KAΘΑΡΕΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Από τον Πόρτα – Πόρτα

*Προσωρινά στοιχεία

1) Περιλαμβάνεται η κίνηση των λογαριασμών διαχείρισης χρέους

2) Δεν περιλαμβάνεται το αποτέλεσμα του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ).

3) Δεν περιλαμβάνονται δεδουλευμένοι τόκοι ύψους 4.751 εκ. ευρώ για τα ομόλογα που συμμετείχαν στο PSI, καθώς και τόκοι ύψους 519 εκατ. ευρώ λόγω της επαναγοράς χρέους, που καταβλήθηκαν με τη μορφή βραχυχρόνιων τίτλων του EFSF.

4) Περιλαμβάνονται δαπάνες ύψους περίπου 3.752 εκατ. ευρώ που αφορούν την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Το άθροισμα των επιμέρους στοιχείων ενδέχεται να μη συμφωνεί με το σύνολο λόγω στρογγυλοποίησης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ :

(3) – 519 εκ Ευρω για τοκους Τιτλους EFSF ( 11.3δισ ) τα οποια εψαχνα ποιος πληρωσε 17 Ιουνιου που εληγαν, και βρηκα οτι πληρωσε ο EFSF σε μετρητα ! Αυτα τα 11.3δισ

οπως απεδειξα ΔΕΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΜΕ για να πληρωνουμε τοκους!! Τα εξεδωσε ο EFSF και τα πληρωσε ο ιδιος ! Διαφορετικα θα επρεπε να τα εκδοσει να μας δανεισει 11.3δισ και να πληρωσουμε στη ληξη!
(2) – ΤΟΚΟΙ 2012 = 7,218 + 4,751 + 519 = 12.488.000.000 Ευρω !

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ 219ΔΙΣ ΕΥΡΩ ( εως τελος 2013 ) ?

ΠΠ

PORTA PORTA

 

29 σκέψεις σχετικά με το “KAΘΑΡΕΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

  1. ΠΠ πες μου σε παρακαλώ, αυτό που εγώ έχω καταλάβει με βάση την λογική μου (τα οικονομικά δεν είναι το δυνατό μου σημείο) ότι ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ που υποτίθεται ότι παίρνουμε ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ, είναι έτσι;

    Μου αρέσει!

    1. Φυσικά.

      Οι τόκοι και τα εξοδα δανειων όμως δεν είναι!! Είναι πραγματικό χρήμα που πληρώνουμε με αίμα!! Φεύγει χρήμα απο έσοδα πχ εφορία η ΦΠΑ και παει τόκους κ εξοδα!

      ΠΠ

      Μου αρέσει!

      1. Ακριβώς αυτό που δίνουμε εμείς είναι απτό ενώ αυτό που παίρνουμε είναι μούφα.
        ΠΠ σε παρακαλώ γράψτο επισήμως.
        ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ (και οι δόσεις του) ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ.
        Γράψε ένα άρθρο με τίτλο ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΔΑΝΕΙΟ.. Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ κάτι…. που να το φωνάζεις καθαρά!

        Μου αρέσει!

      2. Μην τα λες έτσι απλά, εδώ υποθηκεύτηκε κάθε κινητό και ακίνητο, δημόσιο και ιδιωτικό, μέχρι και τα νεφρά μας (με την εικαζόμενη συναίνεση μας)…
        Νόμιμα και ηθικά όλα ΠΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑ

        Μου αρέσει!

      3. Για αυτό μου γυρνάει το μάτι και βρίζω για προδότες όσους μιλάνε για το μνημόνιο κι όχι για την δανειακή.
        Όλα αυτά που λές Κίμων γίνονται γιατί παίρνουμε δάνειο το όποιο είναι και ανύπαρκτο. Αλλά θα το επαναδιαπραγματευθούνε, λέει, μία εκδοχή,
        Μία άλλη είναι ότι θα μας πουν να βγούμε στους δρόμους για να το καταργήσουμε εμείς… (!!!!! η κυβέρνηση θα μας κοιτάει)

        Δεν υπάρχουν λόγια…

        Μου αρέσει!

  2. Φιλε Πορτα γραψε λιγο πιο «λιανα» και για εμας του αδαεις στα οικονομικα. Ριχνεις βομβες, προσπαθεις να ανοιξεις ματια αλλα το κοινο ειναι περιορισμενο λογω γνωστικου επιπεδου στο αντικειμενο.

    Μου αρέσει!

  3. Τα χρηματα δανεια, που εχεις παρει κυρα -ΣΟΦΙΑ ,απο το 1981 και μετα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΕΡΑΣ.
    Τα δανεια ,δεν ειναι απατη.
    οι μαιζονετες που εχτιζες, δεν ειναι απατη. οι δρομοι με τις 10 λωριδες δεν ειναι απατη.
    Η γεφυρα ΡΙΟ-Αντιριο δεν ειναι απατη.
    οι εφ απαξαρες ,δεν ειναι απατη. η συνταξη του πατερα σου δεν ειναι απατη.
    μονον οι μισθοι των δημοσιων υπαλληλω ξεπερνανε τα 50 δισσεκ το χρονο.
    Γιατι αν περιμενες ολα αυτα τα λεφτα, να προερχονται απο το μπληγουρι, τη φετα- και τον μαιντανο που κανεις εξαγωγη, αυτα δεν φθανουν για να αγορασουν δυο αξονικους τομογραφους.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ.
    Γιατι αν επρεπε να πληρωνεσαι βασει αυτων που παραγει η χωρα σου, επρεπε να παιρνεις 21 δολλαρια το μηνα

    Μου αρέσει!

    1. Κυρ ΝΙΚΟ εσένα πόσα σου δίνουν για να παριστάνεις τον Αρτέμη Μάτσα του καθεστώτος;
      Εγώ είπα ότι δεν είμαι καλή στα οικονομικά. αλλά ο ΠΠ είναι!!!!
      Και συμφωνεί μαζί μου.
      Σ’ αυτόν δεν σε βλέπω να τολμάς να πεις μπούρδες για μαιζονέτες και μεταξωτές κορδέλες.
      ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ γιατί αν αναγνώριζες τι λένε οι πίνακες δεν θα μίλαγες.
      Δεν έχεις να πεις κάτι γιατί δεν καταλαβαίνεις…
      Μόνο να διασκεδάσεις την εικόνα που δίνω για το καθεστώς προσπαθείς. Δεν θα μπορεσεις.
      ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!
      ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!

      Μου αρέσει!

    2. Η χωρά ΤΗΣ (μια και δική σου δεν είναι ) από το 81 και μετά κόβει παραγωγές επειδή της το
      επιβάλει η χώρα σου (πιθανόν καμιά γερμανία … ; )
      Η χώρα ΤΗΣ έχει την δυνατότητα να πάρει μπρος και να σκίζει (όχι σαν την πιτσαρία του αφεντικού σου)
      μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα …Για αυτό όσο ποιο γρήγορα πας στο διάολο εσύ και το αφεντικό
      σου τόσο ποιο γρήγορα θα πάρουμε ανάσα .Φυσικά δεν έχεις όρεξη να φύγεις …αλλά μην φοβάσαι
      ..Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη ..μεχρι στιγμής τρώς ….όπου να ναι έρχεται και η όρεξη !

      Μου αρέσει!

    3. Εμεις δεν δουλευουμε πια.
      Εσυ ποσα παιρνεις για να μας γραφεις μπουρδες και να σε πληρωνουμε απο τα ΄΄δανεικα΄΄ ??
      Βρες αλλη δουλεια.

      Μου αρέσει!

    4. Πήραμε δάνεια για να φτειάξουμε δρόμους με 10 λωρίδες και μετά τους δώσαμε να τους εκμεταλλεύονται ιδιωτικές εταιρείες.
      Πήραμε δάνεια για να φτειάξουμε τη γέφυρα Ρίο – Αντίριο και την δώσαμε για εκμετάλλευση σε εταιρεία.
      Όλη την υποδομή της χώρας, που, η περισσότερη, έγινε με θυσίες μας, τη χαρίσαμε.
      Και μετά σου φταίνε οι συνταξιούχοι. Αυτοί δηλ. που δούλευαν (οι περισσότεροι έστω). Και που άμα πεθάνουν (ή τους πεθάνουν) θέλουν να τους πάρουν και τα ζωτικά τους όργανα!
      Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν. Success Story.

      Μου αρέσει!

      1. Και μετά έρχεται ενα κωλόπαιδο από το πορνείο της Συγγρού που έτρωγε χέρι-χέρι κι εναλλάξ με αυτούς που έπαιρναν τα δάνεια από το 81 και μετά (γιατί πριν δεν έπαιρναν..) που διέλυαν κάθε παραγωγική ικμάδα συστηματικά για να σου πει να μην μιλάς κιόλας.
        Τώρα ο κηφήνας του Ηνωμένου Δανειακού Τόξου το βούλωσε.
        Και φυσικά ούτε λόγος να τολμήσει να πει τις γυφτομ@λακίες του στον ΠΠ!!!

        Μου αρέσει!

    5. <<<<'
      @ Nik
      Kυριε Niko λυπαμε , Αλλα τουλαχιστον διαβασε για τα πρωτα δανεια μετα το 1821,
      Θα δεις ποσα πηρανε πραγματικα, και ποσα πληρωθηκανε αυτα τα 2 δανεια .
      Το πρωτο και το δευτερο, μονο.
      Απο αυτα τα γεγονοτα θα βγαλεις συμπερασμα, τι γενικα εχει συμβει με τα …δανεια.
      Το δευτερο που πρεπει να επισημανω, ειναι τα εξης:
      Σε τινος χερια "φτανουν" αυτα τα δανεια, πως δαπανονται,
      και τι εγκρισεις εχουν για να παρθουν,
      Γενικα Η Ελλαδα, ειναι :
      "Μπατε σκυλοι αλεστε,και αλεστικα μη δινετε"
      Αυτα γραφονται για να μην νομισεται οτι ο λαος κοιματε…
      Απλως υποφερει,

      Μου αρέσει!

  4. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
    Δεν υπάρχουν υπογεγραμμένες δανειακές συμβάσεις.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά ο κ. Τσίπρας το ξέρουν. Το θέμα είναι το τι κάνουν.
    Πηγή:Αναπάντητη ερώτηση στη Βουλή των Τσίπρα, Μητρόπουλου, Τσακαλώτου και Λαφαζάνη από τις 7-2-2013 με θέμα: Ενημέρωση της Βουλής για τις νομικές γνωμοδοτήσεις που υποχρεώνεται να συντάξει ο Νομικός Σύμβουλος του Κράτους στο Υπ. Οικονομικών και το ΕλΤΧΣ βάσει του Ν. 4111/2013.

    Click to access 7960673.pdf

    Μου αρέσει!

    1. Να γιατί χτυπιόταν στο συνέδριο ο Λαφαζάνης για την κατάργηση της δανειακής (που είναι και σωστό και ζητούμενο). Τι θα κάνουν θα το δεις…

      Μου αρέσει!

    2. Αυτή η ερώτηση αφορά στις γνωμοδοτήσεις επι των σχεδιων των δανειακών συμβάσεων Δεκ 2012.

      Δεν ζητούν τα σώματα των Δανειακών Υπογεγραμμένα απο Ελληνικό Δημόσιο και EFSF !!!

      Ας ρωτήσουν τώρα.

      ΠΠ

      Μου αρέσει!

      1. Και ο Στουρνάρας και ο Τσίπρας γνωρίζουν πως δεν υπάρχουν δανειακές συμβάσεις.
        Η ερώτηση στη Βουλή έχει το εξής νόημα: Ξέρουμε τι γίνεται, πείτε στα ¨καλόπαιδα¨ τους τραπεζίτες και την υπόλοιπη εξ’ Ευρώπης κομπανία μην μας ζορίζουν και πολύ.
        Από τον Φεβρουάριο η ερώτηση και μετά τα »γιουσουφοκάναλα» σταμάτησαν να ‘ξεσκίζουν’ τον ΣΥΡΙΖΑ.
        Ατιμο πράμα η πολιτική.

        Μου αρέσει!

    1. Τα 11.3 αγοράστηκαν στο 99,98484.

      Πληρώθηκαν Στο 100%. Απο efsf 17/6/2013.

      Εαν μπερδευεσαι με το 12.4% στο 1 δισ αυτό είναι τόκος σε Κρατικές Εγγυήσεις σε Τράπεζες Απριλιο-Μαιο ( παλι 11δισ σε 3 τράπεζες)

      ΠΠ

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.