Νικολόπουλος:Το μέχρι τώρα ομολογιακό μάθημα των θρησκευτικών,μετατρέπεται σε ιδιότυπη θρησκειολογία

Αλλοίωση του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών 

Το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος τονίζει ότι το μέχρι τώρα

ομολογιακό μάθημα μετατρέπεται σε ιδιότυπη θρησκειολογία, ενώ ακυρώνεται

το αναμφισβήτητο δικαίωμα γονέων και μαθητών για παροχή θρησκευτικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις δικές τους θρησκευτικές πεποιθήσεις. 

2387147

Επιμένει το Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα Ελλάδος για το θέμα των Θρησκευτικών , κάνοντας λόγο για αλλοίωση του χαρακτήρα του μαθήματος,  αλλοιώνοντας τον από ίδρυσης του ελληνικού κράτους ορθόδοξο χαρακτήρα του.

 Ο Πρόεδρος του Κόμματος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε ερώτηση προς τον  νέο υπουργό   Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ρωτώντας τον αν συμφωνεί με την ριζική και ακατανόητη αλλαγή του χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών και αν όχι, ποιες πρωτοβουλίες θ΄ αναλάβει ως αρμόδιος υπουργός για να είναι  σύμφωνος με το Σύνταγμα, τις διεθνείς συμβάσεις και τη νομολογία.

Συγκεκριμένα ο Αχαιός Χριστιανοδημοκράτης Βουλευτής επισημαίνει  ότι,  στο ΣτΕ προσέφυγαν πρόσφατα 10 γονείς μαθητών από σχολεία της χώρας και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων επιδιώκοντας να ακυρωθούν ως αντισυνταγματικές και παράνομες οι πρόσφατες υπουργικές αποφάσεις ( σ.σ. επειδή αλλάζουν ριζικά τον χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών), αλλοιώνοντας τον από ίδρυσης του ελληνικού κράτους ορθόδοξο χαρακτήρα του.

Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι το συγκεκριμένο μάθημα (όπως είχε διαμορφωθεί με βάση το Σύνταγμα, διεθνείς συμβάσεις και τη νομολογία), είχε χαρακτήρα ομολογιακό, δηλαδή διδακτικό της θρησκείας των μαθητών που στη συντριπτική τους πλειοψηφία στην Ελλάδα είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, υπήρχαν και στοιχεία θρησκειολογίας που διδάσκονταν σε χωριστά κεφάλαια, όχι αναμεμιγμένα με τη διδασκαλία της ορθόδοξης πίστης ενώ παρεχόταν δυνατότητα απαλλαγής από το μάθημα για τους μη Ορθόδοξους και μπορούν να διδάσκονται εναλλακτικά, ομολογιακού περιεχομένου μάθημα Θρησκευτικών, οι ‘Έλληνες Μουσουλμάνοι, Εβραίοι και Ρωμαιοκαθολικοί.

Τέλος, ο Νίκος Νικολόπουλος μεταξύ άλλων τονίζει ότι: με το νέο πρόγραμμα σπουδών, το μέχρι τώρα ομολογιακό μάθημα, μετατρέπεται σε ιδιότυπη θρησκειολογία (δηλαδή σε μάθημα γνώσεων των θρησκειών), όπου αναμειγνύονται η ορθόδοξη πίστη με τα υπόλοιπα δόγματα και θρησκεύματα, δημιουργώντας σύγχυση στους μαθητές, λόγω και του νεαρού της ηλικίας τους, ενώ ακυρώνεται ουσιαστικά το αναμφισβήτητο δικαίωμα των γονέων και των μαθητών για παροχή θρησκευτικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις δικές τους θρησκευτικές πεποιθήσεις.

 

 

 

 

 

.

 

11 σκέψεις σχετικά με το “Νικολόπουλος:Το μέχρι τώρα ομολογιακό μάθημα των θρησκευτικών,μετατρέπεται σε ιδιότυπη θρησκειολογία

  1. Σε μια ελεύθερη δημοκρατική χώρα οι πολίτες πρέπει να ρωτούνται αν θέλουν να
    είναι ορθόδοξοι ή όχι. Να σταματήσει το βάπτισμα βρεφών, αυτό να γίνεται και
    αν κάποιος θέλει στην εφηβεία, τότες να δούμε πόσοι είναι οι πιστοί!

    Δεν καταλαβαίνω τι όφελος μπορεί να έχει ο μαθητής
    να διαβάσει για τα παραμυθια και μυθολογία των εβραίων!
    Αυτά να τα κάνει η εκκλησία μαζί με την πώληση κοπανιστού αέρα!

    Μου αρέσει!

    1. έτσι Ζαγκλάρας παλιοκουμούνι!
      και όποιος είναι πιστός πραγματικός να του «κόβουν» και έναν ειδικό φόρο υπέρ της πίστης του, γιατί να πληρώνουμε εμείς τα γούστα τους!

      Μου αρέσει!

      1. Ακριβώς έτσι γίνεται στην βόρεια Ευρώπη, μονο κάτι γριές είναι γραμμένες σε αυτή την εβραϊκή απάτη,
        όχι βεβαια ότι πιστεύουν, τόσο χαζές δεν είναι όπως ο δικός μας «πάνος διάκος» που πιστεύει
        ότι οι ζωγραφιστές σανίδες δακρύζουν, αλλά το κάνουν από traditional συνήθεια.

        Μου αρέσει!

      2. εσεις οι δυο μη ξαναδινετε λεφτα στην Εκκλησια, αρκετα δωσατε τοσα χρονια , φτανει !

        τι αλλο θ’ ακουσουμε απο τους αγραμματους σοφους δω μεσα..

        Μου αρέσει!

    2. Εχετε απολυτως δικηο. Το προβλημα ειναι πως οι πολιτικοι ενδιαφερονται να υφαρπασουν τις ψηφους της γιαγιας με το τσεμπερι, αλλα και του ενηλικα που γαλουχηθηκε στα παιδικα του χρονια -οταν δεν ειχε αναπτυξει ακομα κριτικες ικανοτητες- απο την μαμα με το τσεμπερι. Αυτος ο παβλωφικος προγραμματισμος του εγκεφαλου του, συνδυασμενος με νοσταλγιες των παιδικων χρονων, τον κανει να παραμενει κολλημενος στα στερεοτυπα. Εχετε επισης απολυτως δικηο σχετικα με τα παραμυθια και τις μυθολογιες των εβραιων που εισεβαλαν στον ελληνικο πολιτισμο, με αποτελεσμα να διαμορφωθει αυτο το παραδοξο υβριδιο του λεγομενου «ελληνοχριστιανικου πολιτισμου» που επιχειρει να συγκερασει τα ασυγκεραστα, δηλαδη τον ορθολογισμο, την επιστημονικη σκεψη και το χιουμορ των Ελληνων, με τον ασιατικο μυστικισμο, με το «πιστευε και μη ερευνα» και με την ενοχικη σταση απεναντι στη φυση, στις γυναικες και στην ηθικη. Κι επειδη στα χρονια της Τουρκοκρατιας διασωθηκε πραγματι η ελληνικη γλωσσα -αρα και η βαση της εθνικης συνειδησης- λογω των Ευαγγελιων, μας προεκυψε τελικα αυτο το υβριδιο που επετρεψε στην Εκκλησια να αποκτησει κυριαρχο πολιτικο ρολο στις συνειδησεις. Και μαλιστα, κατ εξοχην αντιδραστικο ρολο. Τελος, εχετε παρα πολυ δικηο σ’ αυτο που λετε, οτι δηλαδη εαν οι ανθρωποι αφηνοντουσαν να αποφασισουν ελευθερα, τοτε θα κατερρεε συντομα αυτο το οικοδομημα των οργανωμενων ψευδαισθησεων. Υπαρχει ενα εξαιρετικο βιβλιο του Dawkins το «Η περι θεου αυταπατη» που περιγραφει με διασκεδαστικο τροπο αυτη την πλυση εγκεφαλου στην οποια υποβαλλονται τα παιδια, διεθνως, απο την τρυφερη τους ηλικια. Λεει καπου μαλιστα πως, οσο αστειο θα ηταν να χαρακτηριζονται παιδακια δυο ή τριων χρονων ως «νεοφιλελευθεροι», «μαρξιστες», «μονεταριστες», «κεϋνσιανοι» ή δεν ξερω τι αλλο, ετσι αστειο ειναι να χαρακτηριζονται ως «χριστιανοι», «μουσουλμανοι», «βουδιστες», κλπ. Παντως, θα προθεσετα πως εαν υπηρχε καποτε το πολιτικο θαρρος να ερωτηθει ο κοσμος σχετικα με τον χωρισμο Κρατους και Εκκλησιας, τοτε τα αποτελεσματα θα εξεπλητταν με ευχαριστο τροπο.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. μπαγασικο ολα τα καταλαβαινεις , ειδικα αυτο για τους πολιτικους των τελευταιων 2000 ετων δειχνει οτι «εχεις αναπτυξει κριτικες ικανοτητες» και ο «ορθολογισμος » σου τα σπαει ..

        Αυτο το «πιστευε και μη ερευνα» μας λες που το ειδες να το ψαξουμε κι εμεις ? και τα ενοχικα αστα να μην τα ψαξουμε καλυτερα μονο αλλαξε χερι για λογους συμμετριας.

        Μου αρέσει!

  2. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !!! ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ !

    Μου αρέσει!

  3. Η ΣΧΕΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    Ο πρώτος διδάξας της χριστιανικής τοποθέτησης óτι η μοναδική εξουσία είναι η εκ Θεού, ειναι ο Απóστολος Παύλος : Ου γαρ εστίν εξουσία ει μη εκ Θεού». Εν συνεχεία óμως απέδωσε στο Χριστó τη φράση : «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ». Τι να πούμε γι’ αυτή την αλλοπρóσαλη τοποθέτηση ; Τίποτε άλλο παρά οτι η θρησκεία βασίζεται σε τέτοιες θεωρίες . Μóλις δε αναρωτηθεί κάποιος για το πως είναι δυνατó να πιστέψουμε σε κάποιες ανυπóστατες δοξασίες , η θρησκεία έχει έτοιμη την απάντηση : «Πίστευε και μη ερεύνα». Επειδή κάποιοι πιθανώς να επισημάνουν óτι κάπου αλλού αναφέρεται να «ερευνούμε τις γραφές», εννοοεί τις δικές της γραφές !

    Τελικώς δηλαδή η μεγαλύτερη διαχρονική απάτη είναι η Εκκλησία ,η οποία έχει κατορ-
    θώσει να εξασφαλίζει απó τα θύματά της ευχαριστίες και γονυκλισίες .Ο ποινικóς νóμος
    πάντως αναφέρει óτι για να γίνει μιά απάτη συναινεί και το θύμα .{Παραπλανηθέν, óπως
    π.χ. παραπλανηθέντες λωποδύτες υπουργοί εις το κατά Σανιδάν…απóφθεγμα}!

    Λóγω του óτι το θέμα των σχέσεων Εκκλησίας Κράτους είναι τεράστιο, και ο χώρος περιορισμένος, δεν είναι δυνατó να προβώ σε πλήρη ανάλυση , κατά την επιθυμία του αξιóλογου φίλου της στήλης , υπó τα σατανικά στοιχεία {666}, θα προσπαθήσω πάντως να κάνω μια μικρή κατατοπιστική τοιαύτη . Η Ελληνορθóδοξη Εκκλησία συνοδοιπορού- σε πάντοτε με τους κοσμικούς άρχοντες ασχέτως θρησκευτικής τοποθέτησης , Ρωμαίους Αυτοκράτορες αρχικώς και κατóπιν Σουλτάνους . Πολλοί δε Πατέρες της , θεωρούσαν óτι η πηγή της εξουσίας των κοσμικών αρχóντων ήταν ο Θεóς . Π.χ. ο Αντιοχείας Θεóφιλος που έχει διακηρύξει óτι : «Στο Θεó ανήκει το «προσκυνείσθαι» και στον Αυτοκράτορα το «τιμείσθαι».

    Οι λóγοι της προσκóλησης της Εκκλησίας στο κράτος είναι συμφεροντολογικοί . Κι’ αυτó διóτι , επειδή η συμπεριφορά της είναι διεκδικητική και συντεχνιακή μάχεται με νύχια και με δóντια να διατηρήσει την πολύμορφη και πολυποίκιλη προστασία του κράτους , και κατά συνέπεια τα συμφέροντα που απορρέουν απó αυτήν .

    Επικαλείται το λóγο του Θεού óχι γιατί τον πιστεύει, αλλά γιατί της εξασφαλίζει τον πολυτελή βίο με τον οποίον διάγουν -οι δήθεν πτωχοί και ταγμένοι στο Θεó και στις στερήσεις- αεριτζήδες ιερομóναχοι ! Κι’ αυτó διóτι νομοθετικώς ελάχιστα είναι καθιερωμένα απó αυτά που απολαμβάνει η Εκκλησία . Π.χ. το μάθημα των θρησκευτικών που είναι υποχρεωτικó σύμφωνα με την απóφαση {3356 / 1995} του Σ.τ.Ε. με εξαίρεση τους μή ορθóδοξους μαθητές , παραβιάζει το δικαίωμα ης αποσιώπησης των θρησκευτικών πεποιθήσεων , που δέχτηκε η Ολομέλεια του Σ.τ.Ε το έτος {2002} κρίνοντας νóμιμη
    παρά τη λυσαλέα αντίδραση της Εκκλησίας , τη μη αναγραφή του θρησκεύματος στις
    ταυτóτητες .

    Η Ορθóδοξη Εκκλησία απολαμβάνει και του προνομίου της μη καταβολής φóρου γεγονóς που το εκμεταλλεύθηκε και η Καθολική Εκκλησία . Απαλλάσεται επίσης εκ του φóρου δωρεάς , και της υποχρέωσης να εισφέρει σε γη και σε χρήματα για τη διαμóρφωση ρυμοτομικών σχεδίων !

    Η Ελληνική Εκκλησία εμφανίζεται ως κρατική, για να έχει εκτóς των άλλων και το προνóμιο της μóνης ανεκτής στο ελληνικó κράτος,καταργώντας ούτω την ουδετερóτητά του.Αυτó óμως θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα και μετατρέπει τους πολίτες σε Α’ και Β’ κατηγορίας . Αυτή η προνομιακή μεταχείρηση συνιστά την παραβίαση της αρχής της ισóτητας και της θρησκευτικής ελευθερίας , που είναι κατοχυρωμένες συνταγματικώς , óπως επί παραδείγματι της ανέγερσης εκκλησιών . Υπάρχει επίσης καταδίκη της Ελλά-δος απó το ευρωπαϊκó Δικαστήριο για παραβίαση του άρθρου {9} περί θρησκευτικής ελευθερίας , γιατι προέβη σε καταδίκη ατóμου για προσηλυτισμó .

    Για να καταστεί δυνατή η ανέγερση μιας μουσουλμανικής ή άλλης θρησκείας εκκλησία ,πρέπει να συναινέσει και ο τοπικóς Μητροπολίτης . Δηλαδη εν ολίγοις η Εκκλησία είναι κράτος εν κράτει . Αυτóς είναι και ο λóγος που φροντίζει να διατηρεί σε χαμηλó πνευματικó επίπεδο τη νοημοσύνη του λαού, για να μπορεί να τον κουμαντάρει , για να επιτυγχάνει να τον εκμεταλλεύεται και να τον κατευθύνει πολιτικώς στα κóμματα που συνεργάζονται μαζί της ,στις ανίερες και παράνομες businnes της. Ο Καισαροπαπισμóς δηλαδή σε óλο το μεγαλείο του !

    Δεν μας διαφεύγει το γεγονóς óτι óλα τα φασιστικά καθεστώτα ενισχύουν την Εκκλησία. Π.χ. ο φασίστας δικτάτωρ της Ιταλίας «Μπενίτο Μουσσολίνι», με τη Συνθήκη «Λατερανού» το {1929}, ίδρυσε το κράτος του Βατικανού , και επέστρεψε σ’ αυτó óλη την κατασχεθείσα περιουσία της Καθολικής Εκκλησίας για να την πάρει με το μέρος του. Πράγματι η Καθολική Εκκλησία για να δείξει óτι δεν είναι αγνώμων , μετά την ήττα της ναζιστικής Γερμανίας φυγάδευσε το {95%} των SS εγκληματιών πολέμου στην Αργενινή με τα διαβατήρια που την εφοδίασε απλóχερα ο επίσης δικτάτωρ της Χουάν Περóν.

    Αν λοιπóν η Ελλάδα επιθυμεί να είναι μια φιλελεύθερη δημοκρατία , πρέπει να προβεί στον άμεσο διαχωρισμó Εκκλησίας Κράτους . Απαιτείται πάντως συνταγματική αναθεώρηση για να καταργηθούν τα άρθρα που προσδίδουν στο κράτος Θεοκρατικó χαρακ-τήρα., {óρα Ιραν} óπως το αρθρο {3} που αναφέρει την ορθóδοξη εκκλησία ως την «επικρατούσα» Επίσης και το άρθρο{16} που αναφέρεται στην ανάπτυξη της «θρησκευτικής συνείδησης» ως σκοπού της δημóσιας εκπαίδευσης .

    22-11-2008
    Φιλιππινέζος Παρατηρητής

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. πες μας ντε που το ειδες γραμμενο αντι ν’απλωνεις σεντονια?

      αυτο τωρα το κειμενο εξεταζει τις σχεσεις κρατους Εκκλησιας ?

      Μας ξεμπλεκεις τα κουλουβαχατα που εκανες με τα χωρια της πρωτης παραγραφου η δε θα σταθει κανεις οποτε νταξ ?

      Φιλιππινεζος τίνος ?

      Μου αρέσει!

    2. Αν δε γινεται ρε παιδια να πιανουμε τα σοβαρα με σοβαροτητα , μηπως να μην τα πιανουμε καθολου ? Αντε να χαρω , θεμα που δε σε νοιαζει τι το ζαλιζεις και κανεις και το δασκαλο..

      Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.