Αμεση Επανατοποθέτηση 1250 από 2000 εκπαιδευτικούς που είχαν βγει σε διαθεσιμότητα

Σε συνέχεια της ψήφισης του Νόμου την προηγούμενη εβδομάδα, με τις διατάξεις του οποίου συστάθηκαν 325 θέσεις διοικητικού προσωπικού στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, και στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, υπέγραψε σήμερα, Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013 Υπουργική Απόφαση, σχετικά με την κατανομή των θέσεων αυτών,  τις οποίες θα διεκδικήσουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, στις 23 Ιουλίου 2013.

Για το θέμα αυτό, ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Συνολικά, 1.250 εκπαιδευτικοί, από τους 2.000 που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, επανατοποθετούνται σε δομές του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η διαθεσιμότητα δε σημαίνει απολύσεις, αλλά όπως στην περίπτωση αυτή, επανατοποθέτηση σε άλλες θέσεις. Συνεχίζουμε την προσπάθεια για την απορρόφηση εκπαιδευτικών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, σε άλλες υπηρεσίες και δομές της Δημόσιας Διοίκησης, όπου υπάρχουν ελλείψεις».

4 σκέψεις σχετικά με το “Αμεση Επανατοποθέτηση 1250 από 2000 εκπαιδευτικούς που είχαν βγει σε διαθεσιμότητα

  1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ; – ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ;

    ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 193 17 Σεπτεμβρίου 2013
    ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4186
    “Για την άσκηση των υποψηφίων για την εισαγωγή σε σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που απαιτείται και εξέταση σε «ειδικά μαθήματα» δύνανται να λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης Δ.Ε. και σε ώρες εκτός πρωινής λειτουργίας σχολείων «Τμήματα ενίσχυσης»στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, στα ισπανικά και στα ιταλικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα τηςΚυβερνήσεως, ρυθμίζονται τα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα, θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των«Τμημάτων ενίσχυσης», καθώς και κάθε αναγκαία ρύθμιση εφαρμογής”.

    Διαβάζοντας το παραπάνω δημιουργούνται οι εύλογες απορίες
    1. Θα διώχνονται οι μόνιμοι καθηγητές και θα προσλαβάνονται ωρομίσθιοι από την δευτεροβάθμια διεύθυνση;
    2. Από που θα πληρώνονται;
    3. Οι μαθητές θα πληρώνουν;
    4. Τα προαπαιτούμενα μαθήματα για την εισαγωγή υποψηφίων στην Αρχιτεκτονική και σε άλλες σχολές των ΤΕΙ, όπως και στις αντίστοιχες φιλολογίες Ιταλικών και Ισπανικών, φεύγουν από το λύκειο, δηλ την κύρια εκπαίδευση και γίνονται φροντιστηριακά ;
    5. Γιατί επιλέχθηκαν αυτά τα 4 πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα να «λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης Δ.Ε»;
    6. Μήπως στο μέλλον και τα υπόλοιπα μαθήματα θα λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης και σε ώρες εκτός πρωινής λειτουργίας σχολείων, φροντιστηριακά και αυτά με ωρομόσθιους;

    Σε τι λοιπόν χρειάζεται το υπουργείο παιδείας;
    Σε τι χρειάζεται το παιδαγωγικό ινστιτούτο ;
    Σε τι χρειάζεται το ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικής;

    Στ.

    Μου αρέσει!

  2. …οποιος διαβασει με προσοχη το νομοσχεδιο για την «αναδιαρθρωση» του εκπαιδευτικου συστηματος, σύντομα συνειδητοποιεί οτι στήνεται ενα εκπαιδευτικο σύστημα το οποιο δυσκολευοντας το γενικο λυκειο μεσω καταιγισμου εξετασεων, χωρις να αλλαξει κατι ουσιαστικο στη δομή του, καταργώντας σιγά-σιγά ειδικοτητες εντός του τυπικού συστήματος εκπαιδευσης(απο την Τεχνικη Επαγγελματικη Εκπαιδευση δίνοντας τες καθαρά στους ιδιώτες) και δημιουργώντας αυτά τα «υβρίδια» που τις ονομάζει ΣΕΚ(σχολες επαγγελματικης καταρτισης-δεν ειναι τυχαιο νομιζω η συνωνυμια με τα ΣΕΚ(Σχολικα Εργαστηριακα Κεντρα, οπου γινεται το εργαστηριακο κομματι των μαθηματων) δημιουργεί εναν μονοδρομο για πολλους μαθητες να επιλεξουν την καταρτιση. Εδω εχουμε ενα μεγαλο αγκαθι αφου οι καταρτιζομενοι(ιδιαιτερα χαμηλου κοστους εργατικο δυναμικο) προφανως και θα αποτελεσουν κυριολεκτικα τους «δούλους» των πολυεθνικων που σιγα-σιγα θα κατασπαραξουν τον φυσικο πλουτο της χωρας. Οι δικαοιλογιες του υπουργειου για την αποφαση καταργησης ειδικοτητων καθηγητων αλλα και ειδικοτητων μαθητων ειναι εντελως ανυποστατες και μον σε ‘αμυαλους και ασχετους απευθυνονται. Εξαλλου ο Παπαθεοδώρου (πουαπο τον Δεκεμβριο του 2012 υπεγραψε στο Βερολινο με αλλους ευρωπαιους υπουργους παιδειας την συμμορφωση περι «μαθητειας» στο εκπαιδευτικο συστημα και μεθοδευμενα κρατηθηκε μυστικο μεχρι τον Μαιο οπου και τον ξεφουρνησαν στους διευθυντες σχολικων μοναδων μεσα απο ημεριδες του ECVET.Ο ιδιος παραδεχθηκε στον αερα σε τηλεοπτικο καναλι μαζιοκης αποκοιμισης οτι επρεπε να παρθουν γρηγορα αποφασεις απολυσεων για να ΠΑΡΟΥΝΕ τη δοση. Η διαρκης απεργια των καθηγητών που απο καιρο περιμενα(παντα θεωρουσα τη μια και δυο μερες απιστευτο κομπαρσιλικι) δυστυχως πανω που ξεκινησε να εχει απηχηση αφου οι περισσοτεροι καθηγητες ηταν καθε μερα στα σχολεια παλρολο που απεργουσαν με σκοπο να εξηγησουν στον κοσμο τι τον περιμενει απο αυτο το εκπαιδευτικο συστημα ετυχε να α»αποσιωπηθει» εντεχνως μεσα απο τη θυσια ενός απλου πολίτη απο δολοφόνους και γυριζοντας το ενδιαφερον της κοινης γνωμης μακρια απο αυτα που ειχαν ξεκινησει να καινε πραγματικα την κοινωνια. τωρα πρωταγωνιστει η αποσταθεροποιηση της κοινωνιας , η ανεξελεγκτη χρηση βιας κλπ κλπ κλπ.
    Ο κοσμος δεν εχει καταλαβει τι σημαινει εκπαιδευση και τι καταρτιση, επισης βαζει στον ιδιο πηχη δημοσιο υπαλληλο με λειτουργο. Δεν ειναι δυνατον ολες τις αδυναμιες και αναπηριες του υπουργειου να τις επωμιζεται το προσωπικο του που συνεχεια εξαλλου το απαξιωνει…όπως απαξιωσε τον ΟΣΕ, την ΕΡΤ, σχεδον το συνολο του δημοσιου τομεα κλπ, εξαιρωντας φυσικα τους υπαλληλους της βουλής…φτανει αργοτερα τα υπολοιπα

    Μου αρέσει!

  3. …εντωμεταξυ αυτοι που ΘΑ «επαναπροσληφθουν», θα εχουν αλλη εγασιακη σχεση δηλ. ωρομισθια και φυσικα αποτελει την εναρξη χρησης «κυλιομενου’ προσωπικου αφου οι ειδικοτητες στα παραμαγαζα των ιεκ δεν εχουν σταθερες και μονιμες ειδικοτητες καταρτισης, αρα τη μια χρονια δουλευεις και την αλλη ψαξε «σχολειο» να διδαξεις και να καλυψεις ωραριο…αντε γεια…ποιος ειπαμε κυβερναει τον τοπο? για ξαναπεστο γιατι δεν ακουσα…

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.