Ρουπακίωτης το 2006:»Δεν είναι νόμιμη η πολιτική επιστράτευση»

A6iA194CAAApB70“… η επιβολή αναγκαστικής εργασίας απαγορευόταν με την 105/1950 Διεθνή Σύμβαση Εργασίας, η οποία είχε ενταχθεί στο εθνικό μας δίκαιο…”

Ρουπακιώτης 2006

Αυγερινός Κ.Χατζηχρυσός* – κύριε Ρουπακιώτη, αυτό δεν είναι Τρικομματική Κυβέρνηση, είναι η Μεγάλη των Κυβισθήσεων Σχολή…

Να σας θυμίσω τι γράφατε στις 24/02/2006 :

Δεν είναι νόμιμη η πολιτική επιστράτευση !

Αντώνης Ρουπακιώτης
Αυγή, 24/02/2006

18 σκέψεις σχετικά με το “Ρουπακίωτης το 2006:»Δεν είναι νόμιμη η πολιτική επιστράτευση»

    1. Είναι η προφανέστερη αιτία γιατί δεν πρέπει ποτέ ξανά να πιστέψουμε τα λόγια ενός (πριν)με αυτό που καταντάει(μετά)!

      Μου αρέσει!

  1. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ
    ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ellasdimokratia.wordpress.com

    Μου αρέσει!

  2. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΑΝΤΟΥ !!!!!!

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!!
    Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ…
    ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΛΑΟΥ !!!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ…
    ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΜΕ ΣΤΟ “ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ” ΤΗΣ ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ….
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΞΕΝΟΔΟΥΛΗ ΧΟΥΝΤΑ !!!!

    Μου αρέσει!

    1. να δω πως θα ζήσω τα παιδιά μου απεργία στην απεργία.
      Καλή η ιδεολογία φίλε Νίκο, κάποτε ήταν συνόνημο της ζωής με αξιοπρεπεια, ΟΚ , τα ζήσαμε τα κάναμε αγωνιστήκαμε και ματώσαμε και θυσιάσαμε πολλά λεφτά (τόσες δεκαετίες αγώνα, πορείες, απεργίες, ξύλο με τα ΜΑΤ κλπ κλπ αλλά πολλά εν τέλει δεν καταφεραμε, κάναμε 2 βήματα μπροστά όλο τον χρόνο και 3 πίσω στις εκλογές…) αλλά τα παιδιά κάτι πρέπει να φάνε ξέρεις.
      Α, και καλά η δική μου ζωή – γενιά, τώρα δεν γυρνάει ο τροχός πίσω, δεν πρόκειται να θυσιάσω του παιδιού μου για να χαίρονται τα κρατικοδίαιτα συνδικάτα και οι πανίβλακες – ρηχοί και ανιστόριτοι συμπολήτες μου.
      Στις αρχές των ‘7Ο θέλαμε να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης, συμπάθαμε αλλά δεν καταφέραμε και πολλά. Η ίδια γενιά ευθύνεται για την κατάντια του πλανήτη, ή όχι…?
      Άστα να πάνε

      Μου αρέσει!

      1. Νίκο το ακούω αυτό κοντά 3 δεκαετίες με κάποιες παραλλαγές.
        Μωρέ δεν έχεις άδικο, η κατάσταση έχει ξεφύγει αλλά δεν ακούω και κάτι καινούργιο γενικότερα. Προσωπικά δεν βλέπω φως στο τούνελ βραχυπρόθεσμα. Μας έχουν κάνει να θέλουμε να ξενιτευτούμε για να αποκτήσουμε τα βασικά, τα αυτονόητα. Και δεν θέλω να αφήσω την χώρα μου ρε γμτ

        Μου αρέσει!

    2. ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΔΙΚΟ…
      ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ «ΤΕΧΝΗΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ» ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ (ΒΛΕΠΕ ΓΑΠ….)
      ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΘΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, Η ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ, Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΚΛΑΒΙΑ!!
      ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ……

      Μου αρέσει!

  3. γιατί μας ξενίζει η επιστράτευση? ούτε πρώτη ειναι ούτε τελευταία. αμα δεν τους πάρουμε το μαχαίρι από τα χέρια θα συνεχίζουν να κόβουν το πεπόνι κατα πώς γουστάρουν. γιατί δέν θέλετε να το καταλάβετε? χούντα δέν ειναι μόνο η στρατιωτική δικτατορία. ειναι και η πολιτική και οικονομική. και εμείς οπως και ολοι στον πλανήτη ζούμε κάτω από καθεστώς παγκόσμιας οικονομικής δικτατορίας. Η ΣΠΑΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ Η ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΛΑΔΟ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΟΟΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΩΝ…..

    Μου αρέσει!

  4. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ κ.Ρουπακιώτη, του αφιερώνω ενα ασμα …. ΒΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΛΛΟΥ ΕΓΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΕΣΥ … κυριολεκτικά

    Μου αρέσει!

  5. Τώρα είναι η ώρα!
    Ή τώρα ή ποτέ!
    Αν υποκύψουν οι δάσκαλοι θα χαθεί η τελευταία ευκαιρία του ελληνικού λαού να διώξει το σκοτάδι, το ψέμα, την υποκρισία, τη διαφθορά, την υποδούλωση στους αχρείους κατακτητές και τους ντόπιους γερμανοτσολιάδες.
    Τώρα θα δείξετε αν είστε άξιοι της αποστολής σας. Αν είστε δάσκαλοι του γένους ή κακόμοιροι υπαλληλίσκοι της σφαλιάρας και του φτυσίματος.
    Οι αχρείοι δεν μπορούν να σας αντικαταστήσουν. Όταν γίνετε μια γροθιά θα τους τσακίσετε τη μασκοφορεμένη μούρη τους.
    Άκουσον, άκουσον, τους έπιασε λέει ο πόνος για τα παιδιά! Ποιους; Τους κύνεδους, τους νενέκους, τους σαπιοκοιλιάδες, τους γκαβούς.
    Όξω ρε πούστ….ς από τη παράγκα!!!

    Μου αρέσει!

  6. Περί προληπτικής επιστράτευσης…

    ¨Από το Μέγαρο Μαξίμου επισημαίνεται ότι για την απόφαση η Κυβέρνηση βασίστηκε στον νόμο 3536/07 για την πολιτική προστασία που επιτρέπει προληπτικά μέτρα για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος.¨

    Το κωστάκη ακούει, ή κουφάθηκε σαν τον θειό σου κι αυτό;

    Μου αρέσει!

  7. ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟΝ ΤΟΥ ΧΟΤΖΑ??????

    ΣΟΛΩΝ

    Από: http://www.olympia.gr [mailto:comment-reply@wordpress.com]
    Αποστολή: Monday, May 13, 2013 12:13 PM
    Προς: civi2000@otenet.gr
    Θέμα: [Νέο άρθρο] Ρουπακίωτης το 2006:”Δεν είναι νόμιμη η πολιτική επιστράτευση”

    olympiada posted: » “… η επιβολή αναγκαστικής εργασίας απαγορευόταν με την 105/1950 Διεθνή Σύμβαση Εργασίας, η οποία είχε ενταχθεί στο εθνικό μας δίκαιο…” Ρουπακιώτης 2006 Αυγερινός Κ.Χατζηχρυσός* – κύριε Ρουπακιώτη, αυτό δεν είναι Τρικομμ»

    Μου αρέσει!

  8. πρωτον….εχει παρελθει η πενταετια και εχει παραγραφει….
    και αλλο πριν ….αλλο σαν υπουργος,……
    Μαγκακος ομως…..
    αφου ακομα ειναι στη θεση……

    Μου αρέσει!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.