Ο ανεκδιήγητος υπουργός Παιδείας μάλλον δεν γνωρίζει ότι η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη για 400 ολόκληρα χρόνιαστους Τούρκους. Διαβάστε το σημερινό τρισάθλιο μήνυμά του προς τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την Επέτειο της Επανάστασης του 1821 και αν καταλάβετε ποιον πολεμήσαμε τότε, πείτε το και σε μας…
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.
Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές – στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.
Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19οαιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.
Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.
Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο.Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.
Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;
Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;
Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;
Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της.
***
Τουτέστιν:
Άρες μάρες κουκουνάρες, κουταμάρες και… αγγινάρες.
Τα συριζά ξεβρακώθηκαν εντελώς στους Τούρκους!
Συνάδελφοι, πετάξτε τo στο καλάθι των αχρήστων (μη πω κάπου αλλού) και πείτε την ιστορική αλήθεια στα Ελληνόπουλα! Δικαιολογήστε και τον υπουργό… ίσα ίσα το Λύκειο τελείωσε. Ούτε για Γενοκτονία γνωρίζει ούτε για τούρκικη σκλαβιά! Ο Καραϊσκάκης χρειάζεται να γυρίσει και..
Παρέλειψε την τεράστια συνεισφορά του iPhone.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Συλλογικη Καταδικη του γλοιωδους αυτου υποκειμενου που παριστανει και τον…προισταμενο μας(!). Συναδελφοι, περαν της ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ μας να παραιτηθει ,να καταδικασουμε ΜΕ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ οποιαδηποτε γελοιοτητα μας προκυψει στο μελλον! Ενα ιστορικο μανιφεστο στο οποιο θα αποδεχομαστε ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑ. Να προστατεψουμε ,στο εξης, τα παιδια μας απο Τασιες και Φιληδες της προδοσιας. Να ξεκαθαριζουμε οτι ΜΟΝΟ ΩΣ ΕΘΝΟΣ μπορουμε – και θελουμε – να ζουμε και να αναγνωριζομαστε . ΑΚΡΙΒΩΣ , ΟΠΩΣ Η ΙΔΙΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Καιρος ειναι
και πολες φορες εχω ειρωνευτει τους…μορφωμενο…διδασκαλους
ολων των βαθμιδων..
επειδη ειναι αρκετες …χιλιαδες..αρα δυο φορες υπολογισιμοι
να βαλουν επι τελους ενα φρενο
στον καθε αδαη..ηλιθιο..ή ισως και κρυφογεννιτσαρο
στο θεμα Παιδειας!
Πρεπει να επιβαλουν!
στον καθε υπουργο διερχομενο
να ακολουθει ενα πρωτυπο
χαραγμενο απο την ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ….
δεν ειναι δυνατον να…αυνανιζονται δασκαλοι και καθηγητες..
οταν καθε διερχομενος υπουργος
αλλαζει ριζικα τα σχολικα βιβλια ιστοριας!
ολοκληρο παρελθον και μελλον της χωρας..
παιζοντας εις βαρος των αυριανων γενεων..πολιτικο μπιλιαρδο ..
καιρος ειναι καθηγητες,…να βγειτε απο το αυγο σας!
εισθε χιιλιαδες…αλλαξετε συνδικαληστες παραυτα…πουλημενοι ειναι…
δεν μου αρκει η..ψευτοδικαιολογια της κοτας..
οτι ετσι σας…διαταζει καθε ..αχρηστος..απο το υπουργειο..παιδειας!
αν σε διαταξει αυριο
να πουλησεις την οικογενεια σου.,..
θα το κανεις?
θα το..ισχυριοστεις καθηγηταραδες ..σαν ..δικαιολογια?
εχω απαιτησεις!
Θελω τους Αξιους καθηγητες που..ΠΑΛΑΙΑ…ΓΝΩΡΙΣΑ!
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ…
ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΥΤΕΥΑΝ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ..ΠΑΛΕΥΑΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΓΟΝΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΕΒΓΑΖΑΝ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΡΑΖΑΝ..ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ..
ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΖΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ!
ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΥΦΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ..ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ…ΑΝΕΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ..ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φίλη, μάλλον η μ@λ@κί@ πάει σύννεφο !
Αν οι Γερμαναράδες τη φορολογήσουν κι αυτή, πάει ,τη γ@μησες, θα δηλώσεις πτώχευση !
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ένα πολύ καλό μήνυμα με έμφαση στον ρόλο της παιδείας και τις εξελίξεις στην εκπαίδευση όπως αρμόζει σε έναν υπουργό παιδείας.
Σε πολλούς δεν αρέσει γιατί δεν έχει τις γνωστές φανφάρες για Αγίες Λαύρες και κρυφά σχολειά και όλη την ακροδεξιά μυθιστορία και υστερία
δεν πειράζει …
όταν βάλουνε δικό τους υπουργό θα χορτάσουνε εθνο-μπουρμπουλήθρες
ο Φίλης δεν είναι εκεί για να κάνει τα ακροδεξιά γούστα!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σε όσους έπεσε λίγος ο Φίλης βρείτε να διαβάσετε Νατσιό
η καλύτερη τρόμπα να σας φουσκώσει τέζα το … ελληνορθόδοξον φρόνημα!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κερκυραιε το κουνας το ποντικονήσι;;;
Το περπατας το καλντερίμι;;;
Το δαγκώνεις το σοφρίτο;;;
Το σιροπιάζεις το κουμκουάτ;;;
Μποαχαχαχαχαχα…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Πραγματικά πρέπει να είσαι Κερκυραίος.
Είναι γνωστό οτι δεν έχετε γνωρίσει ποτέ τούρκικο ζυγό.
Είναι γνωστό ότι κλεινατε τις πόρτες στις Μεσολογγίτισες που ζητιάνευαν στην πολιορκία.
Τώρα προφανώς δε σε χαλάνε οι ορδές των προσφύγων.
Μια ζωή ήσασταν υποτακτικοί των Βενετών και Φράγκων .
Γι’ αυτό σε ξενίζουν οι εθνικές γιορτές, σου προκαλούν αναγούλα !
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Όχι ρε φίλε, Αλβανός είναι, πόσες φορές θα το πούμε πια;;; Σταματήστε να τρώτε το κουτόχοτρο. Τουρκαλβανός είναι και το έχει παραδεχτεί. Εξ ου και όλη αυτή η προπαγάνδα αφελληνισμού και ανθελληνισμού!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ολα πολυ καλα καμωμενα τα βλεπεις εσυ!!!ρε μπας και αλληθωριζεις;;;τι στα διαλα;;;στραβος ειν ο γυαλος η στραβα αρμενιζεις;;;ψαξτο!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μπας και αλληθωρίζεις εσύ;
Που διάβασες ότι όλα πολύ καμωμένα τα βλέπω;
Συγκεκριμένα σχολιάζω!
Και το μήνυμα του Φιλη ως υπουργού παιδείας ήταν κλάσσεις ανώτερο από τις εθνοπαπαριές που μας μεγαλώσανε!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ασε ρε επτανησιε συμπατριωτη του Καποδιστρια,και ποιος ειναι ο ρολος της παιδειας;;;αυτα που λεει ο υπουργος;;;και εσυ συμφωνεις οτι τα λεει καλα;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απάντησα ήδη
μην επαναλαμβάνομαι!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σωστα δε λες και τιποτα!! ουτε συ ουτε ο υπουργος για τα παιδια!γενικοτητες αοριστολογιες,σαυτα ειστε αφταστοι!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ,! ο Νικος Φιλης μιλαει για το μελλον,? για μια κοινωνια που εχει χασει την εμπιστοσυνη στο μελλον της,! χανει επισης την εκτιμηση της στο παρελθον της (ωραια λογια),? για ακουσε τωρα και τι λεει και ο Βασιλης,! *Χουντα ειναι και θα περασει*.???
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μην εκμεταλλεύεσαι χυδαία τα λόγια και έργα άλλων γιατί σου είναι πανεύκολο
και γιατί ξέρεις ότι δεν θα σου σπάσουν τα μούτρα στο ξύλο …
Δες ΠΟΥ, ΓΙΑΤΙ και για ΠΟΙΟΥΣ είπε ο Παπακωνσταντίνου το «χούντα είναι και θα περάσει»!
Είναι γκαιμπελίστικο και χυδαίο εκ μέρους σου να τον εκπορνεύεις όπως γουστάρεις!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΕ, ερχετε ο διορισμός σου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δε γ** ρε πορνιδιο ιρακινης π** γιε που εμαθες ελληνικα και ηρθες να μας το παιξεις διεθνηστης? αρχ** κινουμενο τραβα στο ιρακ να ζησεις γαμοφατσα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ε αμα συνηθίσεις στα σκ@τα απο μικρος οι μλκς του σκ@τοσακουλα σου φαίνονται πύρινος λόγος…. εσείς οι πασοκομπολσεβίκοι πάσχετε απο κοπρολαγνεία
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Πες τα πες τα,επιτελους πρεπει να μάθουμε ολοι οτι η σφαγη της Χίου εγεινε επειδη οι Χιώτες δεν ηταν καλοι μαθητες και έκαναν όλο κοπάνες,επίσης η πολιορκία του μεσολογγίου εγινε για να στρωθούν να διαβάσουν οι μεσολογγίτες και οταν επιτέλους ανοιξανε κανα βιβλίο και βγήκαν να πουν το μάθημα ηταν ήδη αργα αφου οι αγανακτησμένοι τούρκοι που τους ειχαν φτιάξει και σχολείο φανερό δεν αντεξαν την κοροϊδία και τους έσφαξαν.Βρε αμόρφωτο ανοιξε και κανα Παπαρηγόπουλο να ξεστραβωθεις γιατι ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου τον οποίο και υπεραγαπώ δεν εχει αναλάβει την μορφωσή μας αλλα την ψυχαχωγία μας (άγων τας ψυχας).Απο κάτι τεμπελχανάδες κουμουνια κινδυνέυει αυτη η έρμη χώρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ο Πατρίτσιος έχει μείνει μαγκούφης και τα λέει μόνος του σαν και σένανε
τράβα να κάνετε ντουέτο και να γίνεται δυό οι τρελές …
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φ’ιλε,επειδή μου απάντησες παραπάνω….όπως μου απάντησες…
Εμείς οι κωλοβλάχοι όπως λάχει…
εσείς οι κ**μπαράδες τινάξτε τη συκιά….το ξέρετε καλά το μάθημα !
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ, τον φούρναρη του Νταχάου Πατρίτσιο εννοείς;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ακριβώς!
Τον οβριοκαταβροχθιστή, τον εγώ σκοτώνω εκατό και τρώγω τους πενήντα!
Γράφει αλλού τώρα τα έπη του
πηγαίνω καμιά βόλτα απο περιέργεια να δω που μπορεί να φθάσει η ανθρώπινη βλακεία!
Ο Μιχα-ΛΑΚΗΣ μας ζηλεύει το ταλέντο του και αγωνίζεται να τον πιάσει!
Αλλά τι να φτουράει σε έναν Πατρίτσιο!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΕ άσε, είναι θλιμμένος τώρα του λείπει το έτερον ήμισυ ο Παυλάρας,
πάντως δεν αμελεί, κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί σηκώνει το μαξιλάρι του
μήπως έχει τρουπώσει κανένας οβριός αποκάτω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Προσέξτε πόσο έξυπνα έβαλε τις λέξεις τη μιά δίπλα στην άλλη, για να αποφύγει να αναφερθεί στο μεγαλείο της Επανάστασης των σκλάβων , ύστερα από 400 χρόνια οθωμανικού ζυγού, χωρίς άλλη βοήθεια παρά μόνο με τη φλόγα της Ελευθερίας .
Δεν φταίει ο κ. Φίλης. Ποτέ δεν κρύφτηκε πίσω από φερετζέδες για το τι πιστεύει και πώς οραματίζεται το μέλλον του κόσμου.
Ούτε μας έβαλε το περίστροφο στον κρόταφο να τον ψηφίσουμε.
Αϊντε να δω, αν μπορέσουμε και μας…επιτραπεί να ξαναψηφίσουμε τι θα κάνουμε.
Δεν πρέπει να έχουμε …παράπονο,η δημοκρατικιά κυβέρνηση μέσα σ΄ένα χρόνο μας έστειλε με το στανιό κάμποσες φορές στις κάλπες κι εμείς …τιμήσαμε την πρακτική της ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ να έχουμε τον Νέο κι Ωραίο «Μπρούμελ» για πρωθυπουργό και ακραιφνείς δημοκράτες και …πατριώτες σαν τον κ. Φίλη, την κα Τασία κι όλους τους λοιπούς, που μας θαμπώνουν καθημερινά με τα…επιτεύγματά τους.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ο φιλης ας κοιταξει να χασει κανενα κιλο η αδερφαρα γιατι ξεπεταξε σε γοφους και στηθος, ο ανικανοπουλος, η σκυλοφατσα ειναι τιγκα στο οιστρογονο οπως και η αλλη αδερφαρα πουστης που ποσταρει σαν Κερυραιος.
Αυτη η αδερφαρα που κοιμαται ορθιος στα εδρανα της βουλης χρειαζεται ενα γερο ξυλο σαν πατσαβουρι που ειναι. αυτο το παχυσαρκο γουρουνι δε μπορει να κοντρολαρει στοιχειοδως το βαρος του πως εινια δυνατον να του δινοντε ευθυνες υπουργειου, ειδικα οταν περναει 90% του χρονου στα παραθυρα καναλιων. Τετοια ανικανα ανθελληνικα φαντασιοπληκτα σκουλικια ψηφιζουμε κατι καρικατουρες που βρισκοντε εντελως εκτος πραγματηκοτητας χρονου και τοπου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ο φιλης και ο καθε φιλης βρισκουν και τα κανουν και μεις τους ανεχομαστε…αν βρισκοντουσαν σε καποια αλλη χωρα εδω κοντα οχι πολυ μακρια στα βαλκανια θα τον βρισκανε σε κανενα χαντακι η θα τον πετουσανε απ τον γκρεμο της σιπκα…….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μα γιατί κουράζεται ο άνθρωπος;
Μια φωτογραφία κι ένα βιογραφικό είναι αρκετά για να αντιληφθούμε το βάθος και το βάρος (ειδικά αυτό ) της γνώμης του…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ιστορικός ερευνητης Παναγόπουλος ,πρώην δικαστικός, αναλύει το τελευταίο βιβλίο του.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Σταματήστε να δίνετε βήμα σ΄αυτόν τον τύπο τον Κερκυραίο. Κανείς διάλογο μαζί του!! Μξν του απαντάτε !! Μην προσπαθείτε να μοιραστείτε μαζί του τιποτα γιατί έτσι συμμετέχετε στις ιδεοληψίες του και τον ιντριγκάρετε. !! Μόνον ένας τρόπος υπάρχει: αγνοήστε τις ανοησίες του και αφήστε τον στην αγραμματοσύνη του.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Και ποιός χέστηκε για ζώα της συνομοταξίας σου;
Λες και σε τέτοια ζωντόβολα απευθύνομαι!
Και θα μου κόψουνε την καλημέρα και θα πάθω μίαν … σπαραξικάρδιον μοναξιάν …
Ή μήπως την είδες … εκπρόσωπος του κοινωνικού συνόλου;
‘Αντε με το κάθε περιθωριακό βλαμμένο !
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Eυτυχώς που υπάρχει ο Φίλης και ο κάθε Φίλης ,μπάς και ανοίξουν τα μυαλά του κάθε ρωμιού ,που κουβαλάει στο κεφάλι του ,την ιστορία του Ελληνικού Έθνους ,με βάση τα παραμύθια της βυζαντινορθοδοξίας.
Κάποτε ,όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να μάθουμε για τον ρόλο που έπαιξαν για την Παλιγγενεσία ,οι φωτισμένοι δάσκαλοι ,Έλληνες ιδίως του εξωτερικού ,για τον ρόλο της ορθόδοξης εκκλησίας και για τα χρόνια της σκλαβιάς του Έθνους ,που δεν ήταν 400 ,’όπως συμφέρει να μας λέει η εκκλησία ,αλλά περίπου 2000 ,από τότε που όλες οι Ελληνικές πόλεις ,υποδουλώθηκαν ,στους Ρωμαίους κατακτητές ( αλήθεια πότε απελευθερωθήκαμε ,νωρίτερα και …δεν το καταλάβαμε ;
ή μήπως οι ρωμιοί ,θεωρούν τα χρόνια της βυζαντινής κατοχής ,ως απελευθέρωση ,της
Πατρίδας ; γιατί αλλοίμονο ,μέσα σ ‘αυτά τα χρόνια ,καταστράφηκε ο Ελληνισμός ! )
‘Αρα οι Φίληδες και αν δεν υπήρχαν ,θα έπρεπε να τους εφεύρουμε ,μπάς και ο Ελληνισμός ξεφύγει από τους παραχαράκτες λαοπλάνους και ανθέλληνες τύπου Νατσιού ,που πασχίζουν ,να διατηρούν στην κατάψυξη ,ότι δεν συμφέρει την βυζαντινορωμιοσύνη ,γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ,τις συνέπειες
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Aυτοί που σκλαβώθηκαν το 1453 στους Τούρκους ποιοί ήταν βρε ανόητε; Έλληνες δεν ήταν;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κάποιος εδώ μέσα είχε πού δύσκολα παιδικά βιώματα και η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του προβληματίζει. Ας ελπίσουμε ότι η πολιτεία θα μεριμνήσει για την… στείρωση του σύντομα, εκτός αν η φύση έχει ήδη προβλέψει!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κατάφερε τό ἀκατόρθωτο ὁ Ὑπουργός Φίλης, στό «διάγγελμά» του, γιὰ τὴν ἐπέτειο τῆς 25ης Μαρτίου: νὰ μὴν ἀναφέρῃ οὔτε μία (!!!) φορά τήν λέξη ἐλευθερία, παρά μόνο ἀναφερόμενος στό σύνθημα (sic) γιά τό … πολυτεχνεῖο!! Ἔτσι, ποὺ ὅλοι ἀνοίξαμε τὸ γκούγκλο καλαντάρι, μὴν τυχόν καί μπερδέψαμε τίς ἡμερομηνίες.
Κατάφερε ἐπίσης, νὰ μὴν ἀναφέρῃ οὔτε μία φορά, τὴν λέξη κράτος. Ἀκόμη χειρότερα, μίλησε γιά δημιουργία καινούργιου ἔθνους (sic). Γιά γενέθλια. Ναί, μὲ αὐτὴν τὴν ἀνιστόρητη λεξούλα, πάπαλα ἡ συνέχεια τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Χαππι Μπερθντεϊ Ντίαρς, ὅπως θὰ ἀναφωνοῦσαν, στὰ δικά τους Γκρικλις, οἱ «φίλοι»μας οἱ ἀγγλοσάξωνες.
Ἄντε, νὰ ποῦμε ὅτι ἔμεινε μέχρις εδῶ, τό θέμα, ὑπομονή, μπόρα εἶναι θὰ περάσῃ. Ἄμ δέ! Βούτηξε τόν Κοραῆ καὶ τὸν ἔκανε ἰδεοδότη τῶν .. ἰδεῶν τοῦ …. καινούργιου (ἄντε πάλι) ἔθνους. Ναί! Καί, ἔτσι γιὰ νὰ δέσῃ, πασπάλισε τό ἰδεόμειγμα μὲ ὁλίγη ἀπὸ Καποδίστρια! Χωρίς νὰ μᾶς διαφωτἰσῃ ἀρκούντως, περὶ τοῦ Καποδιστριακοῦ ἰδεοπεριεχομένου.
Φυσικά τὀν μόνο ἰδεοδότη, τόν Ρῆγα Βελεστινλῆ, τὸν ἄφησε στὴν ἀπέξω, ἴσως γιατί ἔμαθε, ἐσχάτως, ὅτι τὸν εἶχαν φάει λάχανο, κατ’ἐντολὴν τοῦ Σουλτάνου, συνεπῶς δὲν ὑπῆρχε λόγος νὰ ἔρθῃ σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν νεοΣουλτᾶνο Ταγίπ, ἀναδεικνύοντάς τον.
Μ’αὐτὰ καὶ μ’αὐτά, ἡ ἰδεοπαιδεία μας, συνέτεινε, λέει, στὴν γέννηση καὶ δημιουργία (ἀμάν πιά) τῆς ἐθνικῆς μας συλλογικότητος (ἄλλο φροῦτο, αυτό) καὶ ἔτσι μπήκαμε βάσει τῆς μετακενωθείσης αὐτῆς παιδείας, δόξῃ καὶ τιμῇ, στὴν «χορεία τῶν ἐθνῶν τῆς σύγχρονης εὐρώπης».
Κι’ἐνῷ πήραμε βαθειά ἀνάσα, ἕτοιμοι νὰ χειροκροτήσουμε εὐγενικά καὶ νὰ τὴν κάνουμε, ὁ ὑπουργός, οὔρλιαξε ὡς νέος νεφεληγερέτης καὶ μᾶς καθήλωσε ἐνεούς: «σκύψτε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που …. αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού», εἶπε.
Καί πρίν προλάβουμε νὰ ἀναρωτηθοῦμε, ἱατρικῶς μέν γιὰ τὸ πῶς ἀποστεώνονται οἱ γνώσεις, ἐκπαιδευτικῶς δέ, πῶς αὐτός καὶ οἱ ὅμοιοί του, ποὺ μετέλεβαν ἀποστεωμένων γνώσεων, κατάφεραν καὶ ξέφυγαν καὶ ἔγιναν σπουδάρχιδες καὶ τρανοί, μαγειρικῶς δέ, πῶς μᾶς κάθεται καλύτερα ἡ ἀπόλαυση τοῦ πολιτισμοῦ, μᾶς ἔβγαλε ἀπό τὸ τσεπάκι του, ὡς νέος Χουντίνι, τοὺς δημοτικιστές ἐκπαιδευτικούς (ποὺ ἄν καταλάβαμε καλῶς, ξέφυγαν στὴν τρίχα, ἀπὸ τὸ κυνῆγι τῶν ὁστεοαττικιστῶν), σὰν τοὺς «πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό» ποὺ ἐν τέλει κατάφεραν ὥστε « τό αίτημα της Παιδείας» νὰ κυριαρχήση στό … Πολυτεχνεῖο.
Καί ἐδῶ μᾶς ἔχασε τελείως. Ἀφήνω γι’ἄλλους τὴν καινοφανῆ ἀλλαγή, ποὺ ἐπέφερε στό βέλος τοῦ χρόνου, ἀφοῦ δήλωσε, περαιώνοντας ἐπιτέλους, ὅτι ἡ ἐμπιστοσύνη στὸ μέλλον εἶναι αὐτὴ, ποὺ καθορίζῃ τὴν ἐκτίμηση τοῦ παρελθόντος! Καί μᾶς κούφανε.
Μόνο ποὺ ὑπουργέ μας, δυστυχῶς γιὰ τὶς ίδεοληψίες σας, οἱ Ἕλληνες, μπορεῖ νὰ τρωγόμαστε μεταξύ μας σὰν τὰ σκυλιά, ὅμως ἔχουμε ‘πρόβλημα’ μὲ τὸν βιασμό τῆς Αὐτονομίας μας, στὸ ‘ἀτομικό, κοινωνικό καὶ πολιτικό πεδίο’ δηλαδή τῆς Ἐλευθερίας μας. Γι αὐτό καὶ ὑπῆρξαν Μαραθῶνες και Σαλαμῖνες, Κωνσταντινούπολη καὶ Ἁγία Λαύρα, Πίνδος καὶ Ροῦπελ.
Οἱ προπάτορές μας καὶ ἰδιαίτερα τοῦ 1821 πάλαιψαν δυνατά γιὰ τὸ φῶς τῆς Ἐλευθερίας, ἔχοντας νὰ ἀντιδώσουν μόνο τὸν θάνατό τους. Καὶ νομίζω θὰ σᾶς βοηθήσουν ἐξαιρετικά, στὴν θεώρηση τῶνἝλλήνων τὰ λόγια τοῦ Ποιητῆ:
“Ἀπό τὴν Ἤπειρ’ ὡς τό Μοριά, κι ἀπ’ τό Σκοτάδι στὴ Λευτεριά,
τὸ πανηγύρι κρατάει χρόνια, στὰ μαρμαρένια τοῦ χάρου ἀλώνια”
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Πάτε καλά;
Ένα ετήσιο μήνυμα επί της αρμοδιότητός του και επί τη επετείω έκανε και του χρόνου το πιό σίγουρο θα γίνει άλλο διαφορετικό
μάθημα Ιστορίας νομίζετε ότι όφειλε να κάνει;
Γιατί … δεν την ξέρετε … ή βαριόσαστε να την διαβάσετε και πρέπει να σας την πει ο υπουργός;
Ή δεν είναι ούτε αυτό τελικά ο λόγος
αλλά μόνο η δίψα να βγάλουμε τα πολιτικά απωθημένα μας;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρε παπάρα Κερκυραιε βουλωσε το γιατί οι συνομοταξιες που ΕΣΥ και τα άλλα βλαμμενα της ιδεολογίας σου όπως ο φιλης υποστηριζετε μου καίνε το μυαλό.. Ασε το συνωστισμό στο λιμάνι της Σμυρνης και τράβα στη χούντα σου. Τόση βλακεία σαν την δικιά σας δεν την ανέχεται ούτε η αριστερή μου πατούσα. ΑΣΕ να έχουμε την άποψη μας και τράβα γλυψε κάνα τούρκο η αλβανο δεν ξέρω και τις προτιμήσεις σου.. Άντε και με ένα καλό παιδί να «συνάψεις σύμφωνο συμβίωσης».
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Με αμόρφωτα και ηλίθια γίδια σαν και σένα όπως θα είδες δεν έπιασα πουθενά να κουβεντιάσω τίποτα!
Χεσμένα τα εχω!
Εκτός και αν νομίζεις ότι όλοι είναι αμόρφωτα και ηλίθια γίδια σαν και σένα και απαντάς εκ μέρους όλων!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αμόρφωτοι γιδι να αποκαλείτε τον εαυτό σου.. Ή μάλλον αμορφωτε πισωγλεντη σου πάει καλύτερα.. Τράβα μάθε ιστορία και μετά να μάθεις να πατάς πάνω σε κόκκαλα που σου έδωσαν την ελευθερία να γραφεις και να σκέφτεσαι.. Έχεις δίκιο πάντως, δεν θα κουβεντιασεις με εμένα τον αμορφωτο και με έχεις χεσμενο.. Πρόσεχε όμως γιατί καμιά φορά θα πας να χεσεις και θα σε ενοχλεί το παλούκι που θα σου χωσω στον κώλο πανιβλακα. Ξέρω σε ηδονιζει να σε βρίζουν για αυτό άλλωστε έχεις μούτρα ακόμα και απαντάει αλλά κρατήσου λίγο μέχρι το επόμενο gay parade που έχεις πρωταγωνιστικό ρόλο.. Άντε στην υγειά σου και ξέρεις εσύ πιεστον μονορουφι..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
χαχαχαχα… Α ρε Μιχαήλ, και να θες να κρυφτείς, δεν μπορείς!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ti ακριβως το αθλιο εχει αυτο το μηνυμα? Μπορει να μου εξηγησει κανεις? Απλα επικεντρωθηκε στο ρολο των εκπαιδευτικων μεσα στις δυσκολες στιγμες του εθνους. Τι ακριβως σας πειραξε? (οχι, δεν ειμαι ΣΥΡΙΖΑ και δε χωνευω καν το Φιλη)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μα σοβαρολογείτε αγαπητε;;;λέτε οτι απλα επικεντρώθηκε στο ρόλο των εκπαιδευτικων μεσα στις δυσκολες στιγμές του έθνους,μα για να επικεντρωθεί σ’αυτο θα έπρεπε πρώτα να αναφερθεί στην ακαταμάχητη επιθυμία για ελευθερία πολλών Ελλήνων αγωνιστών που δεν ήξεραν γράμματα και πολλοι απ αυτους μιλούσαν αρβανίτικα ουτε καν σωστα Ελληνικά,είχαν όμως εθνική συνείδηση.Σαφως οι δάσκαλοι και οι καλογεροδάσκαλοι επαιξαν τεράστιας σημασιας ρόλο στη διατήρηση της συνείδησης αλλα δεν γιορτάζουμε κάθε 25 μαρτίου την σουπερ εκπαίδευση που είχε η Ελλάδα στη τουρκοκρατία αλλα τον ηρωικό και μαρτυρικό θανατο Ελλήνων στην επανάσταση για την ελευθερία και εκει βρίσκεται η αθλιότητα του Φίλη,στο ότι δεν αναφέρθηκε με ουτε μια λέξη στους εθνομάρτυρες μας.Λες και θα παραξηγουνταν οι δασκαλοι της εποχης εκείνης για την προσφορά τους.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Άντεξα – πώς άντεξα; – να διαβάσω τα σχόλια για το μήνυμα Φίλη.
Αυτή είναι η χώρα μου;
Αυτοί είναι οι σύγχρονοι Έλληνες, οι συμπατριώτες μου;
Όλος αυτός ο οχετός, η αρρώστια και η δυσωδία;
Κύριε Φίλη, γύρνα σπίτι. Αυτός ο τόπος δεν σώζεται με τίποτα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Θα πας στη ζούγκλα με τον Ταρζάν;;;μη ξεχάσεις τις μπανάνες σου καλή μου Τσίτα.
Απο τι ακριβώς θα μας σώσει ο Φίλης;τύφλα να’χει ο Παπαρηγόπουλος με τέτοιο υπουργο φωστήρα!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!