avantipopolo
Ένα μέρος των δανειστών λειτούργησε, λοιπόν, ως σεναριογράφος και ένα άλλο μέρος λειτουργεί ως σκηνοθέτης. Έστησε το σκηνικό στις Βρυξέλλες, έθεσε ασφυχτικά χρονοδιαγράμματα προκειμένου το έργο να φέρνει σε θρίλερ και «η Ωδή στη Χαρά» μπήκε ως η απαραίτητη μουσική υπόκρουση.
Είναι, πλέον, εμφανές ότι το πολιτικό σχέδιο των δανειστών δεν είναι το Grexit αλλά το «ΣΥΡΙΖexit». Προσπαθούν με κάθε τρόπο να απαλλαγούν από τον «ιό του ΣΥΡΙΖΑ» προκειμένου να μην κολλήσουν και άλλες χώρες. Για αυτό προτείνουν συνεχώς νέα, σκληρότερα μέτρα. Για αυτό ό,τι τους προτείνει η ελληνική πλευρά τούς φαίνεται ανεπαρκές. Στόχος τους δεν είναι ούτε να κάνουν το χρέος βιώσιμο, ούτε να θέσουν την ελληνική κοινωνία σε τροχιά ανάπτυξης, ούτε, βεβαίως, να ανακουφίσουν τα χαμηλότερα στρώματα, αυτά που για χρόνια πληρώνουν τις συνέπειες της κρίσης. Έχω μάλιστα την αίσθηση ότι το σχέδιο αυτό δεν καταρτίστηκε το τελευταίο διάστημα αλλά είναι το βασικό πολιτικό τους πλάνο από τότε που φάνηκε ότι η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία ήταν αναπόφευκτη.
Ένα μέρος των δανειστών λειτούργησε, λοιπόν, ως σεναριογράφος και ένα άλλο μέρος λειτουργεί ως σκηνοθέτης. Έστησε το σκηνικό στις Βρυξέλλες, έθεσε ασφυχτικά χρονοδιαγράμματα προκειμένου το έργο να φέρνει σε θρίλερ και «η Ωδή στη Χαρά» μπήκε ως η απαραίτητη μουσική υπόκρουση. Το μόνο που έλειπε ήταν οι ηθοποιοί. Κάποιοι για να λειτουργήσουν ως πρωταγωνιστές και άλλοι ως οι απαραίτητοι κομπάρσοι. Έτσι, φώναξαν στις Βρυξέλλες τον Σταύρο Θεοδωράκη (που ξέρει από «Πρωταγωνιστές») και τους Σαμαρά και Γεννηματά προκειμένου να αναλάβει ο καθένας τον ρόλο του.
Ο ΣΤΑΥΡΑΚΑΣ ΠΡΟΒΑΡΕΙ ΤΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΑ ΧΕΧΕ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!