ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Οι βάσεις και οι υποδομές του Ισλάμ στην Ελλάδα (ΦΑΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ 6ο)

Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΗΛΙΑ∆Η

ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η εκτίμηση μιας απειλής, δυνητικής ή πραγματικής, είναι συνάρτηση της γνώσεως του μεγέθους της. Σε σχέση με το Ισλάμ στην Ελλάδα, η περιγραφή της εδώ παρουσίας του, μέσω των οργανώσεων και των τζαμιών του, είχε δοθεί σε άρθρο-προπομπό της σειράς «Φάκελος Ισλαμισμός» και συγκεκριμένως στο 188ο τεύχος των «Επικαίρων» (23-29/5/2013). Σκοπός του εν λόγω δημοσιεύματος ήταν να δοθεί μια πρώτη σαφής διάσταση της συγκεκριμένης παρουσίας του Ισλάμ στην Ελλάδα, η οποία, σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία [Σ.Σ.: η περιγραφή αντίστοιχων καταστάσεων σε άλλες χώρες, που αποτέλεσαν το αντικείμενο σειράς άρθρων αυτού του Φακέλου], θα παρείχε τη δυνατότητα εξαγωγής συμπερασμάτων ως προς το θέμα της υπάρξεως ή μη απειλής από απόψεως εθνικής ασφαλείας.

Στο τεύχος αυτό είχε γίνει μια πρώτη παρουσίαση του αριθμού των τζαμιών και των θρησκευτικών, πολιτιστικών ή άλλων οργανώσεων των Μουσουλμάνων (λαθρο)μεταναστών, καθώς και η συνεχής τάση και ο ταχύτατος ρυθμός αυξήσεώς τους τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Η επισήμανση της τάσεως –και στην περίπτωση αυτή– έχει ιδιαίτερη σημασία. Το 1998, για παράδειγμα, είχαμε 18 αυτοσχέδια τζαμιά –ή «άτυπους χώρους προσευχής», όπως τους αναφέρουν οι αρμόδιες υπηρεσίες– σε ολόκληρη την Αττική. Έξι χρόνια αργότερα, λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, ο αριθμός αυτός είχε τριπλασιαστεί! Και δεκαπέντε χρόνια μετά το 1998, όταν υπήρχαν μόνο 18 τζαμιά, ο αριθμός τους έφτασε ήδη τα 115-120 ή περίπου εκεί [Σ.Σ.: ο ακριβής προσδιορισμός του αριθμού τους δεν είναι ευχερής, διότι άλλα από αυτά να κλείνουν και άλλα να κλείνουν και  ανοίγουν εκ νέου αλλού κ.λπ.].

Στο προαναφερθέν άρθρο, είχαμε αναφέρει ονομαστικώς 30 αυτοσχέδια τζαμιά και 26 μουσουλμανικές οργανώσεις και συλλόγους, με τη δέσμευση να επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία. Τον κατάλογο αυτό συμπληρώνουμε σήμερα περιλαμβάνοντας σε αυτόν, εκτός από τα αραβικά τζαμιά, τα αντίστοιχα των νομίμων και μη μεταναστών από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν και την Ινδία στην περιοχή της Αθήνας, καθώς και άλλα τζαμιά σε διάφορες επαρχίες της Ελλάδας.

Ο κατάλογος των τζαμιών

Τον συμπληρωμένο αυτόν κατάλογο τζαμιών παραθέτουμε παρακάτω, με ορισμένες σύντομες διευκρινίσεις και στοιχεία, όπου αυτό είναι δυνατόν.

1. Al Saleheen, Σοφοκλέους 196, Καλλιθέα.

2. Αl Salam, Γ. Παπανδρέου 87, Ζωγράφου.

3. Αl Bet Al Taqwa, Μπουμπουλίνας 4-6, Αθήνα (κατά ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες συνδέεται με τη Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδας).

4. Al Ιhlaz, Στροφάδων 5, Κυψέλη. Τον Ιούλιο του 2009 μέλη του ίδρυσαν τον Ελληνο-Αραβικό Σύλλογο «Ειλικρίνεια».

5. Αl Farouk, Κωνσταντινουπόλεως 288, Αθήνα. Διατηρεί επαφές με το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό Κέντρο (Μοσχάτο).

6. Αl Gorabaa, Λ. Ιωνίας και Κλυμένης 2, Αθήνα.

7. Al Salam, Γαλαξία 9, Ν. Κόσμος.

8. Al Noοr, Αλμυρίδος 10, Πειραιάς.

9. Al Ansar, Σόλωνος 39, Καλλιθέα.

10. Al Sahaba, Ξηρομέρου 32, Αμπελόκηποι.

11. ΚΕΒΑΑ, Σκαλιστήρη 8, Κ. Πατήσια.

12. Τaqwa, Σαλαμίνος 80, Μεταξουργείο.

13. Αmal Filla, Μενάνδρου 23, Αθήνα.

14. Salahadin Ayubi, Κ. Παλαμά 55, Δάφνη. Στον ίδιο χώρο στεγάζεται ο «Επιμορφωτικός Σύλλογος Ιρακινών Μεταναστών Ελλάδας»

15. Τζαμί άγνωστης ονομασίας στην οδό Μηλιαράκη και Κουρμούλη 55. Αθήνα.

16. Ομοίως, τζαμί στην οδό Ριζάρη 88, Μαραθώνας. Σουνίτες.

17. Τζαμί στον Σύλλογο Αιγυπτίων Παγκρατίου, Παυσανίου 18-20, Παγκράτι.

18. Αl Andalus, Φίλωνος 97-99, Πειραιάς.

19. Al Rahman, Παλαιολόγου 63-65, Αθήνα. Στον ίδιο χώρο λειτουργεί και ο Ελληνο-Αιγυπτιακός Σύλλογος «Πτολεμαίος».

20. ΙΜΑΝ, Φιλαδελφείας 24, Π. Κολιάτσου.

21. Τζαμί εντός του Ελληνο-Αραβικού Μορφωτικού Κέντρου, σε ιδιόκτητο κτήριο στην Πειραιώς και Κύπρου 2, στο Μοσχάτο, χωρητικότητος 3.000 ατόμων περίπου, πολλαπλάσιας δηλαδή χωρητικότητος από το σχεδιαζόμενο τέμενος του Βοτανικού. Η ιδιαίτερη επιμονή για την κατασκευή του τελευταίου επιδιώκεται προφανώς για καθαρά συμβολικούς λόγους (η Ελλάδα, κοιτίδα του δυτικού πολιτισμού, είναι η μόνη χώρα χωρίς επίσημο ισλαμικό τέμενος). Το συγκεκριμένο Κέντρο λειτουργεί νόμιμα από το 2001, μετεγκατεστάθη –το 2007– από τους Αμπελοκήπους σε αυτόνομο κτήριο στο Μοσχάτο, το οποίο αγοράσθηκε και τροποποιήθηκε αναλόγως από Σαουδάραβα επιχειρηματία έναντι 2,5 εκατ. ευρώ. Το Κέντρο χαρακτηρίζεται από μια ανεξήγητη αυτοαπομόνωση και μυστικότητα, μην επιτρέποντας σε κανέναν (κυρίως Έλληνα) την είσοδο πλην των μελών και πιστών του και αποφεύγει κάθε επαφή με τα ΜΜΕ.

22. Τζαμί Αl Jabar (Μπανγκλαντές), ιδρύθηκε τον Μάιο του 1996, με καταχωρημένη στην Εφορία (ΑΦΜ 999045940) δραστηριότητα «Διοικητικές, Ψυχαγωγικές, Πολιτιστικές και Θρησκευτικές Υπηρεσίες». Στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτήριο στην Αθήνα (Αισχύλου 37), το οποίο αναφέρεται ότι αγοράσθηκε προ τριετίας, έναντι 550.000 ευρώ. Από το ποσό αυτό, μέρος εκ 400.000 ευρώ είχε συγκεντρωθεί με εράνους μεταξύ των μελών του, ενώ για το υπόλοιπο των 150.000 ευρώ είχαν προσφύγει πέρυσι στη Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδας του γνωστού Ν. Ελγαντούρ.

23. Bait Ul Maamoor, Φυλασίων 40, Κ. Πετράλωνα. Πρόκειται για τζαμί μεταναστών από το Πακιστάν και το Μπανγκλαντές, που είναι σε κτήριο 185 τ.μ. (πρώτος όροφος το Τζαμί, δεύτερος ξενώνας και λουτρά). Το τζαμί ακολουθεί το δόγμα του κινήματος Ταμπλίγι (Tablighi Jamaat), το οποίο ιδρύθηκε το 1927 στο Δελχί και είναι γνωστό για την έντονη προσηλυτιστική του δράση. Σημ.: Κατά τον καθηγητή Κ. Γώγο, η λέξη «tabligh» σημαίνει «κήρυγμα – προπαγάνδα», παραπέμποντας ευθέως στην έννοια της ντάουα, για την οποία έγινε λόγος στα προηγούμενα άρθρα του Φακέλου Ισλάμ.

24. Τζαμί Minhaj Ul Quran, Καποδιστρίου 18, Νίκαια. Ιδρύθηκε στις 9 Νοεμβρίου 1998 ως Σωματείο Πακιστανών. Ανήκει στη ΜΚΟ Minhaz Ul Quran International, με παρουσία σε εκατό χώρες. Σκοπός της οργανώσεως στη Δύση είναι η αρμονία μεταξύ κοινωνιών με διαφορετική κουλτούρα και θρήσκευμα, η διάδοση του μηνύματος της ανεκτικότητας, ο αμοιβαίος σεβασμός και τα πλεονεκτήματα της ενσωματώσεως στις διάφορες κοινωνίες. Είναι η πρώτη οργάνωση που ξεκίνησε τον διαθρησκευτικό διάλογο.

25. Al Umah, πακιστανικό τζαμί, Σόλωνος 20, Αγ. Ανάργυροι. Ιδρύθηκε στις 3 Μαΐου 2004, με μέλη του λιγότερους από πενήντα μετανάστες από Πακιστάν και Μπανγκλαντές.

26. Masjid Mohamediya [Σ.Σ.: με τον όρο «Μαστζίντ», οι μουσουλμάνοι περιγράφουν τα μικρά τζαμιά, χωρίς μιναρέ], Τριάδος 25, Μενίδι. Είναι επίσης έδρα Σωματείου με την επωνυμία «Πακιστανική Κοινότητα Μενιδίου».

27. Ο χώρος, στην οδό Λασκαράτου 8, Περιστέρι, αναφέρεται απλώς ως «Jafaria». Το πλήρες όνομα είναι «Tehrik-e Jafaria Pakistan» (ΤJP), που σημαίνει Κίνημα Σιιτών Πακιστάν, πακιστανική οργάνωση που ιδρύθηκε το 1979 στο Πακιστάν με το όνομα Tehrik-e Nafaz-e Fiqah-e Islami, ως πολιτικό κόμμα, ως απάντηση της επιβολής του Ισλαμικού νόμου στη χώρα και των διακρίσεων εις βάρος των Σιιτών. Πρόκειται για σιιτική οργάνωση προσκείμενη στο Ιράν, η οποία ετέθη δύο φορές εκτός νόμου στο Πακιστάν από το καθεστώς Περβέζ Μουσάραφ (Οκτώβριος 2001 και Ιανουάριος 2002). Το 2011 (Νοέμβριος) ετέθη για τρίτη φορά εκτός νόμου, χωρίς όμως να έχει αποδειχθεί ποτέ η προσφυγή του στη βία εις βάρος άλλων δογμάτων. Ο χώρος λειτουργεί νόμιμα με απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών από το 1999. Συγκεντρώνει περί τα 600 άτομα από το Πακιστάν και διατηρεί επαφές με τον χώρο προσευχής στην οδό Δήμητρος 1, στον Πειραιά.

28. Faizan-e Madeena, Μακρυγιάννη 15, στον Ρέντη, με ιδρυτές και μέλη μετανάστες από το Πακιστάν. Στον ίδιο χώρο λειτουργεί και το Σωματείο «Faizan-e Madeena – Ισλαμιστές με Ειρήνη για Όλον τον Κόσμο».

29. Faizan-Medina, Σοφοκλέους 38, Αθήνα. Ιδρύθηκε από Πακιστανούς στις 30 Μαΐου 2003, έχει περί τους 30-50 οπαδούς και ακολουθεί το δόγμα Dawat-e Islami. Η Dawat-e Islami ιδρύθηκε  στην Μπαμπούλ Μαντίνα του Καράτσι το 1981 από τον Muhammad Ilyas Attar Qadri. Πρόκειται για οργάνωση για διάδοση του Κορανίου και της Σούννα, με κεντρικό σύνθημα «Πρέπει να παλέψω για να αναμορφώσω τον εαυτό μου και ολόκληρο τον κόσμο». Το 2011 η οργάνωση υποστήριξε ανοιχτά την δολοφονία του Πακιστανού πολιτικού Salmaan Taseer από μέλος της οργανώσεως λόγω διαφωνίας στο θέμα του νόμου περί βλασφημίας, με αποτέλεσμα να τεθεί έκτοτε σε καθεστώς επιτηρήσεως από την κυβέρνηση. Ο ηγέτης του κινήματος Faizal Haji Qadri επισκέφθηκε την Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2010.

30. Ένας ακόμη άτυπος χώρος προσευχής Πακιστανών με το ίδιο ως άνω όνομα, υπάρχει και στη Ν. Ζωή Ασπροπύργου, Θέση Παλαιό Πεύκο, και ακολουθεί και αυτό το ίδιο δόγμα.

31. Πολιτιστικός Σύλλογος Minhaz Ul Quran (και χώρος προσευχής) υπάρχει επίσης και στη Ν. Μάκρη, Μαραθώνος 31. Για το δόγμα τους βλ. παραπάνω.

32. Fatma Tuzahara, Λεωφόρος Κάτω Σουλίου 1, Μαραθώνας. Πακιστανικός χώρος προσευχής που ακολουθεί το προαναφερθέν δόγμα Ταμπλίγι.

33. Masjid Bilal, ομοίως ως άνω, με έδρα στην οδό Μαραθώνος 456, Μαραθώνας. Ακολουθεί δόγμα του Μinhaz ul Quran.

34. Masjid Maki, Κουταλιέρη 4, Ελευσίνα, πακιστανικός χώρος προσευχής (Μinhaz Ul Quran).

35. Al Mustafa, πακιστανικός χώρος προσευχής, με έδρα στην οδό Μπουμπουλίνας, Ασπρόπυργος. Ακολουθεί το δόγμα Sultan Bahu Trust.

36. Anwar Madina, πακιστανικός χώρος προσευχής, Θηβών 20, Μέγαρα. Δόγμα Μehria Nasiriya.

37. Morsid Omar, ιδρύθηκε το 2000, με έδρα στην οδό Στ. Βυζαντίου, Κ. Πατήσια. Μέλη του περί τα 40 άτομα από το Πακιστάν και το Μπανγκλαντές. Ακολουθεί το δόγμα Ταμπλίγι και έχει σχέσεις με όλα τα τζαμιά του ίδιου δόγματος. Στο εξωτερικό αναφέρεται ότι έχει σχέσεις με την H.B.-Karachi, Pakistan.

38. Masjid Al Rahman, ιδρύθηκε το 2001, με έδρα την οδό Αριστοφάνους 14, Αθήνα. Μέλη του περί τα 30 άτομα από το Μπανγκλαντές. Ανεξακρίβωτη σχέση του με τον Σύλλογο «Φιλότητα». Δόγμα Ταμπλίγι.

39. Χώρος Ibrahim, Αριστοτέλους 124 και Ρίζου 7, Αθήνα. Μέλη του μετανάστες από το Μπανγκλαντές. Ακολουθούν δόγμα Ταμπλίγι.

40. Αl Malik, τζαμί στην οδό Αριστομένους 54, Αθήνα, μέλη του μετανάστες από το Μπανγκλαντές, δόγμα Ταμπλίγι.

41. Μοsque (τζαμί) Ameer Hamza, ιδρύθηκε τον Μάιο του 2006, με έδρα στην οδό Φυλής 9, Αθήνα. Συγκεντρώνει περί τα 50 άτομα από το Μπανγκλαντές. Δόγμα Ταμπλίγι, σχέσεις με όλα τα τζαμιά ίδιου δόγματος.

42. Τζαμί στην οδό Τιμοσθένους 6, στον Κολωνό, ιδρύθηκε από μετανάστες από το Μπανγκλαντές και ακολουθεί δόγμα Ταμπλίγι.

43. Madani, άτυπος χώρος προσευχής (αυτοσχέδιο «τζαμί»), ιδρύθηκε από μετανάστες από το Μπανγκλαντές και έχει έδρα στην οδό Αριστοφάνους 19, Αθήνα. Ταμπλίγι.

44. Βeit ul Aman, Ποσειδώνος 71, Καλαμάκι, Μπανγκλαντές, Ταμπλίγι.

45. Osman, Λεωφόρος Ιωνίας 132, Αθήνα (διεύθυνση κατοικίας του ιμάμη του), Ταμπλίγι.

46. Dar ul Aman, ιδρύθηκε από μετανάστες από το Μπανγκλαντές που αναφέρονται ως Σουνίτες, με έδρα στην οδό Δεληγιώργη 43, Αθήνα.

47. Μasjid Sidique Akbar, Μπανγκλαντές, έδρα Πολυμήτου 15, Αθήνα. Ταμπλίγι.

48. Άτυπος χώρος προσευχής Αl Rahman, ιδρύθηκε από μετανάστες από το Μπανγκλαντές, με έδρα στην οδό Αριστοφάνους 14, Αθήνα. Ταμπλίγι.

49. Masjid Bayat al Mukaram, Μπανγκλαντές, έδρα στην οδό Ηλία Ζερβού 22-24 (κατοικία ιμάμη). Ταμπλίγι.

50. Dar Ul Islam, Γερανίου 14, Αθήνα (όπου και κατοικία ιμάμη), Μπανγκλαντές, Ταμπλίγι.

51. Dar Ul Islam, Μoνής Προδρόμου 5, Πλατεία Βικτωρίας, Μπανγκλαντές, από Πακιστανούς που ακολουθούν το δόγμα της κοινότητας Jamaat Islam και ανήκουν στην ευρωπαϊκή οργάνωση-ομπρέλα Islamic Forum Europe. H Jamaat-e-Islamί Pakistan, όπως είναι το πλήρες όνομά της, ιδρύθηκε το 1941 στη Λαχώρη του Πακιστάν από τον Αμπού Αλα Μαουντούντι (Abu Ala Maududi), έναν από τους κορυφαίους διανοητές του σύγχρονου ισλαμιστικού κινήματος. Σκοπός της κοινότητας αυτής είναι η εγκαθίδρυση ενός ισλαμικού κράτους, στο οποίο θα ισχύει ο νόμος της Σαρία. Το περίεργο είναι ότι ενώ η κοινότητα αυτή αντιτίθεται στον καπιταλισμό, σοσιαλισμό και στην αρχή του κοσμικού κράτους, επικρίνει τα σύγχρονα κοινωνικά ήθη και θέλει να επιβάλει τη Σαρία, υποστηρίζει ότι η δημοκρατία είναι αναπόσπαστο τμήμα του ισλαμικού πολιτικού ιδεώδους. Η κοινότητα, αν και χαρακτηρίζεται ως ένα κανονικό συντηρητικό ισλαμικό κόμμα, έχει υποστηρίξει την Αλ Κάιντα και έχει στραφεί εναντίον του Περβέζ Μουσάραφ (τον οποίο στην αρχή υποστήριζε), για τον λόγο ότι ο τελευταίος αποφάσισε να συμμετάσχει στον πόλεμο εναντίον της παγκόσμιας τρομοκρατίας.

52. Masjid Bilal, Κωνσταντινουπόλεως 254-258, Αθήνα, Μπανγκλαντές, Ταμπλίγι.

53. Masjid Al Ghaffar, Μπανγκλαντές, Αλιπέδου 32, Πειραιάς, Ταμπλίγι.

54. Masjid Aksah, Μπανγκλαντές, Αγίας Παρασκευής 106, Κ. Πατήσια, Ταμπλίγι.

55. Χώρος Bangladesh, Λεωφόρος Δημοκρατίας 315, Μενίδι, Ταμπλίγι.

56. Baitur Rahman, Τριπτολέμου 57, Ανθούπολη, Μπανγκλαντές, Ταμπλίγι.

57. Αφγανικός χώρος προσευχής Mhdia, Λευκωσίας 68, Περιστέρι. Δόγμα άγνωστο.

58. Αφγανικός χώρος προσευχής Νoor, Υγείας 11, Αθήνα. Στον ίδιο χώρο στεγάζεται και ο «Πολιτιστικός και Καλλιτεχνικός Σύλλογος Νoor».

Στους παραπάνω 58 χώρους θα πρέπει να προστεθούν άλλοι 7 που διατηρούν οι Ινδοί στην Ελλάδα, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό των άτυπων χώρων προσευχή στους 65.

20130901-011658.jpgΤζαμιά στην επαρχία

Ο αριθμός αυτός είναι ακόμη μεγαλύτερος εάν συνυπολογισθούν και τα τζαμιά της επαρχίας. Γύρω από την Αττική, για παράδειγμα, λειτουργούν άλλα 7 τζαμιά και συγκεκριμένως 2 στη Θήβα (στην οδό Αυλίδος 8 και στην οδό Χρυσορροής στο ΚΤΕΚ Θήβας), 1 στα Οινόφυτα (οδός Κυπρίων Αγωνιστών), 2 στη Χαλκίδα (1 στο Βασιλικό και ένα στην οδό Κώτσου 5), 1 στη Σκάλα Ωρωπού (Φαφούτη 10), 1 στη Λεωφόρο Μαραθώνος 456, ενώ λίγο μακρύτερα, στην Κόρινθο (Δαμασκηνού 4) λειτουργεί ακόμη 1.

Στα τζαμιά αυτά προστίθενται 1 στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, 3 στο Ηράκλειο, 2 στα Χανιά, 3 στα Τρίκαλα, χωρίς να υπολογίζονται τα προϋπάρχοντα τζαμιά σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κω, Αλεξανδρούπολη κ.α. και κυρίως τα 300 περίπου τζαμιά που κατάφεραν να στήσουν οι Τούρκοι για έναν μουσουλμανικό πληθυσμό που δεν ξεπερνά τα 120.000 άτομα, ήτοι 1 τζαμί ανά 400 περίπου άτομα, όταν στην ίδια την Τουρκία, παρά την αθρόα ανέγερση τζαμιών, η αντίστοιχη αναλογία είναι 1 τζαμί ανά 876 άτομα.

Ο αριθμός των νόμιμων (προϋπαρχόντων) και άτυπων τζαμιών είναι φυσικά ακόμη μεγαλύτερος (μέρος των οποίων αναφέραμε στο άρθρο του προαναφερθέντος τεύχους των «Επικαίρων»), αν ληφθεί υπ’ όψιν ο αριθμός και των διάφορων δήθεν πολιτιστικών συλλόγων, σχεδόν όλοι των οποίων χρησιμοποιούνται ως τζαμιά.

 

 Δράση στον κυβερνοχώρο

Η τεράστια δραστηριότητα στον κυβερνοχώρο, την οποία αναφέραμε μόνο ενδεικτικώς στο προαναφερθέν τεύχος των «Επικαίρων» (τ. 188), μέσω της οποίας ασκείται μια έντονη εκστρατεία προσηλυτισμού Ελλήνων, είναι μια άλλη διάσταση, που παρά τις συνεχείς αναφορές σε αυτή από τα «Επίκαιρα» συνεχίζεται αμείωτη, με μόνο ενδιαφερόμενο για αυτή την παράνομη δραστηριότητα (ο προσηλυτισμός απαγορεύεται από το Σύνταγμα) την ΕΥΠ – και αυτή μόνο παλαιότερα και χωρίς συγκεκριμένη ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας. Η διανομή και κυκλοφορία βιβλίων για το Ισλάμ παρουσιάζει επίσης μεγάλη άνοδο, με πρωταγωνιστές το κίνημα του Τούρκου Ιμάμη Γκιουλέν και πρόσφατους μιμητές του τη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ κ.ά.

Η γενική διαπίστωση είναι ότι λόγω της αδράνειας της κυβερνήσεως όσο και της Εκκλησίας [Σ.Σ.: μόνο πρόσφατα άρχισε να αντιλαμβάνεται την έκταση της θρησκευτικής διεισδύσεως στη χώρα μας], η Ελλάδα έχει καταστεί και αυτή στόχος της συστηματικής επεκτατικής πολιτικής του Ισλάμ στην Ευρώπη και όχι μόνο, παρά το γεγονός ότι μέχρι πριν από λίγα ακόμη χρόνια δεν αποτελούσε εμφανή τουλάχιστον στόχο μιας τέτοιας πολιτικής για πολλούς λόγους, ένας των οποίων ήταν η σημαντική ομοιογένεια του πληθυσμού της, που έφτανε το 98%. Η κάθετη μείωση του ποσοστού αυτού λόγω ελλείψεως πολιτικής στο μεταναστευτικό και η επικράτηση μιας φαιδρής «κουλτούρας», του τύπου «δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες παρά μόνο μετανάστες, διότι οι άνθρωποι δεν είναι λαθραίοι, όπως τα πράγματα» που υιοθέτησε η Αριστερά, διευκόλυναν την είσοδο στην Ελλάδα ενός τεράστιου αριθμού μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, με φυσικό αποτέλεσμα τη σημαντική αποδυνάμωση της ομοιογένειας του πληθυσμού της χώρας.

Ο λόγος για τον οποίο αναφέραμε εδώ έναν πληρέστερο κατάλογο (από αυτόν που είχαμε αναφέρει στο προαναφερθέν τεύχος των «Επικαίρων») των άτυπων χώρων προσευχής (τζαμιά) ήταν αυτός που αναφέραμε στην αρχή του άρθρου: Ότι η εκτίμηση μιας απειλής γίνεται κατά πρώτον αντιληπτή εάν γίνει εξετασθεί το μέγεθος των στοιχείων που τη συνθέτουν.

Κατά τη μετριοπαθέστερη εκτίμηση, το μέγεθος αυτό είναι πλέον ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί, εκτός από την ενδεχόμενη χρήση του ως βασική υποδομή από όποιον την ελέγχει απέξω ή την εκμετάλλευσή του για κάθε είδους παράνομη δραστηριότητα, έχουν ήδη επισημανθεί στοιχεία ενός συστήματος κινητοποιήσεώς τους.

Υπενθυμίζουμε τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008, στα οποία συμμετείχε σημαντικός αριθμός Πακιστανών και Αφγανών, ορισμένοι των οποίων που συνελήφθησαν ομολόγησαν ότι κάποιοι τους είχαν πληρώσει για να συμμετάσχουν στη καταστροφή του κέντρου της Αθήνας. Ένα δεύτερο γεγονός ήταν οι περίφημες διαδηλώσεις για το σκίσιμο του Κορανίου του 2009 (μετά από καταγγελία από έναν «ευσεβή» μουσουλμάνο που απεδείχθη αργότερα ότι είχε μετάσχει σε σοβαρά αδικήματα, όπως ένοπλη ληστεία κ.λπ.), οι οποίες κατέληξαν σε τεράστιες καταστροφές ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας. Τον δε Οκτώβριο του 2010, είχαμε την άνευ αδείας συγκέντρωση χιλιάδων μουσουλμάνων στα Προπύλαια για να εορτάσουν τη λήξη του Ραμαζανιού, μια καθαρή επίδειξη δυνάμεως των μουσουλμάνων με στόχο την ανέγερση του Τεμένους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο προσκληθείς από την Αίγυπτο Ιμάμης Μοχάμεντ Ζακί Μπατάρι, σε ερώτηση κατά τη συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα αν έβγαλε έξω τους μουσουλμάνους για επίδειξη δυνάμεως, απάντησε με ανατολίτικη πονηριά: «Εγώ δεν το είδα σαν επίδειξη δύναμης. Το είδα ως μία καλή ευκαιρία για την Ελλάδα να αποδείξει σε όλον τον κόσμο πως σέβεται το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να λατρεύει τον Θεό του όπου και εάν βρίσκεται». Και εκτός από την ευκαιρία αυτή, μας έδωσε και μία σαφέστατη απειλητική προειδοποίηση: «Αν το κράτος δεν λάβει μέτρα για να προστατευθούν οι μουσουλμάνοι, τότε η κατάσταση μπορεί να φτάσει στα άκρα…».

Συμπέρασμα; Όλα τα στοιχεία μιας σημαντικότατης απειλής είναι παρόντα και ορατά, δείγματα για το πού και πώς μπορούν να οδηγήσουν αυτά υπάρχουν, και το μόνο που δεν υπάρχει είναι η πολιτική βούληση και αποφασιστικότητα της πολιτικής ηγεσίας στο σύνολό της για απαλλαγή της χώρας από τέτοιους σοβαρούς κινδύνους.

Τα προηγούμενα μέρη:

ΦΑΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ 1ο ΜΕΡΟΣ. Η συγκλονιστική έρευνα που πρέπει να διαβάσει κάθε Έλληνας.

ΦΑΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ 2ο μέρος: Το ψέμα και η απάτη ως μέσα για την εξάπλωση του Ισλάμ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ 3ο μέρος: Σαρία, Τζιχάντ και Ελλάδα. Το απόρρητο σχέδιο.

ΦΑΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ 4ο μέρος: Η ναζιστική συμμορία που λέγεται “Μουσουλμανική Αδελφότητα” ορκίζεται να κατακτήσει τον πλανήτη.

ΦΆΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ (5ο μέρος): Εισβολή στην Ευρώπη. Οι πράκτορες, η μέθοδος, η προπαγάνδα και η εξαπάτηση.

26 σκέψεις σχετικά με το “ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Οι βάσεις και οι υποδομές του Ισλάμ στην Ελλάδα (ΦΑΚΕΛΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ 6ο)

  1. Δυστυχώς, θα υπάρχει μια αντίστοιχη έρευνα στα μουσουλανικά έθνη, για το πόσοι χριστιανοί πράκτορες υπάρχουν στο Ιραν, Ιρακ, κλπ, πώς λέγονται, πού μένουν, όπως γίνεταικαι στο παρόν και φυσικά είναι πρόκληση απαγωγής και αποκεφαλισμού από θρησκοληπτικά ανθρωποειδή.

    Το καλό είναι οτι ο Χριστιανισμός εξευρωπαΐστηκε και δεν βλέπουμε σταυροφορίες και θρησκευτικούς διωγμούς στη Γηραία Ηπειρο και καλό θα ήταν εφόσον αποδεχόμαστε οτι ο ορθόδοξος ισλαμισμός είναι απειλή, να χτυπηθεί στη ρίζα του.
    Ποια είναι αυτή;
    Ο οπισθοδρομισμός του!

    Θα διαβάσατε σήμερα την απόλυση Τουρκάλας TVπερσόνας λόγω ντεκολτέ από σύμουλο του Ερντογάν, δλδ σκέψου να έβλεπε ελληνικη TV και Μενεγάκη 🙂

    Και όσο κι αν φαίνεται παράδοξο, αν οι Μουσουλμάνοι -οι εν Ελλάδι- δεν κρατήσουν επαφή με τη χώρα τους ή δεν έχουμε ιμάμηδες-πράκτορες, θα εξευρωπαϊστούν όλοι τους.
    Διότι πολύ απλά ο ευρωπαϊκός τρόπος ζωής και ειδικά ο ελληνικός(που πάντα ήταν γέφυρα Δύσης Ανατολής) θα τους αλλάξει, θα τους ηρεμήσει, και σιγά σιγά μέχρι και το Ραμαζάνι θα αλλάξει! Οπως δλδ έγινε και με τη δική μας Μεγάλη Βδομάδα.
    Κάποτε δεν έβρισκες σουφλατζίδικο για 2 εβδομάδες το Πάσχα, πλέον είναι ανοιχτά και Μ. Παρασκευή!

    Μου αρέσει!

    1. Χρήστος Πλατανιώτης

      Στὴν Ἀγγλία ποὺ εἶναι μιὰ χώρα πού σὲ ἀφομοιώνει πανεύκολα,ὅλοι οἱ ἰσλαμοτρομοκράτες σύν τὸν τελευταῖο ποὺ ἀποκεφάλισε τὸν στρατιώτη εἶναι δεύτερης καὶ τρίτης γενιᾶς.

      Πίστεψέ με,δὲν μπορεῖς νὰ φανταστῆς τὸ μῖσος τους στὸν δυτικὸ χριστιανό.
      Αὐτὸ ποὺ μοῦ εἶχε κάνει ἐντύπωσι ἦταν ὁ φανατισμὸς καὶ τῶν γυναικῶν τους ποὺ μᾶς ἀποκαλοῦν δυτικές πόρνες διότι δείχνουμε πρόσωπο καὶ ἄκρα,τὴν ἴδια ὥρα ποὺ ἡ θρησκεία τους τὶς ἔχει κατώτερες καὶ ἀπὸ ζῶα.

      Αὐτὸ ποὺ λὲς,δλδ νὰ τοὺς κτυπήσης στὴν ὀπισθοδρομικότητά τους,εἶναι οὐτοπία καὶ ἐπικίνδυνη σκέψις.

      Ἄν τοὺς ἀφήσης,θὰ κάνουν πώς ἐνστερνίζονται τὸν δικό σου τρόπο ζωῆς καὶ στὴν κατάλληλη στιγμή ἡ ὁποία θὰ εἶναι, ὅταν νοιώσουν πολλοί καὶ δυνατοὶ,θὰ σοῦ δώσουν τὸ κεφάλι σου στὰ χέρια σου ἐκτὸς ἄν γίνης μουσουλμᾶνος.

      Δὲν εἶναι ἁπλᾶ τὰ πράγματα μὲ αὐτοὺς.

      Θὰ μὲ πῆς ρατσίστρια ἀλλά τοὺς ἔζησα 30 χρόνια καὶ σοῦ λέω τὰ ἑξῆς:
      Βρωμᾶνε,ἀπὸ αὐτὰ ποὺ τρῶνε διότι δὲν πλένονται σχεδὸν ποτέ.
      Ὑποβιβάζουν τὶς περιοχές ὅπου πᾶνε νὰ ζήσουν,π.χ ἄν χαλάση ἡ κουρτίνα στὸ παράθυρό τους κρεμᾶνε ἕνα σεντόνι ρόζ καὶ ἕνα κίτρινο καὶ τὸ ἔχουν ἐκεῖ γιὰ μῆνες(τὸ ἔζησα γμτ).
      Δὲν φροντίζουν τοὺς κήπους τους τοὺς ὁποίους ἔχουν πολλές φορὲς γιὰ ἀποθήκη ἀχρήστων ἀντικειμένων,π.χ ρόδες σαπισμένες,ποδήλατα σπασμένα κ.α πολλά.
      Ὄχι πώς δὲν ἔχουν χρήματα·πολλοί ἔχουν περισσότερα ἀπὸ μᾶς.
      Εἶναι δὲ ὅλο ἀπαιτήσεις καὶ δείχνουν πλέον (διότι ἔγιναν πολλοί)φανερὰ τὸ μῖσος τους.

      Ἐγώ ἀπορῶ πῶς ἀνεχόμαστε ὅλα αὐτὰ τὴν στιγμὴ ποὺ δέν τοὺς καλέσαμε.
      Παραβίασαν τὰ σύνορά μας.
      Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ τὸ ἀνεχόμαστε αὐτὸ;
      Γιατὶ διώξαμε τοὺς Τούρκους σὲ τελευταία ἀνάλυσι;
      Γιατὶ νὰ σκοτωθοῦν τόσοι πρόγονοι ἄν ἦταν νὰ τοὺς ξαναφέρω;

      Ἡ παραβίασις συνόρων εἶναι σὰν
      ἐγώ νὰ σοῦ παραβιάσω τὴν πόρτα τοῦ σπιτιοῦ σου νὰ στογγυλοκαθήσω,νὰ ἀνοίξω τὸ ψυγεῖο σου,νὰ κοιμηθῶ στὸ κρεββάτι σου,στὸ τέλος νὰ ζητήσω καὶ τὰ θηλυκὰ σου γιατὶ ὄχι καὶ ἐσένα.

      Πές μου θὰ τὸ ἀνεχθῆς καὶ θὰ πῆς,ἄς τοῦ μάθω τρόπους γιὰ νὰ γίνη ἄνθρωπος,ἤ θὰ πάρης μιά καραμπίνα νά τοῦ πετάξης τὰ μυαλά στὸν τοῖχο;
      Θὰ κάνης τὸ δεύτερο ἄν δὲν θέλης νὰ σὲ ποῦνε μαλακοπίτουρα.

      Στὴν περίπτωσι τῆς πατρίδας σου ποὺ εἶναι τὸ σπίτι σου ὑπό τὴν εὐρεία τοῦ ὄρου ἔννοια γιατὶ δὲν τὸ κάνεις παρὰ λές ἐμένα ἤ ὅποιον δήποτε ἔχει μὲ μένα τὶς ἴδιες ἰδέες,φασίστα,ρατσιστὴ ἤ κάτι παρόμοιο;

      Κατάλαβε πλέον καὶ ὁ κάθε ἀπληροφόρητος ὅτι αὐτοὶ εἶναι ἔποικοι.
      Εἶναι ἐδῶ γιὰ νὰ ἀντικαταστήσουν τοὺς γηγενεῖς.

      Ὅποιος τοὺς ὑποστηρίξει τὴν στιγμὴ ποὺ λάβουν τὸ σύνθημα γιὰ ἐπίθεσι(διότι θά γίνη)εἶναι ἐθνικὸς προδότης.
      Τὸ ἴδιο εἶναι καὶ ὅποιος τοὺς δώσει τὴν ὑπηκοότητα.

      Υ.Γ

      Ἡ Ἐκκλησία τὸ μόνο ποὺ κάνει εἶναι νὰ τοὺς ταϊζει γιὰ νὰ ἔχουν δυνὰμεις ὅταν θὰ μᾶς κόβουν τὸν λαιμὸ,νὰ κυνηγᾶ τὴν ἀρχαία θρησκεὶα καὶ νὰ φωνάζουν ἐναντίον τῆς ΧΑ.

      Μου αρέσει!

      1. Λόγω εργασίας, έχω δει ό,τι χειρότερο υπάρχει από λαθρομετανάστη και αναφέρομαι και στην περίοδο του μεγάλου μπασίματος 2009-2011.

        Οπως και σε μας, έτσι και σε αυτούς υπάρχουν ποολά καρύδια. Απλώς όπως σωστά λες είναι πιο φανατισμένοι. Ωστόσο τα «αμαρτήματα» που κάνουν είναι πολλά και η θρησκευτικότητά τους είναι για τα μάτια του κόσμου και να το παίξουν καλοί Μουσουλμάνοι.

        Ξαναλέω αναφέρομαι στην Ελλάδα.
        Το καλό είναι οτι δεν έχουν ακόμη καθοδηγητές και όπως λέω και στο αρχικό μου σχόλιο αυτό θα είναι το πρόβλημα. Αν μείνουν ακέφαλοι χωρίς πρακτοράκους, θα είναι εύκολο να αλλάξουν και να εξευρωπαϊστούν.
        Πρόσεξε δεν είπα θα αφομειωθούν.

        Δεν συμμερίζομαι το φόβο σου, θα έλεγα οτι το μεγάλο πρόβλημα για την Ελλάδα είναι οι Αλβανοί και ο εθνικισμός τους.

        Και κάτι ιστορικό, αφού σου αρέσει. Επί 400 χρόνια είχαμε οθωμανική κατοχή, μπορείς να μου πεις αναλογικώς το ποσοστό που εξισλαμίστηκε στην πιο δύσκολη ιστορική περίοδο για τον ελληνισμό;

        Μου αρέσει!

    2. Χρηστο πετας βομβες ασχετοσυνης τις τελευταιες ημερες, και μαλιστα αυταποδεικτης. Ο Χριστιανισμος οταν εξευρωπαιστηκε δημιουργησε την Ιερα εξεταση, τις Σταυροφοριες, την αλωση το 1204 της Πολης απο τους Φραγγους.Οπου ειναι ακομα εξευρωπαισμενος, πχ στους καθολικους βαζουν αλατι στον…αγιασμο για να μην χαλασει, ενω εδω στην φυσικη του κοιτιδα,στην Ορθοδοξια, βαζουμε στα χαλασμενα αγιασμο.Ο,τι αντιφατικο υπαρχει ακομα ειναι απο την εποχη του Οθωνα που θελησε να εξευρωπαισει την Ορθοδοξια. Ο προτεσταντισμος της Γερμανιας ευθυνεται για πολλα στην πολιτικη της απο αυτα που μας ταλαιπωρουν. Οσο για τον διαβολο που ελεγες οτι δεν μπορει να μπει σε καποιον που δεν τον πιστευει, με κουφανες. τΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ?

      Μου αρέσει!

      1. Πρέπει άραγε να «διδαξουμε» τι ειναι «επιπεδο συζητησης»;;
        … τα περι «ορμονων» τι χρειαζονται;; … εαν οχι για εκτροχιασμο της συζητησης;;
        Θα κανω οτι δεν το ειδα, και θα συνεχισω…
        Απο όσα εχω δει στα συγχρονα γεγονοτα, με κορυφαίο τον Γιουγκοσλαβικο Πολεμο, μπορω να πω οτι ο «καθολικισμος» θεωρει μεγαλυτερο εχθρο την «ορθοδοξία» απ, ότι τον Μουσουλμανισμο.
        Απο πλευράς «οφελο-ψυχο-συναισθηματικης» ειναι λογικο :

        «Οι γείτονες που μοιραζονται θεμελια, εχουν περισσοτερα να χωρισουν, παρ’ότι με τον «μακρυνό εχθρο» !!
        Το ειδαμε και στις σχεσεις ΠΑΣΟΚ – ΚΚΕ το ’70 – ’80 … (λολ)

        Πότε οι Καθολικοι ενώθηκαν κατα του μουσουλμανισμου ;;
        Απαντηση :
        Οταν αυτος εφτασε «εξω απο την Βιέννη»

        .

        Μου αρέσει!

  2. Το 1975 στην Γαλλία υπήρχαν 5 μωαμεθανικά τεμένη, τώρα 2400 και έτερα 200 στο στάδιο της οικοδομήσεως!!!
    Αυτό που πρέπει να προσεχθή ιδιαιτέρως είναι « μορφωτικό» κέντρο στο Μοσχάτο Κύπρου 2 και Πειραιώς εγκατεστημένο σε πρώην βιομηχανία επαγγελματικών ψυγείων. Οι σαουδΑραβες επενδύουν πολλά εκ των πετροδολαρίων στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.
    Η θρησκεία του αράπη Μωάμεθ δεν έχει θέση στην Ελλάδα και στην Ευρώπη όπως και οι αράπηδες πιστοί του αραποθεού Αλλάχ.
    Τα σωματεία που περιγράφονται, αν όντως έχουν νομική υπόσταση,τότε υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα με τους δικηγόρους
    που συνέταξαν τα καταστατικά και τους δικαστάς που τα ενέκριναν.

    Μου αρέσει!

  3. H Τουρκία θέλει να διορίζει αυτή τον ιμάμη στην Βόρεια Ελλάδα και εκβιάζει ανοιχτά με τη Σχολή της Χάλκης.
    Δηλ., θέλει ιμάμη πράκτορα, άρα το «αν δεν έχουμε ιμάμηδες-πράκτορες» δεν ευσταθεί.
    Επιπλέον έχω δει εγώ τουρκαλάδες να περιδιαβαίνουν την Φωκ. Νέγρη στην Κυψέλη, να συναντιούνται με κουρεμένα άτομα και να μιλούν στη γλώσσα τους, η δε ΜΙΤ όπως διαβάζω δρά ανεξέλεγκτα , παράλληλα μ΄όλες τις άλλες μυστικές υπηρεσίες, που έχουν κατακλύσει τη χώρα μας.

    Κατά δεύτερο λόγο το ισλάμ είναι πολιτική θρησκεία, με σαφείς επιθετικές παραινέσεις, εκ διαμέτρου αντίθετη προς τη λεγόμενη θρησκεία της Αγάπης – τον Χριστιανισμό, εμπεριέχει δε και άκρως καταπιεστικές οδηγίες για τις γυναίκες τις οποίες χρησιμοποιεί σαν δοχεία ηδονής.
    Διαπαιδαγωγεί τους πιστούς της να εγκληματούν κατά αλλοθρήσκων – των απίστων, όπως λέει – για να πάνε στον παράδεισο όπου τους περίμένουν παρθένες-ουρί!!! Η …παρθενιά είναι γι΄αυτούς θεϊκή…επιβράβευση!
    Επιβαλλει πλήρη έλλειψη σεβασμού σε γυναίκες που δεν είναι μουσουλμάνες, δεν προβλέπει σεβασμό της ανθρώπινης ζωής, προπαγανδίζει τον προσηλυτισμό ή τον θάνατο των απίστων.

    Οι γυναίκες τους , σε εφηβική ή μετεφηβική ηλικία, γεννούν πολλά παιδιά χωρίς να έχουν την παραμικρή ικανότητα να τα διαπαιδαγωγήσουν σωστά. Αγράμματες οι ίδιες, μικρομάνες που αγνοούν τι γίνεται στον έξω κόσμο, πληθαίνουν τον ίσλαμικό «στρατό» της γης συμπεριφερόμενες εντελώς πρωτόγονα και καθιστώντας και τα παιδιά τους ακριβώς το ίδιο.

    Ολα αυτά και πολλά άλλα, δεν επιτρέπουν να αισιοδοξούμε πως θα εγκλιματιστούν ανώδυνα στον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής.
    Για παράδειγμα, στην άλλοτε αποικιοκρατική Αγγλία δημιούργησαν προάστεια αμιγώς μουσουλμανικά και απαγορεύουν στους λευκούς ακόμα κι απέξω να περάσουν.

    Η δική μου σκέψη είναι «κάθε κατεργάρης στον πάγκο του»: Εκείνοι στις μουσουλμανικές χώρες τους κι εμείς στη δική μας, τη μη μουσουλμανική.
    Σκεφτήκατε αν είχαμε πάει εμείς εκεί αν θα μπορούσαμε να έχουμε 65 ή άγνωστο πόσες χριστιανικές κρυφές εκκλησίες;
    Οι θρησκευτικοί πόλεμοι είναι, όπως δείχνει η Ιστορία, οι αγριώτεροι. Και σ΄ένα ανδρόγυνο οι θρησκευτικές έριδες οδηγούν οπωσδήποτε σε διάλυση του γάμου.

    Η πρόοδος της κοινωνίας οδηγεί πάντοτε σε αλλαγές θεαματικές πολλές φορές αλλά δεν προϋποθέτει κατάργηση όλων των παλαιών συστημάτων εκ βάθρων αν έχουν αποδειχτεί ευεπίφορα.
    Και δεν θεωρώ πρόοδο τον εξαναγκασμό των λαών από την παγκοσμιοποίηση και τη ΝΤΠ να συμβιώσουν παρά τις αγεφύρωτες πολιτιστικές, κοινωνικές και θρησκευτικές διαφορές, που τους χωρίζουν.

    Μου αρέσει!

  4. Πρέπει νὰ τιμωροῦνται ἀμείλικτα,ὅσοι τοὺς δίνουν ἐργασία,διαμονὴ καὶ οἴκημα γιὰ χώρους λατρείας.

    Πρέπει νὰ φύγουν ὅλοι.Χθές!

    Μου αρέσει!

  5. Τα «κοσμικα» τους γνωρίσματα ειναι εκ διαμετρου ασυμβατα νε τα δικα μας.
    Τα ‘θεοκρατικα» τους γνωρισματα αποτελουν απειλη για τον Χριστιανισμο -οχι οτι τον εχω σε μεγάλη υποληψη- και αυτο ειναι πασιφανές.
    Και οι μεν «πρώην αποικιο-κρατορίες» (Αγγλοι, Γάλλοι κλπ ) υποχρεώθηκαν (προ EU) τους δεχονται.
    Εμεις ;; …ΤΙ, ΠΟΙΟΣ, ΠΟΤΕ επεισε τον Σαμαρα και Παπουλια να ανοιξουν τα συνορα, πρωτα προς Αλβανους (οχι ΜΟΝΟΝ στα αδελφια μας τους Β.Ηπειρωτες !! ) και μετα προς «καθε καρυδιας καρύδι» με την «πιπιλα» των «ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ»… δυσκολα επιτηρούμενων !!
    Δουβλινα, Λισσαβωνες κλπ τι αραγε ρολο παίζουν… πρεπει να καθισομε να τα διαβασωμε ολα?

    Τελος…
    …κανένας δεν ασχοληθηκε με την ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΥΤΟΥ :
    Πως αυτοι οι «κατατρεγμένοι», «παμφτωχοι», «προσφυγες πολέμου» βρικαν «τα χιλιαρικα Ευρώ» για να πληρωσουν τους δουλεμπόρους ;; Χωρις να υπάρχει κατι που να αποκλειει την μεθοδο του «μισου κιλου ηρωϊνης υπο μάλης», παραδοτέας… εν Ελλαδι !!
    Ενας μονο εγραψε μια «φανταστικη ιστορια» (;;;) η οποια περιεχει «δεμενα φανταστικα στοιχεια» :

    Μετάνάστης στην ίδια μου την χώρα:
    Συζήτηση/συνέντευξη με Αφγανό ισλαμιστή λαθρομετανάστη

    http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2013/02/blog-post_144.html?m=1

    Καληνυκτα

    Μου αρέσει!

    1. Αρκετοί δανείζονται από τοκογλύφους και λαθρέμπουρους σάρκας πουλώντας ακόμη και τη ζωή τους ή των παιδιών τους…
      Για αυτό βλέπεις και παίζει και πολλή απαγωγή και εδώ και στην πατρίδα τους…

      Μου αρέσει!

    2. @ Πλατανιώτη..
      δεν γνωριζω αν το Κορανι τους επιτρέπει «δανισμους» και «δουλίες χρέους»… ισως, παιζει και αυτο !!

      Μου αρέσει!

  6. I was wondering if you ever thought of changing the structure of
    your website? Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with
    it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.
    Maybe you could space it out better?

    Μου αρέσει!

  7. Hello! I know this is kinda off topic however , I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing
    a blog post or vice-versa? My website discusses a lot of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each
    other. If you are interested feel free to send me an email.
    I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!

    Μου αρέσει!

  8. My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the expenses. But he’s tryiong none
    the less. I’ve been using Movable-type on several websites for about a year and am concerned about switching to another platform.
    I have heard great things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

    Μου αρέσει!

  9. What i don’t realize is in reality how you’re not actually much more neatly-liked than you might be right now.
    You are very intelligent. You realize therefore significantly in
    terms of this matter, made me for my part imagine it from
    so many various angles. Its like men and women are not interested except it’s something to accomplish
    with Girl gaga! Your individual stuffs outstanding. Always deal with it
    up!

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.