την αυτοδιάθεσή μου, την αξιοπρέπειά μου, τη νοημοσύνη μου.

        Αμετανόητε, περιμένω κι εγώ από τα νέα παιδιά ν΄αλλάξουν τη ζωή μας. Και θα το κάνουν.
        Εχω την αίσθηση ότι δεν θα παρασυρθούν από μεγάλα λόγια κι ανέφικτες υποσχέσεις.
        Θέλω να ελπίζω ότι δεν θα θελήσουν να θυσιάσουν εκατομμύρια αθώων ανθρώπων, προκειμένου να επιβάλλουν το σύστημά τους.

        Οι αντικομμουνιστές μίσησαν τους αριστερούς και τους εξόντωσαν. Ο Χίτλερ βύθισε την Ευρώπη στο θάνατο. Ο Στάλιν κι οι ομοϊδεάτες του μισησαν την αστική
        τάξη και την έδωσαν βορά κυριολεκτικά στους προλετάριους, εξαγνίζοντας έτσι τα εγκλήματά τους.
        Σήμερα, κάποιοι ντύνουν με «αλληλεγγύη» την υποστήριξή τους σε στίφη ατόμων που και πατρίδα έχουν και θρησκεία και όπιο για να πλουτίζουν, αλλά σαν …μάγκες που είναι σκέπτονται «αφού αυτοί στην Ευρώπη έχουν έτοιμες κρατικές μηχανές, νερό, ηλεκτρικό, σπίτια βούρ! Καιρός είναι να τους διώξουμε και να βολευτούμε κι εμείς.
        Αλλά δεν είναι ούτε αριστερή σκέψη αυτή ούτε τίποτα άλλο. Πειρατεία είναι, ληστεία είναι. Και το χειρότερο: έρχονται εδώ και βρίσκουν κάτι καθάρματα που τους εκμεταλλεύονται αποτρόπαια, αλλά και κάτι βαμπίρια που τους πίνουν το αίμα με έξυπνο τρόπο, δίνοντάς τους δουλειές με φθηνό μεροκάματο και τάζοντάς τους την ίδια την Πατρίδα μας, όταν θα τους επιτραπεί να μετακομίσουν συν
        γυναιξί και τέκνοις εδώ.
        Αντε, λοιπόν, να υποχωρήσουμε στην Παγκοσμιοποίηση, να γίνουμε όλοι ένα μεγάλο χωριό.
        Στην ουσία, αυτό κάνετε.
        Κι αυτό, θάναι ο θάνατος της ανθρωπότητας, φίλοι συσχολιαστές. Και ο δικός μου κι ο δικός σας.
        Αβαντάρουν τις δεξιές ή αριστερές ιδεολογίες για να επιτύχουν να βασιλεύσουν σ΄όλο τον Πλανήτη.
        Πολύ παλιά, θεωρούσαν φυσικό οι άνθρωποι να κυνηγάνε και να πηγαίνουν το κυνήγι στον ξύπνιο της φυλής, που τους αντάμειβε μ΄ένα κοψίδι και το υπόλοιπο το κράταγε για την πάρτη του.
        Εκεί μας οδηγούν κι εσείς τα βάζετε με τη Χρυσή αυγή και με μένα ή τους άλλους που βλέπουν κι αυτοί, σαν και μένα, αποστασιοποιημένα, τα τεκταινόμενα.
        Ομως, αν και συμπίπτουν εδώ οι απόψεις μας δεν κρίνω καμμιά παράταξη, όποιου χρώματος, ικανή να μας βγάλει από το λάκκο της απελπισίας.

        Μου αρέσει!

      6. Aκου Dyspistos, (από κάποιον πιό νέο από εσένα, στην πιό παραγωγική,ίσως,ηλικία της ζωής του).
        Το πρόβλημα ΑΥΤΗ τη στιγμή σε όλη την Ευρώπη δεν είναι οι λαθρομετανάστες…
        Είναι τό σύστημα ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΕΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
        Κανείς άνθρωπος δεν θέλει να φύγει από τον τόπο του.Οποια κοινωνιολογική μελέτη διαβάσεις θα καταλάβεις.
        Ενα τελευταίο γιατί τα σεντόνια κουράζουν.
        Θα σε παρακαλούσα λόγια και έννοιες που ΔΕΝ είπαμε αλλά και ΔΕΝ αφήσαμε να εννοηθούν να μην τις βάζεις στο στόμα μας.

        Μίλησες για Παγκοσμιοποίηση και ότι την προωθεί η αριστερά.
        Αυτά τα λένε ορκισμένοι εχθροί και αυτοί που διαστρεβλώνουν την Ιστορία,και τις Πολιτικές έννοιες και φιλοσοφίες.
        Ποιός ενδιαφέρεται για την Παγκοσμιοποίηση ?
        Η αριστερά ή οι Καπιταλιστικές Πολυεθνικές επιχειρήσεις που θέλουν να υποτάξουν ΟΛΟ τον πλανήτη κάτω από το καθεστώς του Κεφαλαίου και των Χρηματιστηρίων ?
        Ο κόσμος μας από την Αμερική ως την Αυστραλία και τον Καναδά μέχρι την Κίνα τι είναι ? Σοσιαλιστικός ή κομμουνιστικός ?
        http://old.phs.uoa.gr/~ahatzis/Neoliberalism.htm
        http://e-rooster.gr/07/2009/1463
        Ποιοί έχουν ΔΗΛΩΣΕΙ κατ’επανάληψιν ότι τα Χρηματιστήρια είναι οι ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ του πλανήτη ?
        Οι νεοφιλελεύθεροι ή οι χλευαζόμενοι αριστεροί ?
        Το κατάντημα των περισσότερων Λαών δεν το βλέπεις ?Την χούντα των τραπεζιτών και των πολυεθνικών δεν τη βλέπεις ?
        Πως θα αλλάξουμε και θα κάνουμε καλύτερο τον κόσμο ? Με το Νεοφιλελευθερισμό ? ή με τον φασισμό και τον νεοναζισμό ?
        Πως ? με τα μεγάλα λόγια τα παχειά τα ωραία ? δεν βλέπεις ότι το Παγκόσμιο Κεφάλαιο κυνηγάει κάθε χώρα που θέλει να βγεί ΕΞΩ από τη παγκόσμια φυλακή του Κεφαλαίου που χτίσανε ?
        Οταν είχες το σοσιαλιστικό αντίπαλο δέος εν ζωή, αυτό το κουτσό, το στραβό, το ανάποδο (συμφωνώ σε όλα,τα έχω γράψει) βίωσες πραγματικά τέτοια εξαθλίωση και τέτοια κακό στην ανθρωπότητα ολόκληρη ?
        Οι άνθρωποι αυτοί, του Παγκοσμιοποιημένου Κεφαλαίου είναι ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΙ και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΙ.
        Δεν το βλέπεις ? Πόσα βιβλία και μελέτες και συγγράματα επιτέλους, πρέπει να αναφέρουμε ?

        Υ.Γ.1.τα νέα παιδιά ότι και να κάνουν, μπροστά στα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ που τους έβαλαν οι προηγούμενες γενιές, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ δικαιολογημένα.Και ξέρεις όταν βρίσκεσαι μπροστά σε τέτοια αδιέξοδα και ΔΕΝ μιλάς εκ του ασφαλούς, τότε είσαι ικανός και για το καλύτερο και για το χειρότερο.

        Υ.Γ.2. δεν ξέρω γιατί γράφεις σεντόνια γενικώς και αορίστως,απλώνοντας μία χαοτική βεντάλια, και δεν τοποθετείσαι επί συγκεκριμένων ζητημάτων που αναφέρεται η ανάρτηση.Πάντως, δεν είναι καλό σημάδι.

        Μου αρέσει!

    2. Iωάννη

      η επιλεκτικά κατευθυνόμενη «ανθρωπιά» λέει πως οι ΗΠΑ μπορεί να αναρτούν μεσίστιες τις σημαίες τους επι 4ημερο και ο προεδρος τους να εμφανιζεται ένδακρυς σε παγκοσμια μετάδοση …

      ενώ την ιδια ωρα οι δικοι του βομβαρδιζουν σχολεια , νοσοκομεία και σπιτια

      ονομάζοντας τα «παράπλευρες απωλειες».

      Οι 20 πνιγμένοι συνάνθρωποι μας ήρθαν εδώ επειδή στη χωρα τους γινεται πολεμος, επειδη οι αμερικάνοι του βομβαρδιζουν και επειδή το αμερικανοεξαρτωμενο καθεστως τους προωθει προς την Δύση για είναι η «καύσιμη υλη» των κρατων-ΕΟΖ , όπως σχεδιάζουν να κάνουν την Ελλάδα.

      Τα πραγματα είναι πολύ σαφή πια , ξέρουμε ποιοι ειναι τα χρυσαύγουλα ξέρουμε όμως και ποιοι είναι οι «χρυσαυγίτες» του επαγγελματικου αντιρατσισμού. Ωστόσο απο το σχολιο σου κρατώ και επικροτώ το :

      «Έχει χαθεί κάθε ίχνος ανθρωπιάς. Ακόμα και αυτό είναι επιδίωξη της ΝΤΠ. Μπράβο σε όσα κουτορνίθια πείστηκαν.»

      Μου αρέσει!

      1. Συμφωνώ Μίσα. Μάλιστα σήμερα στο μπλογκ μας ο Αkiser έγραψε ένα ωραίο άρθρο και έχει δίπλα δίπλα δύο φωτογραφίες. Ένα αμερικάνο στρατιώτη που αγκαλιάζει το παιδάκι του. Και στην άλλη ένα σκοτωμένο παιδάκι από αμερικανικά πυρά.

        Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο….να βλέπω ανθρώπους πεθαμένους….που δεν μου έκαναν κανένα κακό….και να βλέπω άλλους να τους λοιδωρούν επειδή προσπάθησαν απλά να έρθουν στην χώρα.
        Ούτε τα ζώα δεν λειτουργούν έτσι.

        Μου αρέσει!

      2. Ιωάννη όλα κι όλα…
        Τα ζώα λειτουργουν άριστα ως αθώα πλασματα που ειναι. Εμεις βλεπεις φάγαμε τον καρπό της γνωσης και χάσαμε την αθωότητα μας γνωρίζοντας το κακό.
        Πχ σκυλί ενος εξαρτημένου γείτονα είχε φάει τόσο ξύλο αλλα παρολα αυτά λάτρευε το αφεντικό του…
        Διάβαζα πρόσφατα για μια ρωσίδα που είχε παρατήσει την κόρη της και τη μεγάλωσαν τα σκυλιά ως την ηλικια των τριων που φιλοτιμήθηκαν οι γείτονες να κάνουν κάτι…

        Μου αρέσει!

  5. Επειδή το θέμα πήρε αριστεροδεξιές διαστάσεις ενώ δεν θα έπρεπε (σκοπός επιτεύχθει αλλά ποιος καταλαβαίνει) Επειδή το θέμα θα έπρεπε να αφορά όλους τους Έλληνες, θα κάνω μια ερωτησούλα στους αριστεροβαμμένους αυτού του μπλογκ.
    Η αριστερά θα βγει κάποια στιγμή να μιλήσει, να πει κάτι τέλος πάντων , για τους 40 και πλέον ΝΕΚΡΟΥΣ από τα χέρια των λαθρομεταναστών; ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Ή θα συνεχίσει να μας τα πρήζει για τις προδοτικές ευρωπαϊκές συμφωνίες των δεξιών. Δεν λέω, να βγεις να διαμαρτυρηθείς για την κλωτσιά που έφαγε ο Αχμέτ την ώρα που έβγαινε από το σπίτι του (αφού το λέει το παιδί ίσως και να’ ναι αλήθεια) αλλά να κάνεις πως δε βλέπεις 40 θανάτους (μόνο φετινούς) πάει πολύ.

    Μου αρέσει!

    1. Ποιός ο σύριζα ή το ΚΚΕ;;!!
      Σαν να ζητάς από τους ΧΑ να δώσουν βοήθεια σε άρρωστα παιδιά ξενων (πλην αυτών του μπαρμπαρούση).

      Μου αρέσει!

    2. Φαίη το κακό ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ. Δεν παίζει ρόλο ποιος το προκαλεί. Όποιος δεν το βλέπει ή το βλέπει ανάλογα την κομματική του σκοπιά έχει πρόβλημα στον εγκέφαλο.

      Οπότε την ίδια ερώτηση να την κάνεις σε όλους τους βαμμένους και να την κάνεις σωστά.

      Ποιος επιτέλους θα κάνει κάτι για να σταματήσει ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ που υποστηρίζεται και εκμεταλλεύεται ανάλογα τις κομματικές σημαίες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Μου αρέσει!

      1. ΧΘΕΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ…

        Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΑΧΑ ΟΠΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ…

        ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ….
        ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ,ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ….

        ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΚ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ…..
        ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΟΥ ΚΑΡΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΑΧΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ….

        Μου αρέσει!

      2. Κανένας. Γιατί όλοι έχουν όφελος.
        Και την πληρώνουμε εμείς.
        Όλοι αυτοί που χαίρονται με το θάνατο ξενων συνανθρωπων μας ας αναλογιστουν ότι οι «ισχυροί» χεσμένους μας εχουν όλους.
        Που και που μας στρέφουν τον εναν ενάντια στον άλλο γιατί ετσι τους συμφέρει.
        Όλοι αυτοί που χαίρονται, τη νδούλα του σαμαρα και του πάκη στηρίζανε.

        Μου αρέσει!

      3. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΕΛΟ….

        ΟΥΤΕ ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΟΥΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΓΗΤΟ…..

        Μου αρέσει!

      4. ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΙΛΗΣΑ ΕΓΩ ΙΩΑΝΝΗ,ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΣΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ…

        ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΖΩΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΚ….

        Μου αρέσει!

      5. Ιωάννη, η ερώτησή μου έγινε επειδή είδα να κομματικοποιείται το θέμα εδώ μέσα ενώ χθές είδα κατά τύχη κάτι αριστερά φυντάνια να καμαρώνουν στην τηλεόραση για τον ‘ανθρωπισμό’ τους με τα χρήματα μιας ξένης ΜΚΟ.

        Μου αρέσει!

      6. Φαίη εγώ δεν είδα κανέναν αριστερό εδώ μέσα να υπερασπίζεται λαθρομετανάστες. Είδα να υπερασπίζονται την αξία της ανθρώπινης ζωής.

        Αν υπάρχουν όχι μόνο αριστεροί αλλά οποιοιδήποτε που υποστηρίζουν την λαθρομετανάστευση τότε αυτομάτως παίζουν το παιχνιδάκι της ΝΤΠ.

        Και από ότι βλέπω σίγουρα υπάρχουν αριστεροί γενικώς που παίζουν αυτό το παιχνίδι. Αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο.

        Το χειρότερο είναι ότι ΚΑΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ενώ ήξεραν ότι θα κάνουν ως κυβέρνηση ακριβώς ότι θέλει η ΝΤΠ. Και φυσικά σήμερα που το κάνουν βρίσκουν δικαιολογίες στον ΣΥΡΙΖΑ που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!

        ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΗΔΗ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ!!!!!!

        Υποκρισία. Όλοι σκ@τά είναι. Αλλά χειρότεροι όλων είναι αυτοί που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Γιατί είχαν προειδοποιηθεί και από λόγια και από πράξεις της προηγούμενης κυβέρνησης.

        Και αφού ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και κάνουν ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ τότε καλό είναι να βγάλουν τον ΣΚΑΣΜΟ.

        Μου αρέσει!

      7. ΙΩΑΝΝΗ,
        Ο Παπαδημούλης του τσίριζα ήταν στη χθεσινή ‘σιωπηλή διαμαρτυρία’ και έκανε και δηλώσεις μάλιστα. Ο Παπαδημούλης έχει κάνει κάποιες δηλώσεις για τους νεκρούς Έλληνες; ΟΧΙ.

        Για να μην το ζαλίζουμε λοιπόν, ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΥΡΗ ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΤΟΚ ΚΑΙ ΝΔΟΥΛΑ.

        Μου αρέσει!

      8. Ναι σε όλα. Συμφωνούμε.

        Μόνο μην παρεξηγηθείς από καμιά από τις φίλες σου που ψήφισαν τον Σαμαρά τον Ιούνιο. Γιατί εγώ συμφωνώ μαζί σου για το «ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΥΡΗ ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΤΟΚ ΚΑΙ ΝΔΟΥΛΑ.» Δεν ξέρω όμως αν το συμμερίζονται αυτές…

        Να είσαι καλά Φαίη.

        Μου αρέσει!

      9. Το θέμα Φαίη είναι και κομματικό. Να θυμήσω ξανα τον πάκη του δεξιού κομματος που τους ευχαριστούσε;;;
        Να θυμήσω την υπατία;
        Τι να πρωτοθυμήσω και πρωτοθυμηθώ…
        Οσο για τις «αντιρατσιστικές» ΜΚΟ ούτε για τους Ελληνες ενδιαφέρονται ούτε για τους ξένους, όπως λέει κι η ανάρτηση. Για άλλους λόγους δημιουργήθηκαν και δεν είδα κανένα κόμμα να τις καταγγέλει.

        Μου αρέσει!

      10. @Δηιδάμεια
        ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ…
        ΔΕΣ ΟΜΩΣ ΕΓΩ,ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΕΣΥ ΟΧΙ…..
        ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ……

        Δηιδάμεια είπε

        Δεκεμβρίου 16, 2012 στις 2:38 μμ
        Εσύ αποφάσισε με ποιούς είσαι πρώτα κι ασε τα χιλιοποσταρισμένα σχόλια που όλοι εχουμε ΣΚΥΛΟΒΑΡΕΘΕΙ!
        Και δεν είμαι αριστερή κατάλαβε το!

        ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        Δεκεμβρίου 16, 2012 στις 2:44 μμ
        ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ…

        ΟΥΤΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΤΑΝ ΔΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ,ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΤΑΩ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ….

        ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ….

        Μου αρέσει!

      11. Πη αγοράκι μου διάβαζε και λιγο….Έχω πει άπειρες φορές ότι δεν είμαι αριστερή, δεν είμαι δεξιά, ότι ο κωστάκης ήταν μάπας, ότι ο γαπας κι όλη η κουστωδία του πατερα του που συμπεριλαμβάνει και τη νδουλα είναι άθλιοι, ότι σύριζα και χρυσαυγουλα είναι κι αυτοι του ίδιου νομίσματος πλευρες και δεν θυμαμαι τι άλλο. Γι αυτό με βρίζουν όλοι 😛
        Αν και απορώ γιατί σκας για εμένα την ασήμαντη σχολιάστρια. Καλλίτερα ψάξου γι άλλους που ζητούν και την ψήφο σου.

        Μου αρέσει!

      12. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΣ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΨΙΝ…

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΣΤΑ,ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΙΧΑ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ…

        ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟΙ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΖΟΝΤΟΒΟΛΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ….

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΙΣΙΔΙ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ…
        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ,ΚΙ’ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΥΙ ΜΗ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΧΗ ΣΟΥ…..

        Μου αρέσει!

    3. ΜΚΟ Φαιη.
      ο φασισμος του πολιτικα ορθου αριστερισμου.
      και το σορο-χρημα αφθονο.
      και οι επιδοτησεις σε ευαισθητουληδες αντιρατσιστες απο τα «ελληνικα»υπουργεια ρεουν .
      τι να δουνε ;;;;
      το χρωμα των ντολλαρς βλεπουνε.
      φτανει.

      Μου αρέσει!

      1. Και το τραγικό ποιο είναι Φωτεινούλα.

        Ότι παρουσιάζονται ως ευαισθητούληδες την ώρα που αγνοούν ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ. Και το καταφέρνουν κάνοντάς μας να αλωνόμαστε σε αριστεροδεξιές μλκς. Ένας Ντάριο Φο και τα χρήματα μιας ΜΚΟ εβραίων αρκούν να γίνει ο κόκκινος πωπός του Αχμέτ θέμα παγκοσμίων διαστάσεων αλλά η Ελληνίδα μάννα που θα βρει το σπίτι της άδειο και θα συνομιλήσει μαζί του στον ΤΑΦΟ του, είναι ανύπαρκτη για όλους αυτούς.

        Μου αρέσει!

      2. εμ,δεν υπαρχουν μκο για αυτην την ελληνιδα,τι να κανουμε.
        ουτε και κανα ιδρυμα ,σαν αυτο του γιαννου παπαντωνιου,που συνιδρυθηκε απο τον βαρουφακη,τον φιλο της οικογενειας παπατζηδων ντε,και εκανε ομιλιες ο αλλος,ο υπουργος του αντωνακι,ο στουρναρας,…
        με πολυ χρημα εννοειται,κρατικο και μη.
        ιδρυμα της δημοκρατιας κι αυτο…

        Μου αρέσει!

      3. Φαίη

        οφείλουμε να κατανοήσουμε πως εντός ΕΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.
        Εμείς οι αντι-εε το έχουμε κατανοήσει…
        ΕΣΕΙΣ ;

        Μου αρέσει!

      4. Φαίη

        «…ουδεν καινόν υπό τον ήλιον»

        όμως οσοι είμαστε εναντιοι στην προσκύνηση του μαμωνά και τις μεθόδους των υπηρετων του, μπορούμε να βρουμε κοινά μονοπάτια.

        Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.