Δημοσίευμα του CNN για την Ελλάδα με τέσσερα απλά διαγράμματα…

chartΜε τέσσερα διαγράμματα, το δίκτυο CNN εξιστορεί τα όσα έγιναν στην Ελλάδα τα τρια τελευταία χρόνια που η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση ..μνημονίου. Η οικονομία της χώρας έχει πιάσει «πάτο» λέει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα, που ενώ απαριθμεί τα οικονομικά στοιχεία της χώρας, δίνει μια τάση αισιοδοξίας.

Τα σκληρά μέτρα λιτότητας έχουν βυθίσει την ελληνική οικονομία, ενώ η ανεργία έχει εκτοξευθεί, ειδικά στους νέους, στους οποίους οι 6 στους 10 είναι χωρίς δουλειά, αναφέρει το άρθρο.

Σύμφωνα με το CNN, μετά από έξι χρόνια βαθιάς ύφεσης είναι κοντά το φως στο τούνελ, καθώς η ελληνική οικονομία αναμένεται να επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης το 2014, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Τα τέσσερα γραφήματα με τα οποία το CNN παρουσιάζει την ελληνική οικονομία:

ΑΕΠ, ανεργία, χρέος και έλλειμμα

 

chart

10 σκέψεις σχετικά με το “Δημοσίευμα του CNN για την Ελλάδα με τέσσερα απλά διαγράμματα…

  1. Όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο .. Πιο σχέδιο ..??

    Αυτό :

    Και οι κατοχικές δυνάμεις με το νέο τους πολιτικό προσωπικό ολοκληρώνουν την κατάρρευση και την γενοκτονία του Ελληνικού λαού …

    Μου αρέσει!

  2. ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ….

    Μου αρέσει!

    1. Οι αρμόδιοι να κινηθούν …; χαχαχα, μάλλον αστειεύεσαι!

      Μα αυτός είναι ο στόχος τους … θα κινηθούν να τον αλλάξουν;

      Μου αρέσει!

  3. Τα είπαμε ….

    Από το 2008 που ανεβήκαμε στο εξπρές του μεσονυκτίου, είμαστε στο – 20%.
    Μέχρι τον στόχο του εσωτερικού αποπληθωρισμού της τάξης – 30-35% … έχουμε πολύ πόνο ακόμα!

    Μου αρέσει!

  4. XAXAXAAXAXAXAXAXAXXAXAAXAXAXAXAXXAXAAXAXXAAXXAXAXA
    EΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ!
    ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΩΝ!
    .

    Μου αρέσει!

  5. O Αρχηγος το ειπε σε ανυποπτη στιγμη αλλα κανεις δεν τον πιστεψε » Μονοι συμμαχοι μας οι Αμερικανοι (και οι φορεις προπαγανδας.τους…αχμ αφυπνισης εννοουσα,οπως το cnn-, προσθετω εγω) και οι χωρες του ΔΝΤ (Κινα Ρωσια)»
    αλλα να που επιβεβαιωνεται πανηγυρικα

    Μου αρέσει!

  6. Κάθε χρόνο την τελευταία 5ετία μας ανακοινώνουν ότι… κάντε υπομονή ΄…και ο Ουρανός απο του Χρόνου ..θα γίνει πιο γαλανός.

    Εν τέλει πέρασε μία ολόκληρη 5ετία και ο Ουρανός Οχι μόνο δέν έγινε πιο γαλανός αλλά γκριζάρισε όπως στον Ουρανό…της Γερμανίας.

    Μήπως λοιπόν κάποιοι μας δουλεύουν – εμπαίζουν ???;;;;;;;;;;;;;

    Μήπως είχαν δίκιο οι παλιοί που λέγαν ……………..

    Ως πότε παλλικάρια…θα ζούμε στα στενά
    Με την Ευρώπη και την Γερμανία άς μήν είμαστε κοντά.?????;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Γιώργος Παρασχάκης

    Πολύκαρπος Μαρκαράς

    Μέλη της Κίνησης για την Αναβάθμιση του Συντάγματος

    Μου αρέσει!

  7. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ
    ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
    ΕΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ…..ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ 100 Ε
    ΕΩΣ ΤΟΤΕ….ΥΠΟΜΟΝΗ
    ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΧΕΤΕ, ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΞΑΘΛΙΩΘΕΙΤΕ, ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ!
    ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΑΝΕΙΟ Η ΚΑΡΤΕΣ
    ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ
    ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ

    Μου αρέσει!

  8. η ανεργια απο το 9,5% πηγε 27% και ολοι αυτοι απο τον ιδιωτικο τομεα. ολοι. οχι δεν ειναι ανθρωποι αυτοι. ζητω ο δημοσιος υπαλληλος. σκαστε και δουλευετε (οσοι μεινατε) για να τον ταιζετε.

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.