Προς Θεού, στάση πληρωμών και έξοδο από το ευρώ τώρα…

merkel_vroxi_538_355Τώρα πια μπορούμε να δούμε τα γεγονότα από μια χρονική απόσταση και χωρίς την καταστροφολογία με την οποία μας βομβάρδιζαν στις αρχές του 2010 τα μνημονιακά ΜΜΕ, τρομοκρατώντας μας ότι δήθεν θα χάσουμε τη βολή μας. Ας δούμε λοιπόν τι θα γινόταν αν η ελληνική κυβέρνηση έκανε στάση πληρωμών την Άνοιξη του 2010 και γυρίζαμε τότε στη δραχμή και ας δούμε που φτάσαμε σήμερα.

Πρώτον, θα κατέρρεαν μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες που κατείχαν ελληνικά ομόλογα. Αυτό θα οδηγούσε σε εξέγερση των ευρωπαϊκών λαών που θα έχαναν τις καταθέσεις τους και σε κατάρρευση κυβερνήσεων, κομμάτων και πολιτικών συστημάτων. Θα ακολουθούσε γενικότερος αναβρασμός και πιθανότατα κατάρρευση της ευρωζώνης.

Δεύτερον, θα ήταν υποχρεωμένες οι ξένες τράπεζες και άλλοι ιδιώτες που κατείχαν ελληνικά ομόλογα, να έλθουν στα ελληνικά δικαστήρια και να κριθούν με το ελληνικό δίκαιο, κάτω όμως από τις έκτακτες συνθήκες διάσωσης του ελληνικού κράτους. Αντί γι’ αυτό μετατράπηκαν τα ιδιωτικά χρέη σε διακρατικά, υπήχθησαν κάτω από το αγγλικό δίκαιο και θα κριθούν, αν δεν πληρώσουμε τώρα, από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Αργότερα κουρεύτηκαν μόνο τα ομόλογα που είχαν οι ελληνικές τράπεζες, τα ασφαλιστικά ταμεία, τα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία, οι μικροομολογιούχοι κ.λ.π. ενώ προηγουμένως δόθηκε χρόνος στις μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες να ξεφορτωθούν τα ελληνικά ομόλογα, τα οποία φορτωθήκαμε εμείς και κάποια αρπακτικά funds.

Τρίτον, θα είχαμε επιστρέψει σε εθνικό νόμισμα από την Άνοιξη του 2010. Θα υποφέραμε μεν στην αρχή από έλλειψη εισαγόμενων  αγαθών, αλλά σήμερα θα ήταν ορατά πλέον τα σημεία της εγχώριας ανάκαμψης, αφού θα αναγκαζόμασταν να στύψουμε ακόμα και τις πέτρες για να επιβιώσουμε.

Τέταρτον, θα γινόταν οπωσδήποτε έλεγχος του επαχθούς και απεχθούς χρέους και θα ανακαλύπτονταν όλες οι κλοπές του ελληνικού χρήματος από Έλληνες και ξένους..

Πέμπτον, θα είχε καταρρεύσει ολόκληρο το παλιό κομματικό σύστημα και κυρίως οι εγχώριοι κρατικοδίαιτοι ολιγάρχες που ελέγχουν αυτό το σύστημα, ενώ θα άρχιζαν να αναπτύσσονται νέες πραγματικές παραγωγικές δυνάμεις στην ελληνική κοινωνία.

Αντί για τα πιο πάνω τι έχουμε σήμερα;

Διασώθηκαν οι ευρωπαϊκές τράπεζες, τα χρήματα των ευρωπαίων καταθετών, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και κυρίως διασώθηκε η ευρωζώνη και το ευρώ. Διασώθηκε επίσης το απόλυτα υπεύθυνο ελληνικό πολιτικό σύστημα, η ντόπια παρασιτική ολιγαρχία και αντί για οποιαδήποτε παραγωγή και ανάπτυξη, έχουμε αποχώρηση από τη χώρα των παραγωγικών επιχειρήσεων και των Ελλήνων επιστημόνων. Φυσικά καμία ανάπτυξη δεν φαίνεται στον ορίζοντα, η χώρα μας οδηγείται στο ξεπούλημα, ο λαός στην εξαθλίωση και τον εξανδραποδισμό και έχουμε από πάνω μας και τους ευρωπαίους να μας λένε ότι η επιτήρηση θα συνεχιστεί μέχρι το 2064 και βλέπουμε.

Τι λέτε λοιπόν; Κάναμε καλά που υπογράψαμε μνημόνια το 2010; Μπορούμε έστω να φύγουμε σήμερα από το ευρώ;

Μπορούμε. Ακόμα και σήμερα είμαστε στην ίδια περίπου περιουσιακή θέση που ήμασταν το 2010, αν εξαιρέσουμε τη μείωση των εισοδημάτων και την αύξηση του δημοσίου χρέους. Ακόμα δεν έχουμε χάσει σημαντικές δημόσιες αλλά και ιδιωτικές περιουσίες. Μέχρι στιγμής έχουμε μόνο πρόβλημα ρευστότητας, το οποίο δημιουργεί το κοινό νόμισμα. Όμως αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, το πρόβλημα ρευστότητας θα μετατραπεί σε περιουσιακό πρόβλημα. Θα οδηγηθούμε σε απώλεια δημόσιων περιουσιών μέσω του ξεπουλήματος και σε απώλεια ιδιωτικών περιουσιών μέσω της βαρύτατης φορολογίας, χωρίς μάλιστα να αποκλείεται και «κούρεμα» των καταθέσεων. Όλα αυτά θα μας οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην εξαθλίωση και εξαφάνιση.

Τώρα ακόμα πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε στάση πληρωμών και να φύγουμε από το ευρώ. Προς Θεού, είναι η μόνη λύση. Από τη στιγμή που δεν έχουμε τη δύναμη να ελέγξουμε το νόμισμα είμαστε εξαρτημένοι και χαμένοι. Δεν πρέπει να ξεγελιόμαστε με τα διάφορα «τούνελ» από τα οποία δήθεν βγαίνουμε. Αυτά θα μας λένε και έπειτα από 50 χρόνια!!! Δεν υπάρχει τρόπος εξόδου από την κρίση μιας οικονομίας που δεν παράγει τίποτα, αν δεν διαγράψει τα χρέη της και δεν αναγκαστεί να παράξει.  Μπορεί φυσικά σήμερα αυτά τα χρέη να είναι διακρατικά και αυτό να επιβαρύνει τους ευρωπαίους φορολογούμενους, αλλά τώρα πλέον η Ευρωζώνη θα το αντέξει γιατί δεν θα κινδυνεύσουν να καταρρεύσουν οι ευρωπαϊκές τράπεζες και να χαθούν περιουσίες. Τουλάχιστον έτσι αφήνουν να εννοηθεί. Ναι μεν θα στραφεί εναντίον μας η μήνη των ευρωπαϊκών λαών, αλλά αυτό θα ξεπεραστεί γρήγορα. Προέχει να επιβιώσουμε και να μην εξαφανιστούμε εμείς ως Έθνος. Μπορεί να στεναχωρήσουμε τους Ευρωπαίους, όμως αν και τους σώσαμε με δική μας εξαθλίωση, εκείνοι, όχι μόνο δεν θέλουν να μας βοηθήσουν, αλλά θέλουν να κερδοσκοπήσουν κι από πάνω από τις περιουσίες μας. Έτσι όμως, χωρίς αλληλεγγύη μεταξύ των λαών, δυστυχώς δεν μπορεί να σταθεί το ευρωπαϊκό οικοδόμημα. 

Ναι θα καταρρεύσει το κομματικό σύστημα και η παρασιτική κρατικοδίαιτη ολιγαρχία. Αυτό όμως περισσότερο με καλό μοιάζει παρά με κακό.

Ναι θα υπάρξει πληθωρισμός. Όμως σήμερα καταρρέουν οι αξίες των περιουσιακών μας στοιχείων και μειώνονται δραματικά τα εισοδήματά μας. Αυτό αλήθεια τι είναι; Δεν είναι μια δραματική εσωτερική υποτίμηση χωρίς κανένα ορατό όφελος;

Ναι θα αναγκαστούμε να εργαστούμε, να στύψουμε την πέτρα για να ζήσουμε, αλλά θα είναι η δική μας πέτρα και θα την στύψουμε εμείς. Δεν θα μας κλέβουν και θα μας στύβουν οι ξένοι. Μόνο έτσι θα βάλουμε τις πραγματικές βάσεις για αυτοδύναμη ανάπτυξη. Θα πάψουμε να περιμένουμε τα διεθνή κοράκια να έρθουν να επενδύσουν και να κλέψουν τον πλούτο μας.

Ναι υπάρχει ενδεχόμενο να βάλουν την Τουρκία να δημιουργήσει θερμό επεισόδιο, αλλά αφενός θα είναι αυτοί οι υπεύθυνοι (εμείς κάναμε το χρέος μας, όσο μας επέτρεπαν οι δυνάμεις μας),  αφετέρου είναι προτιμότερο να αγωνιστούμε, παρά να εξαφανιστούμε σιγά σιγά με τα χέρια κάτω. Κανένας λαός δεν χάθηκε γιατί έχασε σε έναν πόλεμο (αν τυχόν συμβεί κάτι τέτοιο). Χάθηκε όταν παρήκμασε οικονομικά. Θέλουμε άραγε να χαθούμε;

Πέτρος  Χασάπης

 

 

107 σκέψεις σχετικά με το “Προς Θεού, στάση πληρωμών και έξοδο από το ευρώ τώρα…

    1. Όχι, απ΄»αυτά» δεν έχουμε και είναι προφανές (στην συντριπτική πλειοψηφία αναφέρομαι, γιατί εξαιρέσεις υπάρχουν ευτυχώς), αλλά έχουμε καταθέσεις, ακίνητα, περιουσία, πισίνα, γιακούζι, play room, «προστάτες», connais, διαπλεκόμενους, απευθείας μικροαναθέσεις, πρετεντέρηδες, παπαδημήτριδες, στάϊδες, καμπουράκηδες, κωνστάδες, μητσοτάκηδες, σαμαράδες, βενιτζέλους, γκούβελους, παπαρηγάδες, τσιπράδες, καρατζαφέρηδες και πολλούς ακόμα Εφιάλτες, Ράλληδες, Πικραμένους, Παπακωνσταντίνους και άλλους Νενέκους, δόξα τω Θεώ !!!!!!!

      Μου αρέσει!

    2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΖΑΚΗ, ΤΑ ΛΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ΗΣΟΥΝ ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩ, ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΟΛΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ……ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ…… ΚΑΙ ΟΙ 300 ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ….. ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ…….ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΜ……ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΓΧΡΟΝΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ..!!! ΤΟΥ 21 ΑΙΩΝΑ.

      Μου αρέσει!

    1. Μα αφού ΓΑΠ ήθελε ο λαός, γιατί να του τον στερήσουν;
      Θυμάμαι σε ένα video με τα top 10 άτομα που ψηφίσανε πασόκ να λέει ένας «ψηφίζω ΓΑΠ γιατί είναι ο τύπος που μου αρέσει, ο τύπος που μου πάει», λες και μίλαγε για μάρκα σαμπουάν κατά της τριχόπτωσης.
      Αυτοί ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ!

      Μου αρέσει!

  1. Ναι υπάρχει ενδεχόμενο να βάλουν την Τουρκία να δημιουργήσει θερμό επεισόδιο, αλλά αφενός θα είναι αυτοί οι υπεύθυνοι (εμείς κάναμε το χρέος μας, όσο μας επέτρεπαν οι δυνάμεις μας),

    Αυτη ειναι η φραση κλειδι.Η Αργεντινη δεν εχει διπλα τουρκια και την παιρνει για μαγκιες οποτε για μας μονο η ρωσια μπορει–ᾱν την συμφερει— να μας δωσει στρατιωτικη καλυψη , κανενας αλλος.Αρα ψαχνουμε να βρουμε κομμα που τα βρισκει με τους ρωσους.
    Ερωτημα ποιο ειναι αυτο το κομμα , τωρα , οχι εχθες??

    Μου αρέσει!

    1. Οταν καίγεται το σπίτι του γείτονά σου (αν και είμαστε λίγο μακρυνοί γείτονες) , περίμενε να καεί και το δικό σου , λέει μια παροιμία

      Μου αρέσει!

      1. Ετσι κι αλλιώς τα σπίτια μας ανήκουν στη Μέρκελ.

        Οπόταν. Άμα καεί το σπίτι του γείτονα (αν και είμαστε λίγο μακρινοί γείτονες) θα καεί και το δικό του.

        Λογικό.

        Μου αρέσει!

      1. Άρη, έχεις την εντύπωση πως επειδή γκρεμίστηκε το τείχος η νοοτροπία των BRD έχει αλλάξει; Διαμαρτύρονται συνεχώς για τα προνόμια που τους έχουν δώσει και τους αποκαλούν DDR!

        Μου αρέσει!

    2. ΤΟ….ΝΤΟΜΙΝΟ, ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΗΓΕΤΗ!
      ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΙΡΗΝΙΣΤΗ
      ΟΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ!
      ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ
      ΗΤΑΝ «ΚΑΛΟ» ΚΟΡΙΤΣΙ….ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ – ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ….

      Μου αρέσει!

  2. Μηπως να επιστρεψει ο Giorgos GAP καθηγητης σε business school (διεθνης τουριστας),! για να τελειωσει το δημοψηφισμα που ακυρωσε.???

    Μου αρέσει!

  3. ……Τρίτον, θα είχαμε επιστρέψει σε εθνικό νόμισμα από την Άνοιξη του 2010. Θα υποφέραμε μεν στην αρχή από έλλειψη εισαγόμενων αγαθών, αλλά σήμερα θα ήταν ορατά πλέον τα σημεία της εγχώριας ανάκαμψης, αφού θα αναγκαζόμασταν να στύψουμε ακόμα και τις πέτρες για να επιβιώσουμε…..

    Με τα δεδομένα που αναφέρεις , τότε θα αναγκαζόμαστε να στύψουμε ακόμα και πέτρες για να επιβιώσουμε , δυνατότητες που δεν στερούμαστε και σήμερα . Δηλαδή αν μπορούσαμε να στύψουμε πέτρες τότε (θα περιμέναμε να βγάλουν ζουμί άραγε και τι θα κερδίζαμε!!!) , τώρα τι μας εμποδίζει????? Νομίζεις ότι είναι τόσο απλό , όταν δεν παράγουμε και αυτά που τρώμε στη χώρα μας ???? Είδαμε και τη Αργεντινή που είχε δικό της νόμισμα , τι κατάφερε. (Και είχε και παραγωγική βάση στη γεωργία και κτηνοτροφία)
    Δεν αναφέρεις τίποτα , το τι θα γινόταν με τους δημοσίους υπαλλήλους , το τεράστιο και σπάταλο κομματικό , ρουσφετολογικό κράτος , τους κομματικούς στρατούς.

    Εχεις την εντύπωση κ. Χασάπη ,ότι αν φεύγαμε από την Ευρωζώνη , οι άλλοι δεν είχαν τα μέσα , να μας πιέσουν για να πάρουν τα λεφτά τους πίσω???? Μπορούμε να έχουμε την ψευδαίσθηση και να τρέφουμε αυταπάτες ότι το πρόβλημα θα το έλυναν τα ελληνικά δικαστήρια ???? Ξεχνάμε ότι το χρέος όταν είχαμε τη δραχμή ήταν σε δολάρια ??? Το χρέος μας σήμερα είναι σε Ευρώ. Αν υποτεθεί ότι φεύγαμε από την Ευρωζώνη , η ισοτιμία θα είναι 1€=700 δραχμές στην αρχή και σύντομα θα καταλήξει θα τα νομίσματα της δραχμής , θα καταλήξουν να έχουν την αξία που είχαν τα κατοχικά χρήματα.
    Με τον αλόγιστο ρυθμό που δανειζόμαστε τόσα χρόνια και την σπατάλη του δημοσίου , δεν ήταν δεδομένο , ότι με μαθηματική ακρίβεια , θα φτάναμε στα χάλια αυτά????

    Το καλύτερο θα ήταν να μην δημιουργούσαμε το χρεος αυτό. Τα δανεικά με δανεικά δεν ξεχρεώνονται. Δεν είναι δωρεάν τα δανεικά. Και στο παρελθόν είχαμε φτωχεύσει , αλλά μυαλό δεν βάλαμε. Τώρα το 2020 , θα το θεωρούμε επιτυχία , αν είμαστε στην ίδια κατάσταση με το 2009!!!!!
    Πόσα χρόνια θα περάσουν για να δει άσπρες μέρες , ο απλός κοσμάκης????

    Μου αρέσει!

    1. Ενώ μένοντας σε αυτήν την κατάσταση, έχουμε ελπίδες!! Με ανεργία επίσημη 30%, ανηλεή φορολόγηση επιχειρήσεων και ιδιωτών, εκχώρηση πλούτου σε εξευτελιστικές τιμές (βλ. χθεσινά ξεφτιλίσματα με ακίνητα του ΤΑΙΠΕΔ, όπου από εκεί που δεν έβγαζε τίποτε από τα ακίνητα το Δημόσιο, τώρα θα πληρώνει κιόλας!), έχουμε ελπίδες για ανάκαμψη στη δευτέρα παρουσία και με τους ίδιους κόπους και μάλλον χειρότερους από αυτούς που θα καταβάλαμε και εκτός ευρώ.

      Το έγκλημα των μνημονίων που κανείς δεν αναφέρει (το λέει το άρθρο) είναι ότι κατέστησε το ιδιωτικό χρέος επενδυτών και κερδοσκόπων, οι οποίοι είχαν αποδεχθεί τον συνοδευόμενο κίνδυνο της επένδυσής τους ο οποίος ήταν ακάλυπτος, σε διακρατικό χρέος με εμπράγματες εξασφαλίσεις και με βάση το Αγγλικό Δίκαιο. (Όποιος υπέγραφε αυτά τα μνημόνια σε μία κανονική χώρα θα είχε στο τσεπάκι ουρά από καταδίκες).

      Και όλα αυτά, δηλαδή το βάλσιμο του κεφαλιού στον ντουρβά τα κάναμε για να μη βγούμε από το ευρώ και κλονιστούν οι τράπεζες των «εταίρων» μας. Και τώρα ο πρωθυπουργός απειλεί ότι θα χαρακτηρίζει ως Χρυσαυγίτες όσους υποστηρίζουν την έξοδο από το ευρώ και μάλλον θα τους φυλακίζει κιόλας.

      Για το ότι δεν παράγουμε τίποτε μήπως εννοείς ότι μέσα στο ευρώ ακόμα και τα λίγα που παράγουμε θα τελειώσουν για πάντα?

      Τώρα πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε όλοι σοβαρά. Το ότι σκέφτονται να το ποινικοποιήσουν κάτι μάλλον λέει για την αυξημένη υποστήριξη αυτή η ιδέα. Κι εγώ στην αρχή διαφωνούσα, γιατί πίστευα ότι κάποια μέτρα θα είχαν χαρακτήρα αναπτυξιακό. Άργησα αλλά κατάλαβα ότι άλλα θέλουν και για άλλο λόγο είναι εδώ (Το ότι η Τρόϊκα αρνείται να πωληθεί η ΕΛΒΟ σε Ρωσική εταιρεία με ικανοποιητικό τίμημα – υπάρχει η πρόταση και έχει υποβληθεί – και αντί αυτού ζητάει το άμεσο κλείσιμο χωρίς αποζημιώσεις, σου μοιάζει να έχει καμία σχέση με ανάπτυξη και προοπτική?)

      Εννοείται ότι η έξοδος από το ευρώ θα πρέπει να συνοδευθεί από διαγραφή χρέους (μη αναγνώρισή του ως αντισυνταγματικό ).

      Και φυσικά μετά θα αμολήσουν οι «εταίροι» μας όλα τα μαντρόσκυλα της περιοχής να σου ορμήσουν. Έτσι κάνουν οι σωστοί μαφιόζοι!!

      Μου αρέσει!

      1. …..Εννοείται ότι η έξοδος από το ευρώ θα πρέπει να συνοδευθεί από διαγραφή χρέους (μη αναγνώρισή του ως αντισυνταγματικό )…

        Αυτό που αναφέρεις πόσο ρεαλιστικό και εφικτό είναι????

        Ξεχνάμε ότι δυστυχώς ισχύει το δίκαιο του λιονταριού??? Οι δανειστές μας , θέλουν να εξασφαλίσουν τα λεφτά τους . (¨οσοι έχουν μπλέξει με τις τράπεζες , έχουν εμπειρία το τι εστί δάνειο)

        Με την υπερφολόγηση των πάντων , με το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας , προφανώς δεν λύνονται τα προβλήματα.
        Είμαστε σε πολύ δύσκολη κατάσταση και απομένουν λίγες σταγόνες να ξεχειλείσει το ποτήρι , να έχουμε κοινωνικές εκρήξεις με απρόβλεπετες συνέπειες.
        Ας είμαστε ψύχραιμοι

        Μου αρέσει!

      2. Εγω που κατάλαβα πριν 10 χρόνια οτι οδηγούσαν το Εθνος σε αφανισμό , λέω :
        Την Ελλάδα μας θελουμε και ας τρώμε πέτρες , που πρώτο είπαν οι Ελληνες στην Κύπρο μας . Την Καρδιά του Εθνους .
        Η δραγχμη δεν ειναι επιλογή . Ειναι όσον απαραίτητο όσον και στο να γεννούν οι Ελληνες .
        Την μέρα που κατάλαβα οτι θα μας πάρουν το οξυγόνο μας και θα μας γεμίσουν με χαρτιά άνευ αξίας , έκλαψα …..
        Όσοι λένε δραγχμη η ευρώ , δεν ξέρουν οι δυστυχεις οτι το ευρώ δεν ειναι νόμισμα .

        Μου αρέσει!

      3. Αλέξανδρε, για το παράνομο και απεχθές χρέος έχεις ακούσει; Όταν τα χρήματα που «δανειστήκαμε» δεν πήγαν σε ανάγκες του λαού, αλλά σε μίζες κλπ, δεν είμαστε υποχρεωμένοι (από το διεθνές δίκαιο) να αποπληρώσουμε αυτά τα χρήματα. Ακόμα και το επιτόκιο που μας έβαζαν και είναι τοκογλυφικό, προκαλεί απεχθές χρέος. Στην ΕΕ ανήκουμε δεν μπορεί να δανείζει η ΕΚΤμε 1% επιτόκιο και εμάς να δίνει με 6 και 7 %. Και δεν μιλάω για τώρα τελευταία, αλλά για πάρα πολλά χρόνια.

        Μου αρέσει!

      4. Πέτρος Μ. είπε
        Οκτωβρίου 27, 2013 στις 10:20 πμ

        Exω ακούσει για απεχθές χρέος και συμφωνώ για όσα γράφεις , για το που πήγαν τα χρήματα από τα δάνεια και για τα επιτόκια δανεισμού. Το ερώτημα είναι , ότι αυτοί που κυβερνάνε είναι τόσο στόκοι και δεν το κάνουν , ενώ μπορούν???? Τελικά μήπως δεν είναι ρεαλιστικό η κύρυξη χρέους , σε απεχθές. Το χρέος τώρα είναι 320 δις € . Με τα υπάρχοντα επιτόκια δανεισμού , μόνο για τόκους πρέπει να πληρώνουμε ~8 δις € ετησίως . Η κάθε κυβέρνηση που είναι πάνω , δεν θα είχε πολιτικά οφέλη , αν μπορούσε να κυρήξει μέρος του χρέους επαχθές????

        Μου αρέσει!

    2. Aσε μας ρε alexadros που θα γυρισουμε τα δανεικα πισω, ας παρουν τα αρχ@ια μας οι ευρωπαιοι, ας μη μας τα δινανε τα λεφτα ειμαστε μαγκες και τους τα πηραμε, ειμαστε ελληνες και ανωτεροι απο αυτους και το παιχνιδι το κανουμε εμεις, τσαμπουκα θελει.

      Μου αρέσει!

    3. Εξοδος τωρα και απο την ευροζωνη αλλα και απο την Ευρωπαικη Ενωση!! Μερικοι ανοητοι απο τι διαβαζω πιπιλανε την ιδια καραμελα, οτι δηθεν εαν καναμε την εξοδο απο την Ευροζωνη η δραχμη η το εθνικο νομισμα που θα ειχαμε θα ειχε την αλλη ημερα ισοτιμια 1ευρο=742 δρχ, Ποιος τους το ειπε αυτο; και απο που το βρηκανε γραμμενο; επειδη ο Σιμητης κλειδωσε επιτηδες και αδικαιολογητα την ισοτιμια στις 340,75 δρχ!! Την στιγμη που το ευρω εκδοθηκε με βαση το Γερμανικο Μαρκο που εκεινη την εποχη ειχε ισοτιμια 1 Μαρκο= 190 δρχ απλως κομπινα του Σιμητη ητανε σε συνεργασια με τα ξενα αρπαχτικα σας ((φαγανε)) τα λεφτα σας με το καλημερα που ειπαμε στην Ευροζωνη, ειναι αδιανοητο που μπηκαμε στο ευρω με την ισοτιμια 1ευρο= 340,75 ηταν κλοπη ελεεινη του χειριστου ειδους!! Η ισοτιμια ευρο -δραχμης δεν επρεπε να ξεπερασει τις 200 δραχμες!!Το νεο εθνικο νομισμα το οποιο θα εκτυπωνε η Τραπεζα Ελλαδος, η οποια θα ηταν τραπεζα κρατικη σε ποσοστο 100% χωρις παρεμβαση κανενος ξενου κρατικου η τραπεζιτικου παραγοντα, εκεινη και μονο εκεινη θα καθωριζε την ισοτιμια του νομισματος πρωτιστως σε σχεση με το δολλαριο το οποιο παραμενει το διεθνες συναλακτικο νομισμα της αγορας. καθως θα εκανε και ελεχο κινησης κεφαλαιων, λογιστικο απολογισμο του χρεους κτλπ. Τωρα οι μπουρδολογιες που γραφωνται του τυπου να μην δανειζωμασταν ειναι δολιες και εκ του πονηρου. Ποια κυβερνηση και σε εποχη εδωσε λογαριασμο στον λαο για την πορεια του χρεους; η απαντηση ειναι ΠΟΤΕ!!! Ο λαος ζουσε αποκλειστικα απο την εργασια του απο τον κοπο του! Αυτοι πανε να μας τρελλανουνε ουτε λιγο ουτε πολλυ θα μας πουνε οτι βγαινανε στις αγορες οι διαφοροι πρωθυπουργοι παιρνανε δανεια και οταν επιστρεφανε στην Ελλαδα μας μαζευανε στο συνταγμα και μας τα μοιραζανε. Η Ελληνικη αγροτικη παραγωγη ακομη και τωρα μπορει να εξασφαλισει διατροφικη επαρκεια σε ποσοσστο 90%- το ιδιο και η Ελληνικη φαρμακοβιομηχανια. Τα πετρελαια της Θασου ( κοιτασμα Πρινου) μπορουνε ανετα να εξασφαλισουνε ολες τις ενεργιακες αναγκες της Ελλαδας, καθως και τα πλουσια κοιτασματα σε λιγνιτη και τυρφη που χρησιμοποιει η ΔΕΗ για τις αναγκες της. Τωρα οσον αφορα για πιθανες προκλησεις της Τουρκιας η και μερικων ((γειτονικων ομορων κρατων)) σε τελευταια αναλυση υπαρχει και η Ρωσσια που αλλο που δεν θελει να κατεβει στα ζεστα νερα της Μεσογειου. Το συστημα κληρινγκ επισης (ανταλαγης προιοντων )) θα λειτουργουσε περιφημα σε πιθανη εξοδο μας απο την Ε.Ε και ευρο, δεδομενου οτι το 85% των αναγκων μας σε πετρελαιο το προμηθευομαστα απο την Ρωσσια και οχι απο τις χωρες του Περσικου κολπου η απο τους Αραβες οπως αφελως νομιζουνε οι περισοτεροι που εχουνε παθει πλυση εγκεφαλου απο την μνημονιακη προπαγανδα. Επισης ποιος θα μας απαντησει στο εξης ερωτημα απο 01/01/2015 οι συνταξεις θα μοιωθουνε στα 360 ευρω σχεδον ολες!!!! Τοτε με ποιο τροπο θα επιβιωσει ο Ελληνικος λαος;;;??? Εαν υπηρχε ομως εθνικο ατοκο κρατικο νομισμα το προβλημα αυτο θα ηταν ανυπαρκτο η Τραπεζα Ελλαδας θα εδινε στην κυκλοφορια οσο νομισμα απαιτουσαν οι αναγκες της αγορας, ετσι θα ειχαμε ενυσχιση της εσωτερικης οικονομιας και η τεραστια ανεργια θα ειχε μειωθει τουλαχιστον στο 50% σε μικρο χρονικο διαστημα, επισης το κρατος θα ηταν σε θεση να χρηματοδοτησει μγαλα αναπτυξιακα εργα, και με την αναταξη της εσωτερικης παραγωγης θα ειχαμε σοβαρες εξαγωγες και κατα συνεπεια πλεονασματικο ισοζυγιο.Και τελος κατα την περιοδο της δραχμης το 80% του χρεους ηταν ΔΡΑΧΜΙΚΟ!!!! και οχι συναλαγματικο δηλαδη σε δολλαρια!! το χρεος εκτιναχθηκε κατα 100% απο το 2002 μεχρι το 2010, λογω της εισοδου της χωρας στο ευρω!!! Θα ειχαμε λυσει κατα μεγαλο μερος και το προβλημα της παρανομης μεταναστευσης αλλοδαπων διοτι με εθνικο νομισμα θα επαυσε η χωρα μας να ειναι προσφιλης προορισμος παρανομων μεταναστων!! Και με εξοδο απο την ευροζωνη θα επερναν δρομο ολοι οι λαθρομεταναστες απο την χωρα!!!

      Μου αρέσει!

      1. Τα γράφετε πολύ καλά όλα, πλην, επιτρέψτε μου, τα περί ισοτιμιών εισδοχής που είναι δίκοπο μαχαίρι.
        Μια αρχική ανταλλαγή 200 δρχ προς ένα ευρώ θα εσήμαινε περισσότερη αγοραστική δύναμη στα χέρια των Ελλήνων… και επομένως συνολικό πλούτο της χώρας.
        Θεωρητικά εάν μία δρχ αντιστοιχούσε σε ένα ευρώ θα καθιστάμεθα ζάπλουτοι!
        Πάντως αυτό θα λειτουργούσε μόνο εάν ήμασταν σοφοί και αυτήν την δύναμη την χρησιμοποιούσαμε αποκλειστικά για επενδύσεις (κυρίως στο εξωτερικό).
        Όμως η ιστορία απέδειξε πως ακόμη και με την ισοτιμία που επελέγη, η ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ καταναλωτική υπερδραστηριότητα και η καθαρά μεταπρατική νοοτροπία που ακολουθήθηκε (σκοπιμότητα), εξάντλησε το συναλλαγματικό κεφάλαιο της χώρας σε πολυτελείς εισαγωγές κυρίως, εμβάσματα δεκάδων δις που λείπουν ως ρευστότητα τώρα και… τουριστικές εξόδους στο εξωτερικό δια τον πάσα έναν δις και τρις ετησίως.
        Αντιθέτως, μια ισοτιμία αρχική 600 πχ δρχ ανά ευρώ θα ήταν μια αναγκαστική υποτίμηση (ζητουμένη εναγωνίως τώρα), προκειμένου τα ελληνικά προιόντα να είναι ανταγωνιστικότερα και εμείς πιό καταναλωτικά μετρημένοι (οιονεί σωτήριοι δασμοί).
        Φυσικά έτσι όμως θα γινόμασταν λαμπρό πεδίο φθηνότερων εξαγορών από τους ξένους… δίκοπο μαχαίρι. Το τελικό ζητούμενο σε έναν απόλυτα ανταγωνιστικό κόσμο είναι να διατηρούνται οι αποδόσεις των κρισίμων δημόσιων και ιδιωτικών κεφαλαίων εντός της χώρας (ως σημαντικές προστιθέμενες αξίες τουλάχιστον),δηλ κτά το δυνατόν το χρήμα να ανακυκλείται εντός.
        Και πάλι, στο αρχικό θεωρητικό παράδειγμα, εάν η αρχική ισοτιμία ήταν ένα ευρώ προς κάποιες χιλιάδες δρχ, εμείς θα αποκτούσαμε άπειρη ανταγωνιστικότητα και οι ξένοι άπειρη Ελλάδα!
        Συμπερασματικά το πρόβλημα πραγματικά ευρίσκεται στον ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ καταναλωτικό εκμαυλισμό που εκτοξεύθηκε με εύκολα δάνεια κλπ, εχοντας σκοπό την ουσιαστική ειλωτοποίηση των Ελλήνων ως αποικία χρέους και αυτό αποδεικνύει πως η ΕΕ ήταν εξ αρχής μια πολιτικοοικονομική διαδικασία τελικής μεταφοράς πόρων από τις αδύναμες (ΠΟΛΙΤΙΚΑ κυρίως) χώρες στις ισχυρές, με απατηλα συνθήματα για τους λαούς που είχαν σαν προμετωπίδα τη καθοριστική υπόσχεση περί οικονομικής ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ, αυτό εγγυώντο οι εκάστοτε κυβερνήτες της χώρας και αυτό εισέπρατταν οι ψηφοφόροι, δεν ήσαν νομπελίστες οικονομολόγοι, ούτε ως μεσογειακοί (οι σύγχρονοι χωρίς δραματικές εμπειρίες) έχουν κάποια φυσική τάση «συγκρατήσεων» και ψυχρής περίσκεψης… εκεί άλλωστε αναδεικνύονται οι σοβαροί ηγέτες, στο μέτρο και την πρόληψη.
        Η κρισιμότερη, παρεμπιπτόντως, σωτήρια πρόβλεψη στο σύνταγμα του 1975 θα ήτο ο υποχρεωτικά ισοσκελισμένος προυπολογισμός της γενικής κυβέρνησης εντός μιας τριετίας και η θέσπιση του ΑΣΕΠ από τότε – τούκα προ το πολιτικό κόστος που θα δέσμευε και τους επερχόμενους… όχι τώρα μετά θάνατον!
        Αυτό πληρώνουμε σήμερα, το διαχρονικό κουκούλωμα μιας ζοφερής πραγματικότητας που αρκετοί υποπτευόμασταν, αλλἀ οι δράστες μας απεκοίμιζαν, από όλο το πολιτικό σύστημα.
        Αλήθεια, ποιά είναι η σαφής θέση του κου Καμένου για την έξοδό μας από την ευρωζώνη;

        Μου αρέσει!

  4. Μπράβο στον φίλο κ. Πέτρο Χασάπη, που τόλμησε να υποστηρίξει κάποια σωστά πράγματα. Από τις αρχές της κρίσης είχα υποστηρίξει τις ίδιες αυτές απόψεις, και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, επειδή πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω-παρότι τώρα τα πράγματα είναι πιο δύσκολα από ότι στην αρχή για πολλούς λόγους- ότι η επιστροφή στη δραχμή είναι η μοναδική μας ελπίδα, αυτή που ενδεχομένως θα εξασφαλίσει την επιβίωση του Έθνους μας. Ήταν, πράγματι, εγκληματική η αντιμετώπιση αυτής της εξόδου κινδύνου, της μοναδικής άλλωστε που διαθέταμε και διαθέτουμε, από την Κυβέρνηση και τα ΜΜΕ. Με, εντελώς, αστεία επιχειρήματα, και χωρίς να κάνουν τον κόπο να συγκρίνουν την κόλαση που ζούμε με την κατάσταση που θα είχαμε με τη δραχμή, τρομοκράτησαν τον κόσμο και τον πανικόβαλαν εναντίον της. Φυσικά, και θα έπρεπε αμέσως να κάνουμε στάση εξωτερικών πληρωμών και επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα. Το κυρίαρχο εθνικό νόμισμα, έστω και μιας χρεοκοπημένης χώρας, είναι τεράστια δύναμη. Το σπουδιαότερο που θα επιδιώξουμε, ελπίζω με καλά αποτελέσματα, θα είναι η ανάπτυξη….η παύση της κατάρρευσης του ΑΕΠ, που είναι αδύνατη σε καθεστώς λιτότητας. Και παράλληλα η καλύτερη διανομή του εισοδήματος, ώστε να ενισχυθεί η ζήτηση, ο περιορισμός των εισαγωγών, εφόσον δεν θα πρόκειται για απολύτως αναγκαία αγαθά.

    Αλλά…παρότι η λύση της δραχμής είναι η μοναδική που διαθέτουμε, ωστόσο, πως θα την επιτύχουμε; Με ποιόν ή ποιούς αρχηγούς;; Τελικά, αυτό φαίνεται να είναι το κατεξοχήν ελληνικό πρόβλημα: η έλλειψη αξιόλογων ηγετών.

    Μου αρέσει!

    1. Για επιστροφή στη δραχμή το έχω ακούσει και από κ.Κατσανέβα , στη τηλεόραση. Και είχε πει ότι θα υποφέραμε , θα στερούμαστε και πράγματα ουσιώδη για μερικούς μήνες (που θα μπορούσαν να γίνουν και 10ετίες , στη πράξη θα φανεί) , φάρμακα θα έφτιαχναν γενόσημα οι Ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες (αγνοεί ότι οι πρώτες ύλες είναι εισαγόμενες και δεν μπορούν να παραχθούν όλα τα φάρμακα στη χώρα μας) , θα είχαμε έλλειψη καυσίμων , δεν θα είχαμε ουϊσκι (που του αρέσει) , δεν θα κυκλοφορούσαμε με καγιέν κ.λ.π. Ο κύριος αυτός , είναι ένας κρατικοδίαιτος υπάλληλος , και δεν γνωρίζει τι θα πει ανεργία , φτώχεια , πείνα , εξαθλίωση κ.λ.π. Πόση γνώση έχει από πραγματική οικονομία???? Πόσοι από αυτούς που υποστηρίζουν την επιστροφή , στη δραχμή , μπορούν να τεκμηριώσουν την άποψή τους???? Ακούσαμε τον ΓΑΠ , στο παρελθόν ότι λεφτά υπάρχουν , τον Σαμαρά με το Ζάπειο 1,2,3 , ( τώρα που είναι κυβέρνηση γιατί δεν το εφαρμόζει??) τον ΣΥΡΙΖΑ που μας έλεγε για επιστροφή στη δραχμή, αλλά τώρα που έγινε αξιωματική αντιπολίτευση , τα αλλάζει , κ.λ.π Εκθέσεις ιδεών στην καλύτερη περίπτωση.
      Είδαμε και τη Αργεντινή που είχε δικό της νόμισμα , τι κατάφερε. (Και είχε και παραγωγική βάση στη γεωργία και κτηνοτροφία)
      Μην τρέφουμε αυταπάτες και ψευδαισθήσεις
      Το χρέος μας όταν είχαμε τη δραχμή ήταν σε δολάρια , τα οποία τα προμηθευόμαστε είτε μέσω του συναλλάγματος από τους Ελληνες που εργάζοταν στο εξωτερικό , από τον τουρισμό ή από δανεισμό.
      Το χρέος μας σήμερα είναι σε Ευρώ. Αν υποτεθεί ότι φεύγουμε από την Ευρωζώνη , η ισοτιμία θα είναι 1€=700 δραχμές στην αρχή και σύντομα θα καταλήξει θα τα νομίσματα της δραχμής , θα καταλήξουν να έχουν την αξία που είχαν τα κατοχικά χρήματα.
      Το χρέος μας είναι 320 δις € , πρέπει να πληρώνουμε μόνο για τόκους ~9δις € , δεν παράγουμε ούτε και αυτά που τρώμε ακόμη και δεν συμφέρει διότι κοστίζουν ακριβότερα , και αν επιστρέψουμε στη δραχμή τα πράγματα θα είναι χειρότερα. Αν ήταν δυνατόν να διαγράψουν το επαχθές χρέος , όπως το ονομάζουν , θα άφηναν την ευκαιρία???? Τα δάνεια είναι διακρατικά μην το ξεχνάμε .Και τη δραχμή να είχαμε για εθνικό νόμισμα ακόμη , με τον αλόγιστο λογισμό τόσα χρόνια και την σπατάλη του δημοσίου , στα ίδια χάλια και χειρότερα θα είμαστε , θα έπρεπε να πληρώνουμε δολλάρια , για το χρέος μας. Που θα τα βρίσκαμε???? Ποιος θα μας τα έδινε????
      Με τα σημερινά δεδομένα , δεν νομίζω να φύγουμε από την Ευρωζώνη , είναι ασύμφορο και για αυτούς και για μας .

      Ας είμαστε ψύχραιμοι

      Μου αρέσει!

      1. istos είπε
        Οκτωβρίου 26, 2013 στις 10:47 μμ

        Σε καμία ανάρτησή μου , δεν έχω βρίσει και δεν έχω ειρωνευθεί κανέναν.

        Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι το πήρα εργολαβικά και πέφτει μαλί , ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

        Μου αρέσει!

      2. Μάθε τον ορισμο του ραγια .

        Το εθνικό μας νόμισμα θα ειναι εθνικο μόνο αν Εθνικιστές Ελληνες το επαναφέρουν .
        Αν το ελέγχουν οι σύμμαχοι μας και οι κολλητοί μας…..τι είχες Γιάννη μ´ , τι είχα πάντα….

        Μου αρέσει!

      3. Να ειμαστε ψυχραιμοι!! να παραμεινουμε στο ευρο, και να παρακαλεσουμε το Θεο τουλαχιστον να μας δωσει ενα γρηγορο και λιγοτερο επωδυνο θανατο, αυτο μας συμβουλευει ο ((φιλος μας)) ο Alexandros o οποιος πρεπει να ειναι απο τους προνομιουχους που εχουνε ιδιαιτερη καλη σχεση με το νομισμα αυτο που ολοι το ακουμε αλλα λιγοι το(( βλεπουνε)) στα χερια τους και το απολαμβανουνε!!!

        Μου αρέσει!

  5. Επί τέλους, ακούστηκε η αλήθεια…εύγε Πέτρο…
    …και για να μην ξεχνιόμαστε….
    ΤΟ ΑΤΟΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ :
    Η έκδοση νομίσματος συνιστά πράξη εθνικής κυριαρχίας και αποτελεί θεμελιώδες προνόμιο ενός κράτους που είναι ελεύθερο και ανεξάρτητο.
    Το δίλημμα που τίθεται για ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ, θα πρέπει να αποσαφηνιστεί με το ερώτημα : ΕΥΡΩ ή ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    Διότι αν μιλάμε για δραχμή θα πρέπει να προσδιορίσουμε ποιος θα έχει το εκδοτικό προνόμιο, η ιδιωτική ΤτΕ – έντοκα (έχει ανώνυμη μετοχική σύνθεση και το καταστατικό της επιτρέπει μόνο μέχρι το 30% κρατικής συμμέτοχης) ή την κρατικοποιημένη ΤτΕ – άτοκα. Η διάκριση είναι σημαντική.
    Αντίστοιχα, το εκδοτικό προνόμιο του Εύρω, ανήκει στην ΕΚΤ (Rothschilds-ιδιώτες τραπεζίτες) και ως νόμισμα δεν είναι αξιόγραφο (δηλ. αποδεικτικό αξίας) αλλά χρεόγραφο (δηλ. αποδεικτικό χρέους) !!!
    Δηλαδή μπαίνει στην οικονομία μας ως ΧΡΕΟΣ (και μάλιστα έντοκα).
    Δημιουργείται και μετά δανείζεται στις εμπορικές τράπεζες με 1% και κατόπιν αυτές το δανείζουν με 4%, 5% ή και 6%, μέσω της αγοράς ομολόγων. Το ομόλογο όμως αποτελεί μια επένδυση και ως επένδυση εμπεριέχει και επενδυτικό ρίσκο. Μέχρι και το 2009 (την έναρξη της κρίσης) αποτελούσε την καλύτερη επένδυση και για αυτό έφερε την υψηλότερη διαβάθμιση ως ΑΑΑ (τώρα πια στην κατηγορία σκουπίδια –junk ).
    Τώρα μέσω μνημονίων, δανειακών συμβάσεων και με συνδυασμό άγριας λιτότητας και υψηλής φορολογίας αναγκάζουν τα κράτη (τους λαούς) να πληρώσουν την άστοχη επένδυση και την χασούρα των τραπεζών. Δηλ. κοινωνικοποίηση της ζημιάς και ιδιωτικοποίηση του κέρδους
    (ο γνωστός όρος Privatize the gains and socialize the losses)
    Όταν εκδίδεις oμόλογο δημιουργείς χρέος, όταν βγαίνεις στις αγορές δημιουργείς χρέος, όταν υπογράφεις μια δανειακή σύμβαση δημιουργείς χρέος και όταν μιλάς για εύρω-ομόλογα μιλάς για χρέος με την συνολική εγγύηση όλης της ευρωζώνης.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δυνατόν να λύσεις ένα πρόβλημα χρέους με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΕΟΣ, όπως να δεν είναι δυνατόν να δώσεις περισσότερο αλκοόλ σε ένα μεθυσμένο, για να τον κάνεις νηφάλιο.
    ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ (ΠΟΥ ΘΑ ΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΤΟΚΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ), ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ (ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 1881 ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ), ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤτΕ ΚΑΙ 6-7 ΑΚΟΜΗ ΤΡΑΠΕΖΕΣ (ΠΟΥ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2012 ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 233 ΔΙΣ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ, ΟΜΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΡΕΥΣΤΟ), ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ , ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΤΡΙΣ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    Μου αρέσει!

    1. …ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ (ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 1881 ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ….

      Ωραία ανάλυση κάνεις . Στη πράξη όμως μπορεί να γίνει μονομερώς η διαγραφή του χρέους??? Και αν μπορεί γιατί δεν γίνεται???? Ξεχνάμε ότι τα δάνεια μας , είναι διακρατικά και με το Αγγλικό δίκαιο???
      Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς λογικός , που να θέλει να πληρώνει αυτός και οι επόμενες γενιές , ένα χρέος , που δεν το δημιούργησε αυτός . Αυτοί που τα φάγανε , ούτε τα επιστρέφουν , ούτε λογοδοτούν , δυστυχώς.

      Μου αρέσει!

      1. Στη πράξη όμως μπορεί να γίνει μονομερώς η διαγραφή του χρέους??? Και αν μπορεί γιατί δεν γίνεται???? Ξεχνάμε ότι τα δάνεια μας , είναι διακρατικά και με το Αγγλικό δίκαιο???…ωρεαλεξανδρε πoυ εισαι κι εξυπνουλης κι ευθικτος, μπας κι εισαι ο ΓΑΠ , γιατι αυτος μας οδηγησε στο αγγλικο δικαιο….

        Μου αρέσει!

      2. Αλέξανδρε, για το παράνομο και απεχθές χρέος έχεις ακούσει; Όταν τα χρήματα που “δανειστήκαμε” δεν πήγαν σε ανάγκες του λαού, αλλά σε μίζες κλπ, δεν είμαστε υποχρεωμένοι (από το διεθνές δίκαιο) να αποπληρώσουμε αυτά τα χρήματα. Ακόμα και το επιτόκιο που μας έβαζαν και είναι τοκογλυφικό, προκαλεί απεχθές χρέος. Στην ΕΕ ανήκουμε δεν μπορεί να δανείζει η ΕΚΤμε 1% επιτόκιο και εμάς να δίνει με 6 και 7 %. Και δεν μιλάω για τώρα τελευταία, αλλά για πάρα πολλά χρόνια.
        Κon ρωτάς γιατί δεν γίνεται. Από ποιούς από τους γαλαζοπράσινους; Από πουλημένους προδότες; Και επειδή είναι στο Αγγλικό δίκαιο τί σημαίνει αυτό; Ξέρεις ότι χρέος που δεν αναγνωρίζεις, ακόμα και με το Αγγλικό δίκαιο δεν είσαι υποχρεωμένος να ξεπληρώσεις;

        Μου αρέσει!

    1. χρειάστηκε να περασουν 3 χρονια για να αντιληφθεί ο Χασαπης αυτο που λέγαμε εξ αρχης….
      στερνη μου γνωση που λένε…
      όσο για την τουρκική απειλή…
      ναι είναι υπαρκτή…
      υπαρκτή όμως είναι και η πανωλεθρία που επαθε ο ερντογάν απο τον Πουτιν στο ζητημα της Συρίας…
      υπαρκτές είναι και οι μεγάλες επιτυχίες των Κουρδων μαχητών στη Συρία, εναντίον των ισλαμιστών φίλων του Ταγίπ…

      Μου αρέσει!

      1. Ε ναι αφου ηταν μια φορα και εναν καιρο Καραμανλικος , μετα το γυρισε σε Σαμαρικος , μετα συγκηβερνητικος , μετα €υρωπαϊστης καποια στιγμη εφτασε και εδω…..

        Και ενα χαλασμενο ρολοϊ δειχνει σωστα την ωρα τουλαχιστον 2 φορες την ημερα.

        Μου αρέσει!

      2. Μίσα καλησπέρα.
        Το 2009 και το 2010 ήμασταν λίγοι…
        Και κάποιοι που ξέραμε…και προβλέπαμε που πάει η βαλίτσα ΒΓΗΚΑΜΕ μπροστά…και εξηγήσαμε ότι ΔΕΝ βγαίνει…
        Οσο πιό λαϊκά και απλά μπορούσαμε να το εξηγήσουμε…
        Αφού το κατάλαβε ΚΑΙ ο Χασάπης το 2014…ε αυτό είναι ένα επίτευγμα…
        Την έκθεση της Κομισιόν τη διάβασες ?

        http://bluebig.wordpress.com/2013/10/25/%ce%bf-%ce%bc%cf%80%ce%b1%cf%81%cf%8c%ce%b6%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%bc%ce%b5%ce%bb%ce%ad%cf%84%ce%b7-%cf%86%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1/

        Αντε καλό βράδυ φίλε…

        Μου αρέσει!

      3. μαγκες μου δειτε ολη την εικονα στο καδρο,το πρωι ο μ@λ@κ@ς ο γιακουματος μιλησε για ρουβλια τωρα ο πετρος μιλαει για δραχμη,η αληθεια καπου αναμεσα?

        Μου αρέσει!

      4. και παλί φιλε γιαννοπουλε ειναι λαθος η επιστροφη στην δραχμη διοτι ειναι χαρτινη δραχμη,πρεπει να βγαλεις δραχμη σε πολυτιμο μεταλλο,χρυσο ασημι,πλατινα,με υποδειαιρεσεις στην αξια του νομισματος διοτι με το καλημερα θα εχεις υποτιμηση επι κατοχης αλλα οταν εχεις νομισμα σε χρυσο θα ειναι ολα τα χρημαστηστιρια παγκοσμιως υποχρεωμενα να συμπαρασηρουν θετικα η αρνητικα,κρατικοποιεις ολα τα ορυχεια πολυτιμων μεταλλων στην ελλαδα και βαζεις τον στρατο και βαραει,μηχανηματα εχουν στην ξεφτιλα εναν κοσμηματοπολη να βαλεις να τους κανει μαθηματα την επεξεργασια του χρυσου σε ενα μηνα θα κοβεις νομισμα σε πολιτιμο μεταλλο……. ,το θεμα ειναι ποιος εχει τα κακαλα να παρει τα ορυχεια χρυσου και αλλων πολιτιμων μεταλων απο τον καθε μπομπολα…….

        Μου αρέσει!

      5. υπαρχει ιστορικο δεδικασμενο,»δωστε μου τον ελενχο του χρηματος κι ας βγαζεται οτι νομους θελετε» ροθτσιλτ,οποιος πολιτικαντης εχει τα κακαλα ας βγαλει χρυση δραχμη με τον μεγα αλεξανδρο η τον κολοκωτρηνη και καραισκακη,μπουμπουλινα,κ.α στον αντιποδα της εγγλεζικης λιρας με την ελισαβετ το πουρο…….

        Μου αρέσει!

      6. ενα περιεργο πραμα ρε ολυμπια οποτε αναφερω μπομπολα ολοι ειναι μουγκα…….,πολλους μουγκους απεκτησε η ολυμπια τελευταια……….,κανει τζιζζζζζζ αυτο το ονομα,κανενναν ωριλα ρεεεεε…….,αλλα περι ρητορικης….ο λογος σου με χωρτασε το σκατο μου φαε…………..

        Μου αρέσει!

      7. Ρε μεγάλε πού τους βρήκες τους καλλιτέχνες; ΩΡΑΙΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!! Αλβανικό μπιτ. Έχουν καλή μουσική οι μπαγάσηδες!!!! Ωραίο το Αλβανικό όνειρο!!! Τύφλα ναχει το Hollywood!!! Πάρε και συνεισφορά στην παγκόσμια μουσική σκηνή με λίγο αλβανικό εθνικισμό (δώσε έμφαση στο 1:30).

        Μου αρέσει!

      8. τωρα μαλιστα ανακαλυψες την αμερικη…….με τον αλβανικο εθνικισμο στο 1 30,εδω ειναι μεσα στο σπιτι μας ρε φιλε και ρημαζουν και κλεβουν και σκωτονουν και οχι μονο οι αλβανοι,πακιστανοι,αφγανοι και καθες λογης μπουμπουκι….και συ μου μιλας για αλβανικο εθνικισμο στο βιντεο?ξυπνα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!σε εκατο χρονια παλι θυμησου να μας πεις για συμμοριες αλλοδαπων που ριμαζουν μεσα στο σπιτι μας……..

        Μου αρέσει!

      9. Βασίλη, το αν κοιμάμαι ή όχι θα φανεί. Προς το παρόν ο στόχος του σχολίου μου ήταν να φανεί το μεγαλείο του αλβανικού «ονείρου» και των κατσαπλιάδων.

        Σου διευκρινίζω λοιπόν ότι το σχόλιο ήταν για τις γελοιότητες που δείχνουν τα βίντεο κλιπ τους και όχι για σένα που καλά έκανες και έφαγες τα λεφτά σου στους ωριλάδες. Σίγουρα η κατάσταση έχει επηρεάσει τους πάντες αλλά καλό είναι να ξεχωρίζουμε ποιοι είναι εναντίον μας και ποιοι σκέφτονται όπως εμείς.

        Όσο για το 2ο κλιπ για τον αλβανικό εθνικισμό, έχω τη βεβαιότητα ότι δεν είναι ευρέως γνωστό. Δυστυχώς ακούμε μόνο για τον ελληνικό εθνικισμό και όχι για κάθε είδους εθνικισμό. Ρίξε μια ματιά σε άλλες χώρες και θα καταλάβεις.

        Αν τώρα δεν θέλεις τους ξένους, μπορείς κάλλιστα να ΜΗΝ τους προσφέρεις δουλειά με τον τρόπο σου ακολουθώντας απλά τους κανόνες της «αγοράς». Άλλωστε την ανεργία και την κατάσταση αυτή σου την επιβάλλουν αυτοί που δήθεν πιστεύουν στις «αγορές» που είναι ήδη φασίστες.

        Σου θυμίζω ότι 200.000 αλβανοί επέστρεψαν στη χώρα τους αφού ηταν για πολύν καιρό άνεργοι. Και αφού το ελληνικό κράτος τους έφαγε αρκετά από τα «μαύρα λεφτά» τους με δήθεν ένσημα, πράσινες καρτες κλπ. Έχουν να λαμβάνουν στα 65 τους. Μέχρι τότε δηλ σε 30 χρόνια θα δούμε.
        Όσο για τους υπόλοιπους, πάρε λίγο πακιστανικό «όνειρο»!!!

        Έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα;

        Μου αρέσει!

    2. @ Αμετανόητος & @ Μίσα

      Καλοί μου διαδικτυακοί φίλοι…
      Nαι φίλτατοι σε γενικές γραμμές.. και αυτός συμφωνεί (πλέον!) ΜΑΖΙ ΜΑΣ …!
      …Γιατί είμασταν οι λίγοι ,οι γραφικοί,οι απλοί σχολιαστές..ΟΙ ΤΙΠΟΤΑ(!!!) ,.μπροστα στα «μεγαθήρια » της οικονομικής ,πολιτικής και δημοσιογραφικής επιστήμης( απάτης:!),όταν υποστηρίζαμε αυτά(αλλά καιι πολλά περισσότερα).σε συγκεριμένα ιστολόγια στο διαδίκτυο……Αλλά ..Φεύ!!

      Ενώ ο κ. Χασάπης περίμενε (και πατρονάριζε) το πουλέν του Αντώνιο να αναλάβει τήν «μάχη τής επαναδιαπραγμάτευσης»,όταν γίνει κυβέρνηση..παγιδεύοντας πλείστους όσους «δεξιούς»,»αριστερούς» και «ανένταχτους» Ελληνες Πατριώτες.(ώς απεδείχθη εκ των υστέρων).
      Και τά (πλείστα ) «γίδια» απο κοντά κοντόφθαλμα ατενίζοντας ποιό είναι το καλύτερο μέρος του λιβαδιού ,με το πιό παχύ χορτάρι, για βοσκή..

      Λοιπόν κ. Χασάπη ..Τί ειναι το παρόν άρθρο σας;; Απλός κυνισμός,λόγω μικρόνοης οικονομο/πολιτικής αντίληψης, ή προσπάθεια έμπρακτης μεταμέλειας,μέσω θεώρησης τών » Γιδιών» (κατ’ άλλους γελαδιών) ,ώς …Χρυσόψαρων;;

      Ναι φίλοι μου καλοί…Καληνύχτα , καληνύχτα Ελλάδα ώς Χώρα …καλημέρα να δώ πότε (άν) θα μπορέσουμε να ψελλίσουμε..οι Πλείστοι ΚΑΙ από καρδίας όμως, ατενίζοντας μιάν Αλήθεια πού εδώ και 5 χρόνια μας στοιχειώνει….

      ό παγωτατζής

      Μου αρέσει!

      1. Kαλημέρα φίλε Παγωτατζή
        Να ταν μόνο αυτός…
        Πορωμένοι δεξιοί βγαίναν διθυραμβικά και μας τον παρουσίαζαν για σωτήρα…
        Τα ξεχάσανε τα Ζάππεια ?
        Αυτός είναι χειρότερος από τον ΓΑΠ…

        Ζητάγαμε και προωθούσαμε την Διεθνή Λογιστική Επιτροπή για το Ελληνικό χρέος…http://www.elegr.gr/
        Kαι τότε τα φωτεινά μυαλά το σκέφτονταν…
        Τώρα που καταστραφήκαμε εντελώς, τώρα ξύπνησαν…ζητάνε και δραχμή…
        Είναι όμως πολύ αργά…διαγράφονται καινούριες απειλές για τη χώρα…
        Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

        Μου αρέσει!

  6. Αργήσατε κάποιοι αλλά έστω και τώρα αντιληφθήκατε ότι οι ναζί του 4ου ΡΑΙΧ δεν ενδιαφέρονται για ανάπτυξη αλλά για κατάσχεση μιας χώρας.Δεν υπήρξε ποτέ ούτε για δείγμα ένα μέτρο ανάπτυξης αλλά ισοπέδωση της Ελληνικής κοινωνίας. Δεν έκαναν λάθη στα μέτρα που επέβαλαν, γνώριζαν πολύ καλά που θα οδηγούσαν, αυτός ήταν ο σχεδιασμός τους.

    Η επιστροφή στη δραχμή και η στάση πληρωμών σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εύκολη επιλογή αλλά δυστυχώς πλέον είναι μονόδρομος. Μόνο τα παράσιτα του καθεστώτος και οι 85χρονοι οι οποίοι βλέπουν Άδωνη – Αυτιά κάθε μέρα φοβούνται αυτήν την επιλογή.

    Σε ότι τα καραγκιοζιλίκια της δήθεν διπλωματικής απομόνωσης,αυτό ΔΕΝ θα γίνει , θα χαλάσουν οι σχέσεις με αυτούς οι οποίοι ήθελαν τη κατάσχεσή μας, υπάρχουν και άλλες πορτοκαλιές και μη ξεχνάμε ότι καθόμαστε σε οικόπεδο γωνία, το μεγάλο πρόβλημα είναι που θα βρεθεί η ΣΟΒΑΡΗ πολιτική ηγεσία. Ίδωμεν……

    Μου αρέσει!

    1. Νομικός δεν είμαι, αλλά έχοντας τις γενικές γνώσεις του μέσου πολίτη,

      γνωρίζω ότι τα αδικήματα κλοπής, καταστροφής ή σφετερισμού

      ξένης ιδιοκτησίας και η ηθική αυτουργία σε αυτοκτονία,

      είναι ανάλογα με την έκταση και τη ζημία, ΠΛΗΜΕΛΗΜΑΤΑ

      ή ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ. Και επισύρουν ποινές ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ,

      από πέντε έως είκοσι(+) χρόνια.

      Αντίθετα, η δήμευση περιουσίας ενός ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Λαού, η ΛΗΣΤΕΙΑ

      των μισθών, των συντάξεων και των ασφαλιστικών του καλύψεων,

      η ΕΚΧΩΡΗΣΗ της Εθνικής Κυριαρχίας σε ξένους, η ΑΠΟΓΝΩΣΗ,

      η ΟΛΙΓΩΡΙΑ στις φονικές επελάσεις κατά ΕΛΛΗΝΩΝ φορολογουμένων

      πολιτών από ‘προστατευόμενους οικονομικούς μετανάστες’,

      η εγκληματική ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ σε γενοκτονία, αν σωστά καταλαβαίνω,

      εμπίπτουν στον νόμο, περί ΕΣΧΑΤΗΣ προδοσίας. Αυτός ο τελευταίος,

      στη ΧΩΡΑ μας, προβλέπει μόνον την ποινή της ισόβιας κάθειρξης(ΔΥΣΤΥΧΩΣ!).

      Σέβας.

      Μου αρέσει!

  7. Ακόμη και κρίση με την Τουρκία να προκαλέσουν οι δήθεν σύμμαχοι μας,πως θα τολμήσουν να επιτεθούν οι τούρκοι και να δώσουν και την ίδια την ζωή τους ;;Να προστατεψουν τι ακριβώς;Δεν νομίζω να πολεμήσουν με πάθος!Λογικό!

    Μου αρέσει!

  8. «Αργότερα κουρεύτηκαν μόνο τα ομόλογα που είχαν οι ελληνικές τράπεζες, τα ασφαλιστικά ταμεία, τα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία, οι μικροομολογιούχοι κ.λ.π. ενώ προηγουμένως δόθηκε χρόνος στις μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες να ξεφορτωθούν τα ελληνικά ομόλογα, τα οποία φορτωθήκαμε εμείς και κάποια αρπακτικά funds.»

    Συνονόματε, έχεις απόλυτο δίκιο. Να επισημάνω μόνο την ευθύνη του Προβόπουλου που «πήρε» τα ομόλογα από Ευρωπαϊκές τράπεζες και τα μοίρασε σε όλη την Ελλάδα, λίγο πριν το κούρεμα.
    Άρα, όταν γίνει στάση πληρωμών και έξοδο από το ευρώ και αρχίσουμε τις κρεμάλες στο Σύνταγμα, μην ξεχάσουμε τον Προβόπουλο. Αλλά, αφού εγώ δεν βέπω να πραγματοποιείται το παραπάνω σενάριο, μπορούμε να ξεκινήσουμε αλλιώς. Κατακούτελα. Βέβαια είναι πάρα πολλοί, από πολιτικούς και «επιχειρηματίες», μέχρι εφοπλιστές και τραπεζικούς.
    Έχω όμως το όνομα της νέας οργάνωσης που θα πραγματοποιήσει αυτά που πρέπει, όχι 17Ν, αλλά 28Οκ.
    Καλό έ, δε πα να τη λένε και 25Μ, αρκεί να ξεβρωμίσει ο τόπος.

    Μου αρέσει!

  9. Ακομη μια φορα τρεχει ο κυρ Πετρος πισω απο τις εξελιξεις.
    Δεν παυει παρόλ’αυτα,να ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΕ και να επαναλαμβανει ως υπνωτισμενος,τις ιδιες προσαμαρικές μπουρδες.
    Το δραματικο στοιχειο της υποθεσεως,ειναι πως και πολλοι αλλοι μπουρδολογοι επανερχονται ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ
    τις τραγικα θετικες αλλαγες στην διαπραγματευτικη θεση της Πατριδας.
    Κακο του κεφαλιου τους.

    ΥΓ
    Περί τον Σεπτεμβριο,σας ειχε αναλυθει εμπεριστατωμενα η προοπτικη,η Ελλαδα να ΣΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ,κι ετσι να επανακτησει μερος της οικονομικης ελευθεριας της,ήτοι μερος της απωλεσθεισης πολιτικης κυριαρχιας της.
    Βασικη προϋποθεση ηταν Ο ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΩΝ(Γενικης Κυβερνησης-ΟΤΑ-ΔΕΚΟ,Ισοζυγιου Πληρωμων κτλ).
    Αυτο επετευχθη(με όποιον τροπο και με το αιμα το δικο σας).
    Καθιστε λοιπον πισω στις καρεκλες σας,και απολαυστε το Chiken Game που παιζει ο Πρωθυπουργος σας ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ.
    Απ’το αποτελεσμα αυτου του Στρατηγικου Παγνιου,θα κριθει η τυχη της γλυκιας μας Πατριδος,η τυχη του πολιτικου προσωπικου,το μελλον της Ευρωπης,η υστεροφημια του Σαμαρα.

    Καντε τον Σταυρό σας,επικαλεστειτε τους Θεους των Παλαιών,θυμηθειτε τους Προγονους σας,ορκιστειτε στα παιδια σας.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩΣ,ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΟΣ.
    ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
    ΜΕ ΝΙΚΗ Ή ΜΕ ΗΤΤΑ.
    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΑΣ.

    Μου αρέσει!

    1. Α, τώρα κατάλαβα, τώρα θα αρχίσει τη διαπραγμάτευση ο Τρελαντώνης. Μόνο που δεν μας είπες, πώς θα διαπραγματευτεί, όταν κρατάν απταρχίδια με Μiesens όλους τους γαλαζοπράσινους; Με χρόνιες μίζες, μιλάμε για πολλά λεφτά. Αλλιώς πώς εξηγείτε να αγοράζουμε σε διπλάσια τιμή από ότι άλλοι, τα υποβρύχια (που γέρνουν), τα καράβια, τα αεροπλάνα, ακόμα και τις ενέσεις, τον φυσιολογικό ορό, αλλά μέχρι και τα πετρέλαια; Μάλλον απλώς μαλάκες είμαστε, έτσι;

      Μου αρέσει!

      1. Προσαμαρικες αναλυσεις.
        Εχουν επελθει σαρωτικες αλλαγες σε ολους τους τομεις κι ετσι τα ως ανω ειναι απλες διαπιστωσεις για το ¨πριν¨.
        Εγω γραφω για το παρον(και για το θεμιτο μελλον).
        Τελος οι λαθολογιες φιλε πλεον.
        Τωρα κρινονται ολα.

        ΥΓ
        Θα ηθελα να μας αποκαλυψεις ποιος κραταει τον Πρωθυπουργο σου.
        Οχι τους ¨γαλαζοπρασινους¨,αλλα τον Πρωθυπουργο σου ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

        Μου αρέσει!

      2. Sorry,κύριος,αλλά δεν έχω δει καμία αλλαγή εγώ.Το μόνο που είδα,είναι αύξηση φορολογίας(μέσω του φόρου ακινήτων),κρατικοδίαιτους(που θα έπρεπε να απελυθούν),αύξηση τιμών και φυγή εταιρειών(Βιοχάλκο).Και όλα αυτά,από αρχές Σεπτέμβρη.Και μας το παίζει τσαμπουκάς,ο γυαλάκιας σας,στη τρόικα.Τώρα που σας λένε,για μέτρα 2 δις,το 2014,κάνετε τα πάντα,μήπως και πείσετε τα πρόβατα,που σας ψήφισαν,να σας ξαναψηφίσουν.’Οσο και να φωνάζετε,τώρα είναι αργά.Σας φτύνουν,καταρακτωδώς,και εσείς νομίζετε,ότι ροχαλίζει.ΡΕ ΟΥΣΤ!

        Μου αρέσει!

      3. @ Δίκερως
        «…….ποιιός κρατάει τον πρωθυπουργό σου..Τον Πρωθυπουργό σου Προσωπικά.»

        Γιατί δεν τόν ρωτάς εσύ αγαπητέ ; Αφού δείχνεις ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ(υπονοείς..) ότι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ!!
        Μήπως σού έχει εξηγήσει εσένα , Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΟΥ(;!)…..αγαπητέ;;
        Γιατί ΠΟΙΟΣ τον έχει βεβαιώσει ότι ή οδός πού ακολούθησε και ακολουθεί θα βγάλει ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ (όπως ισχυρίζεται) τόν Λαό του απο την δυσπραγία…και γιατί επιμένει σε αυτό ..Ξερει και ξέρεις;;; ή απλώς και οι δυό πιστεύετε (τυφλά) ό ένας στόν άλλο…Θα έλεγα ότι ίσως και να εισαι τό άλλο πρόσωπο τού Κρανιδιώτη..ή τού Λαζαρίδη ή ποιο’ύ άλλου….τόσο μα τόσο φανατικός υποστηρικτής ..αφοσιωμένος με πολιτική θρησκοληψία πού ξεπερνα τήν θρησκευτική..
        Πάντως όχι επιστημονικά και αμερόληπτα οικονομικά τεκμηριωμένη άποψη Δίκερως…Παγκοσμίως μας «φτύνουν» και εσείς λέτε βρέχει…ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΣΩΣΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΟΥ!..άπο αυτούς λαμβάνετε εύσημα..Βλέπεις δεν ειναι μ@λ@κες..ούτε αγνώμονες!
        Τι απέγινε ή λάθος συνταγή…τού πρωθυπουργού σου;;;;; μήπως μετετράπει σε Δον Κιχωτική μάχη…
        Αλλά ξέχασα…ή δικαιολογίΑ ΌΤΙ ΣΏΖΕΙ ΤΌΝ λΑΌ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑς ΤΟΝ ..αποτελεί παλαιά πολιτική τακτική..τόσο παλαιά που θεωρείτο ξεπερασμένη απο τα χρόνια της Δημοκρατίας τού Περικλή…

        Δώσε ΕΣΥ τήν μάχη πλάτη με τον Πρωθυπουργό σου..Για να σωθείτε..Εγώ σώθηκα ήδη έτι μαχόμενος καθημερινώς..όπως και μερικοί άλλοι πιστεύω…και μαζί με εμάς και ένα τμήμα τής Ελλάδος..αυτό που κουβαλάμε πάντα μαζί μας μαχόμενοι προστατεύοντάς το,από ποικιλόμορφους Σωτήρες ..διαχρονικά….
        καλή Δύναμη στήν μάχη σου πλάι-πλάι με τον Πρωθυπουργό ΣΟΥ…ειλικρινά

        ό παγωτατζής

        Μου αρέσει!

      4. Δεν ξέρω πολλά για τον Αντωνάκη, ξέρω μόνο ότι αυτός έριξε την κυβέρνηση της ΝΔούλας και ότι ΔΕΝ Κυβερνά μόνος του, ή μάλλον δεν κυβερνά καν, κυβερνάν τα συμφέροντα, τα κεφάλαια. Για σκέψου λίγο, για ποιο λόγο δεν κάνει τίποτε για τη φοροδιαφυγή, για τις πάμπολες λίστες (Λαγκάρντ, Λουξεμβούργου κλπ);

        Μου αρέσει!

    2. Θα κανει την κοτα λοιπον,ο Σαμαρας μπροστα στ’ αφεντικα του,οπως μας λες Δικερουλη,οποτε δε θα κατορθωσει να γλιτωσει και να το βαλει στα ποδια,τη στιγμη που οι αλεπουδες το καθαριζουν,στο αψε-σβησε, το πουλερικο,με μια κινηση τους,συμφωνα με τον υπαινιγμο σου,τον καταπλακωμενο απο περιαυτολογιες,προερχομενες απο ευσεβεις φαντασιωσεις,αναγκα και οι θεοι πειθονται,μηδεποτε,στηριζομενες στα πραγματικα δεδομενα της μετατροπης μας σε αποικια,ο κ.Καραμπελιας ορθοτομησε το λογο της συνεχιζομενης,οικονομικης καταρρευσης,διανθισμενες με την αποστροφη «καθηστε φρονιμα,ο Σαμαρας παιζει το μελλον της χωρας σε μια ζαρια»,την καταδεικνυουσα τον δηθεν κινδυνο απο την αλλαγη της κυβερνησης,την επαναφερουσα στη μνημη των παλιοτερων το διλημμα»Καραμανλης η τανκς»,τροποποιημενο σε» τωρινος πρωθυπουργος η χαος»,την προβαλλουσα την απαιτηση να απαλλαγουν των ευθυνων τους οι συντελεστες του δραματος και,αντ’ αυτων,να φορτωθουν ενοχες οι αθωοι,απλοι μεροκαματιαρηδες,οι ορωντες τα δωματα της εξουσιας απο τα υπογεια της βιοπαλης τους.

      Μου αρέσει!

  10. ΔΝΤ: ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ – ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!

    Διέψευσε μετά… βδελυγμίας το… ευαγές ίδρυμα των διεθνών τοκογλύφων, που ακούει στο όνομα Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), τις φήμες που κυκλοφόρησαν τις προηγούμενες ημέρες, ότι επιθυμεί να επιβάλλει έναν ειδικό φόρο στους πλούσιους για να μειώσει τα δημοσιονομικά ελλείμματα των χωρών.

    «Ασφαλώς δεν συστήνουμε την επιβολή φόρου στους πλούσιους», δήλωσε ο Ουίλιαμ Μάρεϊ, εκπρόσωπος του ΔΝΤ, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου από την Ουάσινγκτον. Όμως, σε μια έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα στις αρχές Οκτωβρίου, το ΔΝΤ ανέφερε ότι ένας ειδικός φόρος στους πλούσιους θα είχε «σημαντικές πιθανότητες επιτυχίας», επισημαίνοντας ότι ένας φόρος 10% σε 15 χώρες μέλη της ευρωζώνης θα τους επέτρεπε να μειώσουν τα δημοσιονομικά τους ελλείμματα στο επίπεδο που ήταν πριν ξεσπάσει η οικονομική κρίση. «Πρόκειται απλώς για μια ανάλυση που λέει “αν κάνετε αυτό, ορίστε τι θα μπορέσετε να αποκομίσετε”, όμως δεν είναι ένα μέτρο που το Ταμείο προτείνει επισήμως», διαβεβαίωσε ο Μάρεϊ.

    Όπως, λοιπόν, καταλαβαίνετε πάντα εμείς οι φτωχοί θα πληρώνουμε το… μάρμαρο. Αυτός είναι ο διεθνής καπιταλισμός της δυστυχίας των πολλών, προς χάριν της ευτυχίας των ολίγων!
    ethnikismos.net

    Μου αρέσει!

      1. pasokokratia.net ζει και βασιλεύει και τα κλεμμένα χαίρεται και διαφεντεύει

        Το μεγάλο απόστημα που λέγεται κομματοκρατία, μαζί με την διαπλοκή εξακολουθούν να ορίζουν τις τύχες του τόπου.

        Εάν είχε τολμήσει ριζικές αλλαγές προς μια κοινωνία δικαίου οι Έλληνες θα ήσαν ενωμένοι να ματώνουν για το καλό της πατρίδας.΄ΑΠ τη στιγμή που βλέπουν ότι ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ σε όσα στραβά οδήγησαν την χώρα στον γκρεμό ο λαός είναι διασπασμένος σε 10.000 κομμάτια να κοιτάζουν το οικονομικό συμφέρον τους με ότι αυτό έχει συνέπεια.

        Καλή Νύχτα Ελλάδα !

        Μου αρέσει!

  11. Την ιδια Ωρα απαιτησα απο εδω μεσα ..

    την ιδια ωρα εκραξα ….

    οτι επρπε να ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ υιος….

    με ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΡΑΧΜΗ!

    Αλλα ….νομιζαν πολλοι εδω μεσα

    οτι ..πουλαγα μαγκια…ή απο οργη…’ή διοτι ειχα….λεφτα στην Ελβετια!

    Ω! Γες!

    Γυριστε σελιδες εκεινο το καιρο,

    ωστε να δειτε πως σκεπτοταν ο..σοφος λαος!

    Ο εξυπνος…μορφωμενος ..και περπατημενος….!

    Δεν ηξεραν οτι ηταν η Μεγιστη ευκαιρεια μας!

    Τα ελεγα ..τα εγραφα…ελεγα για ποκερ….παικτες….ψυχραιμια αφεντικα και βουρ…

    Ποτε δεν καταλαβε ο νεοελλην…

    οτι η Δραχμη ειναι ο Δημιουργος του στους αιωνες…

    Κορη του….αφεντικο και φιλη!

    Ποτε δεν εμαθε ο νεοελληνας μετα Σημιτη εποχη…

    οτι …το ευρω ειναι παντα Ξενο!

    Και βαρυ οπλο…πυρνηνικο!

    Εσκασε…τον ανατιναξε…και ακομα δεν καταλαβαινει …οτι …το ευρω ζει αλλους!

    Γιατι ανηκει σε αλλους και οχι στον Ελληνα!

    Μου αρέσει!

    1. Το λέγαμε το ξανά λέγαμε και μας κοροϊδευαν η μας αγνοούσαν .
      Ακουγαν το διαβολοκουτι , όπως και ακόμη βέβαια ….
      Ευτυχώς πολλοι κατάλαβαν .
      Αλλα ο μεγάλος κίνδυνος της δραγχμη ειναι μόνο ένας .
      Μην τυχων και υπάρχει έστω και ένας μεταπολιτευτικος στα πράγματα , όταν επιστρέψουμε .

      Μου αρέσει!

      1. Δεν την ζητουσα απλα..

        να μας την γυρισουν οι σταυροφοροι…

        Συμπληρωνα οτι…

        απορριπτεις εν μια νυκτι την …εξουσια των σταυροφορων με συνεδριαση απλα της Βουλης απο ΕΛΛΗΝΕΣ…!

        Οτι διπλασιαζεις τη θητεια στο στρατο…

        Οτι ΕΛΕΓΧΕΙςΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ….

        Οτι χρειαζεται ΑΓΑΠΗ, ΠΙΣΤΗ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ..ωστε να μπορεσουμε να την Υπερασπισουμε….!

        Οχι να γυρισει ρακενδυτη και ατιμασμενη!

        Και πολα αλλα μετρα …που θα μας εκαναν ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ!

        Μας Τα εχω ολα εδω γραμμενα….απο τοτε..

        Πριν οι Ισλανδοι..μελετησουν Ελληνικη Ιστορια …

        Μας προλαβαν λοιπον…Εγραψαν Ιστορια…

        ενω ηταν δικο μας ΧΡΕΟΣ να ειμαστε οι Πρωτοι!

        Μου αρέσει!

  12. . . ήρθε η συνείδηση και μου κρυφομίλησε και μου τα `πε ήρεμα, όμορφα κι απλά Κι όλα μου τα σφάλματα μου τα ξαναθύμισε τα λεφτά τα άτιμα τα απατηλά . . Ελληνίδες,
    Έλληνες

    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΩ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΌΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ
    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ
    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΨΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !

    Πρεπει να κανουμε καποιες δυσκολες πολιτικες και να τις κανουμε τωρα !

    Ο ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ που επιβάλλεται να ακολουθήσουμε οδηγει σε μια οικονομία με γερά θεμέλια και περισσότερες ευκαιρίες για όλους

    Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ μπορεί να ακούγεται ευχάριστος, να μοιράζει υποσχέσεις, λεφτά και ακάλυπτες επιταγές, αλλά ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

    υ.γ Κι έχω τη συνείδηση μες στο καρδιοχτύπι μου να μου λέει πως έφταιξα μοναχά εγώ.

    Μου αρέσει!

  13. Αν γυρίσουμε στη δραχμή υπάρχει μεγάλη ελπίδα να ορθοποδησουμε οχι χωρίς ματωμένα και ιδρώτα αλλα θα σηκωθούμε και αυτός που ειπε το οχι δεν μας πούλησε υποσχέσεις μας ειπε βγάλτε τα λουλούδια απο τους κήπους σας και τις γλάστρες και φύτεψε πατάτες αυτές τις πέτρες εννοεί ο κος Χασαπης δεν υπάρχει νίκη χωρίς θυσίες ειπε ο Τσωρτσιλ, λοιπόν ειναι καλλίτερα να σηκώσουμε τα μανίκια παρά να κλαίνε τη μοίρα μας και να αφήνουμε τα ρεματιά να κάνουν μπίζνες είστε βάρος μας , όσο για τις εισαγωγές θα πληρώνουμε όπως οι Αλβανοί και το πετρέλαιο ας το πληρώνει ο βαρδινογιαννης αρκετά έχει κερδίσει ας κάνει υπομονή , αξιωματικός του Πολ. Ναυτικού υπήρξε. Το κακό ειναι ότι δεν έχουμε φίλους και τους Ρώσους τους διώξουμε και με μεγάλη ευκολία χαρακτηρίζαμε τον μπουλντόζες τεμπέλη και ανίκανο και κανεις δεν ρωτήθηκε πως ειναι δυνατόν θέματα που τα λύνει ένα παιδί του δημοτικού ο Καραμανλής δεν μπορούσε μετα τα καταλάβαμε πουμας φύτεψαν τον ΓΑΠ την συνέχεια την ξέρετε.

    Μου αρέσει!

    1. «που μας φύτεψαν τον ΓΑΠ. . .»

      Πάλι μας φταίνε κάποιοι άλλοι ρε «πατριώτ»;
      Ποιοί μας τον φύτεψαν ωρέ ;

      Δηλαδή δεν είχες τρέξει του λόγου σου στις «Κάλτσες»;

      Μου αρέσει!

      1. Τους φύτεψαν .
        Τα διαβολοκουτια βγάζουν τον κάθε επόμενο προσκύνημενο .
        Η τηλεόραση , έγινε όργανο τους και μας τους φύτεψαν . Οπως άλλωστε φυτευτούν και τους άλλους πεσμένους στα τέσσερα , άλλων κρατών .
        Εδώ στην Αυστραλία να δεις τι φυτευτούν .
        Αλλά κλασικό παράδειγμα η Αμερική και η Αγγλία .
        Οτι ναναι .

        Μου αρέσει!

      2. @ Dimitri
        Αν ο ΓΑΠ δεν είχε πεί «Λεφτά Υπάρχουν» δεν θα φυτευόταν με τίποτα.
        Τα κορόϊδα που τσίμπησαν τον φύτεψαν, with διαβολοκούτια or without.

        Μου αρέσει!

  14. Εξαιρετικός.

    Συμφωνώ.

    Αν υπολογίζει κανεις το σημερινο κοστος της Γερμανίας από αποχώρηση της Ελλάδας συν τη στάση…θα μετρήσει 300 δισ με το καλημέρα.

    Συν το ντόμινο στους ανοιχτους λογαριασμούς της Μπουντεσμοανκ στο Target2 = 650δισ. Θα σαλταρουν.

    Η Ιταλία είναι ταυτοσημη με το μέλον το ευρώ. Μονο η Ιταλία. Σκεφτείτε τι θα συμβεί αν ακολουθησουμε όσα περιγράφει ορθά ο Χασάπης. Κολαση.

    Γάμω το ευρώ τους και Γαμω τον ΕυρωΓυψο.

    Δημιουργική Καταστροφή το λένε στο χωριό μου…και αγάπη για την Πατρίδα.

    Καλημέρα σας.

    ΟΧΙ στο Ευρώ.

    ΠΠ

    Μου αρέσει!

  15. Δέν λέγεται στάση πληρωμών, αλλά παύση ή διακοπή εξυπηρέτησης δανείων.

    Δέν μιλάμε για διαγραφή υπαρκτού χρέους, αλλά για ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ενός πλασματικού και τοκογλυφικού σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, χρέους.

    Επίσης πάντα σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, επιβολή τέτοιων όρων δανεισμού και επιβολή τέτοιων μέτρων για την είσπραξη τοκογλυφικών δανείων, συνιστά πολεμική πράξη εναντίων ανεξάρτητης χώρας. Πόσο μάλλον που μας επέβαλλαν να απεμπολήσουμε την εθνική κυριαρχία, ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ.

    Πώς γίνεται μονομερώς; Δέν γίνεται αλλιώς, θα πρέπει να συμφωνήσουν οι δανειστές, οι ίδιοι που επέβαλλαν τοκογλυφικούς όρους. Γιατί να θέλω να συννενοηθώ με κάποιον τοκογλύφο όταν ξέρω ότι ακόμη και για υπαρκτό χρέος, μια χώρα μπορεί να επικαλεστεί την άσκηση ασυλίας λόγω εθνικής κυριαρχίας, πόσο μάλλον όταν το χρέος είναι πλασματικό και στην ουσία πανωτόκια συσσωρευμένα.

    Και τέλος, δέν θέλουμε να γυρίσουμε στην Δραχμή, αλλά σε αυθεντικό λαϊκό, άτοκο, Εθνικό νόμισμα το οποίο είχαμε μόνο το 48-51. Και αφού σας πιάνει σύγκρυο με την ισοτιμία, η Βουλγαρία έχει ισοτιμία 1 ευρώ, 1,7 λέβα και έχει 4 φορές μικρότερο ΑΕΠ, ενώ πληρώνονται 120 ευρώ βασικό μισθό. Εμείς γιατί να είμαστε οι βλάκες και να το κάνουμε 1 πρός 340, επειδή το είπε ο Αβούρης; Αν δέν εκθέσουμε το νόμισμα στις αγορές συναλλάγματος, πώς ακριβώς θα μπορούν να επηρεάσουν άλλοι την ισοτιμία του νομίσματος;

    Είναι αργά και μήπως έπρεπε να γίνει το 2010 η μετάβαση σε εθνικό νόμισμα; Αργά δεν είναι ποτέ, ακόμα και αν καταστραφεί η χώρα και η οικονομία της ολοσχερώς, γιατί όμως πρέπει να φτάσουμε στην απόλυτη εξαθλίωση, δεν μπορούμε να την πουλέψουμε πρίν σκάσει η φούσκα;

    Και επιτέλους, γιατί θα πρέπει να βάλω στην ζυγαριά την ελευθερία του παιδιού μου με την ισοτιμία του νομίσματος και αν θα μπορεί να κάνει ταξιδάκια για σκι στις Άλπεις και να τρώει φέτα Μίλνερ; Γιατί θα πρέπει να σας ρωτήσω κιόλας αν θα ζήσω εγώ και η οικογένεια μου σαν σκλάβος, επειδή εσείς είστε παραδόπιστοι (όσοι είστε); Μπουρλότο ρε, θα σας πάρουμε μαζί μας, σε αυτή την χώρα ή θα περπατάνε ελεύθεροι άνθρωποι, ή ΚΑΝΈΝΑΣ.

    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ

    Μου αρέσει!

  16. Οταν ξερεις οτι πεθαινεις ,! και η αιτια ειναι το γιατροσοφι (Ευρω),! που πηρες απο ιατρειον ΕΕ με γιατρο (τις καρπαζιας) την Μεργελ τι κανεις.???
    Πεθαινεις,? η περνεις το αντιδοτο του δηλητηριου (Ευρω),!!! αποδειγμενο απο επαγγελματιες γιατρους,! διεθνους κυρους (οικονομολογους),! ΔΡΑΧΜΗ,? η παχνι (φατνη).???

    Μου αρέσει!

  17. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ, ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΩ!
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ ΟΧΙ…….ΑΥΡΙΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑΙ….

    ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΛΕΓΑ…ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ «ΓΡΑΨΟΥΜΕ», ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,
    ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΝ…ΚΛΠ
    ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΥΠΟΥ ΡΙΑΛ ΝΙΟΥΣ, ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟ ΕΒΡΩ!!!!!!
    ΚΙ ΑΠΟΡΟΥΣΑ: ΤΟΣΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΕΛΕΓΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ «ΣΩΣΤΟ»;;;
    ΟΜΩΣ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ….ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ….ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ….
    ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΗΣ…..
    ΤΩΡΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ….ΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ….Κ. ΧΑΣΑΠΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ….
    ΕΓΩ ΗΞΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΑΣ;;;;; ΟΧΙ
    ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑΣ;;; ΟΧΙ
    ΕΙΜΑΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ;;;; ΟΧΙ
    ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ;;; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ;;;;
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ
    ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΝΑΙ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ
    ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ!
    ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΤΕ!
    » Η ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ ΛΕΓΕ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ «

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.