Πως γίνεται πια, όπου επεμβαίνει η Δύση να εξαφανίζονται οι Ορθόδοξοι;

Δεν θα πούμε για τον Χίτλερ, για τις «εγγυήτριες δυνάμεις» και τη Νατοϊκή Τουρκία στην Κύπρο. Υπάρχουν πιο φρέσκα κουλούρια.

Νατοϊκή επέμβαση στην Βοσνία. Ένα εκατομμύριο Ορθόδοξοι Σέρβοι εξαφανίστηκαν από τις πατρογονικές τους εστίες.

Νατοϊκή επέμβαση στο Κοσσυφοπέδιο. 300 χιλιάδες Ορθόδοξοι εξαφανίστηκαν από τις πατρογονικές τους εστίες.

Νατοϊκή επέμβαση στο Ιράκ: 500 χιλιάδες Ορθόδοξοι εξαφανίστηκαν από τις πατρογονικές τους εστίες.

Νατοϊκή επέμβαση (τώρα) στην Συρία. Πόσοι Ορθόδοξοι θα μείνουν;

 

30 σκέψεις σχετικά με το “Πως γίνεται πια, όπου επεμβαίνει η Δύση να εξαφανίζονται οι Ορθόδοξοι;

  1. Τις μεγαλυτερες καταστροφες στην Κωνσταντινουπουλη τις προκαλεσαν οι λεγομενοι σταυροφοροι.Τοτε χαθηκαν η καηκαν χιλιαδες χειρογραφα αγιων απο την τεραστια βιβλιοθηκη.Οι τουρκοι στην αλωση ηταν λυκοπουλα μπροστα τους.

    Μου αρέσει!

  2. Επομένως έχουμε πόλεμο προτεσταντών οι οποίοι συμμαχούν μέ τό ισλάμ, καί επιτίθενται στούς ορθοδόξους……..μία ή ΛΥΣΗ,δίνουμε βάσεις στήν ορθόδοξη ρωσία νά πολεμήσουμε μαζί ισλάμ-τουρκία καί προτεστάντες-ευρώπη καί αμερική,γιά νά μήν καταντήσουμε βοσνία….

    Μου αρέσει!

    1. αστειότητες…οι ρώσσοι είναι οι μεγαλύτεροι προδότες…τι έκαναν για τους σέρβους, ή για τους σύριους τώρα;;; για τους πόντιους και τους μικρασιάτες έναν αιώνα πριν;απολύτως τίποτα.
      απλά έχουν αναλάβει τον ρόλο τους ως αντίπαλον δέος στην δύση για το θεαθήναι… ένα μάτσο παλιάτσοι είναι που δίνουν ψεύτικες ελπίδες. το παραμύθι έχει παχτεί άπειρες φορές.

      Μου αρέσει!

      1. Κοιτα εσυ να πιασεις επιτελους πατο στο βαρελι της αμαθειας σου,γιατι ετσι,οπως πας,θα χρειαστεις εγχειριδια νηπιαγωγειου για την αποκτηση στοιχειωδων γνωσεων,δε σε κοβω ικανο να αντιλαμβανεσαι τα βιβλια ανωτερων ταξεων,Δικεροθρασιμι της μισθοφορικης στρατιας.

        Μου αρέσει!

      2. Μιχαηλ Ανδρεαδη έχασες επαφή με την πραγματικότητα;
        Αυτά που βλέπουμε όλοι σου λέει ο Βαρέλης.
        Ή μήπως μπορείς να μας αποδείξεις ότι οι Ρώσσοι βοήθησαν στο Κοσσυφοπέδιο, τη Βοσνία και δεν έκαναν δηλώσεις «δεν εμπλέκπομαι» τώρα για τη Συρία;
        Ο άνθρωπος σου είπε συγκεκριμένα επιχειρήματα και εσύ το ρίχνεις στις γενικότητες και βρισιές «δικεροθρασιμι της μισθοφορικης στρατιας» για να μνπορέσεις να απαντήσεις.

        Μου αρέσει!

      3. προς GL,
        Θα σου απαντησω εγω αγαπητε GL. Η ιστορια, ειναι ενας δεικτης, δινει στον επιστημονα και καθε αναγνωστη μια εικονα/ταυτοτητα σε σχεση με τον καθε Λαο και Εθνος. Αρα λοιπον με βαση αυτο το δεδομενο η Ιστορια, τουλαχιστον τα 800+ χρονια, μας καταδεικνυει ξεκαθαρα την σταση της Ρωσιας, προσοχη εδω αναφερομαι στο Εθνος Ρωσια και οχι στην σοβιετικη ενωση – αλλο το ενα αλλο το αλλο, στην Μεσογειο Μεση Ανατολη Βαλκανια Ευρωπη, προς την Ελλαδα, Κυπρο, Βυζαντιο, Σερβια, Ρουμανια, Αιγυπτο, Τουρκια, Αρμενια, Γαλλια, Βρετανια, Γερμανια.
        Ενω η δυση με λιγες και αραιες εξαιρεσεις ειναι οι δημιοι των Λαων και αυτη τους η ‘ταυτοτητα’ ικανοτητα δεν αλλαζει χαρακτηρα επι 2000+ χρονολογια.
        Εαν θελεις να το εξακριβωσεις απο μονος σου, τοτε τρεξε σε μια κρατικη/πανεπιστημιακη βιβλιοθηκη και ξεφυλλιζε τα ιστορικα βιβλια. Θα σου κανει και καλο.

        Οσο για το σχολιο σου πως, «..Αυτα που βλεπουμε ολοι σου λεει ο Βαρελης…», ελπιζω να εισαι αρκετα ενηλικος και εμπειρος να καταλαβαινεις πως στην ζωη τα φαινομενα ή βλεπομενα στην προκειμενη περιπτωση απατουν.
        Καλο διαβασμα, το χρειαζεσαι!

        Μου αρέσει!

  3. Απο τις πιο σοβαρές απόψεις που διάβασα τελευταία. Στην Ευρώπη βεβαίως την ίδια ώρα ασχολούνται με την καταπολέμηση της «ισλαμοφοβίας».

    Μου αρέσει!

  4. o Χιλμαν,ο μεγαλυτερος ψυχαναλυτης- φιλοσοφος εν ζωη,του γιουνγκιανου ρευματος(ο Γιουνγκ ηταν ο μοναδικος μη εβραιος ,στην πρωτη Ψυχαναλυτικη εταιρεια του Φρουντ,για τον οποιο λεγεται οτι εγινε δεκτος για να μην δινει την εντυπωση σεχτας,το ψυχαναλυτικο κινημα,το οποιο αποτελουνταν μονο απο εβραιους),
    στο κλασσικο πια βιβλιο του Επιστροφη στον Παν,επαγγελεται την απομακρυνση απο το εβραικο -προτεσταντικο μοντελο ζωης,που πλεον ειναι καταστροφικο και την Επιστροφη στην Ελλαδα,δηλαδη τον ελληνικο τροπο ζωης και φιλοσοφιας.

    η Ορθοδοξια ειναι η εκφραση του ελληνικου πνευματος,και του ελληνικου κοσμου,κατα την γνωμη μου.

    Μου αρέσει!

    1. Φωτεινη δες αυτο…

      UK teachers visit Israel on Holocaust Education training trip
      By DANIELLE ZIRI
      08/11/2013 17:51
      Select Language​▼
      Participants attended lectures conducted by leading Holocaust academics in ten-day teacher training program at Yad Vashem.
      Group photo of the Holocaust Educational Trust teachers at Yad Vashem in August, 2013.
      Group photo of the Holocaust Educational Trust teachers at Yad Vashem in August, 2013. Photo: Courtesy of Yad Vashem and the Holocaust Educatio
      A delegation of 23 teachers from across the United Kingdom took part in the Holocaust Educational Trust’s 10-day teacher training program at Yad Vashem last week.

      The program, which began on August 2 and ended on Sunday, was designed to “offer teachers the opportunity to enhance their understanding of the history of the Holocaust in order to develop their skills to effectively deliver Holocaust education in their classrooms.”

      As part of their visit, participants attended lectures conducted by leading Holocaust academics, including Prof. Yehuda Bauer, scholars from the International School of Holocaust Studies and Dr. Efraim Zuroff from the Simon Wiesenthal Center in Jerusalem.

      Lectures focused on topics such as theological responses to the Holocaust, the “Final Solution” and everyday life in the Warsaw Ghetto, among others.

      In addition, participants attended a number of workshops aimed at “helping them improve their delivery of Holocaust education in the classroom,” including a session on using film and survivor testimony.

      They also visited some of Israel’s historic sites, such as Masada and the Dead Sea.

      Pete Morgan, a teacher at Beverley Grammar School, a secondary academy school in Beverley, East Riding of Yorkshire, said that participating in the program and visiting “the world’s leading Holocaust education center [Yad VaShem]” is “a unique opportunity.”

      “I am honored to be able to hear from so many expert speakers and academics in the field of Holocaust education,” Morgan said, “and I am looking forward to returning to my classroom with the tools and experience to educate my students about this challenging subject.”

      “I wanted to see how Israel remembers the Holocaust,” he told The Jerusalem Post. “I am fascinated by the history of this country, and now I’ll be able to go back and talk about things with more depth and with an experience of my own.”

      He added that although he has “issues with the way the Israeli state operated many times,” being in the country “showed [him] better than any book how rich and diverse it is.”

      Morgan, who teaches pupils between the ages of 11 and 18 years old, explained that he believes educators shouldn’t begin teaching the Holocaust to students under the age of 14.

      “I don’t think they should have contact with this until then. I believe there is a sense of innocence that should be left,” he said. “Some people do talk about it with 11-yearolds, through Anne Frank or movies like The Boy in the Striped Pyjamas, but if I tell the story of Anne Frank to an 11-year-old, in order to protect him from the death count I’d have to refrain from giving certain information.

      I feel like a bit of a gatekeeper sometimes.”

      In his classroom, Morgan said, he often makes use of case studies and people’s personal stories of the Holocaust in order to induce genuine engagement in his pupils, who tend to relate to the stories better.

      Later, he provides them with information on the wider and deeper context of the events.

      “My approach is very much to commemorate victims and survivors and the great lengths people went to tell the story of what happened,” he told the Post. “I tell the students that as young people, they can’t change anything, but they can become part of the commemoration of telling that story.”

      In addition to getting some new teaching material and ideas for his classes, Morgan said he also got to learn about commemorating the Holocaust in the context of modern Israel.

      “It is so encouraging and energizing to see Israeli scholars and people from Yad Vashem making sure that history is not misused, not distorted and used in the best possible way,” he said.

      Alex Maws, head of education at the Holocaust Educational Trust, which works to promote Holocaust Education in the UK through various programs for educators and students, said in a statement that the organization is “thrilled to be working with Yad Vashem to offer British teachers a specifically designed program to enhance their understanding of the Holocaust.”

      “Each of our participants have been chosen for their commitment and motivation to developing their understanding in this area,” he added.

      The Holocaust Educational Trust organized a variety of seminars on the subject during the year. Last month, a group of 20 British non- Jewish students visited the country on a similar trip.

      Μου αρέσει!

    2. μιας και το ψαχνεις φωτεινη οταν ενας σταθμος μας λεει στο δελτιο καιρου για νησια μεχρι την σκυρο και (ξεχναει)
      την σαμο την μυτηληνη την ροδο κλπ , δηλ. οσα διεκδικει η τουρκια , σου λεει τιποτε??
      ποιος σταθμος ειναι αυτος?ο (αντιμνημονιακος) ………….real fm

      Μου αρέσει!

      1. αν η τεταρτη εξουσια(τρομαρα της),elframa,δεν ηταν αυτο που ειναι,δεν θα ειχαμε φτασει στα χαλια που φτασαμε.

        τρωνε το δικο μας χρημα,μαζι με τα αφεντικα τους.
        κοινως,Παρασιτα.

        Μου αρέσει!

  5. Ειναι δεδομενο πως γενικως η Χριστιανοσυνη, αλλα ειδικα το κομματι της, η ορθοδοξια, ηταν παντα η ευκολη λεια και εμποδιο συναμα για αυτους που η απληστια και το μισος κυριαρχει, οι ‘δυτικοι’ δεν ειναι εξαιρεση σε αυτον τον κανονα.
    Αλλα νομιζω πως ο αρθρογραφος, επιλεκτικα(;;), αποφευγει και την κραυγαλεα εγκληματικοτητα του κομουνισμου.
    Που ΔΕΝ εχει προηγουμενο στην Ιστορια οχι μονο του Ελληνικου Γενους και την ορθοδοξια αλλα και ολες τις θρησκειες απανταχου του κοσμου.
    Αναφερομαι για τα εγγληματα εναντια στην ανθρωποτητα με το κυνηγι και συστηματικη δολοφονια, πειραματα, βασανιστηρια εναντια στην θρησκεία και κυριως την Χριστιανοσυνη την ορθοδοξια. Απο ποιους;; Μα απο οτι κομουνιστικο, βλ. Μαο Τσε Τουνγκ Κινα-USSR-Xo Tsi Ming Vietnam-B.Korea-Λατινικη Αμερικη και παει λεγοντας.
    Ο δημιος και τιμωρος σε καθε τι που ειχε και εχει σχεσει με την θρησκεια του ανθρωπου και ειδικα τον Χριστιανισμο, ειναι ο κομουνισμος που παιρνει τα πρωτια. Ο πραγματικος εωσφορος κατα την Χριστιανοσυνη. Διαολος και σατανας.

    Μου αρέσει!

      1. οι μπολσεβικοι οταν εγιναν εξουσια με βια και νοθεια,
        γιατι γκρεμισαν μονο εκκλησιες και δεν γκρεμισαν συναγωγες και τζαμια;;

        Μου αρέσει!

      2. αφου το 95% της πρωτης μπολσεβικικης κομμουνας στην Ρωσσια ηταν εβραιοι.
        το ειπε και ο Πουτιν,τωρα τελευταια.

        *ασε που ο μαρξισμος δημιουργηθηκε για να δωσει για να δωσει λυση στο λεγομενο «Εβραικο προβλημα»,τον 19ο αιωνα.

        Μου αρέσει!

      3. Διότι η Οκτωβριανή επανάσταση τών μπολσεβίκων ηταν σχέδιο καί ξεκίνησε από τά εβραϊκά γκέττο τών Safradin τής Μόσχας καί τής Αγίας Πετρουπόλεως , εξ ου καί τό Politburo αποτελειτο σχεδόν εις τό σύνολο του από εβραίους – Λένιν , Μπερια, Ζιρντίνσκι , Τρότσκυ κτλ .

        Εις τήν Ελλάδα αντιστοίχως τό κομμουνιστικό κίνημα καί τό αιματοκύλισμα ξεκίνησε απο τόν φυτευτό εβραιοβούλγαρο Αβραάμ Μπεναρόγια.

        THE CONTROVERSY OF ZION by DOUGLAS REED.

        Μου αρέσει!

      4. για ARIS,
        Ωραια κρατα και ακολουθα την ιδεολογια σου.
        Η καθε ιδεολογια ειναι προσωπικο θεμα και με αυτην την ματια ενα σεβαστο γεγονος. Αλλα οταν μια ιδεολογια προωθει την φανατιλα και τον ολοκληρωτισμο, οποια και να ειναι αυτη η ιδεολογια τοτε πρεπει να καταστρεφεται με συνοπτικες διαδικασιες μαζι και η φανατικοι οπαδοι της.

        Θα ειχα καποιο βαθμο σεβασμου εαν οι κομουνιστες δεν ηθελαν να επιβαλουν την δικια τους κοσμοθεωρια οπου και να βρισκονται..

        Μου αρέσει!

    1. Βασιλικη, δεν ηθελαν ανταγωνισμο. Ηθελαν να παιξουν το παιχνιδι του οπως το εχουν σχεδιασει.
      Κατα την γνωμη μου το ισλαμ ειναι χειραγωγειται απο τους σιωνιστες, (παραδειγμα ειναι η δημιουγια της χαμας απο την mossad και αλλες σιωνιστικες οργανωσης), για αυτο μερικα δογματα του Χριστιανισμου, ουτε επαφη δεν θελουν με δαυτους.

      Μου αρέσει!

  6. ΤΕΣΛΑ
    Η προτεσταντική κοινωνία απέκτησε χαρακτηριστικά, που την ξεχώριζαν από τους υπόλοιπους χριστιανούς. Ήταν άφιλη κοινωνία, η οποία είχε αναγάγει την έννοια του συμφέροντος σε ανώτατο ατομικό και συλλογικό στόχο. Αργά, αλλά σταθερά, αυτοί, οι οποίοι υπήρξαν, εξαιτίας της «διαμαρτυρίας» τους απέναντι στην εκμετάλλευση και την απληστία της Ρώμης, έγιναν χειρότεροι από αυτήν. Αργά, αλλά σταθερά, οι άπειρες συνιστώσες των ατομικών συμφερόντων των προτεσταντών βρήκαν «εκφραστές» στους πιο πονηρούς και αδίστακτους ομοδόξους τους. Οι ηγεσίες τους ήταν μακράν οι πιο συμφεροντολογικές ηγεσίες που υπήρξαν ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα χριστιανικά δόγματα. Ήταν «αχίλλειος πτέρνα» για τον χριστιανισμό.
    Ο συμφεροντολογισμός του προτεσταντισμού δημιούργησε συνθήκες πλειοδοτικών δημόσιων και γενικών διαγωνισμών. Η απληστία του προτεσταντισμού μετέτρεπε το κάθε νέο πρόβλημα ή την κάθε νέα πρόκληση σε έναν «ανοικτό» διαγωνισμό ιδεών, στον οποίο είχαν πρόσβαση οι πάντες. Είτε μιλάμε για την ανακάλυψη μιας νέας Ηπείρου είτε μιλάμε για την ανακάλυψη ενός νέου προϊόντος, μιλάμε για μια πάγια συμπεριφορά. Αναζητούσαν πάντα εκείνο το νέο προϊόν, που θα τους εξασφάλιζε νέο κέρδος. Αναζητούσαν εκείνη την ιδέα διαχείρισής του, που θα τους εξασφάλιζε το μέγιστο κέρδος.
    Αυτός ήταν κι ο λόγος της τεράστιας λατρείας τους στην τεχνολογία. Νέες ήπειροι δεν υπάρχουν άπειρες, για να τις ανακαλύψεις, αλλά νέα προϊόντα υπάρχουν. Κάθε νέο προϊόν ήταν ένα νέο «Ελντοράντο» κερδών. Κάθε νέο «Ελντοράντο» απαιτούσε νέες ιδέες για την εξεύρεση νέων αγορών. Αυτό ήταν το ζητούμενο. Να εφευρίσκουν νέα προϊόντα και να τα διαχειρίζονται με νέες ιδέες, για πολλαπλασιάζουν τα κέρδη τους. Δεν τους ενδιέφερε από πού προερχόταν το προϊόν ή η ιδέα και ποιος την εξέφραζε. Αν υπήρχε φτωχός διάβολος, που ξεκινούσε την πορεία του από το μηδέν, σε προτεσταντικό «διαγωνισμό» θα διακρινόταν και θα πλούτιζε. Σε αυτό το περιβάλλον των άπληστων προτεσταντικών «λύκων» πήγε ο ορθόδοξος φουκαράς ο Τέσλα να τους πείσει ότι ο ηλεκτρισμός θα μπορούσε να γίνει ένα κοινωνικό αγαθό, που η κοινωνία θα το παρείχε δωρεάν στα μέλη της …Το μαύρο το «σκοτάδι» έφαγε αυτόν, που έδωσε ηλεκτρικό φως στην ανθρωπότητα.
    Από τη στιγμή που οι προτεστάντες ηγήθηκαν του χριστιανισμού, μοίραζαν «εργολαβίες», προκειμένου να εξασφαλίσουν το μέγιστο κέρδος. Αναγνώρισαν «εργολάβους», οι οποίοι δεν είχαν σχέση με τον χριστιανισμό και τους λαούς του. Αυτή ήταν η «κερκόπορτα» και αυτήν πέρασαν εκείνοι, που για τον οποιονδήποτε λόγο βρίσκονταν εντός του χριστιανισμού, χωρίς να είναι χριστιανοί. Αυτή η «κερκόπορτα» είναι το αίτιο που μας οδήγησε στη σημερινή αθλιότητα. Η αναζήτηση των προτεσταντών για το μέγιστο κέρδος ήταν το αίτιο, που σήμερα ολόκληρος ο χριστιανισμός κινδυνεύει με ολοκληρωτική ζημιά.
    Όσο για το ρόλο της ρώσικης ηγεσίας διαχρονικά, αφήστε το καλύτερα…..

    Μου αρέσει!

  7. >>>ΚΟΥΚΟΎΛΕΣ {ΦΛΏΡΟΙ} ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΎΝΙΑ{ΟΙ ΑΠΆΤΡΙΔΕΣ},
    ΕΒΡΑΊΟΙ ΚΑΙ ΙΣΛΆΜΜΜΙΑ, ΌΛΑ ΤΑ ΨψΨΟΦφΦΌΣΚΥΛΛΑ ΈΞΩ ΑΠΌ ΤΉΝ ΕΛΛΆΔΑ.—–>>>>>>>>>

    Μου αρέσει!

  8. Σήμερα κτυπώντας και αφανίζοντας τον Χριστιανισμό, κτυπούν και προσπαθούν να αφανίσουν τον Ελληνισμό! Το »Σύστημα» δημιούργησε εργαλεία για να χειρίζεται την κάθε κατάσταση ανάλογα.Ο χριστιανισμός, ο ισλαμισμός, ο προτεσταντισμός, ο καθολικισμός
    ο κομμουνισμός, δηλαδή, όλοι οι -ισμοι και η τρομοκρατία είναι όλα εργαλεία που δημιούργησε ο Ιουδαισμός και φυσικά κάθε φορά χρησιμοποιεί το εργαλείο που χρειάζεται και όταν απαιτείται χρησιμοποιεί το ένα εργαλείο εναντίον του άλλου. Ο κομμουνισμός επιβλήθηκε δια της βίας στην Ρωσία, διότι η Ρωσία είχε άμεση σχέση με το Βυζάντιο και το χριστιανισμό που διέδωσε η Ζωή Παλαιολογίνα
    μαζί με την γνώση στους νομάδες κατοίκους της περιοχής που συμμάζεψε, αφού κουβάλησε μαζί της ως προίκα την βιβλιοθήκη της (σε 60 άμαξες)
    και τους έκανε ανθρώπινες οντότητες και εν τέλη λαό.Η Ρωσία έχει διαβρωθεί εκ των έσω από το ιουδαικό στοιχείο, όπως και η Ελλάδα. Το ιουδαικό στοιχείο εισήλθε στην Ελλάδα με τον κομμουνισμό (ίδρυση του ΚΚΕ από τον Εβραίο
    Μπεναρόγια) ρωσική εισαγωγή στην Ελλάδα και επιβλήθηκε με τον καταστροφικό για την χώρα εμφύλιο πόλεμο.
    Τα υπόλοιπα προς έρευνα και σκέψη για τους Έλληνες.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.