ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Υπαρκτός σοσιαλισμός στην Ελλάδα!

Οι αγώνες δικαιώθηκαν έστω και αν χρειάστηκε ένας αιώνας!

20131011-092130.jpg

27 σκέψεις σχετικά με το “ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Υπαρκτός σοσιαλισμός στην Ελλάδα!

    1. ο αγωνας τους δικαιωθηκε, σαμπανιες ανοιγουν σε Περισσο και Κουμουνδουρου, ειδικα στον πρωτο που αντιδρουν σε ολα οσα γινονται απο καθολου ως λιγοτερο……

      Μου αρέσει!

  1. «ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ»!!!!

    ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΣΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΡΕ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΑΚΙΑ;;;;

    ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΑΣ! ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ!…. ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ, ΛΑΜΟΓΙΑ!

    Μου αρέσει!

    1. Συγνωμη ρε φιλε τωρα τι ειναι αυτο ? Οπλο η οδοντογλυφιδα ? Κυτα να το μαθεις πρωτα γιατι μεχρι να γεμισεις
      εσυ και να ριξεις θα σε πιασει ….η Συγκυβερνησι .

      Αιντε καυμενο κοπελι ιντα θελεις και ζητας τουτες τις ωρες ? εισαι κουζουλο ?

      Ελα να εκπαιδευτεις στην Κρητη πρωτα και μετα παιξε με τις οδοντογλυφιδες .

      .

      Μου αρέσει!

      1. Μη μου τα αποπαίρνεις τα γενναία πατριωτόπουλα!
        Ξέρεις τι σου κάνουν οι πατριωτάρες έλληνες με μια σφεντόνα;
        Να δεις ήρωες που γίνονται με ένα καλαμάκι από σουβλάκι!

        Μου αρέσει!

      2. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΦΕΝΤΟΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!

        ΙΣΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΟΙ ΕΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΝΑ ΤΑ ΑΓΝΟΟΥΝ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ!

        «ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕ» ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ…

        Μου αρέσει!

      3. Παιδια να κανουμε και λιγο πλακα μην τα παιρνουμε ολα σοβαρα περιθωρια πολλα δεν υπαρχουν. Τα πραγματα ειναι πολυ στριμωκολα.

        Μου αρέσει!

      4. Καλά το είπες οι ΕΛΛΗΝΕΣ!
        ΟΙ νεοέλληνες, ως άξιοι απόγονοι ενδόξων προγόνων, κάνουν σφοδρές συγκρούσεις με τους εχθρούς την πατρίδας κουτρώντας καροτσάκια μέσα στα Lidl
        τους κατατροπώνουν με κάτι υπερσύγχρονα όπλα, πληκτολόγια-ποντίκια π.χ., που χειρίζονται με ιδιαίτερη δεξιοτεχνία και αποτελεσματικότηατα, ίδιως εαν συνδράμει και μία ελληνικότατη κούπα φραπεδιάς!

        Μου αρέσει!

    2. Νικο μισω αυτο που αντιπροσωπευε ο Σταλιν – κι ο Θεος να με συγχωρεσει, μισω και τον ιδιο, δεν μουρχεται να πω με την καρδια μου «Θεος «σχωρες τον» – αλλα διαστρεφεις τα πραγματα. Τα σπιτια πατριωτη ηταν κρατικα ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΜΕΝΕ Ο ΛΑΟΣ ΔΩΡΕΑΝ ,η με ευτελεστατο αντιτοιμο. ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ. Αυτοι συνενοουνται μια χαρα μεταξυ τους, βαζοντας στην ακρη τις διαφορες τους, και μεις ειτε δεν σκεφτομαστε, ειτε αγνοουμε στοιχειωδεστατα πραγματα, ειτε απανταμε ο ενας στον αλλον με ψευτιες, κανοντας τους να κανουν παρτυ! Γιατι να εισαι βεβαιος οτι οι υπαλληλοι τους οχι απλως διαβαζουν τι γραφουμε, αλλα ως και τον ωροσκοπο μας γνωριζουν.

      Μου αρέσει!

  2. σε όλες τις βασιλειες και αυτοκρατορίες η γη ανήκει μέσω αυτοκράτορος στον Θεό και ο αυτοκράτωρ στην παραχωρεί για 99 χρόνια όπως γίνεται στην Αγγλία

    δεν υπάρχει ιδιοκτησία

    αλλά αφού ο εξεληγμένος Έλληνας θέλει να του ανήκει με την βούλα η γη και το σπίτι ας πληρώσει και έναν φόρο ιδιοκτησίας

    Μου αρέσει!

    1. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ!

      Ή ΣΤΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥ «ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ ΜΟΝΑΡΧΕΣ» – ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ Ή ΣΤΗ ΣΤΑΛΙΝΙΚΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ!

      ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΑΜΠΑΛΑΖ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ!…..

      ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ, ΘΕΕ ΜΟΥ!…

      Μου αρέσει!

    2. PAPA, δεν διευκρίνισες εάν υπάρχει παραχωρητήριο, μισθωτήριο ή έστω μια εξουσιοδότηση του/των Θεών στον/στους αυτοκράτορες. Εάν στο μέλλον έχεις και άλλες τέτοιες αναλαμπές, τότε ξάπλωσε και βάλε τα πόδια σου ψηλά. Θα νοιώσεις καλύτερα..

      Μου αρέσει!

      1. είναι γνωστό ότι όταν πεθαίνεις παίρνεις το κτήμα μαζί σου

        το ξηλώνουν και το ρίχνουν μέσα στον τάφο

        γεννιέται ο άνθρωπος και η ιδιοκτησία προσκολλάται πάνω στο δέρμα του και όταν πεθαίνει εξαερώνεται μαζι με τα 21 γραμμάρια

        χαχαχαχχαχαχαχχααχαχαχχα

        Μου αρέσει!

      2. α ναι και όπως είπαμε

        το Ηνωμένο Βασίλειο είναι στον Μεσαίωνα ακόμα που παραχωρεί την γη για 99 χρόνια

        όμως το Ηνωμένο Βασίλειο είναι τόσο προοδευτικό που έχει καταργήσει το χοιρινό για να μην θιχτούν οι φιλήσυχοι μετανάστες εργάτες που κυνηγάει η φασιστική χρυσή αυγή

        οπότε πρέπει κάπως να τα ταιριαξετε αυτά

        Μου αρέσει!

      3. PAPA

        Τὸ leasing μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ 30 ἤ 60 χρόνια καὶ ὄχι μόνο 99,ἀλλά αὐτὸ εἶναι μόνο μέσα στὸ Λονδῖνο.

        Στὰ προάστεια εἶναι freehold.

        Μου αρέσει!

      4. αυτά που αναφέρει ο PAPA για το ιδιοκτησιακό καθεστώς στην Αγγλία, είναι πέρα για πέρα αληθινό ….. σε αυτό βέβαια δεν συμμετέχουν όσοι έχουν ακόμη και τον μικρότερο τίτλο ευγενείας …. αυτοί απλά εξαιρούνται …..

        Μου αρέσει!

    3. Η δίνεις / κληρονομείς την ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ σου όπου εσύ νομίζεις, κάτι που ισχύει και αναγνωρίζεται εδώ και χιλιετίες.
      Όπως παιδιά, συγγενείς, χωρίς να επεμβαίνει το κράτος να στην ΚΛΕΨΕΙ όπως γίνεται τώρα;

      O PAPA μάλλον βγήκε με παρθενογένεση LOL

      Μου αρέσει!

      1. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ! ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ «ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΙ» ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΕΣ ΑΠΕΧΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΙΔΟΚΤΗΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!

        …ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΝΟΧΛΕΙ!…..

        Μου αρέσει!

  3. ο υπαρκτός σοσιαλισμός πέθανε ύστερα από 70 καταπίεσης στην ΣΕ το 1989.

    οι αλήτες σαμαρο-βενιζελο-τσούρνοι τον επαναφέρουν στην Ελλάδα το 2014.

    και το χειρότερο…
    θα αγοράσουν τα πάντα οι ξένοι για ένα κομμάτι ψωμί!

    Μου αρέσει!

  4. Και καλα το ΚΚΕ ,,,το Πασοκ…

    Η Νεα Δημοκρατια??

    Γιατι αποφευγετε να την κρινετε ..και να της χωσετε ΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ (!!!!!!!!!!!!!!!)

    συνσχολιαστες μου????

    Η Παραταξη…που …κορδονωταν ..οτι ηταν ο Φραγμος του κομμουνισμου?

    Η ιδια σημερα δεν κυβερνα ?

    Και τι μας εφερε?

    ε?…..πατριωτττττςςςς!

    Μου αρέσει!

  5. έμαθα ότι ο σύλλογος φίλων εκδοροσφαγέων Αττικής, μοιράζει τσιγκέλια ως υποκατάστατο ξιφολόγχης …. πριν αρχίσουμε να δίνουμε τσιγκέλια στους πενόμενους Έλληνες, μια απορία μου θέλω να μου απαντηθεί, με την ανώτερη δυνατόν βεβαιότητα …. οι φόροι επί του ακινήτου που πληρώνω εγώ βαρύνουν και τους βουλευτές ή έχουν άλλη φορολογική επιβάρυνση ακινήτων ;;;;;;;

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.