Τι είμαστε τελικά; Δεξιοί, Αριστεροί ή Φασίστες;

1118926Μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και κυρίως μετά τον εμφύλιο, γίναμε μια βαθιά διχασμένη κοινωνία. Και αυτός ο διχασμός είναι πρώτιστα μέσα μας. Μέσα στον καθένα μας. Έχουμε αριστερή ψυχή αλλά δεξιό σώμα.

Η ηττημένη αλλά ελκυστική αριστερή ιδεολογία έγινε απωθημένο στο υποσυνείδητό μας. Έτσι κυριάρχησε στην πνευματική ηγεσία της χώρας και στην ψυχή μας. Κάθε αριστερή πρόταση, επικράτησε να θεωρείται ταυτόχρονα και προοδευτική. Χωριστήκαμε σε προοδευτικούς και συντηρητικούς, αλλά και οι δύο αυτοί τύποι ανθρώπου είμαστε το ίδιο άτομο και όχι κάποιος άλλος και εξηγούμαστε.

Θέλουμε κράτος πρόνοιας, θέλουμε δημόσια παιδεία, δημόσια υγεία, δημόσια κοινωνική ασφάλιση, δημόσιες συγκοινωνίες, δημόσια έργα, κ.λ.π. Θέλουμε να γίνουμε δημόσιοι υπάλληλοι και να έχουμε υψηλούς μισθούς και συντάξεις από το δημόσιο χρήμα. Αλλά την ίδια στιγμή, θέλουμε όσο το δυνατόν πιο μεγάλη προσωπική περιουσία. Θέλουμε τη βίλα, την πισίνα, το δυνατό αυτοκίνητο, το σκάφος, τα ακριβά ρούχα, το καλό φαϊ, τις ακριβές διακοπές, την καλοπέραση και γενικά τα καλά καταναλωτικά προϊόντα κ.λ.π. Ταυτόχρονα, δεν φορολογούμε τον μεγάλο ιδιωτικό πλούτο, τους εφοπλιστές, τους κρατικοδίαιτους νταβατζήδες κ.λ.π.

Ενώ δηλαδή από το ένα μέρος θέλουμε ένα πανίσχυρο αριστερό κράτος που να μας τα έχει όλα έτοιμα, την ίδια στιγμή θέλουμε να έχουμε δεξιό τρόπο προσωπικής ζωής, μεγάλο προσωπικό πλούτο, όσο το δυνατόν πιο πολλές ελευθερίες και μηδενικό φόρο σαν γνήσιοι αστοί καπιταλιστές.

Κάποια στιγμή αυτά τα δύο θα πρέπει να συμπέσουν. Εξάλλου ήδη το δίπολο «Αριστερά – Δεξιά» έχει ξεπεραστεί διεθνώς κάτω από την επίθεση της παγκοσμιοποίησης στις εθνικές οικονομίες.

Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία, οδήγησε μεταπολεμικά, κάτω από τις ιδέες του Κέϋνς, στην πλήρη κυριαρχία του κράτους επί της κοινωνίας. Τώρα πρέπει να ακολουθήσουμε μια άλλη πορεία. Την επιλογή της πραγματικής δημοκρατίας η οποία αναγκαστικά θα βάλει στην άκρη το αυτονομημένο «κράτος πατερούλης» που έχει υπό την «προστασία» του και τον έλεγχό του την κοινωνία και να οδηγηθούμε στην κοινωνικοποίηση του κράτους, δηλαδή στην πλήρη κυριαρχία και τον έλεγχο της κοινωνίας επί του κράτους.

Είναι και ο μόνος τρόπος για να μπορέσει τόσο η κοινωνία μας, όσο και γενικότερα οι εθνικές κοινωνίες, να αντιμετωπίσουν την επίθεση της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, η οποία έχει θέσει τις εθνικές πολιτικοοικονομικές ολιγαρχίες (που κτίζονται πάνω στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία και ελέγχουν το εθνικό κράτος) κάτω από τον απόλυτο έλεγχό της. Αν δεν το κάνουμε αυτό, τότε θα κυριαρχήσουν τα εθνικιστικά και φασιστικά κινήματα και μετά θα ψάχνουμε να βρούμε που βρέθηκαν τόσοι φασίστες, ενώ θα πρόκειται και πάλι για τα ίδια άτομα. Για μας τους ίδιους.

Πέτρος Χασάπης

 

 

132 σκέψεις σχετικά με το “Τι είμαστε τελικά; Δεξιοί, Αριστεροί ή Φασίστες;

    1. Όλοι εκτονώνουν τον αριστερισμό τους πάνω στους κατ’ αυτούς φασίστες.
      Βρήκαν τρόπο να αποκτήσουν αγωνιστικά ένσημα.

      Μου αρέσει!

  1. εγω μια απορια εχω…

    γιατι η μαρξιστικη επανασταση,μιλαει για Δικτακτορια και οχι για Δημοκρατια;

    εχει αραγε,αυτο, καποια σχεση με τις φρικαλεοτητες των κομμουνιστικων καθεστωτων;
    με τους σφαγεις ολοκληρων λαων;

    Μου αρέσει!

    1. Υπάρχει και κάτι άλλο Φωτεινή που δεν έχει προσεχθεί ιδιαίτερα.
      Συστατικό στοιχείο της κομμουνιστικής προπαγάνδας ήταν και είναι ο διεθνισμός, δηλαδή η κατάργηση της ύπαρξης του έθνους.
      Γι αυτό βλέπουμε τώρα τα κεντροαριστερά κόμματα να είναι με το μέρος της παγκοσμιοποίησης που διαλύει τα έθνη.
      Γι’ αυτό και θα κτυπήσουν με σκληρότητα τα εθνικιστικά κινήματα που μάχονται για το έθνος.

      Μου αρέσει!

      1. Βέβαια, όταν λέω κεντροαριστερά κόμματα, εννοώ τον σκληρό ολιγαρχικό πυρήνα τους που τάσσεται με την παγκόσμια ολιγαρχία.
        Δεν εννοώ το σύνολο των μελών και των ψηφοφόρων του που τα έχουν χάσει και δεν καταλαβαίνουν πως συμπεριφέρονται έτσι.

        Μου αρέσει!

      2. Είσαι βλάξ και με περικεφαλαία!
        Θέλεις να μιλάς και περισπούδαστα για πράγματα που είσαι εντελώς στουρνάρι και είναι τελείως στοιχειώδη για όποιον θέλει να μιλάει για πολιτική
        Ξεστραβώσου στο Google τουλάχιστον, αφού βιβλία ποτέ σου δεν διάβασες, αλλά κάνεις και τον σοφό
        και διάβασε τα πρώτα 5-6 λινκς στην αναζήτηση «διεθνισμός»!
        Θα σου πουν αυτά τι τούβλο είσαι, να μην στο πώ εγώ
        και έχει κάθε πιθανή πραγματική ερμηνεία του όρου, από τον προλεταριακό διεθνισμό μέχρι τον γενικότερο όρισμό του ορου από τον (καθόλου αριστερό) Σαράντη Καργάκο!

        Και μην ξανανοίξεις το στόμα σου αν πρόκειται να πετάς τέτοιες μαλάκίες!

        Μου αρέσει!

      3. Νικο,
        οχι τυχαια ονομαζεται η ημερινη κατασταση,«ο κομμουνιμος του 21ου αιωνα».

        οποιος εχει διαβασει το Μαρξ(λεμε τωρα Μαρξ ,για να μην πουμε Μοζε Εςς),ξερει που ηθελαν να φτασουν και γιατι.

        και καταλαβαινει και την ριζα της θηριωδιας,αυτου του αντιανθρωπινου,διοτι για αυτο προκειται,κατασκευασματος.

        Μου αρέσει!

      4. Κύριε Γεωργίου καλώς ήλθατε, βλέπω τον τσούξατε αγρίως τον Κερκυραίο επι τή εμφανίσει σας.
        Πάντα τέτοια σας εύχομαι!

        Μου αρέσει!

      5. Ωραίο τσούξιμο!
        Που πιάστηκε μαλάκας δεν το πρόσεξες
        είδες για τσούξιμο την αμηχανία του να απαντήσει!
        Έτσι ξύπνια να είσαστε όλα τα αστροπέλέκια της χρυσαυγής!

        Μου αρέσει!

      6. εσυ ρε κερκυραιε γιατι εισαι ακομα ξυπνιος; οι ¨μπεμπες¨ σου πεσανε. αντε κι εσυ κι αυριο μερα ειναι να τα πειτε

        Μου αρέσει!

  2. Δεν υπάρχουν Ελληνες φασίστες, με τη ναζιστική έννοια. Ποτέ δεν υπήρχαν.
    Οσο για τους αριστερούς, βρέθηκε τρόπος από τους ιδεολογικούς αντιπάλους τους να τους σπρώχνουν να απασχολούνται με τους δήθεν φασίστες-ρατσιστές και να μην παίρνουν χαμπάρι τις θηλειές που σφίγγουν στους λαιμούς όλων μας, δεξιών τε και αριστερών, κεντρώων και σοσιαλιστών κ.ο.κ.

    Ας μου επιτραπεί να παρατηρήσω ότι το κοινωνικοποιημένο κράτος το εφάρμοσαν στις πρώην ΕΣΣΔ, χωρίς επιτυχία.
    Δικαιολογήθηκαναν, λοιπόν, ότι έκαναν ένα πείραμα, που δεν ευοδώθηκε. Ετσι εξηγούσαν τότε οι σύντροφοι του ΚΚΕ την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού σε λιγώτερο από έναν αιώνα.

    Ο Κέϊνς, πάντως, συγκριτικά με τους σημερινούς συναδέλφους του, είχε προσφέρει ένα απείρως φιλολαϊκώτερο κοινωνικοπολιτικοοικονομικό σύστημα, που το κατεδάφισαν για τη Νέα Τάξη Πραγμάτων και την Παγκοσμιοποίηση.

    Μήπως, αντί να οραματιζόμαστε πολιτικές ενέργειες που απαιτούν κατάλληλες και ομαλές συνθήκες συζητήσεων και εφαρμογών τους, να προσανατολιζόμασταν στην αδήριτη απομάκρυνση των σημερινών ανίκανων ανθρωπαρίων, την μετάβαση σταδιακά σε μια κοινωνία που θα αναπνεύσει λίγο με μείωση της ανεργίας, αύξηση της καταναλωτικής μας δυνατότητας, συγκρότηση μονάδων που θα παράγουν εξαγώγιμα προϊόντα, ανάπτυξη της αγροτικής μας παραγωγής τώρα που οι κοινοτικές επιδοτήσεις στέρεψαν κλπ.;

    Κι όταν ορθοποδήσουμε λιγάκι, πιο ώριμοι και πιο παραγωγικοί, να αρχίσουμε να προγραμματίζουμε τα επόμενα βήματα προς μια κοινωνία δικαιώτερη;

    Μου αρέσει!

  3. «Έχουμε αριστερή ψυχή αλλά δεξιό σώμα»

    αριστερή ψυχή αλλά δεξιά τσέπη!

    δεν είμαστε ούτε δεξιοί ούτε αριστεροί ούτε φασίστες, είμαστε ενα υβρίδιο όλων αυτών: Ελληνάρες

    Μου αρέσει!

    1. ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ
      ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
      ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ;
      ΔΕΞΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ Ή ΦΑΣΙΣΤΕΣ;

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΝΓΚΟ ΠΟΝΓΚΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ…

      ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΒΑΤΑΡΧΗΔΕΣ … ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ!

      ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΕΕΕΕ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΡΟΣΦΑΓΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΓΔΑΡΕΙ ΖΩΝΤΑΝΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΣΦΑΞΕΙ….
      ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕ ΔΕΞΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ Ή ΦΑΣΙΣΤΕΣ
      ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΠΟΥΤΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ.

      Μου αρέσει!

      1. Καλημέρα Σοφία, καλημέρα σ’όλες κι όλους.

        Γιά το θέμα: Το καλλιεργητικό υλικό, είναι Ελληνικό (made in Greece).

        Εισαγόμενα , είναι οι κλεμπσιέλες, οι βάκιλλοι και τα βακτηρίδια. Όπως επίσης,

        εισαγόμενος, είναι και ο επιστήμονας που κάνει τα πειράματα.

        Μην ρωτάς γιά τις χώρες, από τις οποίες εισάγονται. Το όνομά τους

        είναι δυσδιάκριτα τυπωμένο, στην ούγια.

        Σέβας.

        Μου αρέσει!

  4. Το « δεξιά» και «αριστερά» είναι όροι εισαγωγής με ρίζες στην Γαλλία.
    Προπολεμικώς οι όροι δεν υφίσταντο στην Ελλάδα. Το «δεξιός» εισήχθη για να μπορεί υπάρχει ο όρος «αριστερός», ώστε να μην χρησιμοποιείται το κομμουνιστής που στην κοινή συνείδηση σημαίνει προδότης και δολοφόνος. Οι « αριστεροί» δεν είναι τίποτε άλλο παρά μικροί Ιουδαίοι πιστοί στο ευαγγέλιο του Μαρξ για την έλευση του επιγείου παραδείσου.
    Μισούν τους Έλληνες και τον πολιτισμό τους, διότι έτσι τους έμαθαν τα αφεντικά τους οι Ιουδαίοι. Ο Ελληνισμός και τα επιτεύγματα του είναι κάρφος στις ηλίθιες θρησκευτικές δοξασίες τους, που τους θέλουν περιούσιο λαό του ενός και μοναδικού θεού.
    Οι «δεξιοί» δεν υπάρχουν, αλλά πατριώτες και εθνικόφρωνες αφοσιωμένοι στο Έθνος και σαφώς όχι θιασώτες της οικονομίας της αγοράς.

    Μου αρέσει!

    1. «που στην κοινή συνείδηση σημαίνει προδότης και δολοφόνος»

      Ο Καζαντζάκης (που τόσο εκτιμάτε εσείς στην χρυσή αυγή) ήταν με το ΕΑΜ, οχι με τους γερμανοτσολιάδες, μάλιστα δεχόταν και συχνές επιθέσεις για τις «αριστερές» του ιδέες.

      «Οι «δεξιοί» δεν υπάρχουν, αλλά πατριώτες και εθνικόφρωνες αφοσιωμένοι στο Έθνος και σαφώς όχι θιασώτες της οικονομίας της αγοράς.»

      α, τότε όλοι αυτοί που προωθούν την ελεύθερη αγορά με νύχια και με δόντια, τις ιδιωτικοποιήσεις και την στήριξη των πολυεθνικών πρέπει να είναι μεσαίοι, ε;

      για αυτό συμφώνησε η χρυσή αυγή στο ξεπούλημα της αγροτικής; απο αφοσίωση στο έθνος και στους αγρότες το κάνανε;

      Μου αρέσει!

    2. Μεγαλύτερες μαλακίες απ΄αυτές, έχει κάνα σάιτ να δούμε;

      Το παίζεις και περισπούδαστος «διαννοούμενος» άμα λάχει να ‘ουμ’
      θα σε κάνουν και καθηγητή σε σκαταύγουλοπανεπιστήμιο με τέτοια αξία!

      Μου αρέσει!

      1. Πρωτα βγανει η ψυχη και μετα το χουι.
        Ευτυχως που η αποχωρηση σου απο το Ολυμπια ηταν προσωρινη,
        και με την επιστροφη σου ανεβαζεις το επιπεδο καθημερινως.

        Μου αρέσει!

      2. Εσύ τρέχα να πουλησεις πατριωτισμό του κιλού στα γυφτοπάζαρα
        δεν είναι εδω η δουλειά σου!
        Εδώ είναι Ακαδημία, μας πουλάει υψηλή θεωρία ο δόκτωρ Μέτων!

        Μου αρέσει!

      3. τα γυφτοπαζαρα ειναι πιασμενα απο την γυφτοαριστερα,Κερκυραιε.

        εχουν μεινει οι Αγορες.
        (και δεν εννοω το μαλλ,ε;)

        Μου αρέσει!

      4. Καλα κανεις και το διευκρινιζεις Φωτεινη,
        γιατι αυτος αλλα θα καταλαβαινε.
        Ειναι το επιπεδο βλεπεις.

        Μου αρέσει!

      5. Eγώ σαν αιωνίως ρομαντικός λέω γιατί να μην είμαστε:…Δεξιοί όταν πρέπει,αριστεροί όταν χρειάζεται, φασίστες για τα συμφέροντά μας,και αδέλφια μεταξύ μας!…Πολλά ζητάω ή μνημόνια του κερατά;

        Μου αρέσει!

      6. Πολυ μου αρεσει η προταση του σχολιαστη, Ακέλας (Οκτωβρίου 26, 2013 στις 6:40 μμ).

        Δεν εννοω και ειμαι σιγουρος πως και ο ιδιος δεν το βλεπει ετσι, πως πρεπει να ασπαστουμε την ιδεολογια καθε αυτου. Απλα να εφαρμοζουμε στην καταλληλη στιγμη, ειτε στα οικονομικα ειτε στα κοινωνικα μας ειτε στα εργασιακα ειτε στα Εθνικα το καταλληλο μοντελο, για οσο θα ειναι χρησιμο.
        Π.Χ.
        Παντοτε ενας μηχανικος επιλεγει το καταλληλο εργαλειο το οποιο ‘ταιριαζει’/’κουμπωνει’ στην εκαστοτε εφαρμογη για να εκπληρωσει τον σκοπο, ετσι δεν ειναι;; Εμεις γιατι να μην ειμαστε αρκετα πανουργοι και οξυδερκεις και να προλαβαινουμε καταστασεις;;
        Μια αρκετα ανεπτυγμενη προταση.

        Υ.Γ. Φιλε δεν εισαι απλα ενας ρομαντικος, Ελληνικο μυαλο κατεχεις.

        Μου αρέσει!

  5. Ανθρωποι ειμαστε.
    Κι οσο εχουμε ταμπελες θα σκοτωνομαστε μεταξυ μας.
    Οι ταμπελες ειναι μερος του «συστηματος» και ολες οι τασεις ειναι μερος του συστηματος.
    Αν θελουμε να παμε μπροστα σαν Εθνος πρεπει να πεταξουμε ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ τις ΤΑΜΠΕΛΕΣ

    Μου αρέσει!

  6. Έλληνες Ολυμπιστές και μόνο πρέπει να είμαστε…
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ
    Ζ Ω Η Γ Ε Ω Ρ Γ Ι Ο

    ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

    Τ Ο Ε Χ Ε Ι Α Ν Α Γ Κ Η

    ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ 20 ΑΙΩΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟY ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΙΔΕΩΔΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ
    Ο Φιλόσοφος Κορνίλιος Καστοριάδης αναφέρει ότι: «Ο Κόσμος μπορεί να Αλλάξει, αρκεί ένας Άνθρωπος να το θέλει». Επίσης ο Επίκουρος μας λέει: «Το κάθε κομμάτιασμα της Γης, σε χωριστές Πατρίδες θα μας χωρίζει πάντοτε, ενώ αν είναι ενιαία, θα είναι Πατρίδα και κατοικία όλων μας». Ομοίως ο Σωκράτης έλεγε: « Δεν είμαι Πολίτης της Αθήνας και της Ελλάδας μόνο, είμαι Πολίτης ολόκληρου του Κόσμου». Και επειδή εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ γνωρίζουμε ότι:
    Το μεγαλείο το εντελώς μεγαλειώδες, που έχει προέλθει ποτέ στο Κόσμο και έχει να επιδείξει το Ανθρώπινο Γένος, στους αιώνες είναι ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ και επειδή ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ, με το Ιδεώδες Ολυμπιακό του Πνεύμα, δύναται να παρέχει την εγγύηση, για μια Ειρηνική συνεννόηση όλης της Ανθρωπότητας, για να προέλθει μια Παγκόσμια Ειρήνη και Πολιτική, όπως και ένας Νέος Αληθινός Κόσμος, τότε αναφωνούμε: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ.

    Ακόμη, με την ενιαία ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ θα αρχίσει ο Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, που θα θα φέρει: α. Την αποκατάσταση της ταπείνωσης που υπέστη το Ανθρώπινο Γένος, εδώ και 20 αιώνες. β. Την εγκαθίδρυση μιας Ενιαίας και Ισχυρής ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. γ. Την αντικατάσταση όλων των κατασκευασμένων Θρησκειών, με μια νέα Αληθινή Θρησκεία, την ΟΛΥΜΠΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ και δ. Την ύπαρξη ενός ενιαίου Παγκόσμιου Νομίσματος: Το ΟΛΥΜΠΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    Οπότε η εγκαθίδρυση μιας Ενιαίας και Ισχυρής ΟΜΟΣΠΟΝΔΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, πρέπει άμεσα να αρχίσει, από την Ολυμπιάδα της Βραζιλίας 2016 και Πρόεδρος όλου του Κόσμου, στη διάρκεια των Αγώνων Πνεύμα, Σώμα και Ψυχή πλέον, να τεθεί ο Πρόεδρος της Ολυμπιάδας. Μόνο έτσι θα ανοίξει και ο ορίζοντας, όπου η Ανθρωπότητα θα βρει και πάλι τον Αληθινό της Πνευματικό δρόμο και έναν Νέο καθοδηγητή και Παγκόσμιο Ηγέτη, ώστε στη συνέχεια να δημιουργηθεί και ένας Νέος και προπάντων Αληθινός Κόσμος, ο Κόσμος του:

    Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ.
    Προτού προχωρήσω στη σύνοψη του όλου έργου μου, οφείλω να προκαταλάβω τους συντηρητικούς Χριστιανούς και όλους των άλλων Θρησκειών, προκειμένου να τους επισημάνω ότι, ο σκοπός μου είναι, να απευθυνθώ, με ειλικρίνεια, ειρηνική προδιάθεση και κυρίως Αγάπη και ακόμη ότι, ο Κόσμος σήμερα απαιτεί μια μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ. Ακόμη υποχρέωσή μου είναι να τονίσω σε όλους ότι, για να υπάρξει μια ενιαία Παγκόσμια Θρησκεία, οι Άνθρωποι, λόγω της μεγίστης θρησκομανίας των, θα την αποδεχθούν, μόνο όταν ενημερωθούν: Για τις πάμπολλες αγεφύρωτες ιδιαιτερότητες που έχουν όλες του Κόσμου οι Θρησκείες και κυρίως, για τις αναχρονιστικές και διαιρετικές μεθοδεύσεις των και τούτο, για να συντηρούν το διαίρει και βασίλευε Ανθρώπων, Λαών και Κρατών, προκειμένου να επιβιώσουν. Για τη παράλογη επιβολή της αγάπης του Ανθρώπου, προς το Θεό και μάλιστα, με εξαναγκασμό, από τα Ιερατεία, με την προβολή πάντα του φόβου προς τον Θεό και των Πολιτικών Ηγεσιών, κάνοντας χρήση τη προσταγή του Αποστόλου Παύλου: «Να υποτάσσεστε στο Θεό και την Εξουσία », όπως και του ψαλμού, που λέει: «Μετά φόβου Θεού προσέρχεστε» κ.λ.π. Επίσης οι τις Χριστιανικές απόψεις που λένε ότι, ο Άνθρωπος είναι αμαρτωλός και ανάξιος, με αποτέλεσμα να συγκρούεται ο κάθε Άνθρωπος, με την κατάπτωση και την αδυναμία του να αποδειχθεί άξιος, με αποτέλεσμα να παραμένει πάντα στην αθλιότητά του και τη διαρκή ταπείνωσή του.
    Για όλες τις ανωτέρω απόψεις οι Αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι, μας λένε ότι, αυτές οι ιδέες είναι και παράλογες και ασύλληπτες. Ο Πλάτωνας μάλιστα παρότρυνε όλους τους Ανθρώπους να γίνουν κύριοι της ζωής των, χωρίς τις φοβίες οποιουδήποτε Θεού, καθόσον όλα τα πράγματα, που μπορούν να αποτελούν την δυστυχία, μπορούν να αποφευχθούν και να γίνουν όπως τα επιθυμούμαι. Τις ίδιες απόψεις είχαν και άλλοι, όπως ο Ηράκλειτος, ο Επίκουρος, ο Αριστοτέλης, ο Σωκράτης κ.λ., Ο Αριστοτέλης μάλιστα μας λέει, πως θα ήταν αλλόκοτο, παράλογο και άτοπον να πούμε πως αγαπάμε τον Δία. Κατόπιν τούτου βλέπουμε ότι, όλες οι ανωτέρω Χριστιανικές απόψεις, συντελούν στην άλωση του Ανθρώπινου Πνεύματος και της Ψυχής, όπως και αυτή τη στέρηση της μόρφωσης των Λαών, για να τους κρατούν στη πλήρη άγνοια, όσον αφορά τις δυνατότητες που έχει ο Ανθρώπινος Νους, όταν δια βίου καλλιεργείται, από την Ακαδημία Πλάτωνα την Επικούρειο Φιλοσοφική σχολή, αλλά και τον Ολυμπισμό, στο Πνεύμα, το Σώμα και τη Ψυχή.

    Ιδού γιατί άμεσα πρέπει να επαναλειτουργήσουν, όπως λειτουργούσαν προτού καταργηθούν, από τους δύο Αυτοκράτορες του Βυζαντίου τον Θεοδόσιο και Ιουστινιανό, ώστε να προέλθει η ανάδυση της Αλήθειας και η απελευθέρωση του Ανθρώπινου Πνεύματος, αλλά και η Αλλαγή του Αναληθούς σημερινού Κόσμου. Για όλα τα προαναφερόμενα, εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ οφείλουμε να δώσουμε μια νέα και Αληθινή θεώρηση της έννοιας Θεός, ιδιαίτερα στους Νέους Ανθρώπους, διαβεβαιώνοντάς τους ότι, την έννοια αυτή τη γεννά ο κάθε Καλλιεργημένος Νους του Ανθρώπου και όχι κάποιος αόρατος Θεός, όπως ψευδώς μας λένε τα Ιερατεία. Άρα η έννοια Θεός δεν πρέπει να μας επιβάλλεται και να λατρεύεται, σαν να υπάρχει κάποιος Θεός στους ουρανούς, ή αλλαχού, από τους πάμπολλους Θεούς του Κόσμου. Η έννοια Θεός είναι μια μυστηριώδης, μυθοποιημένη και κυρίως μυστική τάση, που επικράτησε, από την Πρωτόγονη Ανθρώπινη Κοινωνία και από τους επιτήδειους και αγύρτες εκμεταλλευτές του Ανθρώπινου πόνου και αδυναμίας του. Για τον λόγο αυτόν και όπως είναι γνωστό, καμιά από τις Θρησκείες και Θεούς ή Άγιους κ.λ. δίνει λύσεις στα τόσα ανακύπτοντα προβλήματα και προπάντων να λέει την Αλήθεια, ή να κάνει κάτι, ώστε να μη γινόταν οι φρικτές αιμοσταγείς Εικονομαχίες και Σταυροφορίες, οι Βανδαλισμοί, οι σφαγές, η καταστροφή 20 φορές της Πόλης του Θεού τα Ιεροσόλυμα, ο βάρβαρος Μεσαίωνας και η άλωση της Κωνσταντινούπολης, όπως και οι Α’ και Β’ Παγκόσμιοι Πόλεμοι, οι αδελφοκτόνοι πόλεμοι των Λαών, οι σημερινές αιμοσταγείς παρεμβάσεις, με εξαναγκασμούς των μεγάλων Δυνάμεων, κατά μικρών Χωρών, αλλά και των μεγάλων Οικονομικών και Περιβαλλοντικών καταστροφών, που ακολουθούν, όπως οι σεισμοί, καταποντισμοί και κυρίως χωρίς προειδοποίηση από οιονδήποτε Θεό, άγιο ή Θρησκεία δεν είναι παράλογα και αντιφατικά; Οπότε βγαίνει το συμπέρασμα ότι, όλες οι Θρησκείες είναι δημιουργήματα εκείνων των αγυρτών και εκμεταλλευτών του Ανθρώπινου πόνου και αδυναμιών του. Εξάλλου γνωρίζουμε ότι, ο ίδιος ο Άνθρωπος φέρνει τους Θεούς και ο ίδιος τους εξαφανίζει, όπως έκαναν τα εξαδέλφια Αυτοκράτορες του Βυζαντίου, ο Μέγας Κωνσταντίνος και Ιουλιανός. Ο μεν πρώτος εγκαθίδρυσε τη Χριστιανική Θρησκεία, με τη μητέρα του, ο δε δεύτερος προσπάθησε άμεσα να επαναφέρει και πάλι την Αρχαία Ελληνική Θρησκεία, τον Δία, όμως ο αιφνίδιος θάνατός του σταμάτησε το έργο του. Ιδού και το λεχθέν από τον Νέο Φιλόσοφο Κορν. Καστοριάδη που λέει: « Και ένας μόνον Άνθρωπος μπορεί, να αλλάξει σήμερα τον Κόσμο». Βλέπουμε λοιπόν ότι, οι Θεοί υπάρχουν, σαν σύμβολα των Λαών των και ένα τέτοιο σύμβολο, , σε όλες τις μνήμες και Γενεές των Ανθρώπων και των Λαών του Κόσμου, θα έπρεπε να ήταν ο Μεγάλος Φιλόσοφος όλων των εποχών ο Σωκράτης, ως ο μόνος Αληθινός και διαχρονικός, στους αιώνες της Ανθρωπότητας.

    Και ιδού γιατί εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, όλα τα αναγνωρίζουμε και όλους τους τιμούμε, αρκεί να λάβουν υπόψη ότι, άλλες ήταν οι εποχές εκείνες και άλλοι οι Άνθρωποι, οπότε οφείλουμε να προσαρμόζονται εκάστοτε, στις νέες αποκαλύψεις, και ανακαλύψεις, αλλά και τις νέες παρουσιαζόμενες ανάγκες των Λαών, αφού γνωρίζουμε ότι, οι Καιροί διαμορφώνουν όλους τους Ανθρώπους και οι άνθρωποι οφείλουν να προσαρμόζονται. Προ όλων τούτων, ο κάθε ένας χωριστά, ας βγάλει τα συμπεράσματά του, ώστε στο μέλλον να μην παρασυρόμαστε, σαν αγέλη, από τους αγύρτες και εκμεταλλευτές των αδυναμιών μας, όπως του πόνου, της αμάθειας και των αναγκών μας. Ιδού γιατί ο Αρχαίος Έλληνας Ιστορικός Ηρόδοτος, έθεσε και τα θεμέλια της ελεύθερης διανόησης της Ανθρωπότητας, με αποτέλεσμα να επικρατήσει η σκέψη της Ελεύθερης Βούλησης όλων των Ανθρώπων, όπως και ο Φιλόσοφος Ηράκλειτος, ο οποίος έφερε και αυτός στην Ιστορία της Ανθρωπότητας, την διαβεβαίωση της Οικουμενικής ικανότητας όλων των Ανθρώπων ώστε να φθάσουν στην Αλήθεια. Και ιδού η αναδυόμενη Αλήθεια, με το ένα και Αληθινό Φως της ΔΑΔΑΣ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, το περιφερόμενο σε ολόκληρη την Ανθρωπότητα και την κάθε γωνιά του Πλανήτη ΓΗ. Αλλά και ιδού γιατί το εκπορευόμενο, από την ΟΛΥΜΠΙΑ Αληθινό Φως, ενσαρκώνει την ενότητα όλων των Λαών του Κόσμου, σε αντίθεση του Αναληθούς, μυστηριώδους και κυρίως του κατασκευαζόμενου φωτός της Αναστάσεως, που φέρνει συμπλοκές και διχασμούς, στο Ναό της δήθεν Αναστάσεως του Χριστού. Με την επαναλειτουργία της Ακαδημίας Πλάτωνος, την Επικούρειο Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και τον ΟΛΥΜΠΙΣΜΟ, θα ξυπνήσουμε και εδώ και τώρα να απαλλάξουμε τη Παιδεία μας, από το παπαδο-μάντρωμα, όπου διαχρονικά έχει υποστεί μια ακραία θλιβερή, αλλοπρόσαλλη και μια εξωπραγματική Καλογερίστικη παιδεία, όπως εκείνο το ξεκίνημα της ημέρας, με μια αλλοπρόσαλλη και Αναληθή Προσευχή του: «Πάτερ Ημών, εν τοις Ουρανοίς κ.λ. Ο νεότερος Φιλόσοφος Κορνήλιος Καστοριάδης μας λέει: Εδώ βρίσκεται ο πυρήνας της ρήξης και ο χαρακτήρας της αιώνιας Αλήθειας, αλλά και η ανακάλυψη και ο φωτισμός της Αβύσσου, γιατί για εμάς τους Έλληνες του Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, η Άβυσσος μίλησε, επομένως δεν είναι πλέον Άβυσσος, όπως συμβαίνει να είναι, με τον Χριστιανισμό και κάθε άλλη του Κόσμου κατασκευασμένη Θρησκεία.
    Αλλά και Ιδού γιατί στα 2.000 έτη Χριστιανισμού, δημιουργήθηκε μια εποχή ανιστόρητη, καθόσον συντασσόταν πάντοτε μυστικά από τους γραφείς, τα Ιερατεία και τους Μοναχούς και προς αποκλειστική χρήση της Δεσποτικής και της Θεοκρατικής τους γραφειοκρατία. Εξάλλου όπως είναι γνωστό, η πραγματική Ιστορία, ως ρητή συλλογή της μνήμης και καταγεγραμμένη, είναι αυτή της εποχής της Αρχαίας Ελλάδας και των νεότερων χρόνων, μετά τον 18ο Αιώνα, ενώ στις υπόλοιπες εποχές, απλώς υπήρχαν πολλοί χρονογράφοι, λίγο ή πολύ ευφυείς ή επιδέξιοι. Οπότε βλέπουμε ότι και στις δύο εποχές συγκροτήθηκε και αναδύθηκε η γνώση. Ενώ στις άλλες Εποχές, (Θεοκρατικές Κοινωνίες), των τριών Μονοθεϊστικων Θρησκειών, του Χριστιανισμού του Ισλάμ και Ιουδαϊσμού, παρουσιάζονται σαν γενεαλογίες δυναστειών, πριγκίπων και χαλίφηδων, βασιλικών και Ιερατικών προυχόντων, καθώς και του κυριάρχου κύκλου των.

    Με όλα τα ανωτέρω αναφερόμενα και επειδή εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, γνωρίζουμε ότι, ο Κόσμος είναι κάτι το αναπόδραστο, καλούμαστε, από την Ιστορία να συμβάλλουμε, για μια ενιαία και καθολική Αλλαγή του σημερινού Κόσμου, αλλάζοντας και αυτή τη ροή της Ιστορίας του. Μόνο έτσι θα κάνουμε καλύτερη χρήση της γνώσης του Ανθρώπου, στον Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και μόνο έτσι όλοι μαζί θα επιτύχουμε και μια καλύτερη αρμονία και ισορροπία της ζωής, όπως έγινε προ 2.500 έτη. Ιδού γιατί ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ δεν χωρίζει τους Ανθρώπους, σε Εθνότητες, Φιλές, χρώμα, Θρησκείας και τα πιστεύω τους, όλους τους αποδέχεται και τους καλεί να αναβαπτιστούν στην Ενιαία Κολυμπήθρα του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, ώστε αναγεννημένοι και ενωμένοι πλέον, να λέμε: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ και ΟΛΥΜΠΙΣΜΕ ΜΟΥ.

    Βλέπουμε λοιπόν ότι, ο Χριστιανισμός και κάθε άλλη Θρησκεία του Κόσμου, όπως και οι κάθ’ ομοίωση αυτών Κοσμοθεωρίες και Πολιτικές Ηγεσίες, δεν κατανόησαν τη σημασία που είχαν τα Πνευματικά Όπλα των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και ασφαλώς για προφανείς τους λόγους. Οπότε ιδού και η τόλμη όλων μας, ώστε εδώ και τώρα, να λάβει σάρκα και οστά η Ένωση του Κόσμου ολοκλήρου, με το έργο μου: Η ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και ο Α΄ ΑΙΩΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ. Ο Νέος Ιδεώδης και Αληθινός 1ος ΑΩΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, θα αντικαταστήσει ειρηνικά τον Αναληθή Κόσμο των 20 Αιώνων Χριστιανισμού, ως επίσης και όλες τις άλλες κατασκευασμένες Θρησκείες, Κοσμοθεωρίες, αλλά και Πολιτικά Συστήματα, που γεννήθηκαν και λειτούργησαν κάθ΄ ομοίωση όλων των κατασκευασμένων Θρησκειών του Κόσμου.
    Μόνο τότε η Ελλάδα θα γίνει και πάλι ο ομφαλός του Κόσμου, η ασφαλής φωλιά του Πνεύματος, αλλά και η Ελπίδα των Λαών του Πλανήτη ΓΗ και σε παγκόσμια μορφή θα λειτουργήσουν: α. Στη Πνύκα, οι Γεν. Συνελεύσεις των Λαών, β. Στους Δελφούς οι Πνευματικές και Πολιτιστικές Συνελεύσεις και γ. στην Αρχαία ΟΛΥΜΠΙΑ οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που θα Καλλιεργείται η Νέα Γενιά, ο Άνθρωπος γενικότερα στο Πνεύμα, το Σώμα και τη Ψυχή. Είναι γνωστό, σε όλους πλέον, ότι εμείς οι Έλληνες εκείνο που έχουμε να παρουσιάσουμε στο Κόσμο ολόκληρο, πέραν από το Αρχαίο Αθάνατο Ελληνικό Πνεύμα, τη νησιωτική Ελλάδα, τη γαλάζια θάλασσα και τον ουρανό, αλλά και τη φιλοξενία, δεν είναι άλλο, από τους Αρχαίους Ελληνικούς Ναούς και Βωμούς, τα Στάδια και τους 12 Ολύμπιους Θεούς και κυρίως τον ΟΛΥΜΠΙΣΜΟ. Οπότε όλοι μας οφείλουμε, εδώ και τώρα να ζητήσουμε την Αναστήλωση των Αρχαίων Ελληνικών Ναών, Βωμών, Σταδίων και Αγαλμάτων, τουλάχιστον του τριγώνου, των Στηλών Ολυμπίου Διός και Πνύκας, το Στάδιο Ολυμπιακών Αγώνων στην ΟΛΥΜΠΙΑ και το Μαντείο των Δελφών.

    Προβληματισμός: Αλήθεια αγαπητοί μου φίλοι, σήμερα εάν υπήρχε έστω ένας Αρχαίος Έλληνας, με την ίδια ανησυχία, για Αναζήτηση του Απολύτου, ακόμη εάν συνεχιζόταν ο Αρχαίος Ελληνισμός, με την επικράτηση του τότε Βυζαντινού Αυτοκράτορα Ιουλιανού, θα είχε κάποιος την τόλμη να μας καθυβρίζει, όπως συμβαίνει σήμερα με τους Έλληνες Χριστιανούς; (Ο Στρατηγός Μακρυγιάννης, ακούει από το Γάλλο περιηγητή Μαλέρμπ να του λέει: «Η αιτία της κακοδαιμονίας της ράτσας σας είναι το κεφάλαιο Θρησκεία, που είναι πολύ τυπωμένη σε εσάς». Και ο Μακρυγιάννης του είπε: «Και αυτοί οι φίλοι που ήρθαν σαν Σταυροφόροι… δεν ήθελαν να μάθουμε ΙΣΤΟΡΙΑ, μας δίδασκαν αυτά που αυτοί ράψανε στα μέτρα τους. Και εγώ λέγω: Αποδεικνύεται ότι, οι φίλοι, μας θέλουν, σαν φυλή καθηλωμένους και υποταγμένους στις ορέξεις των Ιεραρχών και των Πολιτικών Εξουσιών, που πάντα υποδεικνύονται, από αυτούς, για να συμπράττουν, τύπου Βυζαντινών Αυτοκρατόρων. Όσον αφορά τις προθέσεις και παρεμβάσεις μας στην Ελληνική Δημοκρατία θα είναι, για να εξυπηρετούμε την ελεύθερη λειτουργία του Δημοκρατικού Πολιτεύματος, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των Ιδεών, αλλά και την ευημερία των Πολιτών. Επίσης μέσα από τους Φορείς του Συντάγματος, των Νόμων και τη Βουλή, θα εκφράσουμε απερίφραστα την αντίθεσή μας, στα σημεία του Συντάγματος, όπου Άρθρα του έρχονται σε αντίφαση και σύγκρουση μεταξύ των, όπως είναι το Άρθρο. 3, που έρχεται σε αντίφαση, με το άρθρο 13, το οποίο αναφέρεται στη διαφορετικότητα του Θρησκεύματος και Πίστη των Ελλήνων Πολιτών, αλλά και με την Αρχή του Συντάγματος, που λέει ότι, το Σύνταγμα ανήκει σε όλους τους Έλληνες Πολίτες και όχι στους Έλληνες Χριστιανούς, όπως εκείνο το λεχθέν: «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών». Κατόπιν τούτου, εμείς τηρούντες όλες τις Δημοκρατικές μεθοδεύσεις, κατά την αναθεώρηση του Συντάγματος, θα προτείνουμε την εξάλειψη του Άρθρου 3, αφού το Άρθρο αυτό καλύπτεται πλήρως, από το Άρθρο 13. Επίσης το Άρθρο 16 παρ. 2 πρέπει να απαλειφθεί και αυτό, διότι αναφέρεται στην ανάπτυξη της Θρησκευτικής συνείδησης της Παιδείας, καθόσον έρχεται και αυτό σε αντίφαση με το Άρθρο 13. Ομοίως το Άρθρο 33 παρ.2. πρέπει να απαλειφθεί, στο μέρος που λέει: «Ορκίζομαι στο όνομα της ομοούσιας και αδιαιρέτου της Αγίας Τριάδας, όπως και η αόριστος, αναληθής, αλλά και απροσανατόλιστη προσευχή του Πάτερ Υμών εν τοις Ουρανοίς… αντικαθιστώντας την, με μια νέα Αληθινή και προσανατολισμένη Προσευχή στον σημερινό Κόσμο και προπάντων να διέπεται από τα Ιδεώδη του Αρχαίου Ελληνισμού – Ολυμπισμού και του Νέο Ελληνισμού. Ιδού γιατί εμείς θα προτείνουμε να προέλθει και ο διαχωρισμός των Πολιτικών Εξουσιών και της Παιδείας, από τις Θρησκείες, Θεούς και τα διάφορα Ιερατεία, οπότε θα δρομολογήσουμε την υπαγωγή όλων των Εκκλησιών και Ναών στους Δήμους, όπως και αυτών των Ιερέων, που θα πληρώνονται από τους Δημότες, που θα επιθυμούν να εκκλησιάζονται και κρατούν τα διάφορα Χριστιανικά τους μυστήρια. Τούτο θα γίνεται δια μέσου των Κ.Ε.Π. και με τον Α.Φ.Μ. των. Οπότε όλοι μας, οφείλουμε να ανατρέψουμε την αδιαφανή σημερινή διαμόρφωση του Πολιτικού Χάρτου της Πατρίδας, που δεν είναι άλλη από το αποτέλεσμα των αλλοπρόσαλλων πολιτικών, που εφήρμοσαν όλοι οι Πολιτικοί, όχι μόνον την τελευταία 50ετία, αλλά και από της Επαναστάσεως του 1821, με αποτέλεσμα να μην έχουν ακόμη υλοποιηθεί τα οράματα του Ελληνικού Λαού, που ήταν και συνεχίζουν να είναι: Να δει ο Λαός το Κράτος του να υπάρχει και να του ανήκει.

    Προ όλων των ανωτέρω ο Κόσμος άρχισε να προβληματίζεται και θέλει να μάθει την κάθε δυνατή Αλήθεια, κατά πόσον ο Κόσμος των 20 αιώνων Χριστιανισμού, Ισλαμισμού, Ιουδαϊσμού, αλλά και των άλλων Θρησκειών έγινε ποιό σοφότερος, από τον προϋπάρχοντα Κόσμο του Αρχαίου Ελληνισμού. Οπότε, εμείς όλοι του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ σήμερα πιστεύουμε ότι, με την πλήρη εφαρμογή του Έργου μου, το Ανθρώπινο Γένος θα απελευθερωθεί και θα φθάσει και πάλι στα ύψη του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος και όλη η Ανθρωπότητα θα βρει και πάλι τον Αληθινό Πνευματικό δρόμο, το δρόμο του πεπρωμένου της.

    Ιδού το τόλμημά μας, από το οποίο θα αναδυθεί η όλη Αλήθεια και ιδού η αναγκαιότητα της άμεσης Αλλαγής του σημερινού Αναληθούς και Μυστηριώδους Κόσμου, δια μέσου του Έργου μου: Η ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και ο Α΄ ΑΙΩΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ.

    Αλλά και Ιδού γιατί ο Ελληνισμός, που συνεχίζει να έχει βαθύτατες τις ρίζες στη Πολιτική Ελευθερία, δύναται να χαράξει, δια μέσου των Ιδεωδών του ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ – ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, μια μεγάλη Παγκόσμια Πολιτική, ώστε να συνδέσει το παρόν με το παρελθόν, αφού γνωρίζουμε ότι, όλα τα Πολιτικά Συστήματα και οι Θρησκείες του Κόσμου ολόκληρου σήμερα, χωρίζουν τους Ανθρώπους, τους Λαούς και τα Κράτη, ενώ η Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία και ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ, είναι τα μόνα όπλα, τα οποία θα μας ενώσουν και πάλι.

    Οπότε οφείλουμε να αναφωνήσουμε: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ.

    e-mail: olympismos@gmail.com Τηλ: 6946364209. Το έργο μου sτο google: blogger/olympismos olympios oramatismos ή Olympia laiki symmaxia ή http://www.blogspot.com/olympismos ή facebook/olympismos ή Γεώργιος Ζώης.

    Μου αρέσει!

  7. Έλληνες και Ολυμπιστές είμαστε…
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ
    Ζ Ω Η Γ Ε Ω Ρ Γ Ι Ο

    ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

    Τ Ο Ε Χ Ε Ι Α Ν Α Γ Κ Η

    ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ 20 ΑΙΩΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟY ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΙΔΕΩΔΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ
    Ο Φιλόσοφος Κορνίλιος Καστοριάδης αναφέρει ότι: «Ο Κόσμος μπορεί να Αλλάξει, αρκεί ένας Άνθρωπος να το θέλει». Επίσης ο Επίκουρος μας λέει: «Το κάθε κομμάτιασμα της Γης, σε χωριστές Πατρίδες θα μας χωρίζει πάντοτε, ενώ αν είναι ενιαία, θα είναι Πατρίδα και κατοικία όλων μας». Ομοίως ο Σωκράτης έλεγε: « Δεν είμαι Πολίτης της Αθήνας και της Ελλάδας μόνο, είμαι Πολίτης ολόκληρου του Κόσμου». Και επειδή εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ γνωρίζουμε ότι:
    Το μεγαλείο το εντελώς μεγαλειώδες, που έχει προέλθει ποτέ στο Κόσμο και έχει να επιδείξει το Ανθρώπινο Γένος, στους αιώνες είναι ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ και επειδή ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ, με το Ιδεώδες Ολυμπιακό του Πνεύμα, δύναται να παρέχει την εγγύηση, για μια Ειρηνική συνεννόηση όλης της Ανθρωπότητας, για να προέλθει μια Παγκόσμια Ειρήνη και Πολιτική, όπως και ένας Νέος Αληθινός Κόσμος, τότε αναφωνούμε: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ.

    Ακόμη, με την ενιαία ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ θα αρχίσει ο Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, που θα θα φέρει: α. Την αποκατάσταση της ταπείνωσης που υπέστη το Ανθρώπινο Γένος, εδώ και 20 αιώνες. β. Την εγκαθίδρυση μιας Ενιαίας και Ισχυρής ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. γ. Την αντικατάσταση όλων των κατασκευασμένων Θρησκειών, με μια νέα Αληθινή Θρησκεία, την ΟΛΥΜΠΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ και δ. Την ύπαρξη ενός ενιαίου Παγκόσμιου Νομίσματος: Το ΟΛΥΜΠΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    Οπότε η εγκαθίδρυση μιας Ενιαίας και Ισχυρής ΟΜΟΣΠΟΝΔΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, πρέπει άμεσα να αρχίσει, από την Ολυμπιάδα της Βραζιλίας 2016 και Πρόεδρος όλου του Κόσμου, στη διάρκεια των Αγώνων Πνεύμα, Σώμα και Ψυχή πλέον, να τεθεί ο Πρόεδρος της Ολυμπιάδας. Μόνο έτσι θα ανοίξει και ο ορίζοντας, όπου η Ανθρωπότητα θα βρει και πάλι τον Αληθινό της Πνευματικό δρόμο και έναν Νέο καθοδηγητή και Παγκόσμιο Ηγέτη, ώστε στη συνέχεια να δημιουργηθεί και ένας Νέος και προπάντων Αληθινός Κόσμος, ο Κόσμος του:

    Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ.
    Προτού προχωρήσω στη σύνοψη του όλου έργου μου, οφείλω να προκαταλάβω τους συντηρητικούς Χριστιανούς και όλους των άλλων Θρησκειών, προκειμένου να τους επισημάνω ότι, ο σκοπός μου είναι, να απευθυνθώ, με ειλικρίνεια, ειρηνική προδιάθεση και κυρίως Αγάπη και ακόμη ότι, ο Κόσμος σήμερα απαιτεί μια μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ. Ακόμη υποχρέωσή μου είναι να τονίσω σε όλους ότι, για να υπάρξει μια ενιαία Παγκόσμια Θρησκεία, οι Άνθρωποι, λόγω της μεγίστης θρησκομανίας των, θα την αποδεχθούν, μόνο όταν ενημερωθούν: Για τις πάμπολλες αγεφύρωτες ιδιαιτερότητες που έχουν όλες του Κόσμου οι Θρησκείες και κυρίως, για τις αναχρονιστικές και διαιρετικές μεθοδεύσεις των και τούτο, για να συντηρούν το διαίρει και βασίλευε Ανθρώπων, Λαών και Κρατών, προκειμένου να επιβιώσουν. Για τη παράλογη επιβολή της αγάπης του Ανθρώπου, προς το Θεό και μάλιστα, με εξαναγκασμό, από τα Ιερατεία, με την προβολή πάντα του φόβου προς τον Θεό και των Πολιτικών Ηγεσιών, κάνοντας χρήση τη προσταγή του Αποστόλου Παύλου: «Να υποτάσσεστε στο Θεό και την Εξουσία », όπως και του ψαλμού, που λέει: «Μετά φόβου Θεού προσέρχεστε» κ.λ.π. Επίσης οι τις Χριστιανικές απόψεις που λένε ότι, ο Άνθρωπος είναι αμαρτωλός και ανάξιος, με αποτέλεσμα να συγκρούεται ο κάθε Άνθρωπος, με την κατάπτωση και την αδυναμία του να αποδειχθεί άξιος, με αποτέλεσμα να παραμένει πάντα στην αθλιότητά του και τη διαρκή ταπείνωσή του.
    Για όλες τις ανωτέρω απόψεις οι Αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι, μας λένε ότι, αυτές οι ιδέες είναι και παράλογες και ασύλληπτες. Ο Πλάτωνας μάλιστα παρότρυνε όλους τους Ανθρώπους να γίνουν κύριοι της ζωής των, χωρίς τις φοβίες οποιουδήποτε Θεού, καθόσον όλα τα πράγματα, που μπορούν να αποτελούν την δυστυχία, μπορούν να αποφευχθούν και να γίνουν όπως τα επιθυμούμαι. Τις ίδιες απόψεις είχαν και άλλοι, όπως ο Ηράκλειτος, ο Επίκουρος, ο Αριστοτέλης, ο Σωκράτης κ.λ., Ο Αριστοτέλης μάλιστα μας λέει, πως θα ήταν αλλόκοτο, παράλογο και άτοπον να πούμε πως αγαπάμε τον Δία. Κατόπιν τούτου βλέπουμε ότι, όλες οι ανωτέρω Χριστιανικές απόψεις, συντελούν στην άλωση του Ανθρώπινου Πνεύματος και της Ψυχής, όπως και αυτή τη στέρηση της μόρφωσης των Λαών, για να τους κρατούν στη πλήρη άγνοια, όσον αφορά τις δυνατότητες που έχει ο Ανθρώπινος Νους, όταν δια βίου καλλιεργείται, από την Ακαδημία Πλάτωνα την Επικούρειο Φιλοσοφική σχολή, αλλά και τον Ολυμπισμό, στο Πνεύμα, το Σώμα και τη Ψυχή.

    Ιδού γιατί άμεσα πρέπει να επαναλειτουργήσουν, όπως λειτουργούσαν προτού καταργηθούν, από τους δύο Αυτοκράτορες του Βυζαντίου τον Θεοδόσιο και Ιουστινιανό, ώστε να προέλθει η ανάδυση της Αλήθειας και η απελευθέρωση του Ανθρώπινου Πνεύματος, αλλά και η Αλλαγή του Αναληθούς σημερινού Κόσμου. Για όλα τα προαναφερόμενα, εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ οφείλουμε να δώσουμε μια νέα και Αληθινή θεώρηση της έννοιας Θεός, ιδιαίτερα στους Νέους Ανθρώπους, διαβεβαιώνοντάς τους ότι, την έννοια αυτή τη γεννά ο κάθε Καλλιεργημένος Νους του Ανθρώπου και όχι κάποιος αόρατος Θεός, όπως ψευδώς μας λένε τα Ιερατεία. Άρα η έννοια Θεός δεν πρέπει να μας επιβάλλεται και να λατρεύεται, σαν να υπάρχει κάποιος Θεός στους ουρανούς, ή αλλαχού, από τους πάμπολλους Θεούς του Κόσμου. Η έννοια Θεός είναι μια μυστηριώδης, μυθοποιημένη και κυρίως μυστική τάση, που επικράτησε, από την Πρωτόγονη Ανθρώπινη Κοινωνία και από τους επιτήδειους και αγύρτες εκμεταλλευτές του Ανθρώπινου πόνου και αδυναμίας του. Για τον λόγο αυτόν και όπως είναι γνωστό, καμιά από τις Θρησκείες και Θεούς ή Άγιους κ.λ. δίνει λύσεις στα τόσα ανακύπτοντα προβλήματα και προπάντων να λέει την Αλήθεια, ή να κάνει κάτι, ώστε να μη γινόταν οι φρικτές αιμοσταγείς Εικονομαχίες και Σταυροφορίες, οι Βανδαλισμοί, οι σφαγές, η καταστροφή 20 φορές της Πόλης του Θεού τα Ιεροσόλυμα, ο βάρβαρος Μεσαίωνας και η άλωση της Κωνσταντινούπολης, όπως και οι Α’ και Β’ Παγκόσμιοι Πόλεμοι, οι αδελφοκτόνοι πόλεμοι των Λαών, οι σημερινές αιμοσταγείς παρεμβάσεις, με εξαναγκασμούς των μεγάλων Δυνάμεων, κατά μικρών Χωρών, αλλά και των μεγάλων Οικονομικών και Περιβαλλοντικών καταστροφών, που ακολουθούν, όπως οι σεισμοί, καταποντισμοί και κυρίως χωρίς προειδοποίηση από οιονδήποτε Θεό, άγιο ή Θρησκεία δεν είναι παράλογα και αντιφατικά; Οπότε βγαίνει το συμπέρασμα ότι, όλες οι Θρησκείες είναι δημιουργήματα εκείνων των αγυρτών και εκμεταλλευτών του Ανθρώπινου πόνου και αδυναμιών του. Εξάλλου γνωρίζουμε ότι, ο ίδιος ο Άνθρωπος φέρνει τους Θεούς και ο ίδιος τους εξαφανίζει, όπως έκαναν τα εξαδέλφια Αυτοκράτορες του Βυζαντίου, ο Μέγας Κωνσταντίνος και Ιουλιανός. Ο μεν πρώτος εγκαθίδρυσε τη Χριστιανική Θρησκεία, με τη μητέρα του, ο δε δεύτερος προσπάθησε άμεσα να επαναφέρει και πάλι την Αρχαία Ελληνική Θρησκεία, τον Δία, όμως ο αιφνίδιος θάνατός του σταμάτησε το έργο του. Ιδού και το λεχθέν από τον Νέο Φιλόσοφο Κορν. Καστοριάδη που λέει: « Και ένας μόνον Άνθρωπος μπορεί, να αλλάξει σήμερα τον Κόσμο». Βλέπουμε λοιπόν ότι, οι Θεοί υπάρχουν, σαν σύμβολα των Λαών των και ένα τέτοιο σύμβολο, , σε όλες τις μνήμες και Γενεές των Ανθρώπων και των Λαών του Κόσμου, θα έπρεπε να ήταν ο Μεγάλος Φιλόσοφος όλων των εποχών ο Σωκράτης, ως ο μόνος Αληθινός και διαχρονικός, στους αιώνες της Ανθρωπότητας.

    Και ιδού γιατί εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, όλα τα αναγνωρίζουμε και όλους τους τιμούμε, αρκεί να λάβουν υπόψη ότι, άλλες ήταν οι εποχές εκείνες και άλλοι οι Άνθρωποι, οπότε οφείλουμε να προσαρμόζονται εκάστοτε, στις νέες αποκαλύψεις, και ανακαλύψεις, αλλά και τις νέες παρουσιαζόμενες ανάγκες των Λαών, αφού γνωρίζουμε ότι, οι Καιροί διαμορφώνουν όλους τους Ανθρώπους και οι άνθρωποι οφείλουν να προσαρμόζονται. Προ όλων τούτων, ο κάθε ένας χωριστά, ας βγάλει τα συμπεράσματά του, ώστε στο μέλλον να μην παρασυρόμαστε, σαν αγέλη, από τους αγύρτες και εκμεταλλευτές των αδυναμιών μας, όπως του πόνου, της αμάθειας και των αναγκών μας. Ιδού γιατί ο Αρχαίος Έλληνας Ιστορικός Ηρόδοτος, έθεσε και τα θεμέλια της ελεύθερης διανόησης της Ανθρωπότητας, με αποτέλεσμα να επικρατήσει η σκέψη της Ελεύθερης Βούλησης όλων των Ανθρώπων, όπως και ο Φιλόσοφος Ηράκλειτος, ο οποίος έφερε και αυτός στην Ιστορία της Ανθρωπότητας, την διαβεβαίωση της Οικουμενικής ικανότητας όλων των Ανθρώπων ώστε να φθάσουν στην Αλήθεια. Και ιδού η αναδυόμενη Αλήθεια, με το ένα και Αληθινό Φως της ΔΑΔΑΣ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, το περιφερόμενο σε ολόκληρη την Ανθρωπότητα και την κάθε γωνιά του Πλανήτη ΓΗ. Αλλά και ιδού γιατί το εκπορευόμενο, από την ΟΛΥΜΠΙΑ Αληθινό Φως, ενσαρκώνει την ενότητα όλων των Λαών του Κόσμου, σε αντίθεση του Αναληθούς, μυστηριώδους και κυρίως του κατασκευαζόμενου φωτός της Αναστάσεως, που φέρνει συμπλοκές και διχασμούς, στο Ναό της δήθεν Αναστάσεως του Χριστού. Με την επαναλειτουργία της Ακαδημίας Πλάτωνος, την Επικούρειο Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και τον ΟΛΥΜΠΙΣΜΟ, θα ξυπνήσουμε και εδώ και τώρα να απαλλάξουμε τη Παιδεία μας, από το παπαδο-μάντρωμα, όπου διαχρονικά έχει υποστεί μια ακραία θλιβερή, αλλοπρόσαλλη και μια εξωπραγματική Καλογερίστικη παιδεία, όπως εκείνο το ξεκίνημα της ημέρας, με μια αλλοπρόσαλλη και Αναληθή Προσευχή του: «Πάτερ Ημών, εν τοις Ουρανοίς κ.λ. Ο νεότερος Φιλόσοφος Κορνήλιος Καστοριάδης μας λέει: Εδώ βρίσκεται ο πυρήνας της ρήξης και ο χαρακτήρας της αιώνιας Αλήθειας, αλλά και η ανακάλυψη και ο φωτισμός της Αβύσσου, γιατί για εμάς τους Έλληνες του Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, η Άβυσσος μίλησε, επομένως δεν είναι πλέον Άβυσσος, όπως συμβαίνει να είναι, με τον Χριστιανισμό και κάθε άλλη του Κόσμου κατασκευασμένη Θρησκεία.
    Αλλά και Ιδού γιατί στα 2.000 έτη Χριστιανισμού, δημιουργήθηκε μια εποχή ανιστόρητη, καθόσον συντασσόταν πάντοτε μυστικά από τους γραφείς, τα Ιερατεία και τους Μοναχούς και προς αποκλειστική χρήση της Δεσποτικής και της Θεοκρατικής τους γραφειοκρατία. Εξάλλου όπως είναι γνωστό, η πραγματική Ιστορία, ως ρητή συλλογή της μνήμης και καταγεγραμμένη, είναι αυτή της εποχής της Αρχαίας Ελλάδας και των νεότερων χρόνων, μετά τον 18ο Αιώνα, ενώ στις υπόλοιπες εποχές, απλώς υπήρχαν πολλοί χρονογράφοι, λίγο ή πολύ ευφυείς ή επιδέξιοι. Οπότε βλέπουμε ότι και στις δύο εποχές συγκροτήθηκε και αναδύθηκε η γνώση. Ενώ στις άλλες Εποχές, (Θεοκρατικές Κοινωνίες), των τριών Μονοθεϊστικων Θρησκειών, του Χριστιανισμού του Ισλάμ και Ιουδαϊσμού, παρουσιάζονται σαν γενεαλογίες δυναστειών, πριγκίπων και χαλίφηδων, βασιλικών και Ιερατικών προυχόντων, καθώς και του κυριάρχου κύκλου των.

    Με όλα τα ανωτέρω αναφερόμενα και επειδή εμείς του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, γνωρίζουμε ότι, ο Κόσμος είναι κάτι το αναπόδραστο, καλούμαστε, από την Ιστορία να συμβάλλουμε, για μια ενιαία και καθολική Αλλαγή του σημερινού Κόσμου, αλλάζοντας και αυτή τη ροή της Ιστορίας του. Μόνο έτσι θα κάνουμε καλύτερη χρήση της γνώσης του Ανθρώπου, στον Α΄ ΑΙΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και μόνο έτσι όλοι μαζί θα επιτύχουμε και μια καλύτερη αρμονία και ισορροπία της ζωής, όπως έγινε προ 2.500 έτη. Ιδού γιατί ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ δεν χωρίζει τους Ανθρώπους, σε Εθνότητες, Φιλές, χρώμα, Θρησκείας και τα πιστεύω τους, όλους τους αποδέχεται και τους καλεί να αναβαπτιστούν στην Ενιαία Κολυμπήθρα του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, ώστε αναγεννημένοι και ενωμένοι πλέον, να λέμε: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ και ΟΛΥΜΠΙΣΜΕ ΜΟΥ.

    Βλέπουμε λοιπόν ότι, ο Χριστιανισμός και κάθε άλλη Θρησκεία του Κόσμου, όπως και οι κάθ’ ομοίωση αυτών Κοσμοθεωρίες και Πολιτικές Ηγεσίες, δεν κατανόησαν τη σημασία που είχαν τα Πνευματικά Όπλα των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και ασφαλώς για προφανείς τους λόγους. Οπότε ιδού και η τόλμη όλων μας, ώστε εδώ και τώρα, να λάβει σάρκα και οστά η Ένωση του Κόσμου ολοκλήρου, με το έργο μου: Η ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και ο Α΄ ΑΙΩΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ. Ο Νέος Ιδεώδης και Αληθινός 1ος ΑΩΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, θα αντικαταστήσει ειρηνικά τον Αναληθή Κόσμο των 20 Αιώνων Χριστιανισμού, ως επίσης και όλες τις άλλες κατασκευασμένες Θρησκείες, Κοσμοθεωρίες, αλλά και Πολιτικά Συστήματα, που γεννήθηκαν και λειτούργησαν κάθ΄ ομοίωση όλων των κατασκευασμένων Θρησκειών του Κόσμου.
    Μόνο τότε η Ελλάδα θα γίνει και πάλι ο ομφαλός του Κόσμου, η ασφαλής φωλιά του Πνεύματος, αλλά και η Ελπίδα των Λαών του Πλανήτη ΓΗ και σε παγκόσμια μορφή θα λειτουργήσουν: α. Στη Πνύκα, οι Γεν. Συνελεύσεις των Λαών, β. Στους Δελφούς οι Πνευματικές και Πολιτιστικές Συνελεύσεις και γ. στην Αρχαία ΟΛΥΜΠΙΑ οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που θα Καλλιεργείται η Νέα Γενιά, ο Άνθρωπος γενικότερα στο Πνεύμα, το Σώμα και τη Ψυχή. Είναι γνωστό, σε όλους πλέον, ότι εμείς οι Έλληνες εκείνο που έχουμε να παρουσιάσουμε στο Κόσμο ολόκληρο, πέραν από το Αρχαίο Αθάνατο Ελληνικό Πνεύμα, τη νησιωτική Ελλάδα, τη γαλάζια θάλασσα και τον ουρανό, αλλά και τη φιλοξενία, δεν είναι άλλο, από τους Αρχαίους Ελληνικούς Ναούς και Βωμούς, τα Στάδια και τους 12 Ολύμπιους Θεούς και κυρίως τον ΟΛΥΜΠΙΣΜΟ. Οπότε όλοι μας οφείλουμε, εδώ και τώρα να ζητήσουμε την Αναστήλωση των Αρχαίων Ελληνικών Ναών, Βωμών, Σταδίων και Αγαλμάτων, τουλάχιστον του τριγώνου, των Στηλών Ολυμπίου Διός και Πνύκας, το Στάδιο Ολυμπιακών Αγώνων στην ΟΛΥΜΠΙΑ και το Μαντείο των Δελφών.

    Προβληματισμός: Αλήθεια αγαπητοί μου φίλοι, σήμερα εάν υπήρχε έστω ένας Αρχαίος Έλληνας, με την ίδια ανησυχία, για Αναζήτηση του Απολύτου, ακόμη εάν συνεχιζόταν ο Αρχαίος Ελληνισμός, με την επικράτηση του τότε Βυζαντινού Αυτοκράτορα Ιουλιανού, θα είχε κάποιος την τόλμη να μας καθυβρίζει, όπως συμβαίνει σήμερα με τους Έλληνες Χριστιανούς; (Ο Στρατηγός Μακρυγιάννης, ακούει από το Γάλλο περιηγητή Μαλέρμπ να του λέει: «Η αιτία της κακοδαιμονίας της ράτσας σας είναι το κεφάλαιο Θρησκεία, που είναι πολύ τυπωμένη σε εσάς». Και ο Μακρυγιάννης του είπε: «Και αυτοί οι φίλοι που ήρθαν σαν Σταυροφόροι… δεν ήθελαν να μάθουμε ΙΣΤΟΡΙΑ, μας δίδασκαν αυτά που αυτοί ράψανε στα μέτρα τους. Και εγώ λέγω: Αποδεικνύεται ότι, οι φίλοι, μας θέλουν, σαν φυλή καθηλωμένους και υποταγμένους στις ορέξεις των Ιεραρχών και των Πολιτικών Εξουσιών, που πάντα υποδεικνύονται, από αυτούς, για να συμπράττουν, τύπου Βυζαντινών Αυτοκρατόρων. Όσον αφορά τις προθέσεις και παρεμβάσεις μας στην Ελληνική Δημοκρατία θα είναι, για να εξυπηρετούμε την ελεύθερη λειτουργία του Δημοκρατικού Πολιτεύματος, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των Ιδεών, αλλά και την ευημερία των Πολιτών. Επίσης μέσα από τους Φορείς του Συντάγματος, των Νόμων και τη Βουλή, θα εκφράσουμε απερίφραστα την αντίθεσή μας, στα σημεία του Συντάγματος, όπου Άρθρα του έρχονται σε αντίφαση και σύγκρουση μεταξύ των, όπως είναι το Άρθρο. 3, που έρχεται σε αντίφαση, με το άρθρο 13, το οποίο αναφέρεται στη διαφορετικότητα του Θρησκεύματος και Πίστη των Ελλήνων Πολιτών, αλλά και με την Αρχή του Συντάγματος, που λέει ότι, το Σύνταγμα ανήκει σε όλους τους Έλληνες Πολίτες και όχι στους Έλληνες Χριστιανούς, όπως εκείνο το λεχθέν: «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών». Κατόπιν τούτου, εμείς τηρούντες όλες τις Δημοκρατικές μεθοδεύσεις, κατά την αναθεώρηση του Συντάγματος, θα προτείνουμε την εξάλειψη του Άρθρου 3, αφού το Άρθρο αυτό καλύπτεται πλήρως, από το Άρθρο 13. Επίσης το Άρθρο 16 παρ. 2 πρέπει να απαλειφθεί και αυτό, διότι αναφέρεται στην ανάπτυξη της Θρησκευτικής συνείδησης της Παιδείας, καθόσον έρχεται και αυτό σε αντίφαση με το Άρθρο 13. Ομοίως το Άρθρο 33 παρ.2. πρέπει να απαλειφθεί, στο μέρος που λέει: «Ορκίζομαι στο όνομα της ομοούσιας και αδιαιρέτου της Αγίας Τριάδας, όπως και η αόριστος, αναληθής, αλλά και απροσανατόλιστη προσευχή του Πάτερ Υμών εν τοις Ουρανοίς… αντικαθιστώντας την, με μια νέα Αληθινή και προσανατολισμένη Προσευχή στον σημερινό Κόσμο και προπάντων να διέπεται από τα Ιδεώδη του Αρχαίου Ελληνισμού – Ολυμπισμού και του Νέο Ελληνισμού. Ιδού γιατί εμείς θα προτείνουμε να προέλθει και ο διαχωρισμός των Πολιτικών Εξουσιών και της Παιδείας, από τις Θρησκείες, Θεούς και τα διάφορα Ιερατεία, οπότε θα δρομολογήσουμε την υπαγωγή όλων των Εκκλησιών και Ναών στους Δήμους, όπως και αυτών των Ιερέων, που θα πληρώνονται από τους Δημότες, που θα επιθυμούν να εκκλησιάζονται και κρατούν τα διάφορα Χριστιανικά τους μυστήρια. Τούτο θα γίνεται δια μέσου των Κ.Ε.Π. και με τον Α.Φ.Μ. των. Οπότε όλοι μας, οφείλουμε να ανατρέψουμε την αδιαφανή σημερινή διαμόρφωση του Πολιτικού Χάρτου της Πατρίδας, που δεν είναι άλλη από το αποτέλεσμα των αλλοπρόσαλλων πολιτικών, που εφήρμοσαν όλοι οι Πολιτικοί, όχι μόνον την τελευταία 50ετία, αλλά και από της Επαναστάσεως του 1821, με αποτέλεσμα να μην έχουν ακόμη υλοποιηθεί τα οράματα του Ελληνικού Λαού, που ήταν και συνεχίζουν να είναι: Να δει ο Λαός το Κράτος του να υπάρχει και να του ανήκει.

    Προ όλων των ανωτέρω ο Κόσμος άρχισε να προβληματίζεται και θέλει να μάθει την κάθε δυνατή Αλήθεια, κατά πόσον ο Κόσμος των 20 αιώνων Χριστιανισμού, Ισλαμισμού, Ιουδαϊσμού, αλλά και των άλλων Θρησκειών έγινε ποιό σοφότερος, από τον προϋπάρχοντα Κόσμο του Αρχαίου Ελληνισμού. Οπότε, εμείς όλοι του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ σήμερα πιστεύουμε ότι, με την πλήρη εφαρμογή του Έργου μου, το Ανθρώπινο Γένος θα απελευθερωθεί και θα φθάσει και πάλι στα ύψη του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος και όλη η Ανθρωπότητα θα βρει και πάλι τον Αληθινό Πνευματικό δρόμο, το δρόμο του πεπρωμένου της.

    Ιδού το τόλμημά μας, από το οποίο θα αναδυθεί η όλη Αλήθεια και ιδού η αναγκαιότητα της άμεσης Αλλαγής του σημερινού Αναληθούς και Μυστηριώδους Κόσμου, δια μέσου του Έργου μου: Η ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ του ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ και ο Α΄ ΑΙΩΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ.

    Αλλά και Ιδού γιατί ο Ελληνισμός, που συνεχίζει να έχει βαθύτατες τις ρίζες στη Πολιτική Ελευθερία, δύναται να χαράξει, δια μέσου των Ιδεωδών του ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ – ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΥ, μια μεγάλη Παγκόσμια Πολιτική, ώστε να συνδέσει το παρόν με το παρελθόν, αφού γνωρίζουμε ότι, όλα τα Πολιτικά Συστήματα και οι Θρησκείες του Κόσμου ολόκληρου σήμερα, χωρίζουν τους Ανθρώπους, τους Λαούς και τα Κράτη, ενώ η Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία και ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ, είναι τα μόνα όπλα, τα οποία θα μας ενώσουν και πάλι.

    Οπότε οφείλουμε να αναφωνήσουμε: ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ.

    e-mail: olympismos@gmail.com Τηλ: 6946364209. Το έργο μου sτο google: blogger/olympismos olympios oramatismos ή Olympia laiki symmaxia ή http://www.blogspot.com/olympismos ή facebook/olympismos ή Γεώργιος Ζώης.

    Μου αρέσει!

  8. Κυριε Χασαπη,αυτο που περιγραφεις οτι θελουμε εχει ονομα και λεγεται εθνικος σοσιαλισμος.

    Μου αρέσει!

      1. ειναι αληθεια ομως οτι ζητησε να χαριστουν ολα τα αγροτικα δανεια;

        οπως εκανε και ο Παπαδοπουλος, της επαρατου;

        Μου αρέσει!

      2. δεν γνωρίζω τι ζήτησε και καθόλου σημασία δεν έχει, το θέμα ήταν να μην φύγει απο το δημόσιο η αγροτική….και οχι μόνο έφυγε, ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, το μαγαζί βάρεσε κανόνι και πουλάμε οσο όσο….

        απο ποιόν ζήτησαν να χαριστούν τα δάνεια; απο τον εβραίο τον Σάλλα που την χαρίσανε για 95 εκατομμύρια;

        Μου αρέσει!

      3. στην κυβέρνηση δεν χρειάζεται να πω τίποτα, αυτοί κάνουν οτι γουστάρουν και δεν υπολογίζουν και κανέναν…
        σε εσας που το παίζετε εθνικιστές πατριώτες εθνικοσοσιαλιστές και στο τέλος στηρίζετε τα ξεπουλήματα της κυβέρνησης τα λεω, μήπως και καταλάβω πως στηρίζετε ακόμα αυτό το όργιο.

        η αντιπολίτευση δεν ψήφισε υπερ του ξεπουλήματος,και αν θα συγκυβερνήσουν με νδ θα επιστρέψουν στο 5% οπότε ολα καλά για εσας, μην παραπονιέσαι.

        Μου αρέσει!

      4. Λάθος το θέτεις το ζήτημα Ουγκανιστάν
        Εθνικός Σοσιαλισμός είναι η στήριξη των δεινοπαθούντων εφοπλιστών μας!
        Που είναι και Εθνικοί και σοσιαλιστές!

        Μου αρέσει!

      5. η αντιπολιτευση και ολα τα ορφανα του Σταλιν και του Τσαουσεσκου,βρηκαν στοργη και προδερμ,στην νουδουλα.

        εκτος, ειναι οι σοβαροι Δεξιοι.

        αν καταλαβαινεις τι θελω να πω…

        Μου αρέσει!

      6. Η Νεα Δημοκρατια που ιδρυσε ο αειμνηστος Καραμανλης και στηριζει με ολο του το ειναι ο ανιψιος του ο Κωστας και ολη η οικογενεια, δεν ηταν ποτε εθνικοσοσιαλιστικη! Καλα καναν και ξεκουμπουστηκαν απο αυτη ολα τα φασισταρια ναζι που μας βριζουν τωρα. Αυτοι δεν ηταν ποτε πατριωτες δημοκρατες δεξιοι. Ηταν εθνικοσιαληστες κι αριστεριζοντες αντιδημοκρατες, προδοτες ναζι. Εμεις ειμασταν και θα ειμαστε παντα πατριωτες δημοκρατες δεξιοι!

        Μου αρέσει!

      7. ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ «ΔΙΚΤΥΟΥ»: ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΕΛΑΣ…
        26/10/2013

        Ξεκίνησε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η δίκη των αστυνομικών που είχαν εισέλθει για έλεγχο στις 5 Μαΐου του 2010 (αμέσως μετά τον εμπρησμό της Μαρφίν…) στα γραφεία του γνωστού «Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα», μετά από μήνυση που τους υπέβαλλαν οι αναρχοκομμουνιστές.

        Ως μάρτυς, κατέθεσε και ο «συντονιστής του Δικτύου» (όπως δηλώνει ο ίδιος) Νίκος Γιαννόπουλος (επίσης, γνωστό στέλεχος της κομμουνιστικής συνιστώσας «Ρόζα» του ΣΥΡΙΖΑ και μόνιμος μάρτυρας υπερασπίσεως συλληφθέντων τρομοκρατών…), ο οποίος κατέθεσε ενόρκως τα εξής εκπληκτικά:
        «Ακούμε ποδοβολητά από τη σκάλα, ένα μέλος μας τρέχει από την εσωτερική σκάλα και φωνάζει ότι μπήκε η Αστυνομία. Αμέσως παίρνω τηλέφωνο τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. εκείνη την εποχή, Λευτέρη Οικονόμου. Κλείσε να δω τι θα κάνω, μου λέει. Μετά από λίγο ακούω από τα μοτορόλα “Αποσυρθείτε αμέσως από το κτίριο της Τσαμαδού”».

        Τ’ ακούσατε; Πήρε τηλέφωνο τον αρχηγό της ΕΛΑΣ! Ο οποίος όχι μόνο το σήκωσε, αλλά σε χρόνο-ρεκόρ ικανοποίησε το αίτημά του! Που τον ήξερε τον αρχηγό της ΕΛΑΣ; Είναι ένα ερώτημα. Πως γνώριζε το τηλέφωνό του; Είναι ένα δεύτερο ερώτημα. Πως είχε τόση οικειότητα, αυτός ένας… επαναστάτης με ολόκληρο αρχηγό της Αστυνομίας; Είναι ένα τρίτο ερώτημα. Οι απαντήσεις δικές σας!

        Μου αρέσει!

      8. καταλαβαίνω πως…. σε στρίμωξα,
        πως δεν ξέρεις πως να δικαιολογήσεις την στήριξη της ΧΑ (μαζι με νδ-πασοκ-δημαρ) στο χάρισμα της αγροτικής στον Σάλλα
        και πως τώρα αποπροσανατολίζεις την συζήτηση με το συριζα…
        καταλαβαίνω καταλαβαίνω

        Μου αρέσει!

      9. ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΤΥΧΑΙΑ 3 ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΛΗΣΤΟΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟ-ΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ!
        26/10/2013

        newego_LARGE_t_1101_54160957_type12128

        Τρεις ληστοτρομοκράτες της αριστεράς (και της… προόδου) συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη για «απαλλοτρίωση» σε σούπερ-μάρκετ. Πρόκειται για δύο άνδρες και μία γυναίκα, ηλικίας 20, 21 και 22 ετών αντίστοιχα, ενώ αναζητείται ο αρχηγός της, ένας 25χρονος. Η τετράδα των κομμουνιστών, επέδραμε τις βραδινές ώρες της 23-10-2013 σε σούπερ-μάρκετ στην περιοχή της Ανάληψης. Οι τρεις άνδρες, που φορούσαν το πιο αγαπημένο αξεσουάρ ενός κομμουνιστή (κουκούλα), μπήκαν στο κατάστημα και με απειλή όπλων αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 1.725 ευρώ.

        Στη συνέχεια, επιβιβάσθηκαν σε Ι.Χ.Ε αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας του 21χρονου και την κοπάνησαν. Αστυνομικοί τους ακολούθησαν και τους τσάκωσαν στην περιοχή της Πυλαίας. Συνελήφθησαν ο 20χρονος και ο 21χρονος, ενώ διέφυγε της σύλληψης ο τρίτος συνεργός τους. Επίσης, στο σημείο της σύλληψης, εντοπίσθηκε τσάντα με το αφαιρεθέν χρηματικό ποσό, ένα πιστόλι με γεμιστήρα και επτά (7) φυσίγγια, την οποία πέταξαν οι δράστες.

        Ακολούθως, συνελήφθη και η 22χρονη, της οποίας ο «ρόλος» ήταν η καταγραφή και η επιτήρηση καταστημάτων – «στόχων», στα οποία τα μέλη της εγκληματικής συμμορίας σχεδίαζαν να διαπράξουν ληστείες.

        Σε έρευνες που διεξήχθησαν στις οικίες των κομμουνιστών, βρέθηκε και κατασχέθηκε πλήθος πειστηρίων, μεταξύ των οποίων:

        πιστόλι, και επτά (7) φυσίγγια,
        τέσσερις (4) περούκες,
        δύο (2) Ι.Χ.Ε αυτοκίνητα,
        δίκυκλη μοτοσικλέτα,
        ηλεκτρονικοί υπολογιστές,
        κινητά τηλέφωνα ,
        κάρτες κινητών τηλεφώνων,
        βιβλία – φυλλάδια κομμουνιστικού περιεχομένου, ένα εκ των οποίων υπογράφουν ως εκδότες-συγγραφείς «τα φυλακισμένα μέλη της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς»
        5,5 γραμμάρια χασίσι

        Κι εδώ αρχίζουν τα… συνήθη σε παρόμοιες περιπτώσεις περίεργα:

        1ον) Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ (που έχει διαπομπεύσει ουκ ολίγους εθνικιστές γιατί βρήκε στα σπίτια τους… νυχοκόπτες) δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα ούτε τα ονόματα ούτε και τις φωτογραφίες των συλληφθέντων. Γιατί άραγε; Τους προστατεύει;

        2ον) Την ανάκριση ανέλαβε η κοινή Ασφάλεια κι όχι η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, ενώ υπάρχουν σοβαρότατες ενδείξεις ότι πρόκειται για ληστοτρομοκράτες. Γιατί έτσι; Μήπως η κυβέρνηση –στα πλαίσια της επιχείρησης καταστολής της Χρυσής Αυγής έχει συνάψει «μορατόριουμ» με τους ληστοτρομοκράτες των «Πυρήνων της Φωτιάς»;

        3ον) Τα ΜΜΕ δεν είπαν ούτε λέξη για τη σύλληψη, τα ευρήματα και την κομμουνιστική πολιτική ταυτότητα των δραστών. Το γιατί το ξέρουμε πολύ καλά: κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει!

        Θα παρακολουθήσουμε την εξέλιξη της υπόθεσης και θα σας ενημερώνουμε, γιατί εδώ βρωμάει συγκάλυψη από χιλιόμετρα…

        Μου αρέσει!

      10. @ ουγκανισταν
        ευτυχως που υπαρχουν και τα βιντεο απο τις ομιλιες των βουλευτων στην βουλη επι του θεματος και διαψευδουν ολους τους ψευτες.
        Και δεν εννοω τα κοπτοραπτομενα βιντεο που κυκλοφορουν στο διαδικτυο,αλλα αυτα που ειναι στην σελιδα της ΧΑ.

        Μου αρέσει!

      11. @ ουγκανισταν
        δηλαδη δεν σε ενδιαφερει που οι εγκληματικες συμοριες του τιμημενου ΚΚΕ ΑΕ και του Τσυριζα μενουν στο απυροβλητο.

        Μου αρέσει!

      12. με ενδιαφέρει…. οταν συζητάω για τα δικά τους χάλια…

        όταν μιλάμε για την χρυσή αυγή, έχω θέσει συγκεκριμένα ερωτήματα….και αντι να πάρω μια κανονική απάντηση μου «δείχνετε» απέναντι τότε ΟΧΙ δεν με ενδιαφέρει, δεν ρώτησα για τον συριζα η για το κκε, για την χρυσή αυγή ρώτησα.

        Μου αρέσει!

      13. Τα ετερωνυμα ελκονται τα ομωνυμα απωθουνται! Χρυση Αυγη και Συριζα απωθουνται. Γιατι; Γιατι ειναι σοσιαλιστικα αντιδημοκρατικα τρομοκρατικα τραμπουκικα εγκληματικα δικτατορικα ομωνυμα. Αδερφακια ειναι! Με ταγματα εφοδου λειτουργουν και τα δυο σε βαρος του πολιτευματος και του συνταγματος! Βρηκαν και καλα κατι να τα χωριζει για να κοροϊδευουν τον αφελη κοσμο. Τη λεξη εθνικο! Μα και σε αυτο μολις εναι δι κι αυτο για τα ματια του κοσμου τα χωριζει. Μια χαρα θα τα βρουν σε ολα οταν χρειαστει οπως επι Χιτλερ και Σταλιν! Δεν θα σας περασει ομως (δι)εθνοκαπηλοι σοσιαληστες φασιστες, η Νεα Δημοκρατια ηταν ειναι και θα ειναι εγγυηση για το συνταγμα και τη δημοκρατια σε αυτη τη χωρα απεναντι σε ολους οσους τα επιβουλευονται! Ο νομος και η ταξη θα μιλαει και θα καταδικαζει, σας αρεσει δεν σας αρεσει!

        Μου αρέσει!

      14. προς ‘πιστος νεοδημοκρατης’ (καλυτερα πιστο κομματοσκυλο),

        Ενα εχω να σου πω…
        «Η Κυπρος κειται μακραν..» μεχρι τοτε ο ΑΤΤΙΛΑΣ 1 ειχε καταλαβει ΜΟΝΟ το 3-5% της Κυπρου, μετα τον ‘εθναρχηδι’ ΣΑΣ, η Κυπρος εχει σε ποσοστο 38%+ καταληφθει απο τον τουρκο.
        Οσο για τη συνδρομη του απατεωνα και ΠΡΟΔΟΤΗ μασονο ‘εθναρχηδι’ ΣΑΣ Καραμαν Λη, εθαψε την Ελληνικη βοιιομηχανια, θαυμα της ευρωπης κατα τον ΟΑΣΕ, τοτε για χαρη της ΕΟΚ…….Καταλαβες;;

        Μερικες αναμφισβητητες αληθειες για τον εφιαλτη Καραμαν Λη….

        «Πράγματι το 1961 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αμέσως μετά την υπογραφή της Συνθήκης Συνδέσεως της Ελλάδας με την ΕΟΚ είπε στον τότε πρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων κ. Λεωνίδα Κανελλόπουλο της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ «…υπέγραψα την συμφωνία με την ΕΟΚ… Σας έριξα εσάς τους βιομήχανους στην θάλασσα. Τώρα μάθετε να κολυμπάτε».

        Η βιομηχανία σιώπησε και έκανε έργα. Η απάντηση δόθηκε μετά από 15 χρόνια την 1η Δεκεμβρίου 1975 στην διημερίδα «Συνάντηση των Αθηνών» από τον πρόεδρο του ΣΕΒ Δημήτρη Μαρινόπουλο. «Λοιπόν, κολυμπούμε και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε να βγούμε στην στεριά της Ευρώπης».

        Είχα παρακολουθήσει την εκδήλωση. Ο Καραμανλής δεν παραβρέθηκε. Παραλήπτης του μηνύματος ήταν ο υπουργός Συντονισμού – Προγραμματισμού Παναγής Παπαληγούρας.

        Η αλήθεια είναι ότι οι βιομήχανοι πίστευαν πράγματι πως θα τα έβγαζαν πέρα. Όμως λίγες ημέρες μετά, στις 5 Δεκεμβρίου του 1975, έφθασε στα δημοσιογραφικά γραφεία η είδηση ότι, στις 10 το πρωί οι υπάλληλοι της Τράπεζας της Ελλάδος, Εμ. Κηπουρίδης και Δ. Καλοδούκας (παραδίδοντας στον Διοικητή της Τράπεζας κ. Ξ. Ζολώτα μια έκθεση) ξεκινούσαν, με άνωθεν εντολή, το ξήλωμα του πρώτου ιδιωτικού ομίλου της χώρας.

        Του ομίλου Στρατή Ανδρεάδη κρατικοποιώντας 5 Τράπεζες, ναυπηγεία, ασφαλιστικές, το ΧΙΛΤΟΝ, τα λιπάσματα, 3 ακόμη βιομηχανίες και στην συνέχεια τις εταιρίες μεταφορών.

        Οι ίδιοι υπάλληλοι πήραν την θέση του Στρατή Ανδρεάδη στον κρατικό πλέον όμιλο. Πριν ένα χρόνο τα Χριστούγεννα του 1974 ο Καραμανλής κρατικοποιούσε την Ολυμπιακή. Και μετά ένα χρόνο το 1976 τα διυλιστήρια του Νιάρχου.

        Ανασύρω για δύο λόγους το συγκεκριμένο κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής βιομηχανίας που ως ο μεγαλύτερος εργοδότης της οικονομίας έφθασε να απασχολεί στο βιομηχανικό θαύμα της περιόδου 1955-1975 μέχρι 1.000.000 άτομα όταν τότε το δημόσιο απασχολούσε μόνο 250-300.000 αντί του σήμερα που το δημόσιο (με ΔΕΚΟ) απασχολεί 1.250.000 έναντι 300.000 εργατών της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας συνολικά!!!

        Γιατί παρά την κρίση, τα συνεχή λουκέτα, τη μετανάστευση των βιομηχανικών επιχειρήσεων, τον αφανισμό της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και το 1.500.000 άνεργους το μίσος προς τον ιδιωτικό τομέα συντηρείται ακόμη και ως πολιτικό σύνθημα διεκδίκησης της εξουσίας σύνθημα πολιτικής αντιπαράθεσης.

        Και γιατί ακόμη και στον σχολιασμό των σημειωμάτων της στήλης παρερμηνεύεται η πραγματικότητα του αφανισμού της βιομηχανίας με τον ισχυρισμό ότι δεν θα μπορούσαν να αντέξουν στον ανταγωνισμό της πτώσης των συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως δεν άντεξαν και οι τότε ευρωπαϊκές βιομηχανίες. «

        Μου αρέσει!

      15. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
        Πως το σκάσανε σαν λαγοί με το που στριμώχτηκαν!
        Φωνάζοντας «ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει!!!» … «το ΚΚΕ φταίει!!!»
        Τι σούργελα!!!

        Πιστός Νεοδημοκράτης
        άντε και στα δικά σου και να σε θυμώμαστε!
        Πρέπει να είσαι από τους τελευταίους Πιστούς ΝουΔούλους,
        είδος προς εξαφάνισιν!
        Μείνε εδω, μην φεύγεις!
        Νάχουμε και καποιες μνήμες για το μέλλον!

        Μου αρέσει!

      16. Η ελλάδα χρειάζεται ελληνοκεντρικό πατριωτικό κόμμα κι όχι ερμαφρόδιτες καταστάσεις με εθνικοσοσιαλισμούς.

        Ή το κάνει ή της το κάνει κάνας Καρατζαφέρης και κάνας απόγονος του Κοκού για να παραμείνει σκλαβωμένη στις χουντοευρώπες που γουστάρουν αριστεριστές κομμουνιστές βολεμένοι φυλακόβιοι και «δημοκράτες».

        Αυτό ξέρω εγώ. Και έχει αργήσει.

        Μου αρέσει!

      17. Στα … αμελέτητά μας!

        Δεν κοιτάς την γελοιότητά σου
        θέλεις να μας κάνεις και προπαγάνδα από πάνω!
        Ρε από που τόσκασε ετούτη δω!

        Μου αρέσει!

      18. Τι εγινε κερκυραιε;
        καταλαβες οτι δεν γιναμε λαγοι
        και γι αυτο εκνευριστηκες;

        Μου αρέσει!

      19. Δε με λες ,γιατι το τιμημενο ΚΚΕ ΑΕ επιμενει στο ψεμμα οτι πρωτο αυτο πηρε τα οπλα για να αντιμετωπιση τους εισβολεις το 1940,ενω τα αρχεια του αλλα γραφουν;

        Μου αρέσει!

      1. 26/10/13
        ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ »ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ» ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ!!! ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΤΟΥΣ »ΚΑΡΦΩΣΕ»: »ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!»

        Μου αρέσει!

  9. Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι εγινε ο β παγκοσμιος πολεμος και ακολουθησε μετα ο ψυχρος, αφου οπως φαινεται ολοκαθαρα σημερα ολοι παλευαν για τον ιδιο σκοπο;

    Μου αρέσει!

    1. τσακωνονται κι απανταν ο ενας στον αλλον τοσες ωρες μανιωδως κομμουνιστες εθνικοσοσιαλιστες και δημοκρατες εδω μεσα αλλα εσενα δεν ηξερε κανεις τους να σου απαντησει ε; τυχαιο λες; μπα λεω εγω

      Μου αρέσει!

  10. Αυτο ειναι μονο διλημμα για τους νοητικα υποαναπτυκτους ανθρωπους.

    Για την Ελλαδα και τον Ελληνα εστι ΜΟΝΟ ενα διλημμα
    Η εισαι Εθνικοφρων και Πατριωτης, ή εισαι ανθελληνας και εχθρος του Εθνους. Ολα τα αλλα ειναι κορδελες για τα νοητικα μωρα με ενηλικα σωματα.

    Μου αρέσει!

    1. Αυτό το βαθυστόχαστο δίλλημα πολύ με προβλημάτισε να ξέρεις, με έπιασε άγχος τώρα…δεν το ήξερα ότι αν δεν είσαι εθνικόφρων τότε θα είσαι ανθέλληνας …. αν δεν είμαι τίποτα από τα δύο, τι είμαι ;;;;;;;;;;;;;

      Μου αρέσει!

      1. Το Εθνος είναι ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, μαζί και η μοναδική διαφορετικότητα τους
        Εκτός αν γιά σένα Εθνος και Ελληνες είναι ΜΟΝΟ οι εθνικόφρωνες !
        Είναι έτσι ;;;;

        Μου αρέσει!

      2. Πωπώωωω!
        Πλακώσανε οι Μαλλιο-Μπαμπαλαίοι και οι Θεοφιλογιαννάκοι πάλι!
        Εθνικόφρονες βεβαίως βεβαίως!!!
        Και όποιος δεν είναι εθνικόφρονας σαν τον Μάλλιο τον Μπάμπαλη και τον Θεοφιλογιαννάκο …
        ξύλο αλύπητο και στα σκυλιά τον ανθέλληνα!
        Αμεεεεε!

        Μου αρέσει!

      3. «ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ», εαν εννοεις απλα πολιτες στην Ελληνικη επικρατεια ΔΕΝ αρκει.
        Ελληνας ειναι αυτος που εχει αμεση σχεση και ριζα με την Ιστορια του Γενους των Ελληνων, μοιραζεται τα Ιερα και Οσια του Εθνους και αυτης της κοινωνιας. Αλλα πιο σπουδαιο απο αυτα, ειναι να θετει την αγαπη του για την Ελλαδα τον Ελληνικο Λαο ΠΑΝΩ απο οτι αλλο ακολουθει ειτε ιδεολογια ειτε κοσμοθεωρια.

        Εαν εσυ και οποιος αλλος βλεπεις τον εαυτον σου μεσα σε αυτο το συνολο, καλος, εαν οχι τοτε μια ειναι η πικρη αληθεια εισαι ανθελληνας.

        Μου αρέσει!

      4. Εξωθεν είναι πολύ εγωστικό από μέρους σου να διαχωρίζεις τους Έλληνες στην επικράτεια και δεν είναι μόνο αυτοί , διότι υπάρχουν και του εξωτερικού, στο Εθνος ανήκουν και αυτοί.
        Αφού λες μόνος σου ότι η αγάπη γιά την πατρίδα είναι πάνω από ιδεολογίες , πως μπορείς να κάνεις διαχωρισμό σε εθνικόφρωνες και ανθέλληνες ;;;;;;;;;;;;;;
        Αγαπήστε ρε γμτ ΟΛΟΥΣ τους ΕΛΛΗΝΕΣ

        Μου αρέσει!

      5. Μας δουλευεις βρε αρχηγε;;

        Αυτο που προσπαθω να σου δωσω να καταλαβεις ειναι πως ΜΟΝΟ ο Ελληνας εχει δικαιωμα στην Ελλαδα και στο μελλον αυτου του Εθνους, ειτε ειναι στο εξωτερικο ειτε στο εσωτερικο ειτε ειναι στο δευτερο Ελληνικο μας κρατος την Κυπρο μας.
        «….πως μπορείς να κάνεις διαχωρισμό σε εθνικόφρωνες και ανθέλληνες ;;;;;;;;;;;;;;» – οι ανθελληνες ειναι εν δυναμει Εφιαλτες, πρεπει ναχουν την ιδια μοιρα.

        Η σκουρια και τα αποβλητα που εχουν μαζευτει στην σημερινη Ελλαδα θα παρουν το δρομο της αφανειας και ανυποληψιας σιγα σιγα.

        Μου αρέσει!

      6. Ωραία να το κάνω πιό λιανά λοιπόν, ο Κερκυραίος είναι Ελληνας ;;;;
        Εγώ που δεν είμαι εθνικόφρων , είμαι Ελληνας ;;;;
        Γενικά όποιος δεν είναι χα , είναι Ελληνας ;;;;;;;;;;;

        Συμφωνώ να αποφασίζουμε ΜΟΝΟ οι Ελληνες γιά την ΕΛΛΑΔΑ , αλλά εξήγησε μου πως θα γίνει αυτό αν είμαστε διχασμένοι σε ιδεολογίες και κόμματα ;;;;;;;;;;;;;

        Μου αρέσει!

      7. Αρης & Πυκτης,

        Εχετε διαβασει σχολιο μου να υποστηριζω καποια πολιτικοκοινωνικη ιδεολογια, καποια θεωρια εκτος τον Εθνικισμο;;
        Εχετε διαβασει κανενα σχολιο μου να ταζομε με καποιο κομμα πολιτικο φορεα και να αποκαλω τον εαυτον μου χρυαυγιτης ή κομουνιστης ή νουδιτης ή πακσοκος ή οτι αλλο;;

        Τα απλα λεω, θεωρω πως πανω απο ολα τα προσωπικα ιδεολογικα αγκιστρώματα και τις οποιες κοσμοθεωριες που καποιος ακολουθει, υπαρχει μια ΜΟΝΟ αξια, αυτη του Εθνους. Αυτη για εμενα πρεπει να ειναι ο σκοπος μας τα αλλα οπου ειναι χρησιμα.

        Οσο για Ελληνας ειναι αυτος που βαζει την Ελλαδα πρωτη. Εχω βαρεθει να επαναλαμβανω τα ιδια.
        Τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβουμε ΟΛΟΙ μας πως αλλο το Εθνος και αλλο ολα τα αλλα στα οποια ειμαστε ‘οπαδοι’.

        Μου αρέσει!

  11. Oλες αυτες τις ιδιορρυθμιες των μικρομεσαιων στρωματων,των αδυνατουντων,αντικειμενικα,να περασουν ζωη χαρισαμενη,εκτυλισσομενη,μονο,στα ελαφροπεριοδικα Κωστοπουλειας φυσης,συμφυτες με την ανθρωπινη υλη,τις καλλιεργησε ο εχων τα σκηπτρα της εξουσιας και οχι μια αοριστη οντοτητα,δεδομενου του νομου»οι κυβερνησεις καθοριζουν τα παντα στη ζωη κι αν βαδιζουν με το σταυρο στο χερι,ολα βαινουν ομαλως»,με συνεπεια,ναι μεν να υπηρξαν,ιστορικως αποδεδειγμενα,ψηγματα του κρατους προνοιας στα δυτικα καθεστωτα,ορθωθεισης της κομμουνιστικης απειλης,για να μην ξεχνιομαστε,μα οι τσανακογλειφτες,τα κομματοσκυλα,απολαμβαναν σε γενικες γραμμες τα προνομια του δημοσιου τομεα,απωλεσθεισης της αξιοκρατιας στις προσληψεις,του λειτουργουντος μεσα απο την αναπαραγωγη κλειστων,συντεχνιακων ομαδων.
    Ο κ.Χασαπης,οπως διαπιστωσε και αλλοτε ο «Αμετανοητος»,δια της πλαγιας,προσχηματι δυσλειτουργιας της κρατικης μηχανης,οφειλομενης στην ανηθικοτητα των διορισμων στο δημοσιο,χαριν της ψηφου,ως παγια πρακτικη των δεξιων κυβερνησεων,αμφισβητει την αναγκαιοτητα της κοινωνικης πολιτικης απο πλευρας κρατους,εισχωρουμενου του σκληρου νεοφιλελευθερισμου απο το παραθυρο αναφορας σε πανθομολογουμενη παθογενεια των δημοσιων υπηρεσιων,μη σχετιζομενη,ομως,με την υποχρεωση του εισπραξαντος τους φορους,του αφαιμαξαντος το αιμα του λαου,ειδικα τα τελευταια χρονια,να αποδιδει τα ισα στους αναδεξαμενους τα αναλογουντα βαρη τους.
    Αντι της αναγκης να εξανθρωπιστει το κρατος,προβαλλεται το παραταιρο ζητημα του κατα ποσο ειναι ορθος ο προστατευτικος ρολος του προς τους πολιτες και εξισωνεται η» φοροδιαφυγη» των φτωχοδιαβολων με τα εγκληματα των μεγιστανων,τη στιγμη που ο μεροκαματιαρης,ουδεποτε,εθισμενος,εκ προθεσεως,στην παρανομια,εκτρεπεται,εξ αναγκης,για την επιβιωση του σε αντιθεση με το κλεφτοκαθαρμα που φερεται,ετσι,απο ασυνειδησια.

    Μου αρέσει!

  12. Και λιγο ενημερωση….
    Εχουμε ‘λαϊβ’ συγκετρωση απο δεκαδες χιλιαδες Ελληνες εξω απο τα γραφεια της χρυσης αυγης….

    h##p://new.livestream.com/accounts/4505673/events/2496330

    Λαος Στρατος Εθνικισμος

    Μου αρέσει!

    1. «δεκαδες χιλιαδες Ελληνες»;;;

      Δεκάδες θέλεις να πεις!

      Οι χιλιάδες έκατσαν στον καναπέ, όπως τότε που απολάμβαναν μέσω TV το σώου της σύλληψης του Μιχαλολιάκου!

      Μου αρέσει!

      1. Για δες!
        Από περίεργειά αυτό παρακολουθώ και εγώ τώρα!
        Για πόσους τους κόβεις;
        (αν έχεις κάποια εμπειρία εκτίμησης πλήθους)
        Να σου τους μετρήσω εγώ;
        Η κάμερα πιάνει γύρω στους 150 με 200!
        Θέλεις να είναι άλλοι τόσοι εκτός κάμερας; (Χλωμότατο, ε; είδες που δεν παίρνει πλάνα;)
        Κι έσταξε γάλα της φοράδας;

        Υ.Γ. Α προπό
        εσύ γιατι δεν είσαι εκεί
        αλλά επί του καναπέως;

        Μου αρέσει!

      2. Η Χρυσή Αυγή είναι εδώ! Οι Έλληνες Εθνικιστές στέλνουν το ηχηρό μήνυμα ενάντια στις άδικες, παράνομες, αντισυνταγματικές και αμιγώς πολιτικές διώξεις κατά του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής, Νικολάου Γ. Μιχαλολιάκου και των δύο βουλευτών Χρήστου Παππά και Γιάννη Λαγού.

        Τα κόμματα του κλεπτοκρατικού τόξου, συνεπικουρούμενα από τα κανάλια της διαφθοράς έχουν στοχοποιήσει το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα με ένα σαθρό και τραγελαφικό κατηγορητηρίο. Πραγματικός σκοπός του βρώμικου πόλεμου λάσπης είναι η πολιτική εξόντωση της Χρυσής Αυγής, της μοναδικής πολιτικής δύναμης που αντιστέκεται στην μνημονιακή λαίλαπα.

        Απέναντι στην μαύρη προπαγάνδα του καθεστώτος και τις παράνομες πολιτικές διώξεις διατρανώνουμε πως η Χρυσή Αυγή είναι εδώ, δυνατή και θα συνεχίσει απροσκύνητη τον Αγώνα για Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία και Κοινωνική Δικαιοσύνη.

        Μου αρέσει!

      3. Πάνω από 10.000 Έλληνες στην συγκέντρωση ενάντια στις παράνομες διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής
        Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013 – 18:44 33

        Πάνω από 10.000 Έλληνες στην συγκέντρωση ενάντια στις παράνομες διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής

        Χιλιάδες Έλληνες καταφθάνουν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια τις πολιτικές διώξεις κατά του Αρχηγού και των βουλευτών της Χρυσής Αυγής

        Οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποκλείσει την περιοχή όμως όλο και περισσότεροι Έλληνες προσέρχονται στην μεγαλειώδη συγκέντρωση συμπαράστασης στον σταθμό Λαρίσης

        Η Χρυσή Αυγή είναι εδώ! Τίποτα δεν λυγίζει τους Εθνικιστές

        Μου αρέσει!

      4. Και η ντουντούκα … στην κοσμάρα της!

        (πότε πρόλαβες να το βρείς και να κάνεις copy-paste?)
        έτοιμα στο συρτάρι τα έχεις σαν τα χάπια για ότι λάχει;)

        Μου αρέσει!

      5. Ολοκληρωθηκε η πορεια των 200 περιπου αντιφασιστων που ηθελαν να ακυρωσουν την συγκεντρωση της ΧΑ.

        Μου αρέσει!

      6. Και μας γράφει και για χιλάαααααδες που καταφθάνουν
        Που κατέφθασε τρείς και ο ψύλλος δεν το είδε!
        Αλλά έτσι έγραφε το χαρτί που της ετοιμάσανε!

        Α ρε Βασίλω
        γελάει και λίγο το χειλάκι μας με σένανε εδώ μέσα!

        Μου αρέσει!

      7. κερκυραιε
        γιατι επιμενεις να γελιοποιεισαι ;
        δεν σε λυπασαι;ναι το σε με σε.
        Ειναι πολυ ευκολο να διαπιστωση καποιος
        την αληθεια βλεποντας το βιντεο και τις φωτογραφιες
        απο την συγκεντρωση.

        Μου αρέσει!

      8. Ρε Βασίλω ακόμα στην διπλανή καρτέλλα έχω την εικόνα από το βίντεο
        θα μας περάσεις εσύ για ηλίθιους;
        Ή δεν ξέρουμε από συγκεντρωσεις και εκτίμηση πλήθους;
        Επειδή σου γράψανε εσένα 10.000 νομίζεις ότι θα το χάψουμε σαν και σενα και δεν έχουμε μάτια να δούμε;
        Ούτε 300 άτομα δεν είχε αυτή η συγκέντρωση
        για χρυσαυγίτικα μπεεε θα μας περάσεις εσύ;

        Μου αρέσει!

      9. Ο έξωθεν,
        σαφώς πιό ξύπνιος από σένα δεν είπε κουβέντα
        εσύ ποιός λές να γελοιοποιείται;
        Όλα τα ξέρεις εσύ γαμώ το κέρατό μου
        γιατί σου τα πασσάρουν άλλοι τα βρίσκεις έτοιμα για αντιγραφή …

        Μου αρέσει!

      10. οχι φυσικα,για κουκουεδικο μπεεεεε σε περνω,
        διοτι ακομη νομιζεις οτι το τιμημενο ΚΚΕ ΑΕ
        πηρε τα οπλα εναντιον των εισβολεων το 1940,
        ενω τα αρχεια αλλα γραφουν.
        και το ειπα τοσες φορες,
        ναναι καλα το κουκουε που ανοιξε
        τα αρχεια του και μαθαμε ολοι την αληθεια.

        Μου αρέσει!

      11. Πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
        ρε πουστηηηηηηηηηη μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
        θα πεθάνω στα γέλιααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ρίξε μας ένα ΚΚΕ ακόμα !!!!!!!!!!!!!!!!!
        έχεις το υπερόπλο να νικάς πάντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        UN-BE-LIEV-ABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Μου αρέσει!

      12. Τωρα θα μου κανεις μια επιστημονικη αναλυση για το τιμημενο ΚΚΕ ΑΕ στην ανακοινωση του στον σημερινο ριζοσπαστη επιμενει οτι αυτο πρωτο πηρε τα οπλα να αντιμετωπιση τους εισβολεις το 1940;
        Αφου τα αρχεια του αλλα γραφουν.
        Μαλλον σας περνουν για κοροιδα και σας λενε ψεμματα καταμουτρα χωρις κανεναν ενδοιασμο.

        Μου αρέσει!

      13. Και επειδη σε λυπαμαι και δεν θελω να σε ζορισω ,θα σε αφησω πρωτα να το σκεφτης καλα και να το αναλυσης,για να το καταλαβης πρωτα εσυ,κι ετσι μετα θα μπορεσης να μου το εξηγησης κι εμενα.
        Εννοω το ψεμμα περι αντιστασης εναντιον των εισβομεων το 1940.

        Μου αρέσει!

      14. Εσύ μωρή κουνέλω
        πόσες φορές έχεις απαντήσει σε αυτά που σε ρωτάνε και μάλιστα επί του θέματος που συζητιέται και που έχει ευθεία σχέση με την ανάρτηση;
        Που κάθε φορά για να ξεγλυστρίσεις με απύθμενη δειλία και κατινιά μας πετάς ένα σεντόνι για το ΚΚΕ;
        Λες και κάτι κάνεις;
        Και θα κατσω εγώ να ασχοληθώ μαζί σου και να σου απάντήσω σε ότι μαλακία σου θυμιέται για να ξεφεύγεις;
        Για ποιά μωρή περνιέσαι ;
        Πέρα από μιά δειλή ηλίθια;

        Μου αρέσει!

      15. Τελικά βλακεία έκανε ο Σαμαρα(σία)ς.
        Έπρεπε να δώσει βήμα ελεύθερο σε όλα τα ΜΜΕ, στις οπαδούς της ΧΑ στο Ολυμπία.
        Πιο γρήγορα θα καταλάβαινε ο κόσμος που την υποστηρίζει, σε ποιους/ες πραγματικά στηρίζεται.
        Εγγυημένο αποτέλεσμα, λόγω…ποιότητας και εγκυρότητας ενημέρωσης.
        Μιλάμε, δεν παίζονται με τίποτα.
        Μία δεν πιάνει ο Μπιρσίμ μπροστά τους.

        Μου αρέσει!

      16. Επαναλαμβανω
        θα σε αφησω να το σκεφτης και να το καταλαβης πρωτα εσυ και μετα μου το εξηγης κι εμενα.

        Μου αρέσει!

      17. Η μεγαλύτερη βλακεία που κανουν τα ΜΜΕ (αν και υποψιάζομαι ότι το κάνουν επίτηδες γιατί είναι πανέξυπνοι και μεγάλες μανούλες στις υπόγειες διαδρομές και στην κοινωνική μηχανική)
        είναι που δεν εχουν χρυσαυγίτες καλεσμένους!
        Αν πράγματι ήθελαν να τους εξαφανίσουν στο πιτς-φυτίλι έπρεπε να τους έχουν όλη μέρα να κελαηδάνε!
        Και να τους αβαντάρουν κιόλας, να παίρνουν θάρρος και να λένε περισσότερα!
        Μόνο κάτι Βασιλικές στο αμέρικα θα τους είχαν μείνει τώρα!

        Μου αρέσει!

      18. Απο την απαντηση σου πιο κατω γινεται αντιληπτο
        οτι και εσυ δεν μπορεις να καταλαβης γιατι υπαρχει
        αυτη η σημαντικη διαφορα στην καταγραφη των γεγονοτων.

        Μου αρέσει!

      19. ειδικα οταν πλησιαζουν αυτες οι μερες,τους πιανει και μια κριση … υφερποντος δωσιλογισμου.

        κληρονομια απο τα παλια…

        Μου αρέσει!

  13. Σήμερα δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ποιο είναι το πολιτικό και ιδεολογικό δίπολο. Δεν είναι η δεξιά ή αριστερά, τα γνωστά δίπολα. Αυτά τελείωσαν.
    Η μία πλευρά, οι λίγοι, είναι αυτοί που ακολουθούν την Γερμανική Ευρώπη παραδίδοντας εθνική κυριαρχία , συνταγματική δημοκρατία και λαούς, στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο.
    Η άλλη πλευρά είναι οι υπόλοιποι.
    Όχι δεν είμαι εναντίον της Ευρωπαικής Ένωσης, ούτεκαι ευρωσκεπτικιστής.
    Σήμερα είσαι ή με την κοινωνία ή με την ολιγαρχία.
    Τέλος βάζω και ως προς σκέψη και το παρακάτω απόσπασμα του Ρόντρικ:

    «Συγκεκριμένα, αρχίζει κανείς να αντιλαμβάνεται αυτό που ονομάζω θεμελιώδες πολιτικό τρίλημμα της παγκόσμιας οικονομίας: είναι αδύνατο να προωθήσουμε ταυτόχρονα τη δημοκρατία, την εθνική κυριαρχία και την οικονομική παγκοσμιοποίηση.
    Αν θέλουμε να προωθήσουμε την παγκοσμιοποίηση, θα πρέπει να εγκαταλείψουμε είτε το έθνος-κράτος είτε τη δημοκρατική πολιτική.
    Αν θέλουμε να διατηρήσουμε και να εμβαθύνουμε τη δημοκρατία, θα πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα στο έθνος-κράτος και στη διεθνή οικονομική ολοκλήρωση.
    Και αν επιθυμούμε να διατηρήσουμε το έθνος-κράτος και την εθνική κυριαρχία, θα πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα στην εμβάθυνση της δημοκρατίας και στην εμβάθυνση της παγκοσμιοποίησης

    Μου αρέσει!

  14. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, λέει πολύ σοφά ο ελληνικός λαός.
    Πρέπει να αισθανόμαστε και να είμαστε πάνω απ΄΄ο όλα ΕΛΛΗΝΕΣ, να σκεφτόμαστε και να
    πράττουμε ελληνικά. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και αυτό φάνηκε εκ του αποτελέσματος.

    Μου αρέσει!

  15. «Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία, οδήγησε μεταπολεμικά, κάτω από τις ιδέες του Κέϋνς, στην πλήρη κυριαρχία του κράτους επί της κοινωνίας.»

    Ναι πώς…από το άλλο πλευρό…
    Οταν και ΑΝ διαβάσεις Γκάλμπρεηθ….τα ζητήματα αυτά απήντησε ο μακαρίτης από την δεκαετία του 1960…
    Ο Κεϋνς δεν ήταν ούτε μαρξιστής ούτε μπολσεβίκος…

    Το άρθρο είναι «τίγκα» στις ανακρίβειες και στα αυθαίρετα συμπεράσματα.
    Εσείς οι «δεξιοί» Χασάπη αυτοί των Καραμανλήδων και των Σαμαράδων έχετε πολύ πλάκα…
    Οταν θα σας ξαναχτυπήσει η «κρίση» του καπιταλισμού… να γίνετε Βουδιστές να τον ξορκίσετε στο Νεπάλ…
    Είστε για κλάματα…δεν έχετε καταλάβει ούτε το 1/10000000 από τί σας χτύπησε…
    Και κοροϊδεύετε και τον κόσμο με τις τρίχες σας…

    Μου αρέσει!

    1. Θα σε ρωτησω κι εσενα
      γιατι το τιμημενο ΚΚΕ ΑΕ στην σημερινη του ανακοινωση
      στον ριζοσπαστη λεει οτι πηρε πρωτο τα οπλα
      για να αντιμετωπιση τους εισαβολεις το 1940;
      Αφου τα αρχεια του αλλα γραφουν.
      Μηπως αυτοι που εγραψαν τοτε τα αρχεια
      δεν τα ηξεραν καλα τα πραγματα;
      Μηπως η σημερινη ηγεσια γνωριζει τα γεγονοτα καλυτερα
      απο τους αυτοπτες μαρτυρες και γι αυτο τους διαψευδει;

      Μου αρέσει!

      1. Aφού έχεις ψάξει τόσο καλά τα αρχεία του Ριζοσπάστη να ρωτήσεις τον Κουτσούμπα ή τον Μπογιόπουλο…
        Επίσης να μπείς σε τίποτα blog του ΚΚΕ να τους ρωτήσεις και αυτούς…
        Εμένα γιατί μου πρήζεις τα @ρχιδι@ κάθε λίγο και λιγάκι ?
        Δήλωσα ποτέ ότι είμαι οπαδός του ΚΚΕ ?

        Πάντως το να συγκρίνεις τους αγωνιστές του ΚΚΕ με τους δικούς σας αγωνιστές… είναι σαν να συγκρίνεις τον Κολοκοτρώνη με τον Γούση…
        Συμμαζέψου γενικώς και πες στον Παππά να στείλει κάνα άρθρο για τα Waffen SS…μέρες που είναι…

        Μου αρέσει!

      2. «μαλιστα ,αυτο σαν απειλη ακουγεται…»

        εσείς όλο απειλές βλέπεται…παντού απειλές…μπλέ πίθηκοι,κόκκινοι χμέρ,πράσινοι κροκόδειλοι…
        τα βλήτα έχουν υψηλότερο iq ή πιό Γκέμπελς πεθαίνεις…
        ένα από τα δύο…

        Μου αρέσει!

      1. @ κερκυραιος
        γιατι δεν μου το εξηγης εσυ αφου εγω δεν μπορω να το καταλαβω;
        αρχεια απο δω ,ανακοινωσεις στον ριζοσπαστη απο κει,
        αλλα λεει το ενα και αλλα λεει το αλλο ,
        επομενο ειναι εγω με το φτωχο μου το μυαλο να μπερδευτω.
        Μηπως κι εσυ δεν εχεις καταλαβει ακομη γιατι αυτη
        η διαφορα στην καταγραφη γεγονοτων,
        και για να καλυψης την αγνοια σου βαζεις τις φωνες;

        Μου αρέσει!

      2. Άντε μαζέψου κυρά μου
        μας έχεις σπάσει τα ούμπαλα με την βλακεία σου
        έχουμε και σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούμε
        σπάσαμε λίγο καλαμπούρι τώρα θα μας γίνεις και τσιμπούρι!
        Χεστήκαμε τι δεν κατάλαβες, άντε να στο πω στην ψύχρα γιατί δεν ξέρεις άλλη γλώσσα
        λες και υπάρχει ποτέ περίπτωση να καταλάβεις το παραμικρό!

        Μου αρέσει!

      3. @ κερκυραιος
        δηλαδη με λιγα λογια ακομη δεν εχεις καταλαβει γιατι το τιμημενο ΚΚΕ ΑΕ
        σας λεει καταμουτρα ψεματα και το κυριωτερο γιατι συνεχιζετε να τα πιστευετε.

        Μου αρέσει!

    2. Πολύ σωστά Αμετανόητε
      από οικονομικά δεν έχω ιδέα
      προσυπογράφω από πολιτική σκοπιά και εκτίμηση την κατάληξη του σχολίου σου!

      Μου αρέσει!

      1. Τον έχω υπ’ όψιν μου από πολύ παλιά σαν μεγάλο όνομα του «καλού» καπιταλισμού
        αλλά από οικονομικά … δεν ….
        γενικές αρχές μόνον!
        Όσες περίπου χρειαζεται ένας απλός πολίτης για να τοποθετείται πολιτικά με κάποια ευσυνειδησία!

        Μου αρέσει!

  16. Ρε μανία με τους ξοφλημένους δηλητηριώδεις ιδεολογικούς διαχωρισμούς και τον κίβδηλο μπαμπούλα του φασισμού. Φαντάσου να ήμασταν και…. Ιταλία, που έχει και έναν καραμπινάτο ιστορικό λεκέ φασισμού!
    h**p://www.economist.com/node/18780831
    Αφήστε το έθνος να ‘βρει την ανάσα του εσείς οι δημοσιοπολιτειολόγοι. Τόση ανάγκη πια να μας πάτε κάπου, κάπως, πρόχειρα και επιτακτικά;
    Σας παρακαλώ θερμά, κάθε φορά που χρονογραφείτε χρησιμοποιώντας μη δικούς σας όρους πολιτικής θεωρίας, κοινωνιολογίας και δραματουργίας, να δίνετε -κατά κάποιο επιστημολογικό τρόπο- παραπομπές, ώστε να είναι ξυνός ο λόγος (υμών που γράφετε και ημών που σας διαβάζουμε).
    Ευχαριστώ.

    Μου αρέσει!

  17. Εσυ Χασαπη δεν εχεις ιδεα τι εισαι.
    Ετσι,προτεινω να μπεις στο τριπακι του ετεροκαθορισμου.
    Εγω βεβαιως ισχυριζομαι,πως εισαι απλα ενας ακομη συγχισμενος αγελαιος Αριστεροδέξιος.

    ΥΓ
    Περιττο να επισημανω πως εχουμε φλομωσει με τα ¨αρθρα¨ του αφηγητη της αμεσοδημοκρατικοσυνταγματικοαναθεωρητικης
    φαντασιωσης.
    Τι να πεις.
    Ο καθεις με την ψυχοθεραπεια του…

    Μου αρέσει!

    1. Ωχ!
      τελείως στα αζήτητα ο Χασάπης!
      Δεν τον θέλουμε ούτε εμείς δεν τον θέλετε ούτε εσείς (που είναι και δικός σας!)
      στην πλατεία Συντάγματος τον βλέπω μοναχό του με μια ντουντούκα
      να καλεί τον κόσμο για συνταγματική μετάνοια
      λίγο παραπέρα από την Ελένη Λουκά!

      Μου αρέσει!

      1. Ρε συ φιλε,δεν παιζεται ο τυπος.
        Τον ¨στολιζω¨απ’την θητεια του στην Ν.Δ μεχρι και σημερα.
        Ο ανθρωπος παθαινει ρευσεις οταν ¨πολιτειολογει¨.
        Αυτος ειναι και ο λογος που,ενιοτε,κολλανε και μερικες σκ@τομυγες στα γραφομενα του.
        Σκ@τομυγοπαγιδα ενα πραμα ο τυπος λεμε…

        Μου αρέσει!

  18. Συνονόματε, μια γράφεις ένα καλό άρθρο «Προς Θεού, στάση πληρωμών και έξοδο από το ευρώ τώρα…» την άλλη μας μπερδεύεις, μας παραπλανάς. Ποιος δεν θέλει να «φορολογούμε τον μεγάλο ιδιωτικό πλούτο, τους εφοπλιστές, τους κρατικοδίαιτους νταβατζήδες κ.λ.π.»; Ποιος θέλει να μην πληρώνει φόρο, εάν αυτός περνάει καλά; Αυτός που θέλει κράτος πρόνοιας, αλλά και την καλοπέραση; Εδώ σίγουρα κάνεις λάθος, κάνεις εσφαλμένα λάθος και δεν ξέρω γιατί. Ή μάλλον ξέρω γιατί. Γιατί δεν θέλεις να μας κυβερνήσουν εθνικιστές (τους οποίους σε συμφέρει να τους λες ναζιστές), αλλά άλλοι τύπου ΔΗΜΑΡ ή ΣΥΡΙΖΑ. Ε όχι ντε.
    Σε ένα πράγμα έχεις πάντως δίκιο: Ο λαός δεν ξεχνά, Δεξιά και Αριστερά.

    Μου αρέσει!

  19. Εγώ πάλι έχω ένα αριστερό όρχι και ένα δεξιό…

    άκου έχουμε αριστερή ψυχή και δεξιό σώμα…ληγμένα παίρνει ο αρθογραφίσκος ?

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.