Εμφύλιος ή ανατροπή; Μελιγαλάς ή Γοργοπόταμος;

1295946147_160924786_1----Εννοείται ότι είναι ελάχιστοι οι πολιτικά αφελείς που πιστεύουν ότι ένας εμφύλιος θα κάνει καλό στη χώρα μας. Όλοι αντιλαμβάνονται πως ένας εμφύλιος, εκείνο που θα κάνει θα είναι, αφενός να διαλύσει το Έθνος αφετέρου να διασώσει την υπεύθυνη για την υποδούλωση της χώρας, σάπια πολιτικοοικονομική ολιγαρχία, μαζί με τα κλοπιμαία της.

Είναι ενθαρρυντικό το ότι κανείς δεν «τσίμπησε» στα εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα που σκόπευε να προκαλέσει η εν ψυχρώ δολοφονία των μελών της Χρυσής Αυγής. Και δεν «τσίμπησε» γιατί το δίπολο «Αριστερά – Δεξιά», δεν έχει πλέον ουσιαστικό αντίκρισμα στις σημερινές συνθήκες της παγκοσμιοποίησης. Σήμερα το πραγματικό δίπολο είναι «Παγκοσμιοποίηση – Έθνος». 

Είναι ενθαρρυντικό το ότι η κοινωνία έχει πλέον συνειδητοποιήσει πως το συμφέρον της είναι η ανατροπή του συνθηκολογημένου με τις δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης ολιγαρχικού συστήματος, η απελευθέρωση της χώρας από τις κατοχικές οικονομικές δυνάμεις και η σωτηρία του Έθνους και όχι ο εμφύλιος που θα κάνει τα πράγματα πολύ χειρότερα και θα μας διαλύσει εντελώς. 

Ναι μεν δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να πάμε σε εμφύλιο, αλλά ταυτόχρονα δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντιδράσει ο κόσμος και να καθίσει ήσυχα στο καναπέ του, βλέποντας τις περιουσίες του να ρευστοποιούνται υπέρ της ολιγαρχίας και των δανειστών.  Επειδή είναι πολύ δύσκολο να πείσεις τους ανθρώπους ότι τους σκοτώνεις για το καλό τους, επειδή είναι πολύ δύσκολο να επιτύχεις τη συναίνεση της κοινωνίας σε μέτρα που προκαλούν την καταστροφή της, είναι επόμενο πως θα υπάρξει αντίδραση οπωσδήποτε. Όμως αυτή η αντίδραση θα πρέπει να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και όχι προς τη λάθος κατεύθυνση. Δεν πρέπει να υποκύψουμε στην προπαγάνδα του συστήματος περί των «δύο άκρων» που στοχεύει στο να διασωθεί το σύστημα. Τώρα, το Έθνος έχει ανάγκη από «Γοργοπόταμους» και όχι «Μελιγαλάδες».

Ας διατηρήσουμε λοιπόν την ψυχραιμία μας και ας συμβάλλουμε όλοι μας με την ψύχραιμη στάση μας και την επιβαλλόμενη επανάσταση συνείδησης, στην κατάρρευση ενώπιον μας της πανικόβλητης συστημικής ολιγαρχίας, που συνεχίζει να μας εξαθλιώνει και να μας διαλύει, προκειμένου να επιβιώσει η ίδια.

Πέτρος Χασάπης

 

 

200 σκέψεις σχετικά με το “Εμφύλιος ή ανατροπή; Μελιγαλάς ή Γοργοπόταμος;

  1. Δυστυχώς όμως, είμαστε επιρρεπείς προς την εύκολη μεταξύ μας διαμάχη
    και όχι σε μία συντεταγμένη δράση για ανατροπή.

    Μου αρέσει!

      1. Αγαπητέ κ. Π. Χασάπη, θα μου επιτρέψετε να σας διορθώσω ως προς τον όρον «εμφύλιος πόλεμος» που καθιέρωσαν οι κομμουνιστές , για να δικαιολογήσουν τις προδοσίες και τα εγκλήματά τους σε βάρος της Ελλάδας και των Ελλήνων .

        Κι’ αυτό διότι κατά τη διάρκεια της κατοχής το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ που δήθεν έκανε αντίσταση εναντίον των κατακτητών, είχεν εντάξει και τη «σλαβομακεδονική ταξιαρχία» του Σ.Ν.Ο.Φ. υπό τον «Γκότσεφ» στις τάξεις του. Οπως ειναι γνωστό οι Σλάβοι αυτοί , ασκούσαν τρομοκρατία και δολοφονούσαν τους Ελληνες Μακεδόνες που δεν προχωρούσαν στο αποσχιστικό κίνημά τους . Οταν δε παράγινε το κακό, κάποιοι από τους ολίγους Ελληνες πατριώτες ηγέτες του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ , ηναγκάσθησαν και τους εξεδίωξαν βιαίως από την Ελλάδα .

        Εν συνεχεία κατά τον «συμμοριτοπόλεμο» ο δήθεν Δ.Σ.Ε. {Δημοκρατικός Στρατός Ελλάδας} είχεν εντάξει επίσης και {14.000} σλαβομακεδόνες του Ν.Ο.Φ. στη δύναμή του. Χώρια οι Αλβανοί και οι Βούλγαροι που τον πλαισίωναν.
        Αυτοί οι {14.000} Σλαβομακεδόνες προσπάθησαν σε συνεργασία με το Κ.Κ.Ε. {όρα 5η Ολομέλεια του Κ.Κ.Ε. τον Ιανουάριο του 1949 στην οποίαν μετείχε και ο εοι των ημερών μας Γ.Γ. του Κ.Κ.Ε. καπετάν Γιώτης {Χ. Φλωράκης}.
        Αυτοί είναι είναι που παριστάνουν σήμερα τους Αιγαιάτες Μακεδόνες με τις αλυτρωτικές επιδιώξεις σε βάρος της Ελλάδας. Εν ολίγοις δεν υπήρξεν εμφύλιος στην Ελλάδα παρά : «Εξωτερική Εισβολή μαζί με Ντόπια Οργανα».

        Οσο για τον Γοργοπόταμο ουδέποτε το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ απέρριψε αυτό το σαμποτάζ. Ο Αρης συνεργάσθη με τον Ζέρβα από μόνος του, χωρίς την έγκριση της Κ.Ε. του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ. Λίγο πριν από την επέτειο της σχετικής ανατίναξης της γέφυράς του , θα δημοσιεύσω την πραγματική ιστορία του «Γοργοποτάμου» , για να πληροφορηθεί ο ελληνικός λαός την αλήθεια και όχι τις ψευδολογίες των κομμουνιστών. 5-11-2013 Με τιμή. ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ .

        Μου αρέσει!

      2. Διορθωση λαθους εκ παραδρομης : «Οσο για τον Γοργοποταμο ουδεποτε το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ ενεκρινε Και οχι απερριψε αυτο το σαμποταζ» συγνωμην.

        Μου αρέσει!

      3. Ένα εύγε στον κύριο Ανδρέα Γουλά.
        Όχι μόνο επειδή γνωρίζει ιστορία αλλά και επειδή έχει την υπομονή να την μεταφέρει γράφοντας τη σε ένα σχόλιο.
        Εύγε αδελφέ. Παραδειγματίζομαι από εσένα καθώς, με τις καταστάσεις που βιώνουμε, δεν πρέπει να αφήνουμε τίποτα να πέφτει κάτω και ούτε να βαριόμαστε να γράψουμε, εφόσον με αυτό τον τρόπο ίσως ωφεληθεί κάποιος αναγνώστης του σχολίου και μπει στην πολύτιμη διαδικασία της έρευνας για την αλήθεια.

        Μου αρέσει!

      4. «καποιοι απο τους λιγους Ελληνες πατριωτες του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ ηναγκασθησαν και τους εξεδιωξαν βιαιως απο την Ελλαδα». Ποσο λιγοι ηταν? κι αν ηταν λιγοι πως καταφεραν και γλυτωσαν απο το μενος των υπολοιπων πολλων καννιβαλων απατριδων? ασχετο. Απο το δολωμα μπορεις να καταλαβεις τι ψαρια ( χανους, ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ κλπ) σκοπευει να ψαρεψει ενας ψαρας? φυσικα μπορει! και απο το ειδος των ψαριων που θα ψαρεψει, μπορεις να καταλαβεις τα…ευρυτερα σχεδια του? φυσικα…

        Μου αρέσει!

      5. «Ο Γεώργιος Μανούκας, συνεχίζει, υποστηρίζοντας επιπλέον, ότι ένας απ’ τους σκοπούς ήταν και ο αφελληνισμός των παιδιών, που θα δημιουργούσαν έτσι πιο εύκολα έναν στρατό γενίτσαρων, κατά τα τουρκικά πρότυπα του παρελθόντος:

        Τό ΚΚΕ στην προσπάθειά του να συγκαλύψη το βδελυρόν έγκλημα, επεχείρησε να παρουσίαση το έργο του αυτό ως πράξιν «θεάρεστον», την δε ενέργειάν του έθνους να σώση τα εναπομείναντα παιδιά από την αρπαγήν, ως «Παιδομάζωμα το οποίον ενεργούν οι μοναρχοφασίστες με επικεφαλής τη… Βασίλισσα Φρειδερίκη!».

        Η σκοτεινή πρόθεσις στο σχέδιο του παιδομαζώματος δίνει τον χαρακτήρα ειδεχθούς εγκλήματος από το σημείο που το ΚΚΕ αποβάλλοντας τη μάσκα φανέρωνε, το βρωμερό του προσωπείο, όταν ύστερα από έναν χρόνο απ’ την αρπαγή τους, ωδήγησε απ’ το παραπέτασμα παιδιά 15 χρονών στη σφαγή του πολέμου, στον πόλεμο κατά της Πατρίδος τους. Είναι οδυνηρότατο και προκαλεί αποτροπιασμό σε κάθε ελληνική συνείδησι, αλλά και σε οποιαδήποτε συνείδησι πολιτισμένου ανθρώπου, το ότι ανάμεσα στα πτώματα των συμμοριτών, ευρέθησαν και πτώματα παιδιών 15 χρονών, από εκείνα τα όποια απήγαγαν οι βάρβαροι στις χώρες τους, διά να τα «περιθάλψουν», όπως ισχυρίσθησαν και να τα «σώσουν» απ’ τις φρικαλεότητες του πολέμου! Και έπειτα τα έφεραν κρυφά στην Ελλάδα να πολεμήσουν!

        Δυστυχώς το δράμα των παιδιών δεν έκλεισε με τη συντριβή του συμμοριτισμού. Ίσως ακριβώς τότε άρχιζε!
        Άρχισε με εντατικήν προπαγάνδαν και σατανικό σύστημα η αλλοίωσις της εθνικής τους συνειδήσεως, η δημιουργία σλαβικών ψυχών σε ελληνικά κορμιά. […] »

        h..p://greg61.gr/blog/αφιερώματα/το-ένοχο-και-αντεθνικό-παρελθόν-του-κκ/

        Μου αρέσει!

      6. ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ :

        Η εν λόγω άσχετη συντροφισσα , παρέλειψε το ηγέτες σκοπίμως. Αστεία δηλαδή πράγματα . Ας ασχοληθεί με το κουτσομπολιό της γειτονιάς της .

        Κι’ αυτό διότι κατά τη διάρκεια της κατοχής το ΕΑΜ/ΕΛΑΣ που δήθεν έκανε αντίσταση εναντίον των κατακτητών, είχεν εντάξει και τη «σλαβομακεδονική ταξιαρχία» του Σ.Ν.Ο.Φ. υπό τον «Γκότσεφ» στις τάξεις του. Οπως ειναι γνωστό οι Σλάβοι αυτοί , ασκούσαν τρομοκρατία και δολοφονούσαν τους Ελληνες Μακεδόνες που δεν προχωρούσαν στο αποσχιστικό κίνημά τους . Οταν δε παράγινε το κακό, κάποιοι από τους ολίγους Ελληνες πατριώτες ηγέτες του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ , ηναγκάσθησαν και τους εξεδίωξαν βιαίως από την Ελλάδα .

        Μου αρέσει!

  2. Μεγάλη συγκίνηση προκάλεσε και η επιστολή που άφησε πάνω στο μνήμα του Γιώργου μία μαθήτρια της β΄ Γυμνασίου που έγραφε:

    Να χαίρεστε τη δημοκρατία σας! Αυτή που σκοτώνει παιδιά.
    Αυτή που σε κάνει να φοβάσαι να πεις ότι είσαι Έλληνας.
    Και όσοι τολμούν δηλαδή τι;
    Θα έχουν όλοι την ίδια κατάληξη;
    Συγχαρητήρια γι’ αυτό Ελλάδα! Μέσα στις φλέβες αυτών των παιδιών κυλούσε αίμα ελληνικό.
    Αυτό σας πείραξε; Ότι δεν ήταν ανθέλληνες σαν εσάς κύριοι υπουργοί και σαν τους ανώτερούς σας;
    Αν θεωρείτε τον Εθνικισμό ντροπή, τότε ο ανθελληνισμός τι είναι;
    Καλό ταξίδι στα παιδιά θα είναι πάντα κοντά μας μέσα από τις σκέψεις μας.
    Έφυγαν γιατί τόλμησαν να πουν ότι είναι Έλληνες, κρίμα.

    Μου αρέσει!

  3. ΣΥΜΦΩΝΩ!!
    «δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντιδράσει ο κόσμος και να καθίσει ήσυχα στο καναπέ του, βλέποντας τις περιουσίες του να ρευστοποιούνται υπέρ της ολιγαρχίας και των δανειστών. Επειδή είναι πολύ δύσκολο να πείσεις τους ανθρώπους ότι τους σκοτώνεις για το καλό τους,»
    ΑΠΟΛΥΤΑ!
    «ας συμβάλλουμε όλοι μας με την ψύχραιμη στάση μας και την επιβαλλόμενη επανάσταση συνείδησης, στην κατάρρευση ενώπιον μας της πανικόβλητης συστημικής ολιγαρχίας»
    ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ…ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΟ!

    Μου αρέσει!

    1. να σου ειπω το ..πονο μου κυρ Μανωλη

      επειδη σε σεβομαι…..

      Ποιος …κοσμος?

      παντα κοσμος στην Ιστορια….κοσμακης οπως λεμε…..

      Απεδειχθη τρια χρονια…(αφηνω τα 40 πριν.)

      Αναιμακτος?

      Οχι κυρ Μανωλη…

      εχουν προλαβει και ετοιμασθερι!

      Δεν θα αφησουν αναιμακτα …το παραδεισο των θεων!

      Αλλωστε αυτοι…δεν θα κινδυνεψουν…!

      Τα δικα μαςπαιδια απο εδω και απο..εκει θα ματωσουν!

      Ουρλιαζα απο την αρχη….οταν ξεκινουσαν με αγωνια το Πειραμα…

      Το πρωτο μνημονιο….κραυγαζα εδω μεσα και…εξω…
      Στο δευτερο…και ουρλιαζα και κραυγαζα…

      Αποτελεσμα ..μηδεν…

      οργανωθηκαν κυρ Μανωλη….χασαμε τις εξετασεις…

      Θα γινει καποια μερα…

      απο λιγους…Ελληνες…Αρριστους…Εκλεκτους…

      και εκεινοι ναι!

      Θα ματωσουν!

      Ισως Κερδισουν…ισως οχι….τη Μαχη!

      Οποσδηποτε ομως θα ξερουν οτι ειναι Χαμενοι!

      Γιατι αν χασουν…ματωσαν…

      Αν κερδισουν…

      Θα ηττηθουν αμεσως απο τα λαμογια που καθονται στις καρεκλες….

      Και θα τους εξαφανισουν….

      νικητης θα ειναι…οχι οι αγωνιστες…

      αλλα αυτος που λες κοσμακης!

      Μου αρέσει!

      1. Η Ελλαδα Ποτε Δεν πεθαινει!

        Οι..Ελληνες πεθαναν…ή μαλλον οι ραγιαδες και γεννιτσαροι τους Πεθαναν!

        Και τους Πεθαινουν συνεχως…

        μεχρι να εξαλλειψουν εντελως το Ελληνικο DNA>

        Πολεμος….

        και θα δωσω σημασια στα ερωτηματικα?

        Υπαρχουν …σπουδαιοτερα….στη ζωη μου!

        Μου αρέσει!

  4. το δίπολο «Αριστερά – Δεξιά», δεν έχει πλέον ουσιαστικό αντίκρισμα στις σημερινές συνθήκες της παγκοσμιοποίησης. Σήμερα το πραγματικό δίπολο είναι «Παγκοσμιοποίηση – Έθνος».

    Πες τα κ. Χασάπη γιατί εμένα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου.
    Το διακύβευμα στον 21ο αιώνα είναι ακριβώς αυτό!

    Μου αρέσει!

    1. Ακριβὦς ἔτσι εἶναι, ἀλλά ἠ Αριστερά δέν στρέφει τά τίς βολές της μόνον κατά τἦς κυβερνήσεως. στρέφει τά πυρά της κατά τοὖ ἐθνους. Διαστρεβλωνει, παραποιεί,καί αποδομείὄτι εἶναι Ελληνικό, ὄτι εἶναι ἐθνικό.

      Μου αρέσει!

      1. κι ο Ρουπακιας χρυση αυγη ηταν, και ο Αλεξανδρος ( το τριτο παιδι στο νοσοκομειο) που απ’ο,τι ειπε η μανα του εκλαψε για τον Παυλο που σκοτωσε ο συναγωνιστης του Ρουπακιας με 20 χρυσαυγουλους να κανουν τα χαζα οταν το δολοφονουσε,χρυση αυγη, κι η Βασιλω, χρυση αυγη και χιλια δυο ομορφοι ανθρωποι σχολιαστες μονον σε αυτο το μπλογκ. Σταματα να μιλας σαν τον Παγκαλο ξερνωντας την ασχημια της ψυχης σου για αληθεια, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ, » που μενεις? στην Ελλαδα. με ποιους συνεργαζεσαι? με τους Ελληνες. πως σε λενε? με λενε Ελληνιδα. Ηλεκτρα Αποστολου, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΑ.μεγαλοστελεχος του ΚΚΕ.

        Μου αρέσει!

      2. Μη χρησιμοποιούμε τον όρο « αριστερά» για να ακούγεται πιο απαλά από το κομμουνιστής=προδότης, δολοφόνος κατασκεύασμα των Εβραίων της Θεσσαλονίκης.
        Είμεθα πατριώται, εθνικόφρωνες και όχι αρνησιπάτριδες διεθνισταί.
        Ο χαρακτηρισμός «δεξιός»,«δεξιά» είναι αδόκιμος και χρησιμοποιείται για να νομιμοποιεί τους προδότες που επιχειρούν καλυφθούν πίσω από την επιγραφή « αριστερά»

        Μου αρέσει!

      3. «Για τη σχέση του με τη Χρυσή Αυγή, ο Ρουπακιάς ανέφερε πως ποτέ δεν γράφτηκε επισήμως στο κόμμα, διέψευσε ότι είχε οποιαδήποτε εργασιακή σχέση με την οργάνωση και υποστήριξε πως δεν γνωρίζει προσωπικά τον Γιάννη Λαγό. «Η σχέση μου με τη ΧΑ ήταν πραγματικά χαλαρή», είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε πως ο ίδιος είχε στρατολογηθεί στο ΚΚΕ από τα 13 του.

        «Παρέμεινα ενεργό στέλεχος της ΚΝΕ μέχρι την ηλικία των 17 ετών. Υπήρξα σύνεδρος του 3ου συνεδρίου της ΚΝΕ, στην ηλικία των 16 ετών, περίπου το 1984 και μέλος τομεακού συμβουλίου στη τοπική οργάνωση του Ταύρου της ΚΝΕ», είπε συγκεκριμένα.»

        Πηγή: Ρουπακιάς: Χτύπησα τυφλά τον Φύσσα για να αυτοπροστατευθώ – Ημουν στρατολογημένος στο ΚΚΕ από τα 13 μου | iefimerida.gr h..p://www.iefimerida.gr/node/126251#ixzz2jmWrrg1a

        Μου αρέσει!

    2. Συμφωνῶ Γεράσιμε,Ἕλληνες ἐναντίον ἀνθελλήνων εἶναι ἡ μόνη μάχη πού πρέπει νά δοθῆ.
      Διότι δέν νοεῖται Ἕλληνας,πού δέν ἔχει πρῶτο μέλημά του τό Ἔθνος….καί οἱ νεοταξίτες ἐπιδιώκουν ἀποδόμηση τοῦ Ἔθνους.

      Γι’ αὐτό καί εἶναι ἀπόλυτα σωστό τό σχόλιο τοῦ κ.Νικολακάκου…

      Μου αρέσει!

      1. Aυτή η κυρα ΜΑΡΩ απειλεί τα σιωνιστικά σχέδια μας με τα σχόλια της.Βρείτε την να την σταματήσουμε είναι γνήσια ελληνίς και λείαν επικίνδυνη.

        Μου αρέσει!

  5. Το σύνθημα της εθνικής ενότητας απέναντι στους δωσίλογους, θα πρέπει να απλωθεί σ’ όλη την Ελλάδα.
    Οι ψεύτες, οι κλέφτες και οι εγκληματίες, θα πρέπει να περάσουν για καλημέρα από τη δικαιοσύνη, και μετά … Όχι!! Το μετά είναι δικό μας θέμα. Αφορά τους Έλληνες και όχι τους δωσίλογους. Μετά αποφασίζει η Δημοκρατία. Η διάσπαση της αντίστασης είναι ο πρώτος και μόνος στόχος των δωσίλογων. Να γίνει αυτό κατανοητό. Να βάλουμε προτεραιότητες.
    ΚΡΗΣ

    Μου αρέσει!

    1. ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ Α.Ε.???

      Μου αρέσει!

  6. Λυπάμαι. Δε μπορώ να συμφωνήσω. Γιατί δε με απασχολεί μόνο το αν » ο κόσμος και να καθίσει ήσυχα στο καναπέ του, βλέποντας τις περιουσίες του να ρευστοποιούνται υπέρ της ολιγαρχίας και των δανειστών».
    Με απασχολεί και το ποιος είναι αυτός ο κόσμος, ποιο είναι αυτό το έθνος. Και ενώ σωστά λέτε «Σήμερα το πραγματικό δίπολο είναι «Παγκοσμιοποίηση – Έθνος». «, πέφτετε σε λογικό κενό, καθώς η Αριστερά -δυστυχώς- δε θέλει να ακούει ΚΑΝ περί Έθνους. Τολμήστε να το πείτε σε αριστερό και αν δε σας πει φασίστα(!) επί τόπου σφύριξτε μου κλέφτικα.
    Η σημερινή αριστερά είναι ότι πιο αντεθνικό έχει περάσει από αυτόν τον τόπο. Και δυστυχώς ο Καμμένος ΕΠΙΜΕΝΕΙ στη λογική να συνεργαστεί μαζί τους ενώ είδε πως τον βλέπουν οι αριστεροί, όταν πήγε στη διαμαρτυρία για το Φύσσα. Α, παρεμπιπτόντως δεν τον είδα να κάνει ΚΑΜΙΑ σοβαρή δήλωση καταδίκης για τους εγκληματίες που σκότωσαν 2 αθώα παιδιά την Παρασκευή.

    Μου αρέσει!

    1. Paok, προφανώς όταν το άρθρο λέει για το νέο δίπολο «παγκοσμιοποίηση – εθνος»,
      δεν εννοεί ότι από το ένα μέρος θα είναι οι ξένοι και από το άλλο οι Έλληνες.
      Εννοεί ότι αυτό θα είναι το νέο δίπολο μέσα στην ελληνική κοινωνία.
      Επομένως από την πλευρά της παγκοσμιοποίησης θα είναι ένα τμήμα του λαού
      και από την πλευρά της άμυνας του έθνους ένα άλλο τμήμα. Αυτό εννοεί.
      Δηλαδή και πάλι διχασμένοι θα είμαστε, αλλά τουλάχιστον να είμαστε για το σωστό λόγο
      και όχι για παρωχημένα δίπολα που τώρα δεν έχουν καμία αξία.
      Η νέα πολιτική διαμάχη και οι νέες ιδέες και προτάσεις, θα πρέπει να αφορούν το σωστό αντικείμενο.

      Μου αρέσει!

  7. ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΣ σίγουρα όλοι λέμε….και πρώτοι απ΄όλους οι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ…
    Αλλά πως θα επιτευχθεί….
    Εχουμε προσδιορίσει τον ΕΧΘΡΟ …..ή όλοι μας έχουμε θολούρα ποιός είναι πραγματικά ο ΕΧΘΡΟΣ…
    Μήπως τελικά ο ΕΧΘΡΟΣ είναι ο εαυτός μας που αποφεύγουμε να κοιτάξουμε στον καθρέφτη…

    Μου αρέσει!

    1. Εχθρός είναι κατ’ αρχήν ο εαυτός μας που δεν κάθεται να σκεφτεί ψύχραιμα, αλλά παρασύρεται από τις κομματικές ταμπέλες.
      Όμως ο πραγματικός εχθρός είναι είναι το προσκυνημένο και συμβιβασμένο σε βάρος του λαού πολιτικό σύστημα.

      Μου αρέσει!

    2. Το οτι δεν ανεβαινουν τα ποσοστα των δηθεν δημοκρατικων κοματων και το οτι δεν θελουν ουτε να σκεφτουν τις εκλογες σου λεει κατι;

      Μου αρέσει!

  8. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΦΩΝΑΖΩΝΤΑΣ ΕΑΜ ΕΛΑΣ ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ,ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΓΟΥΛΟ?

    Μου αρέσει!

    1. καταρχην ο Μελιγαλας εγινε εναντιον των ΔΩΣΙΛΟΓΩΝ ταγματασφαλιστων και οχι των εθνικοφρονων δεξιων οπως λανθασμενα νομιζεις. Δευτερον εγινε κατ’εντολη της κυβερνησης Παπανδρεου με απωτερο στοχο την εναρξη του εμφυλιου που ΘΑ ΞΕΠΛΕΝΕ ΤΟΥΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ. Επιτελους διαβαστε λιγο ιστορια γαμω την π… μου. Τριτον ο Μελιγαλας εγινε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ και οχι στον εμφυλιο οπως πιστευουν οι περισσοτεροι ΗΛΙΘΙΟΙ Ελληνες. Δηλ ποσα χρονια θα ακουμε αυτες τις παπαριες? οι ταγματασφαλιτες ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ-δεν τους αξιζε τετοια μοιρα???????????????????????

      Μου αρέσει!

      1. «Οι Ε.Λ.Α.Σ.ίτες ακολούθως στρέφονται κατά του Μελιγαλά. Υπολογίσιμος εχθρός τους τα παλικάρια του τάγματος Μελιγαλά, που είναι όμως λίγοι για να αντιμετωπίσουν τα στίφη των αιματοβαμμένων φονιάδων, οι οποίοι με επί κεφαλής τον αδίστακτο Άρη Βελουχιώτη, έχουν σκοπό να μην αφήσουν τίποτα όρθιο.
        Το πρωί της 13ης Σεπτεμβρίου 1944 αρχίζει η επίθεση κατά του Μελιγαλά, του οποίου ο πληθυσμός από 3.000 που ήταν, έχει φθάσει την στιγμήν εκείνη σε 7.000 περίπου. Ο Μελιγαλάς αρχικά κρατάει καλά. Στις 14 Σεπτεμβρίου, ημέρα της γιορτής του Τιμίου Σταυρού, οι Ε.Λ.Α.Σ.ίτες φθάνουν αλαλάζοντας κοντά στα συρματοπλέγματα για να χορτάσουν με αίμα αδελφικό.
        Η προσπάθεια των γενναίων πολιορκημένων να ζητήσουν βοήθεια από τους Γαργαλιάνους αποτυγχάνει, καθώς και το σχέδιο τους για έξοδο από το Μελιγαλά, γίνεται γνωστό στους Ε.Λ.Α.Σ.ίτες. Τέλος, κατόπιν προδοσίας, οι συμμορίτες κατορθώνουν και εισχωρούν στις γραμμές των αμυνομένων στις 12 το μεσημέρι της 15ης Σεπτεμβρίου 1944.
        Ο Μελιγαλάς παραδίδεται στα χέρια των εξαγριωμένων Ε.Λ.Α.Σ.ιτών που με επί κεφαλής τον Άρη Βελουχιώτη και τους μαυροσκούφηδες εγκληματίες του αρχίζουν το φονικό τους έργο. Ακολουθούν σκηνές φρίκης, σκηνές ντροπής για το ανθρώπινο γένος.
        Αμέσως σφάζονται 41 τραυματίες στο Νοσοκομείο και όλο το ιατρικό προσωπικό. Αθώα γυναικόπαιδα και γέροι κομματιάζονται εις τους δρόμους, έγκυοι γυναίκες ξεκοιλιάζονται, κοπέλες βιάζονται κτηνωδώς. Η Ελληνική σημαία κατεβαίνει από την Κοινότητα και εις την θέσιν της βάζουν ένα κόκκινο πανί.
        Στις 16 Σεπτεμβρίου φυλακίζονται όσοι απέμειναν ζωντανοί, ενώ τα γυναικόπαιδα κλείνονται χωρίς νερό και φαΐ σε διάφορα υπόγεια. 18 έγκριτοι Καλαματιανοί, οι οποίοι ατυχώς γλίτωσαν, οδηγούνται στην Καλαμάτα, όπου κατακρεουργούνται και τα κομματιασμένα πτώματα τους κρεμιούνται στα πολύφωτα του Δημοτικού φωτισμού στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας.
        Τέλος όλοι οι επιζώντες φυλακισμένοι οδηγούνται δεμένοι, ανά τρεις, 2 χιλιόμετρα έξω από το Μελιγαλά στην μεγάλη δεξαμενή, γνωστή ως πηγάδα, όπου με πριόνια, τσεκούρια, τσουγκράνες, μαχαίρια και κονσερβοκούτια, κατασφάζονται και πετιούνται μέσα εις την «πηγάδα» μαζί με πολλούς ζωντανούς, μπροστά στα μάτια των οικογενειών τους, οι οποίες υποχρεώθηκαν να παρακολουθήσουν τα βασανιστήρια και την σφαγή των οικείων τους. Η σελίδα αυτή της Ιστορίας μας είναι σελίδα ντροπής αλλά και μνήμης.»

        h..p://greg61.gr/blog/αφιερώματα/εμφύλιος-πόλεμος/μερικά-απο-τα-εγκλήματα-του-κκε/

        Μου αρέσει!

      2. «Το ΚΚΕ, οι Γερμανοί και ο Ζέρβας

        Όπως είναι γνωστό, στις 10 Οκτωβρίου του 1943 ξεκίνησε η οργανωμένη επίθεση του ΕΛΑΣ κατά του ΕΔΕΣ του Ζέρβα. Ο κύριος όγκος των δυνάμεων του ΕΔΕΣ ήταν πρωτίστως στην Ήπειρο, όπου ήταν και το αρχηγείο του Ζέρβα, ενώ υπήρχαν και μικρές μονάδες του σε περιοχές της Στερεάς Ελλάδας και της Θεσσαλίας.

        Εκ των πραγμάτων δηλαδή, στην Ήπειρο θα κρινόταν η τύχη της σύγκρουσης μεταξύ ΕΛΑΣ-ΕΔΕΣ.
        Στην Ήπειρο δρούσε η 8η Μεραρχία του ΕΛΑΣ. Προτού ακόμα ξεκινήσει η επίθεση κατά του ΕΔΕΣ (στην οποία φυσικά συμμετείχαν και άλλες μεραρχίες του ΕΛΑΣ), οι ελασίτες φρόντισαν να καλύψουν τα νώτα τους απ’τους Γερμανούς. Υπέγραψαν ανακωχή μαζί τους.
        Ιδού το έγγραφο και από κάτω το κείμενο: »

        h..p://istoriakatoxis.blogspot.gr/2011/12/blog-post.html

        Μου αρέσει!

      3. Οι ταγματασφαλητες δεν έχουν καμιά δουλειά με αυτά καθ όσον ήταν άμεσοι συνεργάτες της Γκεστάπο κοινοί προδότες της χώρας τους.
        Για να κρυφθούν μετά κάποιοι προσπάθησαν να το παίξουν ότι ήταν με τον ΕΔΕΣ αλλά οι ΕΔΕΣΙΤΕΣ τους έβαλαν στο κυνήγι και στις κλωτσιές.

        Η Συνεργασία ΖΕΡΒΑ Γερμανων ήταν μυστική όπως μας εξηγεί ο ΚΑΡΛ.
        Οι ανδρες του ΖΕΡΒΑ δεν ηξεραν τιποτα για τις συμφωνιες που εκανε ο Ζερβας εν κρυπτο με τους Γερμανους.
        Ολα τ αλλα ειναι ιστοριες για αγριους και για προβατακια .

        Μου αρέσει!

      4. Ἤσυχα κομμουνιστή…

        «Αρχείο Άγι Στίνα……..

        ……..Τον Ιούνιο του 1941, ο Χίτλερ αφού με τη βοήθεια του Στάλιν έθεσε υπό τον έλεγχό του ολόκληρη την Ευρώπη, εξαπολύει τις στρατιές του εναντίον του χτεσινού συνεταίρου του. Τότε, στις 28 Σεπτεμβρίου, έξι μήνες δηλαδή μετά την κατοχή, ιδρύεται με πρωτοβουλία του ΚΚΕ το ΕΑΜ και καλεί το λαό σε αγώνα για το «Διώξιμο τον κατακτητή, μέχρι να μη μείνει κανένας Γερμανός, Ιταλός, Βούλγαρος, στο έδαφος της πατρίδας».
        ………………………………………………………………Αλλά οι «πολεμικές επιχειρήσεις» για το «διώξιμο του κατακτητή» εκτελούνται από μικρές ομάδες και περιορίζονται σε δολοφονίες μεμονωμένων στρατιωτών ή αξιωματικών, σε παγίδες και ενέδρες εναντίον περιπόλων ή μικρών στρατιωτικών μονάδων και σε μερικά σαμποτάζ σε αφύλακτες σιδηροδρομικές γραμμές. Είναι γνωστό ότι οι αρχές κατοχής απαντούσαν σε κάθε μια από αυτές τις «επιχειρήσεις» με άγρια αντίποινα. Θύματα ήταν ο άμαχος πληθυσμός και οι κρατούμενοι στις φυλακές και στα στρατόπεδα και όχι εκείνοι που τα προκαλούσαν. Ο απολογισμός ήταν τρομακτικός σε βάρος του πληθυσμού, σε θύματα, καταστροφές χωριών κ.λπ. Για έναν γερμανό στρατιώτη, οι Γερμανοί σκότωναν 10 Έλληνες, για έναν αξιωματικό 100 και για συνταγματάρχες και στρατηγούς πάνω από 1000 .
        ………………………………………………………………………………………………………………………………………
        ……………..Σκότωναν απομονωμένους ιταλούς ή γερμανούς αξιωματικούς και στρατιώτες. Έστηναν παγίδες και εξόντωναν μια μικρή γερμανική ή ιταλική στρατιωτική περίπολο και η άμεση ή πολύ γνωστή σ’ αυτούς από προηγούμενα, συνέπεια αυτής τους της δράσης ήταν τα άγρια αντίποινα των αρχών κατοχής, μαζικές σφαγές αθώων, μαζικές εκτελέσεις ομήρων, μαζικές συλλήψεις, μαζικές αποστολές στη Γερμανία, απ’ όπου πολλοί λίγοι γύριζαν ζωντανοί, εμπρησμοί χωριών, κ.λπ. Στις 27 Απρίλη 1944, σκοτώνουν στους Μολάους έναν γερμανό στρατηγό και τρεις συνοδούς του. Οι γερμανοί για αντίποινα εκτελούν 200 ομήρους και ένα στρατιωτικό απόσπασμα παίρνει εντολή να σκοτώνει όσους συναντά στο δρόμο από τους Μολάους στη Σπάρτη.»

        Μου αρέσει!

      5. Εμάς έτερα μας πλhροφόρησαν αι κηδεμόνας μας όταν βιώναμε την μοναδικήν επταετίαν διακυβερνήσεως ταγματασφαλιτών. Aνατραφήκαμε με την πεποίθησιν ότι είμεθα έλληνας εις το γένος αν και είχαμε μίαν έμφυτον και αδιευκρίνιστον ευκολίαν εις την εκμάθηση της γερμανικής γλώσσης και νοοτροπίας καθώς και μιαν ροπήν εις τον ναζισμόν

        Μου αρέσει!

      6. Θυγατήρ Γερμανοτσολέως αν και μας πολεμάτε εσάς δεν σας φοβόμαστε αλλά αυτή γνήσια ελληνίς και το ιχώρ κυλά για τα καλά στις φλέβες της,αν δεν την προλάβουμε θα καταστρέψη τα μασωνικά σχέδια μας.

        Μου αρέσει!

      7. Α ΗΣΥΧΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗ Ε ?

        Δεν σου αρεσε αυτο για τον ζερβα ετσι ? ΓΙΝΑΜΕ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕς ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΛΕΝΕ .

        ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΓΚΕΣΤΑΠΙΤΕΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΕΣΘΕ .

        ΟΙ ΜΕΛΙΓΑΛΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΙ ΣΑΣ ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ .

        ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ.
        ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ .

        Μου αρέσει!

      8. Μπράβο Μαρία.
        Τα σχόλιά σου τεκμηριωμένα με επιχειρήματα…δεν ξέρω μάθανε ποτέ οι αριστεροί ποιος
        μετά τον Τούρκο έκανε παιδομαζώματα στην Ελλάδα;;;
        Το μάθατε κομμούνια ποιος έκανε παιδομαζώματα;;; στην Ελλάδα του 20ου αιώνα ρε!!!!
        Πόσα θα μαθαίνατε αν ρωτούσατε γέροντες και γερόντισσες …αλλά εσείς εκεί στο κόκκινο κόμμα
        του αίματος και του κονσερβοκουτίου….

        Μου αρέσει!

        1. Μιά καί τό ἀνέφερες Δημήτρη,ἐδῶ μιά ἐξαιρετική ἀνάλυσις τοῦ Χ.Σαρτζετάκη:

          « Ἔτσι ὁ ἐξαπολυθεὶς ἀπὸ τοὺς βορείους γείτονές μας συμμοριακὸς ἀγών, ὅπως καὶ ἡ συσταθεῖσα ἀπὸ τὸ Συμβούλιον Ἀσφαλείας τοῦ Ο.Η.Ε. Διεθνὴς Ἐξεταστικὴ Ἐπιτροπή, ὕστερα ἀπὸ ἐπιτόπιον ἔρευναν, διεπίστωσε, καὶ διέλαβεν εἰς τὰ συμπεράσματα τῆς ἀπὸ 23.5.1947 ἐκθέσεώς της κατὰ λέξιν, ὅτι « οἱ τρεῖς γείτονες πρὸς βορρᾶν, καὶ ἰδίως ἡ Γιουγκοσλαβία, ἐξεπαίδευσαν τοὺς ἀντάρτας, τοὺς ἐπρομήθευαν ὅπλα καὶ πολεμοφόδια, τοὺς διηυκόλυναν τὴν διέλευσιν τῶν συνόρων καὶ τοὺς παρεῖχον ἄσυλον » καὶ ὅλα τὰ ἐθνοπροδοτικὰ ἐνεργήματα τῆς τραγικῆς ἐκείνης περιόδου μεταβαπτίζονται χωρὶς ἐντροπὴ σὲ δῆθεν «δημοκρατικοὺς» ἀγῶνες ἀδίκως διωκομένων Ἑλλήνων πολιτῶν !

          Ἀκόμη καὶ ἡ μελανωτέρα σελὶς τῆς ἐθνοπροδοσίας ἐκείνης, τὸ φρικτὸ παιδομάζωμα, μὲ τὴν ἐξηναγκασμένη ἀπόσπασι χιλιάδων (συγκεκριμένως 28.010) μικρῶν Ἑλληνοπαίδων (ἡλικίας μόλις 3 ἕως 14 ἐτῶν) τῆς ὑπαίθρου χώρας ἀπὸ τοὺς γονεῖς των καὶ τὴν

          βιαία μεταφορά των στὶς γειτονικὲς κομμουνιστικὲς χῶρες,

          γιὰ νὰ μεταβληθοῦν σὲ γενιτσάρους, ἐχθροὺς τῆς Πατρίδος των,

          – αὐτὸ ποὺ ἐπισήμως ἀπὸ τὴν «Βαλκανικὴ Ἐπιτροπὴ» τοῦ Ο.Η.Ε. ἐστιγματίσθη, μὲ τὴν ἀπὸ 21.5.1948 ἀπόφασί της,

          ὡς «κακούργημα γενοκτονίας» (crime of genocide), –

          χωρὶς καταισχύνη δικαιολογεῖται ὡς δῆθεν

          «ἐπιχείρησις προστασίας τῶν παιδιῶν ἀπὸ τοὺς μοναρχοφασίστες»,

          δηλαδὴ ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς γονεῖς των (!).

          Παραλλήλως καὶ ἀνύπαρκτοι «ἡρωϊσμοὶ» καὶ «νίκες» ἐφευρίσκονται,

          ὄχι ἁπλῶς «γιὰ τὴν δικαίωσι» τῆς ἐθνοπροδοσίας

          (αὐτὸ περίπου ὑπὸ τὴν ἀνοχὴ τοῦ Κράτους ἐπετεύχθη ἤδη !) ,

          ἀλλά, – ἐπιδιωκόμενο ἑπόμενο αὐτὸ βῆμα, – καὶ γιὰ τὴν «καταδίκη» τῆς ἀγωνισθείσης καὶ νικηφόρου ἐναντίον ξενοκινήτου ἐπιβουλῆς Ἑλλάδος .

          Ἡ χωρὶς φραγμὸ ἀδιάντροπη αὐτὴ σκοταδιστικὴ ἐπιχείρησις

          θὰ ἦτο βεβαίως μόνον καταγέλαστος,

          ἐὰν δὲν ἦτο ἐπικίνδυνος λόγῳ τῆς συνδρομῆς τοῦ χρόνου !

          Ἀφοῦ ἤδη οἱ ἄνθρωποι ἡλικίας καὶ 50 τώρα ἐτῶν δὲν ἠμπορεῖ νὰ γνωρίζουν συμβάντα, ποὺ ἔγιναν πρὶν νὰ γεννηθοῦν, ὅταν μάλιστα ἡ Ἱστορία των δὲν διδάσκεται οὔτε κατὰ προσέγγισιν εἰς τὰ Σχολεῖα μας.

          Καὶ εἶναι ἐπικίνδυνος, διότι καλλιεργεῖ στὴν συλλογικὴ μνήμη τῆς ἐθνικῆς μας κοινότητος τὸ αἴσθημα τῆς αὐτοενοχῆς….»

          Νίκη τοῦ ῎Εθνους καὶ πλαστογράφησις τῆς῾Ιστορίας
          h..p://www.sartzetakis.gr/points/nikiethnous.html

          Μου αρέσει!

      9. Εσεις παντως γερμανοτσολιαδες δεν εχετε και καμια σχεση με τον ΖΕΡΒΑ διοτι εισαστε αμεσα συνεργατες των ΣΣ.

        Εισαστε οι κουρελουδες της ιστοριας Μαρια πενταγιωτισσα .

        Μου αρέσει!

      10. ο κινδυνος απο τους γνησιους ελληνες απογονους των γερμανοτσολιαδων ειναι μεγαλος και απειλει την υπαρξη μας

        Μου αρέσει!

      11. ποιος ζερβας και ποιος βελουχιωτης; Αν δεν καναμε εμεις συμφωνια με τους γερμανους ακομα κατοχη θα ειχαμε

        Μου αρέσει!

      12. O ΑΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΙΣΕ.ΕΛΛΗΝΟΣΠΟΡΟΙ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ΤΗΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΑΣ,ΛΙΓΑ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΣΑΣ.

        Μου αρέσει!

      13. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΗΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΑΤΑΣΤΙΧΑ ΣΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ …ΔΗΛ. ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ .

        ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΝΙΓΗΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ. ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ.

        Μου αρέσει!

      14. Μολις αναψα ενα κερακι και θυμιασα την εικονα του Χιτλερ που μου αφησε ενθυμιο ο γερμανοτσολιας παππους μου

        Μου αρέσει!

      15. Ζερβας προδοτης. Βελουχιωτης προδοτης. ΕΑΜ ΕΔΕΣ προδότες.
        Γερμανοτσολιάδες πατριώτες.
        Την ιδια ιστορια διδασκονται στα γερμανικα σχολεια οι γερμανοι

        Μου αρέσει!

      16. βαλσαμο στις ψυχες των γερμανων νεκρων μας τα λογια της ηλικιωμενης πατριωτοπουλας
        Να παμε μια φορα μαζι στα Καλαβρυτα να τα πουμε απο κοντα αυτα να σκασουν απο το κακο τους οι προδοτες εκει

        Μου αρέσει!

      17. μη σταματατε να μιλατε για γερμανοτσολιαδες
        λιγο ακομα θελω η γιαγια
        ελα μη σταματατε
        κι αλλο
        αμολα καλουμπα ναι αχ ναι αχ αχ αχ δωσε ξυστρα αχ αχ ναι χιτλερ χιτλερ ναι
        παπαδογγονας
        σβηνω τωρα
        σαπουνιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

        Μου αρέσει!

      18. Κορη Γερμανου Πατριωτη Στα Καλαβρυτα
        Ανγκελα Μερκελ
        Χηρα Γκεσταμπιτη
        75χρονη Εγγονη Ταγματασφαλιτου Πιστου Εις Τον Ρομελ
        Γερμανοτσολιας Εκτος Φυλακης
        Νεφελείμ Με Ιχωρ Εκ Τακλανος Μακαν
        Θυγατήρ Γερμανοτσολέως

        Για να μη μπερδευεστε,ο ιδιος μαλακας ειμαι και τρολαρω

        Μου αρέσει!

      19. ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΓΚΕΣΤΑΠΟ ΣΑΝ ΤΥΦΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ .

        ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΖΕΡΒΑΣ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕ ΤΟΝ ΕΔΕΣ ΑΘΗΝΩΝ ΣΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ .
        ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΡΥΦΑ ΔΗΛ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.

        ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΦΑΝΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΘΝΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΙΣΤΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ. ΓΑΜΩΤΟ Η ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΕΦΑΓΕ ΠΙΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΜΛΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΣ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΙΜΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΠΡΟΘΥΜΑ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΣΙΑΣ .
        ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ.

        Μου αρέσει!

        1. «Σαν να μην έφτανε αυτό, και ενώ μαινότανε ο εμφύλιος στα βουνά της Ηπείρου, ο ΕΛΑΣ ξαναπροσεγγίζει τους Γερμανούς και ζητά παράταση της εκεχειρίας ως τις 20/10/1943.
          Ιδού το έγγραφο και από κάτω το κείμενο:

          Αρ. 302
          Προς τα 24 και 15 Συντάγματα

          Σας γνωρίζομεν ότι η εκκαθάρισις τμημάτων ΕΔΕΣ εις την περιοχήν 85ου Συντάγματος ετερματίσθη μέχρι περιοχής Κράψης, συλληφθέντων Λυγεράκη και Κωνσταντινίδη. Εις την περιοχήν 3/40 Συντάγματος πληροφορίαι ιδιωτικαί φέρουν αφοπλισθείσαν ομάδα ΕΔΕΣ εις Φτέρη και ότι ο Τζουμερκιώτης ευρίσκετο την 10ην τρέχοντος εις Χώσεψην. Τμήματα ΕΛΑΣ Δυτικής Στερεάς εκινήθησαν προς Κέντρα Ζέρβα.

          Τμήματα 9ης , 10ης και 1ης Μεραρχίας ενούμενα μετά του 15ου Συν/τος εξακολουθήσουν εκκαθάρισιν περιοχής Τζουμέρκων. Γνωρίσατε μας αμέσως πορείαν εκκαθαρίσεως σας.

          Εζητήθη από Γερμανούς εκ μέρους μας παράτασις εκεχειρίας μέχρις 20ης τρέχοντος μέχρι της οποίας δεν θα προβήτε εις ουδεμίαν επιθετικήν ενέργειαν κατ’ αυτών.

          Ανεξακρίβωτοι πληροφορίαι φέρουν συλληφθέντα Στρατηγόν Νάσσην, ευρισκόμενον μόνον καθ’ οδόν δι’ υπηρεσίαν προ της ενάρξεως της εκκαθαρίσεως.»

          13.10.1943

          Η VΙΙΙη Μεραρχία

          Δια την ακρίβειαν Πίσπιρης

          Το ΙΙον Γραφείον Κατσαντώνης

          h..p://istoriakatoxis.blogspot.gr/2011/12/blog-post.html

          Μου αρέσει!

      20. Στο σπίτι ακόμη έχουμε την σφουγγαρίστρα της γιαγιάς Παγώνας. Κάθε χρόνο στις 20 Απριλίου, ημερα γέννησης του Αναγεννητή της Ευρώπης, καθόμαστε στη σαλοτραπεζαρία, βάζουμε τη σφουγγαρίστρα στο κέντρο του τραπεζιού, ανάβουμε μία λαμπάδα και μυρίζουμε εκ περιτροπής το λούστρο γερμανικής μπότας που έχει ποτίσει τη σφουγγαρίστρα. Χαλάλι το σκύψιμο στις σκάλες και το χούφτωμα που έτρωγε η γιαγιά από τον Φριτς, τον Κουρτ και τον Καρλχάιντς

        Μου αρέσει!

      21. κΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΒΑΣΤΙΓΚΕΣ ΤΩΡΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΥΣ ΝΑΖΙ.
        ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΙΜΟ ΛΕΝΕ . ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
        ΝΑΖΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ.

        Μου αρέσει!

        1. «Κι ενώ η Ελλάδα στην Κατοχή λιμοκτονούσε, ο ΕΛΑΣ, κι αργότερα ο ΔΣΕ, έπαιρνε και την τελευταία μπουκιά απ’ το στόμα των πάμπτωχων και εξαθλιωμένων χωρικών, με το πρόσχημα της «συνεισφοράς» στον αγώνα, για να συντηρεί τους στρατιώτες του, πολλοί απ’ τους οποίους είχαν στρατολογηθεί με την βία. Ο Γεώργιος Μανούκας, δάσκαλος και στέλεχος του ΚΚΕ, αναφέρει σχετικά («Το παιδομάζωμα»):

          Στις 15 Ιανουαρίου του 1948 έγινε μεγάλη πολιτική και στρατιωτική σύσκεψις στην έδρα τής ηγεσίας του Κ.Κ.Ε. Η σύσκεψις αυτή λόγω της συμμετοχής των ανωτέρων και ανωτάτων πολιτικών και στρατιωτικών στελεχών, απέκτησε κάποια σοβαρότητα. Μπροστά της ετέθη ολόκληρο το πρόβλημα της «επαναστάσεως». Και κυρίως το πως θ’ αντιμετωπισθή η προετοιμαζόμενη εαρινή, του 1948 εκστρατεία του «μοναρχοφασισμού». Παρουσιάσθησαν δυσκολίες, τόσο σε στρατιωτικά, όσο και σε πολιτικά ζητήματα. Ανάμεσα στις δυσκολίες αυτές, ήταν και η στάσις του πληθυσμού στις περιοχές όπου ήλεγχαν οι συμμορίτες. Ο πληθυσμός άρχισε να υποφέρη τόσο από έλλειψη τροφίμων, διότι τ’ απορροφούσε ο «Δημοκρατικός Στρατός», όσο και από έλλειψιν ησυχίας. Ημέρα και νύχτα όλοι οι άνθρωποι ήσαν στην υπηρεσία των συμμοριτών. Αγγαρείες και βάσανα εκάλυπταν τον περισσότερο χρόνο! Δι’ αυτό ήταν έκδηλη η διαρροή των κατοίκων προς τις πόλεις όπου εύρισκαν καταφύγιο. Υπεράνω δε όλων εκρέμετο ο φόβος τής επιστρατεύσεως, η οποία στην αρχή είχε χαρακτήρα «εθελοντικό» αλλά αργότερα πήρε τη μορφή αληθινής βίας και ανθρωποκυνηγητού, ασχέτως φύλου! […] »

          Μου αρέσει!

        2. «ερώτημα, γιατί ο ΕΛΑΣ δεν πολέμησε τους Γερμανούς, ούτε κι όταν αυτοί αποχωρούσαν απ’ την Ελλάδα, την απάντηση δίνει το ακόλουθο συμφωνητικό ΕΛΑΣ και Γερμανών (οι συμφωνίες ΕΛΑΣ και Γερμανών, επιβεβαιώθηκαν και στο έντυπο του ΚΚΕ, «Νέος Κόσμος», τον Σεπτέμβριο του 1950):

          Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι 1) Καπετάν Κίτσος, Διοικητής 2ου Τάγματος 31ου Συντάγματος Ε.Λ.Α.Σ. ενεργώντας ως αντιπρόσωπος της Ο.Μ.Μ. με εξουσιοδότηση του Μεράρχου XI Μεραρχίας Λασάνη και 2) Ταγματάρχης Έρριχ Φένσκε Διοικητής της μονάδος 31756 Βασιλικών, ως εκπρόσωπος των ενόπλων γερμανικών δυνάμεων της στρατιάς του Αιγαίου, συνελθόντες σήμερα την 1η Σεπτεμβρίου 1944 στο χωριό Λειβάδι περιφερείας Θεσσαλονίκης, συμφωνήσαμε τα εξής:
          1. Ο Ε.Λ.Α.Σ. αναλαμβάνει την υποχρέωση να μη εμπόδιση την υποχώρηση του γερμανικού στρατού στην περιοχή της Ο.Μ.Μ., εισερχόμενος σε κάθε εκκενούμενο τμήμα μετά την αναχώρηση και του τελευταίου Γερμανού στρατιώτου.
          2. Παράλληλα η γερμανική Α.Σ.Δ.Μ.Α. υποχρεούται να διάταξη την αποχώρηση των Ταγμάτων Ασφαλείας από την πόλη της Θεσ/νίκης, την οποία και θα παραδώσει στον Εφεδρικό Ε.ΛΑ.Σ. και στην Πολιτική Οργάνωση του Ε.Α.Μ. σύμφωνα με λεπτομερειακό σχέδιο πού τα δύο συμβαλλόμενα μέρη (Ο.Μ.Μ.-Ε.Α.Μ. και Γ.Α.Σ.Δ.Μ.Α.) θα καθορίσουν.
          3. Ο Ε.Λ.Α.Σ. εγγυάται για τη ζωή των Γερμανών στρατιωτών, που προσχώρησαν ή θα προσχωρήσουν στις τάξεις του, φτάνει να υποσχεθούν πώς θα πολεμήσουν στο πλευρό του ενάντια σε οποιοδήποτε εχθρό του Λαϊκού Στρατού.
          4. Ο Ε.Λ.Α.Σ. δεν φέρει καμιά ευθύνη αν αντιλαϊκές προδοτικές ομάδες επιτεθούν κατά γερμανικών δυνάμεων.
          5. Η Γ.Α.Σ.Δ.Μ.Α. θα παραχώρηση στον Ε.Λ.Α.Σ. βαρύ οπλισμό και ανάλογο πολεμικό υλικό για την εξουδετέρωση των ως άνω ομάδων.
          6. Ο Ε.Λ.Α.Σ. με όρους αυτούς και με συνεργασία των βουλγαρικών και αλβανικών παρτιζάνικων τμημάτων αναλαμβάνει την καταπολέμηση των αντιλαϊκών ανταρτικών ομάδων.

          Το σύμφωνο αυτό γράφτηκε σε δύο, το ένα στην ελληνική γλώσσα και το παρέλαβε ο Ταγ/ρχης Έριχ Φένσκε και το δεύτερο στη γερμανική και το παρέλαβε ο καπετάν Κίτσος. »

          Μου αρέσει!

      22. βρε ΝαζιστοΣταλινοφασιστες,βγαλτε κανενα ντοκουμεντο κι αφηστε το τρολλαρισμα και τα ευφανταστα νικ…

        γερμανοπροδοτες εισαστε και με την βουλα των αρχειων του Ριζοσπαστη.

        Μου αρέσει!

      23. Από μικρή είχα αφίσες του Μπενίτο στον τοίχο. Λογικό να μετακομίσω στην Ιταλία τώρα που μέστωσα. Όταν βλέπω τρένα να περνούν, ένα δάκρυ κυλάει στο σαφρακιασμένο μαγουλό μου και μονολογώ, ‘Επί Μπενίτο οι οτομοτρίς ήταν πάντα στην ώρα τους!…’

        Μου αρέσει!

      24. αυτο που ειδα χθες ηταν οτι το συντροφι σου,στη Ζοτγκλα,οταν ο Κασσιδιαρης του ειπε οτι τα Κομμουνια δεν πολεμησαν το ΄40 ,αλλα εκαναν συμμαχιες με τους Γερμανους,(Ριμπεντροπ-Μολοτωφ,με λενε)εβγαλε αυτο που λενε«το σκασμο».

        μουγκα στην στρουγκα,ο Συντροφος….

        Μου αρέσει!

      25. Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ? ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΓΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΕΣΤΗΚΕ Η ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ ΑΛΩΝΙ ΡΕ ΟΥΣΤ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΓΜΑΤΑΛΙΤΙΣΕΣ .

        Μου αρέσει!

      26. @ Μαριος
        δεν φτανει που εισαι κομμουνιστης αλλα εισαι και τελειως ασχετος.
        Ακουσε τι λεει ο Ζουγκλας για την «ζβαστικα»του Κασιδιαρη.

        Μου αρέσει!

    2. ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΒΡΥΣΗ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΜΝΑ ΜΕ ΝΕΡΟ ΡΕ . ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ .
      ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΣΙΑΞΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΚΕΣΤΑΠΟ ? ΗΤΑΝ ΓΑΤΕΣ ΟΙ ΓΚΕΣΤΑΠΙΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ . ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΣΤΑΠΙΤΕΣ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ.
      ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΦΤΑΝΕ ΤΟ ΕΝΑ ΕΓΡΑΦΟ ΕΦΕΡΕΣ ΑΛΛΟ ΤΩΡΑ ? ΕΜ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ? ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ….Η ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ? ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΡΕ ΟΥΣΤ.

      ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ .

      Μου αρέσει!

      1. Μαρια
        αυτος απ οτι φαινεται δεν εχει ακουσει οτι το τιμημενο ΚΚΕ ΑΕ απλωσε τα αρχεια του σε κοινη θεα και δεν μπορουν πλεον να μας παραμυθιαζουν.

        Μου αρέσει!

      2. Ἔ δέν τούς ἐνημερώνουν γιά ὅλα…μόνο ὅσα μποροῦν νά παπαγαλίζουν,
        ξέρεις τά κλασσικά: …οὔστ…ταγματασφαλῆτες….γερμανοτσολιᾶδες…μέχρι ἐκεῖ!!!

        Μή ζητᾶς καί πολλά…

        Μου αρέσει!

    3. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΕΝΣΚΕ ΤΟΤΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ …ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΧΕΤΕ ΧΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ . ΑΝ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ .

      ΤΟ 1944 ΗΤΑΝ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΠΑΡΕΔΙΔΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ.

      Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΟ 1944 ΤΟ ΚΚΕ .
      ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ. ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ.

      Μου αρέσει!

      1. σταματα κακομοιρη μου μην απασφαλισει ο Βλαδιμηρος και ψαχνετε τρυπα να κρυφτειτε…

        εχει αρχισει και σας δινει ,σιγα σιγα…
        για αρχη αποκαλυωε οτι τα κουμμουνια της Οκτωβριανης Επαναστασης,ηταν Εβραιοι…

        Μου αρέσει!

      2. 😆
        εχεις όρεξη βλέπω Μαρια,,,
        δεν τον λυπάσαι,,
        σε λιγο θα αρρωστήσει απο έλλειψη επιχειρημάτων,,,και θα αρχίσουν οι κατάρες και οι αφορισμοί

        Μου αρέσει!

        1. Ἡ ἀλήθεια πρέπει νά λέγεται,ὅσο πικρή καί νά εἶναι….δέν φταίω ἐγώ!

          Ἄντε γιατί παραγνωριστήκαμε μέ δαύτους,τόσα χρόνια.

          Μου αρέσει!

      3. EXΩ ΡΙΞΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΜΕ ΕΣΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΙΝΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ Τ ΟΝΟΜΑ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΣ … ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟ Γ ΡΑΙΧ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΕΣΕΙΣ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΒΛΑΔΙΜΗΡΟ ?

        ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΣΤΕΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥΣ . ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥΣ ΡΕ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ ? ΕΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΚΡΕΜΙΖΕ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΧΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΓΚΕΣΤΑΠΟ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ .

        ΑΝΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΡΑ …ΟΤΙ ΟΙ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ.
        ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΛΛΟΥ. ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΙΜΑΝΑ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΔΥΝΑΜΙΤΙΖΑΝ ΤΟΝ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ.
        ΑΠΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΠΙΟΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΣ ΕΣ .
        ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΡΕ ? ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΟΚΤΩΜΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ .
        ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ.
        ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ.

        Μου αρέσει!

        1. Ἄχ ἔρμε Μάριε….νά μιλήσης δέν μπορεῖς,νά γράψης δέν μπορεῖς…μόνο τήν κασέτα,μπορεῖς νά ἐπαναλαμβάνης….
          Λυπηρόν….καημένα κομμούνια….

          Μου αρέσει!

        2. Καί ἐπειδή τοῦ Μάριου τοῦ….ἀρέσει ἡ Ἱστορία:

          «Η αρχηγία της επιχείρησης αφέθηκε στον (απότακτο) συνταγματάρχη Ζέρβα ως ανώτερο στον βαθμό από όλους τους παρευρισκομένους, γι’ αυτό αργότερα αυτόν επικήρυξαν οι Ιταλοί. Την καταβολή του νοτίου βάθρου της γέφυρας όπου οι Ιταλοί ήταν πολυπληθέστεροι ανέλαβε ο βαθμοφόρος του ΕΔΕΣ Μιχαήλ Μυριδάκης, λόγω της έλλειψης αξιωματικών στον ΕΛΑΣ παρά εξαιτίας του εντυπωσιακού παραστήματός του. Ο Αρης Βελουχιώτης δεν προσφέρθηκε ως υποψήφιος, πρώτον διότι ήταν πλασματικός «ταγματάρχης», κι έπειτα επειδή φοβόταν να μην αποκαλυφθούν τόσο ο πραγματικός στρατιωτικός βαθμός του όσο και το ονοματεπώνυμό του. Συμμετείχε όμως στο επιτελείο της επιχείρησης και ήταν χρήσιμος για να προσδίδει τόλμη στους άνδρες του, κάτι που ήδη το είχαν αποδείξει.

          Αρτια λοιπόν οργανωμένη η επιχείρηση ήταν αφύσικο να μην επιτύχει. Οταν αντάρτες και Βρετανοί αποσύρθηκαν ευτυχείς από το πεδίο, ο Ζέρβας επέστρεψε στην περιοχή του Βάλτου από όπου είχε εξορμήσει. Για τη συμμετοχή οι Βρετανοί προσφέρθηκαν να δώσουν παράσημα και χρήματα τόσο στον Ζέρβα όσο και στον Βελουχιώτη, αλλά ο τελευταίος ενώ αρνήθηκε το πρώτο, αποδέχτηκε το δεύτερο, ήτοι 250 χρυσές λίρες μετρητοίς τον Νοέμβριο κι άλλες τόσες έναν μήνα μετά. Η οικονομική εξάρτηση του ΕΛΑΣ από τους Βρετανούς είχε αρχίσει.

          Ολίγες ημέρες αργότερα βαδίζοντας στα ίχνη του Κρις ο ΕΛΑΣ, ενισχυμένος με δύο νέους εξ Αθηνών καθοδηγητές, ανταπέδωσε την επίσκεψη των ανταρτών του ΕΔΕΣ με μια κύρια όμως διαφορά: ο Ζέρβας είχε προσέλθει αδελφικώς για την επιτυχία ενός κοινού σκοπού, ενώ η εισόρμηση του Αρη σκόπευε στην εξάρθρωση του ΕΔΕΣ. Επειτα από τη μεσίτευση του Κρις προς στιγμήν μόνον κατευνάστηκε η έμφυλη σύγκρουση. Η γέφυρα που είχε ενώσει τους αντάρτες είχε τελικώς καταστραφεί.»

          h..p://emfilios.blogspot.gr/2011/04/blog-post_19.html

          Μου αρέσει!

      4. Μαριε
        ολοι εχουμε διαβασει τα αρχεια του τιμημενου ΚΚΕ ΑΕ ,εκτος απο εσενα.

        Μου αρέσει!

      5. α ρε Γιωργη ,α ρε Γιωργη ,εφτουνο καρακαξα ειναι το ..
        γιου νοου κρα κρα κρα…

        Μου αρέσει!

    4. EMENA TI NA ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΖΟΥΓΚΛΑΣ ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΓΓΑ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ?
      ΚΟΙΝΩΣ ΧΕΣΤΙΚΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΖΟΥΓΚΛΑΣ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΘΕΣΦΑΤΟ ?
      ΧΕΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ .

      ΠΟΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΡΕ ΓΕΡΜΟΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΛΕΤΕ ?
      Ο ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ?
      ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΕΙΔΗΣΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΝΑΖΗΔΕΣ.

      Ο ΕΛΑΣ ΣΤΟΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΔΡΟΥΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΣ ΕΝΩ ΟΙ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΔΡΟΥΣΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΙΜΑΝΑ

      ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣΑΝ . ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΧΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ .
      ΔΗΛ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΝΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΤΑ ΣΣ , ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ . ΑΝΑΝΔΡΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ .

      …ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ …

      ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙΟΤΟΜΟΡΑ ΔΗΘΕΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΕΔΕΣ ΣΤΗΝ Β. ΕΛΛΑΔΑ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΧΩΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ ΟΙ ΕΔΕΣΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΑΚΕΤΟ ΟΥΣΤ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΟΥΣΤ.

      ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΠΡΕΦΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥς ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΧΘΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΕΔΕΣΙΤΕΣ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ?
      ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ .
      ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ .ΒΓΑΛΤΕ ΤΙΣ ΣΤΟΛΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΦΘΑΛΙΝΗ.
      ….ΕΡΧΟΝΤΑΙ ….ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΧΑ ΧΑ ΧΑ .
      ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΙΝΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ .. ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ.

      Μου αρέσει!

      1. ..ειναι ιδεα μου η οι αριστεροι ειναι γενικως αργοστροφοι;
        δε με λετε εκει στον περισο δεν τους μαθαινουν περι Σλημαν και αρχαιου τετρασκελιου;
        Κοιτα να δης που θα πρεπη να γκρεμισουμε ολα τα αρχαια κτισματα επειδη εχουν τον Μαιανδρο και το Τετρασκελιο…

        Μου αρέσει!

  9. το δίπολο «Αριστερά – Δεξιά», δεν έχει πλέον ουσιαστικό αντίκρισμα στις σημερινές συνθήκες της παγκοσμιοποίησης. Σήμερα το πραγματικό δίπολο είναι «Παγκοσμιοποίηση – Έθνος»

    Ποιές πολιτικές δυνάμεις εκφράζουν τον κάθε πόλο;

    Μου αρέσει!

      1. σωστα, αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν εχει σημασια το διπολο δεξιας-αριστερας-π.χ τι φορολογικο πλαισιο θα’χεις? τι ειδους αναπτυξη? δημοσιο ή ιδιωτικο? ολα αυτα εχουν να κανουν με το διπολο αρ/δεξιας. Συμφωνω 100% οτι το κυριαρχο ειναι εθνος/κρατος-παγκοσμιοποιηση βεβαια…

        Μου αρέσει!

      2. Οι αριστεροί αναγνωρίζουν πατρίδα, είναι υπέρ των συνόρων;

        Μήπως τα έχετε μπερδέψει τα πράγματα ή σπέρνετε εσκεμμένα τη σύγχυση;

        Μου αρέσει!

      3. Γιάννη, εξακολουθείς να έχεις μέσα σου το δίπολο δεξιά – αριστερά.
        Κάθε τι κάνεις το λάθος και το κρίνεις πάλι με αυτό.
        Όμως τώρα δεν έχουμε εθνικό καπιταλισμό και εθνικό προϊόν για να μοιράσουμε.
        Τώρα έχουμε τις δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης από το ένα μέρος (που είναι και μέσα στο λαός μας)
        και της δυνάμεις της προστασίας του έθνους και του κράτους από την άλλη.
        Μπορεί, η πλειοψηφία των πρώην αριστερών να τάσσονται με την παγκοσμιοποίηση
        και των πρώην δεξιών με την πατρίδα, αλλά τα απόλυτα στρατόπεδα άνοιξαν
        και όλα βρίσκονται υπό πλήρη εξέλιξη.
        Και ο αριστερός που έλκεται από την παγκοσμιοποίηση, θα γίνει πατριώτης όταν δει να χάνει το σπίτι του,
        χωρίς να καταλαβαίνει ποιος του το παίρνει.

        Μου αρέσει!

      4. Α-Ω, Κατ’ αρχήν εγώ ερώτημα έθεσα, και δεν πήρα θέση. Άρα λάθος δεν μπορεί να υπάρχη.
        Οι όροι δεξιοί-αριστεροί υπάρχουν στο κείμενο.
        Όταν αναφέρομαι σε αριστερούς δεν εννοώ κάποιον που ψηφίζει αριστερά αλλά στην πραγματικότητα δεν ξέρει τι του γίνεται. Εννοώ τους συνειδητούς αριστερούς ή διαφορετικά την Αριστερά. Έχει ακούσει κανείς εκπρόσωπο της Αριστεράς να μιλάη για Έθνος; Θα ήταν αυτομάτως «εκτός γραμμής» γιατί η Αριστερά εν γένει δεν ενδιαφέρεται για Πατρίδες είναι διεθνιστές. Άν κάποιος είναι κάτι άλλο από διεθνιστής τότε δεν είναι αριστερός. Τελεία και παύλα.
        Όσο για τον όρο «πατριώτης» είναι αδόκιμος πολιτικά καθ’ όσον δεν υπάρχει ούτε ένας Έλληνας ο οποίος δηλώνει μη πατριώτης. Συνεπώς ποιά η ωφελιμότητά του σαν όρος;

        Μου αρέσει!

      5. Εθεσες » κατ’αρχας» το ερωτημα, κι οχι » κατ’αρχην» που ειναι απολυτως αλλο πραγμα. Για εθνος εχουν μιλησει οι Μαρξ, Ενγγελς, Λενιν, κ.α. Η Αθηνα, αυτην τη στιγμη που μιλαμε, ειναι γεματη με τις αφισες του ΑΚΕΠ που εχει φαρδεια πλατεια την λεξη Εθνος.

        Μου αρέσει!

      6. Αυτοδυναμο Κινημα Εθνικης Πολιτικης. «Ειναι προσωνυμιο του Αυτοδυναμου Κινηματος Επαναστατικης Πολιτικης. Συμβολιζει την κοσμοθεωρητικη θεση-προταση του «Μανιφεστου» να καταστει η εργατικη ταξη ηγετιδα ταξη του Εθνους» απο το μπλογκ τους. σ.σ. με την λεξη Μανιφεστο εννοουν το γνωστο «κομμουνιστικο μανιφεστο»,

        Μου αρέσει!

        1. «Η ίδρυση της Κομμουνιστικής Διεθνούς και των Κομμουνιστικών Κομμάτων είχε ήδη αποφασιστεί πριν από τη ρωσική επανάσταση στις διεθνείς συνδιασκέψεις στο Τσίμερβαλντ και στο Κιένταλ. Η Κομμουνιστική Διεθνής, που ιδρύθηκε στη Μόσχα το 1919, ήταν για αρκετό καιρό αδιάλλακτη στην αρχή του διεθνισμού. Ένας από τους 21 όρους της, επιβάλλει την άμεση διαγραφή κάθε στελέχους της που είχε κρατήσει πατριωτική στάση στον πόλεμο, παρ’ όλο που τώρα είχε προσχωρήσει στην Κ. Δ. Το ΣΕΚΕ, στο ιδρυτικό του Συνέδριο, τάσσεται κατά πλειοψηφία υπέρ της εθνικής άμυνας. Στο δεύτερο όμως Συνέδριό του, τον Απρίλη του 1920, προσχωρεί στην Κ. Δ. και αποδέχεται ολόκληρο το πρόγραμμα της και τη βασική του αρχή, τη μετατροπή του πολέμου σε επανάσταση.

          Σε όλα τα έντυπα, στον «Εργατικό Αγώνα», στον «Ριζοσπάστη», στη «Φωνή τον Εργάτη», στο «Avanti», στην «Κομμουνιστική Επιθεώρηση», σε κάθε τους σχεδόν σελίδα μπορείς να διαβάσεις: «Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα», «Όλοι οι εργάτες τον κόσμου αποτελούν μια ενιαία τάξη πάνω από σύνορα και πατρίδες». «Μετατροπή του πολέμου σε επανάσταση για την ανατροπή τον καπιταλισμού»

          h..p://greg61.gr/blog/αφιερώματα/εμφύλιος-πόλεμος/αρχείο-άγι-στίνα/

          Μου αρέσει!

  10. Στόχος τῆς…ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ τῶν παιδιῶν δέν ἤτανε ὁ ἐμφύλιος…

    Στόχος ἤτανε ἡ ΕΝΙΣΧΥΣΗ τῶν φτηνο-πρακτόρικων ΜΑΓΑΖΙΩΝ τους Χρυσῆς Αὐγῆς, Σύριζα, Ἀνταρσία καί…σία καί τό μάντρωμα τῶν…Γιαλαδιῶν…
    Τά ὁποῖα…ΠΑΣΙΦΑΝΩΣ καί…ΑΝΥΠΕΡΘΕΤΩΣ, καί γιά ἄλλη μία φορά ἔκαναν τήν…»ΕΚΠΛΗΞΗ» καί περάσανε ΥΠΑΚΟΥΑ τήν πύλη τοῦ λειβαδιοῦ…
    …Ἡ σιωπηλή ομοτέλεια τοῦ…»ΤΡΑΙΝΟΥ»…τους γιά ἄλλη μία φορά…»ΜΙΛΗΣΕ».

    Ὁ ἐμφύλιος πού ἐξυφαίνουν «Πλουτάρχου & Μαραθωνοδρόμων» θἄχει τελείως ἄλλα, παντελῶς ἄγνωστα «χαρακτηριστικά» στά…πολυπράγμονα καί…πολυταξιδεμένα Γιαλαδο-Πιθήκια τοῦ…λειβαδιοῦ, τῶν…σχοίνων καί τῆς…βεράντας…

    Οἱ Γοργοπόταμοι ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΟΥΝ νόηση, κρίση, γνώση καί ἐντιμότητα, «μεταφρασμένα» σέ ΑΔΟΛΟ Πατριωτισμό καί παλληκαριά…
    Καί τήν ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ἀνά πάσα στιγμή, ὅτι ἀκόμα καί κείνη ΑΚΡΙΒΩΣ τήν ὥρα τοῦ…»Γοργοπόταμου», οἱ…εὐγενεῖς ΧΟΡΗΓΟΙ τῶν ἐξυφαινομένων ἐμφυλίων, θά βρίσκονται ἀνάμεσά μας, σέ πλήρη συνεννὀηση καί ἀγαστή…ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ μέ τούς…τοπικούς καμουφλαρισμένους πράκτορές τους ἀνάμεσα στίς γραμμές τῶν Πατριωτῶν…

    Νόηση…
    Κρίση…
    Γνώση…
    Ἐντιμότητα…
    Πατριωτισμός ΑΔΟΛΟΣ…
    Παλληκαριά…

    Ο,ΤΙ ἀκριβῶς…διαθέτουν καί τά ἐθνο-προοδευτικά ΖΟΥΔΙΑ πού «ἀφοδεύουν» καί…νοθεύουν ΑΣΥΣΤΟΛΑ καί ΑΕΝΑΑ τήν Ἑλληνική…»πανίδα»…
    Είχαν τήν «εὐκαρία» τους, ΑΛΛ…προτίμησαν τούς,,,»ΧΟΡΗΓΟΥΣ» τους…

    Enjoy…
    While you’r…high…
    ..NO MERCY.

    Μου αρέσει!

    1. Οἱ Γοργοπόταμοι ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΟΥΝ νόηση, κρίση, γνώση καί ἐντιμότητα, “μεταφρασμένα” σέ ΑΔΟΛΟ Πατριωτισμό καί παλληκαριά…
      Καί τήν ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ἀνά πάσα στιγμή, ὅτι ἀκόμα καί κείνη ΑΚΡΙΒΩΣ τήν ὥρα τοῦ…”Γοργοπόταμου”, οἱ…εὐγενεῖς ΧΟΡΗΓΟΙ τῶν ἐξυφαινομένων ἐμφυλίων, θά βρίσκονται ἀνάμεσά μας, σέ πλήρη συνεννὀηση καί ἀγαστή…ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ μέ τούς…τοπικούς καμουφλαρισμένους πράκτορές τους ἀνάμεσα στίς γραμμές τῶν Πατριωτῶν…

      Πολύ ωραία Μιχαήλ…και μετά;;;ποιος θα πετάξει αμφότερους στον κάλαθο των αχρήστων;;με ποιο τρόπο;;
      υπάρχει κανένας άδολος πατριώτης;; κανένα παλληκάρι μήπως;;

      Μου αρέσει!

    2. Aμα φερεις μαζι σου,Μιχαηλ,οπως ειπα και χθες σε ωτα μη ακουσαντα τη συμβουλη,εξαιτιας,των συμπαντικων παρασιτων,μας χρειαζεται το Στεργακι,επειγοντως,τους φιλους σου,ζυμωμενους με τον πατριωτισμο του Ατλαντα,γλεντια που θα κανουμε,τοτε,ο Γοργοποταμος θα ωχρια,μπροστα, στο μεγαλειο της συμμαχιας,αναμεσα στις δυναμεις της γης και δη της ελληνικης και τα διαπλανητικα στρατευματα με την υπερτεχνολογια τους,αρκεσθεισης της αποστολης του δικου σου μηνυματος προς τους νεους συμπατριωτες σου για τα περαιτερω,τη συγκροτηση,δηλαδη,του ενωτικου μετωπου,του σπερνοντος,ηδη,τον τρομο στον εχθρο,περιττευομενων των προσθετων αμυντικων μετρων,διασφαλισμενης της βεβαιοτητας για τον θριαμβο των οπλων μας,μη συγκρινομενων με τις «σαιτες» των αντιπαλων.

      Μου αρέσει!

  11. Οτι μας μελλει ν΄αρθει,

    καλοδεχουμενο!

    Υποταγεις ειμαστε, μαθημενοι απο το παρελθον και εξοικειωμενοι ειμαστε,

    προυπηρεσια αδελφοσκοτωμων εχουμε….

    Μα να μας παιζουν με τα ιδια σχεδια…οι σταυροφοροι?

    Ουτε ενα βημα μπροστα…60 χρονια???

    Φυσικα τωρα,

    η μοιρα της κοτας,

    ειναι να κανει αυγα ..και να μπει καποια μερα στο ταψι!

    Μου αρέσει!

    1. Αγαπητε * THOMAS * εχεις το ονομα του πιο συμπαθη για εμενα Αποστολου,! # Θωμας # γιατι ηταν ο μονος απο τους υπολοιπους Αποστολους,! που ειχε παθος στο # πιστευε και ερευνα #.!!!

      Μου αρέσει!

      1. ψαξε και βρες, και δες οτι εσυ δουλευεις τον εαυτο σου επειδη δεν ψαχνεις.Φυσικα δεν προλαβαινεις, αλλα τοτε, το «δεν ξερω» μονοδρομος,τουλαχιστον τουτες τις ωρες, και στα σημαντικα ζητηματα.Να’σαι καλα..

        Μου αρέσει!

      2. Αγαπητη * Αννα * το παραδεχομαι οτι δεν γνωριζω για την οικομενικη συνοδο που αναφερεις,! υπαρχει καμια βοηθεια,? (ο ευκολος δρομος).???

        Μου αρέσει!

  12. Νέα δίκη (3η) ΣΠΦ, πακέτο με άλλες υποθέσεις – 81η συνεδρίαση, Δευτέρα 4.11.13

    Ενσταση απόλυτης ακυρότητας υπέβαλε η συνήγορος του Αλ Μητρούσια, Αννυ Παπαρρούσου, με την έναρξη της διαδικασίας της σημερινής συνεδρίασης. Ο λόγος; Διαβάστηκε έγγραφο που αφορούσε τον εντολέα της, χωρίς αυτός να έχει λάβει γνώση του εγγράφου. Το γεγονός συνέβη στην προηγούμενη συνεδρίαση, όταν διαβάστηκαν έγγραφα που αφορούν την υπόθεση του Βόλου (παραπεμπτικό βούλευμα 207). Ανάμεσα σ’ αυτά τα έγγραφα «εισχώρησε» και ένα που αφορούσε τον Αλ. Μητρούσια, για τον οποίο δεν υπάρχει καμιά αναφορά στο σαθρό κατηγορητήριο που αφορά την υπόθεση του Βόλου, ενώ και τα μέλη της ΣΠΦ έχουν κατ’ επανάληψη τονίσει κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, ότι δεν είχε και δεν έχει καμιά σχέση με την οργάνωσή τους. Παρά ταύτα, η πρόεδρος επιμένει να διαβάζει έγγραφα που αναφέρονται στους Αλ. Μητρούσια, Κ. Σακκά, Γ. Καραγιαννίδη και Στ. Αντωνίου, αλλά και στον Δ. Μιχαήλ, ο οποίος έχει απαλλαγεί και δεν έχει παραπεμφθεί ως κατηγορούμενος.

    Η συνήγορος Ζώτου, η οποία αναπλήρωνε την Αν. Παπαρρούσου στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, δήλωσε ότι επιφυλάσσεται λόγω απουσίας της συναδέλφου της. Ετσι, η Αν. Παπαρρούσου επανήλθε με την ένσταση απόλυτης ακυρότητας, διεκδικώντας τη στοιχειώδη τήρηση των ισχυόντων δικονομικών κανόνων. Ο εισαγγελέας, αν και μας έχει συνηθίσει σε παρεμβάσεις (ανεξάρτητα αν βασικά έχουν φιλολογικό και όχι ουσιαστικό χαρακτήρα), δεν ανέπτυξε πρόταση, αλλά δήλωσε ότι επιφυλάσσεται. Προκάλεσε εντύπωση, όμως, η άποψη που διατύπωσε η πρόεδρος, ότι από τη στιγμή που ενοποιήθηκαν οι τρεις δικογραφίες η συνήγορος και ο εντολέας της όφειλαν να λάβουν γνώση και αυτού του εγγράφου. Ας σημειωθεί ότι για την υπόθεση του Βόλου, στην οποία δεν έχει καμία ανάμιξη ο Αλ. Μητρούσιας, τα έγγραφα γεμίζουν δώδεκα μεγάλες κούτες!

    Η συνεδρίαση συνεχίστηκε με την ανάγνωση του κειμένου «Ο ήλιος συνεχίζει να ανατέλλει», το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος υπογράφεται από αλληλέγγυους και αλληλέγγυες στην επαναστατική οργάνωση ΣΠΦ και είναι ένα ανθολόγιο με όλες τις ενέργειες της οργάνωσης. Το δεύτερο μέρος υπογράφεται από τα εννιά συλληφθέντα μέλη της ΣΠΦ, τα οποία εκθέτουν τις απόψεις της οργάνωσής τους.

    Μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης, ζήτησε και πήρε το λόγο ο Χρ. Τσάκαλος, ο οποίος άρχισε την τοποθέτησή του διευκρινίζοντας τα σχετικά με τη δομή του κειμένου, που αποτελείται από δύο μέρη, με διαφορετικούς υπογράφοντες. Οπως σημείωσε, οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση στο Ιντερνετ, χωρίς να έχει την παραμικρή οργανωτική σχέση με τη ΣΠΦ, θα μπορούσε να φτιάξει αυτό το ανθολόγιο με τις ενέργειες της οργάνωσης. Οσον αφορά το δεύτερο μέρος, αυτό κάνει θρύψαλα τους ισχυρισμούς του κατηγορητήριου ότι η ΣΠΦ έχει διευθυντικά στελέχη, ιεραρχική δομή κτλ. Οι εφέτες ανακριτές και οι εισαγγελείς, τόνισε ο Χρ. Τσάκαλος, πήραν το πρώτο μέρος αυτού του κειμένου, το θεώρησαν σκόπιμα ως άτυπη ανάληψη πολιτικής ευθύνης και έφτιαξαν το κατηγορητήριο για τις 250 υποθέσεις, για τις οποίες τα μέλη της ΣΠΦ και άλλοι κατηγορούμενοι δικάζονται παράλληλα σε άλλο τρομοδικείο.

    Στη συνέχεια, ο Χρ. Τσάκαλος αναφέρθηκε σε ιδεολογικά και πολιτικά ζητήματα, σημειώνοντας ότι ζούμε σε μια εποχή που βασιλεύει το ψέμα και η υποκρισία. Το βασικό επιχείρημα που ακούγεται, είπε, είναι τι τα θέλετε τα όπλα σε εποχή δημοκρατίας. Οσοι τα λένε αυτά αποσιωπούν και συσκοτίζουν το ότι οι σημαντικές στιγμές στην ιστορία γράφτηκαν με αίμα (αναφέρθηκε σε αρκετές τέτοιες στιγμές που στις μέρες μας οι κυρίαρχοι παραχάραξαν το πνεύμα του αγώνα και τους έδωσαν επετειακό χαρακτήρα). Υπάρχει η βία του κράτους και των υποστηρικτών του και η επαναστατική βία των εξεγερμένων, συνέχισε. Η θεωρία με την πράξη είναι ένα αδιαίρετο σύνολο.

    Ποια η σχέση των όσων είπα, με το κείμενο «Ο ήλιος συνεχίζει να ανατέλλει»; αναρωτήθηκε ρητορικά ο Χρ. Τσάκαλος, για ν’ απαντήσει: η ελευθερία του λόγου στη δημοκρατία σας είναι ανάπηρη, προσχηματική, δεν υφίσταται. Και άρχισε να παραθέτει στοιχεία. Θύμισε, ότι μετά την τοποθέτηση βόμβας στο αυτοκίνητο της διευθύντριας των φυλακών Κορυδαλλού διάβασαν ένα κείμενο για το «Σχέδιο Φοίνικας». Λόγω αυτού του κειμένου τα φυλακισμένα μέλη της ΣΠΦ παραπέμπονται ως ηθικοί αυτουργοί! Για ποια δημοκρατία μας μιλάτε και για ποια ελευθερία του λόγου, κατέληξε, χωρίς να παραλείψει να επαναλάβει, πως όλα αυτά δε λέγονται από τα μέλη της ΣΠΦ επειδή θέλουν να χτίσουν κάποιο τεκμήριο αθωότητας. Και βέβαια, τα μέλη της ΣΠΦ δεν αναφέρουν ποιοι και πού συμμετείχαν, καθαρά για λόγους συνωμοτικούς, γιατί δεν πρέπει να ξέρει τίποτα ο εχθρός.

    Θύμισε ότι στο κατηγορητήριο για τα βομβοδέματα δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σε παρουσία γυναίκας. Παρολαυτά, η Ολγα Οικονομίδου παραπέμπεται ως κατηγορούμενη γι’ αυτή την υπόθεση. Οταν συνελήφθη ο Γερ. Τσάκαλος, ο Χ. Χατζημιχελάκης, που ήταν ήδη κρατούμενος για πάνω από ένα χρόνο, ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για τη συμμετοχή του στην οργάνωση. Γι’ αυτή την ανάληψη πολιτικής ευθύνης παραπέμπεται ως κατηγορούμενος και για την υπόθεση των βομβοδεμάτων! Αναφέρθηκε ακόμη σε περιπτώσεις που έγινε μπαράζ εκρήξεων ταυτόχρονα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, για τις οποίες παραπέμπονται όλοι ως κατηγορούμενοι, λες και θα μπορούσε κανείς να είναι ταυτόχρονα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη!

    Τέλος, ο Χρ. Τσάκαλος αναφέρθηκε στην εκτέλεση των δύο νεοναζί λέγοντας, ότι τη θεωρούν μια πράξη επαναστατική, αλλά δε θα πάρουν θέση.
    Δεν είναι μια άσχημη αλλά μια πανέμορφη πράξη, τόνισε.

    Η τοποθέτηση του Χρ. Τσάκαλου προκάλεσε αίσθηση, την οποία ανέλαβε και πάλι να διαχειριστεί ο εισαγγελέας Σ. Μπάγιας, που προσπαθεί να διορθώνει την εικόνα που δημιουργεί το τρομοδικείο και ειδικά η πρόεδρός του. Ο εισαγγελέας έκανε αρκετές επισημάνσεις. Το τελευταίο που θέλω να σχολιάσω, είπε, είναι ότι πολλά από τα ζητήματα που τέθηκαν από τον κύριο Τσάκαλο και αφορούν και την ουσία της εκδίκασης της υπόθεσης είναι κατανοητά. Για να υπάρξει μια σωστή απόφαση και ακόμη και μια σωστή πρόταση που να πείθει, πρέπει να υπάρξουν απαντήσεις και θεωρώ ότι θα υπάρξουν απαντήσεις, κατέληξε.

    Αυτή την τοποθέτηση θα τη θυμίζουμε συνέχεια στον κ. Μπάγια. Γιατί θεωρούμε ότι (και) αυτή η δίκη είναι πολική δίκη εξόντωσης πολιτικών αντιπάλων και οι όποιες διαφοροποιήσεις, εάν τελικά υπάρξουν, θα είναι δευτερεύουσας σημασίας.

    Ο Χρ. Τσάκαλος δευτερολόγησε απαντώντας στον εισαγγελέα, ενώ αναφέρθηκε επιγραμματικά στα ζητήματα της κρατικής προβοκάτσιας (θύμισε το παράδειγμα της βόμβας που τοποθέτησαν οι ιταλοί φασίστες στην Πιάτσα Φοντάνα της Ρώμης), της κάλπικης θεωρίας των αστών για τη δήθεν υπέρτατη αξία της ανθρώπινης ζωής και της αναγκαιότητας ανάληψης της πολιτικής ευθύνης.

    Η συνεδρίαση συνεχίστηκε με την ανάγνωση εγγράφων για την υπόθεση των βομβοδεμάτων (βούλευμα 208), που αναφέρονταν σε συλλήψεις κατηγορούμενων και σε έρευνες ακόμη και σε σπίτια συγγενικών τους προσώπων. Οι Μ. Νικολόπουλος και Γερ. Τσάκαλος έκαναν αρκετές παρεμβάσεις σχολιάζοντας, εκτός των άλλων, και το προκλητικό και ταυτόχρονα αστείο μέχρι γελοιότητας αυτών των ενεργειών της Αντιτρομοκρατικής.

    Τέλος, αναγνώστηκε έγγραφο που αφορούσε φωτογραφίες κατηγορουμένων. Οι συνήγοροι επιφυλάχτηκαν να τοποθετηθούν, προκειμένου να ερευνήσουν ποιες απ’ αυτές τις φωτογραφίες επιδείχτηκαν στους μάρτυρες, με ποια σειρά και από ποιους. Αίσθηση προκάλεσε η ενέργεια της προέδρου να εντάξει στο πακέτο και φωτογραφία του Δ. Μιχαήλ, ο οποίος έχει απαλλαγεί, ενώ και το τρομοδικείο αποφάσισε ότι τα έγγραφα που τον αφορούν θα διαβαστούν με τα αναγνωστέα έγγραφα του βουλεύματος 209. Η δική μας άποψη παραμένει: δεν πρέπει να διαβαστεί κανένα έγγραφο που αναφέρεται στον Δ. Μιχαήλ.

    Η δίκη θα συνεχιστεί την Τρίτη 12 Νοέμβρη.

    Εφημεριδα ΚΟΝΤΡΑ

    Μου αρέσει!

  13. Ποιος εμφυλιος ρε παιδια, μην παιζετε το παιχνιδι των ΜΜΕ πια!!!! Η Χρυση Αυγη εμφανίστηκε τώρα, και είναι απλά ένα πολιτικό κόμμα με αρχηγό τον αρχηγό της πρώην ΕΠΕΝ.
    Η τρομοκρατία είναι ένα καθεστώς που χτυπάει τυφλά πολίτες εδώ και δεκαετίες. Εϊμαστε σοβαροί, που συγκρίνουμε τη δολοφονία Φύσσα που μας εχουν πηξει στις ψευτιές και κανενας μας δεν ξέρει καν τι συνεβη, αν ηταν μελος της ΧΑ ο Ρουμπακιας, αν δεν ηταν, ποσο πλακώθηκαν με τον είσης πορωμένο ράππερ, πως έφτασαν στις μαχαιριες, με ένα ΤΥΦΛΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ;;;;;
    Λαός ειμαστε πια εμείς, ή παπαγάλοι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Μου αρέσει!

        1. Ἔγραψες μιά λέξη,πού δέν ἤξερες κἄν τήν ἔννοιά της….σοῦ ἔδωσα χρόνο νά ἐπανορθώσης…τά ἔκανες χειρότερα….!!!
          Ἔχεις σοβαρό πρόβλημα….

          Ἄλλο ψυχανάλυση….ἄλλο ἐτυμολογία….ἄλλο ἔννοια λέξεως…σύνελθε!

          Μου αρέσει!

      1. Καλη μου Μαρια δεν προκειται πια να ξανακανω συζητηση μαζι σου…φυσικα δεν σημαινει οτι δεν θα σου απαντω. Δεν παιζω ΠΟΤΕ.

        Μου αρέσει!

      2. Κυρια Μαρια,ο Δικερουλης ειναι ο «Γιοχαναν,ο ελληνοφαγος» που παρουσιαστηκε,πιο κατω και ως «Κοντες»,πουλωντας μας και γνωση της ιταλικης γλωσσης,επιδοκιμασε τον με λογια του τυπου»ναι,ουτε οι Ιταλοι μιλουν,ετσι,ωραια…»,δειξε ενδιαφερον,μηπως και ενισχυθει το ανασφαλες «εγω» του,κτισμενο,κιολας,στην αμμο των γλειψιματων του στους εχοντας την εξουσια.

        Μου αρέσει!

      3. Αννα
        οι Κρητικοι,οι Ποντιοι,οι Μικρασιατες,οι Κυπριοι ,οι Βορειοηπειρωτες,οι Βλαχοι,οι Πομακοι ειναι τελικα Ελληνες η οχι;
        Υπ οψιν οτι ολοι αυτοι δεν μοιαζουν φυσιογνωμικα μεταξυ τους.
        Και σε ερωτω ξανα διοτι προχθες το εβαλες στα ποδια και δεν απηντησες.
        Ειναι η προσφιλης σου αντιδραση καθε φορα που στριμωχνεσαι,
        οπως και οι διαφορες «νουθεσιες» που καταφευγεις οπως «μη τα βαζεις μαζι μου»,»μη σε περιλαβω»,»δεν μπορεις να τα βγαλης περα με μενα » και διαφορα αλλα .
        Για περιλαβε μας λοιπον η το εβαλες παλι στα ποδια.

        Μου αρέσει!

        1. Ἄς μήν ξεχνᾶμε:

          «Δεν υπάρχουν Έλληνες κομμουνιστές. Όταν κανείς γίνει συνειδητός κομμουνιστής παύει να ‘ναι Έλληνας. Γι’ αυτό και το κόμμα λέγεται Κομμουνιστικό Κόμμα της Ελλάδος και όχι Ελληνικό Κομμουνιστικό Κόμμα…
          Η κομμουνιστική φυλή ζει μια ζωή τερατώδη αληθινά, πραγματικά μεταφυσική. Ο κομμουνιστής, ο διαφοροποιημένος πια κομμουνιστής, δεν βλέπει όπως βλέπουν όλοι οι άνθρωποι, δεν ακούει όπως ακούν οι άλλοι, δεν διαβάζει όπως διαβάζουν οι άλλοι…».

          Στρατής Μυριβήλης

          Μου αρέσει!

    1. βλαχουλα οι βλαχοι ειναι ανθρωποι, παιδια του Θεου, αδελφια μου, αλλα ειναι απολυτως διαφορετικοι απο τους Ελληνες ( συμφωνως με τον δικο σου ορισμο).εμφανισιακα, αλλα κυριως, στην συμπεριφορας.πχ. εντυπωσιακα αργοι στην σκεψη, και κυριως στις αντιδρασεις- σαν να εχουν πιει 2 καζανια χαμομηλι, κουτοπονηροι, αβαθεις, εντελως-εντελως περιορισμενων ενδιαφεροντων, οι γυναικες ειναι εντυπωσιακα δευτερες στο δικαιωμα της γνωμης.Θελεις κι αλλα?

      Μου αρέσει!

      1. Αννα
        επειδη εισαι κατι τις αργοστροφη λογω αριστερης νοοτροπιας επαναλαμβανω..
        οι Κρητικοι,οι Ποντιοι ,οι Βορειοηπειρωτες,οι Κυπριοι ,οι Πομακοι , οι Βλαχοι και οι Μικρασιατες ειναι Ελληνες η οχι;
        Γιατι αποφευγεις να απαντησεις σε αυτην την απλη ερωτηση;
        Για να μη καταλαβουμε τον ρατσισμο που τρεφεις κατα της ελληνικης φυλης;

        Μου αρέσει!

      2. Αννα
        και επειδη εισαι κατι τις αργοστροφη θα σου το ξαναπω και ισως το καταλαβεις.
        Εισαι πολυ μικρη κι ανοητη αν νομιζης πως με το να αναφερεσαι σε μας τους Βλαχους με αυτον τον γελοιο τροπο οτι θα με πληξης η θα με υποτιμησης.
        Τις τελευταιες ημερες που επιδιδεσαι σε αυτου του ειδους τις γελοιοτητες οσον αφορα εμενα ,μας απεδειξες οτι εισαι μια τυπικη αριστερη που μισει την Ελληνικη φυλη.
        Εχεις καταντησει αξιολυπητη .

        Μου αρέσει!

      3. Μαρια
        ειναι η ωρα που στον Περισο βγαζουν τις εγγλεζικες λιρες απο τα πυθαρια και τις μετρουν ,μπας και αυγατισανε.

        Μου αρέσει!

      4. Καθε φορα που της κανω αυτη την ερωτηση περι Ελληνων ,εξαφανιζεται.
        Και της ειπα και προχθες οτι απο αρχαιοτατων χρονων τα διαφορα Ελληνικα φυλα ειχαν φυσιογνωμικες διαφορες αλλα δεν επαυαν να ειναι Ελληνες.
        Αραγε θα μπορεση ποτε να το καταλαβη;
        Εχει παει αραγε σχολειο;

        Μου αρέσει!

      5. Δε με λες βρε Μαρια οι αριστεροι ειναι κολημενα μυαλα η ετσι μου φαινεται;

        Μου αρέσει!

      6. Τί νά σοῦ κάνη τό σχολεῖο,ἅμα δέν καίγεσαι γιά Ἑλλάδα Βασιλική μου;;;;
        Ἀγράμματοι ἦταν πολλοί Ἥρωές μας,ἀλλά….
        ….«Γιά τοῦ Χριστοῦ τήν Πίστη τήν Ἁγία,γιά τῆς Πατρίδος τήν Ἐλευθερία»…ἔδωσαν τήν ζωή τους.

        Μου αρέσει!

      7. οι Κρητικοι,οι Ποντιοι ,οι Βορειοηπειρωτες,οι Κυπριοι ,οι Πομακοι , οι Μικρασιατες ειναι Ελληνες

        οι βλαχοι οχι. ειναι ελληνοποιημενοι και ειναι διγλωσσοι με μητρικη γλωσσα ξενη της ελληνικης

        Μου αρέσει!

      8. Ο/Η ο αριστερός παππούς του Γερμενή που έπαιρνε κρυφά τον ριζοσπάστη θα τρέμει στον τάφο του λέει:

        βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε
        Νοεμβρίου 6, 2013 στις 12:56 πμ

        Δε με λες βρε Μαρια οι αριστεροι ειναι κολημενα μυαλα η ετσι μου φαινεται;

        ΜΑΡΙΑ είπε
        Νοεμβρίου 6, 2013 στις 1:00 πμ

        Κολλημένα ναί…..ἀλλά ὄχι καί μυαλά 😉

        Μου αρέσει!

      9. …δε με λες ξευρεις γιατι τα χαλασαν το ΚΚΕ εξωτερικου με το ΚΚΕ εσωτερικου που εξελιχθηκε σε συνασπισμο που εξελιχθηκε σε συριζα που εξελισεται σε πασοκ νουμερο 2;
        Διοτι οταν οι συμοριτες ξεκουμπιστηκαν απο την Ελλαδα ,επειδη δεν μπορουσαν να παρουν παραμασχαλα ολους του ντενεκεδες με τις λιρες,αναγκαστηκαν και εκρυψαν τους περισσοτερους.
        Εκαναν και χαρτες με τον κρυμενο θησαυρο ,και μια ωραια πρωια ηρθε στα πραγματα ο εθναρχης και ξαναγυρισαν σιναμενοι και κουναμενοι απο τας λαϊκας δημοκρατιας.
        Πηραν σβαρνα τα ορη τα ψηλα βουνα να ψαχνουν τις λιρες ,αλλα τους πηραν μυρωδια οι του εσωτερικου και ζητησαν το μερτικο τους.
        Οι του εξωτερικου επειδη θεωρουσαν προδοτες τους εσωτερικου τους λενε,
        πριτς που θα σας δωκουμε .
        Και απο τοτε τρωγωνται σαν τις συνηφαδες.

        Μου αρέσει!

      10. Ο/Η Ο Αριστερός Παππούς Του Γερμενή Που Έπαιρνε Κρυφά Τον Ριζοσπάστη Θα Τρέμει Στον Τάφο Του λέει:

        Ειμαι τοσο μαλακας,που δεν μπορω να αντισταθω στο τρολαρισμα

        Μου αρέσει!

      11. τελικα ρε Βασιλω τι εισαι; καραγκουνα βλαχα τσαμισα η βλαμησα; μας εχεις μπερδεψεις ολους. ξεκαθαρησε το στην τσιφτισα τσιγγανα τουρκογυφτισα, να μαθουμε ολοι

        Μου αρέσει!

      12. Ο/Η Ο Αριστερός Παππούς Του Γερμενή Που Έπαιρνε Κρυφά Τον Ριζοσπάστη Θα Τρέμει Στον Τάφο Του λέει:

        οχι ο μαλακας ειμαι,που παριστανω την Βασιλικη
        τοσο μαλακας ειμαι

        Μου αρέσει!

      13. εσυ που αντιγραφεις το δικο μου ονομα ,
        νομιζεις οτι δεν καταλαβαν ολοι οτι εισαι
        ο γυμνοσαλιαγκας που γυροφερνει ;
        αλλα οπως ολοι οι γυμνοσαλιαγκες ετσι κι εσυ
        το μονο που αφηνεις ειναι γλιτσα.

        ξευτελησου οσο θελεις απο εμενα εχεις το ελευθερο…

        Μου αρέσει!

      14. που λες για κκε και κκε εσ βασιλικη, παλια, ετυχα σε συζητηση περι αυτων των δυο κομματων κι ηταν μια του κκε που ελεγε δεν υπαρχει κκε εσ, αυτα ειναι φημες και διαδοσεις των εχθρων…κατεβαιναν και τα δυο σε εκλογες κι αυτη ελεγε δεν υπαρχει! μιλαμε απο τρολαρισμα, να σε στελνει στην ανεργια στο λεπτο…τοση καλη ηταν

        Μου αρέσει!

      15. @ κανονικα τρολ

        ασε πρωτα να ξελυσαξουν τα παρτσακλα μη τους κοβεις την δοξα πανω στο φορτε τους..

        Μου αρέσει!

      16. @ κανονικα τρολ
        Θες να ξερης τι ειμαι;
        Ειμαι ο χειροτερος τους εφιαλτης.

        ( μεταξυ μας ,ακομη τα σκασμενα δεν εχουν καταλαβει οτι
        ποσως με ενδιαφερει η γνωμη που εχουν για μενα).

        κανε ησυχια τωρα να απολαυσουμε πανζουρλισμο…

        Μου αρέσει!

  14. τι εμφυλιος,που το ειδατε;
    οταν ο λαος παρει τα οπλα θα κτυπηση καταυθειαν τη βουλη.
    αλλα και με τα τανξ παλι ποιο ελευθεροι θα ειμαστε !!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Θα χτυπησετε την βουλη ? με τα τανκς ?

      Κουνια που σας κουναγε κουνηστε τα αυτια σας .

      Οποιος δεν κανει κεφι την βουλη ..να παρει τον πουλο .

      Η Βουλη μπορει να αλαξει να μπουν αλλοι μεσα εκεινους θα επιλεξει ο λαος .
      Κουνια που σας κουναγε τομαρια.

      Μου αρέσει!

  15. Αν λέμε τώρα φάνε κανένα κυβερνητικό βουλευτή η παραβουλευτή ποιος θα το έχει κάνει; Ακροδεξιός η ακροαριστερός;

    Μου αρέσει!

  16. Μελιγαλάς ή Γοργοπόταμος;

    Βασικά ο Γοργοπόταμος προηγήθηκε του Μελιγαλά και τα αποτελέσματα αυτού τα βιώνουμε όλοι. Οπότε ετούτη τη φορά, πρώτα Μελιγαλάς και μετά Γοργοπόταμος για να μην έχουμε τα ίδια.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.