ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Του Γαλετάκη Στυλιανού
stelios.galetakis@gmail.com

Κατά τη διάρκεια των ταραχών στο πολυτεχνείο δυστυχώς έχασαν τη ζωή τους 24 συνάνθρωποι μας.Οι περισσότεροι εξ αυτών απο αδέσποτα πυρά των υπανθρώπων-εγκαθέτων της στρατιωτικής δικτατορίας,της χούντας.Ας όψονται οι αυτουργοί:ηθικοί και φυσικοί.Ωστόσο μεταπολιτευτικά επικράτησε ο μύθος περί νεκρών φοιτητών και πολιτών που καταπλακώθηκαν απο τη πόρτα,καθώς και άλλων που εφονεύθησαν μέσα στο πολυτεχνείο.
Ωστόσο η ιστορική έρευνα επιβάλλει να τονισθεί το γεγονός οτι ουδείς των αδικοχαμένων παλληκαριών σκοτώθηκε με τη πτώση της πόρτας κατά την είσοδο του τάνκ.Επίσης ουδείς πολίτης ή φοιτητής σκοτώθηκε εντός του πολυτεχνείου στο ανωτέρω χρονικό διάτημα.’Οπως επίσης ουδείς

φοιτητής του πολυτεχνείου έχασε τη ζωή του.’Ολοι ανεξαιρέτως έχασαν τη ζωή τους έξω και μακριά απο το πολυτεχνείο.
Αυτά τεκμαίρονται απο τα τρία επίσημα πορίσματα που έλαβαν χώρα μεταπολιτευτικώς.Το πρώτο το σεπτέμβρη του 1974 απο τον εισαγγελέα ΤΣΕΒΑ[(…Περί πάντων τούτων, όμως, αναλυκότερων, ως ακολούθως,αφού προηγουμένως τονισθεί ότι ουδείς απολύτως εκ των σπουδαστών του Πολυτεχνείου εφονεύθη κατά το ανωτέρο τριήμερον (οράτε υπ’ αριθμ.33437/11.10.74 έγγραφον της Συγκλήτου του Πολυτεχνείου προς
υμάς…)],το δεύτερο το Φεβρουάριο του 1982-επι κυβερνήσεως Ανδρέα Παπανδρέου-απο τον Αστυνομικό Διευθυντή Γεώργιο ΣΑΜΠΑΝΗ,το τελευταίο το έτος 2003 απο το ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΩΝ υπο την επιμέλεια του ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΛΛΙΒΡΕΤΑΚΗ,μέρος του οποίου και παρατίθεται:
Επώνυμοι νεκροί των γεγονότων του Νοεμβρίου 1973 κατά χρονολογική κατάταξη
1. Σπυρίδων Κοντομάρης του Αναστασίου, 57 ετών, δικηγόρος (πρώην βουλευτής Κερκύρας της Ένωσης Κέντρου), κάτοικος Αγίου Μελετίου, Αθήνα. Στις 16.11.1973, γύρω στις 20.30-21.00, ενώ βρισκόταν στη διασταύρωση οδών Γεωργίου Σταύρου & Σταδίου, προσβλήθηκε από δακρυγόνα αέρια που έρριχνε η Αστυνομία κατά των διαδηλωτών, με αποτέλεσμα να υποστεί έμφραγμα του μυοκαρδίου. Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ., όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
2. Διομήδης Κομνηνός του Ιωάννη, 17 ετών, μαθητής, κάτοικος Λευκάδος 7, Αθήνα. Στις 16.11.1973, μεταξύ 21.30 και 21.45, ενώ βρισκόταν μαζί με άλλους διαδηλωτές στη διασταύρωση των οδών Αβέρωφ & Μάρνη, τραυματίστηκε θανάσιμα στην καρδιά από πυρά που έρριξαν εναντίον του άνδρες της φρουράς του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως. Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ. και από εκεί, νεκρός πλέον, στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών (όπως λεγόταν τότε το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο).
3. Σωκράτης Μιχαήλ, 57 ετών, εμπειρογνώμων ασφαλιστικής εταιρείας, κάτοικος Περιστερίου Αττικής. Στις 16.11.1973, μεταξύ 21.00 και 22.30, ενώ βρισκόταν μεταξύ των οδών Μπουμπουλίνας και Σόλωνος, προσβλήθηκε από δακρυγόνα αέρια που έρριχνε η Αστυνομία κατά των διαδηλωτών, με αποτέλεσμα να υποστεί απόφραξη της αριστεράς στεφανιαίας. Μεταφέρθηκε ημιθανής στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ. (Γ’ Σεπτεμβρίου), όπου και πέθανε.
4. Toril Margrethe Engeland του Per Reidar, 22 ετών, φοιτήτρια από το Molde της Νορβηγίας. Στις 16.11.1973, γύρω στις 23.30, τραυματίστηκε θανάσιμα στο στήθος από πυρά της φρουράς του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως. Μεταφέρθηκε από διαδηλωτές στο ξενοδοχείο «Ακροπόλ» και αργότερα, νεκρή ήδη, στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ι.Κ.Α. Ανακριβώς είχε αναφερθεί αρχικά από την Αστυνομία ως «Αιγυπτία Τουρίλ Τεκλέτ» και η παρεξήγηση αυτή επιβιώνει ακόμη σε κάποιους «καταλόγους νεκρών».
5. Βασίλειος Φάμελλος του Παναγιώτη, 26 ετών, ιδιωτικός υπάλληλος, από τον Πύργο Ηλείας, κάτοικος Κάσου 1, Κυψέλη, Αθήνα. Στις 16.11.1973, γύρω στις 23.30, τραυματίστηκε θανάσιμα στο κεφάλι από πυρά της φρουράς του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως. Μεταφέρθηκε από διαδηλωτές στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ. και από εκεί, νεκρός πλέον, στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών.
6. Γεώργιος Σαμούρης του Ανδρέα, 22 ετών, φοιτητής Παντείου, από την Πάτρα, κάτοικος πλατείας Κουντουριώτου 7, Κουκάκι. Στις 16.11.1973 γύρω στις 24.00, ενώ βρισκόταν στην ευρύτερη περιοχή του Πολυτεχνείου (Καλλιδρομίου και Ζωσιμάδων), τραυματίστηκε θανάσιμα στον τράχηλο από πυρά της αστυνομίας. Μεταφέρθηκε στο πρόχειρο ιατρείο του Πολυτεχνείου, όπου απεβίωσε. Από εκεί μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ι.Κ.Α. Ανακριβώς είχε αναφερθεί αρχικά από την Αστυνομία ως «Χαμουρλής».
7. Δημήτριος Κυριακόπουλος του Αντωνίου, 35 ετών, οικοδόμος, από τα Καλάβρυτα, κάτοικος Περιστερίου Αττικής. Κατά τις βράδυνες ώρες της 16.11.1973 ενώ βρισκόταν στην περιοχή του Πολυτεχνείου, προσβλήθηκε από δακρυγόνα αέρια και στη συνέχεια κτυπήθηκε από αστυνομικούς με συμπαγείς ράβδους, συνεπεία των οποίων πέθανε, από οξεία ρήξη αορτής, τρεις ημέρες αργότερα, στις 19.11.1973, ενώ μεταφερόταν στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ.
8. Σπύρος Μαρίνος του Διονυσίου, επονομαζόμενος Γεωργαράς, 31 ετών, ιδιωτικός υπάλληλος, από την Εξωχώρα Ζακύνθου. Κατά τις βράδυνες ώρες της 16.11.1973, ενώ βρισκόταν στην περιοχή του Πολυτεχνείου, κτυπήθηκε από αστυνομικούς με συμπαγείς ράβδους, και υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Μεταφέρθηκε στο Θεραπευτήριο Πεντέλης, όπου πέθανε τη Δευτέρα, 19.11.1973, από οξύ αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο. Τάφηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, όπου στις 9.9.1974, έγινε τελετή στη μνήμη του.
9. Νικόλαος Μαρκούλης του Πέτρου, 24 ετών, εργάτης, από το Παρθένι Θεσσαλονίκης, κάτοικος Χρηστομάνου 67, Σεπόλια, Αθήνα, εργάτης. Κατά τις πρωινές ώρες της 17.11.1973, ενώ βάδιζε στην πλατεία Βάθης, τραυματίστηκε στην κοιλιά από ριπή στρατιωτικής περιπόλου. Μεταφέρθηκε στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών, όπου πέθανε τη Δευτέρα 19.11.1973.
10. Αικατερίνη Αργυροπούλου σύζυγος Αγγελή, 76 ετών, κάτοικος Κέννεντυ και Καλύμνου, Αγιοι Ανάργυροι Αττικής. Στις 10.00 της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν στην αυλή του σπιτιού της, τραυματίστηκε στην πλάτη από σφαίρα. Διακομίστηκε στην κλινική «Παμμακάριστος» (Κάτω Πατήσια), όπου νοσηλεύτηκε επί ένα μήνα και κατόπιν μεταφέρθηκε στο σπίτι της, όπου πέθανε συνεπεία του τραύματος της μετά από ένα εξάμηνο (Μάιος 1974).
11. Στυλιανός Καραγεώργης του Αγαμέμνονος, 19 ετών, οικοδόμος, κάτοικος Μιαούλη 38, Νέο Ηράκλειο Αττικής. Στις 10.15 το πρωί της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν μαζί με άλλους διαδηλωτές στην οδό Πατησίων, μεταξύ των κινηματογράφων «ΑΕΛΑΩ» και «ΕΑΛΗΝΙΣ», τραυματίστηκε από ριπή πολυβόλου που έρριξε εναντίον τους περίπολος πεζοναυτών που επέβαινε ενός τεθωρακισμένου οχήματος. Μεταφέρθηκε στο Κ.Α.Τ., όπου πέθανε μετά από 12 μέρες, στις 30.11.1973.
12. Μάρκος Καραμανής του Δημητρίου, 23 ετών, ηλεκτρολόγος, από τον Πειραιά, κάτοικος Χίου 35, Αιγάλεω. Στις 10.30 περίπου το πρωί της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν στην ταράτσα πολυκατοικίας επί της πλατείας Αιγύπτου 1, τραυματίστηκε θανάσιμα στο κεφάλι από πυρά της στρατιωτικής φρουράς που ενέδρευε στην ταράτσα του Ο.Τ.Ε. (αυτουργός ο ανθυπολοχαγός Ιωάννης Αυμπέρης, 573ου Τάγματος Πεζικού). Μεταφέρθηκε στην κλινική «Παντάνασσα» (πλατεία Βικτωρίας), όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
13. Αλέξανδρος Σπαρτίδης του Ευστρατίου, 16 ετών, μαθητής, από τον Πειραιά, κάτοικος Αγίας Λαύρας 80, Αθήνα. Στις 10.30 με 11.00 περίπου το πρωί της 17.11.1973, ενώ βάδιζε στη διασταύρωση των οδών Πατησίων και Κότσικα, τραυματίστηκε θανάσιμα στην κοιλιά από πυρά της στρατιωτικής φρουράς που ενέδρευε στην ταράτσα του Ο.Τ.Ε. (αυτουργός ο ανθυπολοχαγός Ιωάννης Δυμπέρης, 573ου Τάγματος Πεζικού). Με διαμπερές τραύμα μεταφέρθηκε στο Κ.Α.Τ., όπου τον βρήκε νεκρό ο πατέρας του.
14. Δημήτριος Παπαϊωάννου, 60 ετών, διευθυντής ταμείου αλευροβιομηχάνων, κάτοικος Αριστομένους 105, Αθήνα. Γύρω στις 11.30 της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν στην πλατεία Ομονοίας, προσβλήθηκε από δακρυγόνα αέρια που έριχνε η Αστυνομία. Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ., όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του, συνεπεία εμφράγματος.
15. Γεώργιος Γεριτσίδης του Αλεξάνδρου, 47 ετών, εφοριακός υπάλληλος, κάτοικος Ελπίδος 29, Νέο Ηράκλειο Αττικής. Στις 12.00 της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητο του στα Νέα Λιόσια, τραυματίστηκε θανάσιμα στο κεφάλι από πυρά που διέσχισαν τον ουρανό του αυτοκινήτου. Μεταφέρθηκε στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών, όπου πέθανε αυθημερόν.
16. Βασιλική Μπεκιάρη του Φωτίου, 17 ετών, εργαζόμενη μαθήτρια, από τα Αμπελάκια Βάλτου Αιτωλοακαρνανίας, κάτοικος Μεταγένους 8, Νέος Κόσμος. Στις 12.00 το μεσημέρι της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν στην ταράτσα του σπιτιού της, τραυματίστηκε θανάσιμα στον αυχένα από πυρά. Μεταφέρθηκε στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών και στη συνέχεια στον «Ευαγγελισμό», όπου πέθανε αυθημερόν.
17. Δημήτρης Θεοδώρας του Θεοφάνους, 5 1/2 ετών, κάτοικος Ανακρέοντος 2, Ζωγράφου. Στις 13.00, της 17.11.1973, ενώ διέσχιζε με τη μητέρα του τη διασταύρωση της οδού Ορεινής Ταξιαρχίας με τη λεωφόρο Παπάγου στου Ζωγράφου, τραυματίστηκε θανάσιμα στο κεφάλι από πυρά στρατιωτικής περιπόλου με επικεφαλής αξιωματικό (πιθανόν ο ίλαρχος Σπυρίδων Σταθάκης του Κ.Ε.Τ/Θ), που βρισκόταν ακροβολισμένη στο λόφο του Αγίου Θεράποντος. Εξέπνευσε ακαριαία και όταν μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο των Παίδων, απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
18. Αλέξανδρος Βασίλειος (Μπασρί) Καράκας, 43 ετών, Αφγανός τουρκικής υπηκοότητας, ταχυδακτυλουργός, κάτοικος Μύρων 10, Αγιος Παντελεήμονας, Αθήνα. Στις 13.00, της 17.11.1973, ενώ βάδιζε με τον 13χρονο γιο του στη διασταύρωση των οδών Χέϋδεν και Αχαρνών, τραυματίστηκε θανάσιμα στην κοιλιά από ριπή μυδραλίου τεθωρακισμένου στρατιωτικού οχήματος. Μεταφέρθηκε απευθείας στο νεκροτομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
19. Αλέξανδρος Παπαθανασίου του Σπυρίδωνος, 59 ετών, συνταξιούχος εφοριακός, από το ΚεράσοΒο Αιτωλοακαρνανίας, κάτοικος Νάξου 116, Αθήνα. Στις 13.30 της 18.11.1973, ενώ βάδιζε με τις ανήλικες κόρες
του στη διασταύρωση των οδών Δροσοπούλου και Κύθνου, απέναντι από το ΙΣΤ’ Αστυνομικό Τμήμα, βρέθηκε εν μέσω πυρών, προερχομένων από τους αστυνομικούς του Τμήματος, με αποτέλεσμα να πάθει συγκοπή. Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.
20. Ανδρέας Κούμπος του Στέργιου 63 ετών, βιοτέχνης, από την Καρδίτσα, κάτοικος Αμαλιάδος 12, Κολωνός. Γύρω στις 11.00 με 12.00 της 18.11.1973, ενώ βάδιζε στη διασταύρωση των οδών Γ’ Σεπτεμβρίου και Καποδιστρίου, τραυματίστηκε στη λεκάνη από πυρά μυδραλίου τεθωρακισμένου στρατιωτικού οχήματος. Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ., κατόπιν στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών και τέλος στο Κ.Α.Τ., όπου και πέθανε στις 30.1.1974.
21. Μιχαήλ Μυρογιάννης του Δημητρίου, 20 ετών, ηλεκτρολόγος, από τη Μυτιλήνη, κάτοικος Ασημάκη Φωτήλα 8, Αθήνα. Στις 12.00 το μεσημέρι της 18.11.1973, ενώ βάδιζε στη διασταύρωση των οδών Πατησίων και Στουρνάρη, τραυματίστηκε θανάσιμα στο κεφάλι από πυρά περιστρόφου αξιωματικού του Στρατού (αυτουργός ο συνταγματάρχης Νικόλςος Ντερτι-λής). Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ. σε κωματώδη κατάσταση και κατόπιν στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών, όπου πέθανε αυθημερόν.
22. Κυριάκος Παντελεάκης του Δημητρίου, 44 ετών, δικηγόρος, από την Κροκέα Λακωνίας, κάτοικος Φερρών 5, Αθήνα. Στις 12.00 με 12.30 το μεσημέρι της 18.11.1973, ενώ βάδιζε στη διασταύρωση των οδών Πατησίων και Γλάδστωνος, τραυματίστηκε θανάσιμα από πυρά διερχομένου άρματος μάχης. Μεταφέρθηκε στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών, όπου και πέθανε στις 27.12.1973.
23. Ευστάθιος Κολινιάτης, 47 ετών, από τον Πειραιά, κάτοικος Νικοπόλεως 4, Καματερό Αττικής. Κτυπήθηκε στις 18.11.1973 από αστυνομικούς με συμπαγείς ράβδους, και υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, συνεπεία των οποίων πέθανε στις 21.11.1973.
24. Ιωάννης Μικρώνης του Αγγέλου, 22 ετών, φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών, από την Ανω Αλισσό Αχαΐας. Συμμετείχε στην κατάληψη του Πανεπιστημίου Πατρών. Κτυπήθηκε μετά τα γεγονότα, υπό συνθήκες που παραμένουν ακόμη αδιευκρίνιστες. Συνεπεία της κακοποίησης του υπέστη ρήξη του ήπατος, εξαιτίας της οποίας πέθανε στις 17.12.1973 στο Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου νοσηλευόταν. Σύμφωνα με ορισμένες ενδείξεις, ο τραυματισμός του συνέβη στην Πάτρα, άλλες όμως πληροφορίες τον τοποθετούν στην Αθήνα. Η περίπτωση του παραμένει υπό έρευνα. Σε ορισμένους καταλόγους νεκρών αναφέρεται ανακριβώς ως «Κώστας Μικρώνης».
* Η μελέτη αυτή έχει υιοθετηθεί από τη σχετική βιβλιογραφία ως η πλέον έγκυρη επιστημονική προσέγγιση στο ζήτημα (βλ. ενδεικτικά Δημήτρης Παπαχρήστος, Το Πολυτεχνείο ζει, εκδόσεις Λιβάνη, Αθήνα 2004, σελ. 41-45, Δημήτρης Χατζησωκράτης, Πολυτεχνείο ’73, εκδόσεις Πόλις, Αθήνα 2004, σελ. 176-177, 424-425, Βαγγέλης Αγγελής & Ολύμπιος Δαφέρμος, Όνειρο ήταν, έκδοση ΕΔΙΑ-Οδυσσέας, Αθήνα 2005, σελ.378-388).

161 σκέψεις σχετικά με το “ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

  1. Στυλιανέ, με αυτά που λες κατατάσεις από μόνος σου τον εαυτό σου σε μια καινούρια κατηγορία. Μονομελή εγκληματική οργάνωση.-

    Μου αρέσει!

    1. Λοιπόν πάρτο χαμπάρι και αν δεν πιστεύεις ρώτα και το συνταγματικό τόξο. Οι νεκροί καταπλακώθηκαν από την πόρτα του Πολυτεχνείου, όταν τη γκρέμισε το τανκ. Οι φοιτητές είχαν επαναστατήσει επειδή οι Τούρκοι κατέλαβαν την Κύπρο (το επιβεβαιώνει και η Βούλτεψη). Αυτοί που επέζησαν τότε, η λεγόμενη γενιά του Πολυτεχνείου, μας κυβερνά μέχρι τώρα και μας σώζει καθημερινά.

      Μου αρέσει!

      1. Πέτρο, μά το μακιγιάζ της Ηλένιας τα είπες σωστά, πραγματικά και επαναστατικά!
        Ζήτω τα ταγάρια και ο σοσια-υλισμος.

        Μου αρέσει!

      2. ΠΕΤΡΟ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΧΑΖΟΒΙΟΛΑ ΤΗ ΒΟ[[Υ]]ΛΕΥΤΙΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ] ΟΠΩΣ ΟΤΙ Ο ΝΤΕΡΤΙΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ- ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΠΕΙ Η ΜΕΡΚΕΛ[[-ΒΟΥΛΤΕΨΗ]] ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΑ

        Μου αρέσει!

      3. Επειδη η μαλακια ..

        οσο και να ειναι υπεραπτυγμενη στο ..ελλαντα σας….Μεταπολιτευτικα (!)

        εχει και καποια ορια….

        μας λες

        Αυτοί που επέζησαν τότε, η λεγόμενη γενιά του Πολυτεχνείου, μας κυβερνά μέχρι τώρα και μας σώζει καθημερινά..

        ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ !

        ΟΤΙ …ΕΖΗΣΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ..ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ !

        ΟΥΤΕ ΠΟΥ..ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΟΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ…

        ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ!

        Μαλλον ανηκεις σε αυτους που απολαψαν…..τη ζωη ….και μονο την απολαψαν!

        Μου αρέσει!

    2. Θέλω να γίνω αριστερός. Να γδέρνω, να μαδάω.

      Να τρέφομαι απ’ το καθεστώς, αυτό που …

      πολεμάω!

      Θέλω να γίνω αριστερός. Να παίρνω χορηγίες,

      επιδοτήσεις, αρπαχτές, κονδύλια, αργομισθίες.

      Θέλω να γίνω αριστερός και στη δεξιά μου τσέπη,

      να βάζω όσα ο λαός σε μια ζωή δεν βλέπει.

      Θέλω να γίνω αριστερός, χρυσά να ‘χω κουτάλια

      κι όταν μαζί μου διαφωνούν να σπάω και κεφάλια.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Να έχω ασυλία.

      Θολές παρόλες να πετώ, να γράφω και βιβλία.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Ένα με τους παρίες,

      κοστούμι Αρμάνι να φορώ, δίπλα τους στις πορείες.

      Θέλω να γίνω αριστερός, ξερόλας τελοσπάντων,

      κήνσωρ, Ιεροεξεταστής και τιμητής των πάντων.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Μονά-ζυγά δικά μου.

      Ο πιο στυγνός δικτάτορας να ωχριά μπροστά μου.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Να μένω στην Εκάλη.

      Φασίστες, ρατσιστόμουτρα να είναι όλοι οι άλλοι.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Να εισβάλω στη Βουλή.

      Να καταλάβω … έδρανο, να κοιμηθώ πολύ.

      Θέλω να γίνω αριστερός, την ανεργία να σκίσω.

      Δούλους πολλούς, εισαγωγής, τον τόπο να γεμίσω.

      Θέλω να γίνω αριστερός, να σπάσω τα ταμπού.

      Κόκα, παρτούζα κι αστακοί να γίνουν του συρμού.

      Θέλω να γίνω αριστερός για να υμνώ τη φύση.

      Ν’ αφήνω οικολογικές πορδές, να καλλιεργώ χασίσι.

      Θέλω να γίνω αριστερός και να πουλώ κουλτούρα.

      Να εξαίρω καλλιτεχνικά σκατά, ξεράσματα και ούρα.

      Θέλω να γίνω αριστερός, να βγάζω και φιρμάνια.

      Να κάθονται όλοι προσοχή στη γκέι περηφάνια.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Να βρίζω τον Χριστό.

      Αλλοδαποί αλλόθρησκοι να μ’ έχουν για αρχηγό.

      Θέλω να γίνω αριστερός, τις εκκλησιές να κλείσω,

      μπούργκες να βλέπω ολόγυρα, πολλά τζαμιά να χτίσω.

      Θέλω να γίνω αριστερός και πολυπολιτισμικός.

      Τις παραδόσεις τού Έλληνα να θάψω δια παντός.

      Θέλω να γίνω αριστερός. Να είμαι χιπ και τρέντι.

      Άνεργοι, εργάτες και φτωχοί να μ’ έχουν για αφέντη

      Μου αρέσει!

      1. Ηλένια ένα σύμβολο των ημερών, μια αγωνίστρια της αριστεράς εναντίων των πλουτοκρατών του πλούτο και γενικά διαφόρων.

        Μου αρέσει!

  2. Τι είναι αυτά που λέτε; Εγώ έμαθα στο σχολείο κάποτε ότι η πόρτα καταπλάκωσε καμιά εκατοστάρα φοιτητές! Ψέμματα μου έλεγαν; Είναι δυνατόν;

    Μου αρέσει!

    1. Μπα, πήγες και σχολείο ???

      Γι’αυτό το επίπεδο της μόρφωσης σου είναι, όπως αυτό των περισσοτέρων χρυσών αυγών ???

      Παναγιώταρος, Καιάδας, Λαγός, Ρουπακιάς, Πατέλης κτλπ…..

      Μου αρέσει!

      1. ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ»ΚΟΣΜΑΣ ΑΙΤΩΛΟΣ». ΑΡΚΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΗ ΜΙΑ ΧΩΡΑ»ΒΙΣΜΑΡΚ».ΑΝ ΤΩΡΑ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕΣΑ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΣΙ.ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ,ΛΑΓΟΣ,ΚΑΙΑΔΑΣ Κ.Λ.Π.ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΑΣ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΗ.

        Μου αρέσει!

    2. Η πύλη του Πολυτεχνείου δεν σκότωσε κανέναν, ξαναδιάβασε το πόρισμα.
      Η πύλη έλιωσε το πόδι μίας φοιτήτριας Πέπης Ρηγοπούλου, η οποία έζησε και δεν εξαργύρωσε το κουσούρι που της έμεινε, σαν τους λαλιώτηδες, δαμανάκηδες κλπ κλπ. Κάπου νομίζω έγινε καθηγήτρια και συνέχισε αξιοπρεπώς την ζωή της, σε αντίθεση με πολλούς από όσους γράφουν εδω μέσα…

      Ανύπαρκτε κι εγώ βάζω τρεις τελείες στα σχόλια μου εδώ και χρόνια, οι λύσεις βρίσκονται στο όνομα σου.

      Μου αρέσει!

  3. ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;;;;;
    ΧΑΧΑΧΑ!!!! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;;;; ΣΤΟ ΠΌΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!
    ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ (ΑΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ) ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ «»ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ»»
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ, ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ, ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΚΛΠ ΚΑΛΟΠΑΙΔΩΝ!!!!!
    ΑΝΤΕ ΤΡΕΞΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ!!!!
    Ε, ΡΕ ΔΟΥΛΕΜΑΑΑΑ!!!!!

    Μου αρέσει!

      1. Ωραιος τιτλος αλλα ταιριαζει το 2013 για το κλεπτοκρατικο τοξο που εχει δολοφονησει 6000 ανθρωπους
        Σας πηρε χαμπαρι ο κοσμος ρε αριστεΡΟΥΛΗΔΕΣ

        Μου αρέσει!

    1. ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΝΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ΜΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΑΡΙΕΡΕΣ ΓΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ.

      ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ, ΔΑΜΑΝΑΚΗ, ΛΑΛΙΩΤΗΣ, Κ.Λ.Π.

      ΣΤΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΝΕΙΟ ΠΑΤΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ ΤΟ 1981 ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

      ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΝΕΙΟ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕΙ;

      Μου αρέσει!

    2. Να μας πουν ποιός ήταν στον Κυανό Σταυρό εκείνες τις μέρες και επίσης αν πράγματι είχε τεθεί σε αναμονή στο αεροδρόμιο του Ελληνικού ειδική μονάδα αποστολών που είχε έρθει απο άλλη χώρα… κοντινή και δήθεν σημερινή σύμμαχο.

      Μου αρέσει!

    3. Η βαλλιστικη εξεταση των βληματων τι ειδους οπλα κατεδειξε;
      δεν ανακοινωθηκε ποτε.
      αν ηταν του Ελληνικου στρατου θα το ελεγαν.
      ηταν ομως ..συμφωνα με αυτα που ζησαμε CIA kai MOSANT

      Μου αρέσει!

  4. To παραμύθι με την γενια του Πολυτεχνείου και τους «νεκρούς» του (ακόμη ψάχνουν τάφους και την ξανθιά κοπέλα της αφίσας που ήταν τελικά μοντέλο από την Μ.Βρετανία) πρεπει επιτελους να πάρει τέλος. Εκεινη η στημένη «επανασταση» ήταν τόσο «αθώα» όσο και οι επαναστάσεις που ειδαμε αυτά τα χρόνια στην Αιγυπτο, στην Αλγερία και στη Συρία…Ενα παραμύθι 100% στημένο γιατί απλώς τολμησαμε ως χώρα να βγάλουμε πετρέλαια από μόνοι μας.

    Μου αρέσει!

    1. ΟΚ, τεστ…θα εγκριθεί το σχόλιο μου ή τσάμπα γράφω…Μετά από 1 ώρα και να εμφανιστεί τελικά τί έγινε..;; τσάμπα γράφω…

      την γοητεία της αμεσότητας γιατί μου την αφαιρείτε..;;

      Μου αρέσει!

      1. Αγαπητέ κάτι θα έγραψες που ενόχλησε και μπήκες σε αναμονή μάλλον…
        Έχει πολλούς που τριγυρνάνε σαν τους γυρολόγους και αφού δεν έχουν επιχειρήματα κάνουν ραπόρτο για τα σχόλια.

        Μου αρέσει!

    2. Τον σβορώνο ρε παιδιά μην ξεχνάτε! Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία αυτό! Να βάζουν στεφάνια στο κεφάλι κάποιου που ζει! Μόνο σε αυτήν την Χώρα γίνονται αυτά! Πόρνη …..μεταπολίτευση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Μου αρέσει!

    3. Το παραμυθι…του 1821…πρεπει να σταματησει…

      εχουν γραφτει βιβλια…αρα αποδειξεις (???))

      οτι οι τρακοσιοι του Λεωνιδα ..ησαν ομοφυλοφοιλο..ο ΚΞολοκοτρωνης παιδεραστης….

      Συμφωνω λοιπον μαζι σας..

      ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ…

      Ψεματα μαθαμε…ολα ψεματα…..

      Μου αρέσει!

    1. Μάνο δίκιο έχεις, αλλά που να το βρεις. Οι αριστεροί του 40, που δεν πολέμησαν τους ναζί αλλά τους Έλληνες, όταν οι Γερμανοί έφυγαν. Μην ξεχνάς όμως τα πιο πρόσφατα γεγονότα. Τους δεξιούς του «η Κύπρος κείται μακράν», τους σοσιαληστές του «η Ελλάδα στους Έλληνες» και τη γενιά του Πολυτεχνείου, που ακόμα μας σώζει. Άρα το σύνθημά μας πρέπει να είναι ένα: Ο λαός δεν ξεχνά, Δεξιά και Αριστερά.

      Μου αρέσει!

    2. Δεν επεμβαίνω συχνά στους διαλόγους σας, αν και σας παρακολουθώ.
      Μετά από αυτό το βίντεο όμως, που μου έφερε δάκρυα στα μάτια για την μοίρα αυτού του έθνους.., τολμώ να σχολιάσω. Λυπάμαι αφάνταστα που ο διχασμός των Ελλήνων είναι ένα τόσο ισχυρό (και διαχρονικό ίσως) στοιχείο της φυλής αυτής.

      Αναρωτιέμαι αν αυτοί που κατακρίνουν τους κουμμουνιστές για τα ανθελληνικά και αντιπατριωτικά τους εγκλήματα, θα επικροτούσαν αντίστοιχες ενέργειες άλλων, εναντίον όμως Ελλήνων κομμουνιστών.

      Διότι καλά είναι να καταγγέλουμε τις άνομες πράξεις των άλλων… Αν κάναμε όμως τις ίδιες..;;;

      Είναι εδώ και καιρό προφανής η τάση ‘εμφυλίου’ μεταξύ δεξιών και αριστερών… κομμουνιστών και χρυσαυγιτών… Και από τα σχόλια των ‘θαμώνων’ εδώ φαίνεται καθαρά αυτό. Πολύ θλιβερό που χάνουμε την ουσία και σκοτωνόμαστε ματαξύ μας. Ηλίθιο τολμώ να πω…

      Αλλά με αυτό το βίντεο και την σκέψη ότι αντίστοιχα εγκλήματα θα έκαναν οι πολέμιοι του κομμουνισμού σε κομμουνιστές για τα ‘πιστεύω’ τους… νιώθω πια αηδία και ντροπή.. Και κανείς δεν θα μας σώσει από τους ‘άλλους’ (Γερμανούς, Αμερικάνους ή πουλημμένα κόμματα). Διότι δεν θέλουμε να καν να σωθούμε. Μόνο να αλληλοφαγωθούμε.. Είμαστε τραγικοί…

      Μου αρέσει!

      1. Σέβομαι τον προβληματισμό σου και γι’ αυτό σου απαντώ:
        από την ΧΑ αυτό που φοβάσαι δεν μπορεί να γίνη, και ένας λόγος γι΄αυτό είναι και η φύση της ιδεολογίας τους: στην Ελλάδα πάνω από όλα ο Έλληνας.
        Σε αντίθεση με τους άλλους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να συνεργασθούν με τα αλλοεθνή «ταξικά αδέλφια τους» κατά Ελλήνων. Και αυτό το έχουν ήδη ξεκινήσει θεωρητικά με την απόφαση του πρόσφατου συνεδρίου τους και τα ξενόγλωσσα φυλλάδια που κυκλοφορούν, και στην πράξη με τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούν από κοινού με ξένους όπου ζητούν το «τσάκισμα» Ελλήνων (έστω «φασιστών»).

        Μου αρέσει!

    3. Ἡ πάντα ζωντανή μνήμη τοῦ ἀνιδιοτελοῦς ΠΑΤΡΙΩΤΗ Ψαρροῦ θάναι…ΠΑΝΤΟΤΕ παρούσα, γιά νά θυμίζει σέ Γερμανοτσολιάδες, Ταγματασφαλίτες καί…»Ἐρυθρά» προδοτικά καρκινώματα, τοῦ τότε καί κυρίως τοῦ ΣΗΜΕΡΑ, τά ἀσυγχώρητα ἐγκλήματά τους κατά τῆς Πατρίδας καί τῶν ἀνυποψίαστων πατριωτῶν ΚΑΙ τῶν δύο προδομένων πλευρῶν…

      Ψόφος ΑΑΑμετανόητα Γελάδια…
      Πατρίδα καί λευτεριά δέν σᾶς πρέπει…
      Νά μή μείνει ἀπό σᾶς…
      …ούτε…ΛΕΠΙ.

      Μου αρέσει!

      1. Θα περασες απο εντατικα μαθηματα της παλιας γλωσσης σου,Μιχαηλ,για να αρχιζεις το στρωσιμο,σιγα-σιγα,με το μαλακο,μην υπερφορτωνεις,αποτομα,τον εγκεφαλο,δυο-τριων κολλυβογραμματων,ασχετως του οτι τα γεγονοτα της ιστοριας σ’ εκεινη την εποχη,επεσαν βαρια στο στομαχακι σου,εκτιμηθεισης της πρωτοτυπιας να χρησιμοποιειται,εναλλαξ,ποτε η πρωτη ταχυτητα,μην χαλασουμε και τις συνηθειες μας και η οπισθεν,αμεσως,μετα το ιχνος του ενθαρρυντικου δειγματος,μιας και φερει το στιγμα του πλεονεκτη οποιος αναγνωστης απαιτησει κατι περισσοτερο απο σενα,τον υπερνικησαντα,ηδη,προ ολιγου,τα ορια των δυνατοτοτητων του,γενομενου θαυματος στην κυριολεξια.

        Μου αρέσει!

      2. Αστην ρε φιλε την ιστορια κανεις και μαθηματα δεν σου παει πως το λενε ((δεν το εχεις))?? Τρελλα πουλας ρε παλληκαρι η τρελλος εισαι; Το ΕΑΜ_ ΕΛΑΣ ητανε ολος ο Ελληνικος λαος, το μεγαλυτερο ανταρτικο στην κατεχομενη Ευρωπη, δεν υπηρχε οικογενεια (πλην ταγματασφαλιτών, μαυραγοριτών και κουκουλοφόρων) που δεν ειχε δικο της μελος οργανωμενο στο ΕΑΜ στην ΕΠΟΝ η στον ΕΛΑΣ. τι μου ανακατεύεις τον Ψαρρο και τους αλλους είναι σαν να συγκρινεις την αλυσιδα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, με τον μπακαλη της γειτονια σου. Τι μπουρδες λες ο ελληνικος λαος ηταν εγκληματιας ποιον σκοτωνε τον εαυτο του, και τι μπερδευεις την τοτε αριστερα με τις ξεφωνημένες ροζαλιες του σημερα που λενε ότι είναι αριστεροι, από που είναι ρε αυτοι αριστεροι; από της συκιας το γαλα; Ο κουβελης και η ΔΗΜΑΡ από που είναι αριστεροι;;??, ο Τσιπρας από ποτε είναι αριστερος;;?? από το κολλεγιο? τα λεφτα ο πατερας του ποτε τα εκανε; ξερεις; Εμ δεν ξερεις; ας είναι καλα η χουντα, και ο Πατακος που εδινε εργολαβιες, στην εταιρεια του πατερα του στον ΣΚΑΠΑΝΕΑ, Ο κουβελης (κουνελης) 80 ακινητα εχει γραμμενα το ΚΙΣ για να είναι αφορολόγητος τι αγωνες εκανε αυτος για τον εργατη και το ψωμι του; Απλως εμαθες από το Μεγκα ότι είναι αριστερος,, στο ειπε ο Χατζηνικολαου η τρεμη και ο πρεντεντερης! και εσυ το εφαγες!!! Η Δαμανακη από ποτε είναι αριστερη; στρατηγος της χωροφυλακης ηταν ο πατερας της και το παιχνιδι που επαιξε στο Πολυτεχνειο και την μεταπολιτευση αποκαλυφθηκε το μαλακισμενο το ΚΚΕ οποιον μαλακα εβλεπε τον εχωνε μεσα, τέτοιοι ηληθιοι και αχρηστοι ητανε,και τον πιο μ@λ@κ@ απο ολους το ΚΚΕ τον εκανε Γενικο γραμματεα, φαντασου μεχρι και την Παπαρηγα που οταν εγινε η χουντα λερωσε εφτα βρακια απο τον φοβο της και την κοπανησε στην Αγγλια την εκανε και αυτην γραμματεα μεχρι ο Πάγκαλος, ο Στουρνάρας και η Βουλτεψη περασανε από το ΚΚΕ, και οι κακες γλωσσες λενε δεν ξερω εάν είναι αληθεια ένα φεγγαρι στην ΚΝΕ ητανε και οι κορες του μακαριτη του Αφερωφ, Δεν ξερεις ρε όταν βριζεις την Εαμικη αντισταση του 1941-44, ότι βριζεις ολοκληρο τον Ελληνικο λαο, Στην Χ.Α δεν σας το εχουνε μαθει αυτό;; που εισαστε και εθνικιστες. χαχαχα,,,,

        Μου αρέσει!

      3. Μιλάμε γιά τά ἡγετικά «λουλούδια», ὄχι γιά τόν ἁπλό λαό, ρέ Captain…Nemo γαμῶ τό φελέκι μου…
        Τί μᾶς τσαμπουνᾶς τώρα, αὐτά πού λέγαμε τό…’93 πού κοιμόσαστε μέ τά τσαρούχια;

        Τί τῆς…πουτάνας, ἀνάγνωση δέν σᾶς μαθαίνουνε στό…
        …»ΑΑΑριστερούλικο» λειβάδι;

        Μου αρέσει!

    4. …παραμυθια…

      πρακτορες ξενων δυναμεων θα ησαν….!

      και για καποιους ..λεγεται…οτι πεθαναν ..λογω ερωτικης αντιζηλιας…..!!!!

      Μου αρέσει!

  5. Eρωτηση προς γνωριζοντες Ιστορια

    Ποσους σκοτωσε η χουντα στην 7ετια και ποσους οι δημοκρατες του κλεπτοκρατικου τοξου?
    Ποια ηταν η κατασταση της οικονομιας τοτε και ποια σημερα.

    Μου αρέσει!

      1. ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΨΥΧΙΑΤΡΟ!!! ΑΝΤΕ, ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
        6.000 ΝΕΚΡΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ «»ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΟΥ»»!!!!
        ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!! ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ!!! ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!

        Μου αρέσει!

      2. Ο Νίκος Ζαχαριάδης, Γενικός Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ελλάδας, αποκαλύπτει την ταυτότητα του Διγενή

        Από την αρχή του Αγώνα οι Αγγλοι επιδίωξαν ν’ ανακαλύψουν ποιος κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο Διγενής, που δήλωνε ότι είναι ο Αρχηγός της ΕΟΚΑ. Την απορία τους έλυσε στις 24 Απριλίου 1955 ο Γενικός Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ελλάδας Νίκος Ζαχαριάδης, ο οποίος σε ομιλία του από το ραδιοφωνικό σταθμό «Ελεύθερη Ελλάδα» ανέφερε ότι αρχηγός της ΕΟΚΑ είναι ο Κύπριος συνταγματάρχης Γεώργιος Γρίβας.

        ρουφιανοι

        Μου αρέσει!

      3. ΝΚ
        τό ξαναλέω γιά πολοστἠ φορα,
        νάναι καλά τό τιμημένο ΚΚΕ ΑΕ πού άνοιξε
        τά αρχεία του καί μάθαμε από πρώτο χέρι
        πόσο μεγάλοι προδοτες καί ρουφιάνοι είναι οι κομμουνιστές.

        Μου αρέσει!

      4. ΜΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΚΑΤΑΔΙΚΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΕΥΡΟ ???

        ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ !!!

        Μου αρέσει!

  6. Το, οτι οι σημερινοί κυβερνώντες ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ από την ΧΟΥΝΤΑ, δεν κάνει την ΧΟΥΝΤΑ των καραβανάδων αγγελούδια….

    Επίσης, οι «ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ» χουντικοί που θαυμάζετε τόσο πολύ στα χρυσά αυγά, ήταν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (ο «εθνάρχης»)
    και ΙΩΑΝΝΙΔΗΑ ο χουντικός (ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ)

    Μου αρέσει!

    1. Ναι , γιαυτο τον ανετρεψε με την βοηθεια των αμερικανοεβραιων (γιομ κιμπουρ)
      Γιατι δεν ανοιγει ο φακελος ης Κυπρου να μαθουμε την αληθεια , να δεις πως αποδομηθει ο ψευτοεθναρχης καραμανλης
      Δυστυχως για τους Απριλιανους ηταν ανοητοι που αφησαν να ζησουν καραμανλης – παπανδρεου , αυτα πληρωνουμε σημερα

      Μου αρέσει!

      1. Όπως επίσης οι αμερικανοεβραίοι των εγκατέστησαν (CIA).
        Μην τρελαθούμε κι’όλλας…..
        Απλά, δεν έκανε τα χατίρια τους πια, ή δεν τους βόλευε και τον ανέτρεψαν.

        Έτσι γίνεται πάντα με τις μαριονέτες.

        Μου αρέσει!

      2. Γιωργάκη, ο Παπαδόπουλος έπεσε το Νοέμβρη του 73, όταν προδώθηκε η Κύπρος δεν είχαμε ούτε καν τον Ιωαννίδη, είχαμε πρωθυπουργό τον «η Κύπρος κείται μακράν».

        Μου αρέσει!

      3. Μαθε Ιστορια
        Οι αμερικανοι ετοιμαζαν πραξικοπημα με τους στρατηγους – βασιλια , αλλα ευτυχως που τους προλαβαν οι Συνταγματαρχες και τους εστειλαν για βρουβες
        Οι Απριλιανοι επεσαν για τα πετρελαια για τον ιδιο λογο που επεσε και ο σανταμ το 2003
        Τελος ενας ολοκληρος λαος συνεβαλε στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΑΥΜΑ της 7ετιας , κανενας λαος στα καγκελα που κανει επανασταση κατα της εξουσιας δεν πετυχαινει τετοια αναπτυξη σε ολα τα επιπεδα
        Θα θελα να ξερα σε αγραμματους απευθυνεστε η σε κολλημενα γεροντια που πασχουν απο αλτζχαιμερ?

        Μου αρέσει!

      4. Ναι, έχετε δίκιο, η ΕΟΚΑ Β, και ο Σαμψών (αλήθεια έχετε δει τι γελοίο υποκείμενο ήταν αυτός) που ανέτρεψε τον Μακάριο, ΔΕΝ είχαν καμμία σχέση με την ΧΟύντα των Αθηνών…..
        Και βρήκε το πάτημα η Τουρκία να κάνει το ΝΤΟΥ….

        «Οι Αμερικανοί αποκοίμιζαν τη χούντα διαβεβαιώνοντας ότι “οι Τούρκοι δεν επρόκειτο να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, για να εισβάλουν …«Το Νοέμβριο του 1973, ένα αντιπραξικόπημα στον εσωτερικό κύκλο των πραξικοπηματιών, ανατρέπει τον Παπαδόπουλο. Αντικαταστάτης του ο συνταγματάρχης Δημήτριος Ιωαννίδης, διοικητής της ΕΣΑ, βασανιστής, απόφοιτος αμερικανικής εκπαίδευσης σε αντιανατρεπτικές – αντιυπονομευτικές τεχνικές, και έμπιστος της CIA. Ο Ιωαννίδης αναθέτει την πρωθυπουργία στον Ελληνο-Αμερικανό Αδαμάντιο Ανδρουτσόπουλο, που κατέπλευσε στην Ελλάδα μετά το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο ως επίσημος υπάλληλος της CIA, κάτι που ο ίδιος ουδέποτε απέκρυψε, πολλές φορές μάλιστα κομπορυμονευόταν γιαυτό.
        Οκτώ μήνες αργότερα,το καθεστώς Ιωαννίδη ανατρέπει την κυβέρνηση της Κύπρου. Η Τουρκία εισβάλει στην Κύπρο και τα απόνερα της εισβολής και κατοχής εξαναγκάζουν τους στρατιωτικούς να παραχωρήσουν την εξουσία πάλι στους πολιτικούς. Ο χουντικός εφιάλτης τερματιζόταν…»

        Μου αρέσει!

      5. Στις 19 Ιουλίου επίσης, ενώπιον των μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη, εμφανίσθηκε και μίλησε ο Μακάριος.

        Η ομιλία του επρόκειτο για έναν ανθελληνικό λίβελο, που νομιμοποίησε την εισβολή της επόμενης ημέρας.

        Παρατίθενται αυτούσια χωρία της ομιλίας του, όπως καταγράφηκαν στα Πρακτικά:

        «Το στρατιωτικό καθεστώς της Ελλάδας παραβίασε αναισθήτως την ανεξαρτησία της Κύπρου.
        Πρόκειται για εισβολή και η εισβολή συνεχίζεται, διότι υπάρχουν ΄Ελληνες αξιωματικοί στην Κύπρο.
        Αυτά δεν αποτελούν εσωτερική υπόθεση των Ελλήνων της Κύπρου.
        Οι Τούρκοι της Κύπρου επηρεάζονται επίσης.
        Η ελληνική χούντα επέκτεινε την δικτατορία της στην Κύπρο.

        ΄Οπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, θεωρώ τον κίνδυνο από την Τουρκία μικρότερο του κινδύνου εκ μέρους των Ελλήνων αξιωματικών».

        Τα παραπάνω απαράδεκτα, εκτοξευθέντα από τον Μακάριο επάνω στην οργή του λόγω της ανατροπής του, έδωσαν στην Τουρκία ένα ισχυρό επιχείρημα.
        Βέβαια, κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι η Τουρκία εισέβαλε στην Κύπρο λόγω των καταγγελιών του Μακαρίου. Στηρίχθηκε, όμως, σε ένα ακόμη ανέλπιστο επιχείρημα που της έδωσε νομικό υπόβαθρο βάσει των όσων είχαν συμφωνηθεί στην Ζυρίχη.
        Ο Μπιράντ σχολίασε χαρακτηριστικά: «Η τουρκική αντιπροσωπεία έκανε ότι ήταν δυνατό για να μιλήσει στον ΟΗΕ ο Μακάριος».
        Ο Τούρκος πρέσβης στον ΟΗΕ, Οσμάν Ολτσάυ, τόνισε μετά την εκδήλωση της εισβολής: «Η Τουρκία εκπλήρωσε τις νόμιμες υποχρεώσεις της. Δεν πραγματοποίησε εισβολή. Η λέξη εισβολή δεν είναι δική μου. Τη χρησιμοποίησε ο Μακάριος με σκοπό να περιγράψει αυτό το οποίο έπραξε η Ελλάδα».

        Μου αρέσει!

      6. την Κυπρο (ΑΤΤΙΛΑΣ 1) την πρoδωσαν οι χουντικοι του Ιωαννιδη

        οι φιλοι σας ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ

        που φερανε καραμανλη (ΑΤΤΙΛΑΣ 2)

        , ανδρεα, μαυρο, ζιγδη, φλωρακη, κυρκο
        ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

        οι φιλοι σας ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ
        μπονανος, αραπακης,γαλατσανος, νταβος , γκρατσιος, γκιζικης

        οι αντιστράτηγοι Σταθόπουλος και Ραγκούσης(σου λεει κατι το ονομα ;;;) στην ΚΥΠ
        κτλ κτλ κτλ

        νταβο και γκρατσιο τους τιμουσατε εως το 1982 αν θυμαμαι καλα

        στον γκιζικη δωσατε δημοκρατικα ισοβια συνταξη προεδρου δημοκρατιας

        BMW δωρεαν αυτοκινητο και αστυνομικη φρουρα

        ζητω η γενια του πολυΠΟΡΝΕΙΟΥ σας
        μονο 500-600 δις ευρω εφαγαν
        ΛΕΦΤΑ …….ΥΠΑΡΧΟΥΝ

        Μου αρέσει!

      7. Την έκανε ο Γιωργάκης με ελαφρά πηδηματάκια, βλέπεις δε το περίμενε τέτοιο τάπωμα.
        Μα ρε γαμώτο και αυτός νόμιζε οτι τα ήξερε όλα! Τα είχε μάθει απο το wikipedia!

        Μου αρέσει!

      1. Δεν μπορει επειδή στην δημοκρατια, η τελος παντω αυτό που σου εχουνε βαλει στο κεφαλι και αυτοι το λενε δημοκρατια, είναι βασικα π.χ 4 κομματα τα δυο είναι ((κουρδισμένα)) από τους τραπεζιτες να κυβερνάνε, ποτε ο ενας ποτε ο άλλος, το κάθε κομμα κανει τα ρουσφέτια του και ταζει στους δικους του ψηφοφόρους π.χ παλια το Πατσοκ επαιρνε στην ξεφτιλα 38% μονο του η Νου- δυο κατι αναλογο εάν τους προσθεσεις βγαζουμε μανι μανι ένα 80% (δυο κομματα με ρουσφέτια με την ιδια πολιτικη εξαπάτησης τα οποια υπηρετούνε σταθερα με πιστη και υποταγη ξενα σκοτεινα συμφεροντα, βαλε και ένα ((αερα)) για ρουσφέτια του 15% που εδιναν στα ((αριστερα κομματα παναθεματα για αριστερα)) νατο το 99%, φυσικα δεν ητανε ωφελημενο το 99% ηταν κερδισμενο όμως τουλάχιστον το 30%, οι υπολοιπομενοι από το 30% δηλαδή το 69% περιμενε με υπομονη ψηφίζοντας παντα τα ιδια κομματα ποτε να ελθει και η δικη του σειρα για να ωφεληθεί. Επι Παπαδοπουλου οσο και να μην το πιστευεις ωφεληθηκε το 99% χωρις κανενας ελληνας να ανηκει σε καποιο κομμα, και επειδή καποιοι κοπανοι λενε για την Κυπρο την ζημια στην Κυπρο την εκανε ο ιωαννιδης όπως και το Πολυτεχνειο ηταν δημιουργημα μυστικων υπηρεσιων που ανετρεψαν τον παπαδοπουλο, Ο καταστροφεας, ο βασανιστης και ο προδότης της υπόθεσης ητανε ο Ιωαννίδης. Αυτος είναι και ο λογος που ο κοσμος τα εχει χασει και παρ΄ολα τα αγρια μετρα δεν ((κουνιεται))) Ειχε μαθει να πηγαινει στην καλπη και να ψηφιζει με κριτηριο το ατομικο του συμφέρον και όχι σαν πολιτης για το κοινο καλο, και τωρα που τα ρουσφέτια πηρανε τελος και τα κομματα δεν τους χρειαζονται τους ψηφοφόρους αυτοι δεν ξερουνε τι να κανουνε επειδή πολλυ απλα δεν ειχανε παιδεια και συνειδηση ελευθερου πολιτη

        Μου αρέσει!

    1. να μαστε και σοβαροι. σημερα οχι, αλλα απο τοτε και μετα, και πολλοι, και περισσοτερο. ενδεικτικα ανευ σχολιων …παπαντρεου μητσοτακης… σοβαροτης λοιπον και παμε μπροστα χωρις εθνικοσοσιαλιστικα. αρκουν τα πατριωτικα,

      Μου αρέσει!

    2. Βεβαιως και Υπηρξε….αμεσως μετα απο αυτον…τοοοοοοσα χρονια!

      Ο..ιδιος κοσμος…ειναι!

      Η διαφορα μικρη…

      Στον Παπαδοπουλο…δεν γινοταν να μην…πας…..λογω διαταγης!

      στους αλλους πηγαινες απο…συμφερον!

      Μου αρέσει!

  7. ΟΤΑΝ ΛΕΤΕ «ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ», ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ?……ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ 16-17-18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΝΕΚΡΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΦΤΙΖΟΥΜΕ «ΝΕΚΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΕΤΧΝΕΙΟΥ»?………

    ΔΙΟΤΙ ΣΤΟΥΣ «ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ» ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΑΠΟ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΙΑ (ΕΜΦΡΑΓΜΑ , ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ .κτλ)…….

    ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ,ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ……….ΕΝΑΣ ΑΦΓΑΝΟΣ ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΣ………..

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ 76 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ (ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?)…………

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΥ , Ο ΝΤΕΡΤΙΛΗΣ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΟΝ ΦΟΝΟ…….

    Μου αρέσει!

    1. Γιατι ειναι ειναι χωρα του ενος
      Εχουμε εναν ΠΡΩΥΘΠΟΥΡΓΟ που ειναι απολυτος αρχοντας
      Εχουμε εναν ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ που ελεγχει το δημοσιο
      Εχουμε εναν ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ αρειου παγου που στελνει φυλακες ολοκληρα κομματα
      Εχουμε εναν που ελεγχει το ΕΣΡ που αποφασιζει για την λογοκρισια στα ΜΜΕ
      Και τελος ενα αναρχοπρεζακι εστειλε στην φυλακη δυο αθωους αστυνομικους
      Αυτη ειναι η Ελλαδα σημερα , μην απορειτε γιατι εφτασε σε αυτο το αθλιο χαλι

      Μου αρέσει!

  8. ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

    Ποιο τανκ ?
    Ποιοι νεκροί ???

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ, ΟΥΤΕ ΞΕΝΟΙ….
    ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΗΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ, ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ….
    ΤΑ ΠΑΛΙΟΚΟΜΟΥΝΙΑ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ….

    Άλλωστε σε εκείνο το καθεστώς, που συλαμβάνανε κάποιον αν είχε μακριά μαλιά, ή διάβαζε κάποιο «παράνομο» έντυπο, ή γενικά που ήταν τίγκα στην
    μπατσαρία και στο στρατό, που τα πάντα ελέγχονταν, ήταν ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να ΠΑΝΕ ελεύθεροι σκοπευτές για να κάνουν ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ της ΧΟΥΝΤΑΣ……

    Μου αρέσει!

  9. …άντε, πάλι… αρχίσαμε τα δακρύβρεχτα για την επάρατο χούντα…

    Δεν σιχαθήκατε ακόμη τον εαυτό σας, ρε αριστερο-τέτοιοι «δημοκράτες»; Καααααααααααααάθε χρόνο το ίδιο ποίημα……..

    Μου αρέσει!

  10. Του Κώστα Βαξεβάνη

    Σε ποιόν ανήκει ο Μελιγαλάς; Στην Χρυσή Αυγή, ή στη ΝΔ; Ποιός είναι ο πάτρωνας του νεοεμφυλιοπολεμικού μίσους; Στον Άδωνη Γεωργιάδη που θυμάται τον Μελιγαλά στις αναρτήσεις του στο twitter, ή στον Παναγιώταρο που αρπάζει τα μικρόφωνα για να βροντοφωνάξει πως δική τους είναι η γιορτή;

    Τι έγινε και εκεί που όλα ήταν μέλι γάλα, τους τάραξε ο Μελιγαλάς; Μα το πολύ απλό. Η ΝΔ, επιλέγοντας μια ακροδεξιά ατζέντα, προσπαθεί να περιθωριοποιήσει τη Χρυσή Αυγή, σηκώνοντας τα λάβαρα της μάχης απέναντι στους ανθέλληνες. Όπου ανθέλληνες, οι άλλοι έλληνες.

    Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης δήλωσε «η ιστορία και οι Νεκροί μας, ανήκουν στην Πελοπόννησο και όχι σε κάποιους Χρυσαυγίτες;» Ποιοί είναι οι νεκροί τους; Ποιούς θεωρεί δικούς του ο πρώην ΕΚΚΕτζής Τατούλης, και σε ποιούς θέλει προνομιακά να αποδώσει τιμή, μαζί με σύσσωμη τη ΝΔ σχεδόν;

    Ας δούμε τα ιστορικά γεγονότα λίγο, για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι ανιστόριτοι και όχι απαραίτητα οι μικροί. Στις 26 Αυγούστου του 1944, πάρθηκε η απόφαση να αποχωρήσουν τα γερμανικά στρατεύματα από την Ελλάδα. Για την ασφαλή αποχώρησή τους, έδωσαν βαρύ οπλισμό στα Τάγματα Ασφαλείας, τους συνεργάτες τους δηλαδή επί κατοχής. Οι Ταγματασφαλίτες ήταν αυτοί που την εποχή εκείνη, αφού συγκρούονταν στο πλάι των Ναζί με τους αντάρτες, έβγαζαν ανακοίνωση «εκ των ημετέρων δυνάμεων, εις γερμανός νεκρός». Τόσο απλά και ξεκάθαρα.

    Οι δυνάμεις των ανταρτών, υπό τον Άρη Βελουχιώτη, δρώντας ως Συμμαχικό Στράτευμα (το επιβεβαίωσε λίγο αργότερα η συμφωνία της Γκαζέρτας),υπό της εντολές της Ελληνικής Κυβέρνησης της Μέσης Ανατολής, πήρε εντολή να χτυπήσει τις εχθρικές δυνάμεις στην Πελοπόννησο. Δόθηκαν μάχες με τα Τάγματα Ασφαλείας, τα οποία τελικώς κατέφυγαν στο Μελιγαλά, που ήταν η έδρα των παλιών ιταλικών στρατευμάτων κατοχής και της Βέρμαχτ.

    Στις μάχες που δόθηκαν μεταξύ 13 και 15 Σεπτεμβρίου, τα Τάγματα Ασφαλείας, αναγκάστηκαν αφού πολέμησαν όσο μπορούσαν στο πλευρό των Ναζί να παραδοθούν. Μια βδομάδα πριν είχαν κάνει εκτεταμένες σφαγές στην Πελοπόννησο. Η παράδοσή τους ακολουθήθηκε από σφαγές. Κάτοικοι της περιοχής αλλά και αντάρτες, έσφαξαν με μανία (πέρα από κάθε κανόνα δικαίου πολέμου) τους αιχμάλωτους συνεργάτες των Ναζί.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ιατροδικαστικής υπηρεσίας,708 σκοτώθηκαν στο Μελιγαλά. Νεκροί από τις συγκρούσεις, παράπλευρες απώλειες και αιχμάλωτοι που εκτελέστηκαν. Περίπου 600 από τους νεκρούς δεν προέρχονταν από τον Μελιγαλά, άρα ήταν στρατιωτικές δυνάμεις των Ταγμάτων Ασφαλείας.

    Όταν λίγους μήνες αργότερα, τα Τάγματα Ασφαλείας στα πλαίσια του αντικομμουνισμού βαφτίστηκαν εθνικές πατριωτικές δυνάμεις, ο Μελιγαλάς εμφανίστηκε ως μνημείο φρίκης και σφαγών από τους αντάρτες. Για δεκαετίες, σύσσωμη η Δεξιά, προσκυνούσε στο μνημείο του Εμφυλίου, το οποίο εμφάνιζε την απόδειξη των σφαγών με το κονσερβοκούτι.

    Μετά το 1982,η ΝΔ, αποφάσισε να απέχει από αυτές τις γιορτές. Μοναδικός προσκυνητής έμεινε την εποχή εκείνη ο νεαρός βουλευτής Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος μέσω του γραφείου του έστελνε δελτίο τύπου για να ενημερώσει πως θα παραβρεθεί «στο Μνημόσυνο των σφαγιασθέντων από τους εαμοκομμουνιστές».

    Τα χρόνια πέρασαν, η ψυχραιμία επικράτησε, ο εμφύλιος έδειξε να μένει πίσω, αλλά απ ό,τι φαίνεται για λόγους πολιτικής τακτικής ο Μελιγαλάς επανέρχεται για να αποδείξει πως οι σχέσεις ΝΔ και Χρυσής Αυγής μπορούν να είναι μέλι γάλα ακολουθώντας την κοινή ατζέντα της ακροδεξιάς. Προς το παρόν μαλώνουν ποιανού χαρά είναι τα μνημόσυνα στο Μελιγαλά. Σε ποιόν ανήκουν οι νεκροί ταγματασφαλίτες. Βρείτε τα…

    Μου αρέσει!

    1. Καλα κρασα , οταν ερθουν οι ΝΕΟΝΑΖΙ του τεταρτου ραιχ και ζητησουν απο τον τσιπρα νεο μνημονιο ειδαλλως νο μαινεη αλα Κυπρος
      Να δουμε τα μουτρα των ψευτοπατριωτων του ψυριζα ….

      Μου αρέσει!

      1. Ποιος σου είπε δηλ. ότι επιλέγω ΣΦΥΡΙΖΑ ???
        Γιατί όποιος δεν γουστάρει τους ΝΕΟΝΑΖΙ, ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ, ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ των χρυσών αυγών θα πρέπει να είναι με τον mr.alexis?????

        ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
        Ίσως ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΕΣ προσωπικότητες να υπάρχουν μέσα σε κανά κόμα (σφυριζα,κκε,ανελ) που είναι ΕΝΤΙΜΟΙ, αξιοπρεπείς και ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.

        Τέτοιους, δεν θα βρεις στην ΣΥΜΜΟΡΙΑ της Χ.Α.
        Αν τους βρήκες, δικαίωμα σου και περαστικά….

        Προς το Ολυμπία ::

        Παλιότερα, έβαζες αραιά και που καμμιά ομιλία του ΚΑΖΑΚΗ – ΕΠΑΜ…
        Εχω να δω μήνες τώρα από εδώ….

        ΤΙ ΕΓΙΝΕ????
        ΕΠΕΣΕ ΣΥΡΜΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ??????

        Εσύ «φίλε» της Χ.Α., έχεις ακούσει Καζάκη ????
        Τι σε ενοχλεί σε αυτά που λέει ???
        Που διαφωνείς και που συμφωνείς ????

        Θεωρώ προφανώς πως δεν είναι όλοι οι ψηφοφόροι της Χ.Α. ΓΙΔΙΑ και ΟΥΓΚ.
        Απλά και παραπλανημένοι…..

        Ο Καζάκης, ΜΕ την προσπάθεια που κάνει για ΕΝΩΣΗ του ΕΛΛ.ΛΑΟΥ (εκτός από τους ΝΑΖΙ φυσικά),
        για επιστορφή σε εθνικό νόμισμα,
        για ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ των ΔΟΣΙΛΟΦΩΝ που μας κυβερνάνε ΟΛΑ αυτά τα χρόνια,
        που σας χαλάει ????

        Μου αρέσει!

      2. Με μπερδευεις με αλλον , ο καζακης ειναι εντεταλμενο οργανο του ΚΚΕ που χαιδευει αναρχοπρεζακια
        Σιγα μην περιμεναμε τον καθε καζακη να μας διαφωτισει , οι γνωριζοντες στοιχειωδη οικονομια που εχουν μελετησει Ιστορια ηξεραν που θα οδηγησει το μνημονιο – ευρω
        Την λυση την ξερουμε , οι ανθρωποι μας λειπουν να την επιβαλλουν
        Απο τους σημερινους ψευτοσωτηρες , μονο η Χρυση Αυγη συγκεντρωνει τις προυποθεσεις

        Μου αρέσει!

      3. Εκτος του οτι ειναι κουμμουνας βαμμενος ο Καζακης, καθως και ολα τα προβατα που τον στηρίζουν είναι είτε βλάκες είτε ελεεινα κρυφοκουμμούνια που δεν εχουν καν το θαρρος να το παραδεχθουν, ο άνθρωπος λέει και διαρκώς ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Δε θα ξεχάσω ποτέ εκείνη την απίθανη φήμη που είχε βγάλει, πως μεσα στο σαββατοκύριακο θα εξαφανίσουν όλα τα λεφτά όλων των ευρωπαίων επειδή είχαμε πανευρωπαικο bank holiday, και ξέχασε να πει στον κοσμο πως ήταν Πάσχα Καθολικών και γι αυτό κλείνουν οι τράπεζες. Τι τρόμπας Χριστέ μου.

        Μου αρέσει!

    2. Ακόμα τρέχει ο Μπαξεβάνης γιατί νομίζει οτι τον κυνηγάνε να τον σκοτώσουν μέσα στο σπίτι του;
      Ουσίεεες ουσίιιες και οινοοοπνεύματα.

      Μου αρέσει!

    3. ΟΥΤΕ ΝΕΚΡΟΙ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ,ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΑΤ ΕΣΑ,ΟΥΤΕ ΕΞΟΡΙΕΣ,ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ,ΔΙΩΞΕΙΣ.Η ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΟΣ…ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ…ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ…ΕΠΙΣΗΣ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ..ΕΠΙΣΗΣ,ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..Η ΔΕ,ΣΒΑΣΤΙΓΓΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣ ΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ…ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ,ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ,ΝΕΦΕΛΙΜ,ΧΕΙΡΟΥΒΙΜ ΚΑΙ ΙΜΠΡΑΗΜ.ΔΙ ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ ΚΑΙ SIEG HEIL.

      Μου αρέσει!

      1. μονο ο σταλινακος ηταν καλος ανθρωπος και καλός χριστιανος
        και μισουσε τους φονους και τις Εκκαθαρισεις

        ρωτηστε τροτσκι, γιαγκοντα μπερια ορτζονικιτζε και κατι δεκαδεςεκατομμυρια

        …………………………………ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΕΣ

        α …….και δημοκρατια υπηρχε μονο στο Σιδηρουν Παραπετασμα

        α…………και το Τειχος του Αισχους ηταν για να προστατευεται η Ευτυχια των Εσωκλειστων

        α…………..Υπαρκτος Σοσιαλισμος , οχι Ιδεατος τυπου Τζεφρι Παπανδρεου

        α…….οι κουλακοι ηταν κακοι ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΕΣ , γι αυτο τους εφαγε ο Πατερουλης

        α……Πατριωτες ηταν μονο οι Αριστεροι-ελληνακια του 1940
        Συντροφοι του Χιτλερ ….λογω συμφωνου ριμπεντροπ-μολοτοφ

        η ζωη τραβαει την ανηφορα και θα ρθει η ωρα που θα σημανουν……… οι ΝΤΑΛΑΡΕΣ

        Μου αρέσει!

      2. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙΣΤΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ.ΑΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ,ΚΟΚΚΙΝΟΣ,ΜΠΛΕ,ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ.2 ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ,ΔΕ ΣΕ ΞΕΠΛΕΝΕΙ ΣΤΗ ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ.3.ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ 1,5 ΧΡΟΝΟ?ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΣ?4 ΄΄ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ?ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ?ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΛΟ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠ ΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?ΤΟ ΚΚΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η Ο ΚΑΖΑΚΗΣ?ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΗ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ?ΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΑΝΤΕ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ http://www.youtube.com/watch?v=sX6VWG7Vqrg

        Μου αρέσει!

  11. Στο Πολυτεχνείο είχαν συρρεύσει και εγκλειστεί κομμουνιστές γενικώς και όχι ειδικώς φοιτηταί, εκμεταλλευόμενοι την χαλαρότητητα που επικράτησε μετά την τοποθέτηση του Μαρκεζίνη ως πρωθυπουργού, με στόχο την διενέργεια εκλογών στις αρχές του 1974.
    Τα κομμούνια τρομοκρτήθηκαν όταν η αστυνομία και ένας λόχος της Β΄Μοίρας Αλεξιπτωτιστών πυροβόλισαν στον αέρα για εκφοβισμό. Προσέτρεξαν, τα γνωστά πλέον καθάρματα, Λαλιώτης και Τζουμάκας να συνενοηθούν με τον διοικητή των αλεξιπτωτιστών για ομαλεί έξοδο των ταραξιών από τον χώρο του Εθνικού Μετσοβείου Πολυτεχνείου. Επειδή δεν ανευρίσκετο το κλειδί του λουκέτου της αλυσίδας με την οποία οι αναρχοκομμουνισταί είχαν αμπαρώσει την κεντρική πύλη, εκκλήθη ένα άρμα τύπου ΑΜΧ-30, που στάθμευε σε παρακείμενο χώρο,να καταρρίψει την πύλη για να εξέλθη ο έντρομος κομμουνιστικός όχλος.

    Μου αρέσει!

    1. h@@p://ellinessouidias.wordpress.com/2012/11/16/%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84/

      Μου αρέσει!

  12. Να καταργηθει επισημως η επετειος του Πολυτεχνειου διοτι ειναι η μεγαλυτερη απατη που εστησαν το Πασοκ και οι αριστεροι για να το οικιοποιηθουν προς οφελος τους.

    Μου αρέσει!

  13. Το Πολυτεχνείο μπορεί να το έχει ζήσει κάποιος με πολλούς τρόπους. Είτε ως αυτόπτης και εκτός «σχεδιασμού», είτε ως αυτόπτης και εντός «σχεδιασμού», είτε ως μάρτυς σε ασφάλεια απόστασης και τέλος από διηγήσεις τρίτων.
    Πολλά λέγονται και ακούγονται, στο παρελθόν εφαίνοντο υπερβολές και συνομωσιοπληξίες, με βάση όμως τα τεκταινόμενα, στις ημέρες μας, τίποτε δεν αποκλείεται.
    Καλό είναι να καταθέτει οποιοσδήποτε την προσωπική του μαρτυρία και να μένει σε αυτήν, βοηθώντας έτσι τους υπολοίπους να έχουν πρωτότυπο γνήσιο υλικό για επεξεργασία.
    Λοιπόν, οι σφαίρες εσφύριξαν, εάν ήσαν πλαστικές ή όχι δεν το γνωρίζω καθ’ ότι δεν είχα την ατυχία να τις δεχθώ επάνω μου. Δεν γνωρίζω επίσης εάν ξένοι κομάντος γάζωναν πάνω από μια Αύρα (κάπως απίθανο!). Ξυλοκοπήσεις έγιναν και μάλιστα παρά φύσιν (πεσμένοι στο έδαφος από ομάδες αστυνομικών).
    Τα εκτοξευόμενα δακρυγόνα ήσαν πολλά… αλλά και σήμερα τα ίδια γίνονται.
    Υπήρχαν μικρές ομάδες λίγη ώρα πρίν την επέμβαση που έσπαζαν βιτρίνες και έπρατταν βανδαλισμούς… τώρα προβοκάτορες ή πρώιμοι μπαχαλάκηδες, άγνωστον δι’ εμέ.
    Ο κίνδυνος βεβαίως ήταν έξω από το κτίριο, όπου κάθε διαδρομή μεταμεσονύκτια περιείχε και μέγιστο άγνωστο επακόλουθο.
    Το ζήτημα τότε είχε μια παράμετρο αισιοδοξίας φοιτητικής πηγάζουσας από την πρόσφατη ανατροπή του καθεστώτος στην Ταυλάνδη (από φοιτητική δράση), αλλά επίσης και τις ταραχές στην Πράγα.
    Μία επικράτηση των εξεγερμένων θα είχε πολλαπλασιαστική λαική επίδραση και πιθανότατη (εάν δεν ανελάμβανε κάποια «έμεση αρχή» που δεν εφαίνετο εκείνες τις στιγμές) κακομεταχείρηση ή και εκτέλεση κάποιων απριλιανών, «ο θάνατός σου η ζωή μου».
    Το πείραμα Μαρκεζίνη, που έτσι διεκόπη, δεν υπήρξε για να συγκρίνουμε τώρα αποτελέσματα, μόνο υποθέσεις… ό γέγραφε γέγραφε.
    Η Ιστορία -και όχι το χρονογράφημα- καθαρογράφεται μετά πάροδο χρόνων και… την ωρίμαση πολιτικών διαδρομών των «δραστών».
    Έτσι βγαίνουν ασφαλέστερα συμπεράσματα για τα αίτια και τα αιτιατά.
    Αντιλαμβάνομαι πως το πλείστον των συμμετεχόντων στον σχολιασμό του μπλογκ είναι νεαράς ή και μέσης ηλικίας.
    Κάποια γεγονότα δεν τους είναι οικεία από περιγραφές ( 13-22, 40-50) αλλά από αναγνώσεις.
    Πρέπει να καταλάβουν πως η αίσθηση είναι διαφορετική καθώς και η συναισθηματική εμπλοκή.
    Η γενναιότητα που επέδειξε η γενιά του 40, δεν αφορά μόνον την ίδια, αλλά είχε επιπτώσεις και σε αυτούς που τώρα σχολιάζουν φιλοπαιγμόνως.
    Καλόν είναι πρίν να «παίζουν», τις δύσκολες τώρα στιγμές που περνά ο τόπος, να συμβουλεύονται τους γηραιότερους της οικογενείας των, για το πώς και τί… αυτοί γνωρίζουν.
    Ευχαριστώ όσες και όσους παρηκολούθησαν την σκέψη μου στα λίγα κείμενα που κατέθεσα, όμως θα αποχωρήσω.
    Η ηλικιακή διαφορά δεν επιτρέπει άνετους διαλόγους που αναγκαστικά κάποια στιγμή θα προκύψουν με… διαφορετική όμως «γλώσσα», δύσκολο να το χειρισθώ.
    Ένα θα πω μόνο για τελευταίο.
    Η Χώρα δεν χαρίσθηκε, κτίσθηκε μέτρο με το μέτρο, οργιά με την οργιά, ρανίδα με την ρανίδα.
    Εμείς οι παλαιότεροι θα φύγουμε, όσες και όσοι αντιλαμβάνονται το τελευταίο γνωρίζουν πως δεν παραχωρείται για «τρόπους» ζωής, είναι η ίδια η Ζωή. Πόσοι συνειδότες θα είναι αγνοώ, δεν τους μετρώ με πατριωτικές κορώνες… θέλει άλλο γράδο η εύρεση και ασύγκριτο αλληλοσεβασμό. Εν πάση περιπτώσει αυτες και αυτοί θα δικαιούνται, στα μέτρα τους, Πατρίδα και όχι χώρο.

    Μου αρέσει!

    1. Για να μην ξαναγραφω τα ιδια….μεγαλος ανθρωπος ειμαι….

      Νοεμβρίου 13, 2013 στις 1:53 μμ

      ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ…..
      Οταν θα εχω ορεξη ,για να γελασετε και μονο θα σας πω την ιστορια ,οπως την εζησε , ενας στρατιωτης της 2ας ΜΑΛ απο τον ΔΙΟΝΥΣΟ…με τα σπασμενα FN.στις πλατες των φοιτητων και τα πλιατσικα στην Αγ Κωνσταντινου ,σε καταστημα οπλισμου,και καποια αλλα για καποιες ταρατσες ,αντε και για τελος μια παρελαση τα ξημερωματα στην 3η Σεπτεμβριου με το ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΕΡΝΑΝΕ…..
      Αν τα εχεις ζησει και εχεις ακουσει τα οσα ειπωθηκαν μετα…περνεις το σακκακι σου και πας για αλλη γη ,αλλα μερη…
      Ειναι αυτο που λεμε ,εγω τους ΚΑΤΑΛΑΒΑ ,ΒΑΡΕΘΗΚΑ,ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΝΩΡΙΣ,ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.
      ΕΥΤΥΧΩΣ.

      Ψιτ, διαβαζει κανενας εδω απο 2α ΜΑΛ του τοτε;;;;
      Στασου στην πορτα….φυγε μακρυα….101,102,103….θολο ελεγχω…..

      Μου αρέσει!

    2. Ο λόγος που επανέρχομαι, στο τόσο αμφιλεγόμενο ζήτημα, είναι γιατί αισθάνομαι την πικρία της αλαλίας μπροστά στο «δικαστήριο» της ιστορίας, που τόσο αυστηρά επιρρίπτει ευθύνες και σε εικοσάχρονα παιδιά (κυρίως), που στην πλειονοψηφία τους παρευρέθησαν τότε στο δράμα των ημερών.
      Αμφιταλαντεύτηκα πολύ πριν το κάνω, όμως νομίζω πως κάποιοι δεν εστίασαν ποτέ ικανοποιητικά σε ορισμένα πράγματα.
      Γιά να δούμε το υπόβαθρο της τότε χρονικής περιόδου, όχι για τους κατα κάποιο τρόπο ωργανωμένους (ποιοι ήσαν άλλωστε;), αλλά για τους πλείστους υπολοίπους, το φοιτητομάνι.
      Η νεολαία της εποχής «ευτύχησε» να ζη την αποδόμηση των αυστηρών κοινωνικών θεσμών του παρελθόντος (με πλήρη όμως ασφάλεια από πολεμικές συγκρούσεις που συνήθως πυροδοτούν τέτοιες εξελίξεις), ευημερία υλική -που δεν υπήρχε στο παρελθόν (πάντα η σύγκριση γίνεται με προγενέστερες περιόδους), αισιοδοξία προβλέψεων υλιστικών για το μέλλον… και τέλος, θα έλεγα, την αίσθηση-ψευδαίσθηση πως η νέα γενιά θα αποφύγει με κάποιον «μαγικό» τρόπο τον μετρήσιμο κάματο των προηγουμένων… αρκεί να στρωθή λίγο στο διάβασμα και όλα θα αλλάξουν.
      Σημειωθήτω πως η είσοδος τότε στα ΑΕΙ είχε περίπου την αναλογία 1/4, που με την συμπλήρωση από επιπλέον σπουδές στο εξωτερικό έφθανε ίσως πάρα πάνω, τούτο σημαίνει πως η «κεφαλή» ήτο το 1/4 του σώματος… ενώ τώρα είναι τα 3/4… κάποιος τέλος πάντων πρέπει και να δουλεύει για να συντηρεί αυτήν την κεφαλήν που απέδειξε το «Ω οία κεφαλή και εγκέφαλον ουκ έχει»!
      Αυτό λοιπό το πολύχρωμο φοιτητομάνι ερχόταν από την επαρχία, εγκαθίστατο σε γειτονιές (Κυψέλη φερ’ ειπείν), ανακατευόταν με το πρωτευουσιάνικο, φόραγε τα μίνι, τις καμπάνες και τα χαιμαλιά του… και εμφορούμενο από μια «καθοδηγητική» ροκ προσπαθούσε να βρή την σεξουαλική του απελευθέρωση (πολύ σημαντικό για την νεολαία, να μην το λησμονούμε) και να σχεδιάζει το επαγγελματικό του μέλλον.
      Υπήρχε και η άλλη νεολαία, αυτή της εργασίας στις σκαλωσιές, στα εργοστάσια και στα μαγαζιά, αυτήν που θα την βρούμε έξω από το πολυτεχνείο να αναζητεί τις καλλίτερες μέρες για τον εργατικό κάματο, ΑΥΤΗΝ που κανονικά δεν θα έπρεπε να συμμαχεί με την «διανόηση» που ψωμίζεται ίσως με αχρείαστες υπογραφές και σχέδια (γραφειοκρατία)… παγκοσμίως… αλλά θα σταματήσω εδώ, γιατί ανοίγει τεράστιο ζήτημα για να γραφούν ογκώδη βιβλία (το αδιέξοδό που σήμερα ονομάζεται λαθρομετανάστευση και τις συνέπειές του).
      Και πάλι θα συμπληρώσω εδώ, πως εκείνη την εποχή η ανεργία ήταν σχεδόν ανύπαρκτη (τριβής), για όσους εργαζόμασταν ταυτοχρόνως η δουλειά στην οικοδομή ήταν πρακτικά δυνατή, το εργατικό μεροκάματο, με ενσωματωμένο στο χέρι το ΙΚΑ (ένα από τα διαχρονικά κουσούρια για την πληθώρα των ανασφαλίστων), ενθυλάκωνε περί τις 150 δρχ και ο τεχνικό κοντά στις 200 και ο μέσος μισθός γύρω στις 4000. Για να εννοήσουμε τί εσήμαιναν αυτά τα χρήματα αναφέρω πως ένα σουβλάκι είχε γύρω στις 5 δρχ, ένα κιλό μοσχάρι κάτω από 50 δρχ και οι εφημερίδες 3… και μιλάμε για 40 χρόνια πίσω! (αυτοκίνητα όμως και γκατζετάκια δεν υπήρχαν, όλα απο τις βιομηχανίες και τις βιοτεχνίες μας, κλήριγκ και τα σκυλιά δεμένα).
      Όλα αυτά πριν τον Γιαμανί και τον ΟΠΕΚ, με την κίνηση του να εκτοξευθή το βαρέλι σε αποπληθωρισμένες τιμές από τα 10 στα 50 δολ, κίνηση εμπάργκο κατά της δύσης (υποτίθεται το παλαιστινιακό…), με συνέπειες που επέφεραν ακόμη και στις ΗΠΑ δελτίο βενζίνης και διψήφιους τιμαρίθμους (το 1979 αύξηση άλλη τόση και μετά την δεκαετία του 80 κάλμα… οι πολιτικές κρίνονται και εκ των συνθηκών εντός των οποίων ασκούνται, mutatis mutandis).
      Εδώ λοιπόν υπεισέρχεται μια παράμετρος πολύ σημαντική για την ψυχολογία του πλήθους, η άμεση αλλαγή οικονομικών συνθηκών, που μαζί με την αντιμιλιταριστική φυσική διάθεση της νεολαίας μπορεί να αποτελέσει την θρυαλλίδα για προνουντσιαμέντα και ανεξέλεγκτα κινήματα.
      Οι πρεσβύτεροι θα ενθυμούνται την αψυχολόγητη εμφάνιση του Α Καψάλη, υπ συντονισμού του Μαρκεζίνη, που ανεκοίνωσε τα αναγκαία τότε μέτρα αυστηρής λιτότητας, χωρίς όμως στρατιωτικό νόμο και με προοπτική άμεσων εκλογών!
      Εκρηκτικό μείγμα, που ήθελε απλώς κάποιους, ίσως επιτήδειους (δεν είναι αυτό το αντικείμενο για εμένα αυτήν την ημέρα), για να ανάψει το πυρ.
      Τώρα, επί τούτου, η νεολαία δημοσίως δεν ενεπλέκετο με σύγχρονες πολιτικές συζητήσεις (δεν εννοώ θεωρητικές), απηγορεύετο!
      Η ασφάλεια του σπουδαστικού ήταν παρούσα στις συνελεύσεις, καμμία διάθεσις για μπλεξίματα (το τί συνεζητείτο στις κλειστές παρέες και στα σπίτια είναι άλλο θέμα… κατά μόνας και τίποτε ωργανωμένο, άλλωστε ως προς τί και πώς).
      Σε κανέναν τότε δεν άρεσε η παρουσία της ασφάλειας στην δημόσια ζωή της χώρας (και στην ιδιωτική στους ανήσυχους), οι νέοι -ως πλέον δραστήριοι- την ένοιωθαν περισσότερο στους όποιους ελέγχους… το τίμημα ίσως εις βάρος της ελευθερίας για να υπάρχει ψωμί και παιδεία, σε ανατολή και δύση.
      Είμαστε μεσογειακός λαός της ελευθερίας έως ελευθεριότητας και αύριο πιθανώς να υπάρξουν σοβαρότατοι λόγοι να μη καθόμαστε στις καρέκλες, αφού δεν θα περιορίζονται ίσως μόνο τα στενά οικονομικά και δημοκρατικά δικαιώματα, αλλά πιθανότατα και τα ιστορικά υπαρξιακά μας, που όμως είναι δυσανάγνωστα, έλλειψις σαφούς μαζικής ταυτότητος και ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ, ποια θα ήταν η δίκη προθέσεων;
      Οι 300, που έγιναν 1000 και μετά μερικές χιλιάδες δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν «εθνοσυνέλευση» και να προτείνουν σύνταγμα για να κριθούν, ως αριθμητικό σύνολον, τώρα οι νεανικές τους φαντασιώσεις και να γελάμε ή να κλαίωμεν.
      Για εμένα το πολυτεχνείο αντιπροσωπεύει το ανώνυμο «παρών», σε ένα προσκλητήριο που διεδήλωνε πως οι νέοι άνθρωποι δεν υπάρχουν μόνον για να κραυγάζουν στα γήπεδα και να ματώνονται εκεί (ναι συνέβαιναν και τέτοια πράγματα), ούτε πως ο κόσμος των ενδιαφερόντων τους θα αναλώνεται μόνον στα σφαιριστήρια, στις τουρνικέ καραμπόλες και στα κλαμπάκια… Ήταν ένα «παρών» στην ενασχόλησή τους με τα Κοινά (που υπήρχε η αίσθηση πως με την προεδρία Παπαδόπουλου, στην ουσία, θα είχαμε το φύλλον της δημοκρατικής συκής του Μαρκεζίνη και τους συν αυτώ), προκειμένου, ακόμη και οι αδιαμόρφωτες από μεμασημένες των θεωρητικών θωρακίσεων θέσεις, να οδηγούν σε έναν κόσμο δικαιότερο, που δεν θα είναι απλώς χίπικος, αλλά κάτι σαφώς πιό σύνθετο και απαντητικό στις προκλήσεις του νου.
      Εκ των υστέρων μπορούμε να βλέπουμε αλλιώς τα πράγματα… αλλά υποτιθέσθω πως γυρίζουμε «όλοι» 40 χρόνια πίσω και στο αίμα που βράζει, ας βάλουμε κάτω τις προσλαμβάνουσες…
      Τώρα κάτι άλλο, κανείς λογικός δεν θα παρίστατο εάν υπήρχε στρατιωτικός νόμος και επίγνωση για ενδεχόμενες απώλειες ζωής, η γράνα έσπασε (ελευθερία δημόσιας έκφρασης) και ήταν φυσικό το νερό κάπου να οδηγηθή. Οι ήρωες προέκυψαν εκ του αποτελέσματος και την τιμή του ανθρώπινου πολιτισμού στο χυμένο αίμα.
      Ο ηρωισμός προυποθέτει την «ιεράν παράνοιαν» και το αυτοκίνητο (όχι το επιστρατευτέο). Εάν έχει κάποιος συνειδητοποιήσει απολύτως για ποιο πράγμα διακινδυνεύει την ζωή του, τότε παράγεται ηρωισμός διάνοιας μετά εθελοθυσίας, που όταν γίνεται για κοινά και όχι ιδιωτικά προτάγματα έχουμε τους κατ’ εξοχήν ήρωες… ακόμη και της ανθρωπότητος, που μπορούμε να τους ονομάζουμε ίσως και ημίθεους, ή και Θεούς.
      Όμως κάποιος γενναίος μπορεί να χάνεται για πολύ μεγάλα ή για πεζότερα διακυβεύματα… η γενναιότης παραμένει το ιστορικό αποτέλεσμα διαφέρει.
      Τα παιδιά στην Τιεν Αν Μεν, μπροστά στα τάνκς, σηματοδοτούν κάτι που δεν υπήρχε στο «δυτικό» πολυτεχνείο… γιαυτό και η συστημική υπερβολή που κακώς προέκυψε, την 18/11 τίποτε δεν εκινείτο.
      Οι κάποιες χιλιάδων που ευρέθησαν εκείνες τις ημέρες ήσαν οι θαρραλεώτεροι (πιθανώς πολλοί και στα όρια της αρχικής περιέργειας ή άγνοιας κινδύνου) από τις περισσότερες άλλες δεκάδες χιλιάδες που θα ήθελαν, αλλά δεν διέπραξαν, ή θα ενεργούσαν ασφαλέστερα με πολλές μαζί επι πλέον εκατοντάδες χιλιάδων εάν συνέχιζε η ανοχή, το ετίμησαν όμως μετά, ως παρακοιμώμενοι της εξουσίας… έτσι γίνεται πάντοτε.

      Μου αρέσει!

  14. Aντε πάλι με το κωλοτεχνείο, θα μας ζαλίσουν πάλι τα αριστερά ραμολιμέντα με τις παπαριές τους και από κοντά θα τους σιγοντάρουν τα άπλυτα λοβοτομημένα και χασισομένα συριζ-ούγκ παρέα με τα αγαπημένα τους λαθρο-όρκ.

    Το απαξιωμένο από την νεολαία πανηγυράκι του κωλοτεχνείου, αυτό το άθλιο θέατρο σκιών που εξελίσσεται κάθε χρόνο στις 17 Νοεμβρίου ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. Μου έρχεται να ξεράσω όποτε θυμάμαι όλο το αριστερό καθηγηταριό, την πασοκαρία που μας έβαζε από το δημοτικό μέχρι το λύκειο να τραγουδάμε τα μαλακισμένα τους αντιφασιστικά ξεράσματα, να διαβάζουμε τα ονόματα των δήθεν νεκρών και να ακούμε συνέχεια τη φωνή της καργιόλας Δαμανάκη.

    ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΩΛΟΤΕΧΝΕΙΟ ΣΑΣ
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΤΕΧΝΕΙΟΥ ΤΩΡΑ!!!

    Μου αρέσει!

  15. Καταργηση της γιορτης μισους , διαμαρτυρωνται οι μουσουλμανοι , λαθροορκ , γιατι δεν υπαρχει και απο αυτους σκαρφαλωμενος στη πορτα του [ κωλο] ΧΝΕΙΟΥ . . ΗΡΩΑΣ , ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙ ΤΣΑΝ ,ΖΟΡΡΟ ,ΣΠΑΙΝΤΕΡΜΑΝ

    Μου αρέσει!

  16. Δηλαδη επρεπε η ωμη πραγματικοτητα η μη αποφυγει της Ιστοριας να σας φερει σε σημειο οπου αναγκαστηκατε να πειτε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εν μερη την αληθεια για το Εθνικο Μετσοβιο Πολυτεχνιο εκεινη την εποχη;;

    Θελετε και παλαμακια τωρα ρεεε;;

    Θα το καταλαβετε θα το νιωσετε στην ψυχη σας και στο πετσι σας η ιδεολογικη χουντα που στησατε απο τις αρχες του 1974 μεχρι και σημερα, το ωραιο και ιδεατο κρυφο σοβιετ με του επιτηρητες και τοποτηρητες σε κομβικα σημεια της κοινωνιας μαζι με τις ιερες αγελαδες ΣΑΣ θα εκλειψει και θα ψοφησουν, αναλογα.

    Κανενα οικτο για τους ιδεολογους ταλιμπαν τους χαφιεδες που κρεβατωνονται με τα πρακτορακια. Ο διεθνισμος σας θα ειναι και η ταφοπλακα σας.

    Δεν εχετε καταλαβει τι σημασια εχει για εναν Ελληνα για εναν Εθνικιστη ανανεδοτος αγωνας εναντια στην πεμπτη φαλαγγα.
    Αντε να ξεπλυθειτε με τους σιωνιστες που κανετε παρεα. Συμφιλιωση με εσας ΠΟΤΕ.

    Υ.Γ. Τωρα εχει να πειτε και τις σεχεις του κκε με τα κλιμακια του Ιωαννιδη και τα ξαδερφια του απο την mossad. πως πηρε εντολες το κουκουμπεε να καπελωσει του πραγματι αγωνιστες της νομικης σχολης. Κουκουμοπεε, το πιο διαβρωτικο και ανθελληνικο κυταρο στην ΕΛλαδα, ας οψετε η πουτανα federacion των σιωνιστων με το διεθνες κλιμακιο της mossad εκει στο ΚΙΣΕ.

    Ειπα με την πεμπτη φαλαγγα, μεχρι εσχατων, ζωα. pharisees and scribes διαλοσκορπισαματα!!

    Μου αρέσει!

    1. To πολυτεχνειο ξεφτισε πια…
      Φιλοτιμη προσπαθεια αγιοποιησης του Γρηγοροπουλου…ο Νασιουτζικ κολλητος την κατεστρεψε…ξεφτισε.
      Φυσσας….ο τσε γκεβαρα των βλακεντιων….η «μουσικη» του τον ξεφτιλιζει….
      Εμεις απολαμβανουμε τα κρωξιματα των ξεφτιλισμενων..
      40 χρονια στην καμπουρα μας….τωρα τοποθετουνται απεναντι….σκουζουν οι
      «συνταγματικοι»….
      και δειχνουν εντρομοι….λιγοι!

      Μου αρέσει!

      1. Προσπαθουνε να ‘ντυσουνε’ με περιτυλιγμα ‘ηρωων’ και μαρτυρων το ψεμα και την ανουσια. Οτι εχουν καπηλευτει οτι εχουν πασαρει ως αυθεντικο και ντυμενο με τον μανδυα της δηθεν Λαϊκης χροιας, εχει οπως πολυ σωστα το λες φιλε, ξεφτισει. Το πληρωμα του χρονου χτυπαει την πορτα στο ψεμα και στα μαϊμου προϊοντα της καλπικης ιστοριας που δημιουργησανε οι αχαροι.
        Να κανω μια σημειωση.

        Αντι να δουμε με αντικειμενικο και Εθνικο ματι τα πραγματα, να δωσουμε τιμες σε οποιους αγωνιστες με αγνα και εθνικα αισθηματα δωσανε τον αγωνα τους, και ετσι ολοι να φτιαξουμε ενα μελλον πανω σε αληθειες και μακρια απο ανθελληνικες ιδεολογικες αγκυλωσεις. Αντι λοιπον να πορευτουμε ετσι αντρικεια και ΕΛληνικα, αφησαμε τα ανθελληνικα σκουληκια με τους ξενους πρακτορες να τεκνοποιησουν μια κρυφη σοβιετια με ΟΛΑ τα ‘καλα’ που την επακολουθουν.

        Υ.Γ. Και σε καλημεριζω με την προφητικη φραση της ημερας.

        «..και δειχνουν εντρομοι….λιγο..»

        οχι λιγο αλλα ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

        Μου αρέσει!

  17. Ενδιαφέρει το έγκλημα ή το όπλο του εγκλήματος;
    Ποια η διαφορά αν δολοφονήθηκαν από το τανκ ,τη πτώση της πόρτας ή από τα μυδραλλιοβόλα της χούντας;
    Το ζήτημα είναι ότι η αμερικανόδουλη χούντα του παράφρονα Παπαδόπουλου βαρούσε στο ψαχνό με αληθινά πυρά διαδηλωτές και διερχόμενους πολίτες .
    Η σημερινή χούντα δεν έχει αρχίσει ακόμη να κατεβάζει τανκ για να δολοφονεί διαδηλωτές,αλλά αυτό οφείλεται στο ότι ακόμη δεν έχει αντιμετωπείσει τέτοιας έκτασης και έντασης εξεγέρσεις.
    Οσο για τη γενιά του πολυτεχνείου η μετέπειτα κατάντια Λαλιώτη -Δαμανάκη κ.λ.π. δεν αθωώνουν τον δολοφόνο ελλήνων Παπαδόπουλο και Cia

    Μου αρέσει!

    1. AΓΑΠΗΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕ -ΨΕΥΤΡΑΚΟ

      Όπως είναι γνωστό,

      η Χούντα είχε παραδώσει την εξουσία

      από την 8η Οκτωβρίου 1973,

      όταν είχε αναλάβει η Κυβέρνηση Μαρκεζίνη

      για να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές,

      στις 10 Φεβρουαρίου του 1974.

      Ή εξέγερση του Πολυτεχνείου έγινε απο 14- 17 Νοεμβρίου 1973

      όταν ή «Χούντα» είχε παραδώσει την εξουσία.

      Εναντίον ποιας Χούντας εορτάζουμε την εξέγερση;

      Μου αρέσει!

    2. Για πές μας το όνομα ΕΝΟΣ νεκρού εντός του πολυτεχνείου.
      Όσοι νεκροί υπήρχαν ήταν εκτός και από ….ελεύθερους σκοπευτές.
      Άιντε αγόρι μου να ξεράσεις την προπαγάνδα που έχεις καταπιεί αμάσητη να ξελαφρώσεις… και να ξελαμπικάρεις.

      Μου αρέσει!

    1. Αλεξανδρε,ειμαι και γω ενας απο τους παροντες τοτε σαυτην την συγκεντρωση,με απεραντη συγκινηση,δακρια χαρας και να ανατριχιαζει το δερμα σολοτο κορμι απο ενθουσιασμο…15αχρονο παιδι τοτε σημαδεψαν την ζωη μου εκεινες οι στιγμες οπως ομως με ακρως αντιθετα συναισθηματα οι σημερινες στιγμες…λυπαμαι αλλα ειναι λαθος ολο ειναι λαθος ο δρομος που πηραμε και πρεπει να επανορθωσουμε…δεν ξερω πως…μακαρι να μας δειξει ο Θεος τον δρομο…

      Μου αρέσει!

  18. Ρέει μέχρι σήμερα το αίμα σου Ελληνικέ Λαέ, φταίς όμως και εσύ που ακολουθείς και υποστηρίζεις κόμματα και ιδεολογίες.
    Εχεις επαναστατήση πάμπολες φορές στην ιστορία σου, επιθυμώντας την ΑΛΗΘΙΝΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ σου αλλά ηγέτες- ηγεσίες κόμματα-ιδεολογίες δεν σε αφήνουν να την αποκτήσεις.

    Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α

    Μου αρέσει!

    1. Αν ηξερε ο Παπαφλεσσας οτι η θυσια του η προσωπικη και των παληκαριων του…θα κατεληγε σαυτη την σαπουνοπερα που ζουμε σημερα…ειμαι πολυ περιεργος τι αποφαση θα επαιρνε πριν την τελικη του μαχη προδομενος απο ολους και μονος να αντιμετωπισει εναν ολοκληρο στρατο….με ονειρο την ελευθερια του εθνους…και μεις σημερα οσοι εχουμε τα απαιτουμενα να θυσιαστουμε σε παρομοιες μαχες για τον ιδιο λογο,ποσο αξιζει νατο κανουμε οταν τα λικορνια θα γλεντανε εις υγειαν του κοροιδου..και την μεγαλη δυναμη που θελει να επιβαλλει την παγκοσμιοποιηση…

      Μου αρέσει!

      1. Mέσα είσαι ρε μάγκα Βασίλη, άρα το μόνο που μένει είναι να φάμε τα λίκορνια και να μην τα ακολουθούμε….είμαστε μόνοι μας

        Μου αρέσει!

      2. Ετσι Βασιλη!

        Και σκεπτομαι…

        εκεινα τα παιδια ..τα λιγα παιδια που εμειναν εκει (!) τη νυκτα…..

        Οταν μας διαβαζουν….ποση απογοητευση …λυπιση και σιχαμαρα θα νοιωθουν?

        Ποσο μετανοιωμενοι νοιωθουν?????

        Αξιζε αυτος ο χαχολος ….ασοβαρος…λαμογιος , γλειφτης και κουτοπονηρος λαος…

        ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ????

        Βλεπεις ηταν μια Υπερβαση της Νεολαιας..

        Δεν ειχε πολιτικους να το καπελωσουν!

        Το καπελωσαν ομως αμεσως μετα …απο την πρωτη ημερα της μεταπολιτευσης…

        ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ…ΚΑΙ…Ο ΛΑΟΣ!

        Μου αρέσει!

  19. Δασκάλα στη Πάτρα σε παιδιά του δημοτικού ….. με τις χιλιάδες νεκρούς του Πολυτεχνείου…Αυτή τη προπαγάνδα κάνουν τα μπάζα του Στάλιν στα παιδιά σήμερα . ¨Η αίγλη του πολυτεχνείου ρε, έσβησε στο διάβα του χρόνου. Σήμερα, εκεί μαζώχνουνται Λικόρνια, Λεχάρια, Γιουρούκια, Κοντραμπατζήδες, πιθηκάνθρωποι με DVD και άλλοι αλλόχρωμοι. λεχρίτες. Αυτή την εικόνα θα δείτε πάλι και φέτος. Να το χαίρεστε το ιστορικό μας ίδρυμα.

    Μου αρέσει!

    1. Αργοναυτη,ξερω οτι λυπασαι…το καταλαβαινω απο αυτα που γραφεις…ασε την λυπη και ας ανασκουμπωθουμε να κανουμε κατι,να ξανα βρουμε τον δρομο μας.

      Μου αρέσει!

    1. Σαν το υπογειο μαζουτ που σιγα σιγα ερχεται στην επιφανεια…

      Τωρα ελπιζω, να μπορουμε να αποκαταστησουμε την Εθνικη μας μνημη, σιγα σιγα πορευομενοι ΟΛΟΙ μαζι, τουλαχιστον αυτοι που πιστευουν σε Εθνος, στην Ελλαδα μας.
      Μακρια απο ιδεολογιες, βασιζομενοι ΜΟΝΟ σε αληθειες και το δικαιο.

      Υ.Γ. Την εκπομπη την ειχα δει τοτε. Βεβαια οταν εχει κανεις τις αυθεντιες δεν χρειαζεται να δει εκπομπες.

      Μου αρέσει!

  20. Επαναλαμβάνεται, ΜΟΝΟΤΟΝΩΣ, (μέ 100 σχόλια),

    αυτή η γελοία ετήσια αναπαράσταση τής ξεφτιλιστικής κωμωδίας, δηλ. τής αναμάσησης τών κοκκορομαχιών τών εκατέρωθεν επαγγελματιών φανατισμένων,
    γιά ένα ΤΡΑΓΙΚΟ (απ’ τά άπειρα Copy-Paste τής ελληνικής Ιστορίας).

    Γιά ένα γεγονός, όπου οι Γύφτοι αλληλοσφάχτηκαν , ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ,
    χωρίς νά μπορούν νά αποφασίσουν – συμφωνήσουν πενήντα χρόνια μετά,
    γιά τούς λόγους πού αυτή η τραγωδία ήταν αναγκαιο νά συμβή,
    ή ότι, ήταν απλώς ένα ακόμα ……δρώμενο, τού …. …ελληνικού «Πολιτισμού».

    ΕΜΠΡΟΣ, λοιπόν, Παίδες …ελλήνων, άς παιανίσουν τά ..Γυφτο-ντέφια σας,
    συνεχίστε τήν κακόγουστη, σαχλή, ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΙΚΗ αντιπαράθεση. ΣΑΧΛΟΙ.

    Γιά λόγους δικαιοσύνης, ξεχώρισα τό σχόλιο :
    «Μαρία είπε, Νοεμβρίου 14, 2013 στις 12:18 πμ.»,
    » …..Διότι δεν θέλουμε να καν να σωθούμε. Μόνο να αλληλοφαγωθούμε.. Είμαστε τραγικοί…»,

    Μέ μιά επισήμανση : Όποιος,
    μετά τήν διαπίστωση τής Τραγικότητός μας, βάζει..τελεία,
    καί μάλιστα ..τρείς), ΧΩΡΙΣ νά τολμάει – κοττάει νά διατυπώση μιά λύση,………

    ….είναι ακόμα ΤΡΑΓΙΚΩΤΕΡΟΣ.

    Μου αρέσει!

  21. …Οι Νεκροί έχουν ένα μεγάλο προτέρημα για τους ζωντανούς «συναγωνιστές» τους.-Δεν μιλούν!…Είναι αυτό που λέμε:-Αν μιλούσαν οι νεκροί!….

    Μου αρέσει!

    1. Νεκροι..οι λιγοι…συναγωνιστες…

      Ζωντανοι οι Πολλοι!

      Βιντεο..και φακελλωμενοι αρκετοι!

      Τους εψαξες….τους ρωτησες…ωστε να μαθεις την Αληθεια????

      Αν οχι…πως εισαι τοσο σιγουρος ..αφου Δεν ησουν εκει ?

      Γιατι ..(περιεργο δεν ειναι???)

      δεν τους εψαξε κανενας τους ζωντανους…

      αλλα τους » εθαψαν » πολιτικοι και εσεις οι ιδιοι????????

      Μου αρέσει!

  22. 40 χρόνια τώρα ακούμε και ξανακούμε λεπτομέρειες και ανθυπολεπτομέρειες για
    αυτούς που ήσαν μέσα στο Πολυτεχνείο.Ομως για αυτούς που ήσαν απέξω απ’το
    Πολυτεχνείο όπου και οι νεκροί,δεν ακούμε τίποτα.Γιατί;Ποιοί τάχα ήταν οι πρωτα-
    γωνιστές έξω απ’το Πολυτεχνείο;Ποιοί οι διοργανωτές της πορείας στη Σταδίου πρός
    στη βουλή,ποιοί οι διοργανωτές στις επιθέσεις στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης λίγα
    μέτρα απ΄το Πολυτεχνείο όπου και νεκροί απ΄τα πυρά των αστυνομικών;
    Υπήρξαν άλλες απόπειρες κατάληψης δημοσίων κτιρίων;Ο Τσεβάς αναφέρει πάνω
    από χίλιους τραυματίες διαδηλωτές αλλά και 75 τραυματίες αστυνομικούς.
    Ολα αυτά έγιναν αυθόρμητα;Δεν νομίζω.

    Μου αρέσει!

    1. ανιστόρητος

      Ποιοί οι διοργανωτές της πορείας στη Σταδίου πρός
      στη βουλή,ποιοί οι διοργανωτές στις επιθέσεις στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης λίγα
      μέτρα απ΄το Πολυτεχνείο όπου και νεκροί απ΄τα πυρά των αστυνομικών;

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

      Καμια επιθεση δεν εγινε στο Υπουργειο!

      Αυθορμητα ο κοσμος πηγε να υποδεχθει αλλους ποπυ ερχονταν απο την Ομονοια…

      Οι αστυνομικοι …πεντε -εξη που φυλαγαν το Υπουργειο..πανικοβληθηκαν!

      Νομισαν οτι θα γινοταν επιθεση…βγηκαν εξω στο πεζοδρομιο με τα πιστιολια…

      και αρχισαν να ριχνουν στο ψαχνο!

      Απο το πεζοδρομιο μεγαλε ….

      απο το φοβο τους…

      και ειχε και τραυματιες ..και νεκρους!

      30 μετρα υπ οψιν…

      απο την Πατησιων και την Κεντρικη..πυλη του Πολυτεχνειου…

      Για οσους αναρωτιουνται αν υπηρξαν ..νεκροι..μεσα -εξω……

      (που ποτε δεν καταλαβα τι..εννουν!)

      Μου αρέσει!

      1. αλλοιως τα λενε αυτοι που τα εζησαν ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ!

        Πιστευω τους αγωνιστες που ΗΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ

        και οχι τους ανθρωπους τους διορισμενους του..εκαστοτε συστηματος,

        ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ..ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΠΟΥΝ , ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ (!)

        ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΑ…ΓΕΓΟΝΟΤΑ, !

        Αυτα που σου εγραψα ,

        εκει στο Υπουργειο

        ειναι η πικρη ΑΛΗΘΕΙΑ.

        Τσεβας ..ο Μεγας πυροσβεστης…της ιστορικης νυκτας των αοπλων απλων φοιτητων…!

        2. Βασίλειος Παναγιώτου Φαμέλλος, ετών 26. Εφονεύθη εγγύς του υπουργείου Δημοσίας Τάξεως περί ώρα 22.30′ της 16.11.73, βληθείς προφανώς υπό τίνος των εκ του υπουργείου πυροβολούντων.

        Το μονο νεκρο που..βρηκε εκει?

        Τους τραυματιες …γιατι δεν τους εψαξε????????

        Επεσαν σφαιρες! πολλες σφαιρες..

        Οχι μια ..σφαιρα!

        Ακουσε φιλε,…τις λεπτομερειες…

        Ακουσαν φωνες ..συνθηματα ….ερχοταν πορεια πολλων προς το πολυτεχνειο….

        οι λιγοι εξω εκεινη την ωρα…ακουσαν οτι ερχονται ολοι οι Μεγαρεις!

        (ειχαν προβλημα με τα δυιλιστηρια εφοπλιστη τοτε…)

        Παρηγορια…λοιπον ο κοσμος….

        Οι λιγοι εξω λοιπον κατευθυνθηκαν προς το μερος τους…απο την οδο πολυτεχνειου..που κατεληγε στο υπουργειο…

        οι μοτορολες ειχαν αναψει απο τα χουντικα φασιστικα Σταγονιδια ..οτι οι διαδηλωτες σκοτωναν ..αστυφυλακες…!

        Βγηκαν οι φρουροι στο πεζοδρομιο….πανικος (?) μισος(?)

        και αρχισαν να πυροβολουν αδιακριτα.

        Ο..Τσεβας…εσυ ..και ολοι εμεις οι κριτες ….

        μετα 40 χρονια…

        ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!

        ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ!

        Οι λιγοι..ομως ησαν !

        Οι αυτοπτες ΗΣΑΝ.
        Αυτοι λοιπον ξερουν την Αληθεια.

        ΒΡΕ ΤΟΥΣ, ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ..ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΦΑΜΕΛΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕ….

        Δεν ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ?, για ολα αυτα.

        ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ!

        και μετα ..εδω ειμαι εγω….

        Μου αρέσει!

      2. Πορισμα Τσεβα

        2. Βασίλειος Παναγιώτου Φαμέλλος, ετών 26. Εφονεύθη εγγύς του υπουργείου Δημοσίας Τάξεως περί ώρα 22.30′ της 16.11.73, βληθείς προφανώς υπό τίνος των εκ του υπουργείου πυροβολούντων.

        ενω λοιπον δεν αναφερεται σε επιθεση των φοιτηττων,

        α. εφονευθη ΕΓΓΥΣ του Υπουργειου…..????!

        β.παραδεχεται και εξακριβωσε οι του υπουργειου (αστυνομικοι φρουροι αλλα δεν ..ονομαζει…)

        ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΑΝ! Δεν εριξαν λοιπον μια σφαιρα ..ατυχος ο Φαμελος….!

        και σταματα εκει…ενω Ηξερε και τα ονοματα των αστυνομικων!

        5-6 ησαν οι φρουροι! Γιατι δεν βρηκε τον Υπαιτιο..αυτο το..υπο τινος????

        Ποτε δεν δικαστηκαν!

        Και για την Ιστορια…

        ο πιο χοντρος απο τους αστυνομικους….!

        Πρωτος εστρεψε το οπλο εναντια στους διαδηλωτες..οταν οι συναδελφοι του εριχναν στον αερα για εκφοβισμο!

        Ευχομαι λοιπον αυτοι που ησαν εκει

        και εμειναν απογοητευμενα σιωπηλοι….

        πριν φυγουν σε αλλο κοσμο

        να ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΒΙΩΜΑΤΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ…

        ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ!

        ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ…

        Γιατι ολοι οι αγνοι αγωνιστες στην Ιστορια..

        λασπωθηκαν ..παραμεριστηκαν..Κυνηγηθηκαν …..απο

        εχθρους( δικαιολογημενα)…Ισχυρους (δικαιολογημενα)..πολιτικους (δικαιολογημενα) …

        το χειροτεροομως …

        απο τον ιδιο το λαο! Εδω δεν ..παιζω!)

        ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ!

        Μου αρέσει!

  23. Το θέμα του πολυτεχνείου άρχισε από τότε που ήθελαν να είναι ανεξάρτητοι από το κράτος…να μην μπορεί κανένας να κάνει… η να έχει εκεί μέσα παρέμβαση…εξ ου και το σημερινό πολυτεχνείο…τι ζητάνε από τότε…??? την φοιτητική ασυλία…να μην τους πιάνει νόμος σε ότι και να κάνουν!!!….και όποιος τους το αρνήθηκε τον απέρριπταν αυτόματα…και σαν ένδειξη αντίδρασης μαζί με τους αναρχικούς τα οποία είναι και αυτά παιδιά πλουσίων και βουλευτών βάζουν την Ελληνική σημαία…το σύμβολο πολλών αγωνιστών πραγματικά της πατρίδας και την κάβουν …λες και είναι τα σώβρακα των μανάδων και των πατεράδων τους…ρε άντε να πάνε να γαμηθούν…τα τσογλάνια …. για μένα το πολυτεχνείο πρέπει να είναι αυτό που το προσδιορίζει και όχι λέσχη ανυπεράσπιστων και αναρχικών…τέλος.

    Μου αρέσει!

  24. ενας αστειος και χαχολος λαος εισαστε ολοι σας!

    Ψαχνεστε…μετα απο δεκαετιες ..

    αν ..

    οι νεκροι ησαν μεσα απο τα καγκελα…

    ή αν ησαν δεκα μετρα μακρια τους????

    Αν υπηρξαν νεκροι στη Πατησιων ..ή μεσα στο προαυλιο του πολυτεχνειου?

    Και τι…αλλαζει?

    Θα ζωντανεψουν οι νεκροι????

    Μηπως δεν ειναι συνδεδεμενοι με το γεγονος του Πολυτεχνειου???

    Χρωματισμενοι…μια ζωη….

    Παθιασμενοι…….

    ΚΑΝΕΡ
    ΝΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ…

    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ

    ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΒΝΕΙΟ!

    ΠΟΙΑ ΗΣΑΝ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ?

    ΟΙ ΑΦΟΡΜΕΣ?

    ΤΙ ΚΛΙΜΑ ..ΥΠΗΡΧΕ ..ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ…

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ..ΕΨΑΞΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!

    ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ…ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΦΕΡΕ ..ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΨΑΞΕΙ!

    ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΗΣΑΝ ..ΚΟΤΕΣ ..ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ…ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ…..????!!!!!!

    ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ..ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ..ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ..ΚΟΤΕΣ ΗΣΑΝ !

    ΚΑΛΗ ΩΡΑ ΟΠΩΣ ..ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ!

    ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ,

    ΜΙΑ ΗΡΩΙΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ

    ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ!

    Αλλα οπως ολα..οπως παντα..οπως αιωνες…

    οι κηφηνες..οι κοτες …πολιτικοι και λαος…

    εκμεταλευονται ..το Πολυτεχνειο..και καθε αυθορμητη πραξη Ιστορικης Αντιστασης σε αυτη τη χωρα….

    Μεχρι και οι….εισβολεις δεξιοι..(νεα δημοκρατια)

    τιμει το πολυτεχνειο…. (μη μεινει στη απ εξω ….προπαγαδινστικα και ψηφοθηρικα τοσα χρονια…)

    τηυν ωρα που ηταν με τα τανκς!

    Και απαιτουσαν ..οι εθνοπατριωτες τοτε…

    το κεφαλι των αναρχων …συμοριτων φοιτητων….

    Χαλουσε βλεπεις την εξουσια τους!

    Την παντοδυναμια τους….και το μελλον τους….

    Και αμεσως μετα….για δεκαετιες…

    μουρη πρωτη στη γιορτη και στεφανι!

    Ξεφτυλισμενε λαε…

    καταλαβες γιατι …σε πηραν μυρωδια οι ξενοι????

    Μου αρέσει!

  25. Απο τη μαλακία που λέγεται «πολυτεχνείο» ο μόνος νεκρός είναι ο Ελληνικός λαός από τη λαίλαπα της αριστεράς και του πασοκ που κατέλαβαν πραξικοπηματικά την εξουσία και μας πούλησαν στα μνημόνια.

    Μου αρέσει!

  26. Μη επικαλείσθε τον Καλλιβρετάκη, καθώς υπάρχει το εισαγγελικό «πόρισμα Τσεβά» περί των νεκρών κατά την εξέγερσιν του Πολυτεχνείου. Μάλιστα, καλόν είναι να γνωρίζετε ότι ουδείς εφονεύθη εντός του Πολυτεχνείου.-

    Αρέσει σε 1 άτομο

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.