Ποιόν προτιμάτε για μνημονιακό «ηγέτη»;

ΞΗΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣΑπό τον Πόρτα – Πόρτα

Ποιους προτιμάτε ως κυβερνήτες εν μέσω Μνημονιων;

Σαμάρα και Βενιζέλο

ή

Ξηρό και Μαζιωτη

Κάνω το προβοκατορικο γκάλοπ διότι έχω την εντύπωση οτι ο Ξηρός αφέθηκε ελεύθερος έτσι… ώστε να κανει αντιμνημονιακο διάγγελμα και να πλασαρισθει ως δήθεν Ηγέτης της Δραχμής.

Αυτόματα όλοι εμείς που δίνουμε μάχες αποκαλύψεων των μνημονίων και των δανειων της τρόικα, μς σκληρότερη γλώσσα αυτής του Ξηρού είμαστε στην καλύτερη τρομοκράτες.

Ταυτίζουν το αντιμνημονιακο μίσος του λαού με εναν τρομοκράτη!!

ΠΠ

207 σκέψεις σχετικά με το “Ποιόν προτιμάτε για μνημονιακό «ηγέτη»;

    1. Φίλε ΠΠ γράφω εδώ για να το προσέξεις…
      Το ζητούμενο αρχηγέ μου είναι να ορίσεις (με όρους 21ου αιώνα) τι είναι Βία…
      Τι είναι Τρομοκρατία…
      Γιατί,π.χ. περισσότερο κακό κάνουν τα παγκοσμιοποιημένα χρηματιστήρια στον πλανήτη παρά οι πυρηνικές κεφαλές…
      Ο Ζιλ Κλεμάν π.χ., τα ονομάζει όπλα μαζικής καταστροφής…
      Συνεπώς ποιός είναι πιό επικίνδυνος, αν δεχτούμε ότι ο Ξηρός έχει αγνές προθέσεις και πάει να το παίξει Κομαντάτε Μάρκος…
      Αν δεχτούμε, το τονίζω…
      Ο Ξηρός ή ο Προβόπουλος ?
      Ο Κουφοντίνας ή ο Σαμαράς ?
      Ο Γιωτόπουλος ή ο Παπακωνσταντίνου ?
      Ρητορικά τα ερωτήματα…
      Χαιρετισμούς…

      Μου αρέσει!

      1. Να υπενθυμίσω μιά ανάρτηση της Ολυμπίας με αφορμή μια τοποθέτηση επι της βίας σε τηλεπτικό διάλογο του καθηγητή Κατρούγκαλου
        (εκείνη που έκανε τον Πάγκαλο να αποχωρήσει και κάτι άλλους να κιτρινίσουν σαν κεριά)
        όπου … ώ … του θαύματος!!!….
        συγκέντρωσε την επιδοκιμασία των περισσότερων εδώ μέσα ασχέτως πολιτικής τοποθέτησης;

        Μου αρέσει!

      2. Αγαπητέ Αμετ ο «μάχος» ΔΕΝ ξέρει τι σημαίνει Δημοκρατία και δεν το χρειάζεται άλλωστε, γιατί «ξέρει» πιο «σημαντικά» πράγματα οπώς να γράφει δοκισησοφές βλακιούλες και να «βλέπει» «αλλοδαπούς» εκεί που δεν υπάρχουν

        Μου αρέσει!

      3. Σύγκριση Ξηρού με Προβόπουλου…..ενδιαφέρον…..Ξηρός+κουφοντίνας κλπ=αρκεβούζιο Προβόπουλος+Σαμαρας+ΓΠ κλπ=Πυρηνική βόμβα
        Ξηρός+κουφοντίνας κλπ=δολοφόνος Προβόπουλος+Σαμαρας+ΓΑΠ κλπ=γενοκτόνος……..

        Μου αρέσει!

    2. Η βία είναι η μαμή της ιστορίας,ε,Αμετανόητε;
      Το φέρνεις από δω,το φέρνεις από κει,αλλά πάντα αμετανόητος…

      Τι να δεχτούμε,ρε,τα αθώα θύματα,της αριστερής ,με τις δεξιές τσέπες,μπαρουφολογίας;

      Άντε από δω,σας σιχάθηκε η ψυχή μας.
      Δεν θα δείτε εξουσία που να χτυπιόσαστε…

      Την είχατε την ευκαιρία και αποδειχτήκατε ΣΦΑΓΕΙΣ.

      Μου αρέσει!

      1. @E.m.
        Η Δύση κυριάρχησε στον κόσμο όχι με την υπεροχή των ιδεών της ή των αξιών ή της θρησκείας, αλλά μάλλον με την υπεροχή της στην εφαρμογή οργανωμένης βίας. Οι δυτικοί συχνά ξεχνούν αυτό το γεγονός, οι μη δυτικοί, ποτέ.
        Samuel P. Huntington.

        Πόλεμος είναι η συνέχιση της πολιτικής με άλλα μέσα-Κarl von Clausewitz.

        Tα επιχειρήματά σου είναι ατράνταχτα.Είσαι πολύ έξυπνος/η.Χαιρετίσματα στον Αδωνι.

        Μου αρέσει!

      2. Δεν πα να χτυπιέσαι με τους Κλάουσεβιτς και με τους Χάντινγκτον.
        Δεν εντυπωσιάζεις κανέναν.
        Παραμένεις ένας αμετανόητος πασόκος,που το παίζει διανοούμενος αριστερός,για αποενοχοποίηση.

        Παλιά σας τέχνη κόσκινο.

        Μου αρέσει!

      3. Πας να πιάσεις σοβαρό διάλογο με ποντικομαμές Αμετανόητε;
        Υπεραισιόδοξο σε βρίσκω!
        Εγώ τουλάχιστον τα έχω ξεκαθαρισμένα
        Πατησιά αλύπητη στο κεφάλι!

        Μου αρέσει!

      4. Εσυ είσαι σίγουρα ο μαλάκας του μπλογκ,μόνο έτσι εξηγείται.
        Ποιόν πατάς ρε παπάρα και που;
        Στον ύπνο σου ρε κότα,θαυμαστή της άλλης κότας;

        Μου αρέσει!

      5. Έλα,βάλε το μπικουτί,φιλεδάκι κι αύριο το πρωί με ένα φρεσκάρισμα,μπάζο δεν θα πιάνει ο Χριστόφορος μπροστά σου.

        Τι νόμίζε, ότι με μιά βαφή συνοικιακού κομμωτηρίου,θα σε βγάλει στην απέξω;

        Μου αρέσει!

      6. ο κόσμος το έχει βούκινο για τον ¨»ανδρίσμο» των χαζαύγουλών και αύτα κρύφο καμάρι…Βέβαια έχουν και «παράδοση»… χιτλέρ. ραίμ κτλ…

        Μου αρέσει!

    3. To kαρπουζι βγήκε μάπα.

      ………..Όλα «δένουν». Και οι αρματωσιές του υπέρ-ήρωα: Οι αρματωσιές του Καραϊσκάκη του Κολοκοτρώνη, του Άρη και του Τσε!!!

      Έχουμε, λοιπόν, έναν χολυγουντιανό ήρωα με τις αρματωσιές ηρώων της Επανάστασης του ’21…

      Το εύρημα είναι ευφυές και στοχεύει στα επαναστατικά σύνδρομα της Εθνικής μας Επανάστασης.

      Εδώ, όμως, οι συγγραφείς και οι σκηνοθέτες πέφτουν στο πρώτο σοβαρό ιδεολογικό και πολιτικό λάθος………

      http://resaltomag.blogspot.gr/2014/01/blog-post_2506.html

      Μου αρέσει!

  1. ΡΕ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟΠ@ΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
    h.tp://www.katohika.gr/2014/01/tourkiki-simaia-sta-sxolia-stin-kavala.html
    Υποστολή ελληνικής σημαίας και έπαρση…τουρκικής σε σχολεία της Καβάλας: Απίστευτο και όμως αληθινό!

    Μου αρέσει!

    1. Τι να δουμε,εμεις προσπαθουμε να παρουμε,(ολοι οι Ελληνες),πτυχιο οικονομικων απο τα βρωμοκαναλα,σιντιες,χρεος,τα λεφτα μας,

      τρεις το λαδι τρεις το ξυδι,ομολογα,ευρω,και παλι ευρω,και ξανα ευρω,ευρω για παντα,οι (αξιοτιμοι) δανειστες μας,

      γκοντ σειβ δανειστες,οι αγιοι δανειστες μας… …ημαρτον, με υποστολες σημαιας θα ασχολουμαστε τωρα; …θα παρουμε αλλη…

      Μου αρέσει!

  2. Χρήσιμοι τελικά αυτοί οι «τρομοκράτες » . Επί τρία χρόνια που με τα απάνθρωπα μέτρα τους κατέστρεψαν την Ελλάδα , οι » τρομοκράτες ‘ κοιμόντουσαν του καλού καιρού . Αφού τα μέτρα περνάγανε και με την ψήφο μάλιστα του Ελληνικού λαού ο τρόμος των » τρομοκρατών » ήταν περιτός . Τώρα που συνειδητοποίησαν πως οι μέρες τους είναι μετρημένες , ξυπνήσαν τα καλά παιδιά , τα διευκολύναμε βέβαια να βγούνε από την στενή . Τώρα πράγματι ο τρόμος των » τρομοκρατών » θα τους χρειαστεί .

    Μου αρέσει!

    1. Όποιος είναι εθνικιστής είναι φασίστας.
      Όποιος είναι αντιμνημονιακός είναι τρομοκράτης.
      Όποιος είναι αριστερός είναι άθεος.
      Όποιος είναι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είναι δημοκράτης.

      απλά πράματα…

      Μου αρέσει!

  3. Επιλεκτική αντίληψη, παράλογοι συνειρμοί, υπερπληροφόρηση άρα υπο-αντίστοιχη, διάσπαση προσοχής, διάσπαση κοινωνική, και ΜΟΛΥΝΣΗ των εννοιών.
    Οι αντιμνημονιακοί είναι τρομοκράτες, οι πατριώτες οφείλουν να είναι και ναζί, οι επιθυμούντες το μοίρασμα είναι εθνομηδενιστές, εκείνοι που επιθυμούν την εργασιακή αυτοπραγμάτωση και δημιουργικότητα οφείλουν να είναι νεοφιλελεύθεροι, οι φιλάνθρωποι καταλήγουν θύματα και ο κατήφορος ο τελικός νικητής, ο μόνος δρόμος μέσα στην εννοιο-ρύπανση. Έχει δημιουργηθεί κάθε καλούπι-παγίδα για κάθε ψυχική λαχτάρα και γνησιότητα, και εμείς… καθόμαστε και αναρωτιόμαστε, ή συγκρουόμαστε ως προς το τι να επιλέξουμε. Δηλητήριο ή σφαίρες ; Κρεμάλα ή πτώση στον γκρεμό ; Αρκεί να έχουμε την ψευδαίσθηση της «επιλογής».

    Πόσο δυνατοί είμαστε όμως να αρνηθούμε τους «ρόλους» που μας ζητούνται διαχρονικά ; Και πόσο άξιοι να τους απορρίψουμε, με τον «κίνδυνο» της περιθωριοποίησης. Έναν κίνδυνο που φαντάζει πλέον ως η μόνη σωτηρία.
    Και ΕΙΝΑΙ.

    Μου αρέσει!

      1. Γεια σου κι από μένα, φίλε μου Απελλή.
        Χλωρίνη πρέπει να ρίξουμε στις έννοιες, τις εντός, εκτός και επί τα αυτά ! Με ανοιχτά παράθυρα, να μπει καθαρός Αέρας, Φως και Οξυγόνο..

        Μου αρέσει!

    1. Σ’ ευχαριστώ, Bongo, αλλά να πάρει, γμτ, δεν χωράμε πια εκεί, μέσα στην μούχλα τους…., δεν ανασαίνουμε. ΠΙΑ. Και κάτι πρέπει να κάνουμε γι’ αυτό. Με απόλυτη δέσμευση και αποφασιστικότητα. Να βγούμε από τα κουτιά τους. Να γυρίσουμε την πλάτη στην αδυναμία και ανηθικότητα του πολυκομματικού καθεστώτος και στα ανθρωποειδή που το εκφράζουν λεηλατώντας, φωνασκώντας και τρομοκρατώντας μας. Απέχοντας από τις επιλογές τους, και αναφέρομαι στην ΑΠΟΧΗ ως εργαλείο αποδόμησης του καθεστώτος, όχι ως στάση ζωής. Αλλά ως reset Ζωής, πραγματικής και γνήσιας.

      Στέλιο, σ’ ευχαριστώ για την προσοχή.

      Καλό βράδυ.

      Μου αρέσει!

  4. Αμφιβάλλει κανείς ότι η 17 Νοέμβρη ήταν θυγατρική μυστικών υπηρεσιών πέραν του Ατλαντικού ;

    Τι δουλειά έχει επομένως η αλεπού στο παζάρι ;

    Την στείλανε τα αφεντικά για ψώνια.

    Μου αρέσει!

    1. Ρε συ dimitri κι εγω μαλλον προς την αποψη την δικη σου κλεινω, αλλα τι το βαζεις εκεινο το μεγαλοπρεπες » Αμφιβαλλει κανεις οτι η 17 Νοεμβρη ηταν θυγατρικη μυστικων υπηρεσιων περαν του Ατλαντικου?» δεν το βλεπεις οτι πολλοι αμφιβαλλουν, και μαλιστα εχουν και επιχειρηματα? Τι εχεις παθει και δεν τους βλεπεις, παρα βλεπεις μονον εσενα? Ειναι πολυ κουραστικο, να διαβαζει κανεις τετοια καβαλημενα σχολια!

      Μου αρέσει!

    2. Μήπως θέλουν να μας κάνουν Αίγυπτο και μετά να μας Κοσσοβοποιήσουν;Δεν ξέρει πια κανείς τι να πιστέψει. Όμως, σε μερικά συμφωνώ. Κανείς πολιτικός αρχηγός δεν κάλεσε σε συστράτευση όλες τις αντιμνημονιακές δυνάμεις, αλλά τρωγόμαστε μεταξύ μας.

      Μου αρέσει!

      1. Δεν το εύχεται κανεις.

        Κανεις όμως δεν σκέφτεται διότι σκέφτεται για ολους ο Άδωνις και η Ασημακοπούλου.

        Dead End.

        ΠΠ

        Μου αρέσει!

    3. MAΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ
      ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΙ ΠΟΙΟ ΒΟΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΘΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ (ΕΚΔΙΚΗΤΗ) ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΣ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΥΦΕΣ ΣΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ?ΟΠΟΤΕΕΣΥ ΑΡΑΞΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ Ο ΞΗΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΟΡΟΙΔΟ
      ΤΟ ΞΑΝΑΔΑΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ.
      ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ.

      Μου αρέσει!

    4. Έχω ζήσει και έχω παρακολουθήσει την «δράση» της 17 Νοέμβρη ειδικά μετά το 1989 και την δολοφονία του Μπακογιάννη.

      Προσωπικά είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι ήταν και παραμένει ένα μαγαζάκι των μυστικών υπηρεσιών της «συμμάχου» Αμερικής με κύριο στόχο όλα αυτά τα χρόνια να καλύπτει τα νώτα των Αδελφών Μουσουλμάνων του ΠΑΣΟΚ.

      Αυτά τα ρεμάλια είχαν και έχουν προσβάσεις σε ισχυρά κέντρα εξουσίας και από όσα έχω ακούσει θα παρέμεναν ακόμη ασύλληπτοι, αν δεν καθάριζαν τον Άγγλο Σώντερς λίγες μέρες πρίν υπογραφεί μεγάλο συμβόλαιο για οπλικά με την Αγγλία.

      Σε κάθε περίπτωση ο Ξηρός είναι έξω σε διατεταγμένη υπηρεσία, ενόψει ενδεχομένως και την επόμενης κωλοτούμπας του άλλου υπαλλήλου των Αμερικανών, του Αντωνάκη.

      Αυτό που ξεκίνησε ο ΓΑΠ κάποιος πρέπει να το τελειώσει. Και ο υψηλότερος στην ιεραρχία των πρακτόρων των Αμερικανών είναι ο Αντωνάκης.

      Μου αρέσει!

      1. «Έχω ζήσει και έχω παρακολουθήσει την “δράση” της 17 Νοέμβρη ειδικά μετά το 1989 και την δολοφονία του Μπακογιάννη.»

        ξέρεις από πότε ξεκινάει η δράση της 17Ν ;Από το 1975 με πρώτο επίσημο χτύπημα την δολοφονία του γουέλς σταθμάρχη της CIA στην ελλάδα,και εσύ μου ξεκινάς επιλεκτικά απο το 1989.Δηλαδή τους έβαλε η CIA να δολοφονήσουν τον εδώ σταθμάρχη τους;Δεν μου φαίνεται καθόλου λογικό, εσένα;Για να μην αναφερθώ στίς δολοφονίες (εκτελέσεις όπως θέλεις πες το) των τσάντες,τζάντ,σόντερς….
        ΄
        Αυτό που εκφράζεις είναι «προσωπική» σου άποψη(το προσωπική το βάζω σε εισαγωγικά γιατί αυτή η άποψη καλλιεργήθηκε έντεχνα από κάποιους κύκλους χωρίς ούτε ένα όμως στοιχείο απλά με υποθέσεις), σεβαστή ναι μεν αλλά δεν στέκει με τίποτα αν χρησιμοποιήσεις κριτική σκέψη.Άσε που αυτές οι υπηρεσίες όταν πιάσουν υπαλλήλους τους φροντίζουν να τους «καθαρίσουν»(ή να τους γλυτώσουν ή να τους σκοτώσουν για να μην μιλήσουν).

        Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η 17Ν είναι άλλη μια «τρομοκρατική»(τον χαρακτηρισμό τρομοκρατική τον χρησιμοποιεί ο ιδεολογικός τους αντίπαλος δηλαδή το «σύστημα» αυτές αυτοπροσδιορίζονται ως επαναστατικές) οργάνωση όπως η «φράξια κόκκινος στρατός» που έδρασε στην γερμανία και οι «ερυθρές ταξιαρχίες» που έδρασαν στην ιταλία, και γεννήθηκαν τις δεκαετίες ’60 ’70 μέσα στις συνθήκες (ιδεολογικές κοινωνικές πολιτικές) της εποχής εκείνης.

        Αν με ρωτήσεις τώρα αν είμαι υπέρ της τρομοκρατίας; θα σου απαντήσω όχι γιατί δεν δέχομαι μια ομάδα 10-20 ατόμων να αναλαμβάνει τις συλλογικές ευθύνες μιας ολόκληρης κοινωνίας…

        Θα σου συνιστούσα να προσέχεις πολύ αυτά που αναπαράγονται απο τα μμε, μόνο σκέψου ποιούς εξυπηρετούν και σε ποιούς ανήκουν τα μμε…

        Μου αρέσει!

  5. Γεια σου Πόρτα Πόρτα. Έγραψες πάλι, όπως πάντα. Βεβαίως κάτι επαναστάτες της έδρας (όπου έδρα βλεπε κ..λος), σαν τον Κερκυραίο δηλαδή, θα αρχίσουν παλι τα τροπάριο να μας πείσουν πως δήθεν και καλά ο Ξηρός και οι συν αυτώ ειναι «πολεμιστές» και «επαναστάτες».
    Εγώ πάντως στο γκάλοπ που κάνεις θα επέλεγα το «κανένας»

    Μου αρέσει!

    1. Εγώ σοφέ της έδρας (όπου έδρα βλεπε κ..λος) δεν αναγόρευσα κανέναν «επαναστάτη»
      σε σχόλιο μου στην ίδια ανάρτηση μάλιστα γράφω, απευθυνόμενος σε ανθρώπους πιό σοβαρούς, ότι δεν με ενδιαφέρει τελικά τι πραγματικά είναι ο Ξηρός και ότι άλλο πράγμα έχει σημασία

      τα πήρα μόνο στο κρανίο που κάτι ψοφίμια, λακέδες του συστήματος στην ουσία που ονειρεύτηκαν «αντάρτικο» από τον καναπέ τους αλλά μόνο να ξεσχίσουν καμία πίτσα φτάνει η μαγκιά τους και τα όνειρά τους
      απεφάνθησαν με ύφος σαράντα καρδιναλίων για το τί είναι ο Ξηρός, συντάσσοντας και ετυμηγορία,
      με μόνο κριτήριο το πολιτικό τους μίσος και χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο
      και τρέχοντας να προκαταλάβουν εντυπώσεις μην πάει και ηρωοποιηθέι κάποιος χρεωμένος στην Αριστερά!
      Και το δικό σου σχόλιο περιείχε πολύ γλοιώδη κακεντρέχεια, ώστε με κάθε άνεση να σε συμπεριλαμβάνω!

      Αυτά για να μην λές ότι γουστάρεις!

      Μου αρέσει!

      1. Τα γραπτά μένουν Κερκυραιε
        Κερκυραίος είπε

        Ιανουαρίου 20, 2014 στις 3:44 μμ
        Αστα τα πούστικα και πες μας τι σε χαλάει

        Ο στίχος;
        Που επικαλέστηκε ο Ξηρός αυτόν τον στίχο;
        Ή που ο Ξηρός είναι ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ της άκρας ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
        και σε κάθε ακροδεξιό @ρχιδ@κι ανακατεύονται τα άντερα μόνο γι αυτό;

        Μου αρέσει!

      2. Ακριβώς επειδή εγώ τα γρατά μου δεν τα ξεχνώ

        πες μας λοιπόν τι σε χάλασε
        για να κάνεις ένα τόσο κακεντρεχές σχόλιο;

        Το νόημα του στίχου;
        Το ότι αυτό το νόημα το επικαλέστηκε ο Ξηρός;
        Ο Ρήγας για την πάρτη του το έγραψε
        η έχει καθολική αξία και στον καθένα ανάλογα την περίπτωσή του;
        Και ο χλευασμός με το Θ;
        Τι σου ανακάτεψε λοιπόν τα άντερα και άσε τον χαρακτηρισμό αν δεν σε πιάνει!

        Διαφωνούμε ή εγκρίνουμε τον Ξηρό
        αυτός τουλάχιστον ζεί ζωή στην κόψη του ξυραφιού
        για να δικαιούται να επικαλείται περισσότερα πράγματα από όσο κάτι καναπεδάτοι!

        Υ.Γ. Σχολίασαν πολλοί τον Ξηρό και το τι μπορεί να είναι
        αλλά έχει σημασία και το πως!
        Δεν επιτέθηκα σε όλους, αλλά μόνο σε κάτι @ρχιδάκια!
        Η διαφορετικού ύφους απάντηση μου π.χ. στον Απελλή και τον Γιάννη Μ. το μαρτυρεί!

        Μου αρέσει!

  6. Εγώ πάντως ούτε στο παρελθόν ούτε και τώρα τρομοκρατήθηκα από τον Ξηρό σαν κάποιους άλλους. Αδιάφορος μου είναι. Εμένα με τρομοκρατούν οι αμερικανοί, οι γερμανοί, η τρόικα και τα ματ.

    Μου αρέσει!

  7. δε γινεται μια φορα ΝΑΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΚΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΟΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗς ΧΑΡΥΒΔΗΣ;

    Μου αρέσει!

  8. δηλαδη, αν βουλιαζει μια βαρκα με σαμαρα-δενδια-μπενι-τσιπρα-κουβελη κτλ κτλ κτλ

    και μια αλλη με τον Ξηρο μονο μεσα , ποιον θα βοηθουσατε ;;;;;;;

    ΥΓ χεχεχεχε………….ξηρο 2
    το βλεπω

    ΥΓ2 μην αρχισετε γιατι στην πρωτη βαρκα , δεν ειναι ο Μιχαλολιακος
    την βαρκα την βαφτισαν , Συνταγματικο Τοξο……..μονοι τους

    Μου αρέσει!

    1. Γιατί δεν το βάζει αλλιώς το δίλημμα
      που ειναι ούτως ή άλλως ηλίθιο
      και να μην συγκρίνουμε «επαναστάτες»;

      Ποιός γ@μησε περισσότερο το σύστημα και το είχε κάνει να χεστεί για χρόνια και ποιός ονειρεύόταν και καυχιόταν τον γ@μιά;
      Ο Ξηρός που είχε ξεπαστρέψει ένα λεωφορείο μεγαλοστελέχη του και όλα τα υπόλοιπα είχαν χάσει τον ύπνο τους
      και για να τον πιάσουν μαρτύρησαν, μόνο από ένα τυχαίο λάθος τα κατάφεραν
      Ή
      ο Μιχαλολιάκος που απειλούσε ότι θα κάνει την παγκόσμια Νέα Ταξη Κούγκι
      και το μόνο του κατόρθωμα ήταν να στέλνει τις ορδές του να δέρνουν κάναν Πάκι
      και τον τυλίξε ο πρώτος τυχών πρωτοδίκης σε μιά κόλλα χαρτί με νόμους σαν αυτούς περί τεντυμποϊσμού και αλητείας
      και να τον κλείσουν στην γυναικεία πτέρυγα του Κορυδαλλού μην τον καταγ@μήσουν τα αλμπανά;

      Εδώ σε θέλω κάβουρα …
      όψιμε φραπεδοεπαναστάτη!

      Μου αρέσει!

      1. Χάθηκε ο λαλίστατος κουραδοεπαναστάτης;
        Α, κατάλαβα …
        θα μου ετοιμάζει το σεντόνι
        με τους «δημοκρατικούς» δωσίλογους …

        Μου αρέσει!

      2. Είσαι όντως άρρωστος στο μυαλό,συγκρίνεις ενα δειλό ανθρωπάκι μια λυράτη κοτάρα,που σκότωνε κρυπτόμενος και εκ του ασφαλούς,
        με εναν που οτι έλεγε, το έλεγε με το πρόσωπο και το όνομα του εκτεθειμένο σε κοινή θέα.
        Σκατόψυχος και κοτάρα σαν τό ίνδαλμα σου.

        Μου αρέσει!

      3. Το δειλό ανθρωπάκι που λες έκανε το σύστημα να λαλήσει
        και χέζεται ακόμα και τώρα μόνο στην ιδέα ότι είναι όξω ελεύθερος
        το μικρό ασήμαντο ανθρωπάκι όμως λαλούσε σαν πετεινός
        ενώ δεν ήταν ούτε κότα λειράτη!

        Μη μου στεναχωριέσαι
        κι άλλοι έτρεξαν πίσω από τενεκέδες!

        Μου αρέσει!

      4. Το άνανδρο καθίκι εξυπηρέτησε το σύστημα και με το παραπάνω,το ξελάσπωσε ΟΛΕΣ τις φορές που είχε ανάγκη.
        Άσε τις μαλακίες και απάντα,αν ήταν άντρας να αντιμετώπιζε τον αντίπαλο σαν άντρας,οχι κρυφά οπως όλοι οι δειλοί!
        Καρακοτάρα με αδερφίστικη συμπεριφορά,που μόλις βγήκε έτρεξε να βάψει το μαλλί.
        Να την χαίρεστε την αδερφάρα.

        Μου αρέσει!

      5. Το γαρ πολύ της θλίψεως …

        Δες το πιό αντρίκια!
        Κι άλλοι έτρεξαν πίσω από τενεκέδες!
        Αλλά δεν έκατσαν και να σκάσουν που ήταν τελείως κούφιοι!

        Μου αρέσει!

      6. Το χαζάγουλο «μάχος» όταν μιλά για διανοητικά άρρωστους κοιτά τον ευάτο του στον καθρέπτη …Βέβαια και η ηγέσια της ναζισυμμορίας στην Γερμάνια πνευματικά άρρωστα ήταν αρά γιατί το «μάχος» cum sociis να είναι καλά στα μυάλα του;

        Μου αρέσει!

  9. Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014
    Είκοσι επτά χιλιάδες φυσικά πρόσωπα κρατούν στο χέρι τους το κατασχετήριο για το σπίτι τους, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και θα πρέπει να προχωρήσουν σε άμεση ενημέρωση των τραπεζών για να αποφύγουν τον πλειστηριασμό.

    Μου αρέσει!

  10. Αρκετα, ευστοχη η επισημανση του αρθρογραφου. Συμφωνω 1000%.

    Απο που και ως που οι εγκληματιες εχουν πολιτικο λογο;; Ειναι ή δεν ειναι καταδικασμενο ατομο;; Απο που τοτε Συνταγματικα εχει δικαιωμα να εκφερει πολιτικο λογο και να ακσει οποια πολιτικα δικαιωματα;;

    Εδω ΔΕΝ ειναι κρατος ειναι χειροτερο απο Ζιμπαμπουε.
    Πο#τανα μεταπολιτευση…….θα παρεις πολλους στο λαιμο σου.

    Μου αρέσει!

    1. Οντώς η μεταπολίτευση έχει ενα» προβλήμα» : επιτρέπει σε «άτομα» σαν το eksothen ελευθέρια λόγου…Αλλά αύτο είναι και η δύναμη της….όχι βέβαια ότι περιμένω απο το eksothen να το αντιληφθεί ποτέ του, εδώ δεν μπορεί να καταλαβεί ότι τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ έχουν ΤΟΝΟΥΣ !
      ΥΓ Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι η μεταπολιτεύση είναι ‘πεταλουδίτσα της νύχτας» δεν υπάρχει περιπτώση να ασχοληθεί με «περιπτώσεις » σαν το άτονο τρολλ eksothen…έχει πολυ καλό γούστο για κάτι τέτοιο… Το ίδιο ισχύει και για το 99.99% των Ελληνιδών χαριτόβρυτων αιθέριων υπάρξεων….

      Μου αρέσει!

      1. Αλλοδαπός είσαστε;
        Παρατηρώ πως μιλάτε για τόνους,αλλά ποιός Έλληνας θα τόνιζε κατ΄ αυτόν τον τρόπο τις λέξεις;
        Οντώς
        ελευθέρια
        αύτο
        καταλαβεί
        μεταπολιτεύση
        περιπτώση
        Ελληνιδών
        Κάνετε και παρατήρηση στους άλλους,τη στιγμή που έχετε τόσο σοβαρό πρόβλημα γραφής;

        Μου αρέσει!

        1. Οποίος βλέπει «αλλοδαπούς» έκει ΔΕΝ υπάρχουν δεν έχει πρόβλημα με την γραφή του «απλώς» έχει πρόβλημα με το μυαλό του…
          ΥΓ Επίσης αναρωτίεμαι τι είδούς «ελληνάς» είναι αυτός που υποστηρίζει ένα «κομμά» (εγγληματική οργάνωση) το οποίο υμνεί ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ,εισβολείς, και καταστροφείς..
          ΥΓ2 Ορισμένες φορές γράφω βιαστικά και ως επιτούτου κάνω λάθη…Μήπως ο ¨»μάχος» θα ήταν καλό να ασχοληθεί και λίγο με τα συντρόφια του που ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΝΟΥΣ;

          Μου αρέσει!

      2. Συγνώμη,γνωριζόμαστε;
        Πως ξέρετε αν ανήκω σε κόμμα;
        Σας απευθύνομαι στον πληθυντικό,επειδή γράφετε με το ονοματεπώνυμο σας (αν ειναι το αληθινό) και μου έκανε εντύπωση το οτι κάνετε παρατηρήσεις,ενω κάνετε άπειρα λάθη.
        Την ίδια απάντηση που μου δώσατε,θα μπορούσε να σας δώσει και ο φίλος παραπάνω,γιατί τον κατηγορείτε;
        Αν δεν σας αρέσει η πολιτική του τοποθέτηση,υπάρχουν άλλα επιχειρήματα και οχι οι τόνοι.
        Να σας λύσω και την απορία του κόμματος,ψηφίζω πάντα αυτό που θεωρώ καλύτερο για την πατρίδα μου και οχι για την τσέπη μου.
        Δεν ανήκα σε κανένα κόμμα,ποτέ.
        Είμαι πολύ προβληματισμένος και το πιθανότερο είναι να ψηφίσω την χ.α. γιατί σιχαίνομαι την υποκρισία και την αδικία που βλέπω τόν τελευταίο καιρό.

        Μου αρέσει!

        1. Το ονοματεπωνύμο με το οποιο γράφω είναι το πραγματικο μου και αν κάποιος δεν το πιστευεί δεν με απασχολεί..Τα σχόλια και η δοκισήσοφη στάση του «μάχου» δείχνουν «ευγλώτα» που ανήκει και αν πιστεύει ότι εδω πέρα μας αρέσει το κουτόχορτο κάνει μέγα λάθος …
          ΥΓ Επειδή τελικά επιβεβαιωθήκαν οι υποψίες μου ότί ο «μάχος» δεν είναι παρα ένα ακόμα μέλος της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ της χ.α., -ΣΥΜΜΟΡΙΑ υμνητών ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ εισβολεών -καταστροφέων της πατρίδας μας ας μου παριστάνει το φίλο γιάτι ΔΕΝ «τσιμπάω» ή όπως έγραψε και ο Τιτός Λίβιος «μην μας μίλας σαν φίλος (ενώ δεν είσαι)» .

          Μου αρέσει!

        1. ΥΓ αν το e.m. εκφράζεται απέναντι στον συντοπίτη μου Κεκρύραιο σαν να είναι Καραγκιόζης δεν σημαίνει ότι του μοιάζουμε…Παντώς αν θέλει να αποδείξει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟ ΧΑΖΑΥΓΟΥΛΟ ας συνεχίσει, καλά πάει…

          Μου αρέσει!

        1. έκρωσε το ναζιστiκό κοτόπουλο νκ..καμία ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΗΓΗ για «Δωρικό» χαιρετισμό στην Αρχαία Ελλάδα θα δούμε ποτέ;

          Μου αρέσει!

      3. Δεν είμαι φίλος σας κύριε και ούτε πρόκειται να γίνω,είμαι πολύ επιλεκτικός στους φίλους!
        Εσείς δεν μας είπατε ομως,σε ποιά συμμορία ανήκετε;

        Μου αρέσει!

        1. Ευχαριστώ το Μεγαλοδύναμο Θεό γιατί το τέλευταίο πράγμα που θέλω στην ζώη μου είναι να κάνω παρέα με ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ σαν τα μέλη της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ χ.α.
          «Συγνώμη» που του χαλώ την σούπα αλλά δεν είμαι παρά ενα μοναχικό κατάρτι στον ορίζοντα αρα δεν ανήκω σε ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ

          Μου αρέσει!

        2. ΥΓ βλέπω το «επιπέδο» του «¨διαλόγου» του «μάχου» cum sociis και μένω «έκθαμβός» Παραφράζωντας τον Τσωρτσίλ αν έγω ειίμαι ανορθογράφος στο λόγο, αυτό διορθώνεται ενω ο «¨μάχος» cum sociis είναι «ανορθωγράφος» στο ΠΝΕΥΜΑ και αυτό δεν ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ!

          Μου αρέσει!

      4. Σίγουρα δεν είσαι καλά και σίγουρα γράφεις με μεταφραστή.
        Τρίτο πρόσωπο,τόνοι..
        Έμμισθο τρολ λοιπόν,κατάλαβα.
        Ήμουν σίγουρος οτι δεν θα απαντούσες και θα την έκανες γυριστή.
        Κάποια πράγματα θέλουν κότσια!

        Μου αρέσει!

        1. Το δεύτερο ενικό το χρησιμοποιώ μονό οταν απευθύνομαι σε ατόμα που αξίζουν τον κόπο και φυσικά όχι σε ΠΑΝΑΣΧΕΤΑ ΧΑΖΑΥΓΟΥΛΑ σαν το «μάχος» για αυτά αρμόζει το γ! ενίκο και πολύ τους είναι…Κατα τ΄΄άλλα επείδη το πληρώνουν από την συμμορια του για να επιδέδεται σε μάραθώνιο βλακείας δεν σήμαινει ότι και εγώ κάνω το ίδιο..Πάντως αν συνέχισει να θέλει να αποδείξει ποσό ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ είναι κανένα πρόβλημα…

          Μου αρέσει!

      5. Κατά τον συνομιλητή και ο τρόπος,εσυ με μπέρδεψες με το ονοματεπώνυμο.
        Άνοιξε τα μάτια σου καί ξεστραβώσου τον τρόπο που μιλάει αυτός που απευθύνομαι.

        Μου αρέσει!

        1. το χαζαουγούλο «μάχος» μπορεί παραφράζωντας τον Μακιαβέλι να μιλά για τύφλώση όπως ένας τυφλός να μιλά για ζωγράφική.ΠΟΤΕ δεν θα χρήσιμοποιήσω το β! ενικό σε «παρμενίδια ‘όντᨻ σαν και αυτό…

          Μου αρέσει!

      6. Πόσο φασίστες είσαστε και το καμαρώνετε κιόλας,κάτι τέτοια φασισταριά σαν εσας που βλέπω εδω μέσα, έκαναν τον κοσμο να αηδιάσει και να ψάχνεται.
        Για πέντε ψωρόφραγκα,πουλιέστε και ρίχνετε λάσπη στον κόσμο που υποφέρει.
        Κυριακή κοντή γιορτή.

        Μου αρέσει!

        1. Το Φασιισταρίο «μάχος» μίλα για φάσιστες και ο βελζεβούλ μιλά για άμαρτία…για μια αλλή φορά εξ΄ιδιών κρίνει τα άλλοτρια..επείδη έχει πουλήιθει για ενα΄»τετάρτο του άσσαριου» οπώς εγράφε και ο Κικέρωνας δεν σήμαίνει ότι και εγώ κάνω το ίδιο…Ας πάρει τώρα το φάρμακο του και αύριο μέρα έιναι άλλιως θα ,μας μείνει στον τόπο απο το παραλλήρημα

          Μου αρέσει!

        2. ΥΓ Οσο και να γρύλιζει το φασιστοτρολλ «μάχος» την ευκαίρια που είχε η συμμορία του την έχασε ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ! Πάντως ας προσέχει καλού κακού τι κάνει διαφορετίκσ θα τραγουδά στον Σφακιανάκη το νέο σουξέ της επόχης «εγώ δεν ήμουν χ.α. έγω ήμουν πασόκος, εξώγηινος κτλ»

          Μου αρέσει!

        1. Μιλά το πανάσχετο ναζιστικό κακομοίρο nk που ακόμα δεν μας έχει πει «κάτι» για ην επιγράφη που παράθεσα…Αλήθεια θα μας παρούσιάσει κάποτε ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΗΓΗ για «δώρικο χαιρετίσμο στην Αρχαίοτήτα .Απο εδω και εμπρός μετρώ και τις φορές που υποβάλω αυτήν την ερώτηση…Μια που τώρα ξέρω απο που γράφει to ναζίτρελλο κακόμοιρο nk αν δεν μου απάντηση μπόρω όποτε το θελήσω να γτο βοηθήσω να κάνει το όνειρο του για μόνιμη παραμονή στο Δαφνί πραγματικότητα…

          Μου αρέσει!

      7. @ Μαχος και @ ΝΚ

        Σε ενα αλλο αρθρο του Ολυμπια, εκανα το ιδιο σχολιο για τους τονους, αυτου του ατομου, (γραφοντας σε τοπικη Κερκυραικη διαλεκτο, σαν παλαιος Κερκυραιος), αμφισβητωντας την Κερκυραικη του γνησιοτητα, Με την υβριστικη απαντηση του και τα ψευτικα ονοματα και στοιχεια τοπου καταγωγης που εγραψε, απεδειξε αυτο που τον ειχα κατηγορησει και στο παρελθον, σε ενα Σιωνιστικο Μπλογκ, »Μετωπο ΟΧΙ». Αν αυτος ειναι Ελληνας και μαλιστα Κερκυραιος εγω ειμαι απο τον Αρη.

        Νομιζω θα γνωριζετε την παγια τακτικη των Σιωνιστων που αλλαζουν το πραγματικο τους ονομα και παιρνουν ενα τοπικου χαρακτηρα ….. ετσι και το ατομο αυτο χρησιμοποιει το ονομα μιας μεγαλης παλαιας αρχοντικης οικογενειας της Κερκυρας, που ετυχε να γνωριζω προσωπικα, που η καταγωγη τους ειναι απο την Ηπειρο. Με το ονομα Βουλγαρης μπορεις αρκετα ατομα που κατοικουν ολοι σε μια κομωπολη στα Νοτια του νησιου αλλα οχι στην περιοχη που δηλωσε οτι ειναι η καταγωγη του, με λανθασμενο ονομα χωριου. Ισχυριζεται οτι ειναι ιστορικος….. και μενει στο Λονδινο και παρατηρωντας τα σχολια του στο Ολυμπια ειναι φανερη η παραποιηση των γεγονοτων που κανει.

        Τωρα για ποιον δουλευει η υπηρετει….. το αφηνω στην κριση σας, ΑΛΛΑ οχι για το καλο της Ελλαδας!

        ΥΓ: Συγνωμη διοτι τα κειμενα μου δεν εχουν τονους επειδη για ευκολια χρησιμοποιω το Αγγλικο μου πληκτρολογιο μια και μενω στην Αγγλια και αποφευγω να γραφω με το WORD! .. επειδη παιρνει πολυ χρονο.

        Μου αρέσει!

        1. Επρέπε να το περιμένω ότι θα εμφανίζονταν ο παραγωγός βραζιλιανίκων πορνοβίντεο wiz ό οποίος φέρει βαρεώς το ξεσκεπάσμα και το κράξιμο πού έφαγε στο ΜΕΤΩΠΟ ΌΧΙ …Αν το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ είναι σιωνιστικό τότε ας μας εξήγήσει γιάτι ήθελε σώνει και καλά να γίνει «αρχηγός»Το πόσο ΔΕΝ ξέρει την Κέρκυρα και ειδικότερα την Λεύκιμμη την οποία έχει σκυλοβρίσει εξάλλου φαίνεται και από το γέγονος ότι δεν «μπορέσε» να βρεί την οικογένια Βούλγαρη στα Μελίκια Κέρκυρας, Χ.Ο. πάππο προς πάπο ενώ μέχρι και το σχετικο βίβλίο για την Ιστορία της Λευκίμης εκδοθέν απο τον πρώην Δήμο Λεύκιμμης την άναφέρει..Μάλλον εκτός από τόνους δεν ξέρει να διαβάζει Ελληνικά…για να μην πούμε για τον Σταμάτιο Βούλγαρη, τον πρώτο πολεόδομο της Νεώτερης Ελλάδας ο οποίος «συμπτωματικά» είχε γεννήθει στα Μελίκια Λευκίμμης.Μ΄άλλα λογια Αρειάνος είναι σιγούρα αλλά όχιι μόνο δεν είναι Κέρκυραίος και Έλληνας αλλά δεν είναι ούτε καν ΑΝΔΡΑΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παρεπίντοντως δεν μας λέει και το δίκο του επώνυνο για να γελάσουμε λίγο; .Από την στιγμή που υποστηρίζει ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ επιπέδου ίρβιγκ μάλλον δεν μπορεί να μιλά για διαστρεβλώση της Ιστορίας…και οποίος θέλει να δεί τι έχω σπούδασει δεν έχει παρά να δεί την σελίδα μου στην «φατσοβίβλο»για να του ληθούν οι απόριες ,Φυσικά και δεν πρεριμένω να μας πεί τι έχει σπούδασει ο πορνοπαραγωγός καθώς αποκλείεται να έχει σπούδασει τίποτα στην ζώη του για αυτό και η υπερχειλίζουσα ζηλοφθονία για όσους έχουν σπουδάσει…οι Οστρογότθοι ήταν τύχεροι για το γέγονος ότι στις γράμμες τους είχαν ΄άτομα σαν τον Τωτίλα τον γενναίο πολεμιστή, ενώ οι νεογοτθοί της χ,α, έχουν «ατόμα» σαν ΞΕΦΤΥΛΑ τον wiz του οποίο το προβλήμα είναι ότι πιστεύει ότι είναι wiz-ard ενω δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ wiz-ιτου «του τετάρτου του ασσάριου» οπώς έλεγε και ο Κικέρωνας…

          Μου αρέσει!

        2. ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ του περιφερομένου καρπαζοεισπρακτόρα wiz-ίτου…
          Κανονικά έχω σαν αρχή να ΜΗΝ φακελώνω τους συνομοιλητες μου αλλά ενέκα ειδικά περιστάσεων θεωρώ ότι πρέπει να παρουσιαστουν τα παρακάτω πειστήρια για το «ποίον» του «έλληνα-πατριώτη» wiz-ίτου
          α)Πέρι «σιωνιστικού» ΜΕΤΩΠΟΥ ΟΧΙ Υποβλήθηκε 06/08/2012, 22:53Θελω να πιστευω οτι ολοι οσοι αναρτουν σχολια στο ΟΧΙ πονανε την πατριδα μας και θελουν το καλο του λαου και του τοπου.
          β) Η η»ηθικη» του wiz Υποβλήθηκε 26/06/2012, 12:58
          «παω πισω στο δικο μου σαιτ οπου επιτρεπεται η αναρτησης φωτογραφιων απο ομορφες και σεχυ γυναικες,τελειως γυμνες, αισθητικα ομορφες.» Εδώ ο «έλλληνας» wiz δεν ξέρει πως γράφεται η λέξη ‘ανάρτηση» και πιθανόν να μην ξέρει να ξεχωρίσει την ονομαστική από την γενική για να μην πούμε ότιο δεν ξέρει καν πως προφερεται το ξ στα ελληνικά
          γ) «ο πατριώτης αντισημίτης wiz «Υποβλήθηκε 27/06/2012, 13:27Ναι καλο θα ειναι η Ελληνικη Κυβερνηση…να βαλει μια σωστη ισοτιμια στο εθνικο νομισμα, αναθεσει σε μια Εβραικη εταιρια δικηγορων»
          ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ το troll wiz δεν είναι παρά ενας παραφερομένος καρπαζοεισπρακτόρας, εμπάθης και χυδαίος ΜΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ο οποίος ενδομύχα ψάχνει την έπομενη σφάλιαρα του .Για μένα το θέμα του εθεωρείτο λήξαν άλλα μια που καθώς φαίνεται στην μέσα στον υστερικό παραλογισμό του το wiz θέλει και άλλους γύρους θα ειπράξει αυτό που τόσο επιθύμει…Εξάλλου Δοξά τω Θεω έχει δώσει αρκετα ραβδία για να κάνω ακόντια εναντίον του…

          Μου αρέσει!

      8. Πουλεν…
        Τι σου κανουν αυτοι οι κακουργοι..
        Μολις απεδρασες απο την κηδεμονια μου…αρχισαν τα χαστουκια!
        Αυτο για να κατανοησεις ποσο υπομονετικος και σωστος δασκαλος υπηρξα μαζι σου!
        Ελα..πεςτωρα για τον Καρτιε!

        Μου αρέσει!

        1. Αλλο διανοητικά ανάπηρο- ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ- στην σέντρα… Αλήθεια μπορεί να μας πεί τι ήταν οι Σκύθες;Και μια που το άλλλο ναζιτέτοιο τρόλλ κωλύεται μπορεί να μας παρουσιάσει καμια ΑΡΧΑΙΑ ΠΗΓΗ για «δωρικό χαιρετισμό» στην Αρχαιότητα ή θα μας γράψει τις βλακίες που έχει γράψει για τον Ηροδότο και τον Θουκίδιδη;Παντώς από οτι βλέπω τον ΙΣΤΟΡΙΚΟ Ραιμόν Καρτιέ τον βλέπει και στον ύπνο του…βέβαια δεν είναι και μικρό το χουνέρι που έπαθε δηλαδή ενώ προσπαθούσε να παραστησεί τον «γνώστη» να αποδεικνύεται ότι δεν έχει δει ούτε το εξώφυλο του εργου του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ Καρτίε ‘ή οπώς έλεγε και ο Καρόλος Δαρβίνος «ο Θεός τον παρεδώσε στα χέρια μου»…Περαστικά του και του προτείνω ξυδάκι Κερκύρας για να νιώσει καλύτερα..ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ-ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

          Μου αρέσει!

      9. Αχ πουλεν…πουλεν!
        Θλιβομαι….
        Ειλικρινα!
        Ο καθυστερης ιστορικος!
        Οσο για τον Τσαρλι….ειναι ο μπαμπας σας….
        ΥΓ.
        Ασε τους τονους…φαε καμια σαρδελα…κανει καλο στην οραση!

        Μου αρέσει!

        1. Τάφε έφη το ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ νάζιτρελλάμενο τρολλ που ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ Ραιημόν Καρτίε το κυνήγα στον ύπνο του..Ειπάμε το φάρμάκο για την περίπτωση του…Ξυδάκι Κερκύρας

          Μου αρέσει!

      10. @ Βουλγαρης

        Εγω δεν κανω τρολλαρισμα στα μπλογκς, οπως κανεις εσυ, κατι που ειναι πεντακαθαρο απο τις ωρες αναρτησεων των σχολιων σου. Δεν ειμαι σε διατεταγμενη υπηρεσια κανενος, οπως εσυ και οι φιλοι σου και ουτε ανηκω σε κανενα κομμα. Το ποσο Δημοκρατικοι εισαστε, φαινετε απο το υβρεολογιο και την λυσσα με την οποια επιτιθεσται σε οποιον εκφραζει αντιθετη αποψι απο την δικη σας η τον βαζεται φυλακη, οπου μπορειτε…. Εγω εκφραζω ανοικτα, δημοκρατικα και ελευθερα την γνωμη μου, σε διαφορα μπλοκς και φορουμς, κατι που ενοχλησε εσενα και τους ομοιδεατες Σιωνιστες της παρεα σου, γι’αυτο με χυδαιες βρισιες με απειλησατε οτι θα με καταγκειλετε στα αφεντικα σας. Εχω ακομη τα εμαιλ δια του λογου του αληθες.

        Δεν ψαχνω ουτε εψαχνα για αρχηγηλικια. Κατα συνεπεια, οταν καταλαβα το λαθος μου και την σφηκοφωλια που επεσα, διοτι το μπλογκ ηταν πολυ κατωτερο του επιπεδου μου να συνεχισω τον αντικειμενικο διαλογο στο δικο σας βορβορο και οχετο, απλως εφυγα. Οσο για την ευγενεια στα σχολια σου και τις ηθικες αξιες που υποτιθεται οτι ασπαζεσαι, μια ματια στα κειμενα σιδηροδρομο του Google translation, που ανεβαζεις ειναι το καλυτερο δειγμα του χαρακτηρα σου καθως επεισης και της αγνοιας της Ελληνικης γλωσσας και γραμματικης αφου σε ολα σου τα σχολια λειπουν οι παραγραφοι!

        Ειναι γνωστο οτι οταν καποιος δεν εχει κατι σοβαρο να πει σε αντικρουση ενος σχολιου καποιου αλλου τοτε καταφευγει στην ταπεινη οδο της κριτικης για την ορθογραφια και γραμματικη του κειμενου.

        ΚΑΠΟΙΟΣ ειπε: ……

        Ο Εξυπνος πραδεχεται το λαθος του.
        Ο Πονηρος Δικαιολογειτε … και
        Ο Ηλιθιος Επιμενει.

        Ειναι φανερο σε ποια κατηγορια ανηκεις ΕΣΥ, αφου επιμενεις … ….
        εχοντας πληρη αγνοια για το ατομο μου, να βγαζεις ανοητα συμπερασματα.

        Τελος σαν πραγματικος Ελληνας ποτε δεν χρειαστηκε να κλεψω καποιο βασιλικό φλάμουλο για Αβαταρ, για να αποδειξω την Ελληνικη μου καταγωγη, ουτε να εντυπωσιασω τους συνομιλητες μου! Μονο Νιοραντηδες, Λουτσιντες και κομπλεξικοι κανουν κατι τετοια.

        Μου αρέσει!

        1. Ο περιφερομένος εμπαθής καρπαζοεισπράκτορας και παραγώγος πορνο-βίντεο wiz σε νέο ξεσπάσμα παραλληρηματικής βλάκείας….Το ποσο ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ είναι φαίνεται απο το γεγόνος ότι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΩΣ «ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ» ΕΝΑΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΗΣ ΚΟΥ-ΚΛΟΥΞ-ΚΛΑΝ…Ας ανέβασει κάνενα πορνοβίντεο τώρα καθώς δεν μπορει να κάνει τίποτα άλλο ,,,
          Αλλά ας ξαναδούμε το πραγματικό του προσώπο με βάση τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ δηλώσεις
          ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ του περιφερομένου καρπαζοεισπρακτόρα wiz-ίτου…
          Κανονικά έχω σαν αρχή να ΜΗΝ φακελώνω τους συνομοιλητες μου αλλά ενέκα ειδικά περιστάσεων θεωρώ ότι πρέπει να παρουσιαστουν τα παρακάτω πειστήρια για το “ποίον” του “έλληνα-πατριώτη” wiz-ίτου
          α)Πέρι “σιωνιστικού” ΜΕΤΩΠΟΥ ΟΧΙ Υποβλήθηκε 06/08/2012, 22:53Θελω να πιστευω οτι ολοι οσοι αναρτουν σχολια στο ΟΧΙ πονανε την πατριδα μας και θελουν το καλο του λαου και του τοπου.
          β) Η η”ηθικη” του wiz Υποβλήθηκε 26/06/2012, 12:58
          “παω πισω στο δικο μου σαιτ οπου επιτρεπεται η αναρτησης φωτογραφιων απο ομορφες και σεχυ γυναικες,τελειως γυμνες, αισθητικα ομορφες.” Εδώ ο “έλλληνας” wiz δεν ξέρει πως γράφεται η λέξη ‘ανάρτηση” και πιθανόν να μην ξέρει να ξεχωρίσει την ονομαστική από την γενική για να μην πούμε ότιο δεν ξέρει καν πως προφερεται το ξ στα ελληνικά
          γ) “ο πατριώτης αντισημίτης wiz “Υποβλήθηκε 27/06/2012, 13:27Ναι καλο θα ειναι η Ελληνικη Κυβερνηση…να βαλει μια σωστη ισοτιμια στο εθνικο νομισμα, αναθεσει σε μια Εβραικη εταιρια δικηγορων”
          ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ το troll wiz δεν είναι παρά ενας παραφερομένος καρπαζοεισπρακτόρας, εμπάθης και χυδαίος ΜΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ο οποίος ενδομύχα ψάχνει την έπομενη σφάλιαρα του .Για μένα το θέμα του εθεωρείτο λήξαν άλλα μια που καθώς φαίνεται στην μέσα στον υστερικό παραλογισμό του το wiz θέλει και άλλους γύρους θα ειπράξει αυτό που τόσο επιθύμει…Εξάλλου Δοξά τω Θεω έχει δώσει αρκετα ραβδία για να κάνω ακόντια εναντίον του…
          ΥΓ Όσες φορές και να βάλει τον Αισταίν ένας ΞΕΤΙΣΩΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΒΛΑΞ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ…

          Μου αρέσει!

        2. ΥΓ2 Οταν to wiz-itou μάθει πως γράφεται π.χ. η λέξη αναρτήση τότε ας μιλήσει για τον μεταφραστή της google καθώς δεν είναι μόνο ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ αλλά και ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΟΣ

          Μου αρέσει!

      11. @ Wiz

        Κατάλαβα φίλε,περιούσιος ο τύπος ή απλά υπάλληλος τους,
        κυκλοφορούν πολλοί στο δίκτυο.
        Εξηγήθηκε απόλυτα και ο ακαταλαβίστικος τρόπος που γράφει.
        Ευχαριστώ.

        Μου αρέσει!

        1. το χαζαυγούλο μάχος («βλέπει αλλοδάπους» εκεί που ΔΕΝ υπάρχουν) συμφώνει με το παραγωγό πορνοβίντεο wiz…..Τι συγκηνιτικό αλήθεια! Βέβαια αν σκεφτούμε ότι ο ¨»ηρώας» των νάζι (και»ήρωας» του υμνού τους) χοστ βέσσελ ήταν πορνοβοσκός (τον σκοτώσαν για μια «πεταλούδιτσα της νύχτας») και ποιός ακριβώς είναι ο » εππαγελματικός χώρος προελευσης» των στελεχών της χ.α. οι λόγοι αύτης της συμφωνίσςε είναι εμφανείς…Μετάξυ ατομών που εργάζονται στον ίδιο επαγγελματικό χώρο είναι φυσικό να υπάρχει συμπνοία…
          ΥΓ Μια που μιλήσαμε για το «χοστ βέσσελ Λίντ¨»το τραγούδι του χοστ βέσσελ» ποίο «ελληνικο» κόμμα έχει υιοθετήσει σχέδον την ίδια μέλωδια με το χοστ βεζελ μήπως ονομάζεται χ.α. ; αναρωτίεμαι γιατί…
          ΥΓ2 Έχει πλάκα πάντως ότι ενω έγω δεν γράφω άλλου για το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ κάθως ΔΕΝ «συνηθήζω να ευλογώ τα γένια μου» (που δεν έχω) μας «διαφημίζουν» οι «αντιπάλοι μας» πρίν ο von paulus …για να «πονάμε» τόσο πολύ τα χαζαυγούλα κάτι κάλο πρέπει να κάνουμε τελικά…Τουλάχιστον δεν χρειαζομάστε διαφήμιση!

          Μου αρέσει!

      12. πάντως Βούλγαρη χωρίς να σε κρίνω και χωρίς να διαφωνώ με τα λεγόμενα σου,αν έχεις κάποιο πρόβλημα δυσλεξίας και σε εμποδίζει να γράφεις και να τονίζεις σώστα πες το να μην σε ειρωνευονται οι άλλοι σχολιαστές.γιατί όντως είναι κάπως ο τονισμός,η ορθογραφία σου,αλλα και το γενικότερο νόημα των σχολίων σου.

        Μου αρέσει!

      13. Wiz
        Να σου πω εγώ δυό παρόλες κορφιάτικες!

        1) Το να εγκρίνεις ή όχι τον κ. Βούλγαρη και να σου αρεσει η να μη σου αρέσει είναι θέμα δικό σου.
        Να αμφισβητείς όμως και να χλευάζεις είτε την καταγωγή του είτε την ειλικρίνειά του και μάλιστα με ελλειπείς γνώσεις όσον αφορά τα Κερκυραϊκά πράγματα, δεν έχεις το δικαίωμα!
        (Παλιός Κερκυραίος άλλωστε είπες, άρα μη Κερκυραίος σήμερα)
        Και το λέω γιατί έχουμε και μαζί συζητήσει το θέμα της καταγωγής του!

        2) Πρέπει να έχετε προηγούμενα καταλαβαίνω από άλλο μπλογκ.
        Δικό σας θέμα και ούτε γνωρίζω τίποτα!
        Επισκέπτομαι το συγκεκριμένο μπλογκ που και που
        και θα παρατηρήσω ότι
        άνθρωπος που χαρακτηρίζει Ελληνικά μπλογκς ως «Σιωνιστικά»,
        προφανώς γιατί δεν ασπάζονται τις ιδεοληψίες του αλλά και αυτό συγκεκριμένα
        δεν μπορείς να τον παίρνεις καθόλου, μα καθόλου στα σοβαρά!

        3) Αν γουστάρεις να επιτίθεσαι και να απαξιώνεις τον κ. Βούλγαρη
        και να συντάσσεσαι με τα πιό γνωστά χρυσαυγίτικα σούργελα εδώ μέσα
        πάλι δικό σου θέμα!
        Αλλά και δικό μας θέμα να βγάζουμε συμπεράσματα!

        Μου αρέσει!

        1. Αγαπήτε συντοπίτη Κερκυραίε φρονώ ότι είναι η ώρα να πούμε δυο κουβέντες σταράτες μα το χώμα που σκέπει τον πάππο και την νόνα μου στον Άγιο Σπυρίδωνα δίπλα στο Ποτάμι στον δρόμο για την παραλία της Μπούκας και που περιμένει και εμένα στην ώρα μου….Οντώς σε άλλο ιστολόγιο είχα θέμα με τον wiz αλλά για θέμα είχε λήξει έκει και αν είχα προσέξει ότι έδω και περίπου δυο μήνες εμφανίζεται ο wiz στο ολυμπία δεν ασχοληθήκα με την περιπτώση του γιατί δεν υπήρχε λόγος…ήταν o wiz o οποίος ηρξάτο χείρων αδίκων για λόγους που γνωριζει και γνωρίζω κάθως από ότι φαίνεται το φύσα και δεν κρυώνει…Βέβαια θα του συνιστούσα να διαβάσει λίγο τι συνέβη στην Αλσατία το 1945 τέτοιες μέρες σε όσους ξέκινησαν επιθετικές ενεργείες θα το βρεί πολύ ενδιαφέρον….Καληνύχτα…

          Μου αρέσει!

      14. Αγαπητε συμπατριωτη Κερκυραιε

        Χαιρομαι να μιλαω με εναν βερο Κορφιατη και να σου πω οτι …. απο τα Βολτα του Κοκκινη, την Αναληψη στο κανονι …. Ναι σημερα, συνταξιουχος, ζω στην Αγγλια, αλλα δεν παυω να ειμαι Κορφιατης, να αγαπω και να επισκεπτομαι τακτικα το κτημα/σπιτι μου στο νησι. Οταν ζουσα στο νησι, λογω δουλειας, ηξερα το νησι σαν την δεξια μου παλαμη!

        Πρωτα να σου ξεκαθαρισω για ποιο λογο απεχθανομαι τετοια ατομα. Εγω πιστευω στην Δημοκρατικη Ελευθερια λογου καθε ατομου και σε αυτο που ειπε ο Βολταιρος.

        ‘’ Μπορει να μην συμφωνω με αυτα που λες αλλα θα παλαιψω μεχρι τελους για το δικαιωμα σου να το πεις!’’

        Σε ολες μου τις διαλογικες συζητησεις ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιω προσωπικους Υβριστικους ορους και επιθετα εναντιον του συνομιλητη μου. Εαν δεν συμφωνω τοτε εκφερω την γνωμη και αντικρουω τις ιδεες του. Αυτο ειναι Ελευθερια λογου και Δημοκρατια κατα την γνωμη μου.
        Πιστευω να συμφωνεις και εσυ …. σαν γνησιος Κορφιατης!

        Ειναι φανερο οτι οποιος επειχειρει να μου επιβαλλει λογοκρισια και ειδικωτερα να με απειλει οτι θα με καταγγειλει, (που και σε ποιον????) ….. γιατι δεν συμφωνω μαζι του και με την γραμμη που ακολουθει, ειναι κοκκινο πανι για μενα. Γι’αυτο εφυγα το 70 απο την Κερκυρα, επειδη εχω μεγαλο στομα!

        Ολα αυτα διοτι εκανα κριτικη, με στοιχεια, στην Διεθνη Εβραικη Ληστοσυμμορια των Τραπεζιτων. Επεισης, χωρις να αμφισβητησω, ενα ιστορικο γεγονος, απλως αντεταξα την γνωμη για την ‘’αποκλειστικη παρουσιαση του’’ …. διοτι υπαρχουν και αλλα τετοια ιστορικα γεγονοτα για τα οποια δεν γινεται καμμια μνεια ΠΧ οι 300.000 Ελληνες και 1 και πλεον εκατομυριο γενοκτονια Ελληνων τον χειμωνα το 1941 απο την πεινα, 4000 καμμενα χωρια κτλπ.

        Νομιζω σε προηγουμενο σχολιο ξεκαθαρισα την θεση μου σχετικα με τα πολιτικα κομματα και ιδεες. Ποτε δεν ανηκα, ουτε τωρα ανηκω σε κανενα κομμα διοτι δεν γουσταρω κανενα! Ειναι ολα μερος το διεφθαρμενου συστηματος που κατεστρεψε και διελυσε την χωρα μας. Οσο για το παιδι τους, την ΧΑ ….. η Λουτσιντα του καμπιελου και ο τσιγαλος απο τον Ποταμο που κανουν βολτα στην κατω πλατεια μπροστα στα βολτα!

        Οταν αρχισα να σχολιαζω σε κεινο το μπλογκ, ειχα την ιδεα και εγραψα οτι:

        α)Πέρι “σιωνιστικού” ΜΕΤΩΠΟΥ ΟΧΙ Υποβλήθηκε 06/08/2012, 22:53

        Θελω να πιστευω οτι ολοι οσοι αναρτουν σχολια στο ΟΧΙ πονανε την πατριδα μας και θελουν το καλο του λαου και του τοπου!.

        Δυστυχως απογοητευθηκα ….. Μου εκανε μεγαλη εντυπωση, ο τροπος που γραφανε, η γλωσσα και τα λαθη στους τονους. Νομισα οτι εχουν ‘’Δυσλεξια’’ και οι δυο ‘’Ιστορικοι’’, αλλα διαβαζοντας μου μπηκαν ψιλοι στον κορφο μου και για να ξεκαθαρισω λιγο το τοπιο, εγραψα ωρισμενα σχολια στον κυριο αυτον, με Κορφιατικη διαλεκτο, κανοντας αναφορα σε παρα πολλα τοπικα στοιχεια. Οι απαντησεις του ηταν σαν να γραφτηκαν απο τροφιμο του ιδρυματος στην Δονατου Δημουλιτσα! Ετσι πλεον καταλαβα οτι αυτοι εκτελουσαν εντεταλμενη υπηρεσια διαστρεβλωσης και ιστορικης αποδομησης, με κυριο θεμα την Βυζαντινη Περιοδο στο στυλ Ρεπουση.

        Παρακολουθω καθημερινα το Ολυμπια … οχι 3-4 μηνες αλλα …..πλεον των 2 χρονων. Προτιμω να γραφω σε εφημεριδες και διαφορα μπλογκ χωρια καμια αποκλειστικοτητα.

        Οταν διαβασα τα σχολια του ‘’ατομου αυτου’’ για τους Τονους, με πιασανε τα γελια, και για να τον κογιοναρω εγραψα το πρωτο σχολιο! Πιστευω διαβασες την χυδαια και υβριστικη απαντηση του καθως και ολα τα ψευτικα σχολια …… και ελπιζω αυτο σου δινει εικονα για το ποιον καποιου που ισχυριζεται οτι ειναι απο τα Λευκη! Φυσικα η ελλειψη χιουμορ δεν ειναι Κορφιατικο ιδιωμα, αντιθετα.

        Μην γελιεσε το ιντερνετ ειναι γεματο απο πληροφοριες….. αλλα εαν ηθελα να μαθω περισσοτερα, ενα τηλεφωνο στον Βασιλη-Lord Travel, ή τον Γιωργο τον Σαμοϊλη, που ειναι απο κεινα τα μερη….. και θα μου λεγανε την αληθεια για τον Τατα του και την νονα του!

        Κατα τα αλλα και για να γελασουμε λιγο: Καντας, Καντας βουρλησμενος, Βουλγαρης Αλλανγκεμμενος, και Κουρης θεοτρελλος!

        Ελπιζω να μην σε κουρασα με τις παρολες μου και χαρηκα για την κριτικη σου!

        Μου αρέσει!

        1. ο «γνωστός» wiz… ξανακτυπά!
          α)Αναφέρεται σε ένα άτομο το οποίο δεν είναι παρών και δεν είναι σε θέση να απαντήσει, τον Γιώργο τον Σιδηρούντιο και όλα τα εμετικά που γράφει για αυτόν και για έμενα δεν δείχνουν παρά την εμπάθεια του και την ΛΥΣΣΑ του για γέγονος ότι ξεσκεπάσαμε τις ΑΠΑΤΕΣ του οπώς τα παραμυθάκια του για τον «εβράιο» Ελευθέριο Βενιζέλο οπως και το σύμπλεγμα κατωτερότητας του ή οπώς εγράψε και ο ίδιος «06/08/2012 στις 22:53Επειδη το πνευματικο μου επιπεδο και μορφωση μου δεν ειναι της δικη σας νονμενκλατουρας».Και μια που αμφισβητεί τις σπούδες μου όσο και αυτές του Σιδηρούντιου (με τι κριτήρια αλήθεια;) Δεν μας μιλά και για τις δικές του σπουδρς για να έχουμε καλό ερώτημα;
          β)»Ανακάλύψε» οτι το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ είναι «Σιωνιστικό» όταν δεν το αφήσαμε να ανεβάσει τα νεοναζιστικά παραμύθία που ανέφερα ,βιντέο αμφίβολης αισθητικής και ματαιώσαμε την προσπάθεια του να υφαρπάσει το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ πραξικοματικά…»ομφάκες είσιν» που λέει και ο Αίσωπος….
          γ) ΠΕΡΙ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Ας δούμε όμως πόσο «εκτιμά» ο wiz την Κερκύρα και πιο συγκεκρίμενα το «Βαιλάτο του Αλευχίμου,»γή των προγόνων μου. με τα ίδια του τα λόγια ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ «07/08/2012 στις 03:24
          Οι Ταλιμπαν του Αφγανισταν ειναι πολυ ευγενικοι και ανωτεροι σε αυτο απο τους Λευκημιωτες.».»Φυσικά» και δεν διαβάσει το βιβλιο για την Ιστορία της Λευκίμμης που εκδοθηκέ από τον Δήμο Λευκιμαίων ωστε να δεί για την οικογένια Βουλγάρη στην Λευκίμη και «φυσικά» ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ για τον Στάματιο Βουλγάρη εκ Μελίκιων Λευκίμης, («συμπτωματικά» το ίδιο χωρίο με εμένα) ούτε για το (πρωήν) καφενείο του πάππου του Καλιμούκη….
          ΥΓ «Ενδιαφέρον» το «ποιήμα» καθώς τυγχαίνει να έχω φίλους με τα επώνυμα που αναφέρονται αναρωτίεμαι αν ο wiz έχει τα «καρύδια» να το πει και μπορστά τους για να γελάσουν και αυτοί…Ολά τα υπολοιπά που έχει γράψει ο wiz δεν είναι παρά προίοντα υπερχειλιζούσας εμπάθειας και της γελοιάς προσπαθειας δαιμονοποίσης μου και επιστρέφει σε αυτόν ή οπώς εγράψε και ο Κικέρωνας σαν τον παραδίδω στην χλεύη σας πολίτες…

          Μου αρέσει!

      15. Wiz,
        Ο καθένας έχει τα προσόντα του, έχει και τα ντεφέτα του , όλοι έχουμε!
        Σου φάινεται ότι το άτομο που πρέπει να τα βάλεις πάνω απ’ όλα είναι ο Βούλγαρης
        και επειδή υπάρχει προηγούμενο από άλλο ιστολόγιο να συνεχιστεί εδώ;
        Δεν σε ενοχλούν περισσότερο κατί άλλα κνώδαλα που αφθονούν εδώ μέσα, που επιδεικνυούν συνάμα και ψυχική μοχθηρία;
        Εγώ από μέρους μου, που έχω καταντήσει ο Βεληγκέκας του ιστολογίου τούτου και από τους πλέον μισητούς για πολλούς, τσακίζω παϊδια πολύ ενσυνείδητα αλλά και επιμελέστατα στοχευμένα!
        Και σίγουρα δεν φημίζομαι να ανήκω στους συμβιβαστικούς και «να τάχουμε με όλους καλά» τύπους.
        Αλλά μάλλον στους «πολεμοχαρείς»!

        Να κάνουμε θέμα την γραφή του κ, Βούλγαρη που όντως έχει πολλά λάθη …
        Δεν ξέρω … αναλογίζομαι τα δικά μου βάσανα επί του προκειμένου
        Νομίζω ότι παρουσιάζω κείμενα εδώ πολύ αξιοπρεπή ορθογραφικά, συντακτικά και μορφολογικά
        δεν ξέρετε όμως πόσο έχω κοπιάσει γι αυτό και πόσο κοπιάζω ακόμα
        Εξομολογούμαι ότι σπαταλώ πολύ περισσότερο χρόνο να διορθώσω τα κινέζικα που ανακαλύπτω ότι πληκτρολόγησα παρά για να γράψω σκέψεις!
        Και πάλι μου ξεφεύγουν πολλά!

        Όσοι από μας δεν είμαστε πλέον «μπουμπούκια» αλλά «άνθη» γινωμένα (για να μην πω μαραμένα)
        έχουμε οι περισσότεροι μεγάλα προβλήματα με το πληκτρολόγιο
        δεν διδαχτήκαμε ούτε δουλέψαμε ποτε γραφομηχανή, δεν μεγαλώσαμε πάνω από ένα πλητρολόγιο
        μάθαμε μόνο γραφή με το χέρι και αυτό το έλλειμα πάντα θα μας συνοδεύει!
        (Χώρια που ξεσυνηθίσαμε να γράφουμε και στο χέρι, οπότε με κάθε γραφή είμαστε πλέον ανάπηροι!)

        Από τα ελάχιστα που αφήνουν τα (λίγα) σχολιά σου να εννοηθούν, αντιλαμβάνομαι ένα «σβέλτο» και «νευρικό» μυαλό, όπως επίσης και «σαρωτικής» αντίληψης.
        Πολύ Κερκυραϊκό αυτό, παρά τους Ντόβουλους και τις Λουτσίντες που ακριβώς υπάρχουν για να το τονίζουν!
        Δεν αφήνεις όμως λίγο στην μπάντα και το γνωστό Κερκυραϊκό κογιονάρισμα σε ανεύθυνα χαρακτηριζόμενους «ντεφετάδους» που ακριβώς ακυρώνει αυτά τα πολύστροφα μυαλά και τα σπαταλά;
        Να το πω αλλιώς για να το καταλάβεις και ελπίζοντας ότι δεν σε προσβάλλω
        όχι «ξύπνιος» Μαντουκιώτης ή Γαριτσιώτης
        οι Κερκυραίοι που δόξασαν την Κέρκυρα είναι άλλοι, είναι αυτοί που ξανοίχτηκαν στον κόσμο
        και κράτησαν ότι καλύτερο από την Κέρκυρα και άφησαν ότι χειρότερο.

        Και να με συμπαθάς τον νιοράντε αν είπα καμιά κουβέντα παραπάνω
        ξέρεις ότι σαν Κερκυραίος μπορώ μόνο να σ’ αγαπώ!
        Γι αυτό και σε διαολομπάζω
        γιατί αξίζεις περισσότερο κι απ ότι εσύ νομίζεις!
        Αλλά φοβάμαι ότι το σπαταλάς!

        Μου αρέσει!

        1. Αγαπήτε Συντοπίτη Κερκύραιε μπορείς να ζήτήσεις από τον wis να μας παρούσιασει έστω ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ που έχω γράψει στο οποίο εγώ εχω και καλά συμφωνήσει με την ρεπούση ή ακολυθήσει τις μεθόδους της όπως ισχύριζεται;

          Μου αρέσει!

      16. @ Βουλγαρης

        Ο έξυπνος παραδέχεται – Ο πονηρός δικαιολογείται – Ο ηλίθιος επιμένει.

        Γυριζε και γω τροχαω! I rest my case your Honour!

        @ Κερκυραιος

        *Η μόνη αληθινή αποτυχία στη ζωή είναι αυτή που δεν γίνεται μάθημα.

        *Εμπόδια είναι όλα εκείνα τα φρικτά πράγματα που βλέπεις όταν πάρεις τα μάτια σου από το στόχο.

        *Η βία είναι το τελευταίο καταφύγιο των αποτυχημένων.

        *Διαλλακτικός με τους ανθρώπους, διαλλακτικός με την αξιοπρέπεια.

        *Θεέ μου πόσο μπλέ ξόδεψες για να μην βλέπω το πρόσωπο σου

        (Ελύτης).

        Εγω που λες, ματια, εχω μια καλυτερη τακτικη, αποφευγω να ασχολουμε με ζωντοβολα σαν και αυτα που αναφερες. Οταν ομως διαβαζω κατι τετοια μαργαριταρια……

        Οντώς η μεταπολίτευση έχει ενα” προβλήμα”

        Ε… με πιανει το τρελλο μου, μια κ’ειμε αποξω απο το ιδρυμα, και αρχιζω το κογιοναρισματα!

        Καταλαβαινω πολυ καλα το προβλημα που εχεις, οταν γραφεις, γιαυτο αποφασισα να γραφω χωρις τονους και ετσι γραφω πολυ γρηγορα. Τα κειμενα σου ειναι παρασανγκας ανωτερα απο εκεινα ωρισμενων αλλων. Για να μη το ξεχασω, ειχα την τυχη να εχω κομπιουτερ πριν ακομη φτασουν στην Ελλαδα.

        Κοιτα εμενα μου αρεσει περισσοτερο να ασχολουμε με οικονομικα θεματα διοτι ετσι βλεπω την πραγματικοτητα ποιο καθαρα. Τα περισσοτερα απο οσα γινονται καθημερινα στην πατριδα μας ειναι παραπετασμα καπνου και μερος του Δογματος του Σοκ, ωστε οι λεχριτες που καταστρεψανε την χωρα να συνεχισουν το κλεψιμο. Διερωταμε ποτε ο λαος, εαν ποτε, ξυπνησει να τους παρει παραμαζεμα μπας και δουμε καμια προκοπη!

        Κατα πασα πιθανοτητα, εαν ολα πανε καλα, θα κατεβω για Πασχα, οπως κανουμε καθε χρονο!

        Φχαριστω για τα σχολια σου και μη φοβασαι … δεν παρεξηγιεμαι οταν τα σχολια γινονται με καλη θεληση και οχι με γλυωδη τροπο και μισος!

        Ωρα να δουμε ποιος, αν θα παρει καποιος τα 4 εκατομυρια……

        Μου αρέσει!

        1. @ Βουλγαρης

          Ο έξυπνος παραδέχεται – Ο πονηρός δικαιολογείται – Ο ηλίθιος επιμένει.

          Γυριζε και γω τροχαω! I rest my case your Honour!
          Χώρις αμφιβολία! Αναρωτίεμαι πόσα ακόμα σχόλια θα πρέπει να γράψει ο wiz για να αποδείξει ότι για αυτόν ισχύει το τρίτο αν και πιστεύει το δεύτερο καθώς το πρώτο του σχόλιο ήταν υπεράρκετο…Je n’ ai rien a ajouter Monsieur Le President de la Court…

          Μου αρέσει!

    2. Εκσοθεν ωρες ωρες δεν συνειδητοποιείς τι λες! » «ειναι η δεν ειναι καταδικασμένα ατομα?» αναρωτιεσαι.Για σκέψου και μια δευτερη φορα τι είπες. Η θέλεις να σου το εξηγήσω εγώ?

      Μου αρέσει!

      1. Χρηστο, χαρα στο κουραγιο σου, και στην ευγενεια σου.Ειναι μερικοι ανθρωποι που λες προσπαθουν να μοιασουν στον εξωαποδω.

        Μου αρέσει!

      2. Άννα μα ο αρχόντας των χαζαυγούλων είναι ο έξώαπόδω…ρώτα τον καίαδα…δες και το σχετικό «ποιήμα» του μιχαλολίακου…Πάντως ΚΥΡΙΕΣ σαν και έσενα μου δίνουν κούραγιο…Αν φύγεις έσυ από το ολύμπια μπορεί να φύγω και έγώ…

        Μου αρέσει!

      3. Ναι βρε Αννα, καταδικασμενο ατομο ειναι.

        Εχει καταδικασθει, Εχει βγει τελικη καταδικη στο προσωπο του. Απο που και ως που εχει αυτο το παρασιτο για την Ελληνικη κοινωνια το δικαιωμα να ανοιγει το στομα του και ποιοι των ενθαρρυνουν;; Αυτο το παρασιτο επρεπε να το τρωνε τα σκουληκια σημερα.

        Αννα, να ξεκαθαρισουμε τα πραγματα. Οποιος συμπαραστεκεται ειτε ιδεολογικα ειτε προσωπικα με οποιο τροπο ηθικα ή εμπρακτα, σε αυτο το μαυρο σκουληκι, ειναι ο ιδιος/ιδια συνενοχος στα ματωμενα χερια του στυγνου αυτου δολοφονου/υπανθρωπου.

        » Η μητέρα του Θάνου Αξαρλιάν, Σταυρούλα, όταν ρωτήθηκε για την απόδραση του Χριστόδουλου Ξηρού είπε: «θα πρεπε να σκεφτούν ότι ο γιος μου δεν παίρνει άδεια από κει που βρίσκεται».

        NewsIt.gr: Μητέρα Αξαρλιάν
        h##p://www.youtube.com/watch?v=rCD13LqxMq8

        “Η καρδιά μας στρέφεται προς τη μνήμη των θυμάτων της τρομοκρατίας και προς τις οικογένειές τους, με την ελπίδα η χώρα, αν θέλετε και η παγκόσμια κοινότητα, να μην θρηνήσει άλλα θύματα” είπε ο Νίκος Δενδιας και συμπλήρωσε: “Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να σας πω ότι επανειλημμένως έχω διατυπώσει την άποψη ότι η πρόκληση της τρομοκρατίας στη χώρα μας είναι υπαρκτή. Έχω επίσης, όμως, πει ξεκάθαρα ότι πιστεύω ακράδαντα πως η ελληνική κοινωνία, ομονοούσα, χωρίς υποσημειώσεις, χωρίς κόμματα, μπορεί να αντιμετωπίσει την τρομοκρατία. Η κοινωνική ομόνοια απέναντι στο θέμα αυτό είναι το απαραίτητο πλαίσιο, ώστε να μπορέσουν οι διωκτικές αρχές της χώρας μας να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο της εγχώριας τρομοκρατίας”. «

        Μου αρέσει!

      4. Αννα είπε
        Ιανουαρίου 21, 2014 στις 2:49 πμ
        Χρηστο, χαρα ….. στην ευγενεια σου.

        αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
        λες κατι ……………πετυχημενα

        δωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

        Μου αρέσει!

      5. Συντροφισσα…
        Ρωτα το πουλεν τι γνωμη εχει για τον Αγιο Κοσμα των Αιτωλο!
        Θα εκπλαγεις!
        Παρειτσα με εναν περιουσιο και ενα Σιδηρουντιο εντοπιστηκαν σε μπλογκ να εκφραζονται με λογια που μετατρεπουν εναν υπονομο…σε Κοπα Καμπανα!
        Πατριωτικο…και ευσεβες το πουλεν…..
        Μονο που δεν ειμαστε σιγουροι για το ποιον της πατριδας και της θρησκειας του!

        ΥΓ,…wIZ…
        Ευχαριστουμε για τις προσθετικες στο βιογραφικο του προιοντος διασκεδασης μας!

        Μου αρέσει!

      6. Εκσοθεν δεν ειμαι βεβαιη, αλλα κλεινω αρνητικα ως προς το αν ο Ξηρος λειτουργει αφ’εαυτου, η ειναι ενεργουμενο αλλων,.Αλλα ακομα και αφ’εαυτου να ενεργει δεν μου αρεσει ο ρολος του αυτοκλητου τιμωρου.Ομως το οτι ηταν καταδικασμενος δεν σημαινει σιγουρα κατι. Ειναι ολοφανερο εκεινο που θελω να σου πω, γιατι δεν το βλεπεις? Δεν το γραφω γιατι τσαντιζομαι που δεν το βρισκεις μονος σου, και ελπιζω οτι θα το βρεις..

        Μου αρέσει!

      7. @Αννα ο Πατρο-Κοσμάς ήταν απο τους Μεγάλους του Γένους μας…Για ρώτα το «αγαπουλάς» για την άποψη του για τον νέρωνα και τον χιτλέρ των οποιών δηλώνει θαυμαστής…Ούτε τον Τάκιτο δεν έχει διάβασει παρά τους ισχυρισμούς του για τον αντίθετο…

        Μου αρέσει!

      8. nk είπε
        Ιανουαρίου 21, 2014 στις 7:51 πμ

        Αννα είπε
        Ιανουαρίου 21, 2014 στις 2:49 πμ
        Χρηστο, χαρα ….. στην ευγενεια σου.

        αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
        λες κατι ……………πετυχημενα

        δωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
        και το ναζιτρέλλο κακόμοιρο επιδείδεται στον συνήθη μαραθώνιο βλακείας του …χωρίς φυσικά να ξέρει ότι τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ έχουν τόνους…

        Μου αρέσει!

  11. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΓΗ ΑΛΑ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟ!!!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ.

    Μου αρέσει!

  12. Σκοταδι…
    Ο φρουρος επιβλεπει τα κελια…
    Τα βηματα ακουγονται στο διαδρομο,,,τα κελλια κλειδωμενα!
    Οι κρατουμενοι κοιμουνται….εκτος απο εναν!
    Περιμενει με ανοιχτα τα ματια…κοιταζει το ταβανι..
    Εφυγε ο φρουρος…
    Χαμογελα…
    Σηκωνεται…φτιαχνει τις κουβερτες του κρεβατιου…να δειχνουν πως καποιος κοιμαται.
    Η αφισα της Ριτα Χειγουορθ τον περιμενει…
    Την σκιζει..αρκετα χρονια του εκανε παρεα…..
    Η σκοτεινη τρυπα στον τοιχο τον περιμενει….επτα χρονια την κατασκευασε…με οπλο ενα κουταλακι του γλυκου….για νερατζακι!
    Χανεται στο κενο….μπαινει στον υπονομο…ναι κολυμπα πεντε χιλιομετρα μεσα στα σκατα…για να βγει πεντακαθαρος…
    Επειτα θα κολυμπησει δεκα μιλια ως την ακτη…
    Ευκολακι!
    Μετα θα ειναι ελευθερος….
    Θα ξαναγινει αρχαγγελος της ελευθεριας…
    Ο γνησιος γιος του Δαρβινου..
    Ηρωας σωστος…ο τενεκες Ξηρος…

    ΥΓ Μια περιληπτικη σουμα απο…
    Κομη Μοντεκριστο..
    Ριτα Χειγουορθ στις φυλακες Σωσαγκ..
    Αποδραση απο το Αλκατραζ…

    ΥΓ2 Βεβαια ο αρχιγιωτας Ξηρος δεν εχει καμια σχεση με αυτα…
    Τα χαπατα ομως που τον θεωρουν ηρωα ….θελουν επικουρες…

    Μου αρέσει!

    1. Οπως παντα, μια εντεχνη και νουβελικη παρουσιαση ως προγευμα στο σχολιο σου……
      Εδω δεν παιρνει ΚΑΜΙΑ αναλυση και σχολιασμο, ειναι απολυτα αυταρκες αυτο…..

      «…… ΥΓ2 Βεβαια ο αρχιγιωτας Ξηρος δεν εχει καμια σχεση με αυτα…
      Τα χαπατα ομως που τον θεωρουν ηρωα ….θελουν επικουρες… ……..»

      Μου αρέσει!

      1. αν συνεχισουν τα χαπατα το ιδιο βιολι….θα εισπραξουν » αποδραση των εντεκα»
        Μονο που πρεπει να βρω εναν πακιστανο για το ρολο του (σιωνιστη) Πελε!
        Μπαλαρα λεμε!

        Μου αρέσει!

  13. Χρήσιμη ἀνάρτηση,ὄχι ὅτι ὑπῆρχαν ἀμφιβολίες ἀλλά ξεβρακώθηκαν πάλι οἱ….«ἀνθρωπιστές» ἀριστεροκουλτουριάρηδες.
    Γιά τή δημοκρατία,ρέ γμτ…..ἔ ρέ βρωμιά καί δυσωδία!!!

    Μου αρέσει!

      1. Σύντροφε φιογκο έγραψες!!!!!
        Συντροφε Κερκυραίε οι επιρροές απο τον πρώην συντροφο Μπενίτο Μουσολίνι είναι καλές μέχρι ενός σημείου

        Μου αρέσει!

      2. Ποιός φρενάρησε στο σημείο non plus ultra και ποιός από το σημείο αυτό και πέρα φουλάρισε
        είναι αυτό που μετράει!
        Σύντροφος δικός μου λοιπόν μέχρι το Avanti, από κει και πέρα «συναγωνιστής» και Duce άλλων!

        Μου αρέσει!

      3. Κερκυραῖε ἔπαθες στερητικό;;;;
        Γιατί;;;;
        Δέν βλέπω τόν λόγο…σέ ξεφτύλισαν τόσοι ἄλλοι,
        σέ στρίμωξαν ἄγρια καί σ’ ἔκαναν νά βρίζης,ἀντί ἀπαντήσεως πού προφανέστατα δέν εἶχες.
        Γιά πολλοστή φόρα…μοῦγκα…γαργάρα…κλασσικά!!!

        Μου αρέσει!

  14. Μας αρχίσατε τις πλακίτσες οι Αεροψεκασμένοι κάνοντας γελοιωδέστατες συγκρίσεις ανάμεσα στον δημοκρατικά εκλεγμένο πρωθυπουργό της χώρας με έναν αρχιτρομοκράτη
    Ντροπή σας!

    Μου αρέσει!

  15. Και τι εγινε με τον υπαλληλο «τρολοκρατη» Ξηρο δηλαδη???
    Ποινικοποιηθηκε ο πατριωτισμος και το γαμοσταυριδι εναντια στο εξουσια…..
    Τελικα μας εχουν για πολυ μαλακες…

    Υ.Γ
    ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑ:

    ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ…
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΣΑΣ
    ΜΕΤΡΑΤΕ ΜΕΡΕΣ.

    ΧΛΩΡΟΣ….

    Μου αρέσει!

  16. Γιατι ρε φίλε μου ΠΠ τέτοιο άρθρο-;;; ;;;
    Τί σόι δημοσκόπηση(;) , δίλημμα-εστω και υποθετικό- ειναι αυτο τέτοιες ώρες;;
    Λές και δεν ξέρεις τι θα προκαλέσει;;;
    Σου έχει απαντήσει -έμμεσα πλήν σαφώς-ό Αμετανόητος πρώτος -πρώτος αλλά και πολλοί άλλοι..
    Δεν βλέπω τον λόγο γιατι πρέπει να οξύνουμε τό θυμικό και όχι τήν λογική τών πολιτών..
    Ξέρεις ότι ό κόμος είναι «τρελλαμένος» ..ας μήν τον «προβοκάρουμε» με επιφανειακά διλήμματα πού απευθύνονται στο θυμικό του..έστω και άθελά μας!
    Καμμία περαιτέρω γνώσις ή αποτέλεσμα δεν θα βγεί από σχολιασμούς σε τέτοια -έστω υποθετικά και καλοπροαίρετα- διλήμματα.,πού να ωθήσει τούς περισσότερους σε υπαρξιακή/συνειδισιακή επανάσταση,παρα μόνον να (ξανα) φέρουν στήν επιφάνεια όλα τα ελλατώματα μας ώς φυλής και Εθνους..
    Συγχώρα με ,αλλά μέ πονο ψυχής στα γράφω γιατί ξέρεις πόσο σε εκτιμώ ώς άτομο για τα πιστεύω και τον αγώνα σου,αλλά εδώ νομίζω φίλε μου ότι δεν εκτίμησες ή υπολόγισες σωστά εκεί πού πραγματικά στόχευες,γράφοντας αυτό τό σχόλιο δίλημμα …
    Ελπίζω να μήν με παρεξηγήσεις και εσ΄υ και οι υπόλοιποι συν-σχολιαστές αλλά για εμένα το δίλημμα αυτό-επαναλαμβάνω έστω και σαν υπόθεση εργασίας(;) – είναι ΑΤΟΠΟ στην (ψυχική)κατάσταση που βρίσκεται αυτός ό Λαός
    Τά σέβη μου και τούς (αγωνιστικούς) χαιρετισμούς μου ΠΑΝΤΑ φίλε σε σένα αλλά και σε όλους τούς Πατριώτες..

    ό παγωτατζής

    Μου αρέσει!

    1. Καλη Χρόνια και να είσαι υγειης και δυνατός.

      Σε καταλαβαίνω…..αλλά όπως ξέρεις έχω ενα ταλέντο.. Γνωρίζω.

      Μέσα σε 24 ώρες επαληθεύθηκα!!!
      μετα την επιστολή Γιωτοπουλου η χαζοεπικινδυνη διακυβέρνηση ταύτισε τα αντιμνημονιακα επιχειρήματα και θέσεις..με τους τρομοκράτες δολοφόνους.

      Τόσο ηλίθιοι και προβλεψιμοι!! Γατάκια…
      Να ξέρεις οτι το άρθρο αυτό έχε αλλη μια πρόταση την οποία αφαιρεσαμε. .χαχααχ

      Φιλια

      ΠΠ

      Μου αρέσει!

  17. Παρτε ‘δημ(ι)οκρατη’ να χαρειτε…….
    το αμερικανακι απο New York& WDC, ο αμερικανοτσολιας, που εχει και το θρασος να μας υποδεiξει τι εστι ‘δημοκρατια’, παντα κατα τα προτυπα των αγελαδιων στην γη των αγελαδων. Που ειναι αυτη η γη;;

    Μα εκει που που πηγε να παρει συμβουλες απο τους ανθρωπους του, βλ. state department, ο τσιπουρας, βλ. new york
    Εκει που πηγε να κανει ‘διαλεξη’ ο νεος ΓΑΠ, βλ. texas.

    Υ.Γ. Εκει στο texas, για οποιους δεν ξερουν, ο τσιπουρας ειχ και μια όχι και τοσο πολυσυζητημενη συναντηση, με μια ΜΚΟ !! Ποια ειναι αυτη η ΜΚΟ;; Ονομαζεται Southern Property Law Centre, και βεβαια πηρε θαρρος και συμβουλες πως να εκτελeσει το σχεδιο αποδoμησης απο την Ελληνικη κοινωνια το Ελληνικο στοιχειο, πως θα στερεωση την πολιτικη ορθοτητα ως ο επιβαλλομενος τροπος σκεψης και πως θα προωθησει τον πολυφυλετισμο…..
    Διαβασετε για νεο ταξισμο και προωθηση των ‘μεταναστων’, των λεσβιων/πουστηδων στην κοινωνια !! (h##p://www.splcenter.org/ )

    Λοιπον στο θεμα μας….ο μιχαηλ ιγναντιου….που προβαλουν τα περισσοτερα ΜΜΕξαπατησης ως τον ‘σοφο’, η ελληνοαμερικανικη πυθια που ξερει τις απαντησεις για ολες της εωρτησεις……Διαβαστε για το ‘δημοκρατικο’ σθενος του αμερικανοτσολια…που προβαλλει ως καποιο σπουδαιο διποδο και ο εδω ιστοτοπος…

    » ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ (THE VOICE OF AMERICA): ΝΑ ΔΙΩΧΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!
    12:30 π.μ. ΣΤΟΧΟΣ

    Ένα εμπαθέστατο άρθρο στη φυλλάδα του Big Boss, με τίτλο «Να θωρακίσουμε τη Δημοκρατία», έγραψε χθες ο ανταποκριτής του mega-λου καναλιού στην Αμερική (ο αποκαλούμενος και «The Voice of America»), με θέμα τις διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής.

    Ο μέγας αυτός… δημοκράτης, ζητά κατ’ αρχάς με κυνισμό πιστολά του Τέξας, να ασκηθούν διώξεις και για την ιδεολογία της Χρυσής Αυγής. Βεβαίως, κάτι τέτοιο συμβαίνει στην πραγματικότητα, αλλά οι καθεστωτικοί το επενδύουν με τον μανδύα του νόμου. Ο Ιγνατίου ζητά να γίνει και επισήμως και χωρίς περιττά προσχήματα:
    «Ταυτόχρονα αποδεικνύουν ότι τα ηγετικά της στελέχη διώκονται για την εγκληματική τους δράση και όχι για τις αρρωστημένες ιδέες τους, που είναι ανάθεμα για τη Δημοκρατία. Κανονικά, η δίωξη πρέπει να αφορούσε και την ιδεολογία τους».

    Εν συνεχεία, αποκαλύπτει ότι σε ανύποπτο χρόνο (από το 2000) «κάποιοι» (στους οποίους βάνει και τον εαυτό του μέσα, μιλώντας σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο) είχαν προειδοποιήσει εγκαίρως για να ληφθούν μέτρα κατά της Χρυσής Αυγής, αλλά δεν εισακούστηκαν:

    «Έχω τοποθετηθεί επανειλημμένα για την ανάγκη εξάρθρωσης της οργάνωσης και σε ανύποπτο χρόνοείχαμε προειδοποιήσει για το γεγονός ότι οι διάφορες κυβερνήσεις, από το 2000 μέχρι πριν από λίγους μήνες, έπρεπε να αντιμετωπίσουν αποφασιστικά το φαινόμενο. Δεν εισακουστήκαμε, διότι οι πολιτικές δυνάμεις που κυβέρνησαν τον τόπο τα τελευταία 14 χρόνια είχαν εντάξει τη ναζιστική οργάνωση στους κομματικούς σχεδιασμούς τους για να εκφοβί­ζουν τους ψηφοφόρους-πελάτες. Δεν σχεδίασαν σωστά και δεν προέβλεψαν, όταν ξεκίνησε η κρίση, ότι η οργάνωση του Μιχαλολιάκου θα μάζευε τους δυσαρεστημένους».

    Ποιοι είναι αυτοί οι «κάποιοι» που είχαν προειδοποιήσει αλλά δεν εισακούστηκαν; Προφανώς, οι φίλοι του οι Αμερικανοί…

    Έπειτα, η φωνή της Αμερικής εκφράζει ανησυχία γιατί παρά τις διώξεις, τις φυλακίσεις και τον προπαγανδιστικό βομβαρδισμό, η Χρυσή Αυγή δεν πέφτει:

    «Αυτό που πρέπει να μας ανησυχεί είναι ότι παρατηρήθηκε αύξηση των ποσοστών της Χ.Α. στις εκλογές, ενώ στις δημοσκοπήσεις η δύναμή της δεν μειώνεται και δεν δείχνει να επηρεάζεται από τις συλλήψεις».

    Τέλος, ο σκληρός καουμπόης, αμφισβητεί εντόνως τη γνωστή ρήση που παπαγαλίζουν οι ντόπιοι… δημοκράταροι, πως «η δημοκρατία δεν τιμωρεί». Να τιμωρήσει και να παρατιμωρήσει πρέπει στην περίπτωση της Χρυσής Αυγής, λέει η φωνή της Αμερικής:

    «Κάποιοι λένε πως η Δημοκρατία δεν τιμωρεί. Ότι δέχεται όλες τις ιδέες, ακόμα και τις επικίνδυνες. Δεν υπάρχει καμία λογική στην παραπάνω θέση. Η Δημοκρατία πρέπει να θωρακίζεται και να προστατεύεται, ιδιαίτερα από τέτοια φαινόμενα, όπως η ναζιστική Χ.Α.».

    Φανταστείτε το μένος που υπάρχει στην αμερικάνικη (αμερικανοσιωνιστική) ελίτ, για να γράφει με τόσο μίσος η… φωνή τους! «

    Μου αρέσει!

    1. «Κάποιοι λένε πως η Δημοκρατία δεν τιμωρεί. Ότι δέχεται όλες τις ιδέες, ακόμα και τις επικίνδυνες. Δεν υπάρχει καμία λογική στην παραπάνω θέση. Η Δημοκρατία πρέπει να θωρακίζεται και να προστατεύεται, ιδιαίτερα από τέτοια φαινόμενα, όπως η ναζιστική Χ.Α.».

      Η ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟπολυτεχνειου

      ΠΟΥ ΘΑΝΑΤΩΣΕ ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΒΑΣΙΛΕΛΛΗ
      ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ
      δημοκρατια γεματη απο αννουλες,γαιτανες,κερκυραιους ,σαμαραδες,βουλγαρους ,βενιζελακια, ,γιαννακηδες της ειρηνης,τσιπροειδη και αποδελοιπα

      Μου αρέσει!

      1. ενώ η δημοκρατία του χίτλερ σας διαμάντι σκέτο…όσο για το πολυτεχνείο επειδή 20-30 τσουτσέκια εκμεταλλεύτηκαν την παρουσία τους εκεί για να ικανοποιήσουν τις μικροαστικές τους φιλοδοξίες αυτό δεν το κάνει γαμοπολυτεχνείο απλώς βολεύει εσένα να βγάλεις τα συμπεράσματα που θέλεις να βγάλεις…

        όσο για το τι λέει το τσιράκι ο ιγνατίου ,απλά λέει τις μαλακίες που του υπαγορεύουν τα αφεντικά του να πεί…

        Μου αρέσει!

      2. Συντροφε φιονγκο ντροπή σου να εκφράζεσαι για αυτούς που φερανε την δημοκρατία και διώξανε την χούντα
        Το πολυτεχνείο είναι το συγχρονο 21 και οι 20-30 ειναι οι σύγχρονοι Καραϊσκακηδες και οι Κολοκοτρώνηδες

        Μου αρέσει!

      3. όχι συριζοπασοκακι μου τη δημοκρατία θα μας τη φέρει ο νέος μας φύρερ…ο υπέρ-άρειος με τη φοβερή σωματοδομή,αλλά όταν βγει από την φυλακή…που θα πάει δεν θα πάρει και αυτός άδεια σε καμμιά δεκαριά χρόνια…

        Μου αρέσει!

      4. Τα ειπαμε φιλε,
        η μεταπολιτευση τους ειναι οτι δολοφονικο για τον Ελληνα για το Εθνος για το Γενος των Ελληνων.

        Αλλα η Νεμεσις ΔΕΝ αργει. Ερχεται και με γοργους ρυθμους. Τοτε ΚΑΝΕΝΑ οικτος σε αυτους που ακομα συμπαραστεκονται στο συτσημα δολοφονος.

        Μου αρέσει!

      5. Το παράφρον ναζιστικό κνώδαλο nk σε νέο παραληρήμα υστερικής βλακείας… μάλλον θέλει να το στείλουν στο Δαφνί για μόνιμες διακοπές…φυσικά για το γεγονός ότι δεν έχει ιδέα τι σημαίνει δημοκρατία ούτε λόγος….Τελικά θα μας ΄παρουσίασει καμία ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΗΓΗ για τον «Δωρικό χαιρετίσμο» στην Αρχαιότητα;

        Μου αρέσει!

      1. οτι κανατε στο αγγελουδι Παναγιωτη Βασιλελλη

        το κανουν οι ομογενεις …………..ψευτοδημοκρατες σαν εσενα

        στην Μυρτω

        ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΑΝΤΟΥ

        Μου αρέσει!

      2. Τι καναμε ναζιστικε καραγκιοζο στον Παναγιωτη Βασιλελλη οι αριστεροι? Ακομα δεν κυβερνησε η αριστερα παρα μονον στο ΝαζιστικοΚρανιο σου!

        Μου αρέσει!

      3. Συντοπίτη Κέρκυραίε δεν ρώτας το ναζιστικό κνώδαλο nk να μας παρουσίασει κάμια ΑΡΧΑΙΑ ΠΗΓΗ για τον «Δωρικό Χαιρετισμό» στην Αρχαιότητα για να γελάσουμε;

        Μου αρέσει!

  18. Ολοι συμφωνουμε πως τα ειπα ωραια σταρατα ο Nigel Farage, και σταθηκε πιστος στα πιστευω του……

    Αυτοι ομως εδω που τον προπηλακιζουν ποιοι ειναι;; Εχουνε σχεση με τη δηθεν αριστερα;; Ειναι υπερ του διεθνισμου και την απαγορευση των συνόρων των Εθνων;;

    Πιστευωουν αυτα τα διποδα που δηθεν να κανουν διαμαρτυρια με πινακιδες, στο αγαθο της ελευθερια του λογου και για ποιον, μονο για αυτους ή για ολους;;

    Ολυμπια, επιβαλλεται να δειχνεις και αυτην την οψη των δηθεν αριστερων, των διεθνιστων. Ωστε ο Λαος να δει τι ποιοτητα ανθρωποι(;;), καλυτερα ταιριαζει αυτη η λεξη, ανθρωπακια ειναι.

    h##p://www.youtube.com/watch?v=oEISxa7efRw#t=38

    Μου αρέσει!

  19. Εαν αυτη ειναι η επισημη δηλωση απο το τσιριζα για το σκουληκι ‘ξηρο’, τοτε μπραβο τους. Τα καλα να λεγονται…

    » Πως χαρακτηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του τον Χριστόδουλο Ξηρό

    «Ο αυτόκλητος “υπερασπιστής” των “λαϊκών συμφερόντων” Χριστόδουλος Ξηρός είναι ο τελευταίος που μπορεί να έχει άποψη για τη δημοκρατία, γιατί απλά δεν πιστεύει σε αυτήν καθώς και στην ανάγκη διαρκούς διεύρυνσής της», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε σχόλιο σχετικά με το μήνυμα του Χριστόδουλου Ξηρού.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ σημειώνει ότι «η δράση τέτοιων “τιμωρών”, ερήμην πάντα των μαζικών αγώνων, έχει αποδειχθεί ιστορικά ότι όχι μόνο δεν προστατεύει τη δημοκρατία, αλλά οδηγεί στην ενίσχυση της καταστολής, του εκφοβισμού της κοινωνίας και στην αναπαραγωγή ενός ατελέσφορου φαύλου κύκλου βίας που αξιοποιείται από τις κατεστημένες δυνάμεις για να χτυπήσουν το λαϊκό κίνημα, τα δικαιώματα και τις ελευθερίες».

    «Η υπόθεση της ανατροπής της πιο βάρβαρης ταξικής πολιτικής που γνώρισε ο τόπος τις τελευταίες δεκαετίες δεν είναι παιχνίδι με κλέφτες και αστυνόμους, επιστολές, βίντεο και ανέξοδα νταηλίκια», υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει:

    «Ήδη κάποιοι τρίβουν τα χεριά τους, τους προσφέρεται μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να τρομοκρατήσουν τον κόσμο της εργασίας, να αλλάξουν την ατζέντα για να παρατείνουν την παραμονή τους στην εξουσία. Θα διαψευστούν. Τέτοιου είδους ζητήματα δεν προσφέρονται ούτε για προβοκάτσιες, ούτε για μικροπολιτική εκμετάλλευση. Η δημοκρατία και οι αγώνες για την αξιοπρέπεια και την κοινωνική δικαιοσύνη θα δικαιωθούν, ο λαός μας θα νικήσει». «

    Μου αρέσει!

      1. ακόμα να αποφασίσεις αν ο Συριζα ειναι ο διαβολος, αρα δεν πρεπει, οπως συχνα πυκνα κραζεις, να τον παίρνουμε στα σοβαρά, η αν ειναι αξιοπιστος, με αποτέλεσμα να ονομαζεις λουγκρητιες ( που ιδεα δεν εχω τι σημαίνει, παντως για κακο το λες) οσους δέχονται την νο ΜΙΑ απο τις γνώμες σου, κι οχι την νεοαποκτηθείσα νο ΔΥΟ? Να το προσεξεις!

        Μου αρέσει!

      2. Φιλε Nk,

        το εχω προσεξει. Τωρα που και ο τσιριζα απορριπτει την ιστορικα δηλωμενη συμπαθεια και συμπαρασταση του κομματος απεναντι στην αδερφφουλα ξηρο, οχι βεβαια επειδη ξαφνικα απαικτησαν γνησια Δημοκρατικα συναισθηματα. Απλα μετραει το πολιτικο κοστος, το κομμα των τρομοκρατων, Πακσοκ ‘β.

        Βλεπεις πως βριζουν, πως κανουν επιθεση στον αγγελιοφορο και δεν αναφερονται καθολου στην δηλωση του τσιριζα;;
        Εκθετουν μερα με την μερα οι ‘δημ(ι)οκρατες’ οι ‘ανθρωπιστες’, οι ‘προοδευτικοι’ αυτοι που ακολουθουν πιστα τον Malthous τον Fabian τους Ιακωβινους.

        Μου αρέσει!

      3. Αννα πως o eksothen κατορθώσε να βάλει στο ίδιο καζάνι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΑ μετάξυ τους άτομα σαν τον Μάλθους και τους Ιωάκωβίνους μονό αυτός το ξέρει για να μην πούμε ότι δεν υπήρχε πότε Fabian αλλά «Fabian Society» ή οποια δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον Μάλθους ή τους Ιακωβίνους..Αν συνυπολησώ τα άλλα «¨μαργαριτάρια» του όπως π.χ. «ο ελληνικός πολτισμός δεν είναι ανθρωποκεντρίκος» τον «Ενρικο VII της Σκώτιας» ,»agglican wolk» και την «Magna Carta του 1016» το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει το eksothen ειναι να ΜΗΝ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.Πάντως αν τον είχα μάθητη με ΠΟΛΛΗ επιηκεία θα τον βαθμολογούσα με 1/20…

        Μου αρέσει!

    1. Εξαιρετικό ντουέτο από τους δύο Καραγκιόζηδες της Ολυμπίας.

      Έλα πάμε…
      La calunnia è un venticello …
      (Η συκοφαντία είναι αεράκι)

      Μου αρέσει!

      1. Κερκυραίος είπε
        Ιανουαρίου 21, 2014 στις 9:35 πμ
        Εξαιρετικό ντουέτο από τους δύο Καραγκιόζηδες της Ολυμπίας.

        ΕΙΠΕ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΔΩΝ…..της Ολυμπίας.

        Μου αρέσει!

    2. eksothen και ναζιστκό κνώδαλο nk τα δύο ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΑ του ολύμπια σε ένα εντυπωσιάκο ντούετο..βέβαια εδώ δεν ξέρουν ότι τα Ελληνικά έχουν ΤΟΝΟΥΣ πως περιμένουμε να μάθουν ΙΣΤΟΡΙΑ;

      Μου αρέσει!

      1. Χρηστο ο Εκσοθεν είναι εξαιρετικος.Ευαισθητος εως εκει που δεν παει αλλο. Ειλικρινα στο λεω, εχεις σχηματισει λαθος εικονα.Εκσοθεν θα μου δωσεις τεραστια χαρα, ετσι και αρχίσεις πρωτος εσυ την καλη προσπαθεια να τα βρειτε.

        Μου αρέσει!

      2. Συντροφε Κρίστο μην ανησυχεις με τους νεοναζί φασιστές
        Οταν θα καταλάβουμε την εξουσία θα καταργήσουμε τους τόνους και την ορθογραφία και πλέον δεν θα προβλήματιζεσαι..
        Το πιο επαναστατικό ομως ειναι οτι θα καταργήσουμε και το ανόητο συντακτικο που τόσο σε ταλαιπωρεί…

        Μου αρέσει!

        1. Το ναζιστικό κνωδάλο nk σε νέο παραλλήρημα βλακείας….θα καταργήσει και το μάθημα της Ιστορίας για να μην φαίνεται πόσο ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ είναι π.χ. δεν μπορεί να παρουσίασει ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΠΗΓΗ για «δωρικό χαιρετισμό στην Αρχαίοτητα…χώρια που θα καταργήσει και τους τόνους….

          Μου αρέσει!

        1. το τρολ get a life μάλλον θα πρέπει να εφαρμόσει την συμβούλη του στον εαυτό του και φυσικά να μάθει ότι τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ έχουν ΤΟΝΟΥΣ

          Μου αρέσει!

  20. Παρεμπιπτοντως,ο Κοσμας ο Αιτωλος ειναι Αγιος της εκκλησιας μας και με τουτη την ιδιοτητα του,ως πρωτο συστατικο,ερχομενου του ονοματος του,κατοπιν,αναγραφεται,προκειμενου για την εκφραση της ευλαβειας μας απεναντι σ’ εναν,μαρτυρικως,τελειωθεντα και προκαλεσαντα το κατεστημενο της εποχης με τα αφυπνιστικα κηρυγματα του.
    Οσοι,επιπροσθετως,ειναι ευπατριδηδες,ομοιαζοντες των «εθναποστολων» για την προσφορα τους στον τοπο,μπορει και να μην συγκαταλεγονται στη χορεια των Αγιων μας.

    Μου αρέσει!

  21. Η τελευταία φορά που υπογράφω ως Ι. οκ σφάλμα η χρήση παραπάνω του ενός ψευδωνύμου αν και έχω δηλώσει αρκετές φορές το ποίος είμαι και με τι ψευδώνυμο σχολίαζα και θα επανέλθω πάλι μ’ αυτό και σε καμμία περίπτωση δεν προσπαθώ να αποπροσανατολίζω συζητήσεις όπως κάνουν κάποιοι άλλοι βλέπε nk.Όχι ότι δικαιολογούμαι!!
    Πριν διαγράψετε ξανά σχόλιο του Ιωάννη του Peacemaker σκεφτείτε πόσους ανεχτήκατε,σκεφτείτε και την όντως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ σας ανοχή απέναντι σε συκοφάντες και επίσης απαράδεκτο από μέρους σας που ενώ σας ζήτησα τσεκάρισμα των ip με σκοπό το ξεμπρόστιασμα των εν λόγω συκοφαντών, με αγνοήσατε!!

    Μου αρέσει!

  22. ξεφτιλισμένα φίδια…

    δεν πειράζει όμως, θα βρεθούν και ιστοχώροι κάποτε που δεν θα σας έχουν για παράσιτα θα σας τον κόβουν τον βήχα, η κοινωνία θα μπορεί να εκφραστεί.

    Χαιρετώ οριστικά και μεγάλη χαρά

    Μου αρέσει!

    1. @Personal opinion Μπορεί να μην συμφώνουμε σε κάποια ζητήματα ομώς χρειαζόμαστε εδω πέρα άτομα ΄έντιμα και οχί νεοναζιστικά κνώδαλα και χουντικούς χαφίεδες αρα άμα φύγεις θα είμαστε όλοι φτωχότεροι.Φύσικα κάθε σου επιλογή ειναι σέβαστη και σου εύχομαι ό,τι το καλύτερο ότι και να αποφασίσεις…

      Μου αρέσει!

    2. Ποιός ασχολήθηκε με τα ποντίκια αυτά Personal opinion;
      Είδες να έχουν καμιά ανταπόκριση;
      Εγώ αντιστρόφως είδα ότι εσύ έγινες πολύ καλά δεκτός ενώ αυτά καθόλου!

      Και να το πω κι αλλιώς
      γιατί φυγομαχείς, γιατί τα παρατάς έτσι εύκολα επέιδή στον δρόμο σου ξεφύτρωσαν ποντίκια;
      Χρέος μας είναι και να τα καταπολέμήσουμε και νικήσουμε!

      Μου αρέσει!

    3. Καθολου καλη αποφαση. Αυτοι πολεμανε για τις αρρωστημενες αξιες τους.Εσυ, θελεις να τα παρατησεις? Αλλωστε ειναι τοσο γελοιοι που απορω που νοιαζεσαι?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.