ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
Γράφει ο Γιώργος Τσακίρης
Κατηγόρησαν το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ότι δεν έχει ιδεολογία, ότι είμαστε ένα συνονθύλευμα ετερόκλητων ανθρώπων, χωρίς σταθερή βάση, χωρίς συγκεκριμένο πολιτικό προσανατολισμό
Και δεν τους πέρασε στιγμή από το μυαλό, ότι αυτές ακριβώς οι μομφές τους, είναι εκείνες που μας ενώνουν, που ένωναν ανέκαθεν σε ένα κοινό σκοπό, όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες, όπου κι αν ζουν
Δανείζομαι φράσεις από την Παρουσίαση του κινήματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων :
Είναι κοινή παραδοχή ανάμεσα σε όλους μας, ότι χρειαζόμαστε ένα Κράτος Ισχυρό, Επιτελικό και Σύγχρονο
«Η ιστορία διδάσκει ότι το Κράτος είναι απαραίτητο για να δημιουργηθεί πολιτισμός.
Το Κράτος δεν μπορεί, και δεν πρέπει να πάψει να λειτουργεί.
Η Ιστορία διδάσκει επίσης ότι το Κράτος δεν μπορεί να είναι ουδέτερο στην αέναη και διαχρονική πάλη, μεταξύ των αδικημένων, των αποκλεισμένων και των οικονομικά ισχυρών.
Αντλώντας το συμπέρασμα από την Ιστορική εμπειρία, πιστεύουμε σε ένα Κράτος που θα παρεμβαίνει αποφασιστικά, προκειμένου να προστατεύεται το ελάχιστο επίπεδο αξιοπρεπούς διαβίωσης, η ελεύθερη πρόσβαση στα βασικά αγαθά, ή άμυνα της χώρας, η ασφάλεια των πολιτών, η απρόσκοπτη πρόσβαση στις πηγές της γνώσης και της μόρφωσης και η στοιχειώδης ασφαλιστική, ιατρική και κοινωνική περίθαλψη.»
Και αυτές, ανάμεσα σε άλλες μας θέσεις, παράγουν ιδεολογία
Μια ιδεολογία πέρα από κάθε σύγχρονη ή όχι διατύπωση περί δεξιών, κεντροδεξιών, αριστερών, φιλελεύθερων, νεοφιλελεύθερων, σοσιαλιστικών, και πρόσφατα, χριστιανοδημοκρατικών, ή όποιων άλλων επικεφαλίδων βάζει ο κάθε στεγασμένος ή άστεγος πολιτικός στο δικό του «ποιμνιοστάσιο».
Κι όλα αυτά, ενώ έχουμε στα χέρια, στο νου και την καρδιά μας, την μία και μόνη, αέναη, άσβεστη κι αμόλυντη από τους αιώνες ιδεολογική αναφορά όλων μας … στον Ελληνισμό.
Και προσέξτε, της ιδέας του Ελληνισμού, που σε καμία περίπτωση δεν περιλαμβάνει την έννοια ενός άκρατου Εθνικισμού, όπως αυτός προβάλλεται σήμερα, ακόμη και μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Γράφει ο Οδυσσέας Ελύτης στα «Δημόσια και Ιδιωτικά» του :
«Να μπορούσαν και τη σημασία των λαών να τη μετράνε όχι από το πόσα κεφάλια διαθέτουνε για μακέλεμα, όπως συμβαίνει στις ημέρες μας, αλλά απ’ το πόση ευγένεια παράγουν, ακόμη και κάτω από τις πιο δυσμενείς και βάναυσες συνθήκες, όπως ο δικός μας ο λαός στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, όπου το παραμικρό κεντητό πουκάμισο, το πιο φτηνό βαρκάκι, το πιο ταπεινό εκκλησάκι, το τέμπλο, το κιούπι, το χράμι, όλα τους αποπνέανε μιαν αρχοντιά κατά τι ανώτερη των Λουδοβίκων. Τι σταμάτησε αυτά τα κινήματα ψυχής, που αξιώθηκαν κι έφτασαν ως τις κοινότητες ; Ποιος καπάκωσε μια τέτοιου είδους αρετή, που μπορούσε μια μέρα να μας οδηγήσει σε ένα ιδιότυπο, κομμένο στα μέτρα της χώρας, πολίτευμα;»
Κανείς.
Κανείς, όσοι αιώνες κι αν περάσουν, δεν πρόκειται ποτέ να «καπακώσει», να εξαλείψει την ιδεολογική αναφορά μας στον Ελληνισμό
Έναν Ελληνισμό που ως Σύστημα Αξιών παράγει μια κοσμοθεωρία, η οποία βασίζεται, όπως κάθε ιδεολογία, σε θεμελιακά αυτονόητα, περιλαμβάνει συγκεκριμένα πρότυπα ζωής, ανθρώπινων σχέσεων και προτείνει συγκεκριμένη «αντίληψη» του κόσμου και συγκεκριμένο τρόπο παρέμβασης σ’ αυτόν, όπως αναφέρει και η καθηγήτρια και συγγραφέας Μαρία Τζάνη στο «Ιδεολογικό Μήνυμα του Ελληνισμού στην Αγωγή του Ανθρώπου»
Στη σημερινή, διχασμένη από κάθε λογής ιδεολογική αναφορά κοινωνία, αντιπροτείνουμε τη σκέψη του αείμνηστου δικηγόρου και λογοτέχνη Γιώργου Θεοτοκά:
«Ο Ελληνισμός ζει, άρα αλλάζει ολοένα σύσταση και μορφή, ανανεώνεται, αναπροσαρμόζεται σε καινούργιες περιστάσεις, αφομοιώνει καινούργιες επιδράσεις, ανακαλύπτει δρόμους που δεν περίμενε, φτιάνει έργα πρωτότυπα, διαμορφώνει αντιπροσωπευτικούς τύπους αλλιώτικους από εκείνους που ήξερε. Δεν υπάρχει λοιπόν, ούτε θα υπάρξει όσο ο Ελληνισμός είναι ζωντανός, σύστημα κανόνων που θα ρυθμίζει οριστικά πότε ένα έργο είναι Ελληνικό και πότε δεν είναι. Ο μόνος κανόνας της ελληνικότητας που σηκώνει η δική μου τουλάχιστο συνείδηση είναι τούτος: Ελληνικό είναι κάθε έργο που βγαίνει με ειλικρίνεια από τη ζωή, την καρδιά και τη σκέψη των ανθρώπων του έθνους μας».
Πάνω και γύρω από αυτή την ιδεολογία του Ελληνισμού και του πανανθρώπινου μηνύματός του, χτίζουμε τις βασικές κατευθυντήριες αρχές και θέσεις μας.
Έναν Ελληνισμό που βασίζεται στο Δελφικό «Μηδέν Άγαν», και το Λαϊκό «Φωνή Λαού, Οργή Θεού»
Ιδεολογια ειναι ενα συστημα ιδεων, πεποιθήσεων και παραστασεων λογικα συνδεδεμένες ωστε να μπορουν να αναχθουν σε καποιες θεωριτικές προτασεις. Οι διακηρυξεις των Αν. Ελ. δεν εχουν καμια λογικη συνοχη και δεν καλυπτουν ολο το φασμα των πολιτικών, κοινωνικών και ηθικων θεσεων του κομματος ωστε τα ατομα να μπορουν να κατατονοησουν οτι το κομμα εκφραζει το πιστευω του ατομου. Ο Κυριος Καμμενος θα πρεπει να διαβάση την Διακηρυξι του Ρηγα Φεραιου και το Αθηναϊκο Συνταγμα καί το Συνταγμα των Σπαρτιατων.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Εάν θέλεις γράψε ποιές θα ήσαν κατά την εκτίμησή σου οι ιδέες πάνω στις οποίες θα μπορούσε να δομηθεί ένα νέο ιδεολογικό όχημα. Ας συνεισφέρουμε με προτάσεις στο αδιέξοδο που έχουμε απέναντί μας, καθώς στην δημοκρατία – θεωρητικά – δεν υπάρχουν αδιέξοδα, μόνο ανεπαρκείς πολιτικοί
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
η ιδεολογία είναι αναπόσπαστο στοιχείο της ίδιας της κοινωνίας, για τον »σχηματισμό», τον »μετασχηματισμό» και τον »εξοπλισμό» των ανθρώπων ώστε να δύνανται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των συνθηκών ύπαρξής τους, Η ιδεολογια δεν μπορει να περιλαμβανει αλλοτριες ιδεες. Πρεπει να εκφραζει εκεινες τίς θεσεις της κοινωνιας που εχουν διαμορφωθεί απο τίς συλλογικες εμπειριες του λοου. Πρεπει να ανταλακλουν τις ηθικες αξιες που λειτουργησαν σαν επνευστικη δυναμις για την κατακτησι της ελευθεριας του λαου καί τίς πνευματικης του προοδου.διαφορετικα η ιδεολογια θα ειναι ενα παροδικο φαινομενο. Η ιδεολογια δεν πρεπει να φιλοδοξη να ερμηνευση ολα τα πνευματικα, οικονομικα και πνευματικα φαινομενα, οπως εκανε ο Μαρξισμος και οι εκφραστες τους να προσπαθουν μα τις αναγαγουν σε γενικες θεωριες με τίς οποιες θα ερμηνευουν ολα τα φαινομενα. Η ιδεολογια του Ελληνα εχει διαμορφωθη αυθορμητα μεσα από τις ιστορικες εμπειριες του λαου και ειχαν κατα καποιον τροπο εμφυτο χαρακτηρα και λειτουργησαν σαν μια συνεκτικη δυναμη και οχι σαν διχαστικη δυναμη, οπως ο σοσιαλισμος και ο μαρξισμος. Για να λειτουργησουν σαν συνεκτικη δυναμη θα πρεπει να εκφραζουν το συλλογικο πναυμα του λαου αλλα και να εκφραζουν το ατομικο πνευμα του ατομου, τόν ατομικο χαρακτηρα και τις ατομικες ροπες του ατομου..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Το «στραβό’ στην περίπτωσή μας είναι ότι τα τελευταία 30+ χρόνια άλλαξαν οι συλλογικές εμπειρίες και συνοψίστηκαν σε μία : Προσωπικό Μέσον ( με όλες τις παραμέτρους ερμηνείας)
θέλουμε πολύ δουλειά αγαπητέ μου αλλά με βρίσκεις σύμφωνο σε γενικές γραμμές
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γελαει ο κοσμος με αυτα που γραφουνε
ΥΓ: Ξεχασε να μιλησει για τους αεροψεκασμους ο συντακτης 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
αφου εισαι γελαστερος τυπος θελω να μου αναλυσεις την ιδεολογικη διαφορα της ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ και τις διαφορες τους στην πολιτικη που ασκουνε.αμα τα καταφερεις κερδιζεις γλυφιτζουρι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σε παρακαλώ πολύ Μανο2626…..
Τολμάς να συγκρίνεις και να αντιπαραβάλλεις τις ιδεολογίες των κορυφαίων πολιτικών σχημάτων που μετά από δράση 30 ετών και βάλε, μας προσέφεραν απλόχερα την ευδαιμονία, την ασφάλεια και την Εθνική υπερηφάνεια με την αμφιλεγόμενη ιδεολογία ενός σχήματος ολίγων μηνών…. Κι όλα αυτά …αφιλοκερδώς….
Η ένωσή τους είναι ότι καλύτερο μας συνέβη ποτέ και ο ζουμερός καρπός αυτής της ιερής συμμαχίας θα είναι το πολύτιμο δώρο τους προς όλους εμάς τους πιστούς υπηκόους. Θα πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού.
Βέβαια αν και στους δυο τρίτος δεν χωρεί ,στην δική μας εξαιρετική περίπτωση χώρεσε.
ΘΑΥΜΑ , θαύμα….. Η Αγία Τριάδα καταδέχθηκε να μας προφυλάξει και μάλιστα όχι εξ ουρανού αλλά επί της γης σε άμεση επαφή μαζί μας αλλά και με τους τροϊκανούς και λοιπούς Γερμανούς φιλέλληνες…..
Τι άλλο θέλεις ρε Μάνο….
Μπράβο Antonis. Το έπιασες…
Οι αεροψεκασμοί πράγματι μας χρειάζονται και σκοπίμως δεν το ανέφερε ο συντάκτης.
Διότι μόνον αν με ψεκάζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ θα σιωπήσω και θα πάψω να επιζητώ την τιμωρία των αισχρών που μας έφθασαν εδώ που είμαστε,συνεπώς….δεν μας ψεκάζουν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Στείλε μου το γλειφιτζούρι στην διεύθυνση Αμαρτίας 69 / Αθήνα – 2ος κάδος σκουπιδιών – 3ο παγκάκι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@Antonis εσυ δεν αποκλειεται να ψεκαστηκες μονος σου οταν ησουν μικρος κ σου εμεινε κουσουρι…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΥΧΑΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO.
ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ;;;; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;;; ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΝ;;;;
ΦΙΛΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΣΤΟ VIDEO…ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ….ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ.
ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΤΟ «ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ» ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…..ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΒΑΝΟΣ..ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ….ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ TAXI.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΜΗΠΩΣ;;;;; ΕΕ;;; Ε;;; Ε;;;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
εσενα μπορει να μην σου λεει τιποτα,αλλα εμενα η «ιδεολογια» σου να μου λειπει…..
αυτα μας κατεστρεψαν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
είμαστε το Πατριωτικό, Αστικό, Δημοκρατικό, Κοινωνικό Κίνημα των Ελλήνων Πολιτών,
που συναντηθήκαμε στο Διαδίκτυο και τις Πλατείες όλης της χώρας
και ενωθήκαμε στον Αγώνα ενάντια στη Νέα Τάξη Πραγμάτων, το Μνημόνιο
και την εκχώρηση της εθνικής και οικονομικής μας κυριαρχίας στους δανειστές.
Η ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
και η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ του Κινήματος προάγουν :
1. Το σεβασμό του ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
2. Την εξυπηρέτηση του ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ
3. Την εξασφάλιση της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
4. Την εφαρμογή των ΔΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
5. Την ανάπτυξη της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ και τη δημιουργία ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Και είναι σύντομη, σαφής, εμπεριστατωμένη και ξεκάθαρη, όσο καμμία άλλη.
ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Ούτε δεξιά, ούτε αριστερά.
Αυτά πέθαναν μαζί με το μύθο της μεταπολίτευσης.
Το παραμύθι της έλλειψης ιδεολογικής πλατφόρμας πρέπει να τελειώσει τώρα.
Και για να τελειώσει πρέπει αυτά τα λίγα λόγια να τα καταλάβουν, να τα επικοινωνήσουν και να τα αναλύσουν όλα τα στελέχη μας.
Από την κοινοβουλευτική ομάδα, μέχρι το τελευταίο μέλος των συντονιστικών.
Από τη βουλή και τα τηλεοπτικά πάνελ, μέχρι τους παραγωγικούς φορείς το τελευταίο καφενείο των ακριτικών χωριών.
Δεν πάσχουμε από ιδεολογία, πρόγραμμα και σχέδιο δράσης.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ, μετά την παταγώδη αποτυχία του Μνημονίου, είναι πλέον η μοναδική ΠΡΟΤΑΣΗ για ένα ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ανατροπής του Μνημονίου και εξόδου από την κρίση.
Από ελλειπή συντονισμό και οργάνωση και από κακή επικοινωνία πάσχουμε.
Εκεί πρέπει να ετσιάσουμε, αντί της ανάλωσης στη μικροπολιτική και τη μικροκομματική ιδιοτέλεια, που ακριβώς επειδή είναι «μικρο» θα μας οδηγήσουν νομοτελειακά στην «ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΟΠΟΙΗΣΗ».
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ – ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ – ΑΣ ΔΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ.
ΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ, ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ, ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ.
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ.
ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΞΖΕΙ.
ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
Όσους ήρθαν στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ με στόχο να γίνουν ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, θα τους ξεράσει το ίδιο το Κίνημα.
Από σήμερα η μουσική αλλάζει.
Ξεκινάει το σκληρό ροκ.
Όποιος αντέξει……….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΚΥΡΙΕ ΤΟΜΠΡΑ. ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Το όραμα υπάρχει.
Είναι η ίδια η ιδεολογική μας πλατφόρμα και η εθνική αντιπρόταση.
Η κατεύθυνση είναι το πρόλημα.
Για όλους τους λόγους που αναφέρω και που τους γνωρίζουν πολύ καλά ακόμη και εκείνοι που σφυρίζουν αδιάφορα.
Από σήμερα όμως δεν θα χαριστώ σε κανέναν.
Όσοι μπορούν και αντέχουν, ας σηκώσουν τα μανίκια και ας πιάσουν δουλειά.
Οι ανεπαρκείς και οι βολεμένοι που ήρθαν μαζί μας για να εξασφαλίσουν ένα μισθό ή ένα έδρανο στη Βουλή, ήρθε η ώρα να πάνε στα σπίτια τους.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
αγαπητέ Κυριάκο…αν είσαι ακόμη στους ΑΝΕΛ, είσαι σίγουρα σταθερή αξία..πες μου όμως σε παρακαλώ, γιατί κάποια πρώην στελέχη αμφισβητούν ότι η Εθ.Αντιπρόταση σας ανήκει? γιατί την έχουν οικειοποιηθεί και έχουν τόσο μεγάλη κόντρα με τους υπόλοιπους? το non paper που σε τελική ανάλυση δεν έλεγε τίποτε κακό ήταν εις γνώση του προέδρου ή όχι? γιατί αν δεν ήταν, τότε κάτι σοβαρό έχει συμβεί! πιθανόν αυτοί που το έβαλαν να μην ήθελαν να βλάψουν το κίνημα και να είχαν ανιδιοτελείς σκοπούς. έχω μπερδευτεί λιγάκι είναι η αλήθεια..αλλά θα δούμε. κάποια στιγμή θα ξετυλιχτεί το κουβάρι. καλή συνέχεια με δύναμη και ψυχραιμία!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ααα επιτέλους δέκα μεστά λόγια να σταματήσει η μίρλα που αποσυντονίζει όποιον παρακολουθεί καλοπροαίρετα την προσπάθειά σας. Κάντε όμως δυό τρείς κινήσεις που χρειάζονται να φύγουν οι σκιές και θα είστε έτοιμοι. Απο κοντά σας παρακολουθούμε και εμείς οι απλοί οπαδοί σας να αναπνεύσουμε πάλι με την ελπίδα οτι ξεκαθαρίσατε τα αγριόχορτα του κήπου σας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κυριάκο το θέμα δεν είναι τι επιθυμούμε αλλά τι είναι δυνατόν να γίνει σε συνάρτηση με το ήδη συμβαίνει. Οι κολαούζοι είναι ήδη μέσα και καθορίζουν σημαντικά το παρόν και ίσως και το΄μέλλον του κινήματος.
Εάν οι Ανεξ. Έλληνες θέλουν πραγματικά να είναι μια ακτίνα φωτός θα πρέπει΄ΑΜΕΣΑ να απαλαγούν από παλαιοκομματικές αντιλήψεις και πράκτικές και να στείλουν το μήνυμα έντονα προς όλες τις κατευθύνσεις. Με πράξεις όμως και όχι με λόγια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Θα ρίξω και μια πρόταση : γιατί δεν οργανώνουν θεματικές συζητήσεις καλώντας και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης – και όχι μόνο – να εξετάσουν μια ελάχιστη βάση σύγκλησης απόψεων
Έξω, στην πραγματική κοινωνία κι όχι στην βουλή
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Εδώ είναι το πρόβλημα Γιάννη Μ.
Επειδή τις θεματικες συζητήσεις δεν έχουν την επάρκεια να τις υποστηρίξουν αυτοί που έπρεπε να τις οργανώσουν, ποτέ δεν οργανώθηκαν.
Και βολεύονταν όλοι με το να περιμένουν το Πρόεδρο να βγάζει αυτός το φίδι της δικής τους ανεπάρκειας από την τρύπα.
Και αντί να φροντίσουν να ανεβάσουν το προσωπικό τους επίπεδο για να μπορούν να σταθούν αξιοπρεπεώς στο δημόσιο διάλογο, ασχολήθηκαν με συνομωσίες, υπονομεύσεις, παρασκήνιο, κλπ.
Αυτά ήρθε η ώρα να τελειώσουν, για να πάμε μπροστά.
Και σε αυτό πρέπει να συμβάλλουμε όλοι.
Εγώ προσωπικά, από εδώ και πέρα, όποιον αντιληφθώ να συνεχίζει αυτό το παιχνιδάκι θα τον τσακίσω.
Υπομονή και ανοχή τέλος.
Τάχω πάρει στο κρανίο χοντρά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αν και σε κατανοώ έχουν γίνει λάθη κι έχουν δωθεί λάθος μηνύματα. Στις δημοσκοπήσεις εξακολουθεί να προηγείται ο Κανένας κάτι που δείχνει ότι το πεδίο ακόμα είναι ελεύθερο για επαναξιολόγηση στόχων και αξιών. Κανείς δεν είναι αλάθητος αλλά είτε μαθαίνουμε και γινόμαστε καλύτεροι απ τα λάθη ξεκινώντας με την παραδοχή τους είτε γινόμαστε οι ίδιοι λάθη και μας απορίπτει η κοινωνία. Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο όταν επί χρόνια οι λαϊκισμοί και τα ταξίματα διαμόρφωσαν λάθος περιβάλλον αλλά… εκεί ακριβώς είναι το στοίχημα για να δείξει ποιοί είναι Αξιοι στην μετα – μεταπολίτευση εποχή. Θα χαρώ να τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κάτι ακόμα Κυριάκο. Δεν είναι όλες οι «επιθέσεις» για κακό. Υπάρχουν και κάποιες που αν κατανοηθούν θα βοηθήσουν το όχημα να πάρει την σωστή κατεύθυνση
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Στις δημοσκοπήσεις Γιάννη Μ. προηγείται η ανεπάρκεια των στελεχών μας να επικοινωνήσουν την κατά τα 100% δικαίωσή μας σε ότι λέμε εδώ και 2,5 χρόνια.
Αυτός είναι ο κανένας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΧΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ( Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ)ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ !!!ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ Κ. ΣΩΡΡΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΟΥΓΚΑ ΚΑΙ ΝΤΟΓΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ !!!ΟΜΩΣ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ !! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΜΗΝ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΠΡΙΑ ΤΟΝ ΨΩΡΡΑ.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΗΛΙΘΙΟΣ.
ΑΝ ΕΛΕΓΕ 100-150 ΔΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΖΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ.
1 ΤΡΙΣ ΟΜΟΛΟΓΑ ΗΠΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΣΟΡΟΣ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ ??? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΛΙΔΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΟΥΤΕ Η ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΩ !!!ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΘΕΤΟΣ ΤΟ ΕΨΑΞΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΟΥ ¨? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ!! ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΔΩ ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 301!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ελληνίδα, άλλο Δημοκρατία, άλλο μαλακία.
Έχει διαφορά.
Όσο για το θέμα του 1 ΤΡΙΣ, επειδή το έψαξα προσωπικά εγώ ο ίδιος και έχω δημοσιεύσει δεκάδες σελίδες για την τεκμηρίωση της αφελούς απάτης του κλεφτοκοτά Σώρρα, άστο καλλίτερα.
Είναι περισσότερες οι πιθανότητες να κερδίσουμε το Τζόκερ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ Μ@ΛΑΚΙΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ !!!ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΕΤΣΙ¨? ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ !!Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ΕΛΛΗΝΙΔΑ (ΕΛ)
Αυτό που λες είναι πάρα πολύ σημαντικό και δεν θα μπορούσα ποτέ να πιστέψω ότι ,τουλάχιστον ο Καμμένος δεν θα το έψαχνε. Ο Καμμένος είναι ο πρώτος πολιτικός που είπε ήσουν αριστερός – ήμουν δεξιός και το εννοούσε ! Πιστεύω ότι, μάλλον αυτό δεν κατάλαβαν οι προσφάτως αποχωρούντες. Ίσως νόμιζαν ότι οι ΑΝΕΛ θα γίνονταν ένα νέο ορμητήριο δεξιών, μία νέα αφετηρία της ΝΔ. Ποτέ όμως δεν κατάλαβα εγώ κάτι τέτοιο από τα λόγια Καμμένου. Αν λοιπόν υπάρχει κάποιος που θέλει πραγματικά να τα βάλει με το σύστημα και με τους ξένους τοκογλύφουςε τότε αυτός είναι ο Καμμένος.
Έχεις στοιχεία χειροπιαστά ;
Μίλα με στοιχεία σε παρακαλώ και όχι έτσι στον αέρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
http://thiva-nikolas.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4579.html ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Η ΧΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ? ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣhttp://olixnos.blogspot.gr/2012/12/blog-post_26.html?spref=fb ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΙ ΠΟΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ !!!ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΜΩΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ!!ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΗ!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ κος Τόμπρας
@ ΕΛΛΗΝΙΔΑ (ΕΛ)
Δεν είμαι ειδικός όπως άλλοι αλλά, οφείλω να παραδεχθώ ότι, αν ήμουν ένας κοινός απατεώνας και δεν διέθετα χρήματα, τέτοια μήνυση δεν θα υπέβαλλα. Απ’ ότι διάβασα στο ΛΥΧΝΟ στην ηλεκτρονική διεύθυνση που παρέθεσε η (ΕΛ) ,κατάλαλαβα ότι πρόκειται για δανειοδότηση με πολύ μικρό επιτόκιο και με μεγάλο χρονικό διάστημα αποπληρωμής.
Ειλικρινά δεν είμαι σε θέση να κρίνω και ούτε επιτρέπεται να εξάγω συμπεράσματα με την ευκολία του «άσχετου» επί των οικονομικών.
Παρά την ασχετοσύνη μου όμως, απορώ με την κατεύθυνση που λαμβάνει το όλο ζήτημα, δεν περίμενα ποτέ ότι θα ήταν η δικαστική…..
Υπάρχει μια λογική ανακολουθία νομίζω.
Μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ κ. Τόμπρα ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
* F. * Ισως καταλαβες τωρα τι ρολο παιζει το Λησταρχειο (βουλη) των 300 + 1 – Προεδρος.
Και ο κ. Τομπρα,? να προσπαθει να εκμηδενιση την προσοπικοτητα τις (ΕΛ) με κοσμητικα του βοθρου.! Ελεος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΟΧΙ ΚΑΙ ΨΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΤΟΜΠΡΑ???
ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΕΦΥΓΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ,ΤΩΡΑ ΘΑ ΛΕΜΕ Ο ΨΩΡΑΣ??/
ΖΗΤΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ??
ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ,Ο ΔΕ ΚΑΜΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΘΥΡΟΚΟΛΛΗΘΗΚΕ,ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΑΥΤΟ???
ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΛΕΥΑΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΤΟΜΠΡΑ,ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ Η ΟΧΙ??
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΙ’ΑΥΤΟΝ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ???
ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ???
ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ???
ΕΓΩ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΙΣΧΥΟΥΝ,ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΑΛΤΕ ΜΕ 600 ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΧΛΕΥΑΖΕΙΣ ΚΟΜΠΡΑ???
ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ…..
ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΗΝ ΝΤΠ…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ Diogenis B
Όπως προείπα , δεν επιτρέπεται να εξάγω βιαστικά συμπεράσματα όντας παντελώς άσχετος επί τέτοιου επιπέδου οικονομικών θεμάτων. Πράγματι με παραξενεύει η συγκεκριμένη ιστορία.
Υπάρχουν όμως αναρίθμητοι οικονομολόγοι , δημοσιογράφοι και άλλοι πολύ ειδικότεροι από εμένα , οι οποίοι είναι θεωρητικά και πρακτικά αδύνατον να επιθυμούν όλοι να «θάψουν» κάτι τόσο μεγάλο για προσωπικά ή μικροπολιτικά συμφέροντα.
Ο κ. Τόμπρας ανέφερε ότι, το εξέτασε και δημοσίευσε σελίδες επι σελίδων.
Πως το αντικρούουν αυτό οι «ειδικοί» ; Που είναι οι απόψεις τους εδώ και τώρα ; Ο κος Τόμπρας είναι συνήθως εδώ απ’ότι βλέπω.
Οι προσωπικότητες των συνομιλητών όπως της (ΕΛ) , η δική σας, η δική μου, μπορεί να είναι οι καλύτερες , πλην όμως, εδώ μιλάμε για δισεκατομμύρια .
Δεν πρόκειται για απλή στιχομυθία και για έξυπνες ατάκες……. Το συντακτικό, οι κακές και οι καλές λέξεις, ο τονισμός και η ορθογραφία δεν μετράνε εδώ ……
Μιλάμε για ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ !
Θα πρέπει λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι να καταθέσουν τις απόψεις τους προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά με οικονομικούς όρους και με οικονομικά δεδομένα. (Ίσως βέβαια να το έχουν ήδη κάνει).
Επιτρέψτε μου λοιπόν να είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός και θα σας συμβούλευα να κρατήσετε και για τον εαυτό σας κάποιες επιφυλάξεις.
Δεν μπορεί να είναι όλοι οι Έλληνες τυφλοί – κωφάλαλοι και μαζωχιστές αν θέλετε.
Αν υπήρχαν ή υπάρχουν αυτά τα χρήματα και αυτά τα δεδομένα, όπως τα είδα στη μυνητήριο αναφορά τότε, κάποιοι θα έπρεπε να το βροντοφωνάζουν ασταμάτητα……
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
F.
ΜΟΝΑΧΑ ΤΗΝ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΙΔΕΣ???
ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ??
ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΕΞΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ???
ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ???
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ααα μαλιστα να περιμενουμε με σταυρωμενα τα χερια και τα ποδια σε καποιο καναπε να μας σωσουν οι μεγαλες δυναμεις εεε γιωργο π και ελληνιδα?μηπως να περιμενουμε και τον μοσκωβο ως αλλοι αβοριγηνες?αντε ρομπες ξεφτυλα γινατε παλι!!!!!!!!!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΚΙ’ΕΣΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ, ΩΡΑΙΑ,ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΑΝΕΛ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕΣΥ ΒΑΣΙΛΗ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΣΟΥ ΠΩΣ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙΣ 1 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300 ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ !!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ!!!! ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΟΜΠΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ !!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
καταρχην ο Καμμενος εχει συνυπογραψει κ εχει φερει στην βουλη 2 μυνησεις για εσχατη προδοσια!Η μια ειναι μαλιστα απο μελος των αν.ελλ.!Κατα δευτερον τις αηδιες με το 1 τρις σε ομολογα απ’τον Σωρρα κ την μυστικη τεχνολογια κ δεν ξερω’γω τι αλλο,δεν τις πιστευει ουτε 5χρονο παιδι…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
πεταχτηκε κ ο οπαδος του καρατζαφυρερ παλι απ’το πουθενα….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
και καρατζαφυρερ τιποτα δεν εδωσε στην Κυπρο ο Σωρρας!Δεν υπαρχει καμια επισημη αναφορα απο την κυβερνηση της Κυπρου οτι ελαβε χρηματα απ’αυτον!Αλλωστε αν αυτα που ελεγε ηταν αληθινα κ η Κυπρος τα δεχτηκε κ πηρε χρηματα,γιατι μπηκε σε μνημονιο?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
* F. * Συμφωνω μαζι σου.! Ομως την αδιαφορια των ελληνικων ΜΜΕ να αποκαλυψουν την τυχον σκευωρια στο παραπανω θεμα, το βρησκω υποπτο.! Και καποιοι να γελοιοποιουν την υποθεση, διχως καμμια σοβαρη ερευνα.? Εγω το θεωρω καπως παραξενο.!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
Γιώργο πολλά άκουσα και πολλά είδα διότι, κάθε μέρα ακούμε και βλέπουμε του κόσμου τα παράξενα μέσα από μια πλούσια ποικιλία μέσων ενημέρωσης, των οποίων όμως η αξιοπιστία είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ποσότητα .
Μέτρα πόσα χρόνια τώρα ακούγαμε ότι στις 21-12-2012 θα καταστρεφόμασταν…..κι από τεκμηρίωση άλλο τίποτε….. Η φήμη αυτή πούλησε χιλιάδες βιβλία, έφτιαξε μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες, έδωσε δουλειά σε κόσμο και κοσμάκη , παρήγαγε χρήμα κι άλλα πολλά…..
Με ρωτάς αν είδα το ένα κι αν είδα το άλλο….. Και για το τέρας του Λοχ νες πολλά είδα και άκουσα και διάβασα…. Από αυτά περιμένεις να πεισθώ ότι υπάρχει ;
Λοιπόν για να τελειώνουμε, θα πω ένα παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι, έχω υπερβολική δύναμη στα μπράτσα, σηκώνω την πεθερά μου 200 κιλών με το ένα χέρι ρε αδερφέ κι αποφασίζω μια μέρα να χαρίσω το χρυσό μετάλλιο στην Ελλάδα. Ζητάω να με πάρουν στην Εθνική ομάδα άρσης βαρών και με αμφισβητούν – δεν θέλουν να τους βοηθήσω.
Τι κάνω μετά για να πείσω το μέσο ταλαιπωρημένο και πηγμένο στην προπαγάνδα Έλληνα; Τι κάνω για να πείσω ότι δεν είμαι απατεώνας ;
Βγαίνω στις πλατείες ρε Γιώργο και σηκώνω πεθερές …. Βγαίνουν φωτογραφίες….Με παίρνουν κάμερες …Κυκλοφοράνε ερασιτεχνικά βίντεο…Γίνεται χαμός και κάποιοι γίνονται ρεζίλι κι αναγκάζονται να κάνουν πίσω.
Τι δεν κατάλαβες από αυτό ;
Αν ο κ. Σώρρας έχει τόσα δις ας κάνει κάποιες κινήσεις να πείσει πρακτικά και όχι θεωρητικά.
Τι είναι ας πούμε λίγα εκατομμύρια για κάποιον που έχει δις ; Τίποτε.
Ακούμε λοιπόν ότι η Αστυνομία ή το ΕΚΑΒ έχει σοβαρά προβλήματα με τη συντήρηση των οχημάτων.
Ακούμε ότι μεγάλα νοσοκομεία έχουν σοβαρά προβλήματα με εξειδικευμένα μηχανήματα διάγνωσης.
Ακούμε πως τόσοι άνθρωποι πεινάνε και τρέχουν στα συσσίτια της εκκλησίας.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ κ. ΣΩΡΡΑ που θέλει να μας σώσει ρε Γιώργο ;
Γιατί δεν κουνιέται φύλλο ρε Γιώργο ;
Αν ο Σώρρας έχει δύναμη ε τότε ας τη δείξει στους Έλληνες ρε Γιώργο. Τι περιμένει ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
F.
ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ…
ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΙΑ ΟΛΑ,ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ….
ΚΑΝΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΟΥΑΝΤΑΝΑΜΟ….
ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ….
ΚΑΝΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΟ…..
ΤΙ ΛΕΣ??
ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΚΥΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΕΙΠΑΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΛΗΝΕΣ???
ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΙΣΕΙΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ…..
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ,ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ,ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…..
——————————–
East Side
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Η ΚΥΠΡΟΣ???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
Γιώργο, κάτι έχουν πάθει όλοι τελευταίως και θέλουν να σώσουν τη Χώρα αλλά, όχι τους Έλληνες……
Κουράστηκα κι εγώ , κουράστηκαν κι οι Έλληνες….. Ειλικρινά στο λέω. Έχω κάθε καλή διάθεση να πιστέψω σε οτιδήποτε χειροπιαστό.
Σου έδωσα ένα – δυο παραδείγματα και θα μπορούσα να δώσω και άλλα πολλά.
Αν κάποιους πρέπει να πείσει ο κ. Σώρρας, αυτοί είναι οι Έλληνες και όχι 5-6 πολιτικοί. Νομίζω ότι, θα μπορούσε πολύ εύκολα να το κάνει αυτό αν ήθελε.
Δεν είπα ποτέ να κάνει κάτι για να σώσει τους Έλληνες έναν-έναν ξεχωριστά ή …κατά μάζες…αφήνοντας εν τω μεταξύ τη Χώρα στα νύχια των μνημονίων.
Είπα να κάνει κάτι για να ΠΕΙΣΕΙ τους Έλληνες για την αλήθεια των ισχυρισμών του, προκειμένου στη συνέχεια να διασώσει τη Χώρα με την οικονομική του βοήθεια.
Σκέψου λίγο ρε Γιώργο. Αν μην τι άλλο , τέτοια εποχή είναι το πιο εύκολο πράγμα να πείσει κάποιος ότι, πράγματι έχει χρήματα….Αρκεί να έχει ρε Γιώργο. Λίγες εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ (από τα δις που έχει) ας έδινε στους Ιεράρχες μας να βγούνε και να πούν ότι αυτά τα γεύματα – δείπνα είναι από τα χεράκια του Σώρρα….
Θα βγεί έξω ο κόσμος, θα στήσει αντίσκηνα στο Σύνταγμα και θα ουρλιάζει μέρα-νύχτα : «Σώρρα προχώρα σε θέλει όλη η Χώρα…..»
Κατάλαβες Γιώργο μου ;
Μακάρι να έχει ο άνθρωπος χρήματα και να μπορεί να δανείσει τη Χώρα , μακάρι….
Χρήματα όμως, όχι κωλόχαρτα, όχι μπερδεμένες ιστορίες για αγρίους , προϊστορικές μετοχές της Άπω Ανατολής και δε συμμαζεύεται….
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ με ή χωρίς το Σώρρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΟΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ,ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΙ’ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ,ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ….
ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ…
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΤΑΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ…
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ΓΙΩΡΓΟΣ Π. ποιος στα λεει αυτα,οτι δεν εχει υπογραψει το μνημονιο η Κυπρος?Το υπεγραψε κ γι’αυτο αρχισε κ εφαρμοζει τα μετρα κ ξεκινησαν κ εκει οι αντιδρασεις…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
East Side
h**p://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=An5Eb_WWma8
ΑΚΟΥΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 4.00 ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΣΤΟ 27.41
ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
@ΓΙΩΡΓΟΣ Π. καλα πλακα μου κανεις?Μου βαζεις τι λεει ο Λαμπρακης?Καμια επισημη επιβεβαιωση-δηλωση απο την επισημη κυβερνηση της δημοκρατιας της Κυπρου οτι ελαβε χρηματα απ’τους Σωρρα-Λαμπρακη κλπ κλπ,υπαρχει?Φυσικα κ δεν υπαρχει,γιατι λενε ψεμματα.Και ξαναρωταω εαν η Κυπρος ειχε λαβει χρηματα απ’αυτους με την προοπτικη να αγορασουν κ το χρεος της,γιατι τελικα μπηκε στο μνημονιο???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Ούτε δεξιά, ούτε αριστερά.
—–
Εύγε Κυριάκο, επιτέλους να ακουστεί δυνατά.
Όλα συνηγορούν ότι είμαστε πατριωτικό κέντρο αλλά για κάποιο ακατανόητο λόγο, λίγοι το λένε.
Λες και το Κέντρο κάνει τσιζ.
Σώνει και καλά πρέπει να δεξιοφέρνουμε ή αριστεροφέρνουμε με το ζόρι.
Ως πατριωτικό κέντρο μπορούμε να συνεργαστούμε με άλλα πατριωτικά και αντιμνημονιακά κόμματα, δεξιάς είτε αριστερής τάσης, πάντα κατά κρίσης μας.
ΑΝΕΛΛ = ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Το Κέντρο δεν περιορίζει.
Το Κέντρο ενώνει και απελευθερώνει.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ακριβώς Ποπολάρε.
Αν η δεξιά και η αριστερά δεν είχαν απαξιωθεί στη συνείδηση του Ελληνικού Λαού, ο ΑΝΕΛ δεν θα είχαμε λόγο ύπαρξης.
ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Να το λέμε όλοι, παντού.
Μέχρι να το καταλάβουν και εκείνοι που ακόμα κοιτάνε δεξιά και αριστερά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αγαπητέ κ. Τόμπρα,
ενα σημείο επανεκκίνησης των ΑΝΕΛ είναι η εξ υπαρχής εξέταση του υπάρχοντος Συντάγματος της χώρας.
Δείτε σχετικά:
http://feronymos.wordpress.com/2012/11/29/%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%af%ce%b1/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Η τελευταια δημοσκοπησις δειχνει τους Αν. Ελ στα 2.5% καί αυτο ωφείλεται στήν ελλειψι ενος ιδεολογικου προγραμματος. Εγω σαν ψηφοφορος δεν επνεομαι καθολου απο την «ιδεολογια» τους. Δεν φαινεται να εχουν καποιον ιδεολογικο προσανατολισμο. Δεν μπορουν να λενε οτι ειναι προθυμοι να συνεργαστουν με οποιονδηποτε την στιγμη που αυτος ο οποιος δηποτε εχει θεσεις εκ διαμετρου αντιθετες απο τίς δικες μου θεσεις και καταφασκει σε αξιες τίς οποιες εγω απορριπτω μετα βδελυγμιας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
2,8%. Μην κλεβεις 0,3%. Και δεν λενε οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ συνεργασια με οποιονδηποτε. Αυτο το λες εσυ και ειναι ψεμμα!!! Ακου πρωτα τι πραγματικα λεει ο Καμμενος για τις συνεργασιες και μετα ελα εδω να πεις οτι θελεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
στημενη δημοσκοπηση ειναι,απ’την οποια εσυ υποθετεις κι ολας Γιωργο οτι το στημενο ποσοστο που δινει(το οποιο το κατεβαζεις κι αλλο εσυ)οφειλεται στην ελλεψη ιδεολογιας…..,μαλιστα!σορρυ αλλα δεν με πειθεις!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Προσωπικά είμαι ΕΝΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ κι αυτό τα λέει όλα.
Αυτό είναι ακριβώς που φοβούνται οι τσομπαναραίοι της στρούγκας , την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ:
Δεν μας νοιάζει αν είναι ο Καμμένος ή ο Ακαυτος ΠΡΟΕΔΡΟΣ η οι άλλοι αναγνωρίσιμοι πολιτικοί και μή.
Εγώ έχω κλείσει μέσα στη ψυχή μου την ΕΛΛΑΔΑ και νοιώθω κάθε είδους Μεγαλείο και αυτό το εκφράζουν οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ:
Προς Θεού και στις στρούγκες υπάρχουν ΕΛΛΗΝΕΣ και μάλιστα ίσως και Καλύτεροι εμού αλλά τα ελευθέρας βοσκής είναι πάντα πιό νόστιμα αν και κινδυνεύουν περισσότερο να τα φάει ο λύκος.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΡΗΤΟΙ και μη ΕΛΛΗΝΕΣ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
μια ειναι η ιδεολογια . πατριδα θρησκεια οικογενεια. το πασοκ και η νου δου με την βοηθεια της αριστερας φυσικα προσπαθουν να τα διαλυσουν και τα τρια.
δε θα τους βγει. οι ελληνες θα αντισταθουν. ολοι οι ελληνες μαζι . δεν υπαρχουν δεξιοι και αριστεροι . μονο στα χαρτια. υπαρχει η ελλαδα.
ολοι μαζι να διωξουμε τους προδοτες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
επειδή χρόνια φωνάζουμε για την εξαφάνιση της Ελληνικής Γλώσσης το απόκομμα των ΑΕ με την ονομασία τους και μόνο τα λέει όλα «Ανεξάρτητοι Ελληνες» μή εξαρτημένοι από Τί ?? την πατρίδα ? την φυλή ?? την θρησκεία ??? το πολίτευμα ????
σήμερα στο κέντρο της Αθήνας όλα τα μαγαζιά ήταν γεμάτα κόσμο μερικά πουλούσαν υπεκοστολογημένα και αμφιβόλου ποιότητας πράγματα κράχτες για μικρά παιδιά αν ήμουν στην κυβέρνηση βλέποντας τον πανικό στους δρόμους και στις αγορές δεν θα σκεφτόμουν ΕΧΕΙ ΛΙΠΟΣ ΑΚΟΜΗ Η ΑΡΚΟΥΔΑ…………………………….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
“Ανεξάρτητοι Ελληνες” μή εξαρτημένοι από Τί ?? την πατρίδα ? την φυλή ?? την θρησκεία ??? το πολίτευμα ????
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΔΩ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΡΑΜΑΤΟΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μη εξαρτημένοι από ντόπια και ξένα συμφέροντα και από απαξιωμένες ιδεολογικές και πολιτικές αντιλήψεις της 1ης μεταπολίτευτσης.
Από μετεμφυλιακά σύνδρομα και από ενοχικά συμπλέγματα.
Δεν φτάνει ;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Προς PERI MAJESTIC:
να συμπληρώσω….εξαρτημένοι από το χρεωστικό ευρώ;;;;;;….μήπως;;;;
Γιατί οι ΑΕ δεν μιλάτε τη γλώσσα της αλήθειας, γιατί δεν αναφέρεσθε στο εκτυπωτικό δικαίωμα από τη χώρα μας του ΑΤΟΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ;;;;
Χάνετε το δάσος κοιτάζοντας το δέντρο…..
Πώς θα ανακάμψει η οικονομία μέσα στο χρεωστικό ευρώ;;;;;Θέλουμε ένα νόμισμα στην τσέπη μας που θα το χρωστάμε εσαεί;;;;;
Μόνο που λέτε μέσα στο ευρώ θα πετύχετε ανάκαμψη (υπό την εποπτεία της ΕΚΤ των Rothschilds) αυτό τα δείχνει όλα….και μην μου πείτε ότι ανήκω στο ΚΚΕ, γιατί και αυτό μέρος του τραπεζικού συστήματος είναι…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τίποτα νομίζω ότι οι Ανεξαρτητοι Ελληνες θα σαρώσουν……
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σε ποιον κοσμο ζεις φιλε μου. Η τελευταια δημοσκοπησι τους δινει 2.5% μοναδες. Εχεις απωλεσει τελειως την 8ικανοτητα να σκεπτεσαι? Και εγω ειχα εναποθεσει τίς ελπιδες μου στον Καμμενο αλλα με εχει απαγοτευσει οικτρα. Δυστυχως θα κερδίση ξανα ο Σαμαρας γιατι ο Συριζα ακολουθει μια λαϊκιστικη και αντεθνικη πολιτικη. 73% των ψηφοφορων του δηλωνουν οτι ο Συριζα δεν ειναι ετοιμος να κυβερνήση. Το δε ΠΑΣΟΚ εχει πεσει στο 5.5%. Συνεπως θα επικρατήση ξανα η Ν.Δ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ποιός είσαι φίλε μου που θα μου πεις αν ἐχω απολἐσει τη δυνατότητα να σκέφτομαι;
Άι πάγενε προβοκάτορα…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ειπα και παραπανω λες και λαθος νουμερο. 2,8% ποσοστο (οχι μοναδες) λεει ο guru Rass. Oοοχι 2,5%.μοναδες. Ο Rass εσενα σε συμφερει καλυτερα γιατι ο Αlco λεει 5,2%. το Δυστυχως θα κερδισει ο Σαμαρας τι το ηθελες. Θελεις να ξανακερδισει ο Σαμαρας. Θελεις ,σου αρεσουν αυτα που κανει ,γιατι εναποθεσες τις ελπιδες σου στον Καμμενο που σε απογοητευσε οικτρα γιατι ο Καμμενος σου τα εκοψε ολα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
εσυ ρε νικολακακο βλεπω εχεις κανει ευαγγελιο κ ξερεις απ’εξω την «δημοσκοπηση»(ειπαμε καραστημενη)της (ΣΑΜΑ)RASS για λογαριασμο του Μπομπολα!Φυσικα δεν εχει υπαρξει κομμα ΠΟΤΕ που δημοσκοπικα να εχει τετοια πτωση μεσα σ’ενα μηνα,οπως θελει να παρουσιασει τους ΑΝ.ΕΛΛ η (ΣΑΜΑ)RASS!Ξερεις θελει κ λιγο νιονιό να σκεφτεις 5 πραγματα,γι’αυτο θα ελεγα οτι εισαι προβατο αν δεν πιστευα οτι το κανεις επιτηδες!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μη μαλώνετε κύριοι δεν υπάρχει λόγος. Το μέγιστο λάθος του Καμμένου ήταν που πήρε στο κίνημα κάτι παπάρες σαν τον Μανώλη και τους λοιπους Νδούλους πιστεύοντας ότι όλοι χρειάζονται. Τιτανοτεράστιο σφάλμα. Εγώ ήμουν έτοιμος να ψηφίσω ΑΝΕΛΛ αλλά με το που είδα αυτό τέλος λέω μία από τα ίδια. Το επισημάναμε προτού κάνει την κίνηση μέσα από εδώ, πάρε νέους ανθρώπους, αδιάφθορούς κι ας μη τους ξέρει κανένας. Μπααα στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Τώρα μην φωνασκείτε για τα ποσοστά, την ζημιά την έκαναν οι Νδούλοι ήταν απλά θέμα χρόνου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Oι Αν.Ελ. εξομοιωθηκαν με τον Συριζα.Οπως ο Συριζα αποτελειται απο πολλες συνστωσες και οι Αν.Ελ. Οπως ο Συριζα εχει μαζεψει ολους τους τυχοδιωκτες του Πασοκ ετσι και ο Καμμενος πηρε ολους τους τυχοδιωκτες τής Ν.Δ. Θα ηθελα ο φιλος να μας πει ποθεν τεκμαίρει οτι Οι ΑΝ.ΕΛ θα σαρώσουν.Η Ελλαδα χρειαζεται εναν διανοητη που να εγφραση μια ιδεολογια με σαφως οριοθετημενους σκοπους. Θελει ανθρωπους που να προκαλεσουν την εθνικη αναταση, Ο λαος εχει αηδιασει απο τα ιδεολογηματα των Σοσιαλιστων .Οι Σοσιαλιστες εδωσαν στόν κοσμο μια κακη οψι ωστε να μην μπορει κανεις να τον συμπαθηση, ακομα ουτε τον εαυτον του, και μετατρεψε την ψυχη του ανθρωπου σε ενα ειδος αποχευτικων αγωγων. Και εφ¨όσον ο ανθρωπος βλεπει τόν κοσμο με τοση αντιπαθεια, δεν εχει καμια διαθεσι να καταβαλλη καμια προσπαθεια να τον βελτιωση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Και απο πού θα έπαιρνε βουλευτές, απο το ΚΚΕ; Απο τη ΝΔ πήρε, πολλοί απο αυτούς όπως ο κ.Μανώλης έχουν και κάτι χιλιάδες ψηφοφόρους που τους επιλέγουν, δεν είναι θέμα του κ.Καμένου, αλλα του ίδιου του βουλευτή να φανεί αντάξιος των όρων που τέθηκαν για να δημιουργηθεί το νέο κόμμα. Απο εδω και εμπρός να ξεκαθαρίσουν τα βαρίδια και να προχωρήσουν με τον αρχικό τους σχεδιασμό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρε Ρολόι κάνεις τον χαζό ή χαζός είσαι; Τι πάει να πει από που να έπαιρνε βουλευτές; Δεν το λέω σαφώς; Από πουθενά. Με μπάζα δεν φτιάχνεις καινούργιο σπίτι. Και τι θα πει ο Μανώλης είχε ψηφοφόρους; Η έννοια του κομματικού μαντριού τέλος. Να τους έχει και να τους χαίρεται ας τους κληρονομήσει στα παιδιά του. Έτσι θες να κάνεις νέο ξεκίνημα; Τώρα ξαφνικά ανακαλύψατε την έννοια των βαριδίων; Κάποιοι τα λέγαμε προ πολλού. Ο ίδιος ο Καμμένος διακύρηττε για νέους ανθρώπους αδιάφθορους και διαζύγιο με το παρελθόν. Είναι ο Μαρκόπουλος, ο Ζώης, ο Κουράκος και ο Μανώλης νέοι και αδιάφθοροι; Χέσε μας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ποια η διαφορα εαν τα ποσοστα ειναι 2.5% ή 5%. Απο αυτο το ποσοστο εως το θα σαρώσει υπαρχει τεραστια αποστασις.. Και πως να μη σε κατηγορω οτι εχεις απωλεσει (και όχι απολεσει όπως το γραφεις) την ικανοτητα να σκεπτεσαι? Αυτά ειναι φαντασιωσεις και οχι ορθολογικη σκεψις. Οσον αφορα το που προσκειμαι κομματικα σε πληροφορω οτι εχω γραψει πυρινα αρθρα κατα της κυβερνησεως Σαμαρα. Αυτην την στιγμή ειμαι καμματικα αστεγος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Και τι ζητας. Να σε στεγασουμε κομματικα εμεις? Θες να στεγαστεις κομματικα? Τι θες? Για να καταλαβω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεν χρειαζομαι την δικη σου κομματικη στεγη ουτε καμια κομματικη στεγη. Θελω την αυτονομια μου. Αλλωστε δεν θα μπορουσα ποτε να συμβιώσω με ατομα του δικου σας φιλοσοφικου επιπεδου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Aυτονομια με παραδοχη του λεει η Rass η η καθε rass δεν γινεται. Αυτονομια με την παραδοχη δυστυχως θα βγει ξανα ο Σαμαρας παλι δεν γινεται. Ορισμενες φορες δεν μπορω να καταλαβω τι θελει καποιος. Γιαυτο και ρωτησα . Τι θες να γινει? Τι ζητας? Εισαι απολυτικ ξαφνικα?
PS Κομματικη στεγη εγω δεν σου προσφερω ουτε μπορω να σου προσφερω. Εγω ειναι Ανελλ ψηφοφορος. Και τα περι φιλοσοφικου περιεχομενου εγω δεν τα δεχομαι. Κρινεις το δικο μου επιπεδο βασιζωμενος που?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σταράτα λόγια, και να δηλώνεις ταυτόχρονα πατριωτικό κέντρο, δεν συνάδει.
Ο ίδιος ο Χριστός, είπε=Επιλέξτε, ή με εμένα, ή με τον μαμωνά, τους χλιαρούς θα τους εμμέσω.
Ολίγον έγγυιος δηλαδή.
Στο κέντρο, δηλ. και λίγοι λαθρομετανάστες, και λίγη Ευρωπαϊκή ένωση, και λίγο κομμουνιστικό κράτος, και λίγη ελεύθερη οικονομία, κ.λ.π.
Εμένα μου έχουν μείνει οι χειρώτερες εντυπώσεις από τους θιασώτες του κέντρου.Ηταν όλοι αυτοί που διάβαζαν, Ελευθεροτυπία, Νέα, Εθνος…Ο νοών νοείτω…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ – ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ – ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ 60-70-80.
ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 1990, ΟΤΑΝ ΑΛΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚ & ΝΔ.
ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ …….. ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αγαπητε Ιωαννη εγω είμαι απο αυτους που ειναι προθυμοι να θυσιασουν την προσωπικοτητα τους στόν βωμο τής πραγματικότητος καί τής αντικειμενικοτητας, ατομα που προτιμουν αυτην την θυσια για να μην απωλεσουν την προσωπικοτητα τους.. Τα περισσοτερα ατομα εχουν την τασι να καταφασκουν σε ιδεολογιες οι οποιες εχουν τα χαρακτηριστικα της φαντασιωσεως καί που προσφερουν απλοποιητικες ερμηνειες γιατι τους ανακουφιζει απο το βαρος της λογικης συνειδησεως, αλλα ταυτοχρονα τους στερει το ανεκτιμητο φως του ατομικου πνευματος. Μόνον τα ατομα που εχουν κατορθωσει να αφομοιωσουν το καινουριο αποκτημα της ανθροπωτητος το οποιον ειναι η εναρμονησισ του συγχρονου ανθρωπου με τον ιστορικον ανθρωπο. ΟΙ ανθρωποι καταφασκουν σε ιδεολογιες οι οποιες τους παρεχουν ερμηνειες που αιρουν την αβεβαιοτητα καί την ανασφαλεια που του προκαλουν τα περιπλοκα φυσικα και κοινωνικα φαινομενα και τον απαλλασουν απο την αναγκη να εντρυφη στα βαθυτερα φιλοσοφικα προβληματα.Του παρεχουν την ερμηνεια για το οτι του ειναι ανεξηγητο καί προβληματικο και ενοχλητικ9ο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ελπιζω φιλε Νικολακακο η θυσια στον βωμο της πραγματικοτητας και της αντικειμενικοτητας να σε σωσει. Αλλωστε η προσωπικοτητα του καθενος ειναι κατι μοναδικο. Αλλα και οι εννοιες πραγματικοτητα και αντικειμενικοτητα για καθε μια προσωπικοτητα ειναι διαφορετικες αν και η πραγματικοτητα ειναι μια, ασχετα αν καποιοι δεν την βλεπουν η δεν την παραδεχονται. Ολα τα γεγονοτα εχουν μια λογικη εξηγηση δεν ειναι απλοποιητικες ερμηνειες. Το 2,8% ομως της Rass δεν εχει λογικη. Ε καποιοες φορες υπαρχουν και εξαιρεσεις. Θεωρητικα ισως και να εχεις δικαιο σε οσα αναζητας πρακτικα ομως σχεδον ολες τις φορες, οταν μενουμε κλεισμενοι σε στεγανα , βρισκομαστε ευκολα στην καταντια που φερνουν. Και αυτο γινεται γιατι οσο εσυ, ο ενας η ο αλλος ψαχνομαστε σε θεωριες οι αλλοι κανουν τις πραξεις που μας φερνουν στην εξαθλιωση, δουλεια, κατηφεια και οτι αλλο ζουμε 3 χρονια τωρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δυστυχως φιλε Ιωαννη φαινεται η πιστη εικονα του ανθρωπου που περιγραφει ο Ορτεγκα στο βιβλιο του «»Καθοδος των Μαζων»» δηλαδη εκεινος ο τυπος που λειτουργει με το αποθεμα των προκαταληψεων του, ο τυπος που ενεργει αμμεσα, εξω απο απο το νομιμο κοινωνικο πλαισιο και συντριβει κατωθεν του καθε που υπερεχει καί ειναι εκλεκτο. Αυτος ο τυπος λειτουργει οπως ο μαζανθρωπος και μια βεβαιοτητα που μονον η αφελεια του εξηγει. Πςεριφερεται ασςκο0πα σςτόν κοινωνικο χωρο, παριστανει τον κοινωνικον ανθρωπο καί λοιδωρει οποιονδηποτε δεν συμμεριζεται την νοοτροπια του καί δεν συμφωνει με τους σκοπους και τις επιδιωξεις του. Προσςπαθει να επιβαλλη τα δικαιωματα της κοινοτυπιας η την ιδια την κοινοτυπια του ως δικαιωμα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΑΛΑ….
ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ‘ΤΟ ΚΑΤ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΣ
ΟΙ ‘ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ’ ;;;
ΕΛΕΟΣ !!! ΤΟΣΟ ‘ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΕΛΑΝΙ’ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ
ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΕΞΩ ΑΠ ΤΗ ΒΟΥΛΗ;;!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Να και μια λογικοτατη παρατηρηση. Μπραβω φιλε μου!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥΝ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΗΓΕΤΗ….
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΛΟΙΠΟΝ???
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Mε την απορια θα μεινεις. Και θα μεινεις με την απορια γιατι δεν αξιζεις να λαβεις απαντηση.
Δειλα δειλα μετα το κραξιμο απο τους σχολιαστες βλεπω ξεμυτιζεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ο Γιωργοπης ποτε δεν σιωπαινει
Δεν τον σκιαζει το κραξιμο πια
Μονο λιγο καιρο ξαποσταινει
Και ξανα προς τη λοξα τραβα..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΔΕΝ ΜΕ ΚΡΑΖΕΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ…
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ,ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ….
ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ….
ΚΙ’ΕΣΥ ΕΧΘΕΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΕΙΚΟΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ,ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ???
ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΑΘΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αναρωτιεται μεσα του, ΕΝΑΣ, αν τρελλαθηκε ο κοσμος
Αναρωτιεται προς τα εξω, ο ΚΟΣΜΟΣ, αν τρελαθηκε ενας
Χμμμ..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΡΑΤΑΣ ΑΠΟΨΕ ΒΛΕΠΩ,ΔΥΟ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΠΕΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ….
Χμμμμμ…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ok δεν σε εκραξαν οι σχολιαστες σε απειλησαν με διαγραφη σχολιων. Ακομα χειροτερα δηλ!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΩΠΑΑΑΑΑ!!!
ΑΛΗΘΕΙΑ???
ΑΣ ΜΟΥ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ…..
ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ,ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΣΕ ΚΟΠΤΕΙ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ,ΑΥΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΚΟΜΜΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΗΓΕΤΗΣ…..
ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ???,,,ΤΙ????
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ειπαμε με την απορια θα μεινεις γιατι δεν αξιζεις απαντηση. Εσυ που βριζεις ασυστολα κοσμο εδω μεσα(και μην τολμισεις να μου πεις εμενα οτι αυτοι σε προκαλουν), εσυ ρωτας και θελεις απαντησεις?.Δεν θα λαβεις. Θα μετανοησεις πρωτα, θα ζητησεις συγγνωμη απο ολους ,οσους εβρισες και συνεχιζεις να βριζεις(Ανεμος σημερα σε αλλο αρθρο) Τομπρας εδω, υβριστικο σχολιο εδω βρε αντε απο κει Ανεθελληνες και ιδιαιτερα απο τον Μισα και μετα ισως σου πω σε τι εχει ξεχωρισει ο Καμμενος.
Τι νομιζες θα κατσω εγω οπως ο ΙΩΑΝΝΗΣ και Μανος να σε βρισω. Οχι κυριε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΕΤΣΙ ΠΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ???
ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ Η ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ,ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΕ ΝΤΡΟΠΕΣ???
ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΟΔΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ…
ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΜΗ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ,ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ….
ΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ…
ΟΤΑΝ Ο ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΛΑΣΠΕΣ,ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΔΕΙΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΠΟΥΡΓΙΟ…
ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΣΥΚΩΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΙΖΑ???
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΣ…….
—————————————————-
ΑΝΕΜΟΣ είπε
Δεκεμβρίου 22, 2012 στις 1:33 μμ
?Λες να μην ηξερε τι κουμασι ηταν??
Εδω το ξεραμε εμεις….Καθικι μαρκας τριλατεραλ.
—————————————————–
ΥΓ
ΦΕΡΕ ΜΟΥ ΕΔΩ ΠΟΤΕ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΩ,ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ…
ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΙΑΣΟΥΜΕ,ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΠΟΤΕ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
1. Ε οχι και αγαπουλα! Απαγορευεται!!!
2. Τοσοι που διαβαζουν δεν εχουν την απορια!!! Εσυ εχεις την απορια.Και γιατι εχεις απορια αφου ηδη εχεις σε μορφη copy paste ετοιμη την απαντηση. Νομιζεις θα σου κανω εγω την χαρη να βαλεις copy paste εδω μεσα. Αμ δε…
3 Ακομα και τωρα αποκαλεις εναν ανθρωπο που δεν τον γνωριζεις χιτλερικο. και λες το κανω γιατι εχω αποδειξεις για τις συκοφαντιες και την λασπη. Σου το εχω ξαναπει. Τιποτε δεν εχεις. Αυτο που εχεις ειναι μια συρραφη απο διαφορες δημοσιευσεις που εσενα σου κανουν ενω για αλλους ειναι αδιαφορες και εντελως ασχετες. και 4. Εγω δεν τυπωνω σχολια σε αυτον τον ισοτοπο. Αυτο το κανεις εσυ αν δεν κανω λαθος. Εδω εμενα εχθες με ειπες ανθρωπακι. Σε εβρισα εγω? Οχι.
5. Θα μετανοησεις και θα ζητησεις συγγνωμη απο ολους γιατι εισαι ανωτερος ανθρωπος. Εισαι η δεν?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
5.ΑΝΕΜΟΣ είπε
Δεκεμβρίου 23, 2012 στις 11:27 μμ
Ωραιος ο …καβαλιερε…
Και …πηδηχταρας…
Απάντηση
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
Δεκεμβρίου 23, 2012 στις 11:35 μμ
ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ??/
ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝΙΣΤΗ ΜΙΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ….
ΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΝΑ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ…
ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ,ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ΕΠΕΣΕ….
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ….
ΕΠΑΙΞΑΝ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΘΑΡΗ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ…..
ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ***???
Εισαι ενοχος εδω. Ειναι που δεν προκαλεις εντασεις. Δεν σε πηραν χαμπαρι γιαυτο. Αστο Π. Ειπαμε μετανοησε και ζητα συγνωμη!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΠΑ???
ΔΕΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ,ΜΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΔΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ???
ΟΜΩΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ,ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ ΑΠΑΞΙΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ…
ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΜΕΜΠΤΟ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΜΑ ΤΟ ΘΕΟ ΘΑ ΦΥΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ….
ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΚΙ’ΑΥΤΟΥΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ…..
ΚΑΤΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ,ΠΙΤΣΙ ΠΙΤΣΙ ΠΙΤΣΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ….
ΑΣΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ,ΑΝΑΚΑΤΟΣΟΥΡΑΣ ΕΙΣΑΙ…
ΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΙΠΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ,ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ….
—————————————————————–
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
Δεκεμβρίου 23, 2012 στις 1:24 πμ
ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΕ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ…
ΙΩΑΝΝΗ…
ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..
ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΡΑΨΕ,ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ….
———————————————————————-
ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΧΩ ΣΕ ΚΟΠΥ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ???
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ Μ’ΕΜΕΝΑ…
ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ???
ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΙΠΟΤΕ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ??
ΩΡΑΙΟΣ ΕΙΣΑΙ…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιώργο, βασανιστή, σε μάθανε κι οι πέτρες εσένα και το αχρείο αρχείο σου, πηδίκουλα της οκάς
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
ΕΝΑ ΖΕΣΤΟ ΜΕ ΓΑΛΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟΨΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΘΗΣΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ,ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ….
ΠΟΥ ΣΕ,ΑΠΟΔΕΙΞΗ,ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ…..
ΜΑ ΚΑΛΑ,ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ??
ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΟΚΑ???
ΑΝΤΕ ΑΝΤΕ,ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Πάω στη γυναίκα μου για ύπνο, και την έχω κορώνα στο κεφάλι μου. Εσύ μια ζωή ξεφτιλισμένος σαβουρογ@μι@ς κι αναξιοπρεπής θα μείνεις, σύζυγος μιας δόλιας κερατωμένης και μάλλον μπαφιασμένης γυναίκας από τη μλκία που σε δέρνει. Πάω στοίχημα ότι της μιλάς με κεφαλάια, εξωμήτριο Γκεσταπίτη ανακριτή που γουστάρεις να ‘κανεις τους άλλους να πονούν’. Πινεζόμυαλε
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Mπα σε καλο σου. Ακου «ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ». Μαλλον φταιει η vintage Dom Pérignon Champagne ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΛΕΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙς ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ. Αμαν φαντασου εγραψα κεφαλαια και εγω. Ασε Π αυριο παλι ολο και σε καποια αναρτηση για Καμμενο θα ξεμυτησεις.
Α και να βαζεις ολα τα αρχεια απαντησεων σου!!! Υπαρχει και το μερος που λες οτι ειμαι ανθρωπακι. και οτι νομιζω οτι κατι ειμαι κλπ. Εγω δεν νομιζω πως ειμαι κατι. Εσυ νομιζεις πως κατι εισαι!!!
Guten Abend Herr Π.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕΧΕΙΣ ΞΕΦΥΓΓΓΕΕΕΙΙΙΙΙ…..
ΟΣΩ ΕΧΩ ΕΓΩ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ….
ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ ΛΕΕΙ…
ΑΠ’ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΑΓΑΠΗΤΙΚΕΣ,ΕΧΕΙ ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ
ΟΤΑΝ ΜΑΛΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ…
ΑΧ ΒΡΕ ΣΕΡΒΙΤΟΡΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 150ΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΘΑ ΤΟ ΚΟΠΑΝΑΜΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ,ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑ ΚΙ’ΕΣΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΕ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ….
ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΑΛΙ,ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ??
Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΤΑΝ ΔΩ ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩ….
ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΕΤΣΙ ΑΝΤΕ ΑΝΤΕ ΘΑ ΑΦΗΝΩ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ???
ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ???
ΤΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΜΩΡΟΥΔΙΣΤΙΚΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΟΠΑΝΑΣ,ΒΡΗΚΕΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ,ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ,ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΨΗΡΑΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΕΜΑ…
ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΣΕΙΣ…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΕΡΒΙΤΟΡΕ
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ 5% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ,ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,ΑΝΕΡΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΝΗΡΑ…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
H καλύτερη ατάκα σε ψυχωσικούς 😆
DmA είπε
Δεκεμβρίου 24, 2012 στις 1:16 πμ
Ο Γιωργοπης ποτε δεν σιωπαινει
Δεν τον σκιαζει το κραξιμο πια
Μονο λιγο καιρο ξαποσταινει
Και ξανα προς τη λοξα τραβα..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΝ ΟΙ Α,Ε, =ΑΝΩΝΥΜΟΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΝ= ΤΗΝ ΚΟΙΝΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΝ ΤΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ = ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ [ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΦΑΜΕΝ]ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ , ΩΣ Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ,ΠΟΥ ΠΑΡΕΤΗΡΗΘΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗΝ ΣΤΑΣΗ ΑΥΤΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΕΡΡΩΣΘΕ
ΠΟΣΕΙΔΩΝ
Από: http://www.olympia.gr [mailto:comment-reply@wordpress.com]
Αποστολή: Sunday, December 23, 2012 2:11 PM
Προς: civi2000@otenet.gr
Θέμα: [Νέο άρθρο] Έχουν “ιδεολογία” οι Ανεξάρτητοι Έλληνες;
olympiada posted: » ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ Γράφει ο Γιώργος Τσακίρης Κατηγόρησαν το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ότι δεν έχει ιδεολογία, ότι
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!