Ελληνικές Τράπεζες έδωσαν 24,500,000 Ευρώ Δάνεια σε ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ δραστηριότητες εταιρείας εν μέσω Μνημονίου

6 σκέψεις σχετικά με το “Ελληνικές Τράπεζες έδωσαν 24,500,000 Ευρώ Δάνεια σε ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ δραστηριότητες εταιρείας εν μέσω Μνημονίου

  1. Χαίρομαι πού, (επί τέλους, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου εδώ μέσα), οι υπεύθυνοι τού ΟΛΥΜΠΙΑ προσεχώρησαν στίς απόψεις ΜΟΥ καί εφήρμοσαν τίς προτροπές ΜΟΥ :
    ΜΑΚΡΥΑ οι καταθέσεις σας, όλων σας, από τίς λεγόμενες «Ελληνικές» Τράπεζες-Ζόμπι. Χρησιμοποιούν τίς καταθέσεις αυτές ώς άλλοθι γιά νά επιδίδονται στίς αθλιότερες απατεωνιές : Από Κοσκωτιές, από Λαυρεντιαδό-κολπα, έως «χρηματοδοτήσεις», (ώχ, Παναγία μου), στά ΒρωμοΚόμματα, στά Βρωμοκάναλα, στίς ΒρωμοΚρατικοδίαιτες καταβόθρες-ΔΕΚΟ…., καί νά μήν συνεχίσω, διότι θά βγάλη κοκκινίλες η γλώσσα μου από τήν μπόχα.

    Όλοι τίς καταθέσεις σας στίς ΞΕΝΕΣ Τράπεζες. Υπάρχουν μπόλικες στήν Ελλάδα, καί ΔΕΝ συμμετέχουν, (μέχρι τούδε, τουλάχιστον), στά πάρτυ δανεισμού (Sic) τών επιχειρηματιών-παρασίτων, μέ δανεικά καί, ΕΓΝΩΣΜΕΝΩΣ, αγύριστα, αρκεί νά πέση η μίζα στήν «Επιτροπή»…….. .
    Άμα θέλετε νά σωθή η Πατρίδα μέ ΠΡΑΞΕΙΣ καί όχι μέ Τζαμπα-μαγκιές.

    Μου αρέσει!

  2. Εμείς από εδώ την Ρόδο που ξέρουμε την «ιστορία» καλά
    σας λέμε ένα εσάς όλων στην Αθήνα που μας διαβάζεται ότι

    Η υπόθεση έχει μεγάλο βάθος διαπλοκής και διαφθοράς

    με εμπλοκή πολιτικών προσώπων με μεγάλη επιρροή στο δικαστικό σώμα και δικαιολογείτε με τις πολλές προσπάθειες που καταβάλλονται εδώ και καιρό για την συγκάλυψη κοινώς το θάψιμο της υποθέσεως.
    αλλά έχουν πέσει πάνω σε έναν τρελό που τους έχει αλλάξει τα φώτα και αυτοί όλοι τα δικά του.

    Έχουμε γράψει και εμείς πολλά αλλά μάταια μεγάλο το σκάνδαλο..

    Μου αρέσει!

  3. ρε αλητάμπουρες,

    περιμένετε από δύο έντιμους και γενναίους εισαγγελείς που έχουμε να ξεβρομίσουν μία ολόκληρη χώρα;
    με παρελθόν λοβιτούρας εδώ και τουλάχιστον 30 χρόνια;

    πληρώνεται τώρα τα γ#&^@$κα των τραπεζών τους για να μάθετε ποιους ψηφίζατε.

    σας εύχομαι και άλλα τέτοια πολλά χαράτσια
    μέχρι να μην έχετε άλλα χρήματα και να σας πάρουν τα σπίτια
    και να πετάξουν εσάς και τα παιδιά σας στους δρόμους

    ίσως τότε να αποκτήσετε γνώση και βάλετε και μυαλό.με αυτό τον τρόπο ίσως να είστε ποιο σοβαροί όταν θα ψηφίζετε την επόμενη φορά.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.