27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941, Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΟΥΚΙΔΗ ΠΟΥ ΟΙ ΝΑΖΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ.

20120402-234751.jpgΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΩ.

Όταν μπήκαν οι Γερμανοί στην Αθήνα, 27
Απριλίου 1941, η πρώτη τους δουλειά ήταν να στείλουν ένα
απόσπασμα υπό τον λοχαγό Γιάκομπι και τον
υπολοχαγό Έλσνιτς για να κατεβάσει τη Γαλανόλευκη από τον Ιερό Βράχο
της Ακρόπολης και να υψώσει τη σβάστικα.

Δεξιά ο Παρθενώνας, αριστερά οι Καρυάτιδες.
Από την ελιά τής Αθηνάς οι Γερμανοί αντικρίζουν στο ακραίο σημείο τού
βράχου τής Ακρόπολης πού δεσπόζει τής πόλης, την γαλανόλευκη σημαία
πού θ’ αντικατασταθεί από τον αγκυλωτό σταυρό.

Η εθνική Σημαία με το μεγάλο σταυρό στην μέση
λάμπει και τα χρώματά της τονίζουν και τονίζονται από τον Παρθενώνα

που στέκει αγέρωχος και όμορφος όπως πάντα.

Εκεί στην θέση Καλλιθέα, στο ανατολικό σημείο
του Ιερού Βράχου ο επικεφαλής του αποσπάσματος ζήτησε από τον εύζωνο
που φρουρούσε τη σημαία μας να την κατεβάσει και να την παραδώσει.

Ο απλός αυτός φαντάρος, όταν στις 8:45 το πρωί
έφθασαν μπροστά του οι κατακτητές της χώρας μας
και με το δάκτυλο στην σκανδάλη των πολυβόλων
τους, τον διέταξαν να κατεβάσει το Εθνικό μας
σύμβολο, δεν έδειξε κανένα συναίσθημα. Δεν πρόδωσε την τρικυμία της
ψυχής του. Ψυχρός, άτεγκτος και αποφασισμένος.. απλά αρνήθηκε! Οι ώρες
της περισυλλογής, που μόνος του είχε περάσει δίπλα στην σημαία, τον
είχαν οδηγήσει στη μεγάλη απόφαση.
“ΟΧΙ”!
Αυτό μονάχα πρόφερε και τίποτε άλλο. Μια απλή
λέξη, με πόση όμως τεράστια σημασία και αξία. Η Ελληνική μεγαλοσύνη σε
όλη την απλή μεγαλοπρέπειά της κλεισμένη μέσα σε δύο συλλαβές! Ξέρουν
απ’ αυτά οι Έλληνες..

Ο λοχαγός Γιάκομπι διέταξε έναν Γερμανό
στρατιώτη να το πράξει. Ο στρατιώτης την κατέβασε κι αφού με τη
βοήθεια ενός συναδέλφου του την δίπλωσε πολύ προσεκτικά, την παρέδωσε
στα χέρια του Έλληνα φρουρού. Ο εύζωνας κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα
με κατεβασμένο κεφάλι το διπλωμένο γαλανόλευκο πανί πάνω στα χέρια
του. Κι ύστερα τυλίχτηκε με τη σημαία, έτρεξε ως την άκρη του Ιερού
Βράχου και μπρος στα μάτια των
εμβρόντητων Γερμανών ρίχτηκε μ’ ένα σάλτο στον
γκρεμό, βάφοντας το εθνικό μας σύμβολο με το
τίμιο αίμα του.

Οι Γερμανοί σκύβουν πάνω από το κενό: 60 μέτρα
πιο κάτω, κείτεται ο Εύζωνας, νεκρός πάνω στον βράχο, σκεπασμένος με
το σάβανο πού διάλεξε.

Οι δύο Γερμανοί αξιωματικοί, πού είναι επί
κεφαλής των εμπροσθοφυλακών, ο αρχηγός ιππικού Γιάκομπι και ο λοχαγός
Έλσνιτς τής 6ης ορεινής μεραρχίας, χρησιμοποιούν
τον ραδιοφωνικό σταθμό Αθηνών για να στείλουν
μήνυμα στον Χίτλερ:

«Μάϊν Φύρερ, στις 27 Απριλίου, στις 8 και 10,
εισήλθαμε εις τας Αθήνας, επί κεφαλής των πρώτων γερμανικών τμημάτων
στρατού, και στις 8 και 45, υψώσαμε την σημαία τού Ράϊχ πάνω στην
Ακρόπολη και στο Δημαρχείο. Χάϊλ, μάϊν Φύρερ».

Η γερμανική στρατιωτική διοίκηση Αθηνών
υποχρέωσε την προδοτική κυβέρνηση Τσολάκογλου να δημοσιεύσει στον Τύπο
ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία ο φρουρός της σημαίας μας, υπέστη
έμφραγμα από την συγκίνηση όταν του ζητήθηκε να την παραδώσει. Όμως οι
στρατιώτες κι οι επικεφαλής του γερμανικού αποσπάσματος είχαν
συγκλονιστεί
απ’ αυτό που είδαν και δεν κράτησαν το στόμα
τους κλειστό. Στις 9 Ιουνίου η είδηση δημοσιεύθηκε στην DAILY MAIL με
τίτλο: “A Greek carries his flag to the death” (Ένας Έλληνας φέρει την
σημαία του έως τον θάνατο).

Η θυσία του Έλληνα στρατιώτη έγινε αιτία να εκδοθεί
διαταγή από τον Γερμανό φρούραρχο να υψώνεται
και η ελληνική σημαία δίπλα στη γερμανική.
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, εκεί στα
Αναφιώτικα κάτω από τον Ιερό Βράχο, ζούσαν ακόμα αυτόπτες μάρτυρες,
που είδαν το παλικάρι να γκρεμοτσακίζεται μπροστά στα μάτια τους
τυλιγμένο με την Γαλανόλευκη. Και κάθε χρόνο, στο μνημόσυνό του στις
27 Απριλίου, άφηναν τα δάκρυά τους να κυλήσουν στη μνήμη του. Ουδείς
ενδιαφέρθηκε ποτέ να καταγράψει την μαρτυρία τους.

Κωνσταντίνος Κουκίδης
είναι τ’ όνομα του ευζώνου.
Κωνσταντίνος Κουκίδης είναι τ’ όνομα αυτού του
ΕΛΛΗΝΑ και στολή του η Σημαία μας.

Μας τον έχουν κρύψει, μας τον έχουν κλέψει.
Κλείστε κι αυτόν τον εθνομάρτυρα στην ψυχή σας κοντά στους άλλους.
Απαιτείστε να γραφτεί τ’ όνομά του στα σχολικά βιβλία της Ιστορίας.
Ψιθυρίστε το, έστω και βουβά, μέσα σας,
κάθε φορά που αντικρίζετε τη σημαία μας.
Πείτε στα παιδιά σας ότι αυτή η σημαία, έχει βυζάξει
ποταμούς ελληνικού αίματος, για να μπορεί
αγέρωχη να κυματίζει την τιμή και την αξιοπρέπειά μας.

Το αφιερώνουμε στους Ευρωπαίους.
Και κάτι άλλο:
Το να προσπαθεί κάποιος να εξαλείψει μιαν Ιδέα
είναι σαν να προσπαθεί να… συνθλίψει τον αέρα με μια
μυγοσκοτώστρα…

Κι ΕΜΕΙΣ οι ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε… πλήρεις ΙΔΕΩΝ…

Ειδικά σήμερα, που οι σύγχρονοι εφιάλτες προσπάθησαν ακόμα και να αμφισβητήσουν την θυσία του, όπως οι ναζί πρόγονοι τους, για να στερήσουν από τον αμυνόμενο Έλληνα την ιστορική του ευθύνη. Για να τον κάνουν άβουλο αμνό, πειθήνιο όργανο.

Όλα άλλωστε έχουν τον σκοπό τους και η λήθη είναι το μεγαλύτερο όπλο των εξουσιαστών.

Πολύτιμες πληροφορίες έχει το

http://www.pare-dose.net/?p=2795

Κάποια άλλα στοιχεία που φαίνεται να συνηγορούν υπέρ τού ανωτέρω ηρωικού γεγονότος και των οποίων γίνεται επίκληση, είναι τα εξής:
1. Η δήλωση τού επί κεφαλής τής Διευθύνσεως Ιστορίας Στρατού (Δ.Ι.Σ.), ότι πράγματι εκ των ιστορικών αρχείων, εμφαίνεται ότι «ο φρουρός στρατιώτης τής σημαίας ηυτοκτόνησεν περιβληθείς ταύτην».

2. Ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χρύσανθος, στα απομνημονεύματά του, αναφέρει ότι: «Ο Έλλην φρουρός τής Ελληνικής σημαίας επί τής Ακροπόλεως, μή θελήσας νά παραστή μάρτυς τού θλιβερού θεάματος τής αναρτήσεως τής εχθρικής σημαίας, ώρμησεν εκ τής Ακροπόλεως κρημνισθείς καί εφονεύθη. Εκάθησα στό γραφείον μου περίλυπος μέχρι θανάτου καί δακρύων…».

3. Η εφημερίδα Daily Mail δημοσίευσε στις 9 Ιουνίου 1941, σε δημοσίευμα με τίτλο «A Greek carries his flag to the death» (Ένας Έλληνας φέρει την σημαία του έως τον θάνατο) γράφει: «Ο Κώστας Κουκίδης, Έλληνας στρατιώτης ο οποίος φρουρούσε το εθνικό σύμβολο των Ελλήνων πάνω στην Ακρόπολη, τυλιγμένος με την Γαλανόλευκη, εφόρμησε στο κενό και αυτοκτόνησε (27/4/1941)».

4. Ο Νίκολας Χάμοντ (Nicolas Hammond), καθηγητής τού Πανεπιστημίου τού Κέμπριτζ, αξιωματικός Ειδικών Επιχειρήσεων Καΐρου στην Ελλάδα κατά την Κατοχή, γράφει: «Την 27ην Απριλίου 1941, λίγο προτού χαράξει, όλα ήσαν κλειστά. Τότε έμαθα ότι οι Γερμανοί διέταξαν τον φρουρό τής Ακροπόλεως να κατεβάσει το ελληνικό σύμβολο. Πράγματι, εκείνος την υπέστειλε. Τυλίχθηκε με αυτήν και αυτοκτόνησε, πέφτοντας από τον βράχο…».

5. Μια αναφορά του λογοτέχνη Μενέλαου Λουντέμη στο διήγημά του «Τα άλογα του Κουπύλ», που γράφτηκε τον Οκτώβριο του 1944: «…την κατέβασε, τυλίχθηκε μέσα κι έπεσε χωρίς ηρωισμούς απ’ το βράχο».

6. Το Λεύκωμα «Έπεσαν για τη ζωή», του ΚΚΕ: «Τη στιγμή που άλλοι έδιναν γη και ύδωρ στους χιτλερικούς, ο Έλληνας στρατιώτης, πιστός στα πατριωτικά ιδανικά, προτίμησε να αυτοκτονήσει τυλιγμένος με τη γαλανόλευκη, πέφτοντας από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, παρά ν’ ανεβάσει στον ιστό τη σβάστικα».

7. Σύμφωνα με την ιστορική έρευνα τού αντιστασιακού ερευνητή Κώστα Γ. Κωστοπούλου: «Ο Ήρωας Στρατιώτης, χτυπώντας πάνω στα βράχια, στην διαδρομή τής πτώσεώς του στον γκρεμό από τον βράχο τής Ακροπόλεως, όταν τελικά κατατρακυλώντας, έπεσε στην οδό Θρασύλλου στήν Πλάκα, είχε πολτοποιηθεί και η στολή του ήταν καταξεσκισμένη. Όταν τον περιμάζεψαν δύο-τρεις κάτοικοι τής Πλάκας, δεν βρήκαν τίποτε επάνω του εκτός από ένα τσαλακωμένο ταχυδρομικό δελτάριο στο οποίο έγραφε πολύ κακογραμμένα το όνομα τού παραλήπτη: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ. Αυτά τα στοιχεία είχαν καταθέσει δύο γέροντες (επιζώντες ακόμη) σχετικά με το ανωτέρω περιστατικό».

8. Μια προσωπική έρευνα του αντιστασιακού Χαράλαμπου Ρούπα, η οποία δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Το Βήμα της Αιγιαλείας» (12 Μαΐου 2006):
«Εγώ και οι φίλοι μου, περίεργοι και αργόσχολοι συνταξιούχοι, αρχίσαμε νά ψάχνουμε στήν Πλάκα μέσα στα παραδοσιακά ταβερνάκια και καφενεία, μήπως βρούμε κάποιο γεροντάκι που να μάς έλεγε κάτι το σχετικό. Όλοι γνώριζαν το περιστατικό, αλλά μάς έλεγαν, «άκουσα… μού είπαν…», δηλαδή αυτά πού γνωρίζαμε κι εμείς. Τελικά, ψάχνοντας καί κάνοντας με υπομονή την έρευνά μας, βρήκαμε μία γριούλα που μάς είπε: «Πηγαίνετε κάτω στού Μακρυγιάννη (μάς είπε περίπου την διεύθυνση), κι εκεί ζει ένας πρώην τσαγκάρης. Αυτός είναι ο γιος τού παγοπώλη ο οποίος μέ τό καροτσάκι του πήρε τον νεκρό στρατιώτη, και τον επήγε στο Α’ Νεκροταφείο καί τόν έθαψε».
Τελικά, συναντήσαμε τον γερο-τσαγκάρη. Δυσκολευθήκαμε όμως να τού δώσουμε να καταλάβει το τι θέλαμε να μας πει, διότι ούτε άκουγε, κι ούτε έβλεπε καλά. Στο τέλος, συγκινημένος, μάς είπε: «Εκείνη την ημέρα είχαμε κλεισθεί στα σπίτια μας, όπως κι όλη η Αθήνα. Εγώ τότε ήμουν 16 χρονών. Ακούσαμε στον δρόμο μία γριά που στρίγκλιζε. Πεταχθήκαμε τότε στον δρόμο δύο-τρεις, για να δούμε το τι συμβαίνει, και τότε είδαμε το τραγικό αυτό θέαμα: Ένα χιλιοστραπατσαρισμένο πτώμα ντυμένο στο χακί και μία σημαία γύρω του ματωμένη. Χαρτιά, πορτοφόλι κλπ. δεν βρέθηκαν επάνω του, εκτός από ένα δελτάριο που έγραφε το όνομά του. Τό δελτάριο το κράτησε ένας φίλος τού πατέρα μου. Επειδή ο πατέρας μου κι εγώ μοιράζαμε κολώνες πάγου στα σπίτια, είχαμε ένα καρότσι. Το έβαλαν το παλληκάρι μέσα μαζί με την σημαία, το σκέπασαν με μία κουβέρτα και το πήγαν μαζί με τον φίλο του στο Α΄ Νεκροταφείου και το έθαψαν.
Εκεί βρήκαν έναν παπά και του είπαν τι είχε συμβεί. Αυτός τούς πήγε σε έναν ανοικτό τάφο, τύλιξαν το παλληκάρι με ό,τι είχε μείνει από την σημαία, είπε και δύο-τρία λόγια ο παπάς και το παράχωσαν. Εκείνο όμως που πρέπει να σας τονίσω, αυτό το τραγικό περιστατικό από στόμα σέ στόμα το είχε μάθει όλη η Αθήνα. Ο πατέρας μου φοβήθηκε και δεν με πήρε μαζί του. Εάν πήγαινα κι εγώ, τότε θα σας υπέδειχνα που ακριβώς είναι παραχωμένο το παλληκάρι. Τον πατέρα μου, τον έχασα τον Ιανουάριο τού 1942 στην μεγάλη πείνα.»».

9. Από το βιβλίο «Μυστική Ακρόπολη» του Ιωάννη Γιαννόπουλου, παρατίθενται δύο ακόμα μαρτυρίες.
Ο Κυριάκος Γιαννακόπουλος, παιδί ακόμη, πουλούσε τσιγάρα στην Πλάκα, γεννημένος πριν ένδεκα χρόνια στο Θησείο. Έτυχε την στιγμή της θυσίας να στρέψει το βλέμμα του προς την Ακρόπολη: «Την ώρα ακριβώς που έπεφτε το παιδί με την σημαία τυλιγμένο και κτυπούσε στους βράχους. Έκανα να τρέξω προς τα εκεί και δεν μπορούσα. Ναι προσπάθησα, να πάω και εγώ εκεί… Το παιδί… τρέξανε, χάλασε ο κόσμος, έγινε σεισμός εκείνη την ώρα που είδαν το παιδί, όλος ο κόσμος αναστατώθηκε. Πού να πάω εγώ παιδάκι τότε, να χωθώ, εκεί μέσα στην στοά της Ακροπόλεως, να μαζέψω… να προσφέρω τι; Απλώς πήρα τα πράγματά μου και έφυγα. Σκοτώθηκε εκείνη την ώρα. Κτύπησε στους βράχους και εκτινάχθηκε. Το θυμάμαι, το βλέπω σαν να το βλέπω τώρα. Αυτό το πράγμα δεν πρόκειται να φύγει ποτέ από τα μάτια μου, μόνο όταν πεθάνω!».
Ο Στάθης Αρβανίτης, μικρό παιδί κι αυτός, θυμάται: «Ήμουνα τότε επτά χρονών. Μέναμε ακριβώς κάτω απ’ την Ακρόπολη. Εκείνη την ημέρα στις 27 Απριλίου -μια ημέρα ηλιόλουστη με καθαρότατο ουρανό- ο πατέρας μου είχε απαγορέψει και στον αδελφό μου και στην μητέρα μου να βγούνε απ’ το σπίτι. Εγώ ήμουνα στην ταράτσα και έπαιζα με το αυτοκινητάκι μου. Ξαφνικά βλέπω ένα σώμα, μάλλον πρέπει να ‘τανε τσολιάς, να πέφτει από την Ακρόπολη και να χτυπιέται στους βράχους. Κατέβηκα κάτω και το ανέφερα στον πατέρα μου, ο οποίος μέσα στην σύγχυση την στιγμή που έμπαιναν οι Γερμανοί, κάπως δεν με πίστεψε. Μετά 15 ημέρες έρχεται και μου λέει: «Μικρέ είχες δίκιο. Το είπε το BBC.»».

Μετά ήλθαν οι νεογενίτσαροι για να μας πείσουν ότι ο Κωνσταντίνος Κουκίδης «δεν υπήρξε». Οι κεμαλοναζί των συνωστισμών, της παράδοσης Εθνικής κυριαρχίας.

Ίσως να έχουν δίκιο. Δεν «Υπήρξε». Υπάρχει μέσα σε κάθε ελεύθερο μυαλό, σε κάθε Έλληνα που γνωρίζει ότι δεν έχει δικαίωμα γονιδιακής εκμετάλλευσης της καταγωγής του, παρά μόνο χρέος.

Ένα κολοσσιαίο χρέος που πρέπει να το φέρουμε εις πέρας επάξια. Το να γεννιέσαι Έλληνας, είναι υποχρέωση. Αλίμονο σε αυτούς που βαυκαλίζονται για την καταγωγή τους χωρίς να γνωρίζουν το χρέος τους. Τον ρόλο τους στην Γη.

Το έθεσε άλλωστε άψογα η Λιάνα Κανέλλη πριν λίγες ημέρες:

«Έχουν το θράσος να μιλούν στην Ελλάδα για το μαχαίρι στο κόκκαλο. Ότι θα βάλουν λέει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Που; Στην πατρίδα που υμνεί τα Ιερά Οστά των Ελλήνων που έπεσαν για την Ελευθερία! Τέτοια Ύβρις…»

και συμπληρώνει: «Η Ελλάδα όμως είναι η μόνη χώρα που έκανε το κύριο όνομα «Εφιάλτης», ουσιαστικό. Για να γράφεται με μικρό «ε» και όχι κεφαλαίο, εξασφαλίζοντας του την απαξίωση μέσα στους αιώνες».

Ενάντια στην Λήθη

…καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.

Η εφημερίδα από το http://fotios.org/files/koukidis.gif

195 σκέψεις σχετικά με το “27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941, Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΟΥΚΙΔΗ ΠΟΥ ΟΙ ΝΑΖΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ.

  1. Πρακτικα και ξεκαθαρα λογια.Θα προτιμουσα να ριξει κανενα γερμανο αντι να πεσει ο ιδιος.Οχι η ευκολη λυση διοτι καθε «αναχωρηση» πριν σημανει η ωρα ειναι ΚΟΠΑΝΑ.Ριξε τον γερμανο και μετα αντιμετωπισε τις συνεπειες,οχι πηρα την σημαια και πηδηξα.Ξερω οτι καποιοι στραβομουτζουνιαζουν τωρα αλλα ας καταλαβουν τι εννοω.Κανενας λιγοτερος!

    Μου αρέσει!

    1. Ίσως προτίμησε να τον θυμόμαστε ως ΗΡΩΑ χωρίς να λερώσει με αίμα άλλων τα χέρια του (και το Γερμανό στρατιώτη μάνα τον γέννησε).
      Αυτή του η πράξη είναι η μεγαλύτερη αντίσταση κι όχι να σκοτώνεις έναν Γερμανό κι εκείνοι να θερίζουν δεκάδες αθώους για εκδίκηση.

      Μου αρέσει!

      1. Οι γνήσιοι Έλληνες φαίνονται.
        Δυστυχώς η Ελλάδα είναι γεμάτη Μουλόσπορους και Τουρκόσπορους.
        Τώρα όμως βλέπω ότι έχουμε και Γερμανόσπορους

        Μου αρέσει!

    2. «Οχι η ευκολη λυση διοτι καθε “αναχωρηση” πριν σημανει η ωρα ειναι ΚΟΠΑΝΑ»

      Ακόμα κι αν περάσεις τη ζωή σου σκοτώνοντας, ποτέ δε θα ξεφορτωθείς όλους τους εχθρούς σου. Μόνο αν δαμάσεις το θυμό σου, θα αφανίσεις τον πραγματικό εχθρό Ναγκαρούνα (Ινδία, 2ος αιώνας)

      Μου αρέσει!

  2. Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε
    είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα
    και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες πολύ μιλήσαμε
    στο εξής θα παίζουμε σ’ αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα

    Κάτω οι σημαίες στις λεωφόρους που παρελάσαμε
    άλλαξαν λέει τ’ ανεμολόγια και οι ορίζοντες
    μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται και που γελάσαμε
    τώρα δημόσια θα έχουν μικρόφωνο μόνο οι γνωρίζοντες…

    Μου αρέσει!

  3. Τάδε έφη ο Φ.Π. στις 7 Ιανουαρίου 2009 δημοσιευθέντα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

    Η Ελληνική Σημαία

    Αγαπητοί συμπατριώτες . Επειδή έχω την εντύπωση ότι οι σημερινοί ηγέτες μας δεν γνωρίζουν τι συμβολίζει η Ελληνική Σημαία , και προς χάριν των Ελληνόπουλων που κάποιοι απάτριδες πράκτορες παρασύρουν στην καταστροφή της , θα τους εξηγήσω γιατί δεν πρέπει να παρασύρονται από τέτοιες αντεθνικές ενέργειες . Η Σημαία όπως είναι γνωστό είναι το πολυτιμότερο σύμβολο κάθε έθνους . Ούτω αν κάποιοι γραικύλοι χλευάσουν αυτή την πρωτοβουλία μου , θα τους ρωτήσω αν γνωρίζουν το τρίτο τετράστιχο του Εθνικού μας Υμνου, ή τον Θούριο του Ρήγα Βελεστινλή – Θετταλού όπως υπέγραφε και θα τους επισημάνω επίσης ότι ο φανατισμός είναι αδελφός του φασισμού .

    Η Ελληνική Σημαία έχει πέντε λουρίδες μπλε και τέσσερις λευκές , και στην κορυφή έχει το σταυρό. Οι μπλε αντιστοιχούν με τις συλλαβές Ε-ΛΕΥ-ΘΕ-ΡΙ-Α, και οι λευκές με το Η-ΘΑ-ΝΑ-ΤΟΣ . Ο σταυρός συμβολίζει το “ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ” που ανέφερεν ότι είδε στον ουρανό ο Μέγας Κωνσταντίνος . Τα χρώματα συμβολίζουν τη μπλε βράκα που φορούν οι νησιώτες μας και το λευκό της φουστανέλας των ορεινών και των {Τσολιάδων}.

    Η επίσημη κρατική Σημαία έχει γύρω γύρω κρόσια , που συμβολίζουν τις ψυχές των πεσόντων υπέρ της πατρίδος . Εύχομαι δε να μην ξανασυμβούν κρούσματα βεβήλωσης του Εθνικού μας συμβόλου, γιατί είναι προσβολή σ’αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι . Είναι επίση προσβολή στον ηρωικό τσολιά “Κώστα Κουκίδη” , που ήταν φρουρός της στις 27 Απριλίου 1941 και που όταν οι Γερμανοί τον διέταξαν να κατεβάσει την Ελληνική Σημαία στην Ακρόπολη για να ανεβάσουν τη μισητή Σβάστικα με τον αγκυλωτό σταυρό, την κατέβασε από τον ιστό της , τυλίχτηκε με αυτήν και πήδησε από τον “Ιερό Βράχο” {Μνημείο της Ανθρωπότητος}, μη αντέχοντας στην ταπείνωση της παράδοσης της ένδοξης Ελληνικής Σημαίας .

    Το γεγονός αυτό δεν έγινε αμέσως και ευρέως γνωστό γιατί ο ελεγχόμενος από τις κατοχικές δυνάμεις τότε τύπος το απεσιώπησεν. Η επίσημη αναφορά έγινε από την αγγλική εφημερίδα “Daily Mail” στις {9 Ιουνίου 1941} από το συντάκτη της “Νίκολας Χάμοντ” σε ανταπόκρισή του από το Κάϊρο. Το έτος {2001} ο Δήμος Αθηναίων ανήγειρε στην Ακρόπολη μαρμάρινη στήλη στη μνήμη του ηρωικού εύζωνος “Κωνσταντίνου Κουκίδη” .

    Εν συνεχεία δυο ηρωικά ελληνόπουλα ο Μανώλης Γλέζος και ο Απόστολος {Λάκης} Σάντας , {25 ετών τότε φοιτητές} κατέβασαν αυτή τη μισητή σημαία από την Ακρόπολη εν ίδει εκδίκησης -κατά κάποιο τρόπο- του Κ. Κουκίδη που με τον ηρωικό του θάνατο πέρασε στην αθανασία !… Τα ονόματα των ηρωικών…δραστών αυτής της πράξης τα δημοσίευσε πρώτη η εφημερίδα “Ριζοσπάστης” στις {25 Μαρτίου 1945}. Το ηρωϊκό αυτό κατόρθωμα επετεύχθη τη νύχτα του Σαββάτου της {31ης Μαϊου 1941}, και όταν το πρωΐ ξύπνησαν οι Αθηναίοι , είδαν με αγαλίαση να κυματίζει μόνη της η Γαλανόλευκη Σημαία μας στην Ακρόπολη . Ο δε κατευθυνόμενος από τους ναζί τύπος με πρωτοσέλιδα κατεφέρετο εναντίον των δραστών που υπεξήρεσαν την … τιμημένη Σημαία του Γ’ Ράϊχ ! Αναφέρω χαρακτηριστικώς δύο αποσπάσματα από την εφημερίδα “η βραδυνή”,
    της Δευτέρας {2- Ιουνίου 1941}:

    1. “Δεν είναι δυνατόν να ήσαν άνθρωποι με σώας τας φρένας αυτοί που υπεξήρεσαν εν ώρα νυκτός την Γερμανικήν Σημαίαν, η οποία εκυμάτιζεν επί της Ακροπόλεως , παραπλεύρως της Εθνικής μας Σημαίας . Πάντως δεν είναι δυνατόν να ήσαν Ελληνες που αγαπούν το Εθνος των…”
    2. “Το Ελληνικόν Εθνος απεδέχθη την Σημαία του Νέου Ράϊχ που εδημιούργησεν η μεγαλοφυής διάνοια του Αδόλφου Χίτλερ…” .

    Ενα ακόμα παράδειγμα ηρωισμού και αυτοθυσίας είναι και αυτό του Κρητικού Σπύρου Καγιαλέ – Καγιαλεδάκη, που στις {9 Φεβρουρίου 1897}όταν κατόπιν του βομβαρδισμού των Κρητών επαναστατών στο Ακρωτήρι των Χανίων, από το στόλο των Μεγάλων Δυνάμεων, μια οβίδα έσπασε τον ιστό της Σημαίας μας , τη σήκωσε με τα χέρια του μεταβάλοντας το σώμα του σε ιστό. Προς τιμήν του δε ο Ιταλός ναύαρχος “Κονεβάρο”, βλέποντας από τη ναυαρχίδα του την ηρωική αυτή πράξη διέταξε την παύση του βομβαρδισμού. Αρχηγός της Επανάστασης ήταν ο Οπλαρχηγός Αντώνης Σήφακας ,και μέλη της οι : Ελ.Βενιζέλος , Νίκος Πιστολάκης, Γιώργος Μυλωνάκης , Χαράλαμπος Παπαδάκης και Κώστας Φούμης.

    Μεγάλες τιμές δικαιούται και ο ξεχασμένος από τους ιστορικούς , Ελληνας πρωθυπουργός “Κορυζής” που αυτοκτόνησε στις 18 Απριλίου 1941, για να μην υπογράψει αυτός το Πρωτόκολλο παράδοσης της Ελλάδος στους Γερμανούς .

    Ενα ακόμα παράδειγμα ήθους και πατριωτισμού ήταν επίσης και ο τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χρύσανθος {κατά κόσμον Χαρίλαος Φιλιππίδης} που είχε ξεσηκώσει τον ελληνικό λαό τον Οκτώβριο του 1940 καλώντας τον να προτιμήσει το θάνατο από τη σκλαβιά , και το 1941 καλώντας τον σε πόλεμο υπέρ βωμών και εστιών. Ο Μακαριστός Χρύσανθος αρνήθηκε να παραστεί στην παράδοση της Αθήνας στους κατακτητές λέγοντας ότι :

    “Καθήκον του Αρχιεπισκόπου είναι απελευθέρωση της πόλης και όχι η παράδοσή της”. Μετά από λίγες ημέρες , αρνήθηκε να ορκίσει και την προδοτική κυβέρνηση του “Τσολάκογλου”, λέγοντας στον Γερμανό Φρούραρχο “φον Στούμε” ότι : «Δουλειά μου είναι να ορκίζω κυβερνήσεις που εκλέγει ο λαός και όχι ο κατακτητής” ! Κατόπιν αυτών τον έπαυσαν από Αρχιεπίσκοπο και ανέλαβεν ο Αρχιεπίσκοπος για όλες της δουλειές , κατόπιν δε και Αντιβασιλέας «Δαμασκηνός”. Κατά κόσμον “Δημήτριος Παπανδρέου”. Ολως δε περιέργως , η Ελληνική Εκκλησία δεν αναφέρεται και δεν μνημονεύει τον αδάμαστο αυτόν πατριώτη Ιεράρχη Χρύσανθο ! Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ήρωες από τους προσκυνημένους . Δυστυχώς δε για την Ελλάδα επέπλευσαν οι τελευταίοι . Οπως είναι γνωστό οι φελλοί και τα κόπρανα επιπλέουν .

    Ενα θαυμάσιο λαϊκό άσμα που εκφράζει αυτή την πραγματικότητα , και που ερμηνεύει υπέροχα μέσα από τα φυλοκάρδια του ο Γιώργος Νταλάρας αναφέρει ότι : “Οσοι αξίζαν για κρεμάλα στα ψηλά και στα μεγάλα , κι’ οι λεβέντες και οι άντρες μ’αίμα βάψανε τις μάντρες». 7-1-2009 Φ.Π.

    Τάδε έφη ο Φ.Π. στις 7 Ιανουαρίου 2009 δημοσιευθέντα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».
    Η Ελληνική Σημαία
    Αγαπητοί συμπατριώτες . Επειδή έχω την εντύπωση ότι οι σημερινοί ηγέτες μας δεν γνωρίζουν τι συμβολίζει η Ελληνική Σημαία , και προς χάριν των Ελληνόπουλων που
    κάποιοι απάτριδες πράκτορες παρασύρουν στην καταστροφή της , θα τους εξηγήσω
    γιατί δεν πρέπει να παρασύρονται από τέτοιες αντεθνικές ενέργειες . Η Σημαία όπως
    είναι γνωστό είναι το πολυτιμότερο σύμβολο κάθε έθνους . Ούτω αν κάποιοι γραικύλοι
    χλευάσουν αυτή την πρωτοβουλία μου , θα τους ρωτήσω αν γνωρίζουν το τρίτο τετράσ- τιχο του Εθνικού μας Υμνου, ή τον Θούριο του Ρήγα Βελεστινλή – Θετταλού όπως υπέγ- ραφε και θα τους επισημάνω επίσης ότι ο φανατισμός είναι αδελφός του φασισμού .
    Η Ελληνική Σημαία έχει πέντε λουρίδες μπλε και τέσσερις λευκές , και στην κορυφή έχει το σταυρό. Οι μπλε αντιστοιχούν με τις συλλαβές Ε-ΛΕΥ-ΘΕ-ΡΙ-Α, και οι λευκές με το Η-ΘΑ-ΝΑ-ΤΟΣ . Ο σταυρός συμβολίζει το “ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ” που ανέφερεν ότι είδε στον ουρανό ο Μέγας Κωνσταντίνος . Τα χρώματα συμβολίζουν τη μπλε βράκα που φορούν οι νησιώτες μας και το λευκό της φουστανέλας των ορεινών και των {Τσολιάδων}.
    Η επίσημη κρατική Σημαία έχει γύρω γύρω κρόσια , που συμβολίζουν τις ψυχές των πεσόντων υπέρ της πατρίδος . Εύχομαι δε να μην ξανασυμβούν κρούσματα βεβήλωσης του Εθνικού μας συμβόλου, γιατί είναι προσβολή σ’αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι . Είναι επίση προσβολή στον ηρωικό τσολιά “Κώστα Κουκίδη” , που ήταν φρουρός της στις 27 Απριλίου 1941 και που όταν οι Γερμανοί τον διέταξαν να κατεβάσει την Ελληνική Σημαία στην Ακρόπολη για να ανεβάσουν τη μισητή Σβάστικα με τον αγκυλωτό σταυρό, την κατέβασε από τον ιστό της , τυλίχτηκε με αυτήν και πήδησε από τον “Ιερό Βράχο” {Μνημείο της Ανθρωπότητος}, μη αντέχοντας στην ταπείνωση της παράδοσης της ένδοξης Ελληνικής Σημαίας .
    Το γεγονός αυτό δεν έγινε αμέσως και ευρέως γνωστό γιατί ο ελεγχόμενος από τις κατοχικές δυνάμεις τότε τύπος το απεσιώπησεν. Η επίσημη αναφορά έγινε από την αγγλική εφημερίδα “Daily Mail” στις {9 Ιουνίου 1941} από το συντάκτη της “Νίκολας Χάμοντ” σε ανταπόκρισή του από το Κάϊρο. Το έτος {2001} ο Δήμος Αθηναίων ανήγειρε στην Ακρόπολη μαρμάρινη στήλη στη μνήμη του ηρωικού εύζωνος “Κωνσταντίνου Κουκίδη” .
    Εν συνεχεία δυο ηρωικά ελληνόπουλα ο Μανώλης Γλέζος και ο Απόστολος {Λάκης} Σάντας , {25 ετών τότε φοιτητές} κατέβασαν αυτή τη μισητή σημαία από την Ακρόπολη εν ίδει εκδίκησης -κατά κάποιο τρόπο- του Κ. Κουκίδη που με τον ηρωικό του θάνατο πέρασε στην αθανασία !… Τα ονόματα των ηρωικών…δραστών αυτής της πράξης τα δημοσίευσε πρώτη η εφημερίδα “Ριζοσπάστης” στις {25 Μαρτίου 1945}. Το ηρωϊκό αυτό κατόρθωμα επετεύχθη τη νύχτα του Σαββάτου της {31ης Μαϊου 1941}, και όταν το πρωΐ ξύπνησαν οι Αθηναίοι , είδαν με αγαλίαση να κυματίζει μόνη της η Γαλανόλευκη Σημαία μας στην Ακρόπολη . Ο δε κατευθυνόμενος από τους ναζί τύπος με πρωτοσέλι- δα κατεφέρετο εναντίον των δραστών που υπεξήρεσαν την … τιμημένη Σημαία του Γ’ Ράϊχ ! Αναφέρω χαρακτηριστικώς δύο αποσπάσματα από την εφημερίδα “η βραδυνή”,
    της Δευτέρας {2- Ιουνίου 1941}:

    1. “Δεν είναι δυνατόν να ήσαν άνθρωποι με σώας τας φρένας αυτοί που υπεξήρεσαν εν ώρα νυκτός την Γερμανικήν Σημαίαν, η οποία εκυμάτιζεν επί της Ακροπόλεως , παραπλεύρως της Εθνικής μας Σημαίας . Πάντως δεν είναι δυνατόν να ήσαν Ελληνες που αγαπούν το Εθνος των…”
    2. “Το Ελληνικόν Εθνος απεδέχθη την Σημαία του Νέου Ράϊχ που εδημιούργησεν η μεγαλοφυής διάνοια του Αδόλφου Χίτλερ…” .
    Ενα ακόμα παράδειγμα ηρωισμού και αυτοθυσίας είναι και αυτό του Κρητικού Σπύρου Καγιαλέ – Καγιαλεδάκη, που στις {9 Φεβρουρίου 1897}όταν κατόπιν του βομβαρδισμού των Κρητών επαναστατών στο Ακρωτήρι των Χανίων, από το στόλο των Μεγάλων Δυνάμεων, μια οβίδα έσπασε τον ιστό της Σημαίας μας , τη σήκωσε με τα χέρια του μεταβάλοντας το σώμα του σε ιστό. Προς τιμήν του δε ο Ιταλός ναύαρχος “Κονεβάρο”, βλέποντας από τη ναυαρχίδα του την ηρωική αυτή πράξη διέταξε την παύση του βομβαρδισμού. Αρχηγός της Επανάστασης ήταν ο Οπλαρχηγός Αντώνης Σήφακας ,και μέλη της οι : Ελ.Βενιζέλος , Νίκος Πιστολάκης, Γιώργος Μυλωνάκης , Χαράλαμπος Παπαδάκης και Κώστας Φούμης.
    Μεγάλες τιμές δικαιούται και ο ξεχασμένος από τους ιστορικούς , Ελληνας πρωθυπουρ- γός “Κορυζής” που αυτοκτόνησε στις 18 Απριλίου 1941, για να μην υπογράψει αυτός το Πρωτόκολλο παράδοσης της Ελλάδος στους Γερμανούς .
    Ενα ακόμα παράδειγμα ήθους και πατριωτισμού ήταν επίσης και ο τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χρύσανθος {κατά κόσμον Χαρίλαος Φιλιππίδης} που είχε ξεσηκώσει τον ελληνικό λαό τον Οκτώβριο του 1940 καλώντας τον να προτιμήσει το θάνατο από τη σκλαβιά , και το 1941 καλώντας τον σε πόλεμο υπέρ βωμών και εστιών. Ο Μακαριστός Χρύσανθος αρνήθηκε να παραστεί στην παράδοση της Αθήνας στους κατακτητές λέγοντας ότι :
    “Καθήκον του Αρχιεπισκόπου είναι απελευθέρωση της πόλης και όχι η παράδοσή της”. Μετά από λίγες ημέρες , αρνήθηκε να ορκίσει και την προδοτική κυβέρνηση του “Τσολάκογλου”, λέγοντας στον Γερμανό Φρούραρχο “φον Στούμε” ότι :
    «Δουλειά μου είναι να ορκίζω κυβερνήσεις που εκλέγει ο λαός και όχι ο κατακτητής” !
    Κατόπιν αυτών τον έπαυσαν από Αρχιεπίσκοπο και ανέλαβεν ο Αρχιεπίσκοπος για όλες της δουλειές , κατόπιν δε και Αντιβασιλέας «Δαμασκηνός”. Κατά κόσμον “Δημήτριος Παπανδρέου”. Ολως δε περιέργως , η Ελληνική Εκκλησία δεν αναφέρεται και δεν μνημονεύει τον αδάμαστο αυτόν πατριώτη Ιεράρχη Χρύσανθο ! Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ήρωες από τους προσκυνημένους . Δυστυχώς δε για την Ελλάδα επέπλευσαν οι τελευταίοι . Οπως είναι γνωστό οι φελλοί και τα κόπρανα επιπλέουν .
    Ενα θαυμάσιο λαϊκό άσμα που εκφράζει αυτή την πραγματικότητα , και που ερμηνεύει υπέροχα μέσα από τα φυλοκάρδια του ο Γιώργος Νταλάρας αναφέρει ότι : “Οσοι αξίζαν για κρεμάλα στα ψηλά και στα μεγάλα , κι’ οι λεβέντες και οι άντρες μ’αίμα βάψανε τις μάντρες». 7-1-2009 Φ.Π.

    Τάδε έφη ο Φ.Π. στις 7 Ιανουαρίου 2009 δημοσιευθέντα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».
    Η Ελληνική Σημαία
    Αγαπητοί συμπατριώτες . Επειδή έχω την εντύπωση ότι οι σημερινοί ηγέτες μας δεν γνωρίζουν τι συμβολίζει η Ελληνική Σημαία , και προς χάριν των Ελληνόπουλων που
    κάποιοι απάτριδες πράκτορες παρασύρουν στην καταστροφή της , θα τους εξηγήσω
    γιατί δεν πρέπει να παρασύρονται από τέτοιες αντεθνικές ενέργειες . Η Σημαία όπως
    είναι γνωστό είναι το πολυτιμότερο σύμβολο κάθε έθνους . Ούτω αν κάποιοι γραικύλοι
    χλευάσουν αυτή την πρωτοβουλία μου , θα τους ρωτήσω αν γνωρίζουν το τρίτο τετράσ- τιχο του Εθνικού μας Υμνου, ή τον Θούριο του Ρήγα Βελεστινλή – Θετταλού όπως υπέγ- ραφε και θα τους επισημάνω επίσης ότι ο φανατισμός είναι αδελφός του φασισμού .
    Η Ελληνική Σημαία έχει πέντε λουρίδες μπλε και τέσσερις λευκές , και στην κορυφή έχει το σταυρό. Οι μπλε αντιστοιχούν με τις συλλαβές Ε-ΛΕΥ-ΘΕ-ΡΙ-Α, και οι λευκές με το Η-ΘΑ-ΝΑ-ΤΟΣ . Ο σταυρός συμβολίζει το “ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ” που ανέφερεν ότι είδε στον ουρανό ο Μέγας Κωνσταντίνος . Τα χρώματα συμβολίζουν τη μπλε βράκα που φορούν οι νησιώτες μας και το λευκό της φουστανέλας των ορεινών και των {Τσολιάδων}.
    Η επίσημη κρατική Σημαία έχει γύρω γύρω κρόσια , που συμβολίζουν τις ψυχές των πεσόντων υπέρ της πατρίδος . Εύχομαι δε να μην ξανασυμβούν κρούσματα βεβήλωσης του Εθνικού μας συμβόλου, γιατί είναι προσβολή σ’αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι . Είναι επίση προσβολή στον ηρωικό τσολιά “Κώστα Κουκίδη” , που ήταν φρουρός της στις 27 Απριλίου 1941 και που όταν οι Γερμανοί τον διέταξαν να κατεβάσει την Ελληνική Σημαία στην Ακρόπολη για να ανεβάσουν τη μισητή Σβάστικα με τον αγκυλωτό σταυρό, την κατέβασε από τον ιστό της , τυλίχτηκε με αυτήν και πήδησε από τον “Ιερό Βράχο” {Μνημείο της Ανθρωπότητος}, μη αντέχοντας στην ταπείνωση της παράδοσης της ένδοξης Ελληνικής Σημαίας .
    Το γεγονός αυτό δεν έγινε αμέσως και ευρέως γνωστό γιατί ο ελεγχόμενος από τις κατοχικές δυνάμεις τότε τύπος το απεσιώπησεν. Η επίσημη αναφορά έγινε από την αγγλική εφημερίδα “Daily Mail” στις {9 Ιουνίου 1941} από το συντάκτη της “Νίκολας Χάμοντ” σε ανταπόκρισή του από το Κάϊρο. Το έτος {2001} ο Δήμος Αθηναίων ανήγειρε στην Ακρόπολη μαρμάρινη στήλη στη μνήμη του ηρωικού εύζωνος “Κωνσταντίνου Κουκίδη” .
    Εν συνεχεία δυο ηρωικά ελληνόπουλα ο Μανώλης Γλέζος και ο Απόστολος {Λάκης} Σάντας , {25 ετών τότε φοιτητές} κατέβασαν αυτή τη μισητή σημαία από την Ακρόπολη εν ίδει εκδίκησης -κατά κάποιο τρόπο- του Κ. Κουκίδη που με τον ηρωικό του θάνατο πέρασε στην αθανασία !… Τα ονόματα των ηρωικών…δραστών αυτής της πράξης τα δημοσίευσε πρώτη η εφημερίδα “Ριζοσπάστης” στις {25 Μαρτίου 1945}. Το ηρωϊκό αυτό κατόρθωμα επετεύχθη τη νύχτα του Σαββάτου της {31ης Μαϊου 1941}, και όταν το πρωΐ ξύπνησαν οι Αθηναίοι , είδαν με αγαλίαση να κυματίζει μόνη της η Γαλανόλευκη Σημαία μας στην Ακρόπολη . Ο δε κατευθυνόμενος από τους ναζί τύπος με πρωτοσέλι- δα κατεφέρετο εναντίον των δραστών που υπεξήρεσαν την … τιμημένη Σημαία του Γ’ Ράϊχ ! Αναφέρω χαρακτηριστικώς δύο αποσπάσματα από την εφημερίδα “η βραδυνή”,
    της Δευτέρας {2- Ιουνίου 1941}:

    1. “Δεν είναι δυνατόν να ήσαν άνθρωποι με σώας τας φρένας αυτοί που υπεξήρεσαν εν ώρα νυκτός την Γερμανικήν Σημαίαν, η οποία εκυμάτιζεν επί της Ακροπόλεως , παραπλεύρως της Εθνικής μας Σημαίας . Πάντως δεν είναι δυνατόν να ήσαν Ελληνες που αγαπούν το Εθνος των…”
    2. “Το Ελληνικόν Εθνος απεδέχθη την Σημαία του Νέου Ράϊχ που εδημιούργησεν η μεγαλοφυής διάνοια του Αδόλφου Χίτλερ…” .
    Ενα ακόμα παράδειγμα ηρωισμού και αυτοθυσίας είναι και αυτό του Κρητικού Σπύρου Καγιαλέ – Καγιαλεδάκη, που στις {9 Φεβρουρίου 1897}όταν κατόπιν του βομβαρδισμού των Κρητών επαναστατών στο Ακρωτήρι των Χανίων, από το στόλο των Μεγάλων Δυνάμεων, μια οβίδα έσπασε τον ιστό της Σημαίας μας , τη σήκωσε με τα χέρια του μεταβάλοντας το σώμα του σε ιστό. Προς τιμήν του δε ο Ιταλός ναύαρχος “Κονεβάρο”, βλέποντας από τη ναυαρχίδα του την ηρωική αυτή πράξη διέταξε την παύση του βομβαρδισμού. Αρχηγός της Επανάστασης ήταν ο Οπλαρχηγός Αντώνης Σήφακας ,και μέλη της οι : Ελ.Βενιζέλος , Νίκος Πιστολάκης, Γιώργος Μυλωνάκης , Χαράλαμπος Παπαδάκης και Κώστας Φούμης.
    Μεγάλες τιμές δικαιούται και ο ξεχασμένος από τους ιστορικούς , Ελληνας πρωθυπουρ- γός “Κορυζής” που αυτοκτόνησε στις 18 Απριλίου 1941, για να μην υπογράψει αυτός το Πρωτόκολλο παράδοσης της Ελλάδος στους Γερμανούς .
    Ενα ακόμα παράδειγμα ήθους και πατριωτισμού ήταν επίσης και ο τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χρύσανθος {κατά κόσμον Χαρίλαος Φιλιππίδης} που είχε ξεσηκώσει τον ελληνικό λαό τον Οκτώβριο του 1940 καλώντας τον να προτιμήσει το θάνατο από τη σκλαβιά , και το 1941 καλώντας τον σε πόλεμο υπέρ βωμών και εστιών. Ο Μακαριστός Χρύσανθος αρνήθηκε να παραστεί στην παράδοση της Αθήνας στους κατακτητές λέγοντας ότι :
    “Καθήκον του Αρχιεπισκόπου είναι απελευθέρωση της πόλης και όχι η παράδοσή της”. Μετά από λίγες ημέρες , αρνήθηκε να ορκίσει και την προδοτική κυβέρνηση του “Τσολάκογλου”, λέγοντας στον Γερμανό Φρούραρχο “φον Στούμε” ότι :
    «Δουλειά μου είναι να ορκίζω κυβερνήσεις που εκλέγει ο λαός και όχι ο κατακτητής” !
    Κατόπιν αυτών τον έπαυσαν από Αρχιεπίσκοπο και ανέλαβεν ο Αρχιεπίσκοπος για όλες της δουλειές , κατόπιν δε και Αντιβασιλέας «Δαμασκηνός”. Κατά κόσμον “Δημήτριος Παπανδρέου”. Ολως δε περιέργως , η Ελληνική Εκκλησία δεν αναφέρεται και δεν μνημονεύει τον αδάμαστο αυτόν πατριώτη Ιεράρχη Χρύσανθο ! Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ήρωες από τους προσκυνημένους . Δυστυχώς δε για την Ελλάδα επέπλευσαν οι τελευταίοι . Οπως είναι γνωστό οι φελλοί και τα κόπρανα επιπλέουν .
    Ενα θαυμάσιο λαϊκό άσμα που εκφράζει αυτή την πραγματικότητα , και που ερμηνεύει υπέροχα μέσα από τα φυλοκάρδια του ο Γιώργος Νταλάρας αναφέρει ότι : “Οσοι αξίζαν για κρεμάλα στα ψηλά και στα μεγάλα , κι’ οι λεβέντες και οι άντρες μ’αίμα βάψανε τις μάντρες». 7-1-2009 Φ.Π.

    Μου αρέσει!

  4. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ, ΑΥΤΗ Η ΦΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ;

    Η ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΦΩΤΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

    Μου αρέσει!

  5. Την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ την έγραψε ένας ανώνυμος ΕΛΛΗΝΑΣ ….
    Ο ΚΟΥΚΙΔΗΣ είναι κι αυτός ένας ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ…
    Τον Γλέζο τον ξέρουν κι πέτρες (καλώς βέβαια αλλά…)

    Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ….

    Μου αρέσει!

    1. ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΗ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ!
      Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ…. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΦΑΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ! Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ Η ΙΔΙΑ!

      Μου αρέσει!

  6. Η Ελλάδα βρίσκεται απο το 1834 υπο συνεχή κατοχή των Γερμανών – μετά τη δολοφονία και πραξικοπήματος εναντίων του Καποδίστρια – μέχρι σήμερα. Γιαυτό δεν ξέρω για πια εξωτική και μοναδική κατοχή των Γερμανών μιλάτε! Τα ΜΜΕ ακόμα προσπαθουν να περάσουν στο υποσυνείδητο του Ελληνα, οτι οι Ελληνες βρίσκονται υπο κατοχή οταν μονο του επιτεθούν και του κατακτήσουν με τανκς. Οτι υπάρχει πολλάκις πιό βάρβαρη κατοχή αυτή του οικονομικού στραγγαλίσματος μια χωρας που δεν είναι τίποτε άλλο απο μία νόμιμη, τραπεζική γεννεοκτονία ενός λαού, δεν μιλάει κανείς, για μία κατοχή μίας ακρως άγριας δικατοκτορίας των τραπεζών που γνώρισε ποτε η ανθρωπότητα. Πια είναι η διαφορά αν κάπιον σκοτώσεις ή τον αφήσεις να πεθάνει απο τη πείνα, αυτοκτονία, και στερείση της ταυτοτητα του. Νομίζω ο πολιτισμένος και νόμιμος θάνατος ή γεοκτονία είναι πιό βάρβαρη απο κάθε τι στην ιστορία της ανθρωπότητας διότι αυτή τη φορά ο φταίχτης δεν είναι ορόσημος με μπαζούκας, αλλά είναι ολο το Ελληνικό κατεστημένο, η μάτριξ που μεγάλωσε, οι δομές πίστης που πίστεψε, στο κάτω κάτω αυτός ο ίδιος το μεγάλωσε αυτό το κατεστημένο με τη ψήφο του. Ο Ελληνας ψηφίζει ο ίδιος τη σκλαβια του, τη κατοχή του, την έκαστη κατοχή του με τη ψήφο του, με την επιλογή που κάνει, με την εξουσιοδότηση αν τέσσερα χρόνια σε ανθρώπους που κάνει, για το πιός θά κάθεται στο σβέρκο του και θά πίνει το αίμα του κατα εντολή των τραπεζών, διότι ο μαμονάς που ουδέποτε ήταν Ελληνικός ήταν πάντοτε το αφεντικό στην Ελλάδα. Αυτη τη φορά ομως αποφάσισαν αυτούς που ψήφισε να τον αφανίσουν απο την ιστορία.

    Μου αρέσει!

  7. ΕΑΝ Ο ΗΡΩΑΣ ΚΩΝ. ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΤΕΙΟΣ. ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 72 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    Μου αρέσει!

    1. Αν δεν υπηρχαν και κατι τυποι σαν και σενα για να βαζουν ταμπέλες στους ήρωες, τοτε η Ελλαδα θα ηταν ελευθερη. Παίζετε όλοι το παιχνίδι του διχασμου. Ο Κωνσταντινος Κουκιδης δεν θυσιαστηκε επειδη ηταν κομματοσκυλο αλλα επειδη ηταν ΕΛΛΗΝΑΣ.

      ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ, ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΧΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.

      Μου αρέσει!

  8. Οι καθημερινοί καναπεδόβιοι που ξέρουν τα πάντα όλως παραδόξως δεν ακούγονται ! Τόσα πολλά που ξέρουν , για τον Κων. Κουκίδη δεν ξέρουν να μας πούν τίποτε;

    Μου αρέσει!

  9. αυτα τα κοπροσκυλα που μας κυβερνανε τωρα αλλα και ο προηγουμενοι ενα πραγμα πρεπει να κανουν για να σωσουν την ψυχη τους . να ανεβουνε στον ιερο βραχο της ακροπολης και να αυτοκτονησουν ομαδικως. εκει που ο ΗΡΩΑΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ αυτοκτονησε υπερ πιστεως και πατριδας. σε αυτο το σημειο και οι σημερινοι προδοτες της πατριδας να αυτοκτονησουν.

    Μου αρέσει!

    1. Φίλε Δημήτρη . Ο ήρως Κουκίδης ΔΕΝ αυτοκτόνισε!..ΕΠΕΣΕ (στην κυριολεξία)υπέρ Πατρίδος προκειμένου να μη προσβάλει τη σύμβολο που του είχε ανατεθεί να φυλάει!…Οποία διαφορά με τα σημερινά Παγκοσμιοποιήμενα κωλόπαιδα που προσβάλουν χυδαία αυτό το κοινά αποδεκτό από το Λαό(άσχετα αν διαφωνεί η συμφωνεί μ’αυτά που εκπροσωπεί)σύμβολο!

      Μου αρέσει!

      1. Ετσι σου είπαν και εσύ πήγες και κοίταξες στους ευζώνους της βασιλικής(τότε)φρουράς.Υπήρχαν και ¨αλλοι «τσολιάδες» τότε ξέρεις!

        Μου αρέσει!

      2. Και εν πάση περιπτώσει κουκιδιδες υπήρξαν πολλοί ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΟΊ τότε! .ΑΛΒΑΝΙΑ,ΡΟΥΠΕΛ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ΄χωρίς ΚΟΥΚΙΔΙΔΕΣ δεν θα υπήρχε καν αυτή η ιστορία!

        Μου αρέσει!

      3. Τα κομμούνια είναι αυτά που τσάκισαν στο Στάλινγκραντ την ναζιστική πολεμική μηχανή και κυνήγησαν τους ναζί μέχρι το Βερολίνο αναγκάζοντας τον Χίτλερ να αυτοκτονήσει και τον Μιχαλολιάκο να του γράφει επετειακούς επικήδειους.

        Μου αρέσει!

        1. Ας όψεται ο χειμώνας αλλιώς θα τον εδινε στα χέρια των Ρώσων και θα έβλεπε μαύρη Νίλα ό αιμοσταγής Φονιάς Στάλιν…

          Μου αρέσει!

      4. μπα,Κρυπτοκομμουνι Σταλινικος, θα ειναι ο Μιχαλολιακος,και δεν θελει να παραδεχτει οτι ο Χιτλερ διεκοψε αυτην την υπεροχη Σταλινοναζιστικη Φιλια.

        κατι σαν την γοργονα με τον Μεγααλεξανδρο,που ρωταει τους ναυτικους αν ζει…

        Μου αρέσει!

      5. ητανε και το φωναζανε κιολας στο Ριζοσπαστη.

        ευτυχως γιατι θα μας βγαζανε και τρελλους,με την γκεμπελικη τους τακτικη.
        τωρα μοκο,ομως…

        Μου αρέσει!

      6. Πριν το σύμφωνο μη επίθεσης μεταξύ Γερμανίας και ΕΣΣΔ το ’39 είχε προηγηθεί η Διάσκεψη του Μονάχου στην οποία παρέστησαν δύο Πρωθυπουργοί οι του Ηνωμένου Βασιλείου, Άρθουρ Νέβιλ Τσάμπερλεν, της Γαλλίας, Εντουάρ Νταλαντιέ και δύο ηγέτες: της Ιταλίας, Μπενίτο Μουσολίνι και της Γερμανίας Αδόλφος Χίτλερ.

        Μετά τη συνομολόγηση του παραπάνω συμφώνου ο Βρετανός πρωθυπουργός Τσάμπερλαιν πριν αναχωρήσει από το Βερολίνο είχε μία κατ΄ ιδία συνάντηση με τον Χίτλερ όπου και συνομολόγησαν και προσυπέγραψαν μία διμερή συμφωνία, Συμφωνία Τσάμπερλαιν – Χίτλερ, δια της οποίας διακήρυτταν την αμοιβαία επιθυμία επίλυσης των όποιων διαφορών πάντα μέσω διαβουλεύσεων.

        Τόσο ο Τσάμπερλαιν όσο και ο Νταλαντιέ επέστρεψαν στις χώρες τους ως θριαμβευτές, από τα πλήθη που τους επιφύλαξαν θερμές υποδοχές, διακηρύσσοντας μάλιστα ο πρώτος δημόσια την «έντιμη ειρήνη», ή «ειρήνη στην εποχή μας», απομακρύνοντας έτσι την όποια απειλή πολέμου.

        Μου αρέσει!

      7. Hitler, Lenin e quella folle idea di creare «l’uomo nuovo» con il terrore
        Maurizio Griffo
        13 Dicembre 2009

        για να μην σας κουραζω,θα σας γραψω την κεντρικη ιδεα.

        και οι δυο θελανε ενα καινουργιο ειδος ανθρωπου,το οποιο θα παρηγαγαν μεσω μιας αντιπαρασιτικης απολυμανσης.
        για αυτο και χρησιμοποιουν συνεχεια εκφρασεις με εντομα οπως:
        «παράσιτα», «ψύλλοι», «ζωύφια», «βαμπίρ», «αράχνες», «βδέλλες»…

        που επρεπε να εξολοθρευτουν.

        Μου αρέσει!

      8. Χαλάς τόσο σάλιο και φαιά ουσία για την Σκοτείνω Πολίτη;
        Ελπίζω να τα γράφεις για μας, που έχεις καλύτερες ιστορικές γνώσεις και σε αυχαριστούμε.
        Αλλά για την Σκοτείνω τσάμπα κόπος!

        Μου αρέσει!

      9. χαχαχαχαχαχαχα…
        σας εχουνε παρει ειδηση παντου και σας ξεμπροστιαζουνε.

        και ολες οι πομπες σας,γραπτες,ιστορικα ντοκουμεντα.

        τοσο μα…κες εισαστε,τα γραφατε,μην χαθει ο εμπνευσμενος λογος.

        Μου αρέσει!

      10. Δεν τα γράφω για την συγκεκριμένη ή για τους ομοϊδεάτες της, γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι αρμόδιοι για τα ψυχολογικά προβλήματα δεν είναι οι ιστορικοί, αλλά οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι.

        Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να μένουν αναπάντητες τέτοιου είδους ιστορικές χαλκεύσεις και παραχαράξεις, γιατί κάποιοι έχουν το ιατρικό ακαταλόγιστο.

        Μου αρέσει!

      11. ελα ρε Σταλινοεντομολογε,για πες μας, τα «παράσιτα», «ψύλλοι», «ζωύφια», «βαμπίρ», «αράχνες», «βδέλλες»,εξολοθρευονται καλυτερα στους χιτλερικους φουρνους η στους -40 της Σιβηριας;

        καμμια μελετη εχεις προχειρη η να ψαξω να την βρω εγω;

        κεινη η αλλη κοπτοραπτου,ηθελε να φλιταρει ΤΕΖΑ,για να εξολοθρευσει τις «κατσαριδες» του διαδικτυου,που την ενοχλουσαν.

        ουστ ρε!!!!!!

        Μου αρέσει!

      12. Έχεις δίκιο!
        Αλλά αν πιάναμε να αντικρούσουμε όλες τις παπαριές που πετάνε θα πηγαίναμε και μεις ψυχιατρείο!

        Μου αρέσει!

      13. Στάλιν και Χίτλερ σύμμαχοι;;;;; α να χαθείτε ψευταράδες….. έκανε ο πατερουλης συμφωνίες με τον αδολφο…. την μιση Πολωνία του την έδωσε με το ζόρι ο αδόλφος…. δεν την ήθελε…. και τα event της nkvd με τα ss είχαν καθαρά εκπαιδευτικό – πολιτιστικό χαρακτήρα…. ουστ!!! παλιοφασίστες χουντοταγματασφαλιτοχιτες….. Ο μέγας στάλιν αποκλειστικά (αφού εκκάθαρισε όλο το στρατεύμα από τους προδότες) συνέτριψε τον αδόλφο….. το 40 στην Πίνδο συμπτωματικά κάποιες μονάδες (στις οποίες λογικά δεν υπήρχαν φασίστες) είχαν κάποιες επιτυχίες τοπικού χαρακτήρα…. ας μην ήταν ο Κατσιμήτρος…. κατα βάθος ο Μεταξάς ήθελε να χάσει…..

        Μου αρέσει!

      14. Εχουν πολύ γέλιο αυτά τά δύο,το πολίτης κάνει αβέρτα κόπυ- πέϊστ και τα πασσάρει γιά δικά του,χωρίς νά βάζει ποτέ τό λίνκ.
        Και τό κερκυραίο,η απίθανη υστέρω,τόν θαυμάζει γιά τις….γνώσεις του!!
        Πόση βλακεία,πόση????

        Μου αρέσει!

      15. Όση ποτέ δεν μπορούμε να ονειρευτούμε που να φτάσει την δική σας!
        Καλώς την πιό βλαμμένη του τρίο Στούτζες!
        Διασκέδασε μόνη σου, θά έχεις και πολλή βλακεία να μοιραστείς με την αρραβωνιάρα!
        Εγώ πάω για ύπνο, σιγά τα υποκείμενα που θα κάτσω να τον χάσω!

        Μου αρέσει!

      16. Δίνε του γρήγορα,να γλυτώσεις και τό επιπλέον ρεζιλίκι.
        Όχι ότι σέ χαλάει φυσικά,τό επιδιώκεις……άκου κοπτοραπτού, χαχαχαχαχαχχαχαχ

        Μου αρέσει!

      17. ελα ντε,βρωμαει μπαρουτι κοπτοραπτου,που ηθελες και να φλιταρεις για τα «εντομα»,που εμπδιζαν την εκφραση της παπαρολογιας σου.

        τετοια βληματα εισαστε απο παντα.
        ολα γραπτα….

        Μου αρέσει!

      18. Δυστυχισμένα απόβλητα τής κοινωνίας,πού απαλύνουν τόν πόνο από τίς σφαλιάρες, μέ διαδικτυακό τραμπουκισμό καί ψευτομαγκιά.

        Μου αρέσει!

      19. Στην μεγαλύτερη στρατιωτική επίθεση της ιστορίας στο Ανατολικό Μέτωπο σκοτώθηκαν περίπου 25.000.000 σοβιετικοί μάχιμοι και άμαχοι πολίτες «σύμμαχοι» των Ναζί και 5.000.000 μάχιμοι «φιλοκομμουνιστές» Ναζί.

        Η αγάπη και η φιλία μεταξύ σοβιετικών και ναζί ήταν τόσο μεγάλη, ώστε «φιλοναζί» κομμουνιστές φιλοξενούνταν δωρεάν σε χώρους φιλοξενίας της «Τελικής Λύσης» (είναι γνωστή η λατρεία του Χίτλερ για τους κομμουνιστές) κι όταν ο Κόκκινος Στρατός έμπαινε στο Βερολίνο, ο Χίτλερ αυτοκτονούσε στο καταφύγιό του από τον ενθουσιασμό του που θα ξανάσμιγε με το κολλητάρι του τον Στάλιν.

        Στο παρακάτω βίντεο μπορεί κανείς να παρακολουθήσει ειδυλλιακές στιγμές της ναζιστοκομμουνιστικής φιλίας.

        Μου αρέσει!

        1. Πόσο απέχει το μίσος από τον Έρωτα ??? τόσο δα… βέβαια αν δεν τον έπιανε ο Χειμώνας ο Αδόλφος θα του Έδινε την Επανάσταση στο χέρι αλλά ας όψονται οι «»Σύμμαχοι»» που ήθελαν να λυγίσουν την πίστη και την θέληση των Ρώσων και όλων των Ορθοδόξων» Για το μόνο που Ευχαριστώ τους Εγγλέζους είναι που στο τέλος του Πολέμου δεν μας παρέδωσαν στους Σοβιετικούς.

          Μου αρέσει!

      20. Το ρωσόδουλον ΚΚΕ ευθυγραμμίσθη με το γερμανο-σοβιετικόν σύμφωνον Ρίμπεντροπ-Μολότωφ της 23 Αύγουστου 1939 και διεκήρυττε, ότι δεν πρέπει να πολεμήσωμεν κατά του Άξονος και κατηγορεί τον Μεταξά ότι… προετοιμάζει πόλεμον. Απίστευτον κι όμως αληθινόν. Παραθέτω τα αναμφισβήτητα κείμενα.

        Κατ’ αρχήν, η Κ.Ε. του ΚΚΕ εις Μανιφέστον της 20 Απριλίου 1940 («Ριζοσπάστης» 2 Μαΐου 1940) διεκήρυξε:

        «Το πέρασμα της βασιλομεταξικής δικτατορίας στην υπηρεσία των αγγλογάλλων, συντελούμενον μέσα στις συνθήκες της έντασης των σχέσεων τους με την Ιταλίαν, σημαίνει -ούτε λίγο ούτε πολύ- πρόσκληση προς τους ιμπεριαλιστές να βγάλουν τα μάτια τους πάνω στα ελληνικά εδάφη και εξουσιοδότηση τους να μην αφήσουν πέτρα πάνω στην άλλη, στην δυστυχισμένη πατρίδα μας» (όρα εις έκδοσιν Κ.Ε. του ΚΚΕ με τίτλον: «Το ΚΚΕ από το 1918 ως το 1931», τόμ. Α’ «Το ΚΚΕ από το 1918 ως το 1926» εις παράρτημα κειμένων της περιόδου 1932-1941, σελ. 498).

        Το ΚΚΕ την 30ην Απριλίου 1940 κυκλοφορεί προκήρυξιν προς τον Ελληνικόν Λαόν, όπου έλεγε τα ακόλουθα:

        «Ο πόλεμος, όπου η δικτατορία ετοιμάζεται να σκοτώσει τα παιδιά σου, να φέρει τον θάνατον στα γυναικόπαιδα και την καταστροφή και τον αφανισμό σ’ ολόκληρη τη χώρα, δεν είναι αγώνας για την πατρίδα μας… Ο πόλεμος που ετοιμάζει η δικτατορία θα μας οδηγήσει στη μοίρα του Πολωνικού λαού. Η δικτατορία κατεβαίνει στον πόλεμο αυτό με μοναδικό «σύμμαχο» την ιμπεριαλιστικήν Αγγλία» (ένθ. άνωτ. σελ. 507-508).

        Κι όταν μας επετέθησαν οι Ιταλοί, η Κ.Ε. του ΚΚΕ εξέδωσε Μανιφέστο (7 Δεκεμβρίου 1940) όπου διεκήρυττε τα έξης:

        «Ο πόλεμος αυτός που προκλήθηκε από τη βασιλομεταξική σπείρα, που διατάχτηκε από τους εγγλέζους ιμπεριαλιστές, δεν μπορεί να έχει την παραμικρή σχέση με την υπεράσπιση της πατρίδος μας. Ούτε είναι βέβαια «πόλεμος κατά του φασισμού», όπως δήλωσε κυνικά ο αρχιφασίστας Μεταξάς, ο δήμιος του λαού μας. Μα ούτε και πόλεμος για την απελευθέρωση των ελληνικών μειονοτήτων της Αλβανίας άπ’ το ζυγό του ιταλικού φασισμού και της Αλβανικής αστοτσιφλικάδικης κλίκας, γι’ αυτό ο πόλεμος αυτός δεν μπορεί νάχει καμμιά σχέση με την ελευθερία» (ένθ. άνωτ. σ. 509-510).

        h..p://www.thermopilai.org/content/i-prodosia-tis-28is-oktobrioy-1940-apo-kke

        Μου αρέσει!

        1. ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ…. τους ξύνεις πληγές που πονάνε αυτές που εδώ και 70 χρόνια παλεύουν να σκεπάσουν αλλά δεν τα καταφέρνουν…

          Μου αρέσει!

      21. Όπως και να χει τα κομμούνια πάτησαν σαν σκουλήκια τα ναζιστικά φασιστάκια την ώρα που η Ευρώπη είχε προσκυνήσει και ανάγκασαν τον παράφρονα με το κολοβό μουστάκι ν’ αυτοκτονήσει και τους χρυσαυγίτες να κλαίνε για τον αποθανόντα πνευματικό ηγέτη τους και την πτώση του τρίτου Ράιχ, με τον απαρηγόρητο Μιχαλολιάκο να γράφει επικήδειους για τον νεκρό Αδόλφο.

        Μου αρέσει!

        1. Κι εσύ τι χαίρεσαι ?δεν κέρδισε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ …. ένας αιματοβαμμένος κομουνιστής έφερε τους Μπολσεβίκους του στην καρδιά της Ευρώπης κι εσύ χαίρεσαι? γιατί??

          Μου αρέσει!

      22. ενδοοικογενειακες φαγουρες,κοσμοπολιτη…
        συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες…

        αντε μην σου βαλει ο ΒΑΡΑΤΕΤΟΝ κανα αλλο ντοκουμεντο και φας τα μουστακια του Σταλιν ,τελειως..

        χειροτερα απο το κολοβο θα καταντησουν οι σταλινομουστακες

        Μου αρέσει!

      23. Τι έπαθες ανθέλληνα,κατάπιες τή γλώσσα σου καί από τή σύγχυση, ποστάρεις χιτλερικούς?
        Γιά τη ταμπακιέρα,μούγκα?

        Μου αρέσει!

      24. Ανθέλληνας είσαι και φαίνεσαι μόγγολο!

        Εγώ δεν δηλώνω κομμουνιστής για να απολογηθώ για τα πρωτοσέλιδα του ριζοσπάστη.
        Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι την ώρα που οι διάφοροι ελληναράδες «πατριώτες» τσολάκογλου και ράλληδες πρόδιδαν την χώρα τους γλείφοντας τους ναζί κατακτητές, κάποια «κομμούνια» έδιναν κάτι ξεγυρισμένες κλωτσιές στα ναζιστικά φασιστάκια και τα έστελναν πίσω στις τρύπες τους στο Βερολίνο απ’όπου ξετρύπωσαν.

        Μου αρέσει!

        1. Στην Ελλάδα το κόκκινο χαλί στους Γερμανούς οι κνιτησες το έστρωσαν και δεν ξέρω και τι άλλες υπηρεσίες τους πρόσφεραν

          Μου αρέσει!

      25. Ρέ άει χάσου κομμούνι τού κερ@τά,πού όπου δείς ανάρτηση γιά τήν Ελλάδα τρέχεις νά ρίξεις χολή καί νά αθωώσεις τούς σφαγείς προδότες.
        Τελειώσατε ανθέλληνες,όλη η βρωμιά σας στή φόρα καί τα παλιά και τά σύγχρονα αίσχη σας θά γίνουν γνωστά ΠΑΝΤΟΥ.
        Η προπαγάνδα σας πέθανε,σταλινικά κατάλοιπα.

        Μου αρέσει!

      26. ………………………..Κάπως έτσι γράφεται η ιστορία απ’ την Αριστερά, μετατρέποντας τους πανεπιστημιακούς χώρους σε γιάφκες παραχάραξης και ιδεολογικής δηλητηρίασης. Δεν προκαλεί καμμία απορία το ότι η νέα γενιά θεωρεί ως πρότυπο «ήρωα» τον Βελουχιώτη (και μάλιστα ισάξιο του…Κολοκοτρώνη!) και φωνάζει χωρίς ντροπή το σύνθημα «ΕΑΜ, ΕΛΑΣ, Μελιγαλάς». Δεν προκαλεί καμμία απορία το ότι όσοι δεν συμπλέουν ιδεολογικά με το ΚΚΕ και την Αριστερά, ή διανοούνται να ασκήσουν κριτική και να στιγματίσουν τα εγκλήματα που διέπραξε, εξακολουθούν να σπιλώνονται, όπως και στην Κατοχή και τον Εμφύλιο, ως «φασίστες», «προδότες», «γκεσταπίτες», «ναζήδες» και «γερμανοτσολιάδες». Η γκεμπελική μέθοδος της λάσπης, είχε πάντοτε αποτελέσματα…

        Διαβάστε περισσότερα: Η Έκθεση Σιτρίν και η παραχάραξη της ιστορίας απ’ την αριστερή «ιστοριογραφία» | Πάρε-Δώσε h..p://www.pare-dose.net/4939#ixzz2Ri2QmBgV

        Μου αρέσει!

      27. Φασιστάκο, αν ήμουν κομμουνιστής μπορεί και να παρεξηγιόμουν μ’ αυτά που έγραψες, αλλά επειδή δεν είμαι σε γράφω στα π@π@ρια μου.

        Μου αρέσει!

      28. ντρεπεσαι να το πεις,ε;

        μπραβο,μπραβο,ενα βημα μπροστα για τα σταλινοαποβληματα..

        σε λιγο θα κρυφτουνε στα λαγουμια τους,οι μισανθρωποι..

        Μου αρέσει!

      29. Αν δεν ήσουν για δέσιμο μπορεί και να άνοιγα μαζί σου διάλογο, αλλά επειδή δείχνω κατανόηση στο πρόβλημά σου, σε καληνυχτίζω.

        Μου αρέσει!

      30. Τι απόλαυση που έχασα!
        Και τι υψηλή ιδεολογική αντιπαράθεση!
        Η Σάρα και η Μάρα και το Κακό Συναπάντημα!
        Δυό φασιστοκουρούνες από κλούβια αυγά με τον γερμανοτσολιά θα έκαναν ταίρι!
        Κι ας είναι και Σαμαροφύλακας (σιγά τα ωά!) … αρκεί που είναι το ίδιο κατακραγμένος ακροδεξιός
        και έχει τις ίδιες βλάβες!
        Φέρτε γερμανοτσολιάδες να δείτε οι φασιστοκουρούνες μας χαρά!

        Μου αρέσει!

      31. Ρε συ πολίτη….για το προκείμενο…..κατι;;;;….τσιμουδιά…. Ο πατερούλης στην πρώτη φάση του πόλεμου βρέθηκε απροετοίμαστος και η κατάσταση σώθηκε με την βοήθεια του θειου σαμ που έρχοτανε μέσω αλάσκας…παράλληλα λόγω της απέχθειας του στάλιν σε έννοιες πατρίδα, εθνος κτλ πάρα ρώσοι κ.α παραδίδονταν στους ναζί…μετά άλλαξε τροπάριο… ο μεγάλος πατριωτικός πόλεμος κτλ κτλ

        ΥΓ Δεν ξέρω αν είσαι κουμμουνιστής…. άλλα σ’ αυτα που λές μέχρι και οι σφουγγαρίστρες στον περισσό σου υποκλίνονται… Μεταξύ μαύρων και κόκκινων φασιστών διαλέγω το τσουνάμι….

        Μου αρέσει!

    2. Από τους Ήρωες του ΚΚΕ ο καλύτερος σκότωσε τη μάνα του ….γι αυτό έχουν ανάγκη να δημιουργούν ψευτοήρωες……όσο για τον Αιμοσταγή φονιά Στάλιν όσο και να τον πλένεται και να τον στολίζετε απο τα χέρια του θα τρέχει ποτάμι το αίμα των αθώων…

      Μου αρέσει!

      1. Ενώ από τα χέρια του Αδόλφου;
        Ε, Σάκις;
        Από τα χέρια του τρέχει ποτάμι αθώων;
        Όχι μωρέ …
        μόνο τα κουμμούνια είναι αιμοσταγείς δολοφόνοι!
        Ο ευγενής γερμαναράς ευεργεσίες προς την ανθρωπότητα έκανε!

        Μου αρέσει!

  10. πραγματικών ηρώων. Ο Μανώλης Γλέζος είναι ο απόλυτος ήρωας της Αριστεράς …Ο άνθρωπος, ο οποίος κατέβασε τη σημαία των Ναζί από την Ακρόπολη. Μια σημαία, την οποία οι Ναζί ποτέ δεν δήλωσαν ότι έχασαν. Ο κατακτημένος λαός ποτέ δεν αντιλήφθηκε ότι έλλειπε από τη θέση της και ο ίδιος με τον «συνήρωά» του δεν κράτησαν ούτε ένα κομματάκι της, για να επιβεβαιώσουν το κατόρθωμά τους. Από τότε μέχρι σήμερα ο Γλέζος ζει σαν ζωντανός ήρωας, έστω κι αν κανένας δεν αντιλήφθηκε το κατόρθωμά του σε πραγματικό χρόνο. Ο Γλέζος μπορεί ευκολα νά αποδειχθεί ψεύτης καί νά έχει το απόλυτο ρεκόρ απατεωνιάς.

    Εγώ προτείνω να γίνει πραγματική αναπαράσταση του επιτεύγματος. Να γίνει με βάση τις αποδεκτές αρχές της επιστήμης της εγκληματολογίας. Εφόσον το επίτευγμα δεν αποδείχθηκε ποτέ εκ του αποτελέσματος, θα πρέπει ν’ αποδειχθεί εκ της επαναλήψεως. Εφόσον δεν το «είδαμε» ποτέ, θα το αποδεχθούμε ως γενόμενο, αν το «δούμε» να επαναλαμβάνεται …Αν δούμε ότι θεωρητικά μπορούσε να γίνει …Ακόμα και σήμερα …εβδομήντα χρόνια μετά. Έτσι κι αλλιώς ο αρχαιολογικός χώρος δεν έχει αλλάξει στο ελάχιστο. Αυτό πρέπει να γίνει. Οι δύο ζωντανοί «ήρωες» της μεταπολεμικής περιόδου να υποδείξουν το μέρος και τον τρόπο με τον οποίο σκαρφάλωσαν στον Ιερό Βράχο. Να πάνε εκπαιδευμένοι αναρριχητές ή άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων και να επαναλάβουν τη διαδρομή υπό ανάλογες συνθήκες. Να κουβαλάνε, για παράδειγμα, στην κάθοδό τους ένα βάρος ανάλογο της κλαπείσας σημαίας και να κατέβουν τον Βράχο καθ’ υπόδειξη των «ηρώων».

    Μου αρέσει!

    1. Διαφωνω διοτι καθε γεγονος εστω και «εν μερει» που ενωσε ενα ανθρωπο-συστημα με την ειδικη «ουσια» και το βοηθησε να υπαρξει δεν το συκοφαντεις ουτε το…ταλαιπωρεις.Αν κατι ξερεις το σιγοψυθιριζεις σε αυτι και οχι δημοσια διαφορετικα ο καθεις σκεπτεται ο,τι θελει.

      Μου αρέσει!

  11. ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΩ, ΤΙΜΩΡΩ.
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ
    ΟΣΩΝ ΕΒΛΑΨΑΝ ΚΑΙ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.

    Μου αρέσει!

  12. Αυτή η καλλιέργεια του μίσους κατά των Γερμανών ποιόν εξυπηρετεί ??? Εγώ δεν είδα καμία σβάστικα να κυματίζει στην Ακρόπολη. Δόξα τω θεώ οι Εύζωνοι στέκουν μπρος στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου…ακόμα και όταν οι Κρυπτοσυριζαιοι σκάνε τις βόμβες τους και καίνε τα Νεοκλασικά. Γιατί το μίσος σε αυτούς που πληρώνουν τους τόκους της βλακείας μας ..για να μας κρατήσουν στον πολιτισμένο Ευρωπαικό κόσμο ??

    Μου αρέσει!

    1. πηγαινε τωρα που τα ειπες να φας την μπριζολα σου και να πιεις και ενα τσιπουρακι στην υγεια αυτων που θυσιαζονται να «μας κρατησουνε στον πολιτισμενο ευρωπαικο κοσμο».Αντε φιλε με εκανες και χαμογελασα,εκτος και αν ειρωνευοσουνα τοσο καλα που την πατησα και σε πιστεψα.καλη σου ορεξη και αυριο μερα ειναι.

      Μου αρέσει!

      1. ΓΙΑ ΠΕΣ΅ΒΡΕ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 1. “Δεν είναι δυνατόν να ήσαν άνθρωποι με σώας τας φρένας αυτοί που υπεξήρεσαν εν ώρα νυκτός την Γερμανικήν Σημαίαν, η οποία εκυμάτιζεν επί της Ακροπόλεως , παραπλεύρως της Εθνικής μας Σημαίας . Πάντως δεν είναι δυνατόν να ήσαν Ελληνες που αγαπούν το Εθνος των…”

        Μου αρέσει!

    2. Η ένωση του φανατισμού με την τεχνολογία τον έχει μετατρέψει στο μεγαλύτερο κίνδυνο για την ανθρωπότητα Άγνωστος

      Μου αρέσει!

    3. Αρα «οι γερμανοι» ειναι φιλοι μας» ε και δεν πειραζει αν εισβαλουν στα εδαφη μας και μας σφαζουν και τωρα μας απομηζουν και ζητανε μερχι και εδαφη μας (προπερσι αν θυμαμαι καλα την Κερκυρα για να μην μιλησουμε για τα παιχνιδια τους στην Θρακη) για το καλο μας το κανουν,,,, «Ηρθαμε για να φερουμε την ταξη και τον πολιτισμο σε αυτην την φτωχη επαρχια»Διακυρηξη του αυτοκρατορα της Αυστροουγαριας Φραγκισκου Ιωσηφ επ’ αφορμη της προσαστησεως της Βοσνιας απο την Αυστρουγγαρια (1908)….
      πως το ελεγαν το αντιστοιχο του SSakiSS von pharsala στην κατοχη μηπως αραγε «κουισλιγκ» και γερμανοτσολιαδες; οχι τιποτα αλλο αλλα αυτο το ανιστορητο ΤΙΠΟΤΑ εχει και τα μουτρα να μας κανει και μαθηματα «ιστοριας» «ελληνισμου» κσι «πατριωτισμου»

      Μου αρέσει!

    4. «1. “Δεν είναι δυνατόν να ήσαν άνθρωποι με σώας τας φρένας αυτοί που υπεξήρεσαν εν ώρα νυκτός την Γερμανικήν Σημαίαν, η οποία εκυμάτιζεν επί της Ακροπόλεως , παραπλεύρως της Εθνικής μας Σημαίας . Πάντως δεν είναι δυνατόν να ήσαν Ελληνες που αγαπούν το Εθνος των…” To SSakis von pharsala «ξεχνα» να αναφερει οτι το εν λογω αποσπασμα ηταν απο εντυπο φερεφωνο των γερμανων αρα θα εγραφε οτι ηθελαν αυτοι και φυσικα οι γερμαννοι τοτε ως εισβολεις κατακτητες ηταν εχθροι της Ελλαδας …βεβαια στα κοτετσια των φαρσαλων η κατασταση πρεπει να ηταν διαφορετικη…..

      Μου αρέσει!

        1. SSakis το κρωξιμο της ** ανιστοριτης κ**… η οπως εχει ειπωθει….
          Ιωάννης. Apr 22, 10:33 pm

          Χρήστο μην του δίνεις σημασία του Σάκη!!!Αν τα είχε καλά με τον εαυτό του ο Σάκης,δεν θα είχε την ανάγκη να προκαλεί και να απαξιώνει συνεχώς τους συνομιλητές του!!!Προσωπικά πιστεύω ότι έχει φάει τόσες καρπαζιές στην ζωή του και προσπαθεί καπου να ξεσπάει και να τραβά την προσοχή αφού στην πραγματική ζωή τον έχουν απαξιώσει ουκ και λίγοι!!Επομένως μην χάνεις τον χρόνο σου, δεν αξίζει το άτομο!!

          Μου αρέσει!

      1. στο Her SSakiSS von pharsala συνιστατια να μην αποδιεδει στους αλλους και ειδικα στον Ιωαννη τα δικα του ψυχοσωματικα προβληματα..

        Μου αρέσει!

  13. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
    ΔΕΣ ΠΟΙΟΥΣ ΜΙΣΟΥΝ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ!

    Μου αρέσει!

  14. ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΣΤΑ ΟΧΥΡΑ ΤΟΥ ΡΟΥΠΕΛ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΎΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ???ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ????

    Μου αρέσει!

    1. Λες για τον ηρωα που προσκηνυσε τον χοτζα,
      τον σφαγεα των Βορειοηπειροτων;;;;;;

      Μου αρέσει!

        1. Αυτοι έκλεψαν το βράδυ τη Σημαία πιτσιρικάδες ήταν το πολύ πολύ να τους έριχναν δυο κλωτσιές οι Γερμανοί όπως όταν έκλεβαν κουραμάνες…ο πατριωτισμός τους φάνηκε από όταν για να σώσουν τα τομάρια τους υπέγραφαν για παραχώρηση εδαφών της Ελλάδος στον εχθρό Αλλά από αυτό που έγραφαν οι Εφημερίδες οτι κυμάτιζαν οι δύο Σημαίες πλαι πλαι και από το Γεγονός ότι δεν υπήρξε κανένας Κουκιδης καταλαβαινουμε το παραμύθι που φάγαμε τόσα χρόνια κάτι σαν τους νεκρούς του Πολυτεχνείου,,,,

          Μου αρέσει!

      1. Σάκη θα συμφωνούσα μαζί σου αν δεν ήταν Ιστορικά αποδεδειγμένο ότι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ήρωες μένουν στην αφάνεια!

        Μου αρέσει!

      2. Και πάλι αδιάβαστος πιάνεσαι ΣΆΚΗ!- ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΉΛΙΚΟΙ(ομολογια του ιδιου του Γλέζου σε εκπομπή) …Αλλωστε οι Γερμανοί ΔΕΝ είχαν ΤΕΤΟΙΕΣ ευαισθησίες!- Είχαν εκτελέσει παιδιά γιά πολύ μικρότερα παραπτώματα,από την προσβολή κατά της σημαίας τους!

        Μου αρέσει!

      3. Μην του χαλάτε το όνειρο του Σακιςςς!
        Δεν μπορούν βρωμοέλληνες να εξευτελίσουν τους ανυπέρβλητους γερμαναράδες!

        Μου αρέσει!

  15. Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ…….ΣΕ ΟΣΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΝΔΡΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ) ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΥΖΩΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ…….

    Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΕ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΟΧΗΣ ………ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΞΥΨΩΣΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ,ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΑΙΑ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΒΡΕΤΑΝΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ………..

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΗΡΩΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ……….ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΜΠΟΛΑ ΥΠΑΡΚΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΗΡΩΙΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ (ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΠΕΛ ΩΣ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ)………

    Μου αρέσει!

    1. ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΠΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗς ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ.ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΟΣΩΝ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

      Μου αρέσει!

      1. ?ποιον δουλεύεις βρε Νασο θα υπήρχαν τέτοια πράγματα και δεν θα τα έβρισκε ο Στρατός ?? Δεν ξερει το προσωπικό του ο Στρατος που εχει πλήθος χαρτιά απο κατάταξη εμβολιασμους εκπαίδευση μεταθέσεις προόδους τιμές ΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥθΑΚΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΤΕ η Ελλάδα μπορεί να κάνει εξαγωγή σε ¨Ηρωες δεν χρειάζεται ψεύτικους….αποδυναμώνουν τη δόξα των αληθινών.

        Μου αρέσει!

      2. κατακημενοι…δεν μπορουσατε να ανεχτειτε ποτε εναν ηρωισμο απο καποιο μελος της εον..εχω ολα τα στοιχεια της αντιθετης αποψης μαζεμενα και ειναι για γελια.συνεχισε τον υπνο σου

        Μου αρέσει!

      3. η λογικη της γελοιοτητας επειδη δεν ηταν στρατιωτικος δεν συνεβη και το γεγονος μπουαχαχαχαχα φαντασιοπληκτοι οι αυτοπτες μαρτυρες που μιλάνε για το παιδί που έπεσε και απλη συνονυμια ο κουκιδης νεκρος εκεινης της ημερας..και τοσα αλλα στοιχεια ακυρα επειδη δεν καθεται καλα στα θολομενα σας μυαλα οτι ενα μελος της ΕΟΝ είναι ήρωας..όσο και να κλαίγεστε η αλήθεια δεν θα κρυφτεί και καθε χρονο ολο και πιο πολλοι θα τιμάνε τον ηρωα κουκιδι.

        Υ.Γ γελαω με το τρολ saki με ανυπαρκτη την εξω ζωη βαραει υπερωριες εδω τρολαροντας καθε σχολιο ουαχαχαχαχα
        ΥΓ.ελπιζω μην απαντησεις δεν προκειτε να το δω δεν αντεχω αλλο πονο απτα γελια

        Μου αρέσει!

      4. Αstillais Ουδέποτε συνεργαστηκαν οι κομουνιστές με τους ήρωες εθνικιστές Ο Αρης ο Βελουχιώτης συνεργαστηκε στον Γοργοπόταμο, με δική του πρωτοβουλία και χωρίς την έγκριση του Κομουνιστικού Κόμματος , πράγμα για το οποίο χρειάστηκε να απολογηθεί Νασο Να μην ελπίζεις όσο κι αν δεν κατάλαβα με τι γελάνε οι Αριστεροί που παριστάνουν τους δεξιούς δεκάρα δεν δίνω για τις συνέπειες πάνω σου. Η αλήθεια και μονο η αλήθεια με ενδιαφέρει και Κουκίδης πάπαλα.

        Μου αρέσει!

  16. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΙΔΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ;;; ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ!!!! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ!!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΤΥΠΟΥ ΡΕΠΟΥΣ(Τ)Η, ΔΡΑΓΩΝΑ, ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΛΠ!!!!! ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΕ(Η)!!! ΑΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΥΡΩΠ(Ε)ΟΣ!!!!

    ΣΑΚΗΣ ΦΑΡΣΑΛΑ
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ!!!! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    Μου αρέσει!

    1. Δεν θα περάσει ο κουμουνισμός σας ακραίοι συριζαίοι αναρχικοί.
      Οι δυνάμεις της δημοκρατίας και της προόδου θα σας σταματήσουν.
      Καταστρέψατε την Ελλάδα και τώρα την ξαναχτίζουμε με τον άξιο πρωθυπουργό μας για μπροστάρη και την βοήθεια των καλών μας φίλων Γερμανών Ευρωπαίων.
      Να φύγετε να πάτε στη Βόρεια Κορέα και στην Κούβα οι ανθέλληνες όλοι που δεν αγαπάτε την πατρίδα.

      Μου αρέσει!

        1. ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ…. ΤΕΤΟΙΑ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΕΝΑ ΑΣΤΕΙΑ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ

          Μου αρέσει!

      1. Εχουν οι νεοναζι κατι «ηρωες» βιντκουν κουισλιγκ. λεον ντεγκρελ, οσκαρ ντιρλεβαγγερ «,πωλουνται λευκορωσιδες προς δυο μπουκαλια σναπς η μια»….

        Μου αρέσει!

  17. Το Γενικό Επιτελείο Στρατού, η Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού αλλά και το σώμα ευζώνων επιβεβαιώνουν ότι στρατιώτης Κωνσταντίνος Κουκίδης δεν υπάρχει εγγεγραμμένος στα μητρώα του ή σε άλλα αρχεία, παρότι έχουν καταγραφεί όλοι οι οπλίτες και αξιωματικοί της περιόδου.
    Άλλωστε υπάρχουν φωτογραφίες εποχής που δείχνουν ότι η ναζιστική σημαία κυμάτιζε εκείνο το πρωινό δίπλα στην ελληνική.
    Καμιά άλλη πηγή ελληνική ή ξένη εκείνης της περιόδου, πλην της αγγλικής εφημερίδας Ντέιλι Μέιλ, δεν αναφέρει το γεγονός.
    Επίσης είναι περίεργο ο συγκεκριμένος ανυπότακτος φρουρός να μην έχει κανένα συγγενή ή φίλο που να επιβεβαιώνει την ύπαρξη ή τον θάνατο του.
    Άρα μάλλον μιλάμε για θρύλο και όχι για επιβεβαιωμένο ιστορικό γεγονός.

    Μου αρέσει!

    1. ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΡΥΛΟ που εκανε ηρωα τον παππου μου τον ψευτη …που κατεβασε την σημαια ……ελπιζω πριν πεθανει-ψοφησει το παλιοκουμουνι να εξομολογηθει και να πει την αληθεια που τοσα χρονια χαυουμε σαν γλαροι….Ο συντροφος τον ειχε καρφωσει για το ψεμα αλλα το θαψανε οταν ειχε γυρισει απο αμερικη…. τα ειπε…αλλα χρειαζομαστε ηρωες ….αει σιχτιρ πια ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΖ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΑ….ΚΕΣ .

      Μου αρέσει!

      1. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ

        Βάσει των κάτωθι γεγονότων και εξακριβώσεων προσδιορίζεται η αστυνομική ώρα εν Αθήναις μετ’ αμέσου ισχύος η 22α:

        1) Κατά την νύκτα της 30ής προς 31ην Μαΐου υπεξηρέθη η επί της Ακροπόλεως κυματίζουσα γερμανική πολεμική σημαία παρ’ αγνώστων δραστών. Διενεργούνται αυστηραί ανακρίσεις. Οι ένοχοι και συνεργοί αυτών θα τιμωρηθούν διά της ποινής του θανάτου.

        (…)

        Αι γερμανικαί στρατιωτικαί αρχαί προσεπάθησαν μέχρι σήμερον να συμπεριφερθώσι προς τον ελληνικόν λαόν από πάσης απόψεως ευμενώς, εν περιπτώσει καθ’ ην αι διαταγαί των ενόπλων γερμανικών Δυνάμεων δεν θέλουσιν εισακουσθή, αύται θα επιβάλωσι μετά λύπης των αυστηροτάτας κυρώσεις.

        Εν Αθήναις τη 31η Μαΐου 1941.

        Ο ΦΡΟΥΡΑΡΧΟΣ

        Εδώ το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Πρωινή με την ανακοίνωση του Γερμανικού Φρουραρχείου.
        h**p://sarantakos.files.wordpress.com/2012/10/proinostypos01061941.pdf

        Μου αρέσει!

      2. Μάλλον Sakis ο Γερμανός Φρούραρχος ήταν συριζαίος ή κομμούνι και έβγαλε την ανακοίνωση για να ηρωοποιηθεί ο Γλέζος!

        Μου αρέσει!

        1. ΑΝ ο φρούραρχος είχε παραδεχτεί ότι η σημαία δεν κατέβηκε κανονικά με τη δύση του Ηλίου η θα είχε πέσει απο την Ακροπολη για την ασυγχόρητη παράλειψη η ακόμη μέσα θα ήταν επαναλαμβανοντας ..»ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ» «ΜΕΑ ΚΟΥΛΠΑ…ΜΕΑ ΚΟΥΛΠΑ ..ΜΕΑ ΜΑΞΙΜΑ ΚΟΥΛΠΑ»

          Μου αρέσει!

      3. Σχετικά με την περίπτωση του Κωνσταντίνου Κουκίδη, υπάρχουν 2-3 εκδοχές. Η πιο διαδεδομένη, είναι ότι ήταν εύζωνος, ο οποίος ήταν φρουρός στην Ακρόπολη, στις 27 Απριλίου 1941, την πρώτη ημέρα παρουσίας δηλαδή των Γερμανών στην Αθήνα. Όταν ένα γερμανικό απόσπασμα με επικεφαλείς τον λοχαγό Γιάκομπι (Peter Jacoby) και τον υπολοχαγό Έλσνιτς (Georg Elsnits), ανέβηκαν στην Ακρόπολη για να αναρτήσουν την γερμανική σημαία, ζήτησαν από τον Κουκίδη να υποστείλει την ελληνική. Σ’ αυτό το σημείο, σύμφωνα με μια εκδοχή, ο Κουκίδης βουβός και βουρκωμένος κατέβασε την ελληνική σημαία, τύλιξε το κορμί του μ’ αυτή και πήδηξε από την Ακρόπολη. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή, ο Κουκίδης αρνήθηκε να την υποστείλει και το χρέος αυτό ανέλαβε ένας Γερμανός στρατιώτης, ο οποίος αφού υπέστειλε την ελληνική σημαία, την δίπλωσε και την παρέδωσε στον Κουκίδη που στην συνέχεια πήδηξε μαζί μ’ αυτήν απ’ την Ακρόπολη.

        Οι έρευνες που έχουν γίνει έκτοτε, δεν κατάφεραν να ανακαλύψουν κανέναν στρατιώτη ή εύζωνο στα στρατιωτικά αρχεία, με το όνομα Κωνσταντίνος Κουκίδης, προκαλώντας εύλογα ερωτηματικά. Ως απάντηση σ’ αυτή την αδυναμία έρχεται μια άλλη εκδοχή που λέει ότι ο Κουκίδης δεν ήταν στρατιώτης και δεν βρισκόταν μ’ αυτή την ιδιότητα στην Ακρόπολη (κάτι τέτοιο δεν προβλέπονταν ούτως ή άλλως όμως, καθώς είχε ήδη συναφθεί συνθήκη ανακωχής-παράδοσης με την Γερμανία). Ο Κωνσταντίνος Κουκίδης, σύμφωνα με τον συγγραφέα Ιωάννη Γιαννόπουλο (βιβλίο «Μυστική Ακρόπολη»), «Είναι μόλις 17 χρονών και μέλος της Εθνικής Οργάνωσης Νεολαίας (ΕΟΝ). Μόλις χθες (σ.σ: 26 Απριλίου 1941), η τοπική επιτροπή της Νεολαίας του Θησείου απεφάσισε όπως τα νεαρά της μέλη εκτελούν τα καθήκοντα του φρουρού της σημαίας μέχρις ότου το κατοχικό κράτος θα απεφάσιζε -με την συνεργασία των κατοχικών δυνάμεων- το τι θα έμελλε να γίνει».

        Πάντως, αργότερα ο Γερμανός στρατηγός φον Στούμε έδωσε διαταγή και στις 3 το μεσημέρι της ίδιας μέρας, της πρώτης μέρας της Κατοχής, υψώθηκε στην Ακρόπολη και το Δημαρχείο και η ελληνική σημαία, δίπλα από τη γερμανική. Σύμφωνα με μια εκδοχή, οι προαναφερθέντες Γερμανοί αξιωματικοί, Γιάκομπι και Έλσνιτς, αναγνωρίζοντας το ηρωικό της πράξεως του Κουκίδη, ζήτησαν άδεια και την έλαβαν από την γερμανική διοίκηση (Βέρμαχτ) να αναρτείται και η ελληνική σημαία στην Ακρόπολη, όπως κι έγινε. Αυτή η εκδοχή όμως δεν φαίνεται να συμφωνεί με το γεγονός (που εμμέσως πάντως, επιβεβαιώνει το συμβάν) ότι γερμανική στρατιωτική διοίκηση Αθηνών υποχρέωσε την προδοτική κυβέρνηση Τσολάκογλου να δημοσιεύσει στον Τύπο ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία ο φρουρός της σημαίας μας, υπέστη έμφραγμα από την συγκίνηση όταν του ζητήθηκε να την παραδώσει.

        Κάποια άλλα στοιχεία που φαίνεται να συνηγορούν υπέρ τού ανωτέρω ηρωικού γεγονότος και των οποίων γίνεται επίκληση, είναι τα εξής:

        1. Η δήλωση τού επί κεφαλής τής Διευθύνσεως Ιστορίας Στρατού (Δ.Ι.Σ.), ότι πράγματι εκ των ιστορικών αρχείων, εμφαίνεται ότι «ο φρουρός στρατιώτης τής σημαίας ηυτοκτόνησεν περιβληθείς ταύτην».

        2. Ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χρύσανθος, στα απομνημονεύματά του, αναφέρει ότι: «Ο Έλλην φρουρός τής Ελληνικής σημαίας επί τής Ακροπόλεως, μή θελήσας νά παραστή μάρτυς τού θλιβερού θεάματος τής αναρτήσεως τής εχθρικής σημαίας, ώρμησεν εκ τής Ακροπόλεως κρημνισθείς καί εφονεύθη. Εκάθησα στό γραφείον μου περίλυπος μέχρι θανάτου καί δακρύων…».

        3. Η εφημερίδα Daily Mail δημοσίευσε στις 9 Ιουνίου 1941, σε δημοσίευμα με τίτλο «A Greek carries his flag to the death» (Ένας Έλληνας φέρει την σημαία του έως τον θάνατο) γράφει: «Ο Κώστας Κουκίδης, Έλληνας στρατιώτης ο οποίος φρουρούσε το εθνικό σύμβολο των Ελλήνων πάνω στην Ακρόπολη, τυλιγμένος με την Γαλανόλευκη, εφόρμησε στο κενό και αυτοκτόνησε (27/4/1941)».

        4. Ο Νίκολας Χάμοντ (Nicolas Hammond), καθηγητής τού Πανεπιστημίου τού Κέμπριτζ, αξιωματικός Ειδικών Επιχειρήσεων Καΐρου στην Ελλάδα κατά την Κατοχή, γράφει: «Την 27ην Απριλίου 1941, λίγο προτού χαράξει, όλα ήσαν κλειστά. Τότε έμαθα ότι οι Γερμανοί διέταξαν τον φρουρό τής Ακροπόλεως να κατεβάσει το ελληνικό σύμβολο. Πράγματι, εκείνος την υπέστειλε. Τυλίχθηκε με αυτήν και αυτοκτόνησε, πέφτοντας από τον βράχο…».

        5. Μια αναφορά του λογοτέχνη Μενέλαου Λουντέμη στο διήγημά του «Τα άλογα του Κουπύλ», που γράφτηκε τον Οκτώβριο του 1944: «…την κατέβασε, τυλίχθηκε μέσα κι έπεσε χωρίς ηρωισμούς απ’ το βράχο».

        6. Το Λεύκωμα «Έπεσαν για τη ζωή», του ΚΚΕ: «Τη στιγμή που άλλοι έδιναν γη και ύδωρ στους χιτλερικούς, ο Έλληνας στρατιώτης, πιστός στα πατριωτικά ιδανικά, προτίμησε να αυτοκτονήσει τυλιγμένος με τη γαλανόλευκη, πέφτοντας από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, παρά ν’ ανεβάσει στον ιστό τη σβάστικα».

        7. Σύμφωνα με την ιστορική έρευνα τού αντιστασιακού ερευνητή Κώστα Γ. Κωστοπούλου: «Ο Ήρωας Στρατιώτης, χτυπώντας πάνω στα βράχια, στην διαδρομή τής πτώσεώς του στον γκρεμό από τον βράχο τής Ακροπόλεως, όταν τελικά κατατρακυλώντας, έπεσε στην οδό Θρασύλλου στήν Πλάκα, είχε πολτοποιηθεί και η στολή του ήταν καταξεσκισμένη. Όταν τον περιμάζεψαν δύο-τρεις κάτοικοι τής Πλάκας, δεν βρήκαν τίποτε επάνω του εκτός από ένα τσαλακωμένο ταχυδρομικό δελτάριο στο οποίο έγραφε πολύ κακογραμμένα το όνομα τού παραλήπτη: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ. Αυτά τα στοιχεία είχαν καταθέσει δύο γέροντες (επιζώντες ακόμη) σχετικά με το ανωτέρω περιστατικό».

        8. Μια προσωπική έρευνα του αντιστασιακού Χαράλαμπου Ρούπα, η οποία δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Το Βήμα της Αιγιαλείας» (12 Μαΐου 2006):
        «Εγώ και οι φίλοι μου, περίεργοι και αργόσχολοι συνταξιούχοι, αρχίσαμε νά ψάχνουμε στήν Πλάκα μέσα στα παραδοσιακά ταβερνάκια και καφενεία, μήπως βρούμε κάποιο γεροντάκι που να μάς έλεγε κάτι το σχετικό. Όλοι γνώριζαν το περιστατικό, αλλά μάς έλεγαν, “άκουσα… μού είπαν…”, δηλαδή αυτά πού γνωρίζαμε κι εμείς. Τελικά, ψάχνοντας καί κάνοντας με υπομονή την έρευνά μας, βρήκαμε μία γριούλα που μάς είπε: “Πηγαίνετε κάτω στού Μακρυγιάννη (μάς είπε περίπου την διεύθυνση), κι εκεί ζει ένας πρώην τσαγκάρης. Αυτός είναι ο γιος τού παγοπώλη ο οποίος μέ τό καροτσάκι του πήρε τον νεκρό στρατιώτη, και τον επήγε στο Α’ Νεκροταφείο καί τόν έθαψε”.

        Τελικά, συναντήσαμε τον γερο-τσαγκάρη. Δυσκολευθήκαμε όμως να τού δώσουμε να καταλάβει το τι θέλαμε να μας πει, διότι ούτε άκουγε, κι ούτε έβλεπε καλά. Στο τέλος, συγκινημένος, μάς είπε: “Εκείνη την ημέρα είχαμε κλεισθεί στα σπίτια μας, όπως κι όλη η Αθήνα. Εγώ τότε ήμουν 16 χρονών. Ακούσαμε στον δρόμο μία γριά που στρίγκλιζε. Πεταχθήκαμε τότε στον δρόμο δύο-τρεις, για να δούμε το τι συμβαίνει, και τότε είδαμε το τραγικό αυτό θέαμα: Ένα χιλιοστραπατσαρισμένο πτώμα ντυμένο στο χακί και μία σημαία γύρω του ματωμένη. Χαρτιά, πορτοφόλι κλπ. δεν βρέθηκαν επάνω του, εκτός από ένα δελτάριο που έγραφε το όνομά του. Τό δελτάριο το κράτησε ένας φίλος τού πατέρα μου. Επειδή ο πατέρας μου κι εγώ μοιράζαμε κολώνες πάγου στα σπίτια, είχαμε ένα καρότσι. Το έβαλαν το παλληκάρι μέσα μαζί με την σημαία, το σκέπασαν με μία κουβέρτα και το πήγαν μαζί με τον φίλο του στο Α΄ Νεκροταφείου και το έθαψαν.

        Εκεί βρήκαν έναν παπά και του είπαν τι είχε συμβεί. Αυτός τούς πήγε σε έναν ανοικτό τάφο, τύλιξαν το παλληκάρι με ό,τι είχε μείνει από την σημαία, είπε και δύο-τρία λόγια ο παπάς και το παράχωσαν. Εκείνο όμως που πρέπει να σας τονίσω, αυτό το τραγικό περιστατικό από στόμα σέ στόμα το είχε μάθει όλη η Αθήνα. Ο πατέρας μου φοβήθηκε και δεν με πήρε μαζί του. Εάν πήγαινα κι εγώ, τότε θα σας υπέδειχνα που ακριβώς είναι παραχωμένο το παλληκάρι. Τον πατέρα μου, τον έχασα τον Ιανουάριο τού 1942 στην μεγάλη πείνα.”».

        9. Από το βιβλίο «Μυστική Ακρόπολη» του Ιωάννη Γιαννόπουλου, παρατίθενται δύο ακόμα μαρτυρίες. Ο Κυριάκος Γιαννακόπουλος, παιδί ακόμη, πουλούσε τσιγάρα στην Πλάκα, γεννημένος πριν ένδεκα χρόνια στο Θησείο. Έτυχε την στιγμή της θυσίας να στρέψει το βλέμμα του προς την Ακρόπολη: «Την ώρα ακριβώς που έπεφτε το παιδί με την σημαία τυλιγμένο και κτυπούσε στους βράχους. Έκανα να τρέξω προς τα εκεί και δεν μπορούσα. Ναι προσπάθησα, να πάω και εγώ εκεί… Το παιδί… τρέξανε, χάλασε ο κόσμος, έγινε σεισμός εκείνη την ώρα που είδαν το παιδί, όλος ο κόσμος αναστατώθηκε. Πού να πάω εγώ παιδάκι τότε, να χωθώ, εκεί μέσα στην στοά της Ακροπόλεως, να μαζέψω… να προσφέρω τι; Απλώς πήρα τα πράγματά μου και έφυγα. Σκοτώθηκε εκείνη την ώρα. Κτύπησε στους βράχους και εκτινάχθηκε. Το θυμάμαι, το βλέπω σαν να το βλέπω τώρα. Αυτό το πράγμα δεν πρόκειται να φύγει ποτέ από τα μάτια μου, μόνο όταν πεθάνω!».

        Ο Στάθης Αρβανίτης, μικρό παιδί κι αυτός, θυμάται: «Ήμουνα τότε επτά χρονών. Μέναμε ακριβώς κάτω απ’ την Ακρόπολη. Εκείνη την ημέρα στις 27 Απριλίου -μια ημέρα ηλιόλουστη με καθαρότατο ουρανό- ο πατέρας μου είχε απαγορέψει και στον αδελφό μου και στην μητέρα μου να βγούνε απ’ το σπίτι. Εγώ ήμουνα στην ταράτσα και έπαιζα με το αυτοκινητάκι μου. Ξαφνικά βλέπω ένα σώμα, μάλλον πρέπει να ‘τανε τσολιάς, να πέφτει από την Ακρόπολη και να χτυπιέται στους βράχους. Κατέβηκα κάτω και το ανέφερα στον πατέρα μου, ο οποίος μέσα στην σύγχυση την στιγμή που έμπαιναν οι Γερμανοί, κάπως δεν με πίστεψε. Μετά 15 ημέρες έρχεται και μου λέει: “Μικρέ είχες δίκιο. Το είπε το BBC.”».

        10. Το γεγονός φέρεται να μνημονεύτηκε σε εφημερίδες του τότε αθηναϊκού Τύπου.
        Ανεξαρτήτως πάντως, από τα παραπάνω, επισήμως και βάσει ερευνών (του Γ.Ε.Σ. και του Υπουργείου Πολιτισμού), ο Κωνσταντίνος Κουκίδης θεωρείται ανύπαρκτο πρόσωπο, καθώς αυτές οι μαρτυρίες δεν αποτελούν (για τους επίσημους φορείς) ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία, παρ’ ότι στο σημείο που εικάζεται ότι έπεσε ο Κουκίδης, ο Δήμος Αθηναίων συμβολικά έχει αναγείρει αναθηματική στήλη που μνημονεύει το όνομά του. Αποτελεί μυστήριο και ερωτηματικό επίσης, το ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο, είτε γι’ αυτόν είτε για την οικογένεια του, που λογικά θα έπρεπε να τον αναζητήσει και να τον «διεκδικήσει». Η μοναδική μαρτυρία που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του Κουκίδη, είναι του αντιστασιακού Σπύρου Μήλα (περιοδικό Ελλοπία, Μάιος 1998), ο οποίος ισχυρίστηκε ότι τον γνώριζε προσωπικά (τον περιγράφει, ως έναν 20χρονο νέο, μάλλον κοντό κι αδύνατο, ακομμάτιστο, οικοδόμο στο επάγγελμα και κάτοικο Περάματος ή Κερατσινίου) κι ότι έμαθε για τον τραγικό του θάνατο, 2-3 ημέρες μετά το συμβάν. Λίγα χρόνια όμως αργότερα, ο 84χρονος -τότε- Μήλας σε τηλεοπτική εκπομπή (Τηλετώρα 21.4.2000), αντιφάσκει, καθώς ισχυρίστηκε πως είδε με τα μάτια του την πτώση του Κουκίδη. Λέγεται πάντως, χωρίς να επιβεβαιώνεται και να εξακριβώνεται, ότι στα αρχεία κάποιου νεκροταφείου των Αθηνών, υπάρχουν η ημερομηνία θανάτου και η ηλικία του Κωνσταντίνου Κουκίδη.
        Κλείνοντας την περίπτωση Κουκίδη, θα πρέπει να αναφερθεί και η άποψη που λέει, πως η δυστοκία και αναποτελεσματικότητα ως προς την εύρεση στοιχείων επιπλέον αποδεικτικών στοιχείων ή και αποδοχή των ήδη υπαρχόντων, οφείλεται εν πολλοίς στο ότι ο Κουκίδης εμφανίζεται να ήταν μέλος της νεολαίας (ΕΟΝ) του δικτάτορα Ιωάννη Μεταξά, στοιχείο μάλλον «επιβαρυντικό» γι’ αυτόν.

        Μου αρέσει!

        1. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΛΑΙΑΣ ΣΥΖΎΓΟΥ ΤΟΥ κυριου ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ Ο ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΟΝΟΜΑΤΙ ΧΑΤΖΕΙΒΑΤΗΣ…

          Μου αρέσει!

      4. Η γερμανική ανακοίνωσηΌπως όλοι γνωρίζουμε σήμερα, τη νύχτα μεταξύ 30 και 31 Μαΐου 1941, οι 19χρονοι Μανώλης Γλέζος και Απόστολος Σάντας υπέστειλαν τη πολεμική σημαία του γερμανικού στρατού κατοχής από το βράχο της Ακρόπολης.
        Το γεγονός της κλοπής της γερμανικής σημαίας είναι αδιαμφισβήτητο, διότι την επομένη οι ίδιοι οι Γερμανοί εξέδωσαν ανακοίνωση όπου ανέφεραν το γεγονός και τις κυρώσεις για τους υπευθύνους, προέβησαν σε συλλήψεις υπαλλήλων του αρχαιολογικού χώρου και κάποιοι ανέφεραν ότι εκτέλεσαν μια ολόκληρη διμοιρία που εκείνη τη νύχτα ήταν φρουρά στην Ακρόπολη (το γεγονός αυτό δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται).
        Φυσικά και μόνο το γεγονός ότι κατέβηκε από «αγνώστους» η σημαία των Ναζί, είναι σπουδαίο και αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη αντιστασιακή πράξη που συνέβη στην Ελλάδα κατά τη «Κατοχή». Όμως το θέμα είναι ότι τα άτομα τα οποία «χρεώθηκαν» την υποστολή, εάν δούμε ψύχραιμα και χωρίς εθνικιστική ή κομματική έξαρση τα γεγονότα, θα διαπιστώσουμε ότι έγιναν ήρωες κατά δήλωση τους και χωρίς καμία, μα απολύτως καμία απόδειξη.

        Οποιοδήποτε Αρχή (Αστυνομία, δικαστήρια κ.λπ.) εάν σήμερα είχαν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν τότε (τα μοναδικά στοιχεία ήταν οι συνεντεύξεις του μεν Γλέζου στον Ριζοσπάστη στις 25/03/45 [η εφημερίδα έσπευσε να διευκρινίσει ότι είναι και οι δυο μέλη του ΚΚΕ, παρ’ ότι την χρονική περίοδο που έλαβε χώρα το συμβάν, ο Γλέζος ήταν μέλος της ΕΟΝ του Μεταξά] και του δε Σάντα στην Ελευθερία την ίδια μέρα [τι διαβολική σύμπτωσις…]), απ’ ευθείας θα έβγαζαν πόρισμα, ότι δεν μπορούν να στηριχθούν σε δηλώσεις, αντί στοιχείων (το καλύτερο στοιχείο, θα ήταν φυσικά η ίδια η σημαία*).
        Στο διαδίκτυο αλλά και σε άπειρα βιβλία, έχουν δημοσιευθεί διάφορες συνεντεύξεις που έδωσαν οι πρωταγωνιστές και περιγράφουν τα γεγονότα.

        Συνέντευξη Γλέζου στον Ριζοσπάστη (25-3-1945)
        Συνέντευξη Σάντα στην Ελευθερία (25-3-1945)
        Υπάρχει όμως κατ’ αρχάς ένα δεδομένο, το οποίο δεν μπορεί να προσπεράσει έτσι εύκολα κάποιος. Οι Μανώλης Γλέζος και Απόστολος Σάντας, υποστηρίζουν ότι ξεκίνησαν την επιχείρηση υποστολής της γερμανικής σημαίας το βράδυ της 30ης Μαΐου 1941 (ξεκίνησαν για τον Βράχο στις 8:00 και η επιχείρηση ξεκίνησε στις 9:30) και την ολοκλήρωσαν τις πρώτες πρωινές ώρες της 31ης Μαΐου 1941, στις 12:15 (παρεμπιπτόντως, θα πρέπει να αναφερθεί εδώ και η φήμη για την ύπαρξη μιας άγνωστης γυναίκας στην επιχείρηση, που προέκυψε αργότερα).

        Το πρώτο τεράστιο ερωτηματικό που γεννάται εδώ, είναι το πως είναι δυνατόν εκείνη την ώρα να βρισκόταν στον ιστό η γερμανική σημαία (είχε ήδη σκοτεινιάσει όταν ανέβηκαν στην Ακρόπολη), αφού σύμφωνα με το στρατιωτικό τυπικό των περισσότερων στρατών του κόσμου, αν όχι όλων (και φυσικά και των τυπικότατων Γερμανών), με την δύση του ηλίου η σημαία θα έπρεπε ήδη να είχε υποσταλεί από τους ίδιους τους Γερμανούς;** Οι Γλέζος και Σάντας μπορεί όντως να έκλεψαν την γερμανική σημαία. Την έκλεψαν όμως από τον ιστό, ή απλώς την βρήκαν σε κάποιο άλλο σημείο όπου την είχαν αφήσει οι Γερμανοί μετά την υποστολή της; Θα πρέπει να σημειωθεί πάντως, ότι στην ανακοίνωσή τους η Γερμανοί δεν μιλούν για υποστολή, αλλά για υπεξαίρεση, δηλαδή κλοπή. Εκτός αυτού, απ’ την πρώτη κιόλας συνέντευξη, υπήρξαν αντιφάσεις στα λεγόμενα των πρωταγωνιστών. Π.χ. ο Γλέζος είπε ότι η επιχείρηση έγινε την ίδια μέρα που τους μπήκε η ιδέα στο μυαλό, ενώ ο Σάντας υποστήριξε ότι τους πήρε 5-6 μέρες να το αποφασίσουν.

        Το δεύτερο ερωτηματικό που δημιουργείται (αν εξαιρέσει κανείς τον κινηματογραφικό τρόπο που ανέβηκαν στον Βράχο της Ακροπόλεως, εν είδει «Σπάιντερμαν»), είναι το πως δεν έγιναν αντιληπτοί από ολόκληρη διμοιρία Γερμανών (δηλαδή 20-30 άτομα περίπου) για τουλάχιστον 2-3 ώρες (αν και η κυρίως επιχείρηση διήρκεσε μία ώρα κι ένα τέταρτο, σύμφωνα με τον Σάντα), ακόμα κι αν αυτοί διασκέδαζαν σ’ ένα δωμάτιο με Ελληνίδες πόρνες, όπως ισχυρίζονται οι δυο πρωταγωνιστές αυτής της υπόθεσης. Οι δυο πρωταγωνιστές μάλιστα, υποστήριξαν πως οι Γερμανοί δεν είχαν αντιληφθεί την υποστολή και κλοπή της σημαίας, μέχρι την άλλη μέρα το μεσημέρι.

        Τρίτο ερωτηματικό: Οι Γερμανοί, εξερευνώντας την υπόθεση, φρόντισαν και πήραν δακτυλικά αποτυπώματα κι από τον ιστό. Ο Γλέζος, κατά δήλωσή του, συνελήφθη αργότερα, για κάποιους άλλος λόγους, τρεις φορές από τους Ναζί. Αν υπήρχε ταυτοποίηση, δεν θα είχε κατηγορηθεί και εκτελεστεί ο Γλέζος για την υποστολή της γερμανικής σημαίας; Κατά δήλωση βέβαια του Σάντα, στην πρώτη του συνέντευξη, οι Γερμανοί τους συνέλαβαν και τους δυο έξι μήνες μετά το συμβάν, όταν προσπάθησαν να διαφύγουν στην Αίγυπτο. Παρέλειψαν όμως, όπως υποστήριξε, να τους πάρουν δακτυλικά αποτυπώματα, παρ’ ότι τους καταδίκασαν σε δύο χρόνια φυλάκιση***.

        Πράγματι περίεργο για τους -όπως προαναφέρθηκε- τυπικότατους Γερμανούς και ειδικά για τρεις συνεχόμενες φορές. Εκτός κι αν τις άλλες δυο φορές, πήραν δακτυλικά αποτυπώματα κι πολύ απλά δεν ταυτοποιήθηκαν…Αργότερα, υπήρξε μια αντίφαση στα λεγόμενα των δυο πρωταγωνιστών (που για κάποιο χρονικό διάστημα δεν μιλούσαν μεταξύ τους), καθώς ο καθένας απ’ αυτούς υποστήριζε ότι ήταν αυτός που κατέβασε τη σημαία. Στο τέλος όμως επικράτησε η εκδοχή του Γλέζου (ελέω της εμπλοκής του στην πολιτική, όπως υποστηρίζουν πολλοί) κι ο Σάντας αναγκάστηκε να συμπλεύσει μ’ αυτή, αν και ερωτώμενος τηρούσε μια «ουδέτερη» θέση, λέγοντας ότι «δεν έχει σημασία ποιος απ’ τους δυο κατέβασε τη σημαία». Στην πρώτη τους συνέντευξη πάντως, υποστήριξαν και οι δύο, ότι η σημαία έπεσε μόνη της από το τράνταγμα του ιστού.

        Σημειώσεις
        * Υποστηρίζουν ότι είχαν κομμάτια της εν λόγω σημαίας, αλλά τα έκαψαν οι γονείς τους για να μην τα ανακαλύψουν οι Γερμανοί. Αυτή η ενέργεια βέβαια, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ηρωική πράξη τους, όταν γνώριζαν πως αν τους ανακάλυπταν οι Γερμανοί την ώρα που υπέστειλαν τη σημαία, ενδεχομένως θα τους εκτελούσαν επιτόπου. Το λογικό είναι ότι ένα τέτοιο τρόπαιο, σ’ αυτή την περίπτωση ότι θα φρόντιζαν να το διαφυλάξουν ως κόρη οφθαλμού. Ο Γλέζος υποστήριξε ότι η υπόλοιπη σημαία βρίσκονταν σε ένα πηγάδι όπου την είχαν πετάξει. Το παράδοξο είναι όμως, ότι μετά την Απελευθέρωση, ουδείς ενδιαφέρθηκε να την αναζητήσει (ο ίδιος ο Γλέζος, είπε ότι πήγε εκεί το 1944 για να την βρει, αλλά είχε καταρρεύσει το πηγάδι κι έκτοτε δεν ξανασχολήθηκε).

        ** Σε σχέση και με αυτό το ερωτηματικό, θα πρέπει να αναφερθεί και μια άλλη παράμετρος που ο γράφων δεν την γνωρίζει για να την επιβεβαιώσει ή να την διαψεύσει. Σύμφωνα με μια εκδοχή, ένας κατοχικός στρατός, δεν πραγματοποιεί ποτέ υποστολή της σημαίας του σε έδαφος που κατέχει κι ως εκ τούτου η σημαία των Γερμανών θα πρέπει να βρίσκονταν στον ιστό. Σύμφωνα με μια άλλη όμως, ειδικά σε περίοδο πολέμου, η υποστολή της σημαίας δηλώνει το τέλος της μάχιμης μέρας (αντίστοιχα, η έπαρση την έναρξη). Επιπλέον υποστέλλεται για να μην κλαπεί απ’ τον εχθρό, κάτι που θεωρείται ύψιστη προσβολή και ντροπή. Θα πρέπει να σημειωθεί όμως, ότι ο ίδιος ο Γερμανός φρούραρχος φέρεται να επιβεβαιώνει -χρόνια αργότερα- σε Έλληνα στρατηγό που ερεύνησε το θέμα, πως η σημαία υπεστάλη σύμφωνα με το στρατιωτικό τυπικό και στην συνέχεια εκλάπη.

        *** Ο Γλέζος υποστήριξε ότι και τις τρεις φορές που συνελήφθη απ’ του Γερμανούς κατόρθωσε να δραπετεύσει. Σύμφωνα όμως με τον Σάντα, την πρώτη φορά που τους συνέλαβαν και τους καταδίκασαν σε δύο χρόνια φυλάκιση για απόπειρα διαφυγής, οι Γερμανοί τους αποφυλάκισαν λόγω χάρης που δόθηκε στους ελαφροποινίτες, με αφορμή τα γενέθλια του Χίτλερ.

        Μου αρέσει!

      5. Μαρτυρία του πλέον αρμόδιου εκπροσώπου του στρατού, του αντιστράτηγου Ιωάννη Κακουδάκη, διευθυντή στη ΔΙΣ (Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού): «Διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρξε την περίοδο εκείνη στρατιώτης με το όνομα Κουκίδης Κωνσταντίνος. Στείλαμε έγγραφα σε όλες τις μονάδες, στο ληξιαρχείο, παντού. Πήγαμε στην Πλάκα να ζητήσουμε πληροφορίες. Πραγματική μαρτυρία ως σήμερα δεν έχει υπάρξει». Ο κ. Κακουδάκης είναι απόλυτος: «Το ΓΕΣ έχει καταγράψει όλους τους φαντάρους κι όλους τους αξιωματικούς της περιόδου. Κάπου θα έπρεπε να ανήκει ο Κουκίδης. Ούτε εύζωνας υπήρξε ούτε ήταν φαντάρος. Όλα εξετάστηκαν». Το ενδιαφέρον είναι ότι -όπως ομολογεί σήμερα ο αντιστράτηγος- όταν υπηρετούσε σε τάγμα νεοσυλλέκτων έκανε «εθνική διαπαιδαγώγηση», χρησιμοποιώντας ο ίδιος -ως ιστορικό γεγονός- τη «θυσία του Κουκίδη».

        Μου αρέσει!

      6. ΒΑΡΕΘΗΚΕΣΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ

        Κλείνοντας την περίπτωση Κουκίδη, θα πρέπει να αναφερθεί και η άποψη που λέει, πως η δυστοκία και αναποτελεσματικότητα ως προς την εύρεση στοιχείων επιπλέον αποδεικτικών στοιχείων ή και αποδοχή των ήδη υπαρχόντων, οφείλεται εν πολλοίς στο ότι ο Κουκίδης εμφανίζεται να ήταν μέλος της νεολαίας (ΕΟΝ) του δικτάτορα Ιωάννη Μεταξά, στοιχείο μάλλον «επιβαρυντικό» γι’ αυτόν.

        Μου αρέσει!

      7. μονο θα πρεπει να αναφερθει;
        ειναι βεβαιον.
        πως θα μπορουσε το τιμημενο ΚΚΕ να μονοπολησει την «ηρωικη αντισταση»;
        μετα το ριμπεντροπ-μολοτωφ,βεβαιως…

        Μου αρέσει!

  18. Πως ο Γλέζος κατέβασε την Γερμανική σημαία από τον ιστό της το βράδυ της ασελήνου νυκτός, οταν η Βερμαχτ με την γνωστή ακρίβεια της υπέστειλε όλες τις Γερμανικές σημαίες ακριβώς με την δύση του ήλιου; Σε συνέντευξη τους οι πρωταγωνιστές του εγχειρήματος ανέφεραν ότι ανέφηκαν στον ιερό βράχο από μία μυστική δίοδο, μετά από έρευνα που έκαναν σε παλιούς βενετσιάνικους χάρτες στην Γεννάδειο Βιβλιοθήκη. Τέοιοι χάρτες όμως αν υπάρχουν δεν δίνονται ούτε σε έμπειρους ερευνητές για μελέτη και ιστορική έρευνα, πόσο μάλλον σε δύο δεκαεξάχρονα παιδία.Ας μας υποδείξουν τουλάχιστον την μυστική δίοδο για να γίνει λαικό προσκύνημα. Αυτό που πραγματικά συνέβει ήταν ότι οι Γερμανική φρουρά γλένταγε με μία πόρνη στο πρόχειρο καταλυμά της που ευρίσκετο εκεί που σήμερα είναι τα εκδοτήρια των εισητηρίων.Τα δύο παιδιά μπήκαν μέσα για να κλέψουν, και μαζί με άλλα αντικείμενα πήραν και την σημαία.

    Μου αρέσει!

    1. Διάβασε παραπάνω την ανακοίνωση του Γερμανικού Φρουραρχείου και δες το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας που δημοσιεύθηκε.

      «Κατά την νύκτα της 30ής προς 31ην Μαΐου υπεξηρέθη η επί της Ακροπόλεως κυματίζουσα γερμανική πολεμική σημαία παρ’ αγνώστων δραστών. Διενεργούνται αυστηραί ανακρίσεις. Οι ένοχοι και συνεργοί αυτών θα τιμωρηθούν διά της ποινής του θανάτου.»

      Μου αρέσει!

    2. Τελικά μηπως την έκλεψαν οι πόρνες νομίζοντας ότι ειναι φερεματάκι και όταν ειδαν τι ήταν το ξεφορτώθηκαν και το βρήκαν οι Ηρωες μας στα σκουπίδια και έπλασαν τον μυθο ????

      Μου αρέσει!

      1. Τελικά, μήπως προσβάλλεται ο Σάκις που δύο «κωλόπαιδα» εξ’ Ελλάδος κατεξεφτέλισαν την κραταιά Γερμανία και τους ανυπέρβλητους γερμαναράδες;
        Αν ζούσε ο ίδιος τότε, φυσικά και όλοι μαντεύουμε την εθνική του δράση!

        είναι μετά να απορείς;

        Μου αρέσει!

        1. Όταν κάνεις τέτοια πράγματα είναι τόσο δυνατές εμπειρίες που δεν τις ξεχνάς ούτε όταν έχεις Αλτσχαιμερ …οι αντιφάσεις των «Ηρώων «είναι τόσες που κάτι βρωμάει Κερκυραιε και μάλλον δεν είναι τα πόδια σου…

          Μου αρέσει!

        2. Παρακαλώ για μια ακόμη φορά τους σχολιαστές μας, επιθυμούμε διαλόγους στα πλαίσια
          της καλής συζήτησης χωρίς ειρωνίες και προσβολές εκατερωθεν. Αυτοί είναι οι όροι
          του ιστολογίου για κάθε συμμετέχοντα και πρέπει να το σεβαστείτε όλοι ο καθένας απο
          τη μεριά του.
          Να μην αναγκαζόμαστε να σβήνουμε σχόλια. Ευχαριστώ για την κατανόηση όλους σας.

          Μου αρέσει!

      2. Ταδε εφη Her SSakiSS von pharsala – «επιστημων-του «επιπεδου» των συναδελφων του ιρβιγκ και και λαντβερ,,,, η μηπως θα επρεπε να πω «πατρικιος»;

        Μου αρέσει!

      3. Πλάκωσε και la com-promessa sposa!
        E, βέβαια, το «εθνεγερτικόν» της νεολαίας Μεταξά τους ώθησε στην απονεννοημένη πράξη …
        μετά έγιναν κουμμούνια και δειλά ανθρωπάκια!

        Μου αρέσει!

      4. ο μπαμπας «καποιος γερμανος στρατηγος» η μαμα Ελληνιδα που γλενταγε με τους γερμανους στην Ακροπολη την νυκτα που αρπαξαν το κοκκινο κιλοτακι της μαμας πανω στον ιστο;

        Μου αρέσει!

      5. Αν πραγματικά πέρναγαν καλά οι Γερμανοί στο φυλάκιο όλο και περισσότερο πείθομαι ότι Τελικά την έκλεψαν οι πόρνες νομίζοντας ότι είναι φορεματάκι και όταν είδαν τι ήταν το ξεφορτώθηκαν και το βρήκαν οι Ήρωες μας στα σκουπίδια και έπλασαν τον μύθο ???? βέβαια σημαία δεν είδαμε η την επέστρεψαν η θα κατέληξε στην χωματερή…κανείς δεν ρίσκαρε να βρεθεί πάνω του.

        Μου αρέσει!

      6. Τα κομμούνμια είναι αυτά που τσάκισαν στο Στάλινγκραντ την ναζιστική πολεμική μηχανή και κυνήγησαν τους ναζί μέχρι το Βερολίνο αναγκάζοντας τον Χίτλερ να αυτοκτονήσει και τον Μιχαλολιάκο να του γράφει επετειακούς επικήδειους.

        Μου αρέσει!

      7. ναι ,για αυτο γραφατε στο Ριζοσπαστη ,να μην παει ο ελληνικος λαος,να πολεμησει το ΄40.

        αλλε,οι πομπες σας ειναι γνωστες και δημοσιευμενες.
        απο σας τους ιδιους ,μαλιστα.

        Μου αρέσει!

      8. Άστα τα καημένα να ψάχνουνε τις ρίζες τους στην Γερμανία!
        Και να αγοράζουν Ελληνισμό από το μπακάλικο του Μιχαλολιάκου!
        Τα έχει όλα και συμφέρει!
        Και αδολφική γερμανολατρεία για τους πιό απαιτητικούς …
        και φτηνό ελληνισμό λαϊκής κατανάλωσης για την πλέμπα!

        Μου αρέσει!

      9. ισα, ρε γερμανοτσολιαδες,που θα πουλησετε και πατριωτισμο..
        αιντε γλυφτε τις μποτες του Ριμπεντροφ και του Γκεμπελς,και μη μιλατε…
        ναζιστομουτρα.

        Μου αρέσει!

      10. «Με την σκέψη και την ψυχή μας δοσμένη στην Μνήμη του Μεγάλου μας Αρχηγού, υψώνουμε το δεξί χέρι ψηλά, χαιρετούμε τον Ήλιο και με το θάρρος, που μας επιβάλλει η Στρατιωτική μας Τιμή και το Εθνικοσοσιαλιστικό μας καθήκον κραυγάζουμε γεμάτοι πάθος, πίστη στο μέλλον και στα οράματά μας: HEIL HITLER!»

        Νίκος Μιχαλολιάκος

        Μου αρέσει!

  19. ο τ** που γραφει εδω μεσα να το βουλωσει. Παντα υπηραν οι εφιαλτες για να λαμπρυνουν τον αγωνα του αιωνιου Λεωνιδα- Ελληνα.

    Μου αρέσει!

    1. ΠΡΟς ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ BLOG
      παρακαλω ο τ** δεν ειναι βρισια αλλα μια λεξη ελληνικη οπως προδοτης, εφιαλτης κ.α

      Μου αρέσει!

      1. Κάναμε παράκληση για πολιτισμένους και εποικοδομητικούς διαλόγους.
        Οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί δεν βοηθούν την συζήτηση που κάνετε.
        Στο ίδιο ύφος μπορεί να απευθυνθεί άλλος για εσάς και το γαϊτανάκι
        θα συνεχίζεται, αυτό ακριβώς που δεν επιθυμούμε.

        Μου αρέσει!

        1. Aν δεν είναι προσωπικοί, τότε θα σας απαντήσουν περισσότεροι, όσοι
          νομίζουν οτι τους προσβάλλετε. Αυτό δεν θέλουμε αγαπητέ σχολιαστή
          γιατι δεν έχει τελειωμό αυτή η κατάσταση και δεν θα αρέσουν και σε
          εσάς αυτά τα σχόλια. Ας επανέλθουμε σε θέματα που είναι πολύ πιό
          ενδιαφέροντα και επίκαιρα για τη γνώμη που θα θέλατε να προσθέσετε.
          Με κάθε εκτίμηση.

          Μου αρέσει!

  20. Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΟ Η ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ; ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΜΑΘΑΝ . ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!

    Μου αρέσει!

    1. ΑΚΟΥΣΑ ΌΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ…ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΕΘΕΤΑΝ ΣΤΕΦΑΝΙΑ

      Μου αρέσει!

  21. τι περισσοτερη καταντια σαν λαος να ελπιζουν μερικοι στους σατανιστες ναζιστοαλήτες και να βλεπουν σαν εχθρο τον πακιστανο που καθεται16 ωρες την ημερα στα φαναργια αλλα μπροστα στους εφοπ ληστες να τραβαν προσοχές σαν τους εσεσέδες μπροστά στον κοπριτοφύρερ τους

    Μου αρέσει!

    1. αντε βρεξε την κεφαλα σου με παγωμενο νερο να συνελθεις…το πακισταν εχει πυρινικα,εσυ τι εχεις και θα δωσεις βοηθεια στον πακι….
      Φασισμος κουμουνισμος ειναι δυο αλληλοεξαρτωμενα που το ενα δεν υπαρχει χωρις το αλλο…ξεστραβωσου συντροφε να βρεις το φως σου…εχεις τσιμπλες απο το κομμα και οσο ναναι δεν σε αφηνουν να δεις καλα …

      Μου αρέσει!

    2. Κανένας δεν βαράει προσοχές στους εφοπλιστές και δεν είναι ένας Πακιστανός στο φανάρι….. αλλά περισσότεροι Πακιστανοι απο τα Φανάρια…

      Μου αρέσει!

  22. Διαβάζω τα σχόλια και θλίβομαι, αφού τέτοιοι είμαστε, τέτοιοι κυβερνήτες μας ταιριάζουν.
    Αμφισβητείτε την έρευνα του ΕΣ γιά τον Κουκίδη (ή Κουκκίδη) και θεωρείτε πως τον αποκρύπτουν επειδή ήταν της ΕΟΝ (το 99,9% των ελληνοπαίδων ήταν τότε στην ΕΟΝ)
    Αμφισβητείτε το ότι ο Γλέζος και ο συγχωρεμένος ο Λάκης Σάντας (και όχι Τσιάντας) κατέβασαν τη σβάστικα και θεωρείτε πως προβάλλονται επειδή ήταν κομμουνιστές (και οι κομμουνιστές είναι ψεύτες εκ των προτέρων)
    Είτε υπήρξε ο Κουκίδης είτε όχι, εἰτε οι Γλέζος και Σάντας κατέβασαν τη σβάστικα είτε όχι, μου είναι αδιάφορο προσωπικά. Μου φτάνει πως στο συλλογικό ασυνείδητο ενός λαού η αντίσταση στον κατακτητή ενσαρκώθηκε στα πρόσωπα αυτών των τριών εικοσάχρονων παιδιών.
    Την ψυχή μας εκφράζουν, την αγάπη μας στην πατρίδα και την εθελοθυσία.
    Αιωνία η μνήμη των Κουκίδη και Σάντα.

    Μου αρέσει!

    1. Ο Κώστας Βάρναλης περιέγραψε εύστοχα την αποσπασματικότητα του σολωμικού έργου με τη φράση «…(Ο Σολωμός) πάντα τα έγραφε, αλλά ποτές του δεν τα έγραψε».

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.