Για καθε σχολειο που κλεινει ανοιγει μια φυλακη…

daskala_279522508

σσ greekx : Λαβαμε και δημοσιευουμε την επιστολη της αναγνωστριας εκπαιδευτικου Σοφιας Μ.

Συμφωνουμε απολυτα με τα γραφομενα της καλης φιλης !!!!

Σαν εκπαιδευτικος απευθυνομαι στην κοινωνια… μα κυριως σ ολους αυτους που μας δαιμονοποιουν εμας τους εκπαιδευτικους και μας εχουν στησει απο καιρο στον τοιχο και μας πυροβολουν..

Δε θα μπω ακομα στον κοπο να δικαιολογησω καποια αδικαιολογητα οσα ασχημα δλδ βλεπω σε συναδελφους που ετσι κι αλλιως τα εντοπιζουμε σε καθε χωρο εργασιας.Δεν εχω τετοιο σκοπο τωρα.

Θελω πολυ ομως να σας πω πως τον επομενο καιρο θα ακουσετε για …διαφανεια στη δημοσια παιδεια για αξιολογηση για αυτοαξιολογηση των σχολικων μοναδων για βελτιωση ποιοτητας εκπαιδευσης για μειωση των θεσεων που τοσο πολυ λαχταρατε ολοι σας(!) γιατι εχουμε πολλους δασκαλους…και τελος για αναβαθμιση του επιπεδου των μαθητων!

Οντως θα υπαρχει διαφανεια: με το ηλεκτρονικο σχολειο ξερουν πια τα παντα μεχρι και ποσα τετραγωνικα ειναι η καθε ταξη… κι ετσι θα μπορουν να στιβαξουν μεχρι και 33 μαθητες δλδ 1 τετραγωνικο για καθε μαθητη! Ακομα και στις στανες στα προβατα αναλογει χωρος 1,50 τετραγωνικα..!!

Κι ετσι θα διωξουν τους περισσευαμενους καθηγητες… Και ερχεται κι η αξιολογηση …τρομαρα τους! Οχι για να με κανουν καλυτερη! Ο εκπαιδευτικος που θελει να ειναι καλυτερος ενημερωνεται διαβαζει πηγαινει σεμιναρια.. Η αξιολογηση η δικη τους δεν περιλαμβανει σεμιναρια περιλαμβανει μονο απολυσεις. Αυτο ειναι το ποθουμενο!

Φυσικα θα αρχισουν με τους επιορκους και καλα θα κανουν … Ωστοσο σιγουρα θα υπαρχουν κι εκεινοι που εχουν εμπλακει για ασχετο λογο σε μηνυσεις κι αυτοματως κι αυτοι θα μπαινουν σε διαθεσιμοτητα! Καλα αν ειναι ενοχοι, αλλα αν ειναι αθωοι; και ξερετε ποσο χρονοβορα ειναι τα δικαστηρια και χωρις δουλεια και χρηματα αντε να βρεις δικηγορο να βρεις το δικιο σου…

Θα ζουν λοιπον τουτοι αναμεσα στους οικειους τους με τη ρετσινια του επιορκου χωρις να εχει ακομα αποδειχθει! Αλλιως μεγαλωσαμε ρε γμτ… με το ρητο “αθωος μεχρι αποδειξεως του αντιθετου”.

Επιμενω σ αυτο γιατι οι εκπαιδευτικοι αν οχι ολοι ειμαστε ανθρωποι ευαισθητοι και φιλοτιμοι!

Επειτα αφου εχουν ολα “στρωσει” θα βαλουν και το αγγλοσαξωνικο συστημα , τις εξετασεις απο δημοτικο σε γυμνασιο κι απο γυμνασιο σε λυκειο… για το καλο των μαθητων! Οσοι απο μας το προλαβαν το συστημα ξερουν πολυ καλα οτι οι αδυναμοι μαθητες εστριβαν …”δια του αρραβωνος”.

Εμπαιναν στη βιοπαλη! Χα καλο! Να γελασω λιγακι! Ποια δουλεια και ποια βιοπαλη; Υπαρχουν δουλειες σημερα; Το χαμαλη θα κανουν…απο μικρα! Πανε δλδ και τα δικαιωματα του παιδιου! Το δικαιωμα στην μορφωση κι ισως και στο παιχνιδι! Μειωνεται ο αριθμος λοιπον των μαθητων συρρικνωνονται τα σχολεια…

Ε καλα αντε μπρε! Ξεχασα! Φτιαχνουν καινουριες φυλακες…

Για καθε σχολειο που κλεινει ανοιγει μια φυλακη… δεν τ ο εγραψαν τυχαια αυτο! 
Αντε κι εις αλλα με υγεια!

http://thenewsgr.wordpress.com/

49 σκέψεις σχετικά με το “Για καθε σχολειο που κλεινει ανοιγει μια φυλακη…

  1. Μα βρε παιδιά , φυλακές θέλουμε , τα σχολεία τι να τα κάνουμε ..?? Τόσοι εγκληματίες φοροφυγάδες που θα τους βάλουμε …?? Τα σχολεία είναι άχρηστα , έτσι και αλλιώς τα σημερινά παιδιά για να ζήσουν αύριο θα πρέπει να γίνουν κλέφτες , οπότε τι να τα κάνουν τα γράμματα , άχρηστα τους είναι …

    Μου αρέσει!

  2. Καλή μου,

    Δέν γράφεις,σέ ποιά εκπαιδευτική βαθμίδα υπηρετείς…….¨Ομως ήδη γνωρίζεις ότι σέ ΟΛΕΣ τίς βαθμίδες,οι εκπαιδευτικοί είσαστε 200.000 άτομα,
    ζωή νά έχετε….ή δαπάνη γιά τή παιδεία είναι ίδια μέ αυτή τής Φιλανδίας,πού όπως καλά γνωρίζεις έχει τό καλλίτερο εκπαιδευτικό σύστημα…..
    στή χώρα μας,κάποιο παιδί,γιά νά περάσει τή πόρτα Πανεπιστημίου,πρέπει νά στίψει οικονομικά τούς γονείς του στά φροντιστήρια,πού ή Φιλανδία
    δέν έχει……..αξιολόγηση..δέν είναι δίκαιο,εσύ σάν άξιος εκπαιδευτικός,νά περάσεις τήν βάσανο τής αξιολόγησης,ώστε τουλάχιστον νά αποκτήσεις
    περισσότερα μόρια,από τόν απεσπασμένο σέ βουλευτή συνάδελφό σου,πού έχει κάτι χρόνια νά διδάξει σέ κάποια αίθουσα..????

    Α΄…γιά καθαρά εκπαιδευτικούς λόγους,όποιος δάσκαλος θωπεύει μαθητές -μαθήτριές του καί εξακολουθεί νά διδάσκει καί κανείς νά μήν τόν
    ενοχλεί…δέν μαθαίνει τούς μαθητές του ότι δέν υπάρχει δικαιοσύνη καί επομένως δέν χρειάζεται νά κοπιάζει γιά τήν επιβίωσή του..οπότε
    βγάζετε από τίς αίθουσες κλέφτες,απαταιώνες,λαμόγια…….λέω εγώ τώρα……

    Μου αρέσει!

    1. Να σε διορθώσω, αν μου επιτρέπεις: οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας είναι συνολικά 151 000, επίσης η Φινλανδία έχει 100 000 εκπαιδευτικούς για πληθυσμό μισό απο αυτό της Ελλάδας.
      Οσον αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε γραφεία και υπηρεσίες το ερώτημα πρέπει να είναι το εξής: χρειάζονται περισότερο εκεί ή στα σχολεία; Αυτό πρέπει να μας το απαντήσουν οι πολιτικοί που κάνουν τις αποσπάσεις και μετά λοιδορούν τους εκπαιδευτικούς.
      Τέλος, ξέρεις πολλούς παιδεραστές εκπαιδευτικούς; Πόσες τέτοιες υποθέσεις υπάρχουν; Προφανώς είναι ελάχιστες αλλά με τη συνεχή καιαόριστη ανακύκλωση απο τα ΜΜΕ «πολλαπλασιάζονται». Έχουν βάλει στο μάτι την παιδεία και χρησιμοποιούν κάθε μέσο και τρόπο που θα χτυπήσει τα αντανακλαστικά των πολιτών ώστε να στραφούν εναντίον των εκπαιδευτικών, κι εσύ Προβοκάτορα, εξυπηρετείς αυτό το σκοπό άθελά σου. Να είσαι σίγουρος ότι το νέο σχολείο που θα έρθει θα είναι σε πολλά σημεία χειρότερο απο το παλιό, ενώ όλοι μας θα θέλαμε κάτι πολύ καλύτερο

      Μου αρέσει!

      1. Οτι στοιχεία δίνω,είναι διασταυρωμένα…..οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών εκτός σχολικών μονάδων γίνονται πάντα μέ τή συναίνεση τών εκπαι-
        δευτικών,επειδή εκεί απολαμβάνουν καί κάποιες υπερωρίες,εξαιρέσιμα κλπ….Εάν οι εκπαιδευτικοί έκαναν καλά τή δουλειά τους,στά σχολειά,
        οπως οι παλιότεροι συνάδελφοί τους,δέν θά υπήρχε ή ανάγκη φροντιστηρίου γιά Πανεπιστήμια….εδώ δέν έχεις άποψη..?????

        Γιατί οι σημερινοί εκπαιδευτικοί ΔΕΝ δέχονται τήν αξιολόγηση,από μία επιτροπή Πανεπιστημιακών εγνωσμένου κύρους καί μέ αδιάβλητες
        διαδικασίες…??????῞..μάλιστα στήν επιτροπή αυτή νά περιλαμβάνονται καί ψυχολόγοι,ώστε νά διαγιγνώσκεται καί τό επίπεδο τής ψυχικής
        υγείας τών διδασκόντων τά παιδιά μας,ώστε νά αποφεύγονται καί φαινόμενα παιδοφιλίας…??????῞..εδώ ποιά ή άποψή σου…….

        Μου αρέσει!

    2. Α) Τα αριθμητικά στοιχεία που έδωσες είναι λανθασμένα και μοιαζουν με το περιβόητο 1 000 000 ΔΥ, που διέδιδαν οι απανταχού Πρετεντέρηδες
      Β) Οι αποσπάσεις σε φορείς γίνονται κατόπιν αιτήσεων εκπαιδευτικών, αλλά οι θέσεις δεν προκηρύσσονται απο τους ίδιους, αλλά απο τους πολιτικούς. Οι περισσότερες θέσεις των αποσπάσεων δεν έχουν προνόμια. Στις λίγες προνομιούχες θέσεις, π.χ. σε βουλευτικά γραφεία πηγαίνουν τα γνωστά κομματόσκυλα, όχι ο πρώτος τυχών εκπ/κος που έκανε αιτηση απόσπασης να πάει πιο κοντά στο σπίτι του. Οι αποσπάσεις θα ήταν λιγοτερες πάντως αν οι θέσεις στους φορείς ήταν στελεχωμένες.
      Γ) Οι παλιοί εκπαιδευτικοί δεν προκύπτει απο κάπου ότι έκαναν καλύτερα τη δουλειά τους απο τους σημερινούς, είναι εκτίμησή σου. Οι σημερινοί έχουν περισσότερα προσοντα και είναι καταρτισμένοι καλύτερα. Το πρόβλημα σήμερα είναι το Αναλυτικό πρόγραμμα Σπουδών, δηλαδή το τι διδάσκεται, η ύλη. Η ύλη και τα βιβλία σχεδιάζονται απο το υπουργείο και την ελίτ του (βλέπε Ρεπούση και σια) και οι εκπαιδευτικοί είναι απο το νόμο υποχρεωμένοι να τα διδάξουν παρά τις καθολικές αντιδράσεις που υπάρχουν για την ποιότητά τους.Η ελίτ που κυβερνά, δηλαδή, αποφασιζει και για το τι θα μάθουν τα παιδιά σου…………
      Δ) Η αξιολόγηση υπάρχει και σήμερα. Κάθε γονιός αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς των παιδιών του και ξέρει ….Δεν υπάρχει θεσμοθετημένη αξιολογηση που να οδηγεί σε απολύσεις.. Αυτή δεν θέλω και δεν πρέπει να υπάρξει γιατί θα οδηγήσει σε νέα μορφή επιθεωρητισμού που δν είχε αποτελέσματα και καταργήθηκε. Επίσης , ποιος εμπιστεύεται τους κομματικούς μηχανισμούς που θα θελήσουν να χειραγωγήσουν τους εκπαιδευτικούς και να επιβάλλουν σκοταδισμό και ανελευθερία; Ακόμα, για να αξιολογηθεί κάποιος πρέπει να παρακολουθήσουν οι αξιολογητές τη δουλειά του στην τάξη. Αυτό πρακτικά είναι αδύνατο να το κάνουν οι πανεπιστημιακοί και θα κληθούν να το κάνουν οι κατέχοντες κομματικές θέσεις. Τέλος πάντων, είναι τεράστια συζήτηση και δεν μπορώ να επεκταθώ άλλο.
      Κλείνοντας το θέμα της ψυχικής υγείας είναι νομίζω υπερβολικό να το θέσουμε με βάσει ένα περιστατικό που πρόβαλλε μια καθεστωτική εφημερίδα ή κανάλι…….

      Μου αρέσει!

      1. Να συμπληρώσω πως οι πανεπιστημιακοί αρνήθηκαν να αναλάβουν αξιολόγηση και το επιχείρημά τους ήταν:
        Πώς να αξιολογήσω επιστήμονες τους οποίους έκρινα άξιους να πάρουν πτυχίο; Είναι σαν να αμφισβητώ τους τίτλους που απονέμω.
        Να σε ρωτήσω, Σπύρο, ξέρεις ποιοί βαθμολογούν τα γραπτά του ΑΣΕΠ; Γιατί εγώ δεν γνωρίζω.

        Μου αρέσει!

      2. Για τον Σπύρο:
        Eίμαι μητέρα τριών παιδιών(λύκειο,γυμνάσιο,δημοτικό). Επειδή παρακολουθώ την ύλη μαθημάτων των παιδιών μου, έχω να σου πω ότι τα βιβλία είναι γραμμένα έτσι ώστε να αποσιωπούνται γεγονότα της ιστορίας(βλ. συνωστισμός στη Σμύρνη-Ρεπούση),να αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε λυσάρια,(γιατί τα βιβλία είναι δυσνόητα) και τέλος να βγάζουν μαθητές «καταρτισμένους» και όχι μορφωμένους, έτσι ώστε να μπουν γρήγορα στην αγορά εργασίας.
        Υπάρχει(κατά τη γνώμη μου) μια κατεύθυνση από το υπουργείο προς τις θετικές επιστήμες και απαξίωση των ανθρωπιστικών σπουδών.Να μην καλλιεργούν οι μαθητές το πνεύμα τους, αλλά να ετοιμάζονται να γίνουν εργάτες πρώτης γραμμής.
        Όσο για την αξιολόγηση:δεν πρόκειται να γίνει η αξιολόγηση που θα ήθελαν οι γονείς,αλλά ένας έμμεσος εκβιασμός ώστε οι δάσκαλοι να μην προβάλλουν καμία αντίσταση σ αυτά που θέλουν να περάσουν οι κυβερνώντες.(διάβασε καταγγελίες για το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν. που προσπαθούν με λύσσα να περάσουν αυτές τις μέρες στα σχολεία-μίζες σε μεγαλοκαθηγητές και χορηγοί στα σχολεία.)
        Φινλανδία: έχω διαβάσει για το εκπαιδευτικό της σύστημα. Γιατί όμως είναι πρώτη χώρα στην Ευρώπη σε αυτοκτονίες εφήβων?
        Μη μασάτε ότι σας σερβίρουν. Ακούστε και την άλλη άποψη και μετά διαμορφώστε γνώμη. Μην χωριζόμαστε σε δημόσιους και ιδιωτικούς, γονείς και δασκάλους.Αυτό ακριβώς θέλουν για να μπορούν να μας «κατασπαράξουν».

        Μου αρέσει!

      3. Γιά τήν ΠΥΘΙΑ…

        Τά γραπτά τού ΑΣΕΠ,βαθμολογούνται από άτομα άσχετα μέ τό αντικείμενο,τούς δίνεται ή τυποποιημένη απάντηση καί αυτοί βαθμολογούν,όπως
        νομίζουν…

        Μου αρέσει!

      4. Γιά τή FAY…..

        Τό εκπειδευτικό μας σύστημα είναι προγραμματισμένο,νά παράγει πολίτες υπάκουους στή νέα τάξη πραγμάτων καί δεκτικούς στά κυκλοφορούντα
        προγράμματα τών Η/Υ……ΔΕΝ παράγουν πολίτες μέ κριτική σκέψεις,γιατί είναι επικίνδυνοι καί απείθαρχοι……

        Γιά τό εκπαιδευτικό Φιλανδικό μοντέλο σέ παραπέμπω στή Φιλανδική πρεσβεία,δίπλα στό ξενοδοχείο Χίλτον,όπου μπορείς νά πάρεις κάθε
        λεπτομέρεια…..γιά τίς αυτοκτονίες στίς βόρειες χώρες,φταίει τό σκοτάδι πού διαρκεί μεγάλο χρονικό διάστημα,είναι κοντά στό βόρειο πόλο.
        ωστόσο στήν Ελλάδα οι αυτοκτονίες ξεπερνάνε ήδη αυτές πού γίνονται εκεί.

        Μου αρέσει!

  3. Για αλλη μια φορα φαινεται ξεκαθαρα ποσο εχουμε χασει οι πολιτες την εμπιστοσυνη μας στους θεσμους και στους ιθυνοντες. Και οχι αδικα φυσικα!
    Ενας εκπαιδευτικος σωστος, δεν εχει τιποτα να φοβηθει σε ενα αξιοκρατικο συστημα. Ισα ισα που θα μπορουσε να επωφεληθει απο τα σχολια και της παρατηρησεις μιας εποικοδομητικης αξιολογησης. Σε ενα αξιοκρατικο συστημα. Δηλαδη, οχι στην Ελλαδα. Στην Ελλαδα ακομα και ο πιο αδαης καταλαβαινει οτι η αξιολογηση δεν θα ειναι «καθαρη», το πιο πιθανο ειναι να φυγουν οσοι ειναι να φυγουν και να μεινουν, οπως παντα, τα «δικα μας παιδια». Και να διοριστουν οπως παντα «τα δικα μας παιδια». Για να διαιωνιζεται το συστημα της λαμογιας, του βολεματος, του ρουσφετιου, της εξαγορας ψηφων. Κι ας ειναι επιορκοι, κι ας ειναι θωπευτες και παιδεραστες ακομα, οπως πολυ σωστα γραφει ο φιλος απο πανω. Δεν πειραζει, αρκει να ειναι «δικοι μας».
    Αλλωστε, γιατι να δεχτει ο εκπαιδευτικος αξιολογηση, οταν ο βουλευτης που ορκιζεται να υπηρετει τον πολιτη, οχι μονο δεν αξιολογειται, αλλα καλυπτεται απο παντου; Κι αν καπου ειναι ακαλυπτος, ψηφιζει ενα νεο νομο και ολα καλα!
    Ποιος μπορει να πεισει τους πολιτες οτι η αξιολογηση θα γινει με ουσιαστικα κριτηρια, με αξιοκρατια; Ποιος μπορει να πεισει τους εκπαιδευτικους και ολους τους υπολοιπους αξιολογουμενους πως δεν ψαχνει η πολιτικη ηγεσια για εξιλαστηρια θυματα;
    Ποιος εχει εμπιστοσυνη σε αυτους τους υπανθρωπους;

    Μου αρέσει!

    1. Με πρόλαβες Βασίλειε.
      Να προσθέσω ότι ΩΣ εκπαιδευτικός έπρεπε να απευθύνεσαι στην κοινωνία και όχι ΣΑΝ εκπαιδευτικός.
      Επιπλέον η λέξη «δηλαδή» γράφεται με όλα της τα γράμματα και όχι «δλδ».
      Έτσι διδάσκετε στα παιδιά μας;

      Μου αρέσει!

    2. εσείς τι δουλειά κάνετε ΔΛΔ; αν κάποιος από εσάς είναι π.χ. καθηγητής αγγλικών, να μας μιλάει στα αγγλικά, αν είναι χημικός να μην γραφει «νερό» στα μπλογκ, να γραφει H2O… ελέος……

      Μου αρέσει!

  4. «Για καθε σχολειο που κλεινει ανοιγει μια φυλακη… δεν τ ο εγραψαν τυχαια αυτο!
    »
    You are correct. But it’s for the USA,
    As I recall in Greece (in the past) even if they were schools and you didn’t pass the 6th grade, you went to work. Same with the 9th grade.
    Paedeia is not just a matter of schools (or of orthographia) of of home.
    So I reject the concept – and the title of the article – for Greece.

    Μου αρέσει!

  5. Και που δεκαετιες ηταν στη τρλη χαρα τα σχολεια…..
    τι κερδισε η Ελλαδα;;;;;;;
    ενω αντιθετα….οι φυλακες εγιναν σχολεια, τοποι κοινωνικων γνωριμιων,
    εξελιγμενες πλεον επιτημες……
    Κοινωνικα πολυτισμικα κεντρα διδακτορικα…..
    Ανοιγουμε λοιπον φυλακες….
    Σχολικες φυλακες επιστημονων…..
    Αλλωστε ειναι οι μονες επιστημες χωρις….ανεργους και μακροχρονες σπουδες….κα αν…βρεις δουλεια….

    Μου αρέσει!

  6. Γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν θέλετε να αξιολογείστε για τη δουλειά που κάνετε; Γιατί δεν θέλετε να απολυθούν αυτοί που δεν πατάνε στη δουλειά τους; Αυτοί που προσληφθηκαν σαν καθηγητές, αλλά έφεραν χαρτί ψυχολόγου ότι «η επαφή τους με τα παιδιά τους φέρνει στρες»; Αυτοί που προσλήφθηκαν ως καθηγητές αλλά πήραν απόσπαση για υπουργεία, γραφεία βουλευτών, κομμάτων, τη Βουλή, ή το… σπίτι τους; Γιατί δεν είσαστε στο σχολείο έχετε δεν έχετε διδασκαλία, ως οφείλετε; Γιατί δουλεύετε 9 μήνες το χρόνο αλλά παίρνετε 12 μισθούς και ένσημα;

    Μου αρέσει!

    1. «Γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν θέλετε να αξιολογείστε για τη δουλειά που κάνετε; Γιατί δεν θέλετε να απολυθούν αυτοί που δεν πατάνε στη δουλειά τους; Αυτοί που προσληφθηκαν σαν καθηγητές, αλλά έφεραν χαρτί ψυχολόγου ότι «η επαφή τους με τα παιδιά τους φέρνει στρες»; Αυτοί που προσλήφθηκαν ως καθηγητές αλλά πήραν απόσπαση για υπουργεία, γραφεία βουλευτών, κομμάτων, τη Βουλή, ή το… σπίτι τους;»

      δηλαδή υπάρχει άνθρωπος που πιστευει τους Σαμαρά, Στουρνάρα και λοιπούς….
      Σοβαρά πιστευεις ότι με την αξιολόγηση θα φύγουν αυτοί που αναφέρεις; και μαλιστα από τα υπουργεία και βουλευτικά γραφεία;;

      «Γιατί δουλεύετε 9 μήνες το χρόνο αλλά παίρνετε 12 μισθούς και ένσημα;»
      680 ευρώ μισθό, με πτυχίο 4 χρόνια, με εξετάσεις στον ΑΣΕΠ (του 2008 οι επιτυχόντες ακόμα ανεργοι είναι) και για τα πρώτα χρόνια σε κάτι χωριά 4 ώρες απόσταση πέρα – δώθε (στην καλύτερη, εκτός εαν εχουν βυσμα) από τον τόπο κατοικίας τους…. με τα παιδιά να πεινάνε στα σχολεία και όπως μπορείς να συνεισφέρεις, να μην έχεις υλικά που σου χρειάζονται στο μάθημα σου και να τα αγοράζεις…. και πόσες ώρες έχουν προετοιμασία δτο σπίτι, οι εκπαιδευτικοί για την αλλη μέρα; 4, 5;;;
      έχω φίλη νηπιαγωγό και ξέρω, ας αφήσουμε της χαζομάρες… οι ανθρωποι αυτοί κάτω από τις πιο αντιξοες συνθήκες διδασκουν τα παιδιά σας.

      Μου αρέσει!

      1. Εμείς αφήσαμε τίς χαζομάρες καί ζητάμε τό αυτονόητο….τή δουλειά γιά τήν οποία πληρώνεστε,από τά χαράτσια πού καταβάλλουμε…..

        Δουλειά τού δάσκαλου ζητάμε,γιατί ΔΕΝ έχουμε τή πολυτέλεια τού φροντιστηρίου,πού υποχρεώνετε τά παιδιά μας,από τή μή δουλειά σας…….

        Εχουμε παιδιά άνεργα γιά δεκαετία,μέ μεταπτυχιακά,εσείς οι εκπαιδευτικοί,δάσκαλοι,νηπιαγωγοί πετύχατε καί μπράβο σας,νά μήν έχετε
        γεμάτη επετηρίδα..

        Καί τό τελευταίο…..οι εκπαιδευτικοί,μόνοι διάλεξαν τό επάγγελμά τους,δέν πρέπει νά διαμαρτύρονται γιά τά αγροτικά τους στήν επαρχία..

        Μου αρέσει!

      2. δεν είμαι εκπαιδευτικός. Αλλά όπως πάντα, υπάρχουν άτομα που τους φαίνεται παράξενο κάποιος να υπόστηρίζει μία κοινωνική ομάδα που δεν ανήκει.

        «Δουλειά τού δάσκαλου ζητάμε,γιατί ΔΕΝ έχουμε τή πολυτέλεια τού φροντιστηρίου,πού υποχρεώνετε τά παιδιά μας,από τή μή δουλειά σας…….»
        αν ζητάς λοιπόν, δουλειά του δασκάλου να βγεις και να τους υποστηρίξεις. γιατί όχι δεν είναι δυνατόν όταν δινουν την ψυχή τους και τον εαυτό τους, να υπάρχουν άνθρωποι στην κοινωνία που τους κατηγορούν, ενώ δεν εχουν την παραμικρή ιδέα για τι μιλάνε, καμία ιδεα για τη δουλειά του δασκάλου.

        σαφώς είναι επιλογή του καυενός τι επαγγελμα θα επιλέξει. αλλά δεν είναι επιλογή του να κάνει όλα αυτά τα δρομολόγια, να μην υπάρχει υλικό στις τάξεις να κάνουν τη δουλειά τους, να περιμένουν χροοοοοονια να διοριστούν και όταν τελικά αρχισουν να δουλευουν να πληρωνονται με 680 ευρώ (+τα εξοδα περα-δωθε, +τη χαρτούρα και τα υλικά που πολλοί τα αγοραζουν μόνοι τους γιατί η χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων ίσα ισα επαρκεί για το πετρελαιο του χειμώνα, +υποστηριξη των παιδιών όσο μπορούν)

        αν ζητάς λοιπόν, δουλειά του δασκάλου να βγεις και να τους υποστηρίξεις!!!!!
        γιατι πώς θα κανει ο εκπαιδευτικός τη δουλειά του κάτω από αυτές τις συνθήκες;
        να βγεις να τους υπόστηριξεις!!!!!!!
        και αν θελεις να αξιολογούνται (παρα την αξιολογηση στα 4 χρονια του πτυχίου, παρά τις εξετασεις στον ΑΣΕΠ, παρά τις επιμορφωσεις κάθε χρόνο και τους σχολικούς συμβούλους) να πας στο πλευρο τους να προσπαθήσετε μαζί να γίνει μια ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ αν κανουν σωστα τη δουλεια τους με τα συγκεκριμένα ακαδημαικά κριτήρια!!!!!!! και οχι με κριτήριο εαν ο κρυφοπασόκος, χρυσαυγίτης (ή οτιδήποτε) διευθυντής το επιθυμεί.

        Μου αρέσει!

      3. το εχω ξαναπει,
        ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΖΗΤΑΤΕ ΤΑ ΔΕΙΝΑ!!!!!!!!

        στη Λεσβο καταργουνται 130 θεσεις εκπαιδευτικών!!!! θα κάνετε τίποτα;
        στην Κρήτη σε 2 λυκεια δεν είχαν καθηγητή φυσικής τη χρονιά που εδιναν πανελλήνιες!!!!! κανατε τίποτα;;;;

        ελεος με το μισος σας για αλλες κοινωνικες ομαδες και ανθρωπους
        καντε κατι τωρα να καλυτερεψουν τα πραγματα! ο αλληλοσπαραγμός και ο κανιβαλισμός εχει επιτρεψει στα μνημονια και σε αυτούς που μας κυβερνανε να είναι ακόμα εδω!!!!
        ο καθενας υποστηρίζει κάποιον μόνο όταν καιγεται ο δικός του κ—–…
        ελεος πια με τις ναρκισσιστικές σας χαζομάρες!!!!!!!

        Μου αρέσει!

      4. Είναι πασιφανές τό πόσοι υποστηρικτικοί εκπαιδευτικοί έχουν ενσκήψει στόν ιστοχώρο…..

        Είναι τελικά γλυκειά καί επικερδής ή καθέδρας διδασκαλία…

        Είναι σαφεστάτη ή αποστροφή τών εκπαιδευτικών,σέ κάθε είδους αξιολόγηση…..

        Είναι αγωνιώδης ή προσπάθεια καί όχι πάντα επιτυχής,στήν αντιστροφή τών ρόλων…έάν σέ διαφέρουν οι δάσκαλοι,,γιατί δέν βγαίνεις νά
        τούς υποστηρίξεις…

        Τό τελικό αποτέλεσμα…??????…η παιδεία πού όλοι βλέπουμε καί όλοι αναθεματίζουμε.μαζί καί οι δάσκαλοι……

        Καί έχουν φωνή…είναι πολλοί…200.000 νοματέοι……

        Μου αρέσει!

      5. σε έχουν διορθώσει ήδη Προβοκάτορα στα στατιστικά σου (που βγάζεις από το μυαλό σου από ότι φαίνεται), εκεί που έλεγες για τη Φιλανδία.

        Το τελικό αποτελεσμα; θα στο πω εγώ που το «ψυχανεμίζομαι».
        ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, στα σχολεία όπου υπάρχουν δημόσια (δεν θα υπάρχουν σε χωριά και μικρες πόλεις, είναι προφανές), 40 παιδιά ανά τάξη και εκπαιδευτικό (εκεί να δεις φροντιστήριο που έχει να πέσει, με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών και το νέο «φρούτο» 1 τ.μ. ανά μαθητή, ο εκπαιδευτικός θα μετατραπεί σε baby sitter και θα χάσει το ρόλο του), τα βιβλία θα τα πληρώνουν οι γονείς (υπήρξε και πρόταση νομίζω). Στα παν/μια δίδακτρα και θα πληρώνουν και βιβλία.
        Οι φτωχοί χωρίς καμία παιδεία, οι πλούσιοι με παιδεία χωρίς επαφή με τους φτωχούς.

        και για την αξιολόγηση, έτσι όπως έχουν πει ότι θα την κάνουν, οι ευσυνείδητοι θα φύγουν, θα μείνουν όσοι έχουν ιδεολογίες οι οποιές εξυπηρετούν το «πλάνο» της κυβέρνησης και βέβαια οι συγγενείς και ψηφοφόροι.

        Αυτή την παιδεία θες; αυτό θελεις; εγώ προς τα εκεί βλέπω να πηγαίνει.

        Και μετά λέτε και για τους Ελληνες και Ελληνίδες που μεταναστευουν και δεν «μαχονται»….
        οχι θα κάτσουν οι εκπαιδευτικοί εδώ, εαν έχουν την ευκαιρία να πάνε έξω…….

        Σε τίποτα δεν απάντησες, πάλι υπονοείς ότι είμαι εκπαιδευτικός γιατί προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις βασικά πραγματα περί αλληλεγύης για να πάει η κοινωνία μπροστά (είμαι λοιπόν, εκπαιδευτικός, αγρότης -όπως μου έλεγε μία κοπέλα εδώ- είμαι καθηγήτρια παν/μιου, είμαι φοιτήτρια, είμαι ταξιτζού, δουλευω στο μετρό, μη σου πω είμαι και ναυτεργάτης, τα κάνω όλα και συμφέρω).
        Σε λυπάμαι και λυπάμαι και εμένα που υπάρχουν συμπολίτες μου με τέτοιες ιδέες, δυστυχώς πολλοί.
        φατε η μία ομάδα την άλλη, σίγουρα θα νιώσετε καλύτερα..

        Μου αρέσει!

      6. Αμετανόητε, δεν παλευόμαστε εμείς οι Ελληνες (καλά όχι μόνο εμείς βέβαια)…. καθόλου… Δεν μπορούμε να διακρίνουμε τι συμβαίνει, ή η προπαγάνδα φταίει ή η κουλτούρα μας.. δεν ξέρω…

        Μου αρέσει!

      7. Μήν μἐ λυπάσαι εμένα,δέν είμαι εξαρτώμενος δημόσιος υπάλληλος……

        Ο χειμαρώδης λόγος σου θυμίζει κάθιδρο δικολάβο πού ήδη έχασε τή δίκη………..

        Τήν αλληλεγγύη πού μού ζητάς έπρεπε νά τήν έδειχνες όταν πλήρωνα φροντιστήρια γιά τά Πανεπιστήμια…
        καί όχι τώρα πού σας ζητούν αξιολόγηση τού έργου σας καί επαναστατείτε….

        Καμμία κοινωνική ομάδα ΔΕΝ ορέγομαι πρός κατάποσιν….λυπάμαι είσαι τελείως εκτός θέματος,όπως οι ποιό πάνω υποστηρικτές σου..
        δηλαδή βλέπετε δαίμονες,εκεί πού δέν υπάρχουν…οπότε δέν έχουν νόημα καί δέν καταλήγουν,τέτοιου είδους κουβέντες

        Μου αρέσει!

      8. όντως φαινεται ότι δεν εχει κανενα νόημα. Εχει μάλλον κολλήσει το μυαλό σου στην «αντιδικία».

        για να το ξεκαθαρισουμε, ΑΝΕΡΓΗ είμαι, εκπαιδευτικός δεν είμαι, η ειδικότητα μου αφορά ΑΜΕΑ (κατι που μάλλον δεν θα μπορούσες να αντιμετωπίσεις ποτέ), εχω δουλεψει σε ιδιωτικό κεντρο με μισθό χαμηλότερο από οτι εαν μοιραζα φυλλαδια και τωρα ειμαι ανεργη με τα πτυχια μου και ολα μου! . για αυτό δεν θα ξαναμιλήσεις σε εμένα, ούτε υπονοούμενα, περι βολέματος και δημοσίου. τελος.

        «Τήν αλληλεγγύη πού μού ζητάς έπρεπε νά τήν έδειχνες όταν πλήρωνα φροντιστήρια γιά τά Πανεπιστήμια…
        καί όχι τώρα πού σας ζητούν αξιολόγηση τού έργου σας καί επαναστατείτε….»

        τώρα που βοηθάς και εσύ σε αυτά που γίνονται να γίνουν, με τις απόψεις σου, να το θυμάσαι ότι συνέβαλες.
        να το θυμάσαι, γιατί μας εχουν τελειώσει τα «δεν ήξερα, δεν γνώριζα». Να το θυμάσαι όταν γίνουν και να κατηγορήσεις και τον εαυτό σου όταν τα εγγόνια σου δεν εχουν σχολειο να πάνε (για επαρχια), δεν εχουν εκπαιδευτικούς, θα έχουν φυγει οι καλύτεροι εκπαιδευτικοι – οι «σωστοί» παιδαγωγοί, πληρώνουν τα παιδιά σου για τα βιβλία. να το θυμάσαι μπας και αλλάξει έστω τότε η νοοτροπία σου.

        Μου αρέσει!

      9. «Ο χειμαρώδης λόγος σου θυμίζει κάθιδρο δικολάβο πού ήδη έχασε τή δίκη………..»

        τη δίκη; σε κάναμε και δικαστή;

        χειρότερα από δίκη θα χασω, γιατί σκέφτομαι το μέλλον και όλα αυτά που γίνονται. ειδικα οταν μιλάμε για συγκεκριμένες εργασιακές ομάδες και αντίστοιχες παροχές.
        Τα παιδιά μου θέλω να εχουν δωρεαν παιδεία και με εκπαιδευτικούς – παιδαγωγούς, όχι παπαγαλάκια της καθε κυβερνησης.
        για την παιδεία, την υγεία αλλά και τον πρωτογενή τομέα (τι παραγουμε σαν χωρα) πρέπει να είμαστε πάρα πολλοί προσεκτικοί όταν μιλάμε, τα λόγια μας και οι απόψεις μας επηρεάζουν τις αποφάσεις που θα παρθούν και το τι θα γίνει γιατί στην ίδια κοινωνία ζούμε όλοι.

        Μου αρέσει!

      10. ΔΕΝ αλλάζω νοοτροπία……..δηλωνεις ειδικότητα σέ ΑΜΕΑ,ειδικότητα πού σέβομαι,επειδή σέβομαι όλη τήν γκάμα τών ΑΜΕΑ ατόμων,ώς άτομα
        εγκαταλειμμένα από ένα πρόστυχο γραφειοκρατικό σύστημα,ΑΜΕΑ,τά οποία μέ τό θάνατο τών γονιών ή υποστηρικτών τους,ρίπτονται στό
        καιάδα…….

        Δηλώνεις ανεργη,μετά από εργασία σέ ιδιωτικό κέντρο……έχεις σκεφτεί καθόλου νά πάρεις τή τύχη στά χέρια σου ,νά δουλέψεις μόνη σου,
        αυτοεργοδοτούμενη..??????

        Δηλαδή,γιά παράδειγμα,άν γνωρίζεις κάτι από αυτισμό ή σύνδρομο ασπεργκερ ή κάτι παραπλήσιο,μπορείς νά πηγαίνεις σέ σπίτια μέ
        παιδιά πού έχουν τέτοιο πρόβλημα και νά διδάσκεις συμπεριφορά-προσαρμογή,σέ αυτά καί τούς γονείς τους..???…ακόμη καί νά τά
        συνοδεύεις σέ σχολική αίθουσα,σέ όλες τίς ώρες διδασκαλίας,??????

        Απλά ιδέες ρίχνω,δέν είμαι σοφός,τσίμπησα όμως στήν ενασχόλησή σου μέ τά ΑΜΕΑ,επειδή ξέρω τόν χώρο,στόν οποίο κινείσαι…

        Μου αρέσει!

      11. Χρυσαυγίτης που σέβεται τα άτομα με ειδικές ανάγκες!!!Ωραίο ανέκδοτο!!
        Θεάρεστο έργο,το πρόγραμμα T-4,εναντίον ανθρώπων που έπασχαν από ανίατες ασθένειες,με σκοπό την τελειοποίηση της φυλής, με την απαλλαγή της από ελλατωματικά γονίδια!!Έργο των ναζί,που αποτελούν ινδάλματα και παράδειγματα προς μίμηση,για την ΧΑ!!

        Φίλοι μου σκεφτείτε πολύ καλά πριν προτιμήσετε την ΧΑ σε μελλοντικές εκλογές!!Εκτός και αν οι άνθρωποί της αλλάξουν τις απαράδεκτες πεποιθήσεις των!!

        Μου αρέσει!

      12. Φίλοι συμπατριώτες είναι λάθος αυτό!!Η απόγνωση οδηγεί σε τραγικά λάθη,και αυτό θέλουν να πετύχουν οι ανθελληνικοί κύκλοι με την έλευση άνω των δύο εκατομμυρίων μουσουλμάνων μεταναστών στην πατρίδα και την τεχνητή οικονομική κρίση!!Χωρίς τα δύο τελευταία,ποτέ δεν θα περνούσαν το κατώφλι της βουλής οι επικίνδυνοι για την επιβίωση της Ελλάδας,υμνητές των ναζί!!!

        Επίσης ιδιαίτερα επικίνδυνα και τα αριστερά Συριζα,ΚΚΕ,ΔΗΜΑΡ,ΑΝΤΑΡΣΥΑ!!!

        Μου αρέσει!

      13. δεν θα πρεπει να ασφαλιστω στο ΤΕΒΕ Προβοκατορα; Και πόσα μπορούν να δίνουν οι γονείς θεωρείς; (στην αρχή είναι πάντα 1, 2 περιστατικά) δεν συμφέρει…. μπαίνεις μέσα, όσο για γραφείο, θέλει μεγάλο κεφάλαιο (πώς να πάρει κανεις δάνειο τετοιες εποχές), είναι μεγάλο ρίσκο και δεν υπάρχει «σάλιο». Θέλει διασυνδέσεις και γνωριμίες που δεν έχω στην πόλη που ζω. το «ο καλός πετυχαίνει» δυστυχώς δεν ισχύει πάντα (ή απαιτεί κεφάλαιο για να μπορείς να συντηρείς γραφείο χωρίς περιστατικά για αρκετό καιρό) εαν κρίνω από συναδέλφους που το προσπάθησαν.

        Με βλέπω στις καινουριες φυλακες για χρεη….!

        Αλλά αυτή είναι μία άλλη κουβέντα και άσχετη αυτη τη στιγμή.

        Μου αρέσει!

      14. @ (* θ *)
        Να σου πώ τι φταίει…
        Σε μία χώρα πλήρους ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ τα σκατά μας έπνιξαν…
        Ανθρωποι ΑΝΑΞΙΟΙ που αναριχήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν από μία άρχουσα πολιτική ελίτ, σαν τα απόλυτα εργαλεία
        αποβλάκωσης και παρεμπόδισης ερχομού, ΑΞΙΩΝ ανθρώπων,ικανών να ΑΛΛΑΞΟΥΝ την υπάρχουσα δομή εξουσίας.
        Ανθρωποι χωρίς ΚΡΙΤΙΚΗ σκέψη και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ μόρφωση και καλλιέργεια.
        Υπερφίαλα «εγώ» σε κενά κρανία…
        Καλό βράδυ να είσαι πάντα καλά

        Μου αρέσει!

      15. Αμετανόητε,
        και σε πολλούς συμπολίτες μας η αποβλάκωση .. πέτυχε…
        και που ‘σαι ακόμα…
        καληνύχτα, να ‘σαι και εσύ πάντα καλά!

        Μου αρέσει!

      16. …….. γιατί όχι δεν είναι δυνατόν όταν δινουν την ψυχή τους και τον εαυτό τους,

        Βαστα λιγακι τα γκεμια…

        Μην παιρνεις ορκο….

        και συνεχεια..

        Και μετά λέτε και για τους Ελληνες και Ελληνίδες που μεταναστευουν και δεν “μαχονται”….
        οχι θα κάτσουν οι εκπαιδευτικοί εδώ, εαν έχουν την ευκαιρία να πάνε έξω…….

        Μα αυτα ακριβως σου σερνουν!

        Την …πονηραδα σας!

        Καλοπεραση….ή παμε εξω!

        Στο καλο…διδασκαλοι με εισαγωγικες …..9!

        Στο καλο..παιδαγωγοι (!!!????))

        Αυτες τις Αξιες μαθαινουν τα παιδια μας…

        Και βγηκαν ΑΧΡΗΣΤΑ!

        ΛΙΠΟΤΑΚΤΕΣ!

        ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΠΑΜ!

        οΥΤΕ …δημοκρατικες Εκλογες δεν τα μαθατε πως να κανουν!

        Παιδαγωγοι…’η …βαλε οτι θελεις…..

        απο 18 ωρες την εβδομαδα….ειπαν να σας τις κανουν 22 …και επαναστατησατε (!) οταν ολοι δουλευουν απο 40 μεχρι 48…με λιγοτερα λεφτα!

        Και λιγοτερη ξεκουραση…..

        Ουτε παραδειγμα απο πολυ…λιγους……για να σκεπαστειτε οι σαπιοι…χιλιαδες πολλοι….!

        Θεωριες ..πολλες ….και δικαιολογιες!

        Αποδειξη?

        Ποιο παιδι μαθατε τι διαφορα εχει…η 25η απο την 28η?

        http://olympia.gr/2013/03/24/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84/

        Βαζουμε….στοιχημα?

        Μου αρέσει!

      17. Γιά τήν * Θ*…

        Δέν σού είπε κανείς νά γραφτείς στό ΚΛΕΒΕ….άλλωστε δέν σέ συμφέρει…θά πληρώνεις περίπου 800 ευρώ τό δίμηνο καί εάν χρειαστείς
        γιατρό ή νοσοκομείο τήν κάθισες….σέ ιδιωτική ασφαλιστική δίνεις περίπου 450 ευρώ τό τρίμηνο καί έχεις πλήρη κάλυψη….

        Επίσης ούτε αποδείξεις σέ συμφέρει νά κόβεις,επειδή θά σέ γραπώσει ή εφορία καί θά σέ κτυπήσει σάν χταπόδι..φόροι εισοδήματος..
        φόρος έδρας,,φόρος επιτηδεύματος..άλληλεγγύης…ἐμμηνα μπουμπουλίνας……ασε πού τά ασφαλιστικά ταμεία ΔΕΝ αναγνωρίζουν
        αυτές τίς δαπάνες καί όταν τίς αναγνωρίζουνδίνουν ελάχιστα καί μμετά από 1 χρόνο..

        ΟΤΙ κάνεις μόνη σου..μόνον έτσι επιβιώνεις……αλλιώς κάνε ένα καλό γάμο…..

        Μου αρέσει!

  7. Το παλαιο συστημα ας μην το κατακρινουμε γιατι ηταν ποιο αξιοκρατικο απο το τωρινο και σιγουρα χωρις φροντιστηριο!Τωρα οσον αφορα την αξιολογιση σαφως και πρεπει να υπαρχει !Δεν με ανησυχει οτι κατι μπορει να συμβει στους εκπαιδευτικους καθόσον το χειροτερο το υπεστησαν καθως αποδεχτηκαν να διδασκουν τρις την εβδομαδα οτι ειμαστε απογονοι του αβρααμ και αποκλειοντας εντελως τον Αριστοτελη,τον Πλατωνα κ.λ!

    Μου αρέσει!

    1. Αυτή ή εμμονή,στήν διδασκαλία τής παλαιάς διαθήκης μας έφερε αρκετά χρόνια πίσω καί μας αποξένωσε από τήν ομορφιά τής Αρχαίας Ελληνικής
      Γραμματείας….

      Μου αρέσει!

  8. Όποιος θέλει να μαθαίνουν τα παιδιά του γράμματα να πληρώνει για να τα πηγαίνει σε ιδιωτικά σχολεία και κολέγια διαφορετικά ας μείνουν αγράμματα.

    Όποιος επίσης αρρωσταίνει να πηγαίνει σε ιδιωτικές κλινικές.
    Αν δεν έχει ιδιωτική ασφάλεια ή μετρητά ας ψοφήσει ο κερατάς.

    Ακούστε τα γ@μημένα νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια που βρίζουν και απαξιώνουν συστηματικά το εκπαιδευτικό και ιατρικό προσωπικό και ετοιμάστε τα παιδιά σας για αμόρφωτους δούλους και τους ηλικιωμένους και με ευπαθή υγεία συγγενείς σας για ξύλινο κοστούμι.
    Εκτός κι αν σας περισσεύουν οικονομίες για δίδακτρα και νοσήλια!

    Μου αρέσει!

    1. Είναι αξιοπρόσεκτο πως κάποιοι δήθεν αντιμνημονιακοί (όψιμοι βεβαίως-βεβαίως) αναμασούν τα 3/4 τουλάχιστον των ιδεοληψιών του νεοφιλελευθερισμού!
      Και δεν έχουν καταλάβει ότι το μνημόνιο αυτό ακριβώς είναι, η πιστή εφαρμογή των συνταγών του νεοφιλευθερισμού!
      Μήπως έχουν ένα ελάχιστο πολιτικό υπόβαθρο να μπορούν και να κρίνουν πολιτικά;
      Αλλά τι να περιμένεις από τύπους που από χούλιγκαν τον γηπέδων την είδαν πολιτικά όντα με το που σφίξαν οι κώλοι!
      Ανάλογες και οι πολιτικές επιλογές τους,
      ότι πιό εύκολο και πιασιάρικο για λαϊκισμό και πούλημα «ιδεολογίας» σε χαχόλους
      «αγαποπατρίδηδες» όπως γαύροι και βάζελοι
      «εθνος-πατρίδα» όπως «θρύλε θεέ» ή «ΜΠΑΟΚ και ξερό ψωμί»!
      Και η μαλακία να πηγαίνει σύννεφο!

      Μου αρέσει!

  9. … και για το μισθό που είπατε ότι είναι μικρός (και πράγματι είναι), αν έφευγαν αυτοί που περισσεύουν -που είναι αποσπασμένοι σε άλλες υπηρεσίες ή που λουφάρουν- κι αν προσλαμβάνονταν γραμματείς στα σχολεία, ώστε οι καθηγητές να μη κάνουν άλλη δουλειά αλλά ΜΟΝΟ να διδάσκουν, θα μπορούσαν οι μισθοί να αυξηθούν. Γιατί θα εξοικονομούσαμε τα λεφτά που πληρώνουμε τώρα σε αυτούς που ΔΕΝ δουλεύουν. Ας μιλήσουμε και για το άλλο θέμα, τη βαθμολατρεία των μαθητών, την αποστήθηση, τα φροντιστήρια, το ότι οι μαθητές ξεχνάνε ό,τι έχουν μάθει, από την επόμενη ημέρα μετά της εξετάσεις, το ότι οι περισσότεροι μαθητές λυκείου δεν ξέρουν να κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις, δεν γνωρίζουν ορθογραφία κλπ. Γι’ αυτά, τα οποία είναι ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΑ δεν θα ασχοληθεί καμία ΟΛΜΕ και κανένας σύλλογος καθηγητών; Ο μόνος πόνος σας είναι να μην απολυθεί κανένας κηφήνας; Κι ας πάμε και στις φυλακές, δεν πιστεύετε ότι πράγματι πρέπει να ανοίξουν περισσότερες φυλακές; Τόσα λαμόγια υπάρχουν στην Ελλάδα, τι θα τα κάνουμε;
    Δεν είμαι κατά των καθηγητών, τσαντίζομαι με το σύστημα το οποίο αυτοί υπηρετούν και συνεχίζει αντί να παράγει ανθρώπους σκεπτόμενους, να παράγει ΤΟΥΒΛΑ. Και επιπλέον, το κράτος μου ζητάει όλο και περισσότερα χρήματα για την παραγωγή όλο και περισσότερων τούβλων και γομαριών. Οι καθηγητές όμως έχουν ευθύνες γι’ αυτό. Και δεν είναι θέμα τόσο χρηματοδότησης, όσο αλλαγής βαθειάς του εκπαιδευτικού συστήματος, την αλλαγή αυτή την οποία οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί (οπως βλέπουμε από τις συνδηκαλιστικές τους ενώσεις) πολεμούν.

    Μου αρέσει!

    1. «και για το μισθό που είπατε ότι είναι μικρός (και πράγματι είναι), αν έφευγαν αυτοί που περισσεύουν -που είναι αποσπασμένοι σε άλλες υπηρεσίες ή που λουφάρουν- κι αν προσλαμβάνονταν γραμματείς στα σχολεία, ώστε οι καθηγητές να μη κάνουν άλλη δουλειά αλλά ΜΟΝΟ να διδάσκουν, θα μπορούσαν οι μισθοί να αυξηθούν. Γιατί θα εξοικονομούσαμε τα λεφτά που πληρώνουμε τώρα σε αυτούς που ΔΕΝ δουλεύουν.»
      συμφωνω!
      εν τω μεταξύ πέρασα από ένα σχολείο της προάλες κατά τις 2 και ήταν οι δασκαλοι και κλαδευαν τα δεντρα της αυλής γιατί δεν ερχοταν από το δημο!!!

      «Ας μιλήσουμε και για το άλλο θέμα, τη βαθμολατρεία των μαθητών, την αποστήθηση, τα φροντιστήρια, το ότι οι μαθητές ξεχνάνε ό,τι έχουν μάθει, από την επόμενη ημέρα μετά της εξετάσεις, το ότι οι περισσότεροι μαθητές λυκείου δεν ξέρουν να κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις, δεν γνωρίζουν ορθογραφία κλπ. Γι’ αυτά, τα οποία είναι ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΑ δεν θα ασχοληθεί καμία ΟΛΜΕ και κανένας σύλλογος καθηγητών;»
      νομίζω ότι έχω διαβάσει διαφορες ανακοινώσεις-διαμαρτυρίες κατά καιρούς από τις ΟΛΜΕ για αυτά τα ζητήματα. Αλλά δεν γινονται ευρεως γνωστα, επειδή διαβαζω και το alfavita.gr – εκπαιδευτικό σαιτ, νομίζω ότι εχουν διαμαρτυρηθεί πολλες φορες, το κατα πόσο εισακουγονται δεν ξερω.

      εγω πιστευω ότι δεν θα απολυθουν τα «δικά τους παιδιά», πιστευω ότι οι απολύσεις και η αξιολογηση γίνονται με προφανες συμφερον και σκοπό…. δεν νομιζω οτι υπάρχει περίπτωση να διώξουν τους «κηφήνες», το αντίθετο.. και γινεται με σκοπό.

      «Και επιπλέον, το κράτος μου ζητάει όλο και περισσότερα χρήματα για την παραγωγή όλο και περισσότερων τούβλων και γομαριών. Οι καθηγητές όμως έχουν ευθύνες γι’ αυτό»
      εδώ, εδωσες λεφτα για κατι υποβρύχια που γερνουν, για κατι βαγονια που δεν χωρανε στις ραγες μας, για τα 50 σπίτια του παγκαλου κτλ κτλ.
      οτι το συστημα χρειαζεται αλλαγη, εννοείται!!! αλλά να πάμε μπροστά, να κανουμε την εκπαιδευση καλύτερη, όχι χειρότερη.

      Μου αρέσει!

  10. ΑΝ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ!!! ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΚΟΥΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ!! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΟΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!! ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ!!!!! ΚΡΙΜΑ!!!

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.