Αποκαλύψεις για το παρελθόν Στουρνάρα από τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Μπουραντά.

Στο δεύτερο μέρος οι αποκαλύψεις.

18 σκέψεις σχετικά με το “Αποκαλύψεις για το παρελθόν Στουρνάρα από τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Μπουραντά.

  1. Προσωπικά βλέπω κάποιον που λέει στα παιδιά να πάνε στο εξωτερικό και να αγαπάνε από έξω την πατρίδα τους.
    Κάπου εκεί σταμάτησα…
    Μπορεί να λέει ενδιαφέροντα πράγματα παρακάτω, αλλά όταν βλέπεις ότι έχουν μαζευτεί σύννεφα, μουντίλα, πεσιμισμός, αστραπόβροντα, λογικά σκεπτόμενος βγάζεις την ομπρέλα να προστατευτείς.
    Αν βγήκε ήλιος σε παρακάτω σημείο του βίντεο, δεν το ξέρω

    Μου αρέσει!

    1. πάντως έχει δίκιο στις εκτιμήσεις του, αλλά θα προτιμούσα να προτείνει τρόπους να παραμείνει η αφρόκρεμα ειδικά νέοι εως 35 ετών με πτυχία και μεταπτυχιακά στην πατρίδα τους.
      Δεν έχει άδικο ο άνθρωπος, αλλά ως επιστήμων που είναι μπορεί να προτείνει κάτι, ίσως το κάνει παρακάτω, μην προκαταβάλω κιόλας

      Μου αρέσει!

      1. Έχει δίκιο και αυτός, όπως έχουν δίκιο και μικρά παιδιά, για τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίζονται σήμερα τα πράγματα.
        Δηλαδή, πρέπει να είναι κανείς καθηγητής για να καταλάβει ότι όταν αφαιρείς χρήμα από την αγορά δημιουργείς ύφεση;

        Λύσεις θέλουμε και από θεωρίες έχουμε χορτάσει.

        Μου αρέσει!

    2. Ισως να βλέπει τους Ανάξιους Προδότες που μας Κυβερνούν, και προτρέπει να σώσει, ότι μπορεί να σωθεί. Αν σωθεί.

      Μη ξεχνάμε και τον Ανάξιο Λαό της Πατρίδας μας, στον οποίο ανήκω και γω.

      Ο Πνευματικός κόσμος στη Πατρίδα μας δεν μιλάει, εκτός λίγων εξαιρέσεων.

      Εμείς τους αποδυναμώνουμε, κι αυτοί υπόκεινται σε πιέσεις και διώξεις όπως ένας αξιόλογος γνωστός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

      Αν έβλεπαν ότι ο Λαός μας είχε το τσαγανό να διεκδικήσει ότι του αναλογεί, και μιλάμε απλά για μια ευνομούμενη Πατρίδα/Κράτος, πιστεύω ότι τα πράματα θα ήταν διαφορετικά.

      Πιστεύω ότι το Πανεπιστήμιο ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχει τους περισσότερους αποφοίτους στη κοινωνία μας.
      Και ακολουθούν και τα άλλα λιμά, των άλλων κομμάτων

      Αν δεν καθαρίσει ή κοινωνία όλους αυτούς του αποφθέγματος ΄΄ξέρεις ποιός είμαι εγώ΄΄ καλυτερα να φύγουμε όλοι από δώ. Πράγμα το οποίο πολεμώ.

      Καλό Αγώνα Φίλε. Καθώς και σε όσους Αγωνίζονται μόνοι τους.

      Και δεν εννοώ το Πληκτρολόγιο του olympia.gr (Διευκρίνηση γι όσους την χρειάζονται)

      Μου αρέσει!

      1. Φίλε Διχαστικέ, ανέφερα παρακάτω ένα παράδειγμα εξαίρετου καθηγητή, που δίνει στους φοιτητές του τη δυνατότητα να κάνουν πρακτική άσκηση.
        Απάντησα και στην Αφροδίτη, ότι στο όνομα της αλλαγής του παραγωγικού μας μοντέλου και της στροφής σε εξωστρεφείς δραστηριότητες, δεν θα πρέπει να προτείνεται η κατάρρευση των άλλων οικονομικών μορφών εργασίας, διότι κάτι τέτοιο συνιστά απολυτότητα και φενάκη.

        Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι ότι επειδή ακριβώς ζούμε σε δύσκολους καιρούς, πολλοί βγαίνουν και βρίζουν το πολιτικό σύστημα ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τους ίδιους.
        Ενώ άλλοι έλεγαν από καιρό κάποια πράγματα και μάλιστα με τεκμηρίωση και βάθος (π.χ αξιόλογος καθηγητής Κοντογώργης).

        Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτοί που μας έσυραν στο μνημόνιο, είναι και άλλες δυο κατηγορίες πιο επικίνδυνες και θα έλεγα ύποπτες.

        α) οι εκμεταλλευόμενοι -αντιμνημονιακοί- τον πόνο του κόσμου, για λόγους αυτοπροβολής, που δεν αγγίζουν τα προβλήματα στην βάση τους και που πολλές φορές αποτέλεσαν μέρος του προβλήματος.

        β) Εκείνοι που, φασιστικά λειτουργούντες, εκμεταλλέυτηκαν τον δημοσιονομικό εκτροχιασμό για να επιβάλλουν ασύδοτα την πιο άδικη πολιτική, αλλά επουδενί δεν άγγιξαν τις αιτίες του προβλήματος (από τον ΓΑΠ μέχρι τον Στουρνάρα, ο οποίος Στουρνάρας μάλιστα παριστάνει και τον τιμητή, όπως και ο Βενιζέλος που χτύπαγε το χέρι στο τραπέζι απέναντι στην κοινωνία).

        Χρόνια στην Ελλάδα έχουν αναδειχθεί κάτι «ειδικοί» επαγγελματικού προσανατολισμού, που αφενός παρουσιάζουν πρόσκαιρες ευκαιρίες απασχόλησης του συρμού(βλ. παιδαγωγικές σπουδές) και αφετέρου καλλιεργούν κλίμα απαισιοδοξίας για τους νέους που θέλουν να σπουδάσουν αυτό που αγαπάνε.
        Η απάντηση σε όλους αυτούς πρέπει να είναι μία.
        Ο κάθε νέος άνθρωπος να σπουδάσει αυτό στο οποίο έχει έφεση.
        Αν δεν έχει έφεση σε κάποιες ιδιαίτερες σπουδές, ας μάθει μια τέχνη που αγαπάει και τον προσελκύει ή σε ένα άθλημα.
        Ό, τι άλλο είναι κουτοπονηριά.
        Ο ιδανικότερος επαγγελματικός προσανατολισμός θα ήταν ο καθένας, εφόσον ασχολείται με κάτι που αγαπάει, να το καλλιεργήσει τόσο υψηλά και τόσο αποτελεσματικά, ώστε να καινοτομήσει και να προοδεύσει.
        Όλοι χρειάζονται λοιπόν στην πατρίδα μας!
        Γεωπόνοι, κτηνοτρόφοι, τουριστικοί υπάλληλοι, γιατροί, μηχανικοί, μάνατζερς, πολιτικοί επισήμονες, μαθηματικοί….
        Το έργο των καθηγητών, είναι να τους υποκινούν, να τους καλλιεργούν επιστημονική συνείδηση και να μην τους κάνουν να σιχαίνονται τις σπουδές τους, διασφαλίζοντάς τους παράλληλα συνθήκες ασφάλειας και δημιουργικής έμπνευσης.
        Πάντως όχι να τους νουθετούν να σπουδάσουν …παιδαγωγικά (μια κατά τα άλλα πραγματικά σπουδαία επιστήμη) επειδή το πασοκιστάν αποφάσισε να διορίζει αβέρτα-κουβέρτα, μέχρι που οι διορισμοί μπούκωσαν και κάποιοι έμειναν αμανάτι.
        Και πάντως δεν πρέπει να τους παροτρύνουν να φύγουν από τη χώρα τους!
        Σε ό, τι αφορά το ολυμπία και το κάθε ολυμπία, έχω την άποψη ότι είναι το μέλλον, είμαστε στην εποχή του διαδικτύου, τα παραδοσιακά και διατεταγμένα ΜΜΕ έχουν ξοφλήσει.
        Μπορεί να εκφραστεί καλύτερα -όχι τέλεια- η γνώμη της κοινωνίας, αλλά και να προοδεύσει ο πλουραλισμός στην ενημέρωση και στην επισμόρφωση του κόσμου.
        Είναι και αυτό μια -τρόπον τινά- επανάσταση, χωρίς φυσικά να υποστηριζω ότι η επανάσταση αφορά σε σχόλια και συζητήσεις, που κάνουμε εμείς εδώ πέρα, αυτό έλειπε…

        Μου αρέσει!

      1. Τι έκανε στην πράξη, όμως αυτός και όχι μόνο αυτός, για να εμποδίσει από το πόστο του την μετανάστευση των νέων;
        Για πολλοστή φορά αναφέρω το παράδειγμα του τμήματος διοικ. επιστήμης και τεχνολογίας της ΑΣΟΕΕ, που εξασφαλίζει υποχρεωτική πρακτική άσκηση για τους φοιτητές του, ώστε να αποκτήσουν εμπειρίες και να μπουν σε καθεστώς έμπρακτης αξιολόγησης αλλά και να υποκινηθούν, να πωρωθούν με αυτό που σπουδάζουν.
        Αυτή είναι πραγματική βοήθεια.
        Δεν μου αρέσουν τα δακρύβρεχτα των «αντι-«.
        Εδώ που φτάσαμε χρειάζεται έμπρακτη βοήθεια, να κατέβουν από το καλάμι οι πολυπράγμονες καθηγηταράδες, οι διάφοροι «γκουρού» και να ασχοληθούν με τους φοιτητές τους, να τους πάρουν σε ερευνητικά προγράμματα, να απαιτήσουν αντί για βλακείες τα έσοδα των σχολών ή του ΕΣΠΑ να πηγαίνουν στην διασύνδεση των σπουδών με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις για όλους τους φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου., να φτιάξουν ερευνητικές ομάδες με επικεφαλής καθηγητές και συνεργάτες φοιτητές κλπ…

        Μου αρέσει!

  2. «Τα παιδιά μας είναι πάρα πολύ έξυπνα» άκουσα τον καθηγητή να τονίζει και στέκομαι σ΄αυτό, επειδή αισθάνομαι ενοχές που δεν συνέβαλα , ως ώφειλα, να δώσω τις ευκαιρίες που δικαιούνται σ αυτά τα παιδιά. Τα δικά μας παιδιά, τα ελληνόπουλα.
    Εχω κι εγώ ευθύνες, όπως όλοι μας, που υπάρχουν αυτοί οι ανεκδιήγητοι πολιτικοί, οι οποίοι υπόσχονται ν΄αρχίσει να…γυρίζει ο τροχός μετά από 10, 20 ή και περισσότερα χρόνια.
    Τους διατηρώ στις θέσεις τους, τους επιτρέπω να …βγάζουν τη γλώσσα στα παιδιά μας σα να τους λένε «όταν φτάσεις στο 40-50 σου ίσως μπορέσεις να βρεις μια δουλειά»!!!

    Και θά διπλασιαστούν οι ατομικές μου ευθύνες – κι ολονών μας – αν παρασυρθούμε και στηρίξουμε κάτι νέα «πολιτικά» σχήματα. Τα… μαγειρεύουν τα πιο κουρελιασμένα λόγω διαφθοράς και αποφοράς παλαιά δήθεν πολιτικά αλλά γκαγκστερικά στην πραγματικότητα «υλικά».

    Η νέα μας γενια, η προδομένη από ΕΜΑΣ γενιά για χατήρι του «λεφτά υπάρχουν», η συκοφαντημένη ως καφενόβια κι ασυναίσθητη γενιά, έτσι όπως ευτύχησα να την κουβεντιάσω και να την παρατηρήσω είναι για μένα «σπουδαία γενιά».
    Ξέρει τι φταίει, ξέρει τι θέλει, ξέρει ν΄αγωνίζεται και είναι αυτή που θα μας φέρει την πολυπόθητη Ανατροπή.

    Μου αρέσει!

  3. Ξέρετε ποιος είναι αυτός ο μαϊντανός? Καθηγητής από αυτούς που λυμαίνονται τον χώρο και εκμεταλεύονται την θέση τους. Ερευνητικά πατάτας, σε 500 επιτροπές και διοικήσεις και σχεδόν πάντοτε απών από το Πανεπιστήμιο, τον περισσότερο χρόνο του προσπαθεί να ανελιχθεί πολιτικά, διευθυντής μεταπτυχιακού προγράμματος MBA της πλάκας με 8000 δίδακτρα που πηγαίνει τους φοιτητές στο Μιλάνο για fashion ή στην Ελβετία για σκι για να τους στραβώσει. Είναι τόσο αποτυχημένος που έξω από το γραφείο του το μόνο που έχει είναι αποκόμματα από πληρωμένα άρθρα εφημερίδων για τα βιβλία που βγάζει. Γιατί ξέχασα να πω ότι νομίζει ότι είναι και Καζατζακης.

    Μου αρέσει!

  4. Μια ακόμη επισήμανση που αφορά σε μεγάλο κομμάτι του καθηγητικού κατεστημένου, ιδίως κάτι «εκσυγχρονιστών», «κεντροαριστερών» συστημικών καθηγητών.
    Παρακολουθούσα έναν καθηγητή του μάνατζμεντ (εκπομπή της Σ. Κλιμάκη στον ΣΚΑΙ), δεν θυμαμαι το όνομά του, θυμάμαι το τμήμα (Διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας), που είχε διαμορφώσει ένα υγιές περιβάλλον για τους φοιτητές του, τους οποίους προετοίμαζε ως μελλοντικούς επιστήμονες και όχι ως αγχωμένους φοβικούς φοιτητές, που δεν ήξερα τι τους ξημερώνει.
    Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν είχε διασφαλίσει πρακτική εξάσκηση για όλους στο εν λόγω τμήμα!
    Δεν περιορίστηκε δηλαδή στα φληναφήματα των συγγραμμάτων, αλλά προώθησε την ολιστική έρευνα και τον συνδυασμό γνώσεων και εμπειριών.
    Και αναρωτιέμαι…
    Ανέλαβαν οι άλλοι «καθηγητές» αντιστοιχες πρωτοβουλίες ως υπέυθυνοι σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, ώστε να μην μαραζώνουν οι φοιτητές και να μην είναι αδιάφοροι, αλλά δημιουργικοί και με αίσθημα ευθύνης;
    Δε νομίζω…
    Μόνο τις φοιτητικές παρατάξεις κοίταζαν να πρμοδοτήσουν εξάγοντας «επιστήμονες» που δεν ξέρουν τι τους γίνεται, αλλά είναι τίγκα στις περγαμηνές και στις θέσεις
    Έκαναν τίποτα για να κρατήσουν στην Ελλάδα τους νέους έλληνες;
    Τον Στουρνάρα κάθε νουνεχής άνθρωπος τον ελεεινολογεί όπως και το αισχρό πολιτικό σύστημα συνολικά.
    Η προτροπή να φύγουν οι νέοι είναι ΛΑΘΟΣ!
    Πρέπει να νικήσουμε με δημιουργικότητα και θάρρος, όχι με φοβίες και απαισιοδοξία.
    Η πατρίδα έχει προοπτικές και δεν πρέπει να απογοητεύεται κανείς, επειδή μας κυβερνούν ανεπαρκείς και δόλιοι κομματάρχες

    Μου αρέσει!

    1. Υ.Γ
      Και είναι λογικό οι νέοι να μην βρίσκουν εργασία, όσο έξυπνοι και ικανοί και αν είναι.
      Έχουν χαντακωθεί από τις συντεχνίες-συνδικάτα, δεν τους έχει δοθεί η ευκαιρία να εργαστούν πρακτικά, τους έχουν πετάξει στο κενό και τώρα τους λένε …φύγετε!!!!!!!!

      Όχι μάγκες…
      ΝΑ μείνετε!
      Να μείνετε και να διεκδικήσετε την αξία και το χαμένο ταλέντο σας…

      Μου αρέσει!

      1. Απλέ Πολίτη, να μείνουν όπως έχει σήμερα η κατάσταση, θυσία στον Σαμαρά, το Στουρνάρα και τους λοιπούς στούρνους;
        Ας κάνουμε κάτι εμείς οι μεγαλύτεροι για να μπορέσουν αυτά να μείνουν: ας τους διασφαλίσουμε το δικαίωμα στην Εργασία και τη Ζωή.
        Η ψήφος μας σε τούτη τη συγκυρία θα είναι καταλυτική και για μας και για τα παιδιά μας.

        Μου αρέσει!

  5. Μοῦ κάνει ἐντύπωση ὅτι αὐτὸ ποὺ κράτησαν ὅλοι εἶναι τὸ «νὰ φύγουν ἔξω τὰ παιδιά».
    Ὅμως ὁ ἄνθρωπος δὲν εἶπε αὐτό καὶ εἶναι κρίμα ποὺ ἀκόμα δὲν ἔχομε μάθει νὰ ἀκοῦμε.

    Εἶπε ὅτι ἡ μισθωτὴ ἐργασία (δημοσίου καὶ ἰδιωτικοῦ τομέα) δὲν εἶναι λύση γιὰ τὸ μέγεθος τῆς παρούσης ἀνεργίας. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ καὶ ὅποιος δὲν τὸ βλέπει ἐθελοτυφλεῖ.

    Ἂρα, δύο λύσεις γιὰ ἐξεύρεση ἐργασίας ὑπάρχουν πρακτικά (εἴτε μᾶς ἀρέσει εἴτε ὄχι): (α) τὸ ἐξωτερικὸ καὶ (β) τὸ νὰ προσπαθήσει ὁ νέος νὰ δημιουργήσει ὁ ἴδιος τὴν θέση ἐργασίας του αὐτενεργῶντας, ψάχνοντας, δοκιμάζοντας ἀκομα καὶ ἀποτυγχάνοντας, ἀλλὰ ἐπιμένοντας καὶ πάντως ἀναλαμβάνοντας πρωτοβουλία. Κοινῶς ἡ λύση δὲν εἶναι ἀπαραιτήτως ὁ ξενιτεμός, ἀλλὰ ἡ πρωτοβουλία καὶ ἡ θέληση.

    Αὐτὸ τὸ δεύτερο εἶναι πολὺ σημαντικὸ καὶ ἀπορῶ ποὺ κανεὶς δὲν τοῦ ἔδωσε σημασία.

    Μου αρέσει!

    1. Εἶπε ὅτι ἡ μισθωτὴ ἐργασία (δημοσίου καὶ ἰδιωτικοῦ τομέα) δὲν εἶναι λύση γιὰ τὸ μέγεθος τῆς παρούσης ἀνεργίας. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ καὶ ὅποιος δὲν τὸ βλέπει ἐθελοτυφλεῖ.

      Λάθος…

      Σαν καθηγητής μάνατζμεντ θα έπρεπε να λέει ολοκληρωμένη την αλήθεια.
      Πολλοί, λ.χ που τρόμαζαν τον κόσμο για την επαγγελματική προοπτική της επιστήμης που επέλεγαν σα σπουδάσουν, αποθαρρύνοντάς τους, τώρα βγαίνουν και παριστάνουν τους επαναστάτες της δραχμής, αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα….

      Μια ολοκληρωμένη λοιπόν και έντιμη στάση θα έπρεπε να είναι η εξής:

      1. Η Ελλάδα θα πρέπει να ενισχύσει τους τομείς της εξαγωγικής της βάσης και άλλων προνομιακών της δυνατοτήτων(ναυτιλία, τουρισμός, κ.λπ….) αφενός

      2. Η υπαλληλία θα πρέπει να στηριχτεί σε υψηλή παραγωγικότητα και προοπτική, αφετέρου

      Έχει ενδιαφέρον έκθεση της ειδικής σε θέματα επαγγελματικής προοπτικής Λίντα Γκράτον «το τέλος του μεσαίου μάνατζερ», που αφορά στις προοπτικές εργασίας των στελεχών.

      Συνεπώς, απαισιόδοξες σειρήνες περί …τέλους της μισθωτής εργασίας και απολυτότητες, απλά δεν έχουν βάση.
      Το να βελτιωθεί επιστημονικά και με βάση τις προοπτικές που αναδύονται παγκόσμια η μισθωτή εργασία, θα έπρεπε να είναι η κατεύθυνση του καθηγητή και όχι το να λέει «φύγετε έξω» στους νέους.
      Δεν υπάρχει μαύρο και άσπρο, ο καθένας πρέπει να εξειδικεύεται σε ό, τι είναι ικανός.
      Ούτε μας είναι άχρηστο το τεράστιο ανθρώπινο κεφάλαιο που διαθέτουμε σαν χώρα.
      Και ξαναρωτάω…
      Μια οικονομία μπορεί να είναι μονόχνωτη και απόλυτη, στηριζόμενη σε τομείς που όλοι τάχα ανακάλυψαν πρόσφατα;
      Ένας απέραντος βλακώδης επαγγελματικός προσανατολισμός χωρίς βάθος θα μας κατευθύνει μια ζωή από «ειδικούς»;
      Γιατί κάποιος αξιόλογος καθηγητής συμβάλλει στο να αναδείξει υψηλής ποιότητας νέους επιστήμονες σε χώρους όπως η διοικητική επιστήμη και τεχνολογία σε αντίστοιχο πανεπιστήμιο για τους φοιτητές του και άλλοι δεν μπορούν να το κάνουν;

      Είναι δυνατόν να λέμε ότι δεν χρειάζονται οι τάδε και οι δείνα;
      Με πρόσχημα την -όντως υπαρκτή- ανάγκη για αλλαγή του παραγωγικού μας μοντέλου;

      Μην παραμυθιαζόμαστε, όλοι χρειάζονται!
      Αρκεί να μην γίνεται τίποτα με μέτριο τρόπο.
      Το ζήτημα είναι να στηριχθούν οι άνεργοι και η οικονομία γενικότερα με την προώθηση εξωστρεφών δραστηριοτήτων, όχι να υποβαθμιστούν οι τωρινές.
      Μην λέμε ό, τι να ‘ναι έτσι αβίαστα!

      Μου αρέσει!

  6. Επειδή είχα την υπομονή να ακούσω ολόκληρη την ομιλία του Μπουραντά έχω να πω πως η λεπτομέρειες δείχνουν πολλά.Κόμμα που δεν παίρνει αρνητική,έστω και με χαμηλούς τόνους,θέση στον λαθροεποικισμό της χώρας συναινεί στις παγκόσμιες ελίτ και στα σχέδιά τους και είναι απλώς άλλο ένα καθεστωτικό κόμμα.Αυτό να το θυμάστε πάντα αλλά να θυμάστε και τους Καρατζαφέρηδες με τα παραμύθια τους οι οποίοι ήταν (ηλίου φαεινότερο για όσους καταλαβαίνουν) κι αυτοί δικοί τους.Με ξένισαν αρνητικά οι χαρακτηρισμοί του για τη Χρυσή Αυγή λες και άκουγα δελτίο του σκάϊ.Δεν διαφώτισε αν είναι συστημικό ή όχι το κόμμα αυτό(η χρ.αυγή),πράγμα που είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝ σήμερα όχι μόνο για τη Χρ.Αυγή αλλά για κάθε πολιτικό σχηματισμό.Εν ολίγοις ως πρώτη εντύπωση άλλο ένα συστημικό κόμμα που «είδε φως και μπήκε» είτε επειδή κάποιοι το έβαλαν είτε για ίδια κέρδη.
    Τζήμερος style με λιγότερο πρόκληση και ταλέντο.Όλοι δικοί τους είναι.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.