Ανακοίνωση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) με αφορμή δημοσιεύματα για τα θέματα στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄, ανακοινώνει τα ακόλουθα:

1.            Όλα τα θέματα και τα επιμέρους ερωτήματα είναι αυστηρώς εντός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα των Λυκείων.

2.            Όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν εντός της ΚΕΕ από την εισηγητική επιτροπή του μαθήματος με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Τα θέματα συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της ΚΕΕ.

3.            Είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο.

4.            Κατόπιν τούτου, δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας και τάξης για τα θέματα στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄.

15 σκέψεις σχετικά με το “Ανακοίνωση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων

  1. Ολυμπια θα το ανεβάσεις το θέμα αυτό ή θα τι κρύβεις για να μη μαθει ο κόσμος

    zcode-gr.blogspot.jp/2013/05/blog-post_23.html

    Μια χαρά τα λέει ο άνθρωπος.

    Η γραμμη από το Μαξίμου;

    Μου αρέσει!

    1. ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΤΟ
      ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΫΝΗ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ. ΟΛΟΙ.

      Μου αρέσει!

      1. Eχει αναρτήσει απόδειξη. Η Φυσική δεν πάει με ψήφους. Πάει με αποδείξεις. Και αυτός τους απέδειξε ότι είναι λάθος η ασκησή τους.
        Το έχει ξανακάνει.

        Απο κει και περα. Υπαρχουν και οι παπαγάλοι. Παντου υπάρχουν παπαγάλοι.

        ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙ ΛΑΘΟΣ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ

        Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΡΟΥΦΑ.

        Η ΟΛΜΕ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΑ.

        Μου αρέσει!

      2. Τι απόδειξε ρε φίλε. Ο τύπο ισχύει δεν λέω όχι. Κάνε αντικατάσταση τη σωστή μάζα και θα καταλήξεις σε αυτό που γράφει στα θέματα.

        Μου αρέσει!

      3. Η λύση που δίνεται στο zcode-gr.blogspot.jp/2013/05/blog-post_23.html από τον Γ.Ζ. καθηγητή(;) Πανεπιστημίου(;) είναι απολύτως λάθος. Η λύση της επιτροπής είναι σωστή. Το πρόβλημα είναι αν το θέμα βρίσκεται οριακά μέσα στην εξεταστέα ύλη ή οριακά έξω από την εξεταστέα ύλη. Προσωπική μου άποψη – όπως και πολλών συναδέλφων μου – είναι ότι βρίσκεται εκτός.

        Μου αρέσει!

      4. Καθηγητή πανεπιστημίου δεν τον λες… Εντελώς λάθος καμία σχέση με το θέμα ο άνθρωπο. Απλά να φωνάζει. Ας είναι καλά.

        Μου αρέσει!

      5. E όχι και άσχετος, Προφανώς θεώρησε σαν μαζα Μ τη τελική μάζα του κυλίνδρου μετά το άνοιγμα της τρύπας και όχι την αρχική.
        Το θέμα δεν είναι και τόσο σαφές.
        Εχει όμως βγάλει και κατι άλλα θεματα εκεί.

        Μου αρέσει!

      6. Λες βλακείες.
        Εσυ νομιιζεις πως ότι καταλαβάινεις εσυ πρέπει να καταλάβει και ένας καθηγητής πανεπιστημιου.
        Δεν ειναι το ιδιο.
        Αυτο ειναι το πρόβλημα στην Ελλάδα.

        Μου αρέσει!

      7. Εγω διάβασα την εξήγηση που δίνει στο άρθρο του.
        Ελληνικά μπορεί να μη ξέρεις. Αγγλικά μήπως ξέρεις;
        Διαφωνώ με αυτα που λες. Διαβαζε τον να μαθαίνεις.
        Η ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΠΡΩΤΑ
        ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

        Μου αρέσει!

      8. Επειδή ο κάθε ένας παριστάνει τον ειδικό: Ο κ Καθηγητής(;) στην λύση που δίνει με το + στο αποτέλεσμα του, μας λέει ότι αν αφαιρέσουμε μάζα από τον κύλινδρο η ροπή αδράνειας αυξάνει!!!!! Δηλαδή ανακαλύφθηκε η αρνητική μάζα!!!! Ένα Nobel Φυσικής περιμένει.

        Μου αρέσει!

  2. Πώς είναι δυνατόν στις «θετκές επιστήμες» τόσα χρόνια να βλέπουμε το ίδιο έργο, με λάθη, ασάφειες κλπ.;
    Με ποια κριτήρια επιλέγονται οι εξεταστές;
    Προβλέπεται κάποιας μορφής λογοδοσία για τις επιλογές τους ή είναι μονίμως στο απυρόβλητο;

    Μου αρέσει!

  3. Τι εγινε με την υποκλοπη θεματων στην Καλαματα ποια ηταν η αποφαση των δικαστηριων και του υπουργειου ?

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.